Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zo gisteren vord of the boreal valley down gebracht.. vrij makkelijke baas.

vanavond naar the undead settelement. Level 14 en al een Raw battle axe ipv battle axe, je moet er een RAW Gem op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:58
Iemand die simpel kan uitleggen hoe je met iemand samen een eindbaas kan doen. Las dat je iets van ember nodig hebt ? Mis me bel uit BB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:38

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:29:
[...]
spoiler:
Daar zit een NPC op een stoel waarmee je kunt praten. Maar ik zie daar overal bloodstains en notes dat fire effective is enzo. Valt iedereen die NPC daar aan ofzo?
spoiler:
Je komt daar op een gegeven moment vanzelf terug als je gewoon doorspeelt.

Als je die NPC nu zou killen kun je daar wel een boss summonen die, als je die verslaat, je toegang geeft tot de volledige endgame. Maar dan moet je dat ding wel op laag level kunnen killen. :)

Het is een soort extra super shortcut voor NG+ of gevorderde spelers. Ik zou me er tijdens je eerste playthrough verre van houden.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SqueakyClean schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:02:
[...]

Laten we ff letten op spoilers, AUB...

Ben nu voorbij de 2e eindbaas... Geco-oped met twee anderen wat niet echt nodig was... Daarna nog een paar keer geco-oped... Er stonden ook echt veel summon signs...! :D Erg lachen om een baas met z'n drieën neer te leggen...

Hebben jullie trouwens al NPC-summons gevonden?
Ik kwam wel een nieuw soort summon tegen:
spoiler:
mad-phantom summon. Is een PVP-summon...

Maar tot nog toe erg gaaf...! Het geeft me ook ontzettend een BB-gevoel, zeker in het gedeelte na de tweede boss.
Ik speel alleen nog steeds met die Warhammer met darkdamage. Alle wapens die ik gevonden heb, hebben een Dex van 10 of hoger... ;(
Vanavond maar weer door dan... :)
Die boom zit zo een beetje in iedere trailer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Suffe fight die boom. Die gimmick bosses in DS3 vind ik toch het grootste minpunt in de game. Ik deed die boss gisteren met een ander character via remote play. Tweede fase: Remote Play verbinding valt uit, ik ren naar boven waar de PS4 staat, moest de TV nog aanzetten en de controller nog opzoeken en toch haalde ik hem nog... Tsja.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danke. Groß Dark souls 3 !

Voor wie geen moeite heeft met spoilers:

*knip*

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 13-05-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voxalizer schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:38:
Suffe fight die boom. Die gimmick bosses in DS3 vind ik toch het grootste minpunt in de game. Ik deed die boss gisteren met een ander character via remote play. Tweede fase: Remote Play verbinding valt uit, ik ren naar boven waar de PS4 staat, moest de TV nog aanzetten en de controller nog opzoeken en toch haalde ik hem nog... Tsja.
hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09 20:42
SqueakyClean schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:02:
[...]

Laten we ff letten op spoilers, AUB...

Ben nu voorbij de 2e eindbaas... Geco-oped met twee anderen wat niet echt nodig was... Daarna nog een paar keer geco-oped... Er stonden ook echt veel summon signs...! :D Erg lachen om een baas met z'n drieën neer te leggen
Hoe doe je dat dan? Gewoon mensen van internet of bekenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

fevo-1190 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:49:
[...]

Hoe doe je dat dan? Gewoon mensen van internet of bekenden?
Je character moet Embered zijn (gloeien) om hulp te kunnen summonen. De makkelijkste manier om Embered te worden is een Ember gebruiken. Als je dood gaat verlies je Embered (of ook wel Lord of Cinder mode genoemd) status. Je ziet vervolgens strepen op de grond liggen, dat zijn summoning signs. Hiermee summon je dus andere mensen en NPCs. Meestal liggen deze signs in de buurt van bonfires of bosses. Let wel: Als je Embered bent kun je invaded worden, er zit dus een risico aan vast.

Summoning signs zijn er in verschillende kleuren, ik zou ze allemaal proberen. Vooral de rode! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 14-04-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Precies die rede dat ik lekker offline speel. Je bent dan wel verbonden met de server zo te zien maar de rest doet het gewoon niet, en ik vind het goed zo. Alleen jammer dat ik die bloodstains en geplempte tekst niet kan uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Akaendra schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:06:
Precies die rede dat ik lekker offline speel. Je bent dan wel verbonden met de server zo te zien maar de rest doet het gewoon niet, en ik vind het goed zo. Alleen jammer dat ik die bloodstains en geplempte tekst niet kan uitzetten
Welke reden? Dat er een heel klein ietsie pietsie kansje is dat je een keer invaded zult worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Guide + notebook
Apocalypse Edition

alles is binnen, gamen maar!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat is juist het hele vette aan deze games. De ghosts van andere spelers zien en invaded worden.

Ik word in Bloodborne ook nog wel eens bezocht, maar meestal liggen ze al nog voor ze hun saluut kunnen doen. Opzouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:17:
Dat is juist het hele vette aan deze games. De ghosts van andere spelers zien en invaded worden.

Ik word in Bloodborne ook nog wel eens bezocht, maar meestal liggen ze al nog voor ze hun saluut kunnen doen. Opzouten.
Dat had ik gister in Dark Souls, was met 3 mobs aan het vechten. Begon die mij aan te vallen, 4 klappen en hij was dood haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Voxalizer schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:15:
[...]

Welke reden? Dat er een heel klein ietsie pietsie kansje is dat je een keer invaded zult worden?
Niet zozeer dat. Ik ben sowieso al geen fan van PVP in een single player experience. Maar de waardeloze runes en tekst die alles al verraden maakt de game een stuk minder leuk voor mij, dus zie ik liever helemaal niets van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Runes?

