Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Degene die DS3 al hebben gekocht. Kunnen die een kopie van de bon plaatsen? Of deze sturen in een bericht naar Gamemania? https://twitter.com/GameManiaNLD/with_replies Dat zou namelijk enorm helpen om vandaag DS3 al te kunnen kopen, ongeduldig much. Eeuwige liefde voor jullie enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Is het noodzakelijk voorgaande games te spelen voordat je hier aan begint?
Het is iig niet zo dat je er niks van gaat snappen als je de voorgaande games niet gespeeld hebt (sterker nog, waarschijnlijk snap je er ook MET die voorkennis niks van, souls games kennende :P) Als je niet meer van plan bent 1 en 2 te spelen kan je op youtube altijd nog de lore uitleg opzoeken (bv YouTube: Dark Souls in 5 Minutes) zodat je iig weet hoe het er in de wereld voor staat.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:49:
Degene die DS3 al hebben gekocht. Kunnen die een kopie van de bon plaatsen? Of deze sturen in een bericht naar Gamemania? https://twitter.com/GameManiaNLD/with_replies Dat zou namelijk enorm helpen om vandaag DS3 al te kunnen kopen, ongeduldig much. Eeuwige liefde voor jullie enzo.
Ik kreeg zojuist een sms van Gamemania dat ik mijn game kan komen ophalen....?

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 16:55
VinnieV schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:11:
[...]

Ik kreeg zojuist een sms van Gamemania dat ik mijn game kan komen ophalen....?
Same, vanavond dan maar eens even beginnen. Neem aan dat ze met hun leverancier hebben gebeld om het te mogen verkopen.

Apocalypse edition here I come, leuke steelbook en de soundtrack, meer hoef ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Clay schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:53:
[...]

Het is iig niet zo dat je er niks van gaat snappen als je de voorgaande games niet gespeeld hebt (sterker nog, waarschijnlijk snap je er ook MET die voorkennis niks van, souls games kennende :P) Als je niet meer van plan bent 1 en 2 te spelen kan je op youtube altijd nog de lore uitleg opzoeken (bv YouTube: Dark Souls in 5 Minutes) zodat je iig weet hoe het er in de wereld voor staat.
En als je daar geen zin in hebt is het ook prima. Ik speel Bloodborne nu al meer dan een jaar en ik snap nog steeds geen ene reet van het verhaal. Iets met een healing church en bloed enzo waarbij mensen in beesten veranderen. Zo ver ben ik ongeveer. Maar dat boeit ook geen ene reet. Het mysterieuze is juist iets waardoor de sfeer bepaald wordt en als de gameplay zo ontzettend briljant is en het gevoel van progressie zo intens aanwezig is, dan verdwijnt het verhaal al snel naar de achtergrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koepie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 00:12
PS4 servers zijn up! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Koepie op 11-04-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik heb zojuist DS3 ook op kunnen halen! Ik merk dat veel mensen hier al aan het spelen zijn. Maken jullie je echter geen zorgen om een mogelijke day one patch welke er wellicht nog aan zit te komen? Ik vraag me af of er nog kritische elementen moeten volgen middels deze patch waardoor het beter is te wachten tot de echte release date. Ik zie overigens al wel dat er al een aantal updates zijn doorgevoerd, maar of dit ook de day one patch betreft weet ik niet zeker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ja, game is helemaal up to date nu, volgens mij was versie 1.01 de day one patch voor de Japanse versie, toen ik gisteren de EU versie voor het eerst startte werd de 1.03 patch gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ben nu bij bonfire tower on the wall, al mensen verder?

Echt een sick ass horror slash game.. Geniaal.
Bb vondt ik nog wat beter tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Eventjes gespeeld, tot aan de Tower wall, daar even gestopt. Wel een leuke introboss :D Loopt lekker soepeltjes, ook op PS4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Iusedto schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:57:
[...]

Je weet dat je dat niet kunt in Ds2 ? 8)7
Whoops |:( Is een tijdje telden al O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:42
Morgen ook eindelijk ds3 halen.. Heel nederland afgebeld voor een exemplaar maar helaas toch wachten tot release:(.
En dan kijk ik in dit topic en dan speel meerendeel al het spel op console -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hoe zijn de laadtijden op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:59:
Hoe zijn de laadtijden op de PS4?
Die zijn prima :) gaat vrij rap eigenlijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 07:10
Zijn prima voor zo'n groot spel, ik heb het idee dat ze korter zijn dan bij Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
HA! Vandaag net op tijd nog Dark Souls 2 uit kunnen spelen! Over 2 uurtjes lekker Dark Souls 3 opstarten op m'n pc en een peinzen of ik voor een Deprived ga, of voor een Mercenary...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
shakespeare schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:10:
Ben nu bij bonfire tower on the wall, al mensen verder?

