Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
yinx84 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:07:
[...]

Wat speel je nu dan? De class die je in het begin kiest maakt niet zo veel uit, maar als je nog helemaal in het begin zit kan het niet zoveel kwaad om opnieuw te starten.

Lees ook eens de eerste tip uit dit linkje:
http://kotaku.com/tips-for-playing-dark-souls-3-1770600428
Heb net die basis/stad vrij gespeeld na de eerste baas. Dus totaal niet ver.

Ben begonnen met knight.(die eerste). Maar ik ontwijk liever alles als dat ik blok... Lijkt mij dat ik dan een beetje de verkeerde class heb gekozen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

loki504 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:43:
[...]

En ben nog niet zo ver als jou😞. Heb de eerste boss gedaan. Twijfel allen nog over de class. Misschien dat ik voor assasin/thief ga. Vermoed dat ik die net iets leuker ga vinden.
Twijfelen over je starter class hoort erbij... :)

Ik heb ook een beetje spijt dat ik voor Cleric heb gekozen. Een Str/Fth build lijkt me wel tof, maar aan Fth heb je in het begin gewoon niet zoveel. Dus kan je volgens mij het beste in het begin beter kiezen voor een fighter build en later in Fth/Int/Atn. Dan heb je meer HP en doe je meer damage.
Gelukkig kan je echt wel wat doen met een Cleric starter: Str/Dex/Fth is leuk of voor pyromancy Str/Int/Fth.

Genoeg keuze! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
SqueakyClean schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:44:
[...]

Twijfelen over je starter class hoort erbij... :)

Ik heb ook een beetje spijt dat ik voor Cleric heb gekozen. Een Str/Fth build lijkt me wel tof, maar aan Fth heb je in het begin gewoon niet zoveel. Dus kan je volgens mij het beste in het begin beter kiezen voor een fighter build en later in Fth/Int/Atn. Dan heb je meer HP en doe je meer damage.
Gelukkig kan je echt wel wat doen met een Cleric starter: Str/Dex/Fth is leuk of voor pyromancy Str/Int/Fth.

Genoeg keuze! :)
Cleric leek mij ook nog wel leuk ja.... Zoveel keuze.... Ik ga er even over na denken en als mijn zoontje vanmiddag wel wil slaoen kan ik weer even gamen. Is multyplayer nog iets? Of kan je dat net zo goed naast je neer leggen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
yinx84 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:39:
[...]

Je kan per item zien hoe zwaar het is. Ik zou ze allemaal even afgaan en kijken wie de boosdoener is. Als je alle drie je weaponslots gevuld hebt tikt dat ook behoorlijk aan.
Zal vanavond eens kijken.

Parry heb ik ook nog niet onder de knie hoor. Stuk lastiger dan in Bloodborne. Daar kun je gewoon perfect timen omdat je direct schiet als je drukt. Maar als je hiet drukt, dan zwaait hij eerst nog even met zijn arm naar achteren. Wel een paar keer gelukt, maar dat was niet echt wijsheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

loki504 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:51:
[...]

Cleric leek mij ook nog wel leuk ja.... Zoveel keuze.... Ik ga er even over na denken en als mijn zoontje vanmiddag wel wil slaoen kan ik weer even gamen. Is multyplayer nog iets? Of kan je dat net zo goed naast je neer leggen?.
MP werkt alleen als je de ember status hebt (als je gloeit). Dan kan je anderen oproepen en zelf opgeroepen worden. Ook kunnen anderen je dan invaden.
Als je dood gaat, verlies je de ember status...

Makkelijkste MP-onderdeel is berichtjes lezen en achterlaten. Heb je de white soap stone voor nodig. Te koop bij dat blinde vrouwtje voor slechts 500 zieltjes... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
SqueakyClean schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:03:
[...]

MP werkt alleen als je de ember status hebt (als je gloeit). Dan kan je anderen oproepen en zelf opgeroepen worden. Ook kunnen anderen je dan invaden.

Makkelijkste MP-onderdeel is berichtjes lezen en achterlaten. Heb je de white soap stone voor nodig. Te koop bij dat blinde vrouwtje voor slechts 500 zieltjes... :D
Volgens mij heb je de soapstone alleen nodig voor summonen. Messages kun je standaard doen vanuit het 'pauze' menu (game gaat niet echt op pauze, maar daar staat de Messages optie bij).

Je kan overigens ook in opties de multiplayer geheel uitzetten. Dus dan kun je zelfs met Ember niet geinvade worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:52:
[...]

Zal vanavond eens kijken.

Parry heb ik ook nog niet onder de knie hoor. Stuk lastiger dan in Bloodborne. Daar kun je gewoon perfect timen omdat je direct schiet als je drukt. Maar als je hiet drukt, dan zwaait hij eerst nog even met zijn arm naar achteren. Wel een paar keer gelukt, maar dat was niet echt wijsheid.
Parry is iets lastiger om door te krijgen inderdaad. Let er wel op dat niet ieder schild kan parry'en.
Het staat er sowieso bij, en volgens mij ook hoe kleiner het schild hoe makkelijker de parry is.

Persoonlijk parry ik bijna niks. Heb al zeker 1,5 gebied niet eens meer een schild equipped haha. Mijn wapen standaard 2 handed en lekker rollen en dodgen. En natuurlijk backstabben :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Je kan wel summon signs plaatsen zonder dat je in Lord of Cinder mode bent, dat geldt alleen voor degene die summoned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Gewoon in singleplayer parry ik ook niks. Ik loop rond met slechts 8 Vitality om optimaal gebruik te maken van Flynn's Ring, dus draag ook niet eens een schild.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

[...]