Ik vind de notes juist briljant. Vaak zijn ze lekker cryptisch en is het echt lachen geblazen. Het voegt echt iets extra's toe. Ik zie dit ook niet als pure single player game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:22:
Runes?

Ik vind de notes juist briljant. Vaak zijn ze lekker cryptisch en is het echt lachen geblazen. Het voegt echt iets extra's toe. Ik zie dit ook niet als pure single player game.
Het is ook totaal geen single player game, het draait echt grotendeels toch om de notes, invasions, coop etc. Er is uiteraard een reden dat de Sunbro's zo populair zijn :D Ik zou het echt niet offline kunnen spelen oO

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:29:
[...]

Pfff er zitten daar normale vijanden die ik lastiger vind dan die baas zelf. Trouwens over die kathedraal er tegenover:

spoiler:
Daar zit een NPC op een stoel waarmee je kunt praten. Maar ik zie daar overal bloodstains en notes dat fire effective is enzo. Valt iedereen die NPC daar aan ofzo?
welke bedoel je ? naam ? ik wil alles checken iig.. heb geirard al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Welke vijanden, bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
nee welke NPC @ the kathedraal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja er zit er maar eentje, dus ga kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Er is een gebied met cathedral in de naam, dus vandaar de verwarring. Hij bedoelt waar je de Way of the Blue symbol krijgt. En om je vraag te beantwoorden zou een te grote spoiler zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:22:
Runes?

Die notes dus, spoilen echt alles en dan haalt het voor mij alle voldoening weg bij het zelf ontdekken van spul. Had van mij helemaal weggelaten mogen worden, maar dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Akaendra schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:41:
[...]

Die notes dus, spoilen echt alles en dan haalt het voor mij alle voldoening weg bij het zelf ontdekken van spul. Had van mij helemaal weggelaten mogen worden, maar dat ben ik.
Je kan Online uitzetten in de settings, dan zie je ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Akaendra schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:41:
[...]

Ik snap het probleem niet. Je hoeft ze niet te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:43:
[...]

Ik snap het probleem niet. Je hoeft ze niet te lezen?
Alleen de plaatsing en locatie van die dingen al is genoeg om te weten dat er iets zit. Hoef je ze niet eens voor te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:22

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Akaendra schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:46:
[...]

Alleen de plaatsing en locatie van die dingen al is genoeg om te weten dat er iets zit. Hoef je ze niet eens voor te lezen.
Speel je op PC? Zo ja; Je kan Steam in offline mode zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Sumerechny schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:52:
[...]

Speel je op PC? Zo ja; Je kan Steam in offline mode zetten.
PS4, maar de game settings heeft een menu waar ik het al op offline heb gezet. (leek niet te werken qua notes en bloodstains in eerste instantie, maar moet daar maar even verder kijken.)Drastic measures is dat ik gewoon disconnect van het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
nog een makkelijke vraag.. ik ben een warrior met een battle axe.

is het ook mogelijk om andere wapens te selecteren ? ik krijg het niet voor elkaar om een standaard boog en zwaard te selecteren ?

klopt dit ? is dit per class verschillend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Akaendra schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:46:
[...]

Persoonlijk vind ik dat je zit te miepen, maar ieder voor zich natuurlijk. Er staan ook genoeg notes op plekken waar helemaal niets te vinden is en doorgaans kun je bij de meeste plekken zonder die notes zelf wel raden dat er iets staat te gebeuren. Of op de rand van een afgrond: take a step forward. Ik vind het een briljant systeem dat enorm bijdraagt aan de community die deze games heeft. Daarbij zou ik zonder bepaalde notes dingen echt nooit zelf gevonden hebben. Ik vind het dus echt een toevoeging.

Over notes gesproken. Vraagje over de 2 bonfire op de High Wall of Lothric:

spoiler:
Daar ligt bij mij een note die aangeeft dat daar een illusory wall zit, maar hoe vaak ik ook tegen die muur beuk, er gebeurt niets. Dit fenomeen is sowieso nieuw voor mij, dus doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:58
Hehe Bram hier het zelfde.. Ook al geprobeerd de doeken daar boven in de fik te zetten helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:01:
[...]

spoiler:
Daar ligt bij mij een note die aangeeft dat daar een illusory wall zit, maar hoe vaak ik ook tegen die muur beuk, er gebeurt niets. Dit fenomeen is sowieso nieuw voor mij, dus doe ik iets verkeerd?
spoiler:
Heel veel van die notes zijn nep, die zijn van trolls. Bij een aantal zit er een 'Liar' note bij :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:01:
[...]

Persoonlijk vind ik dat je zit te miepen, maar ieder voor zich natuurlijk. Er staan ook genoeg notes op plekken waar helemaal niets te vinden is en doorgaans kun je bij de meeste plekken zonder die notes zelf wel raden dat er iets staat te gebeuren. Of op de rand van een afgrond: take a step forward. Ik vind het een briljant systeem dat enorm bijdraagt aan de community die deze games heeft. Daarbij zou ik zonder bepaalde notes dingen echt nooit zelf gevonden hebben. Ik vind het dus echt een toevoeging.

Over notes gesproken. Vraagje over de 2 bonfire op de High Wall of Lothric:

spoiler:
spoiler:
Nee, dit is een running gag. Ga je ook op andere locaties zien. Normaal gesproken zou damage of rollen de illusionary wall moeten weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chester schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:05:
[...]

spoiler:
Heel veel van die notes zijn nep, die zijn van trolls. Bij een aantal zit er een 'Liar' note bij :P
Haha okay. Deze had flink wat appraisals, dus het leek legit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:07:
[...]