Echt een sick ass horror slash game.. Geniaal.
Bb vondt ik nog wat beter tot nu toe.
Nu net de 3e baas neergehaald, als je de intro baas meetelt dan. Deze viel reuze mee. Het gebied naar de baas toe heeft aardig wat bloodborne invloeden :)

Ik zit er helemaal in. Geen idee waar ik nu naartoe moet maar kom er vanzelf achter haha!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heh, wow mijn sessie na de Steam unlock vanochtend werd eerst lekker verstoord door een bug die de hele handel doet crashen. Als je geen helm op hebt, loopt de game vast... Dus je kan OF je settings een heel eind omlaag gooien, OF de knight als starter kiezen.

Ben nu net door het eerste gebied aan het rondlopen, tweede bonfire daar gevonden. Game voelt zeker anders aan en ik heb nog onwijs veel moeite de tegenstanders te lezen, op de juiste momenten te blocken / rollen etc. Ben benieuwd hoe lang ik over de eerste echte baas ga doen, en hoeveel momenteel nog onverslaanbare zijpaden ze me gaan laten onthouden.

Ben ook nog niet helemaal happy met m'n steam controller config, maar zal waarschijnlijk een kwestie van wennen zijn. Je moet best wel heel erg veel met de camera werken merk ik. De lock-on werkt naar mijn mening ook niet echt lekker, maar misschien is dat ook wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:42
HELP ?

De vibratie functie van mijn XO controller doet niets bij deze game.[PC]

Staat in menu: on/10

Hebben meer mensen hier last van ?

Verder loopt het strak op mijn GTX970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
djunicron schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 07:19:
Heh, wow mijn sessie na de Steam unlock vanochtend werd eerst lekker verstoord door een bug die de hele handel doet crashen. Als je geen helm op hebt, loopt de game vast... Dus je kan OF je settings een heel eind omlaag gooien, OF de knight als starter kiezen.

Ben nu net door het eerste gebied aan het rondlopen, tweede bonfire daar gevonden. Game voelt zeker anders aan en ik heb nog onwijs veel moeite de tegenstanders te lezen, op de juiste momenten te blocken / rollen etc. Ben benieuwd hoe lang ik over de eerste echte baas ga doen, en hoeveel momenteel nog onverslaanbare zijpaden ze me gaan laten onthouden.

Ben ook nog niet helemaal happy met m'n steam controller config, maar zal waarschijnlijk een kwestie van wennen zijn. Je moet best wel heel erg veel met de camera werken merk ik. De lock-on werkt naar mijn mening ook niet echt lekker, maar misschien is dat ook wennen.
Gewoon uit nieuwschierigheid.. is het je eerste DS game? En is deze bug inmiddels gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Steam key gisteren om 23u gekregen van g2a.com
Vanavond mijn eerste dark souls ervaring.... zal waarschijnlijk een slachtpartij worden, voor mezelf dan.
Hopelijk rage quit ik niet O-)
Oja, de review van tweakers maakt me bang dat ik verkeerde gear keuzes of upgrades doe, ik weet er namelijk nog niks van. Zijn er handige tips en tricks voor noobs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:48
SideShow schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:48:
Vanavond mijn eerste dark souls ervaring.... zal waarschijnlijk een slachtpartij worden, voor mezelf dan.
Oja, de review van tweakers maakt me bang dat ik verkeerde gear keuzes of upgrades doe, ik weet er namelijk nog niks van. Zijn er handige tips en tricks voor noobs?
Ja zorgen dat je niet boven de 69,9% equipment load komt, dan rol je langzamer en dat maakt het een stuk lastiger.
Verder moet je niet bang zijn voor keuzes ed, dat is onderdeel van de souls ervaring uiteindelijk start je een keer opnieuw als je het gevoel hebt dat je 110% vastgelopen bent en dan maak je niet meer de foutjes die je eerst maakte en dan gaat en 10x zo snel. Wat ook belangrijk is dat je een wapen pakt wat bij je speelstijl past elk type wapen heeft zijn eigen movesets en de een ligt je beter dan de ander.
En als laatste om geen foute gear keuzes te maken: Let op de scaling van gear als je een wapen vind met A scaling dat is het verstandiger om die te upgraden dan 1 met C scaling die 20 meer base dmg heeft.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SideShow schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:48:
Mijn eerste FROM game was Bloodborne en ik heb toen veel aan de beginners guides op YouTube gehad. De eerste zullen inmiddels wel online zijn, dus ga daar eens naar op zoek. Of koop de papieren strategy guide. Behalve erg nuttig, zijn ze ook erg mooi en ruiken ze erg lekker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:46
Zijn er hier leden die de Prestige Edition hadden besteld bij Game Mania en hem ondertussen binnen hebben?