MP werkt alleen als je de ember status hebt (als je gloeit). Dan kan je anderen oproepen en zelf opgeroepen worden.
Je kunt ook gesummoned worden als je niet Embered bent. Als je succesvol helpt krijg je je Embered status terug en krijg je bovendien een bonus Ember.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik gloei sinds de eerste baas. Ik heb er niks voor hoeven doen, maar ik pak ook wel eens Ember items op. De in-game description heeft het over een HP boost en op de Wiki lees ik voornamelijk dingen over summonen en invaden. Oké...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:30:
Ik gloei sinds de eerste baas. Ik heb er niks voor hoeven doen, maar ik pak ook wel eens Ember items op. De in-game description heeft het over een HP boost en op de Wiki lees ik voornamelijk dingen over summonen en invaden. Oké...
Ook na het killen van een boss krijg je embered status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:48
Het verslaan van een boss zorgt ervoor dat je in de "lord of cinder mode" raakt, totdat je weer doodgaat natuurlijk. Het verslaan van een boss is dus eigenlijk een free ember. Meer info over embers: http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Ember

Ik heb de eerste 2 bosses gedaan, vanavond eerst weer wat terug lopen want ik heb een estus shard gemist :P

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
In het kort:
- Als je een boss verslaat krijg je 'gratis' een geactiveerde Ember en gaat je HP omhoog + je smeult
- Embers kun je ook los verzamelen en activeren (consumen) wanneer jij dat wil
- Als je hulp wil inroepen (iemand summonen) voor een boss dan heb je een actieve Ember (smeulen) nodig.
- Als er een Ember actief is (smeulen) dan kun je geinvade worden door anderen. Er zit dus een klein risico aan.

Ik weet even niet wat je moet doen als je zelf wil invaden... of de Red Eye Orb een Ember nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Fascinerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ben nu bij de 3de baas ( of 2de echte ) onderaan de trap.. de grote spiderachtig beest.. lord of nog wat.
Ben lvl 14 geloof ik. warrior.

Ik neem nu the shortcut bij de 1ste bonfire om naar beneden de trap te gaan, dit klopt toch ?
Wat is jullie level op dit niveau ? doen jullie al snel souls gainen en levels uppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

De Red Eye Orb heeft geen Embered status nodig, als je de host killed krijg je een Ember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 18:14
Gisteren voor het eerst met veel zin begonnen aan een Dark Souls (3) avontuur.
Een thief class gemaakt, daar een char met pijl en boog me altijd het meest hebben aangetrokken in RPG's. Kwam er al heel snel achter dat ik met geen mogelijkheid de eerste mobs en baas om kon krijgen met een pijl en boog? Alsook de besturing om de boog te aimen en dan headshots te maken is echt waanzinnig slecht. Switched naar het meegeleverde mesje maar kreeg echt met geen mogelijkheid de eerste baas dood, dus stopte hier mijn thief avontuur... Wat een deceptie en niet echt een leuk begin aan het avontuur.

Toen een Warrior gemaakt en na 1 uur spelen eindelijk de eerste baas doodgekregen, wat een kick gaf dat. Toen begon ik het concept te begrijpen van wat leuk is aan een Dark Souls game, soort S&M voor gamers. No walk in the park, but pure pain met heel soms een happy end aan t eind... Na 3 uur avontuur en 2 boss fights verder, kwam ik erachter dat deze class voor mijn speelstijl niet snel genoeg was en ben wederom geswitched.

Nu bezig met de Mercenary class (full dex damage) en met de veroverde Katana van een enorme lastpak hak ik heerlijk door de meeste mobs heen. De game wordt nu met de minuut leuker!

Als mensen tips & tricks hebben over het pijl en boog gebruik en daarmee wel alles kunnen killen, let me know want ik zou heel graag een succesvolle ranger maken.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Luxurydiver schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:48:
Een thief class gemaakt, daar een char met pijl en boog me altijd het meest hebben aangetrokken in RPG's. Kwam er al heel snel achter dat ik met geen mogelijkheid de eerste mobs en baas om kon krijgen met een pijl en boog? Alsook de besturing om de boog te aimen en dan headshots te maken is echt waanzinnig slecht. Switched naar het meegeleverde mesje maar kreeg echt met geen mogelijkheid de eerste baas dood, dus stopte hier mijn thief avontuur... Wat een deceptie en niet echt een leuk begin aan het avontuur.

Toen een Warrior gemaakt en na 1 uur spelen eindelijk de eerste baas doodgekregen, wat een kick gaf dat. Toen begon ik het concept te begrijpen van wat leuk is aan een Dark Souls game, soort S&M voor gamers. No walk in the park, but pure pain met heel soms een happy end aan t eind... Na 3 uur avontuur en 2 boss fights verder, kwam ik erachter dat deze class voor mijn speelstijl niet snel genoeg was en ben wederom geswitched.

Nu bezig met de Mercenary class (full dex damage) en met de veroverde Katana van een enorme lastpak hak ik heerlijk door de meeste mobs heen. De game wordt nu met de minuut leuker!

Als mensen tips & tricks hebben over het pijl en boog gebruik en daarmee wel alles kunnen killen, let me know want ik zou heel graag een succesvolle ranger maken.
Haha, mooi om te lezen :P Het is inderdaad zo dat een boog geen damage dealer is. Je boog als main weapon gebruiken moet je vergeten. Het is wel een perfect middel om voorzichtig te 'pullen' of als een finisher. Er zitten wel Greatbows in het spel die meer schade doen, maar de pijlen hiervoor zijn erg schaars en kostbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb in dat gebied met die draak een boog gevonden en daarmee heb ik naked katana guy ook mee omgelegd. Doet op zich prima damage in mijn geval. Gewoon terug lokken naar de Shrine ingang. Hij durft niet naar binnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi

Ik ben ook begonnen met de Thief, en heb de eerste boss prima (lees 3e poging) kunnen doen met de daggers. De boog is volgens mij meer bedoeld om mobs te pullen of een enkele mob af te maken. Ik heb de boog bijvoorbeeld gebruikt om een bepaalde transformerende gast af te maken zonder zelf risico te lopen.
Als laatste een kleine tip voor de boog: je kan je target locken en dan gewoon met de light attack een pijl schieten zonder dat je eerste hoeft te richten, bijvoorbeeld om de eerste of eerste 2 hits op afstand te doen en dan snel te switchen naar je wapen.