Haha okay. Deze had flink wat appraisals, dus het leeg legit. :)
Beetje net als de 'take a step forward' dingen, die hebben ook vaak veel appraisals terwijl je gewoon dood gaat vallen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

shakespeare schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:55:
nog een makkelijke vraag.. ik ben een warrior met een battle axe.

is het ook mogelijk om andere wapens te selecteren ? ik krijg het niet voor elkaar om een standaard boog en zwaard te selecteren ?

klopt dit ? is dit per class verschillend ?
Alle classes kunnen alles uitrusten. Gebruiken kan niet altijd.

Een cleric kan een gigantisch zwaard vasthouden...doordat deze echter zwaar is is de kans groot dat hij hem HEEEEEEL langzaam zwaait....

Je kan alles uitrusten via je equipment window (4 opties per hand volgens mij). Daarna kan je switchen van wapen buiten menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
oke.. maar de standaard battle axe is primair het beste wapen voor the warrior denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

shakespeare schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:17:
oke.. maar de standaard battle axe is primair het beste wapen voor the warrior denk ik ?
Hangt van je speelstijl af. De stats van een wapen zeggen niet alles. De moveset en of jij daar iets mee kan zijn ook belangrijk.

Je moet ook voorbij de class warrior stappen trouwens :P . Dat is slechts je start...je zou hem ook een staf kunnen geven of met vuurballen gaan gooien :o

[ Voor 18% gewijzigd door Sumerechny op 14-04-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ok, want alle wapens die ik vindt hebben mindere stats namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

shakespeare schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:20:
Wellicht zijn ze sneller of hebben ze een groter bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, bij de 2e bonfire gekomen in High Wall;

1.) Crystal Lizard -> 1 Flask
2.) Iodex Gundyr -> 1 Flask
3.) Uchi dude, fuck dat
4.) Mimic, nope, nog niet, 1 hit = dood
5.) Die knight na de draak, moet nog even een tactic voor bedenken

Awesome spel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
shakespeare schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:20:
Als jij een Warrior hebt, dan heb je volgens mij hoge STR. Een Axe zal lekker scalen op STR, dus doet dan meer damage hoe hoger je STR is. Als je dan de Uchigatana van naked guy pakt, dan scaled die lekker met DEX (uit mijn hoofd) en die stat zal de Warrior weer iets minder hebben. Dat verklaart dus een en ander. Ik speel nu met een Merc en stop dus voornamelijk punten in DEX. STR wapens doen in mijn geval dus voor geen meter damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
corset schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:27:
Zo, bij de 2e bonfire gekomen in High Wall;

1.) Crystal Lizard -> 1 Flask
2.) Iodex Gundyr -> 1 Flask
3.) Uchi dude, fuck dat
4.) Mimic, nope, nog niet, 1 hit = dood
5.) Die knight na de draak, moet nog even een tactic voor bedenken

Awesome spel :D
Ik weet niet in hoeverre je hulp wilt in de fights maarehh;

uchi dude:
spoiler:
Sword master (uchi dude) is op zicht best goed te doen, bait zijn aanval, als hij in zijn stance mode staat rol lang hem en hij mist best vaak zijn aanval, waarna hij open staat voor jouw aanval. Of als hij in de buurt van de rand komt rush hem en duw hem van de rand af :P

Mimic:
spoiler:
shiet hem met een arrow los van de chain, wacht totdat hij onder je staat wanneer jij boven hem bent, en spring daarna op hem met een drop attack, dan is hij al half dood, terwijl hij opstaat kan jij weer trap oprennen, rinse & repeat

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Naked Uchi guy kun je
spoiler:
gewoon naar de ingang van de Shrine lokken en met pijl en boog pew pew'en. Hij gaat niet mee naar binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Dazzler2120 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:33:
[...]

Ik weet niet in hoeverre je hulp wilt in de fights maarehh;

uchi dude:
spoiler:
Sword master (uchi dude) is op zicht best goed te doen, bait zijn aanval, als hij in zijn stance mode staat rol lang hem en hij mist best vaak zijn aanval, waarna hij open staat voor jouw aanval. Of als hij in de buurt van de rand komt rush hem en duw hem van de rand af :P

Mimic:
spoiler:
shiet hem met een arrow los van de chain, wacht totdat hij onder je staat wanneer jij boven hem bent, en spring daarna op hem met een drop attack, dan is hij al half dood, terwijl hij opstaat kan jij weer trap oprennen, rinse & repeat
Mijn Uchi master tactiek:
spoiler:
met een shortbow neergehaald. Telkens als hij in stance op mij af kwam geschoten. Daardoor raakte hij uit balans en trok hij terug....rinse and repeat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Sumerechny schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:36:
[...]

Mijn Uchi master tactiek:
spoiler:
met een shortbow neergehaald. Telkens als hij in stance op mij af kwam geschoten. Daardoor raakte hij uit balans en trok hij terug....rinse and repeat :+
spoiler:
dat is idd ook een goeie tactiek, ik heb hem echter gedaan zodra ik in fire shrine was, had dus nog geen boog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Dazzler2120 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:39:
[...]

spoiler:
dat is idd ook een goeie tactiek, ik heb hem echter gedaan zodra ik in fire shrine was, had dus nog geen boog :P
Netjes in dat geval. Ik ben als thief gestart dus had één op zak :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Heeft iemand toevallig een poging gedaan dit spel op een wat ouder beestje te spelen?

Ik heb een 955 BE met een GTX 760 hier, iemand een indicatie voor ik de knoop doorhak ;) ?

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

ThaRabbit schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:28:
Heeft iemand toevallig een poging gedaan dit spel op een wat ouder beestje te spelen?