Stond tot deze nacht tussen mijn orders, gisterenavond nog gebeld omdat ik geen sms kreeg.
Toen is mij gezegd dat ze hoopten dat het vandaag binnen kwam maar nu is het order verdwenen.
Nergens meer terug te vinden. Geen mail ontvangen dat het geannuleerd is (wat balen zou zijn want ik heb mijn apocalypse en collectors edition geannuleerd omdat ik zeker was van de prestige edition).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31

Japser

Jeej!

Hmm...mijn bestelling bij bol.com is nog niet verzonden. PC versie van de Collectors Edition. Jammer, had em graag binnengekregen vandaag maar gelukkig ben ik nog wel ff zoet met DS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
Gisteren even kunnen spelen. Tot de Firelink Shrine gekomen, aangenaam verrast door de snelheid van het spel en de manier waarop de geluiden zo'n geweldig gevoel van herkenning (bijna "thuiskomen"... ;-) ) geven. Daar wel even overweldigd door de hoeveelheid mogelijkheden voor richtingen om op te gaan, vanavond verder! Beginnen met een klein etterbakje die me al 3 keer heeft gefopt buiten. Verder hoop ik een blinde eerste playthrough te kunnen halen met een strength build knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
De wat snellere gameplay maakt t een backstab walhalla met je dolkje. Vind de camera af en toe wel irritant in de wat nauwere passages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Net een stuk walkthrough gekeken van een stuk wat ik al gedaan heb. Al 2 dingen gemist die ik ook niet meer kan doen deze playthrough :)

Haha heerlijk hoe ze alles verstopt hebben. Hier ga ik nog heel veel uren instoppen. Zeker als ik ga voor een 100% playthrough.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:10:
Net een stuk walkthrough gekeken van een stuk wat ik al gedaan heb. Al 2 dingen gemist die ik ook niet meer kan doen deze playthrough :)

Haha heerlijk hoe ze alles verstopt hebben. Hier ga ik nog heel veel uren instoppen. Zeker als ik ga voor een 100% playthrough.
Voor me gevoel heb ik tot nu toe alles nog gevonden, maar goed dat kan ook zo maar niet zo zijn. Ik ga vanmiddag als ik thuis ben even 3e boss doen. Gister wel poging gedaan en had hem over de helft maar had geen flasks meer toen ik er mee begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:12:
[...]

Voor me gevoel heb ik tot nu toe alles nog gevonden, maar goed dat kan ook zo maar niet zo zijn. Ik ga vanmiddag als ik thuis ben even 3e boss doen. Gister wel poging gedaan en had hem over de helft maar had geen flasks meer toen ik er mee begon.
De boss van de undead settlement bedoel je? Die had ik gisteravond :)

Dat gebied vond ik best groot. Daar heb ik dus iets gemist :P Maar dat is niet erg. Ik zal deze game nog heel vaak doorlopen dus komt goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:25:
[...]

De boss van de undead settlement bedoel je? Die had ik gisteravond :)

Dat gebied vond ik best groot. Daar heb ik dus iets gemist :P Maar dat is niet erg. Ik zal deze game nog heel vaak doorlopen dus komt goed :*)
Ja die inderdaad, maar goed liep er dus gewoon heen zonder flasks niet zo heel handig. Maar goed zal dit spel ook wel veel doen net zoals ik met Bloodborne gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Net darksouls opgepikt en geinstalleerd met laatste update. En als ik het spel start blijft hij hangen op "Retrieving latest callibrations" betekent dus dat hij niet kan verbinden op een of andere manier...
Meer mensen hier last van? Ik speel op de Xbox One.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mijn Apocalypse Edition is gearriveerd, hoor ik net van de schoonmoeder. Laat het maar vijf uur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook een paar uur gespeeld. Ik heb nog onwijs veel moeite met de knights en de knights met de speer. Die eerste grote gast die je na Tower on the Wall tegenkomt ging wel vrij neer, ik dacht dat het een boss was. Kom ik terug, blijkt het een gewone mob te zijn ;).

