Merk wel aan deze game dat de gebieden een stuk meer verstopte routes kent dan DS 2 (en volgens mij ook DS1, maar dat is lang terug). Had baas #3 en een giga zooi loot helemaal niet opgemerkt aanvankelijk.
Voor degene die over DS3 & een GTX760 vroeg: Deze baas levert behoorlijk framedrops op...
Heb er daarnaast een 3570K @4.2Ghz en 24GB in zitten, maar daar wordt amper gebruik van gemaakt lijkt het.
spoiler: Voor degene die Road to S niet uitgespeeld hebbenDie Crystal Sage boss is leuk en aardig, doet vrij weinig als je em goed hard blijft slaan, maar het moment dattie meerdere dudes summoned en het halve veld vol staat met crystals houd ik nog maar 20 fps over ofzo... Gezien hoeveel rotzooi ze daarnaast gezamelijk spammen, denk ik dat deze boss maar even moet laten voor wat het is.

Daarnaast viel mij nog iets op; volgens mij ben ik weer een heel stuk content aan het skippen:
spoiler: In de Undead Settlement...Zie je als je bij die Giant boven in de toren met Union Bro komt, dat daar beneden een grote vuurdemoon rondloopt. Nu ben ik zeker de hele map twee rondjes rond geweest, maar ik heb geen idee hoe je daar terecht komt. Het lijkt me toch niet dat dit er alleen voor het uitzicht is?
Het vechten gaat me ondertussen een stuk beter af, maar iedere keer dat ik een nieuw gebied in kom, kan ik het levellen wel weer een tijdje vergeten, nu ik 6000+ souls nodig heb, schiet het echt niet op zeg maar. Heb daarnaast ook nog niet echt een wapen gevonden waar ik echt upgrades aan wil gaan smeren. Speel vooral met de Brigand Axe en voorheen met de Deep Battle Axe, heb de Irithil Sword nog even geprobeerd, maar die kan je helemaal niet upgraden lijkt het, jammer...
Het lijkt erop dat klassieke "quality" niet echt meer een ding is? Heb nu 20str bij 16 dex, maar ik kom eigenlijk geen wapens tegen die een gelijke verdeling nodig hebben, ik had beter 24 / 10 kunnen gaan.
[
Voor 5% gewijzigd door
djunicron op 14-04-2016 21:13
]