Ik heb een 955 BE met een GTX 760 hier, iemand een indicatie voor ik de knoop doorhak ;) ?
Ik draai onder een GTX 760, het ziet er top uit. Moederbord en cpu zijn hier echter slechts 3wk oud :+

Het spel had iets eerder moeten uitkomen, dan had ik het ook met een vergelijkbare CPU gespeeld :P

[ Voor 11% gewijzigd door Sumerechny op 14-04-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam26
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 20:19
Dazzler2120 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:39:
[...]

spoiler:
spoiler:
Je kan hem ook naar het randje lokken en dan ervan afslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Sam26 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:33:
[...]

spoiler:
spoiler:
Of je rolt zelf per ongeluk van het randje en hij volgt je de afgrond in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
dijstr schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:38:
[...]

spoiler:
Of als Knight met 100% shield, block zijn aanval en door de terugslag valt ie naar beneden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Sam26 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:33:
[...]

spoiler:
Ja dit is me dus per ongeluk gebeurd op mijn warrior :P dacht al, iedereen had het erover dat hij zo'n tough enemy was, vond er niks aan.
Tot dat ik naar merc rerollde en een écht gevecht met m aanging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Voor iedereen die al voorbij de eerste baas is (gaat over het eerste gebied na de Shrine):

spoiler:
Wie van jullie heeft die dikkerd vlak voor de eindbaas in een hand tot hand gevecht geprobeerd?

Ik stond boven 'm op een of ander balkon pijltjes op 'm te schieten, en ineens deed hij een of andere mega helikopter swing van 10 seconden lang. Toen dacht ik echt NOPE. Vervolgens veilig met pijltjes afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:32:
Voor iedereen die al voorbij de eerste baas is (gaat over het eerste gebied na de Shrine):

spoiler:
Wie van jullie heeft die dikkerd vlak voor de eindbaas in een hand tot hand gevecht geprobeerd?

Ik stond boven 'm op een of ander balkon pijltjes op 'm te schieten, en ineens deed hij een of andere mega helikopter swing van 10 seconden lang. Toen dacht ik echt NOPE. Vervolgens veilig met pijltjes afgemaakt.
spoiler:
Ik had toen nog niet eens een boog :P Gewoon dodgen en slaan ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chester schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:37:
[...]

spoiler:
Ik had toen nog niet eens een boog :P Gewoon dodgen en slaan ging prima.
Ik heb nog steeds nachtmerries van de eerste Executioner uit Bloodborne, op het begin in Yharnam. Dus ik blijf lekker bij hem uit de buurt. Datzelfde geldt voor die armored knights.

spoiler:
Die boog ligt overigens gewoon op de rechtertoren vanaf de eerste bonfire, waar die dude transformeert. Logischerwijs zou je daar eerder even een kijkje nemen dan dat je meteen naar die dikker rent.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 14-04-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Iemand die al verder in de game is zal snappen wat ik bedoel als ik zeg dat die gasten waar het hierboven over gaat het concept "Spin to win" tot ware kunst hebben verheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Voxalizer schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:40:
Iemand die al verder in de game is zal snappen wat ik bedoel als ik zeg dat die gasten waar het hierboven over gaat het concept "Spin to win" tot ware kunst hebben verheven.
Haha, ja leek wel ff ds2 pvp all over again. Gelukkig is het makkelijk te dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik vraag me af of ik DS3 op mijn pc kan spelen.
DS2 ging prima op fullHD met ik dacht medium settings.

#Product
1AMD A8-5600K Black Edition
1Sapphire Vapor-X HD5770 1GB GDDR5 PCIE
2Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile

Nu zit ik ver onder de minimum specs met mijn GPU en ook mijn CPU zit onder de minimum maar met DS2 werkte dit nog prima ook al zat ik onder de minimum specs.
Iemand die met soortgelijke specificaties ook kan spelen op fullHD? De graphics doen mij niet zo veel zolang de fps maar stable 30-40 is.

Zo niet moet ik toch eindelijk maar een keer gaat upgraden :+

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb me nu aangesloten bij de Watchdogs of Farron covenant, echt heel leuk, vooral omdat je auto-invade zoals bij de Blue Sentinels, met het verschil dat je echt iedereen aan kan vallen. Die eerste rank heb je zo binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:40:
[...]

Ik heb nog steeds nachtmerries van de eerste Executioner uit Bloodborne, op het begin in Yharnam. Dus ik blijf lekker bij hem uit de buurt. Datzelfde geldt voor die armored knights.

spoiler:
Die boog ligt overigens gewoon op de rechtertoren vanaf de eerste bonfire, waar die dude transformeert. Logischerwijs zou je daar eerder even een kijkje nemen dan dat je meteen naar die dikker rent.
Deze dikkert was gelukkig heel wat makkelijker dan die uit Bloodborne. Ik had die boog al wel, had alleen geen genoeg DEX. Uiteindelijk wel wat in DEX gestopt om die draak neer te pijlen.

Die armored knights gaan ook prima:
spoiler:
Ik ben tot nu toe 3 types tegengekomen:
• Lange schild/speer-achtige wapen; loop een beetje op em af, en rol naar em toe net wanneer hij aan z'n aanval begint. Je kunt em een aantal keer raken.
• Ronde schild/zwaard; opletten op z'n multi-attack waar hij 3x ofzo achter elkaar slaat. Of rollen, of blokken met je schild.
• Net bij de ingang van de kathedraal? Die met de gloeiende ogen en uberzwaard; veel rollen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:40:
[...]

spoiler:
spoiler:
en die dude die transformeert moet je gewoon snel doodslaan voordat ie dat doet, net als een stukje verderop op het dak. Ik had daar zelf trouwens die hele bonfire gemist, pas opgehaald in mn veegrondje nadat ik de shortcut open had gemaakt, haha

* Clay heeft zn favo wapen (claymore) ook al weer gevonden :P nu alleen weer genoeg equip voor fast rolling hebben.