Ik speel overigens ook met de katana nu, heb alleen het idee dat ik wat weinig dmg doe die katana scaled ook zo slecht C op +2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nog een use voor de boog: als je handmatig mikt met crosshair en een headshot maakt, dan stagger je een mob (worden kort gestunned). Werkt zelfs bij de meeste fatties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Ook ik heb gister een klein stukje dark souls 3 gespeeld, ik was in deel 1 en 2 al niet goed, en dat was gisteren niet heel veel beter.
Na 10x dood te zijn gegaan op de eerste miniboss (waar je dat zwaard uit haalt) had ik het wel weer gezien. :P Ik geloof dat het een knight is waar ik mee ben begonnen, zowel met een 2h als 1h+shield word ik echt tot moes geslagen. Vanavond nog een poging doen om met de mercenary class te spelen, kijken of dat beter gaat.

Misschien ook maar een keertje een controller aanschaffen voor de PC; Met toetsenbord is het haast niet te doen. Wel vind ik dat de besturing 'houterig' is; Je character reageert niet echt heel vlotjes op rollcommands etc. Misschien een kwestie van wennen.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Wanneer je character niet snel reageert wanneer je wilt rollen is waarschijnlijk je stamina op, je rolt dan pas wanneer er weer voldoende stamina is. Dit managen is imo een van de belangrijkste dingen aan de combat van de Souls serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:16
Toetsenbord en muis werkt inderdaad voor geen meter. Gister trouwens mijn steam controller binnen gekregen (kon je met korting op steam kopen samen met DS3), maar pak toch maar weer mijn xbox controller. De steam controller voelt wel erg plastic-fantastic aan en analoge controls zitten op een vreemde plek voor mijn gevoel.

Overigens is die eerste boss echt z'n boss bedoeld om je als speler duidelijk te maken hoe je moet spelen. Zolang je dat niet door hebt kom je ook met moeite voorbij deze boss. Dus zijn moves leren en herkennen wanneer je kan aanvallen en wanneer je moet dodgen (en welke richting op). Zodra je dat een beetje door hebt is deze boss eigenlijks doodsimpel, vooral een kwestie van dicht achter hem te blijven en je stamina inderdaad in de gaten houden. Locked on vechten maakt je het dan ook wel makkelijker omdat je dan automatisch met hem meedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
In de eerste fase zou ik juist zo ver mogelijk bij hem vandaag blijven totdat hij die air attack doet. Als je dan simpelweg naar voren loopt, vliegt hij over je heen en kun je een charge attack doen en daarna desnoods nog een focus attack. Die aanval en tactiek is identiek aan die van Orphan of Kos uit Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Focus attack? Of bedoel je charge attack?

Ik las ook al iets over Stance (L2 ingedukt houden) en Skills enzo, maar ben in de paar uur dat ik gespeeld heb daar geen tutorial van gehad...

edit: lees nu dat stance wapenspecifiek is... L2 ingedrukt houden en met L1 en R1 aanvallen.

Ik heb iig express niet veel gespeeld en het is weer pittig om ermee aan de slag te gaan. Maar prachtig spel tot nog toe...!

[ Voor 49% gewijzigd door SqueakyClean op 13-04-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige wapens hebben stances en soort van special attacks. Die kan je doen bij sommige wapens als je LT inhoudt en light attack of heavy attack indrukt. Sommige wapens werken alleen als je ze dual wield, terwijl sommige ook werken wanneer je een shield equipt (maar dan wel eentje die geen parry doet).

Focus attacks gebruiken Focus Points (FP), soort mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:34:
Sommige wapens hebben stances en soort van special attacks. Die kan je doen bij sommige wapens als je LT inhoudt en light attack of heavy attack indrukt. Sommige wapens werken alleen als je ze dual wield, terwijl sommige ook werken wanneer je een shield equipt (maar dan wel eentje die geen parry doet).

Focus attacks gebruiken Focus Points (FP), soort mana.
pfft... er is toch veel nieuws in DS3...! Heb geprobeerd om veel beelden en info te vermijden, waardoor het begin weer even lastig is... maar des te meer fun! :D
[...]
Man, dejavu van hier tot Tokyo... :) het is ook idd een "pijn is fijn" game... Ik stress me dan ook kapot als ik het speel, zeker in nieuwe omgevingen als ik niet weet wat me om het hoekje opwacht...

Je moet het dus niet spelen als een beat-m-up, wat sommige mensen wel verwachten. Die rennen op alles af wat beweegt en verwachten met een combo move à la Assassins Creed 5 mannetjes tegelijk om te leggen. In de DS-games leer je dat snel af... :Y

[ Voor 44% gewijzigd door SqueakyClean op 13-04-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als je je schild opbergt kun je daarna met L2 een speciale attack doen die die blauwe balk opslurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:44:
Als je je schild opbergt kun je daarna met L2 een speciale attack doen die die blauwe balk opslurpt.
Klopt dat is de sword art. Ieder wapen heeft een unieke skill. Het wapen wat ik nu heb krijgt dan een health regain bij iedere goede hit :) Kan af en toe erg handig zijn.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:42
jori040 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:58:
[...]