Wennen dus! Flink veel doodgaan en oefenen. Heel even een kleine pauze nu om op adem te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Op basis van diverse reacties heb ik het spel ook maar even gekocht bij de plaatselijke Intertoys. Vanavond/vanmiddag maar eens kijken waar ik mee ga starten, zo veel keuzes...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Hoe toegankelijk is deze game als je nog nooit een Souls game hebt gespeeld? Ik snap dat het een learning curve heeft, het rete moeilijk is enzo, maar heb je achtergronden van deel 1 en 2 nodig om het verhaal te begrijpen?

Ik hou er wel van om in het diepe gegooid te worden en alles uit te moeten zoeken en ben daarom wel op zoek naar uitdaging (wat wel goed zit bij deze game als ik reacties hier en de review lees op de frontpage).

Is het dan ook aan te raden om te spelen met een controller, of leent de game zich prima om met toetsenbord en muis te spelen?

Misschien moet ik hem maar gewoon aanschaffen en mezelf erin gaan verliezen 8)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
Ulti23 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:46:
Hoe toegankelijk is deze game als je nog nooit een Souls game hebt gespeeld? Ik snap dat het een learning curve heeft, het rete moeilijk is enzo, maar heb je achtergronden van deel 1 en 2 nodig om het verhaal te begrijpen?

Ik hou er wel van om in het diepe gegooid te worden en alles uit te moeten zoeken en ben daarom wel op zoek naar uitdaging (wat wel goed zit bij deze game als ik reacties hier en de review lees op de frontpage).

Is het dan ook aan te raden om te spelen met een controller, of leent de game zich prima om met toetsenbord en muis te spelen?

You go! Ik heb ooit DS1 zo blind gekocht, en snap nog steeds geen ruk van het verhaal. Maar als je uitgedaagd wilt worden en je houdt van de sfeer...ben je verkocht, geheid. Prepare to die en Praise the Sun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Controller sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Gewoon jezelf er in verliezen met controller. Verhaal moet je werk van maken wil je t volgen. Snap er zelf geen bal van, maar de wereld en uitdaging zijn geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha het verhaal boeit me echt geen flikker, eerlijk gezegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Hehe eindelijk heb ik hem.. Wat blijkt nou plaatselijk intertoys had hem al zaterdag -.- .. Heel nederland afgebeld behalve hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Is er een manier om in te stellen dat menus etc worden uitgelegd alsof je een toetsenbord hebt? Het spel gaat er op de pc ook vanuit dat je een controller gebruikt. Waarschijnlijk speelt dat beter, maar ik heb er nu niet een liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:48
jaihel schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:47:
Is er een manier om in te stellen dat menus etc worden uitgelegd alsof je een toetsenbord hebt? Het spel gaat er op de pc ook vanuit dat je een controller gebruikt. Waarschijnlijk speelt dat beter, maar ik heb er nu niet een liggen.
https://www.reddit.com/r/...fw/gamestar_pcport_check/
"Still controller overlay when playing with mouse&keyboard. Bandai Namco states that this won't change."

Voor zover ik op internet lees krijg je inderdaad de Xbox controlls en is dit niet aan te passen, is bij veel meer games het geval, volgens mij is dit bij ds1 en 2 ook zo maar ik kan ernaast zitten (speel bij default dit soort games met een xbox controller.

Maar zoveel belangrijke keys zijn er niet hier heb je een overzicht:
http://www.gosunoob.com/dark-souls-3/pc-controls-dks3/

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ulti23 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:46:

Als je weet dat je vaak dood gaat en veel gefrustreerd raakt, door eigen toedoen, dan nog is het moeilijk maar nog steeds de moeite waard.

Je merkt snel genoeg of je het wat vindt of niet ;)

Oh, the greed, such greed.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Kan je de FOV veranderen? Default lijkt me net iets te laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Net binnen gekregen, Prima game en dacht bij de eerste twee bazen dat het echt veel makkelijker is geworden.... kwartier later ben ik daar weer van teruggekomen:) Wel leuk dat de gratis dl van ds1 erbij zat... op een of andere manier krijg ik steeds er zin deze ook weer door te gaan lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Snailerfreak schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:21:
[...]

Gewoon uit nieuwschierigheid.. is het je eerste DS game? En is deze bug inmiddels gepatched?
Nope, iets van 280 u DS2. Maar daar kan ik inmiddels de move sets wel, hoewel ik daar ook wat moeite heb met de steam controller.
En daar werkt de camera toch wat beter naar mijn mening. Het lijkt wel als of er frames geskipt worden als je rondkijkt.