Als doorgewinterde souls speler (demon's, ds1, 2 & bb) voelt het wel supervertrouwd - bijna gezellig - weer terug te zijn in een souls game.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Grappig om te zien dat Straight Swords mega populair zijn in de PvP scene. En terecht, ze lijken flink overpowered te zijn als ik de discussies zo lees. Enorm hoge DPS en snelheid. Verwacht ook wel dat ze flink generfed gaan worden, zeker omdat alle zwaardere wapens onderbelicht zijn.

Merk er zelf niet heel veel van, maar er zijn zat hardcore mensen die heel obsessief aan het min/maxen zijn met statistieken om net die paar puntjes extra damage te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chester schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:59:
[...]

Deze dikkert was gelukkig heel wat makkelijker dan die uit Bloodborne. Ik had die boog al wel, had alleen geen genoeg DEX. Uiteindelijk wel wat in DEX gestopt om die draak neer te pijlen.

Die armored knights gaan ook prima:
spoiler:
Ik ben tot nu toe 3 types tegengekomen:
• Lange schild/speer-achtige wapen; loop een beetje op em af, en rol naar em toe net wanneer hij aan z'n aanval begint. Je kunt em een aantal keer raken.
• Ronde schild/zwaard; opletten op z'n multi-attack waar hij 3x ofzo achter elkaar slaat. Of rollen, of blokken met je schild.
• Net bij de ingang van de kathedraal? Die met de gloeiende ogen en uberzwaard; veel rollen :+
spoiler:
Bij die dude met die gloeiende ogen had ik nog 1 milimeter health over en geen flasks meer. Die heb ik dus in ultra pussy mode bestookt met bommen en pijlen met tussendoor keihard wegrennen. Die dropt dat 100% blok shield, maar daar heb ik te weinig STR voor helaas.

Maar zeg je nu dat je die grote draak kunt neerhalen? Daar liggen nog wel allemaal items die ik niet kan pakken omdat de hele boel in de hens staat, de hele tijd. Dat moet ik dan snel eens proberen.
Clay schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:04:
[...]

spoiler:
en die dude die transformeert moet je gewoon snel doodslaan voordat ie dat doet, net als een stukje verderop op het dak. Ik had daar zelf trouwens die hele bonfire gemist, pas opgehaald in mn veegrondje nadat ik de shortcut open had gemaakt, haha
Ja had ik ook door. Wederom pijl en boog ftw. En anders bestoken met bommetjes. Hij is gevoelig voor vuur. :)

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 14-04-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:05:
[...]

spoiler:
Bij die dude met die gloeiende ogen had ik nog 1 milimeter health over en geen flasks meer. Die heb ik dus in ultra pussy mode bestookt met bommen en pijlen met tussendoor keihard wegrennen. Die dropt dat 100% blok shield, maar daar heb ik te weinig STR voor helaas.

Maar zeg je nu dat je die grote draak kunt neerhalen? Daar liggen nog wel allemaal items die ik niet kan pakken omdat de hele boel in de hens staat, de hele tijd. Dat moet ik dan snel eens proberen.
spoiler:
Als je de trap omhoog neemt, staat er zo een houten stellage. Als je daar op gaat staan, kan die draak jou niet raken, maar jij zijn hoofd wel. Neem veel pijlen mee, blijf op z'n hoofd schieten. Na een tijdje vliegt ie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chester schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:07:
[...]

spoiler:
Als je de trap omhoog neemt, staat er zo een houten stellage. Als je daar op gaat staan, kan die draak jou niet raken, maar jij zijn hoofd wel. Neem veel pijlen mee, blijf op z'n hoofd schieten. Na een tijdje vliegt ie weg.
Nice. Ga ik de volgende keer meteen proberen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

M'n notitieblok ook wat gepimpt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5nq0Zwk.jpg

spoiler:
Ze hebben flink wat wapens al vroeg available gemaakt imo; die (taaie) gast link buiten de shrine dropt de uchigatana al bv. Dat was in DS2 toch wel wat meer werk.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is momenteel ook het enige wapen waarmee ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Oké mensen, ik voel de tijdsdruk. De vakantie is weer bijna voorbij dus ik heb tot zondag om zoveel mogelijk te doen.

Ik zit nu mid game in Irithyll of the Boreal Valley, en heb ook al een snelle death sprint getrokken om de items te looten in Irithyll Dungeon.

De wapens vallen mij tot nu toe nog een beetje tegen. Ook nog geen boss soul weapons gezien die mij aanspreken. Ik heb vanouds weer het ultra greatsword genaamd greatsword opgepakt in Farron Keep. (Voor de Final Fantasy liefhebbers, ik ben er verliefd op geworden toen ik het voor het eerst zag, het lijkt namelijk in mij belevenis sprekend op het zwaard dat Cloud in FF7 had ;)

Het vraagt een strength van 28 en het is ook nodig te investeren in Vitality (equip load) en Endurance om er mee overweg te kunnen. Inmiddels geüpgraded en geinfused met heavy tot Greatsword + 7. Blijft een lekker wapen en natuurlijk awesome als je er fire/lightning/magic etc aan toevoegt d.m.v. een item of sorcery/pyromancy.

Ook het Fume Ultra Greatsword is binnen, maar Strength 50 is nog iets te ver weg van mijn level.

Ik ga voor platinum, maar het ziet er naar uit dat je game sowieso 3x moet uitspelen om dat te bereiken.