Is de 1ste keer dat je hem ziet niet te doen dus die kan je beter later pakken.
Daar moet je toch langs? Je moet toch naar die poort erachter?
Dat is diegene met die lange zwaard als die je eenmaal raakt ben je bijna dood.
Als je bij de smith ben ( na de eerste boss) dan kan je toch maar 1 kant op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
fevo-1190 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:04:
[...]

Daar moet je toch langs? Je moet toch naar die poort erachter?
Dat is diegene met die lange zwaard als die je eenmaal raakt ben je bijna dood.
Als je bij de smith ben ( na de eerste boss) dan kan je toch maar 1 kant op?
Door die poort ga je niet komen want die zit op slot. ;)

Je kan vanaf de bonfire in de Shrine naar een andere locatie teleporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:12:
[...]

Door die poort ga je niet komen want die zit op slot. ;)

Je kan vanaf de bonfire in de Shrine naar een andere locatie teleporten.
Ow bedankt man! Ik dacht dat ik dan weer naar begin zou gaan!
Dat verklaard een hoop gelukkig :)
Verder echt een toffe game alleen wel veel info in het begin voor startende soul gamer.
Ben als knight begonnen en bevalt me prima, maar denk dat ik hierna voor thief ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:27
Die starter klass maakt niets uit uit hoor, iets andere equipment en de punten zijn een klein beetje anders verdeeld in het begin, maar wat je daarna met je karakter doet bepaalt met wat voor personage je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:42
fevo-1190 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:16:
[...]

Ow bedankt man! Ik dacht dat ik dan weer naar begin zou gaan!
Dat verklaard een hoop gelukkig :)
Verder echt een toffe game alleen wel veel info in het begin voor startende soul gamer.
Ben als knight begonnen en bevalt me prima, maar denk dat ik hierna voor thief ga.
Je moet goed bedenken welke class het beste bij jou past want voor elke class geld gewoon dat de game erg moeilijk is.

Doe jij veel met jou schild ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Pas trouwens op met de guide, want die is vrij slecht zo te lezen...

Normaal haal ik de guide wel, maar toen ik zag dat Prima 'm zou maken, ben ik afgehaakt. DS I&II, BB en BB: OH guides zijn gemaakt door Future Press en zijn echt erg goed.

Wees gewaarschuwd...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Sebastiaannn schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:47:
Die starter klass maakt niets uit uit hoor, iets andere equipment en de punten zijn een klein beetje anders verdeeld in het begin, maar wat je daarna met je karakter doet bepaalt met wat voor personage je speelt.
Zeker waar, dat probeerde ik ook eerder aan te geven.

De enige uitzondering vind ik wel de Knight. Zowel het schild als de armor set zijn erg goed; mooie balanstussen weight en defense, waar je tot laat in de game plezier van kan hebben. Tot er iets mooiers voorbij komt... het blijft immers wel Fashion Souls ;)
SqueakyClean schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:02:
Pas trouwens op met de guide, want die is vrij slecht zo te lezen...

Normaal haal ik de guide wel, maar toen ik zag dat Prima 'm zou maken, ben ik afgehaakt. DS I&II, BB en BB: OH guides zijn gemaakt door Future Press en zijn echt erg goed.

Wees gewaarschuwd...!
Ik snap sowieso niet waarom men een guide wil, maar ieder voor zich. Met een tablet op schoot heb je met bijv. Fextralife een schat aan informatie. Informatie die ook nog eens up-to-date is... want met patches wijzigt er nog wel eens wat qua items en mechanics.

[ Voor 13% gewijzigd door yinx84 op 13-04-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Eerste playthrough sowieso zonder guide doen en zelf je ervaring opbouwen, 2de PT een guide erbij pakken om te kijken of ik alles wel meegenomen heb :)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
yinx84 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:04:
[...]

Zeker waar, dat probeerde ik ook eerder aan te geven.

De enige uitzondering vind ik wel de Knight. Zowel het schild als de armor set zijn erg goed; mooie balanstussen weight en defense, waar je tot laat in de game plezier van kan hebben. Tot er iets mooiers voorbij komt... het blijft immers wel Fashion Souls ;)

[...]

Ik snap sowieso niet waarom men een guide wil, maar ieder voor zich. Met een tablet op schoot heb je met bijv. Fextralife een schat aan informatie. Informatie die ook nog eens up-to-date is... want met patches wijzigt er nog wel eens wat qua items en mechanics.
Ik heb de Bloodborne guides van de game en de DLC en dat is toch wel even mooier en overzichtelijker hoor. Dingen zijn veel makkelijker te vinden en staan mooi bij elkaar.

Jammer dat Future Press deze niet maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ik heb de guide in de pre-order staan, als die er is ga ik de guide pas gebruiken voor character 2

morgen lekker beginnen, ziet er goed te doen uit. Doel:

1.) Dex based char maken
2.) 100% blockshield krijgen
3.) Uchigatana krijgen
4.) Upper Firelink Shrine skip om de Soul Ring te krijgen

en dan lekker raggen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:44

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

...pfff..ik ben dit niet meer gewend!

Ik heb D'sS, DS1 en DS2 gespeeld, hiervan alleen DS1 echt een playthrough afgerond. NG+ had ik na 100 x Ornstein en Smaug wel gezien O-) . DS2 heb ik meermaals moeten herstarten i.v.m. systeem crashes en na een aantal keer had ik dat wel gezien, ik was bij de Smelter (?). Toch DS3 gekocht omdat ik de sfeer mis!