Die bug is er nog in 1.0.3, dat is de versie op steam momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hebben jullie dat ook dat de ambient 'muziek' steeds wordt onderbroken door andere sound effects?
De ambient valt echt stil voor even, het geluid speelt dan af, en dan gaat de ambient weer verder.... zeer irriterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Twijfel een beetje over de class waarmee ik wil beginnen. Mercenary trekt me wel omdat ik de laatste tijd in Bloodborne met de Rakuyo (SKL wapen - dual wield wanneer transformed) en daarvoor met name met de Axe en Whirligig Saw (beide STR) gespeeld met veel stamina en HP. Maar aan de andere kant trekken Pyromancer en Cleric me ook wel weer omdat het totaal iets anders is. Maar daar kan ik natuurlijk ook in NG+ op focussen in principe. Jullie tips?

Ik heb overigens heel kort DSII (vond er weinig aan na BB) gespeeld en verder alleen echte noemenswaardige ervaring met Bloodborne (NG+++).

Edit: Hoe werkt parry hier eigenlijk? Kan er niet echt een goed filmpje over vinden. Is het identiek aan BB, maar dan met een schild? En kun je daarna een soort van stab attack (visceral) uitvoeren?

Edit2: Ja dus. Filmpje gevonden. :)

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 12-04-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
Damn.. Kom er net achter dat je slecht 10 messages tegelijk kan hebben. Maak je een 11e, verdwijnt de 1e vanzelf. Daar ging m'n 200+ message, zorgde voor aardig wat healing. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Zit r weer helemaal! Was weer ff wennen, maar hijs weer vet.

Die Wall camera correction oid uitzetten maakt de camera veel beter imo.

Eerste invasions ook alweer gehad, blijft geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Eerst boss verslagen pff eerst ds game, maar dat is wat hoor hier ga ik vele uren insteken.
Nu ben ik bij de "smith" geweest en probeer nu langs die gast bovenop de berg te verslaan.. Inmiddels alweer 5x dood.
Echt heel tof, maar soms ook erg frusterend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Vond dit toch wel humor. Ik werd invaded maar kon de invader niet vinden, dus besloot maar gewoon verder te gaan... Op een gegeven moment vind ie mij...

Video bevat geen spoilers.

[YouTube: http://youtu.be/ZFh35lSErCQ]

:+

[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 12-04-2016 19:36 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Haha, mooi. Wel "sportief" dat ie niet is blijven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Wazige game >:)

Hoe sluit je de game af? Zie er nergens een optie voor (Windows versie).

Meteen in het begin kom je een of ander ijs monster tegen. Er word in een message wel gezegd, turn back, maar eigenwijs als ik ben. Is het de bedoeling dat ik dat beest toch doodhak? Wil nog niet echt lukken zeg maar, you died :+

Kun je souls altijd terughalen na het dood gaan?

Heb nu dat monster links laten liggen en verder gegaan... Het pakt je wel meteen, gameplay is soepel en reageert goed maar behoorlijk wennen als je Geralt of Rivia gewend bent ;)

Ga nog geen guides bekijken, eerst zelf maar eens aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ik heb eerst die boss verslagen en ben toen terug gelopen om dat ice monster te verslaan in 1x haha gelukkig.
Daarna verder gegaan en dan krijg je zo'n mannetje met een lang zwaart al 20x dood gegaan krijg hem niet dood.
Heeft die een mm leven en dan pakt die me telkens -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulti23 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:17:

Meteen in het begin kom je een of ander ijs monster tegen. Er word in een message wel gezegd, turn back, maar eigenwijs als ik ben. Is het de bedoeling dat ik dat beest toch doodhak? Wil nog niet echt lukken zeg maar, you died :+

Kun je souls altijd terughalen na het dood gaan?

Heb nu dat monster links laten liggen en verder gegaan... Het pakt je wel meteen, gameplay is soepel en reageert goed maar behoorlijk wennen als je Geralt of Rivia gewend bent ;)

Ga nog geen guides bekijken, eerst zelf maar eens aan de slag.
Je kan dat ijsmonster best makkelijk doodkrijgen als je goed patronen analyseert. Gewoon alles dodgen en rustig hem neerhalen. Geldt voor heel veel enemies trouwens.

En je kan je souls altijd terugkrijgen, maar dit geldt maar 1x: voor je laatste death. Let dus op dat als je doodgaat met 10000 souls dat je 1 kans krijgt om ze terug te krijgen.