Nog een lange weg te gaan dus.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

uitdagend spel wel...althans voor mij :+

spoiler:
Nou ben ik niks gewend en denk je alles gehad te hebben qua NPCs in HWoL (oa zo'n @#$ Knight na het stukje waar de draak de boel in de hens steekt) staat er zo'n gast op het dak die uiteindelijk transformeert en je alle kanten op slaat. Cameraview is dan ook een ramp, je ziet eigenlijk niet waar je uiteindelijk staat. Wel wat items gevonden maar deze zijn vrij nutteloos voor mijn Knight

Wel een gaaf spel verder, het concept spreekt mij wel aan, al heb ik soms wel regelmatig de neiging om de controller weg te gooien :+

[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 14-04-2016 15:57 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
vhal schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:55:
uitdagend spel wel...althans voor mij :+

spoiler:
Nou ben ik niks gewend en denk je alles gehad te hebben qua NPCs in HWoL (oa zo'n @#$ Knight na het stukje waar de draak de boel in de hens steekt) staat er zo'n gast op het dak die uiteindelijk transformeert en je alle kanten op slaat. Cameraview is dan ook een ramp, je ziet eigenlijk niet waar je uiteindelijk staat. Wel wat items gevonden maar deze zijn vrij nutteloos voor mijn Knight

Wel een gaaf spel verder, het concept spreekt mij wel aan, al heb ik soms wel regelmatig de neiging om de controller weg te gooien :+
spoiler:
Meteen naar die transformerende gast lopen (niet rennen, anders heb je geen stamina :+), en meppen. Je kunt em neer krijgen nog voordat ie transformeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Of pijltjes schieten, of op afstand blijven en vuurbommetjes gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo dat was baas 7 en 8. Zit nou in Irithyll of the Boreal Valley echt heel mooi gebied. Doet me beetje denken aan bloodborne eigenlijk :) Maar goed binnenkort de season pass maar eens bestellen ik ga me hier nog wel even mee vermaken hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Godsamme heb vandaag en morgen geen tijd om te spelen! Alleen bij From games baal ik daarvan haha!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Scrisissszzz schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:30:
Godsamme heb vandaag en morgen geen tijd om te spelen! Alleen bij From games baal ik daarvan haha!
Net nog heel stiekem 5 minuten gespeeld. Totdat de vrouw riep. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 14-09 11:22
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:

DS3 crasht bij mij op de PC. Het zijn niet de 'bekende' problemen, voor zover ik weet. Wat er bij mij gebeurt is dat de game gewoon random crasht. Kan zijn dat ik aan het vechten ben of gewoon loop. Scherm wordt wit, en kan alleen nog maar via ctrl alt del het spel sluiten. De muziek, die is blijven hangen, loopt dan nog gewoon door (ook als DS3 is afgesloten).

Ik heb een R9 380 en heb de nieuwste Crimson drivers gedownload (16.4.1).

Ik hoop dat iemand bekend is met dit probleem, want het spel is op deze manier niet te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Voor zowel mensen die de Sunbro willen spelen als mensen die keihard willen invaden: Blijf voorlopig rond de level 80/90.
Je kunt in deze range bij maarliefst 6 bosses gesummoned worden. Langste wachttijd is momenteel 30 seconden. Het zijn ook nog eens de 6 laatste bosses, dus je kunt nadat je de game zelf hebt uitgespeeld gewoon gaan doen wat je wilt in deze range.

Zelfde geldt voor invaden of Blue Sentinel ongein. Zo rond de release is de boel echt heerlijk actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Zo, stukje verder gespeeld

spoiler:
Inmiddels bij Farron Keep boss, behoorlijk wat bonfires daar moet ik zeggen, maar Poison is zo niet leuk. Abyss Watcheras boss nu, hebbem 2 keer geprobeerd, morgen gaat ie neer. wel een leuke fight tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Merk wel aan deze game dat de gebieden een stuk meer verstopte routes kent dan DS 2 (en volgens mij ook DS1, maar dat is lang terug). Had baas #3 en een giga zooi loot helemaal niet opgemerkt aanvankelijk.

Voor degene die over DS3 & een GTX760 vroeg: Deze baas levert behoorlijk framedrops op...
Heb er daarnaast een 3570K @4.2Ghz en 24GB in zitten, maar daar wordt amper gebruik van gemaakt lijkt het.

spoiler: Voor degene die Road to S niet uitgespeeld hebben
Die Crystal Sage boss is leuk en aardig, doet vrij weinig als je em goed hard blijft slaan, maar het moment dattie meerdere dudes summoned en het halve veld vol staat met crystals houd ik nog maar 20 fps over ofzo... Gezien hoeveel rotzooi ze daarnaast gezamelijk spammen, denk ik dat deze boss maar even moet laten voor wat het is. ;w

Daarnaast viel mij nog iets op; volgens mij ben ik weer een heel stuk content aan het skippen:

spoiler: In de Undead Settlement...
Zie je als je bij die Giant boven in de toren met Union Bro komt, dat daar beneden een grote vuurdemoon rondloopt. Nu ben ik zeker de hele map twee rondjes rond geweest, maar ik heb geen idee hoe je daar terecht komt. Het lijkt me toch niet dat dit er alleen voor het uitzicht is?