Voorgaande keren telkens een strength build met schild gespeeld, met als gevolg dat ik als een soort schildpad door het spel ging. Ik heb besloten nu Dex te gaan, dus als thief gestart...ik ga echt af bij die eerst boss ;( . Bij DS2 ook veel internet ernaast gehad en dat heeft toch veel charme weg gehaald helaas...daarom probeer ik het nu zoveel mogelijk zonder te doen.

spoiler:
na 6-8 keer dood heb ik de eerste fase goed door en begin ik de rolls aardig te timen. Die tweede fase is nog een raadsel voor mij...

Iemand nog beginner tips voor een first time DEX build speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gister 3e en 4e boss dood, gaat lekker zo :) Vermaak er echt super mee! Beetje rondlopen om te kijken of ik dingen tegen kom. Ik gebruik eerste en soms 2e ronden ook geen guide :) merk het wel of ik wat mis of niet zolang ik er maar plezier in heb. Heb nu een Knight om even in te komen en volgende word iets met dex denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sumerechny schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:17:

Ik heb D'sS, DS1 en DS2 gespeeld, hiervan alleen DS1 echt een playthrough afgerond. NG+ had ik na 100 x Ornstein en Smaug wel gezien O-) . DS2 heb ik meermaals moeten herstarten i.v.m. systeem crashes en na een aantal keer had ik dat wel gezien, ik was bij de Smelter (?). Toch DS3 gekocht omdat ik de sfeer mis!

Voorgaande keren telkens een strength build met schild gespeeld, met als gevolg dat ik als een soort schildpad door het spel ging. Ik heb besloten nu Dex te gaan, dus als thief gestart...ik ga echt af bij die eerst boss ;( . Bij DS2 ook veel internet ernaast gehad en dat heeft toch veel charme weg gehaald helaas...daarom probeer ik het nu zoveel mogelijk zonder te doen.

[spoiler] na 6-8 keer dood heb ik de eerste fase goed door en begin ik de rolls aardig te timen. Die tweede fase is nog een raadsel voor mij...[\spoiler]

Master de dodge roll. En vaak, roll naar de attack toe! Veel aanvallen gaan er van uit dat je terug rolt, dat je dan gelijk in de followup terecht komt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:16:
ik heb de guide in de pre-order staan, als die er is ga ik de guide pas gebruiken voor character 2

morgen lekker beginnen, ziet er goed te doen uit. Doel:

1.) Dex based char maken
2.) 100% blockshield krijgen
3.) Uchigatana krijgen
4.) Upper Firelink Shrine skip om de Soul Ring te krijgen

en dan lekker raggen :D
Wat is punt 2 precies?

Die Uchigatana zit overigens helemaal op het begin, dat weet je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:21:
[...]

Wat is punt 2 precies?

Een schild wat 100% physical block heeft, zodat ik eventueel attacks kan blocken zonder damage.

En die uchi, jep. Wordt een uitdagend gevecht schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:21:
[...]

Wat is punt 2 precies?

Zie de physical defense stat op schilden. Als dit niet als waarde 100 heeft dan neem je damage, ook al blok je succesvol.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 13-04-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Sumerechny schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:17:

[spoiler] na 6-8 keer dood heb ik de eerste fase goed door en begin ik de rolls aardig te timen. Die tweede fase is nog een raadsel voor mij...[\spoiler]

2e fase had ik juist minder moeite mee als thief. 2e fase heb ik veelal tegen 'm aan gestaan en dan naar rechts mee rollen bij een attack. Heb het idee dat hij veel over je heen slaat in fase 2.
En als alles faalt: Firebombs in fase 2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:22:
[...]

Een schild wat 100% physical block heeft, zodat ik eventueel attacks kan blocken zonder damage.

En die uchi, jep. Wordt een uitdagend gevecht schijnbaar.
Dat kan door middel van upgrades of is dat gewoon een schild welke je ergens kan vinden?

Ja met melee was ik volstrekt kansloos. Ik heb 'm naar de Shrine gelokt en daar met pijl en boog afgemaakt. Hij komt niet naar binnen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:25:
[...]

Dat kan door middel van upgrades of is dat gewoon een schild welke je ergens kan vinden?

Ja met melee was ik volstrekt kansloos. Ik heb 'm naar de Shrine gelokt en daar met pijl en boog afgemaakt. Hij komt niet naar binnen namelijk.
Sommige schilden hebben het, de Knight start met een 100% phys shield, anders kan je er volgens mij een kopen in Firelink Shrine (wil constant Majula typen >_>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

100% physical block shield vind je in de eerste warp...

spoiler:
Silver Eagle Kite Shield, in het gebied waar je de sleutel van de cel vindt, op de onderste gallerij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:33:
[...]

Sommige schilden hebben het, de Knight start met een 100% phys shield, anders kan je er volgens mij een kopen in Firelink Shrine (wil constant Majula typen >_>)
Haha okay. Merk sowieso al dat ik liever met akimbo zwaarden rondloop en liever wegrol, dus wellicht laat ik die hele schild shizzle zitten.
Axewi schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:25:
[...]

2e fase had ik juist minder moeite mee als thief. 2e fase heb ik veelal tegen 'm aan gestaan en dan naar rechts mee rollen bij een attack. Heb het idee dat hij veel over je heen slaat in fase 2.
Inderdaad: 2e fase tegen 'm aan staan en achter 'm blijven. Hij draait vrij langzaam.

Over die 2e fase: ergens op die muur waar je die pijl en boog kan pakken, staat ook zo een mafkees die verandert in een enorme slang. Soort zelfde ding. Daar ben ik gisteren wel vaak doodgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
jori040 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:58:
[...]

Je moet goed bedenken welke class het beste bij jou past want voor elke class geld gewoon dat de game erg moeilijk is.