Ik zit een beetje vast bij een of ander monster wat me de hele tijd frostbitten maakt, na de boss in undead settlement. Degenen die hier al voorbij zijn weten vast welke ik bedoel, hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Ulti23 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:17:

Goeie vraag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
op PS4 is het menu > system > en dan geloof ik de onderste optie waar dan quit game staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Wat een verschrikkelijk spel! Nou, niet verschrikkelijk maar ik ben echt al wel 10x op hetzelfde punt doodgegaan. Ben ik er EINDELIJK voorbij, ga ik 100 meter verder weer dood. Toen heb ik maar de magische toetsenbord combinatie ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
In windows, start en dan het meest rechtse tabblad selecteren. Daar staat ergens quit game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
fevo-1190 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:27:
Ik heb eerst die boss verslagen en ben toen terug gelopen om dat ice monster te verslaan in 1x haha gelukkig.
Daarna verder gegaan en dan krijg je zo'n mannetje met een lang zwaart al 20x dood gegaan krijg hem niet dood.
Heeft die een mm leven en dan pakt die me telkens -.-
Is de 1ste keer dat je hem ziet niet te doen dus die kan je beter later pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tutorial boss, poging 5. :+

Edit: en liggen. :)

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 12-04-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:42:
[...]

Je kan dat ijsmonster best makkelijk doodkrijgen als je goed patronen analyseert. Gewoon alles dodgen en rustig hem neerhalen. Geldt voor heel veel enemies trouwens.

En je kan je souls altijd terugkrijgen, maar dit geldt maar 1x: voor je laatste death. Let dus op dat als je doodgaat met 10000 souls dat je 1 kans krijgt om ze terug te krijgen.

Ik zit een beetje vast bij een of ander monster wat me de hele tijd frostbitten maakt, na de boss in undead settlement. Degenen die hier al voorbij zijn weten vast welke ik bedoel, hebben jullie tips?
Ik ben er gewoon voorbij gerend haha.. en later van achter aangevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
jori040 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:58:
[...]

Is de 1ste keer dat je hem ziet niet te doen dus die kan je beter later pakken.
Inderdaad niet te doen. Net een keer of 25 geprobeerd ook. :) Irritante eigenschap: ik merk dat ie nog niet te doen is maar wil 'm toch persé NU al dood hebben. Dan toch maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Iemand dat item al gepakt in de Firelink Shrine?

Afbeeldingslocatie: http://a63.tinypic.com/2mmu8u8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

man man man...ik fail zo hard @ Iudex Gundyr :+ :X De eerste phase is geen probleem maar het moment dat hij transformed naar iets wat lijkt op een hamster/rat/whatever is al overweldigend genoeg

* vhal is niks gewend :+

Aardig spel wel, controls zijn wel wennen :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
vhal schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:34:
man man man...ik fail zo hard @ Iudex Gundyr :+ :X De eerste phase is geen probleem maar het moment dat hij transformed naar iets wat lijkt op een hamster/rat/whatever is al overweldigend genoeg

* vhal is niks gewend :+

Aardig spel wel, controls zijn wel wennen :/
Tweede fase heel dicht op hem blijven en continu achter 'm proberen te rollen en dan meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:34:

[afbeelding]
Wil je t weten? Google op trick jump firelink shrine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Spud82 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:31:
[...]

Inderdaad niet te doen. Net een keer of 25 geprobeerd ook. :) Irritante eigenschap: ik merk dat ie nog niet te doen is maar wil 'm toch persé NU al dood hebben. Dan toch maar door.
Ja ik wilde hem ook pakken want ik denk dat hij een goed item of wapen voor mij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat is dat voor dude links van de hub dan? Krijg hem niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:58:
Dat is een man die een wapen en wat armor dropt. is wel te cheapshotten hoor, aangezien zijn boundary ergens in de firelink shrine ligt, kun je een pull en kill doen :P free attacks enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:58:
Die guy dropt echt een fantastisch wapen!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik had 'm bijna naar beneden gepleurd, maar helaas.

Ook iets vaags trouwens: als ik respawn in de shrine is de uitgang met mist geblokkeerd. Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:01:
[...]

Die guy dropt echt een fantastisch wapen!
Is een dex wapen toch? Keek er snel overheen omdat ik een strength build heb nu.

Ik heb m daar idd van de rand af gemept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Haha, duurde een uur voor ik door had dat ik naar de wall moest teleporteren .... en ik maar rondlopen in de shrine.

Wel al enkele mooie momenten beleefd ... top :)

Die mob links van de hub/shrine ... ik probeerde hem te doden, maar viel in de afgrond, en toen ik terugkwam, zag ik enkel nog een wit wolkje lol ... geen idee waarom die mob plots dood was. Misschien ook in de ravijn gevallen? Ik kreeg hem in ieder geval helemaal niet dood met mn zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:03:

Ook iets vaags trouwens: als ik respawn in de shrine is de uitgang met mist geblokkeerd. Waarom?
Inderdaad, vraag ik me ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepie
SideShow schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:13:
[...]