Het vechten gaat me ondertussen een stuk beter af, maar iedere keer dat ik een nieuw gebied in kom, kan ik het levellen wel weer een tijdje vergeten, nu ik 6000+ souls nodig heb, schiet het echt niet op zeg maar. Heb daarnaast ook nog niet echt een wapen gevonden waar ik echt upgrades aan wil gaan smeren. Speel vooral met de Brigand Axe en voorheen met de Deep Battle Axe, heb de Irithil Sword nog even geprobeerd, maar die kan je helemaal niet upgraden lijkt het, jammer...
Het lijkt erop dat klassieke "quality" niet echt meer een ding is? Heb nu 20str bij 16 dex, maar ik kom eigenlijk geen wapens tegen die een gelijke verdeling nodig hebben, ik had beter 24 / 10 kunnen gaan. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door djunicron op 14-04-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Het viel me op dat mijn Uchigatana van 2handed stance naar 1handed is gegaan, komt dit doordat mijn dexterity omhoog gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

jaihel schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:14:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:

DS3 crasht bij mij op de PC. Het zijn niet de 'bekende' problemen, voor zover ik weet. Wat er bij mij gebeurt is dat de game gewoon random crasht. Kan zijn dat ik aan het vechten ben of gewoon loop. Scherm wordt wit, en kan alleen nog maar via ctrl alt del het spel sluiten. De muziek, die is blijven hangen, loopt dan nog gewoon door (ook als DS3 is afgesloten).

Ik heb een R9 380 en heb de nieuwste Crimson drivers gedownload (16.4.1).

Ik hoop dat iemand bekend is met dit probleem, want het spel is op deze manier niet te spelen...
Srry 4 dual-post.

DS3 gebruikt windows virtual memory op een weirde manier. Het wil graag alles dubbel mappen ofzo. Ik hoorde dat R9 Fury's en TitanX-en door hun grote VRAM hier sneller tegenaan liepen. Ik moet ook m'n allocatie aanpassen doordat ik veel normale RAM in m'n systeem heb zitten. Ik las daar toen op Reddit iets over dat je 5GB (PS4 RAM) + 32bit reservation space (3.2GB) + VRAM moet instellen. En iets van 50% van al je RAM voorbij de 16GB ofzo.

Als je de windows virtual memory als gebruikersgedefinieerd insteld op 10~12GB (of 12~16GB met 8GB kaart) zou dat wellicht je probleem kunnen verhelpen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

djunicron schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:12:
Daarnaast viel mij nog iets op; volgens mij ben ik weer een heel stuk content aan het skippen:

spoiler: In de Undead Settlement...
Zie je als je bij die Giant boven in de toren met Union Bro komt, dat daar beneden een grote vuurdemoon rondloopt. Nu ben ik zeker de hele map twee rondjes rond geweest, maar ik heb geen idee hoe je daar terecht komt. Het lijkt me toch niet dat dit er alleen voor het uitzicht is?
spoiler:
Daar kun je zeker komen. Ik zal je een tip geven: Check en dubbelcheck die lift in de toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Dazzler2120 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:22:
Het viel me op dat mijn Uchigatana van 2handed stance naar 1handed is gegaan, komt dit doordat mijn dexterity omhoog gaat?
Druk eens op driehoekje of Y. ;)
Voxalizer schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:37:
[...]

spoiler:
Daar kun je zeker komen. Ik zal je een tip geven: Check en dubbelcheck die lift in de toren.
spoiler:
En luister naar de hint.

[ Voor 32% gewijzigd door SD5k op 14-04-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zooooo die valley wat een mobs zitten daar de meeste zijn te doen maar sommige echt bloed onder me nagels haha. Maar goed even boss geprobeerd maar de concentratie niet meer voor. Probeer die morgen wel :D

Ben nu level 51 het gaat gestaag om hoog, ik gooi meeste dingen in str, vig en wat in end en soms wat in dex. Maar goed kwam er dus achter dat je ook kan respeccen dus dat is wel nice :) Het liefst speel ik NG+ met een build anders dan wat ik nu heb, maar wil niet helemaal een nieuwe char aan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 14-09 11:22
djunicron schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:22:
[...]

Srry 4 dual-post.

DS3 gebruikt windows virtual memory op een weirde manier. Het wil graag alles dubbel mappen ofzo. Ik hoorde dat R9 Fury's en TitanX-en door hun grote VRAM hier sneller tegenaan liepen. Ik moet ook m'n allocatie aanpassen doordat ik veel normale RAM in m'n systeem heb zitten. Ik las daar toen op Reddit iets over dat je 5GB (PS4 RAM) + 32bit reservation space (3.2GB) + VRAM moet instellen. En iets van 50% van al je RAM voorbij de 16GB ofzo.

Als je de windows virtual memory als gebruikersgedefinieerd insteld op 10~12GB (of 12~16GB met 8GB kaart) zou dat wellicht je probleem kunnen verhelpen. Succes!
Het ging een uurtje goed, had al weer een beetje hoop maar dat is nu weer weg. :P
Zou het uitmaken of het spel op een SSD of niet geïnstalleerd staat? Dat is het enige wat ik nu nog kan verzinnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Ben bij de undead settlement.. Wat een doolhof. Hebben jullie die optionele boss ook verslagen. ( rotten wooden error ) ? Andere kant krijg ik een mini boss..

Gouden game dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Zijn er hier ook gasten die sorcerer spelen? Ik ben nu bezig met een sorcerer maar ik lees her en der dat ds3 niet echt geschikt meer is voor een sorcerer build. Ik speel overigens alleen pve, pvp interesseert met totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:29
Ik vind dit toch de minste game van deze serie, er kloppen veel dingen niet. Waar ik bij de andere games had dat het aan mezelf lag als ik af ging, heb ik dat nu totaal niet en voelt het meer als willekeur. Ook is dat summonen echt een ramp; ik krijg erg vaak, bijna altijd : unable to summon. Toch een beetje een teleurstelling deze game. Erg jammer, ik had hier erg veel van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
Vermaak me heerlijk met de game! Vandaag eindelijk dat 'poison swamp' afgerond en de eindbaas verslagen, na 20 pogingen wilde ik het bijna opgeven tot ik hem versloeg, kwam heel onverwacht en voelde als 'per ongeluk'. Natuurlijk niet kunnen stoppen met spelen dus snel door gerend naar de volgende area.