Doe jij veel met jou schild ?
Ja gebruik het schild best vaak.. Scheelt vaak veel damage voordat ik bij een boss ben.
Moet eerst even tijdje spelen en wennen daarna ga ik me eens goed verdiepen in de classes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

corset schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:18:
[...]
Master de dodge roll. En vaak, roll naar de attack toe! Veel aanvallen gaan er van uit dat je terug rolt, dat je dan gelijk in de followup terecht komt.
Ik ben er hard mee bezig, fase 1 van dit gevecht is een aardige bevestiging van wat je zegt. Ik roll er schuin naartoe en draai bij als hij voorbij is. De timing moest ik wel onder de knie krijgen.

Een load <30% zorgt voor een langere roll toch? Ik lees net dat het <70% is de roll afstand daarna procentueel toeneemt. Dit was toch eerst <30%?
Axewi schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:25:
[...]

Ik ben juist afstand gaan houden in fase 1, dat werkt minder goed in fase 2 heb ik het idee. Maar...goede oefening voor een andere speelstijl!

Hopelijk gaat mijn hart het uithouden, na 5x zit ik met een gigantische hartslag zo'n fight door te maken :+

[ Voor 4% gewijzigd door Sumerechny op 13-04-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Sumerechny schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:43:

Ik ben juist afstand gaan houden in fase 1, dat werkt minder goed in fase 2 heb ik het idee. Maar...goede oefening voor een andere speelstijl!

Hopelijk gaat mijn hart het uithouden, na 5x zit ik met een gigantische hartslag zo'n fight door te maken :+
Dat zal inderdaad een verschil in speelstijl zijn :) Ik houd bijna nooit afstand, sta overal het liefst tegen aan. Als je teveel afstand houd dan gebruiken ze vaak "gap closers" en die vind ik lastig te dodgen.
"Huggen" en zoveel mogelijk achter iemand staan werkt voor mij doorgaans het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Axewi schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:49:
[...]

Dat zal inderdaad een verschil in speelstijl zijn :) Ik houd bijna nooit afstand, sta overal het liefst tegen aan. Als je teveel afstand houd dan gebruiken ze vaak "gap closers" en die vind ik lastig te dodgen.
"Huggen" en zoveel mogelijk achter iemand staan werkt voor mij doorgaans het beste.
Dit is ook wat ik mee heb genomen uit andere Souls games ja. Hoe groter je vijand, hoe dichterbij je moet staan. Vaak zijn ze langzamer en kun je makkelijk aan hun flank blijven of zelfs achter ze komen. Helemaal mooi als ze vier poten hebben... dan is de beste positie vaak onder een boss. Vuistregel is ook altijd om te dodgen richting de hand waarmee ze hun wapen vasthouden/slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Dat kan natuurlijk niet bij iedere boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

[...]

De closers vond ik hier wel goed te doen. Een roll schuin naar voren en hij staat achter me. Ik ga nog een poging huggen doen. In elk geval goede oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Sumerechny schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:43:
[...]

Een load <30% zorgt voor een langere roll toch? Ik lees net dat het <70% is de roll afstand daarna procentueel toeneemt. Dit was toch eerst <30%?
Hmmm, nu je het zegt lees ik een wiki artikel over de rolling mechanics van DS2, en daar is inderdaad zoals jij het omschrijft. Harde grens op 70% en daarna wordt je rol steeds langer (niet sneller) met minder gewicht. Lijkt me wel waarschijnlijk dat ze dat in DS3 hebben overgenomen.

Maar ik zat nog met de DS1 mechanics in m'n hoofd en probeerde de hele tijd nét onder de 50% te blijven. Had even niet beseft dat ringen in dit spel ook gewicht toevoegen, ik vond er een en deed hem aan. Toen kwam ik ongemerkt boven de 50%, en toen had ik wel zoiets van "hey waarom is m'n roll nou ineens slechter geworden?!"
Misschien is er een grens op elke 10%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 00:12
Ben ik de enige zonder shadows op de ps4? Lijkt mij een bug maar ook na een restart blijft het zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Koepie schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:27:
Ben ik de enige zonder shadows op de ps4? Lijkt mij een bug maar ook na een restart blijft het zo..
Is me niet opgevallen. Zal vanavond eens kijken. Kun je een screenshot posten?

Edit: Over equipment. Dit staat er op de DS3 wiki. Verklaart meteen waarom ik rol als een dikke zak stront met 71% load.

0-30% Fastest state: very fast rolls that go the furthest, with 13 iframes. Fast Backsteps
30-70% Regular state: medium rolls with 13 iframes. Fast Backsteps
70-100% Slow state: "fat" slow and short rolls, 12 iframes Slow Backsteps.
Over 100% Overburdened: cannot roll or backstep

[ Voor 41% gewijzigd door bram1984 op 13-04-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:28:
[...]

Is me niet opgevallen. Zal vanavond eens kijken. Kun je een screenshot posten?
Heb het even gecheckt met wat YouTube beelden. Bij mij missen ze inderdaad.. Even een reinstall proberen dan maar.

Btw. Mocht iemand hulp willen bij een boss; ik ben al een eindje opweg dus voeg me gerust toe. PSN: Koepie_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Koepie schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:20:
[...]

Heb het even gecheckt met wat YouTube beelden. Bij mij missen ze inderdaad.. Even een reinstall proberen dan maar.