Inderdaad, vraag ik me ook af.
Lost na een seconden of 20 vanzelf op. Denk om laadtijden ter verkorten:)

Plus een tip voor de beginners. Verkoop nooit items die uniek lijken, ook al is alleen de omschrijving anders. Heb er zelf al een paar van gevonden en geloof maar dat ze meer waardevol zijn dan ze lijken (kraaitjes?).

[ Voor 32% gewijzigd door Koepie op 12-04-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat die dude dan bij firelink shrine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Koepie schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:21:
[...]

Lost na een seconden of 20 vanzelf op. Denk om laadtijden ter verkorten:)
Klopt, dit is zodat firelink zelf snel geladen is en terwijl die fog er is wordt de buiten wereld zeg maar geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat doen jullie om sneller te rollen? Puur Vitality levelen voor de hogere equipment load, of zijn er meer dingen die helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:02:
Wat doen jullie om sneller te rollen? Puur Vitality levelen voor de hogere equipment load, of zijn er meer dingen die helpen?
Eh, zo lang ik niet fat roll vind ik het prima. Maar is puur equipment load zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Kun je ook springen? Nee toch? Dat ijs monstertje is nu dood iig, hulde voor mij! Nu die boss aan de ingang van een of ander kasteel..... YOU DIED lolllll......

ff pauze hoor, pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Heb al 2x gehad dat DS3 crasht. Ik krijg een wit scherm te zien, en hoor de muziek die ook vastgelopen is. Via ctrl alt del kan ik het spel wel afsluiten, maar de muziek blijft te horen. Enige remedie is PC opnieuw opstarten. Heb een R9 380 waarvan de drivers up2date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DaitoX schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:05:
[...]

Eh, zo lang ik niet fat roll vind ik het prima. Maar is puur equipment load zo ver ik weet.
Ik heb de term weleens voorbij zien komen, maar geen idee wat het is. Het gaat in ieder geval langzaam en mijn DS4 trilt er zelfs door. Terwijl ik nog echt niet ver ben. Ben bij die draak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:20:
[...]

Ik heb de term weleens voorbij zien komen, maar geen idee wat het is. Het gaat in ieder geval langzaam en mijn DS4 trilt er zelfs door. Terwijl ik nog echt niet ver ben. Ben bij die draak.
Jep dat is de fat roll, probeer je equipment load maar onder 70% te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja die zit inderdaad boven de 70%. Maar hoe? Ik heb al veel shit in mijn storage gegooid. Of heeft het te maken met wat je daadwerkelijk in je quick slots equipped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:32:
Ja die zit inderdaad boven de 70%. Maar hoe? Ik heb al veel shit in mijn storage gegooid. Of heeft het te maken met wat je daadwerkelijk in je quick slots equipped?
Het gaat om wat je draagt. Je kunt zoveel items meenemen als je wilt, slechts de items die je equipped hebben invloed op je rolls. Het klinkt alsof je te zware armor draagt, hou het onder de 70%.

Edit: Als je zware armor wilt kunnen dragen zul je inderdaad Vitality moeten levellen, maar de impact van geen of lichte armor dragen is groter dan al die levels die je kwijt bent als je wilt kunnen rollen met zware armor.

[ Voor 19% gewijzigd door Voxalizer op 12-04-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:32:
De items die je equipped hebt (dus je armor, ringen en wapens) hebben allemaal een equipment load waarde, Je vitaltiy geeft je je max equipment load. Of vitaly gaan levelen als je deze armor aan wilt houden en sneller wilt rollen of andere equipment aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:03:

Laadscherm is dat hehe je kan er niet in omdat gebied nog moet laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Geen ultra wide support (3440x1440), boeeeeeeee :-(

[ Voor 13% gewijzigd door Grindtegel op 13-04-2016 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik vind het tot nu toe echt een geweldige game, ik vermaak me nu vooral door tussen de PvE progress in als Blue te worden gesummoned. Daarnaast ook een aantal keren m'n summon sign neer gezet bij de 3e en 4e baas en ik vind meestal direct een andere speler. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:42:
Leer z'n moves, dodge en wacht op het juiste moment om terug te slaan.
Of de cheese manier:
spoiler:
Ik kwam daar aan zonder estus en besloot om terug met de lift naar boven te gaan, hij kwam achter me aan en viel in de liftschacht. :+
[afbeelding]
Scrisissszzz schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:53:
Wil je t weten? Google op trick jump firelink shrine ;)
Er is vrij vroeg in de game ook een manier om daar te komen zonder exploit:
spoiler:
Gewoon de Tower Key kopen voor 20.000 souls, dan kun je overal in de toren en op het dak komen om nog meer items op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks man! Ik doe het wel op de cheese manier, geen zin om constant ZOVER terug te lopen.