Spoiler voor als je nog niet voorbij de 'posion swamp' bent:
spoiler:
heb inmiddels ook het skelletten stuk gehaald, die eindbaas was echt een lachertje.. Verder wel toffe area, deed me aan BB denken in de dungeons!

Spoiler voor als je nog niet voorbij de area NA 'poison swamp' bent:
spoiler:
Wauw na die dungeon eerst een gigantisch beest moeten verslaan maar wat een geweldig gebied is dit! Zit nu alleen vast bij Irithyll of the Boreal Valley, lastig die boss, krijg de timing maar niet onder de knie! Zaterdag nog maar eens proberen hopen op wat meer succes.

Al met al ben ik bang dat deze game voorlopig nog wel even vast zit in mijn PS4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
Sluit ik me bij aan. Geweldige game tot nu toe. Heb 4 bosses neer en zin in het volgende stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
SD5k schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:54:
[...]

Druk eens op driehoekje of Y. ;)

[...]
EUhh... Check! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Inderdaad echt een briljante game dit.
Het voelt echt een beetje alsof Dark Souls 1 en Bloodborne een onheilige liefdesbaby hebben gekregen.
Ik vind het ook zeker niet makkelijker dan eerdere delen. Veel "standaard" vijanden hebben een paar moves erbij gekregen die oude sure-win tactieken onderuit halen en dan moet je weer echt gaan nadenken en observeren. Die grote knights met hun shield bash opzij bijvoorbeeld.
Ik speel tot nu toe nog helemaal blind en dat bevalt me uitstekend. Ik hou er wel een aantekeningen boekje bij :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Grindtegel schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 00:14:
Zijn er hier ook gasten die sorcerer spelen? Ik ben nu bezig met een sorcerer maar ik lees her en der dat ds3 niet echt geschikt meer is voor een sorcerer build. Ik speel overigens alleen pve, pvp interesseert met totaal niet.
Wat mij een beetje weerhield van magic user te spelen is de hele meter en het feit dat je estus flasks moet opofferen om die meter weer te vullen.

NAtuurlijk persoonlijke keuze maar Magic users lijken mij een beetje een nono in ds3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik moet zeggen dat ik deze makkelijker vindt als bloodborne.. hier moest ik bij de 1ste boss al NPC's meenemen etc.. ;)

vinden jullie alles zelf of zoeken jullie soms ook wel eens op internet voor bepaalde NPC's etc.. ?
Ik kon namelijk niet de key vinden voor Irina in de sewers in de undead settlement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
shakespeare schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:08:
ik moet zeggen dat ik deze makkelijker vindt als bloodborne.. hier moest ik bij de 1ste boss al NPC's meenemen etc.. ;)

vinden jullie alles zelf of zoeken jullie soms ook wel eens op internet voor bepaalde NPC's etc.. ?
Ik kon namelijk niet de key vinden voor Irina in de sewers in de undead settlement.
Ik zoek niks op de eerste keer of eerste 2 keer, en dan wel als ik dingen gemist heb dan zal het wel :) keuzes maken hoort er nou eenmaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ja precies.. ik wil juist alle gebieden helemaal uitkammen. aangezien je soms als je dingen vergeten bent niet meer terug kan.

Heb loretta's bones al teruggeven aan die kerel die gevangen zat.
nu even die vrouw bevrijden...

dan verder de bosses verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:16
shakespeare schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:08:

Wat ik doe is eerst een area zelf blind spelen en daarna een lets play op youtube van dat gebied bekijken. Ik vind dat sowieso wel prettiger werken omdat als ik zelf speel, vaak te ongeduldig ben om npc's helemaal uit te horen en zo veel van de lore mis. Dat volg ik dan beter in een LP.

Nu heb ik BB niet gespeeld (geen PS4), maar DS1 en 2 wel veel. Ik vind vooral de high walls of Lothric wel een pittig stuk om mee te beginnen met de armoured knights die veel agressiever zijn dan ik van DS1 en 2 gewend ben. Vind de undead settlement erna (voor zover ik het al gespeeld heb) eigenlijks makkelijker. Komt denk ik ook omdat ik voor een strength build ga en ik tot nu toe nog geen strength wapens gevonden heb (of mis ik ergens wapens?) en de axe waarmee een warrior begint mij een beetje te kort bereik heeft. Zou graag mijn geliefde zweihander weer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik heb dat nu ook inderdaad, speel ook met warrior.

heb nu de shield omgerolen voor een korte axe, kan je sneller mee slaan met rechts/links.
De wapens/clothing die je vindt hebben vaker mindere stats valt mij op.

Ik hoop nog een goede outfit te vinden snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
Ik speel deze game ook geheel blind. Heb de fout gemaakt om DS2 de eerste playthrough (volledig) met walkthrough te spelen, je vindt weliswaar alles maar het zoek-element en de spanning raak je wel beetje kwijt. Ben nu rustig een paar uur aan het ronddwalen in een gebied om alles maar te vinden en zal gerust nog een hoop missen, komt latere playthroughs wel als ik wel de walkthough erbij pak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
speel eerst de gebieden uiteraard wel zelf... daarna check ik of ik wat mis. sommige zaken binnen de souls genre zijn bijna zelf niet uit te komen.

koop dit van die en geef dat aan die, dat soort dingen.
Pagina: 1 ... 6 ... 29 Laatste