Btw. Mocht iemand hulp willen bij een boss; ik ben al een eindje opweg dus voeg me gerust toe. PSN: Koepie_
Wil je laten weten of opnieuw installeren heeft gewerkt? Ik heb ook geen schaduwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand hier die WEL van swamp levels houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:35:
Is er iemand hier die WEL van swamp levels houdt?
Ik in ieder geval niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Handige tip misschien: equip een dagger en dual wield die. Met je focus attack (LT) kan je vervolgens best snel door de swamp komen. Stuk minder frustrerend zo in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

yinx84 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:04:

[...]

Ik vind de boeken vaak erg gaaf. Leuk om te lezen, vaak met veel achtergrond info en concept art enzo. Daarnaast heb ik weinig tijd, dus twee keer doorspelen haal ik niet. Daarom speel ik vaak een stuk en lees achteraf of ik iets gemist heb. Mis ik iets, ga ik de volgende dag terug...

Zo zie ik hopelijk alles wat een game te bieden heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:39:
Over die 2e fase: ergens op die muur waar je die pijl en boog kan pakken, staat ook zo een mafkees die verandert in een enorme slang. Soort zelfde ding. Daar ben ik gisteren wel vaak doodgegaan.
En toch kwam het nog onverwachts! Een kolkende massa chaos...ik heb geen idee waar ik moet beginnen of wanneer ik moet dodgen :'( . Eerst maar een ander wapen kopen, met mijn dagger two handen had ik hem half dood in poging 2..na poging 3 even pauze 8) .

Edit: Dit zal de eerste keer worden dat ik een wapen ga kopen in een DS game :o

[ Voor 6% gewijzigd door Sumerechny op 13-04-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
Rico0 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:23:
[...]

Wil je laten weten of opnieuw installeren heeft gewerkt? Ik heb ook geen schaduwen.
Heeft niks uitgehaald.. Al ben ik niet 100%zeker of ik de hele game opnieuw heb geïnstalleerd of alleen de update. Heb in het hoofdmenu van de ps4 de game(disc) geselecteerd en options>delete gekozen.

Get gaat trouwens alleen om mijn eigen schaduw, die van mobs zier ik wel.

Misschien een ticket openen bij Namco?

[ Voor 8% gewijzigd door Koepie op 13-04-2016 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Zit nu in de 2e missie, maar de bonfire is zover weg dat ik telkens mijn health op maak voordat er weer een bonfire of eindbaas is.
Hoe kan ik dat telkens aanvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

fevo-1190 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:48:
Zit nu in de 2e missie, maar de bonfire is zover weg dat ik telkens mijn health op maak voordat er weer een bonfire of eindbaas is.
Wat voor missie? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
High wall of lothric .. Map is zo groot dat ik telkens doodgaat en souls kwijtraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
fevo-1190 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:48:
Welkom bij Dark Souls.

Edit: haha. :+

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/of4wj/f1fe66f85a.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 13-04-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Echt heel lastig hoor jeetje.. Ben nu verder dan eerst maar heb geen health restore spul meer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ben eindelijk bij de eindbaas, maar dan zonder health .. Al mijn souls liggen daar nog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
fevo-1190 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 18:29:
Ben eindelijk bij de eindbaas, maar dan zonder health .. Al mijn souls liggen daar nog ...
Succes lord of ash! Als je 'm pakt zit je vol euforie😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Edit je post even in het vervolg. ;)

Heb je al wat proberen te levelen?

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 13-04-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Hoe kan t eigenlijk dat je estus af en toe bij vult? Is dat random of na t Killen van n bepaalde enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Ik denk dat je ergens een een bonfire en een shortcut hebt gemist, blijf lekker het gebied verkennen en dan oefen je ondertussen ook nog je combat-skills. Je komt er heus wel d:)b .
CrapperDeCrap schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:38:
Hoe kan t eigenlijk dat je estus af en toe bij vult? Is dat random of na t Killen van n bepaalde enemy?
Klopt, die krijg je op willekeurig momenten na het killen van een enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Damn it...ik ben terug gegaan naar de Shrine om te levelen en wat gear aan te schaffen. Nu crashed de game als ik op een meter of drie van de bonfire kom ;(

Een bekende bug overigens, maar wel tragisch dat het in de game zit bij de release.

....dan maar verder met Daredevil S2

Edit: Ik lees een artikel met een workaround....

Some players report that popping into the settings menu and turning the Lighting down to ‘Low’ will fix it. Or, er, wearing a helmet which conceals your character’s entire head might do it.

Toch maar even kijken of dat werkt.

Edit 2: Lighting op low werkt bij mij :)

[ Voor 39% gewijzigd door Sumerechny op 13-04-2016 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 18:50:
[...]

Edit je post even in het vervolg. ;)

Heb je al wat proberen te levelen?
Nee wis niet hoe dat moest , maar nu wel alleen heb ik geen souls.
Ben nu even gestopt , want me ogen begonnen zeer te doen haha.
Weet nu hoe ik de eindbaas kan verslaan maar kan ik bij elke bonfire levelen?
Ben nu nog level 9 misschien komt het daar wel door dat het bijna onhaalbaar voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:58
Hoe kan je nu snel die vuur dingen gooien. Moet nu heel lastig ze selecteren in het menu en dan gooit die hem..

Ben wel weer aardig hooked zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Fire bombs? Gewoon selecteren en dan zet die hem bij je hp restore (vierkantje op ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

fevo-1190 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:28:
[...]

Nee wis niet hoe dat moest , maar nu wel alleen heb ik geen souls.
Ben nu even gestopt , want me ogen begonnen zeer te doen haha.
Weet nu hoe ik de eindbaas kan verslaan maar kan ik bij elke bonfire levelen?
Ben nu nog level 9 misschien komt het daar wel door dat het bijna onhaalbaar voor mij is.
Je moet terug naar Firelink Shrine om te levelen, daar is een vrouw die je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:58
fevo-1190 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:42:
Fire bombs? Gewoon selecteren en dan zet die hem bij je hp restore (vierkantje op ps4)
Ja firebombs. En hoe kan je die dan selecteren ? Of staan ze dan in 1 van de vakjes waar ook je schild en zwaard staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Sumerechny schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:43:
[...]

Je moet terug naar Firelink Shrine om te levelen, daar is een vrouw die je kan helpen.
Maar als ik terug ga ben je toch je souls kwijt of niet?
k1978 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:46:
[...]

Ja firebombs. En hoe kan je die dan selecteren ? Of staan ze dan in 1 van de vakjes waar ook je schild en zwaard staan??
Ja onderste vakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

fevo-1190 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:49:
[...]

Maar als ik terug ga ben je toch je souls kwijt of niet?

[...]

Ja onderste vakje
Als je dood gaat voordat je ze hebt kunnen pakken wel. Maar dat is het einde niet..ze komen wel weer.

Door travelen via bonfire raak je ze niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag ga ik aan DS3 beginnen, alles wat ik tot nu toe gelezen heb klinkt goed, ik kijk ernaar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die boog is toch wel een nuttig ding zeg. Doet ook relatief veel damage. Een of andere enorme vetklep net vanaf een balkon met een paar pijlen omgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zoooo dat was 5 en 6 :) gaat lekker! Moet zeggen dat het tot nu toe allemaal nog wel redelijk makkelijk te doen is. Maar goed me 200+ uur Bloodborne helpen wel mee. Ik loop vooral veel rond om te kijken of ik dingen kan vinden daar gaat nog wel de meeste tijd in zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rico0
Misschien al bekend maar als je in het menu zit en je drukt op r3 halveert je menuscherm. Dan kan je zien welke armor het beste staat🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nou ik weet niet wat Vordt aan het doen was, maar die zit voorlopig ziek thuis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, wat een game. Ik geniet zo erg!

Net toen ik dacht dat het niet beter kon, na de baas van the deep is de baas in farron keep nog beter! Soms sta ik letterlijk gewoon naar m'n scherm te staren en ontwikkel ik een respect voor de moveset van de bosses. Ik betrap me er op dat ik het gewoon jammer vind als ik een boss down heb, dan is het weer zo stil en kn je niet meer naar de grafische pracht en de fenomenale muziek luisteren. Deze game gaat zoveel playthroughs krijgen.

Ik loop nu trouwens rond met een Butcher Knife. Wat neerkomt op een great sword maar dan een A op scaling in Strenth. Voor elke punt strenth en voor elke upgrade doet dat ding zoveel meer damage. Ik ben benieuwd op wat ik uitkom.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2016 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Toch maar even de tanden op elkaar gezet en Farron Keep systematisch uitgekamt. Blij dat ik dat gedaan heb, want er liggen cruciale items! Daar ga je mij voorlopig niet meer zien :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 06:34:
Toch maar even de tanden op elkaar gezet en Farron Keep systematisch uitgekamt. Blij dat ik dat gedaan heb, want er liggen cruciale items! Daar ga je mij voorlopig niet meer zien :D
Respect, ik ga mijn volgende playtrough wel precies opzoeken wat waar ligt. Er liggen idd wel verschrikkelijk veel items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:40:
[...]

Respect, ik ga mijn volgende playtrough wel precies opzoeken wat waar ligt. Er liggen idd wel verschrikkelijk veel items.
Erg veel inderdaad. Maar wat een vervelend gebied niet gezond gewoon. Maar goed ik ga gestaag door :) eerste Lord down gister die ging vrij makkelijk eigenlijk. Heb nu een STR build (met wat in END en VIG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Gisteren the high wall gedaan. 15 keer ofzo :)
Uiteindelijk kom je dan aan de 2de baas van het spel. Hopelijk is ie vanavond down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SideShow schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:26:
Gisteren the high wall gedaan. 15 keer ofzo :)
Uiteindelijk kom je dan aan de 2de baas van het spel. Hopelijk is ie vanavond down.
Pfff er zitten daar normale vijanden die ik lastiger vind dan die baas zelf. Trouwens over die kathedraal er tegenover:

spoiler:
Daar zit een NPC op een stoel waarmee je kunt praten. Maar ik zie daar overal bloodstains en notes dat fire effective is enzo. Valt iedereen die NPC daar aan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 16:55
Na een paar keer Ge-treebagged te worden toch die rotboom neergehaald.
Vanavond maar wat verder exploreren, heb het idee dat ik heel veel nog niet heb gehad in de undead settlement :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Akaendra schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:43:
Na een paar keer Ge-treebagged te worden toch die rotboom neergehaald.
Vanavond maar wat verder exploreren, heb het idee dat ik heel veel nog niet heb gehad in de undead settlement :P
Laten we ff letten op spoilers, AUB...

Ben nu voorbij de 2e eindbaas... Geco-oped met twee anderen wat niet echt nodig was... Daarna nog een paar keer geco-oped... Er stonden ook echt veel summon signs...! :D Erg lachen om een baas met z'n drieën neer te leggen...

Hebben jullie trouwens al NPC-summons gevonden?
Ik kwam wel een nieuw soort summon tegen:
spoiler:
mad-phantom summon. Is een PVP-summon...

Maar tot nog toe erg gaaf...! Het geeft me ook ontzettend een BB-gevoel, zeker in het gedeelte na de tweede boss.
Ik speel alleen nog steeds met die Warhammer met darkdamage. Alle wapens die ik gevonden heb, hebben een Dex van 10 of hoger... ;(
Vanavond maar weer door dan... :)

[ Voor 20% gewijzigd door SqueakyClean op 14-04-2016 09:05 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 29 Laatste