Raden jullie trouwens aan om af en toe gewoon souls te farmen door areas opnieuw te doen? Zodat je sterker wordt en het vervolg ietsje makkelijker is of doet dit af aan de ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 00:28:
Thanks man! Ik doe het wel op de cheese manier, geen zin om constant ZOVER terug te lopen.

Raden jullie trouwens aan om af en toe gewoon souls te farmen door areas opnieuw te doen? Zodat je sterker wordt en het vervolg ietsje makkelijker is of doet dit af aan de ervaring?
Ik doe het wel, maar meer om wapens en andere items te kopen, ik level niet teveel om zo binnen de co-op en PvP range te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap

[afbeelding]
Hoe krijg je dat wapen in je rechter slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zit nu in Farron Keep. Wat een schijtgebied is dat zeg. Er zit in iedere Souls game wel een gebied waar ik tegenop zie om naar toe te gaan... en ik denk dat dit voor DS3 een goede kanshebber is :X

Voor DS en DS2 waren overigens Blighttown en Black Gulch de 'winnaars' :D

Weet niet of hij al gepost is gisteren, maar hier de fantastische launchtrailer. Kleine waarschuwing; ze tonen veel locaties en bosses.

YouTube: Dark Souls III - Ash Seeketh Embers Launch Trailer

[ Voor 30% gewijzigd door yinx84 op 13-04-2016 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
yinx84 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 06:30:
Zit nu in Farron Keep. Wat een schijtgebied is dat zeg. Er zit in iedere Souls game wel een gebied waar ik tegenop zie om naar toe te gaan... en ik denk dat dit voor DS3 een goede kanshebber is :X

Voor DS en DS2 waren overigens Blighttown en Black Gulch de 'winnaars' :D

Weet niet of hij al gepost is gisteren, maar hier de fantastische launchtrailer. Kleine waarschuwing; ze tonen veel locaties en bosses.

YouTube: Dark Souls III - Ash Seeketh Embers Launch Trailer
Was de trailer op het forum nog niet tegen gekomen. Maar wel op de frontpage.
video: Bandai Namco viert Dark Souls III-launch met sfeervolle trailer

En ben nog niet zo ver als jou😞. Heb de eerste boss gedaan. Twijfel allen nog over de class. Misschien dat ik voor assasin/thief ga. Vermoed dat ik die net iets leuker ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
loki504 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:43:
[...]

Was de trailer op het forum nog niet tegen gekomen. Maar wel op de frontpage.
video: Bandai Namco viert Dark Souls III-launch met sfeervolle trailer

En ben nog niet zo ver als jou😞. Heb de eerste boss gedaan. Twijfel allen nog over de class. Misschien dat ik voor assasin/thief ga. Vermoed dat ik die net iets leuker ga vinden.
Wat speel je nu dan? De class die je in het begin kiest maakt niet zo veel uit, maar als je nog helemaal in het begin zit kan het niet zoveel kwaad om opnieuw te starten.

Lees ook eens de eerste tip uit dit linkje:
http://kotaku.com/tips-for-playing-dark-souls-3-1770600428

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Voxalizer schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:35:
[...]

Het gaat om wat je draagt. Je kunt zoveel items meenemen als je wilt, slechts de items die je equipped hebben invloed op je rolls. Het klinkt alsof je te zware armor draagt, hou het onder de 70%.

Edit: Als je zware armor wilt kunnen dragen zul je inderdaad Vitality moeten levellen, maar de impact van geen of lichte armor dragen is groter dan al die levels die je kwijt bent als je wilt kunnen rollen met zware armor.
Vaag. Ik heb gewoon nog de Mercenary starterskit aan. Verder de beginset zwaarden en dat zwaard van naked guy opgepakt. En in het 3e slot de boog.

En dan heb ik nog 5 of 6 items. Ben je dan al te zwaar zo op het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
bram1984 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:37:
[...]

Vaag. Ik heb gewoon nog de Mercenary starterskit aan. Verder de beginset zwaarden en dat zwaard van naked guy opgepakt. En in het 3e slot de boog.

En dan heb ik nog 5 of 6 items. Ben je dan al te zwaar zo op het begin?
Je kan per item zien hoe zwaar het is. Ik zou ze allemaal even afgaan en kijken wie de boosdoener is. Als je alle drie je weaponslots gevuld hebt tikt dat ook behoorlijk aan.
Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste