• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20:30
Kreeg deze in de Monthly Humble Bundle. Nog nooit een DS game gespeeld. Kan ik meteen met 3 beginnen of is het aan te raden om eerst de vorige delen op te pikken voor een prikkie?

• Superkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 01:00
Je kunt meteen met 3 beginnen, geen probleem;)
Ik heb ook enkel deel 3 gespeeld, ging prima!

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• CoeliJoeli
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 20-09 11:55
Rudolf schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:06:
Kreeg deze in de Monthly Humble Bundle. Nog nooit een DS game gespeeld. Kan ik meteen met 3 beginnen of is het aan te raden om eerst de vorige delen op te pikken voor een prikkie?
Hmmm ik zou zelf beginnen met 1. Vind het persoonlijker leuker om van deel 1 naar 2 naar 3 te gaan haha
Maar beginnen met 3 kan prima :)

Twitch.tv/coelijoeli

• Spoiler
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21-09 16:38
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:15:
[...]

Ah, ik dacht al :D

Dit is een oneshot (en zoals Clay al zei iets anders dan first try ;)):
[video]
wauw oke :P ! Welke class is dit eigenlijk? Ben dit weekend voor het eerst begonnen met een DS game (3), na diverse tips :)

Spelen jullie op console of op PC?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

• Superkiwi
Geen idee welke class het is, het is mijn filmpje niet ;)
Als je het wil weten zou ik het vragen aan de uploader als ik jou was.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Spoiler
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21-09 16:38
dvdkiwi schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:11:
Geen idee welke class het is, het is mijn filmpje niet ;)
Als je het wil weten zou ik het vragen aan de uploader als ik jou was.
Ow ik dacht dat jij dit was joh...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

• Superkiwi
Nee ik wórdt altijd geoneshot, ik oneshot niet zelf :+

• Clay
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:05

Clay

cookie erbij?

* Clay is nu met de Demon Fist in NG+5 bezig, SL 301.

Net voorbij de Crystal Sage. Ik ga asap door de DLCs heen om in TRC te kunnen coop'en, en dan pas rustig aan de rest van de game doen en richting NG+6. De activity op dit level valt me alleszins mee trouwens. 't is overwegend verlaten, maar in de Archives, post-Pontiff, Archdragon Peak en TRC is er altijd wel iemand bezig.

Vanaf SL351 schijnt alles in 1 grote summon range te zitten tot SL802, dus nog ff doorlevellen :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:57

JSchut

.....

Gister de game in NG+ uitgespeeld met het derde einde. Voor de grap ierdereen even dood geknuppelt in firelink en toen snel nog even NG+2 gestart. Best grappig om binnen 5 minuten de eerste twee bosses (+dancer) down te hebben haha.

Ben inmiddels level 115 geloof ik. Nu eerst maar eens tijd voor een andere game :)

Xbox: JSchut82 | PSN jschut_82 |  Mac Mini 2018 i7-3.2GHz/32GB/512GB |  iPhone X 64GB Space Gray

• Clay

Clay

cookie erbij?

Zoals gepland :) asap een weg naar TRC gemaakt, en nu op mn gemak de rest aan het doen. Af en toe even wat coop in TRC zoals deze summon naar Midir. Wat een episch gevecht was dat. Als hosts nou slim waren namen ze geen 3 summons mee, maar des te vetter dat het toch gelukt is 8)

• Tarz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21-09 11:54
Een vraag aan de mensen die meerdere DS games gespeeld hebben. Hoe is DS2 Scholars of the first sin ten opzichte van DS3 qua besturing, gameplay, etc? Is het vergelijkbaar of is DS3 beter gemaakt?
Zijn er echt wezenlijke verschillen (ik snap dat er andere bosses en gebieden zijn)...

Is het de 20 euri in de PS Store waard?

• JSchut

JSchut

.....

Tarz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:58:
Een vraag aan de mensen die meerdere DS games gespeeld hebben. Hoe is DS2 Scholars of the first sin ten opzichte van DS3 qua besturing, gameplay, etc? Is het vergelijkbaar of is DS3 beter gemaakt?
Zijn er echt wezenlijke verschillen (ik snap dat er andere bosses en gebieden zijn)...

DS3 is een betere game qua gamplay wat mij betreft.
Het grote verschil voor mij was dat de bosses makkelijker waren en de trash mobs moeilijker.
Ook despawnen trash mobs nadat je ze een x aantal keer gekilled hebt. (15 keer dacht ik) Dit vond ik echt erg jammer.

Heb mij wel vermaakt met DS2 Sotfs.

Xbox: JSchut82 | PSN jschut_82 |  Mac Mini 2018 i7-3.2GHz/32GB/512GB |  iPhone X 64GB Space Gray

• Clay

Clay

cookie erbij?

Tarz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:58:

Qua besturing voelt DS2 vooral een stuk trager. Hit en swing recoveries zijn veel langer, waardoor je bv niet zomaar ergens tussenuit kan dodgen waar dat in DS3 wel kan. Dodges kosten sowieso meer stamina waardoor je ze veel minder spammen kan dan in DS3 en estus quaffen duurt ook veel langer; dat kan eigenlijk niet tijdens combat.

Waar DS3 weapon arts heeft heb je in DS2 power stance; 2 compatible wapens kan je combineren in een power-stanced moveset waardoor je met L1 en L2 met beide tegelijk slaat, eigenlijk de voorloper van DS3's dual wapens - maar imo het leukere systeem door het grotere aantal aan mogelijke combinaties. Stance en charged attacks mis ik dan wel weer in DS2.

Al met al is DS3 (imo) veel meer reactie-based is, en moet je in DS2 tactischer te werk gaan en je aanval vooraf een beetje inschatten / plannen. DS2 wordt onder pvp'ers geloof ik wel hoger ingeschat omdat toch iets minder spammy is.

Beide hebben hun charme, DS2 is een gigantische game (grootste uit de serie) met een aantal echt supergave bosses. Als je toch disposable income hebt lijkt het mij die 20,- wel waard.

• Tarz
Clay schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:38:
[...]

Qua besturing voelt DS2 vooral een stuk trager. Hit en swing recoveries zijn veel langer, waardoor je bv niet zomaar ergens tussenuit kan dodgen waar dat in DS3 wel kan. Dodges kosten sowieso meer stamina waardoor je ze veel minder spammen kan dan in DS3 en estus quaffen duurt ook veel langer; dat kan eigenlijk niet tijdens combat.

Waar DS3 weapon arts heeft heb je in DS2 power stance; 2 compatible wapens kan je combineren in een power-stanced moveset waardoor je met L1 en L2 met beide tegelijk slaat, eigenlijk de voorloper van DS3's dual wapens - maar imo het leukere systeem door het grotere aantal aan mogelijke combinaties. Stance en charged attacks mis ik dan wel weer in DS2.

Al met al is DS3 (imo) veel meer reactie-based is, en moet je in DS2 tactischer te werk gaan en je aanval vooraf een beetje inschatten / plannen. DS2 wordt onder pvp'ers geloof ik wel hoger ingeschat omdat toch iets minder spammy is.

Beide hebben hun charme, DS2 is een gigantische game (grootste uit de serie) met een aantal echt supergave bosses. Als je toch disposable income hebt lijkt het mij die 20,- wel waard.
Thanks voor je uitgebreide vergelijking :) Ik heb DS1 en DS3 wel gespeeld, net als BB en die vond ik allemaal leuk. DS1 is de meest trage van de serie, maar je went eraan tijdens het spelen. Je moet daarna niet BB opzetten, want dat wil je niet meer terug naar DS1 haha.

En income is nooit disposable, maar 20 euri voor de game en alle DLC vind ik dan wel weer meevallen. Als je ziet hoe lang ik me me BB en DS3 heb vermaakt voor dat geld :)

• Clay

Clay

cookie erbij?

NG+6 is hatelijk zeg

Zelfs bij Vordt een keer doodgegaan, maar dat was hoogmoed O-)

Atm SL 328, Friede wederom met een summon gedaan, al kom ik nu wel solo regelmatig tot fase 3. Demon Prince met Gael en Lapp (die het beide overleefden!) en nu dus weer in de TRC hub zodat ik afwisselend daar wat kan coop'en terwijl ik de story progress.

Op mn NG1 SL111 katana char ook nog wat dedicated Midir assists gedaan, 3 wins in 1 sessie :D

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08-08 11:40

ye-roon

knaak

Ben ik de enige die denkt dat Wulf een Dark Souls 3 speler is? YouTube: Wulf - All Things Under The Sun (Official video)

All things under the sun, R1, R1

Sounds like a sunbro with straightsword to me.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Clay

Clay

cookie erbij?

Ondertussen een SL30+3 darkmoon twink gemaakt voor low level pvp. Voor de lol (want veel heb je er niet aan) Midir ook gedaan:

M'n main is inmiddels SL365 en in de laatste summon bracket. 't is druk in de bekende plekken, en de sfeer is er super :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rudolf
Godnondeju... gisteren begonnen met DS3. Kwam al niet voorbij de eerste baas.

Challenge accepted!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CoeliJoeli
Rudolf schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:03:
Godnondeju... gisteren begonnen met DS3. Kwam al niet voorbij de eerste baas.

Challenge accepted!
Prepare To Die... A lot haha

Twitch.tv/coelijoeli

• Rudolf
CoeliJoeli schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:38:
[...]

Prepare To Die... A lot haha
sooww. dat is nog eens een understatement. Wat ben ik slecht in dit spel. Ben nu voorbij de tutorial, op een kasteel met een vuurspuwende draak. Die heb ik maar even overgeslagen.

• Superkiwi
Rudolf schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:03:
Kwam al niet voorbij de eerste baas.
Je moet er ook niet voorbij, je moet er overheen! >:)

Is het je eerste Souls game? Zodra je een tijdje speelt ga je alles steeds beter doorkrijgen en dat maakt wel verschil ;)

• Rudolf
dvdkiwi schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:28:
[...]

Je moet er ook niet voorbij, je moet er overheen! >:)

Is het je eerste Souls game? Zodra je een tijdje speelt ga je alles steeds beter doorkrijgen en dat maakt wel verschil ;)
Ja is mijn eerst Souls game. Speel voornamelijk (oudere) rpg's dus ben op zich wel wat gewend maar daar heb ik hierbij niks aan. Gaat voornamelijk om timing en niet in de stress schieten. Ik heb een knight gerolld omdat ik begreep dat die de "makkelijkste" class is om mee te beginnen.

• Superkiwi
Dat klopt, een Knight is een prima char om mee te beginnen.
Verder gewoon lekker spelen en wat je zelf al zegt: het gaat voornamelijk om timing en niet in de stress schieten. Dan kom je al een heel eind ;)
Niet gaan hack&slashen maar zoeken naar openingen.
Succes en have fun!!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Dark souls 3 is nu flink in de aanbieding in de Steam summer sale

* Clay heeft laatst nog Midir op NG+7 met z'n vuisten gedaan ;)

Omdat het kan 8)7

• Jelloz
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20-09 19:32
DS1 en DS2 altijd offline gespeeld op Xbox.
DS2 niet afgemaakt, de eindbazen met mobs / slechte kopieen van DS1 bosses kwamen me de neus uit.

DS3 nu op pc heb ik nu zo'n 40 uur inzitten als Knight (quality build achtig). Ik moet zeggen, het summonen bij eindbazen bevalt goed.

Alleen bij Yorm the Giant was ik volgens mij beetje geunderleveled, deed amper damage tegen hem. Maar degene die ik had gesummoned knalde hem in 5 magic shots compleet naar de maan >:) .

Nu in Anor Londo keuze tussen giftuin en volgende eindbaas ergens bovenin kathedraal.
DLC nog niet mee begonnen, misschien maar even tussendoor doen.

PC: i5-8600K & GTX 1070. PS4 Pro.

• JSchut

JSchut

.....

Jelloz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:50:
Alleen bij Yorm the Giant was ik volgens mij beetje geunderleveled, deed amper damage tegen hem. Maar degene die ik had gesummoned knalde hem in 5 magic shots compleet naar de maan >:) .
Dat komt omdat je hem niet met normale damage moet neerhalen maar dat je hem met een bepaald item (zonder teveel te spoilen) idd in een paar hits neer hebt ;)

• Jelloz
JSchut schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Dat komt omdat je hem niet met normale damage moet neerhalen maar dat je hem met een bepaald item (zonder teveel te spoilen) idd in een paar hits neer hebt ;)
De item die je ook van hem krijgt bij winnen waarvan er 2 bestaan volgens item beschrijving?

Dat verklaart het inderdaad haha.

• JSchut

JSchut

.....

Jelloz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:58:
[...]

De item die je ook van hem krijgt bij winnen waarvan er 2 bestaan volgens item beschrijving?

Dat verklaart het inderdaad haha.
Nope. Je kunt hem vinden voordat je hem neerhaalt.

Hier:
spoiler:
Achterin de boss room bij de troon.

• Jelloz
JSchut schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:02:
[...]

Nope. Je kunt hem vinden voordat je hem neerhaalt.

Hier:
spoiler:
Achterin de boss room bij de troon.
En paniek rondrennen en grote gesummonede broer het op laten lossen met de item had ook wel wat. :+

• JSchut

JSchut

.....

Jelloz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:05:
[...]

En paniek rondrennen en grote gesummonede broer het op laten lossen met de item had ook wel wat. :+
Haha, Ja de eerste keer had ik daar ook zo van WTF sla ik je met een stokje ofzo.

• Clay

Clay

cookie erbij?

* Clay is ook nog steeds bezig O-)

Inmiddels heb ik een "meta" (SL 111) char naar NG+7 (inmidels +8, maar dat is dezelfde difficulty) gehaald om dry finger 4-player end-game bosses te doen met nietsvermoedende summons ;) De inspiratie kwam van iemand die dit bij mij gedaan had :P

Met spoiler tags aangezien er weer wat nieuwe spelers zijn:
spoiler:
Dat was met Midir, toen die nog 1/3e van zn health over had werk ik ge-oneshot door een affinity sprite. Toen ik vroeg welke ng dit eigenlijk was, was het antwoord +43 :+ Dat idee vond ik zo fantastisch dat ik het ook ben gaan doen.

Dezelfde gast heeft mij uiteindelijk bij toeval geholpen ng+7 Gael te verslaan. Allemachtig wat een fight is dat dan. Gael word ik ook steeds beter in nu. De enige boss die ik nog niet heb weten te verslaan op +7 is NK.

• Jelloz
Gister weer wat potentiële controller tegen de muur gooi momentjes...
spoiler:
Wat heb ik een hekel aan Archdragon Peak en die serpent men. Bloedirritatant gewoon. Ancient wyvern meest dood gegaan van alle bosses.

[Voor 3% gewijzigd door Jelloz op 11-08-2018 09:42]

• CoeliJoeli
Jelloz schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:42:
Gister weer wat potentiële controller tegen de muur gooi momentjes...
spoiler:
Wat heb ik een hekel aan Archdragon Peak en die serpent men. Bloedirritatant gewoon. Ancient wyvern meest dood gegaan van alle bosses.
Één van mijn favorite locaties in DS3!

Twitch.tv/coelijoeli

• Jelloz
CoeliJoeli schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:01:
[...]

Één van mijn favorite locaties in DS3!
Nou ik luid er de noodklok :+
spoiler:
Uiteindelijk met een summon zonnebroeder, die zeer toepasselijk "Jesus" heette het zonnetje weer laten schijnen.

Nu alleen nog de 2 DLC areas over en de laatste eindbaas naar ik vermoed.
Heb flink souls lopen grinden bij Archdragon peak waar steeds die knight respawned
. Zit op SL105 ongeveer met Strength 40, Dex 40 gebruik meestal ofwel het Hollowslayer Greatsword +5 of een Refined Claymore +10.
In combinatie met de Boreal Outrider Armor set omdat die hufters zoveel tijd hebben gekost om kapot te krijgen.

[Voor 8% gewijzigd door Jelloz op 13-08-2018 15:35]

• CoeliJoeli
Jelloz schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:20:
[...]

Nou ik luid er de noodklok :+
Letterlijk en figuurlijk :+
Toffe setup! Ik ben meer van of dex of strength, maar het geeft je wel meer wapenkeuze als je voor beide gaat :)

Twitch.tv/coelijoeli

• Clay

Clay

cookie erbij?

kick!

Deze is toch wel leuk om te delen. In NG+10 had ik bij Gael iemand gesummoned die me prompt een friend request stuurde met als msg "I love high ng Gael!". Met diezelfde summon heb ik NG+11 Gael gedaan met als doel zoveel mogelijk ripostes te halen. Dit is mogelijk in phase 3 (mss ook 2?) als je hem staggert met een attack in z'n gezicht, te zien aan de facepalm die hij dan doet.

De stagger is ons 8 keer gelukt, 1 riposte fizzlede heel raar, en 6 keer lukte die :P

't is een 12 min fight 8)7 de ripostes beginnen vanaf 8 min:

• Superkiwi
Gisteren kwam ik toevallig deze video tegen die de moeite van het kijken wel waard is.
Alleen maar bekende beelden maar door de cameraposities, montage en muziek is het een hele toffe "film" geworden die de gehele game van begin tot eind laat zien:

• ThatsHollywood
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Nog Tweakers die een keer een nieuwe run samen willen doen? of word deze niet meer gespeeld?

• Superkiwi
Momenteel zit ik nog volop in Nioh en ondertussen heb ik ook aan iemand beloofd om hem te helpen met de Bloodborne dungeons. Mocht ik nog een co-op DS3 run willen doen dan wordt het pas daarna en ik zou je zo nog niet kunnen vertellen wanneer dat dan precies gaat worden ;)

• weszz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 03-09 18:00
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:40:
Gisteren kwam ik toevallig deze video tegen die de moeite van het kijken wel waard is.
Alleen maar bekende beelden maar door de cameraposities, montage en muziek is het een hele toffe "film" geworden die de gehele game van begin tot eind laat zien:

[YouTube: DARK SOULS III Cinematic Short Film - HUMANITY]
Ik moet nog aan DS3 beginnen en bezit de game al bijna een jaar (shame on me). Maar na het zien van dit filmpje begint het toch wel heel erg te jeuken. Dit wordt overigens mijn eerste DS game dus ben deels ook heel bang niet ver te komen (ben een old skool FPS speler/mmorpg), dit is gewoon een compleet ander caliber.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:29
:X dacht even dat ik naar een movie zat te kijken van Diablo 4 _/-\o_ maar helaas is het niet zo :-)

Jammer dat deze games zo moeilijk zijn maar de omgeving en de levels zijn gewoon echt heel mooie gedaan , heb deel 1 na de 2de level baas op gegeven en deel 2 ook ...
3 nog niet gekocht , hoop dta er eens een mod komt die het gemakkelijker maakt
dan ga ik het puur alleen spelen om even door de levels heen te gaan .. :9~

[Voor 37% gewijzigd door ravw op 16-02-2019 23:10]

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 10 Pro 64bits

• Superkiwi
ravw schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 23:08:
[...]
(...) hoop dat er eens een mod komt die het gemakkelijker maakt
Die is er, het heet co-op ;)

• Tarz
Cheat!

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:06

snmght

imho dan he

Vandaag een bevroren tegenstander ontmoet, althans gebeurde midfight opeens. Zeldzame bug maar wel vermakelijk wat er na zijn dood gebeurd. :D

WZAWZDB | "Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• mike.londen
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 10-06-2020
Dark souls 3 is een van de mooiste games die ik ooit hebt gespeeld, heb er persoonlijk meer dan 800 uur in 1 character zitten, Het is inderdaad een game voor mensen die denken om gewoon een beetje pvp te doen en er zijn mogelijke opties voor RP dus een zeer multiversele game :)

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-09 14:47

SD5k

>4&X

mike.londen schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:32:
Dark souls 3 is een van de mooiste games die ik ooit hebt gespeeld, heb er persoonlijk meer dan 800 uur in 1 character zitten, Het is inderdaad een game voor mensen die denken om gewoon een beetje pvp te doen en er zijn mogelijke opties voor RP dus een zeer multiversele game :)
En heb je nog extra characters gemaakt? Ik heb uiteindelijk 8 verschillende characters gemaakt allemaal gericht op verschillende levels en speelstijlen, vooral PVP maar ook co-op. Echt een aanrader, vooral PVP is het leukst op low-mid level vind ik zelf.

[Voor 6% gewijzigd door SD5k op 10-06-2020 14:12]

• Manke
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Na tientalle pogingen Sully verslagen, toen weer geprobeerd en meteen gelukt, en dat met verlamde duimen, toen vermaakt met PvP in het gedeelte erna waar ik niks van bakte.
Speel met uchi. Altijd target-lock gebruiken is ook een valkuil, zonder dat zij de Abyss watchers een eitje. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:01
Ik zag dat dark souls 1 remastered nu in de aanbieding was op xbox. Heb dark souls 3 gespeeld (uur of 60) niet uigespeeld helaas, maar wel enorm van genoten. Sekiroh om deze reden ook direct gekocht bij release, ook enorm van genoten, maar ook afgehaakt ivm moeilijkheidsgraad.

Gaat dark souls 1 bevallen voor 16 euro? Hoe staat dit deel in verhouding tot 3 en sekiroh? Gameplay wise en qua sfeer?

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-09 20:13
swoutr schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:34:
ls 1 bevallen voor 16 euro? Hoe staat dit deel in verhouding tot 3 en sekiroh? Gameplay wise en qua sfeer?
Het is vooral anders. Dark Souls 1 is wat lomper en minder vloeiend qua controls, maar nog steeds wel heel goed. Deel 1 is vooral een stuk trager dan deel 3.

Ik vind het echter sowieso een dikke aanrader, maar het is wel wat minder makkelijk te doorgronden. Zowel qua mechanics als qua leveldesign is het allemaal net iets minder toegankelijk dan deel 3.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:57
Ik ben de afgelopen dagen aan Dark Souls III begonnen. Nog niet heel veel uren gemaakt, omdat ik ook nog met Celeste bezig ben, maar vind het wel meteen weer heel tof. Ben benieuwd wat deze game me allemaal weer gaat bieden, vooral qua boss fights.

Overigens heb ik wel wat moeite met de framerate. Hier heb ik me bij Bloodborne en Sekiro totaal niet aan gestoord, maar misschien komt dat doordat ik recent een aantal keer Demon's Souls Remake bij een vriend heb gespeeld en het verschil tussen die twee nu opmerk.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

dvd-linden schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:39:
Ik ben de afgelopen dagen aan Dark Souls III begonnen. Nog niet heel veel uren gemaakt, omdat ik ook nog met Celeste bezig ben, maar vind het wel meteen weer heel tof. Ben benieuwd wat deze game me allemaal weer gaat bieden, vooral qua boss fights.

Overigens heb ik wel wat moeite met de framerate. Hier heb ik me bij Bloodborne en Sekiro totaal niet aan gestoord, maar misschien komt dat doordat ik recent een aantal keer Demon's Souls Remake bij een vriend heb gespeeld en het verschil tussen die twee nu opmerk.
Op de PS5 draait hij 60fps, op de PS4 pro unlocked 40-60fps en dat geeft een onregelmatige frame pacing wat zeker kan opvallen.

Verder wel een fantastische game, zeker met de 2 DLC’s erbij, :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dvd-linden
SD5k schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:59:
[...]

Op de PS5 draait hij 60fps, op de PS4 pro unlocked 40-60fps en dat geeft een onregelmatige frame pacing wat zeker kan opvallen.

Verder wel een fantastische game, zeker met de 2 DLC’s erbij, :)
Ik speel hem op de OG PS4, dus ik weet niet hoe het daar zit qua framerate? Nou ja goed, het komt vast wel goed. Ik heb overigens de Fire Fades Edition, dus ook de 2 DLC's ga ik zeker door spelen 8) :*).

• SD5k

SD5k

>4&X

dvd-linden schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:43:
[...]

Ik speel hem op de OG PS4, dus ik weet niet hoe het daar zit qua framerate? Nou ja goed, het komt vast wel goed. Ik heb overigens de Fire Fades Edition, dus ook de 2 DLC's ga ik zeker door spelen 8) :*).
OG PS4 is 30fps locked als ik het goed heb, valt wel mee te leven, zo heb ik m’n eerste playthroughs ook gedaan. :)

• Superkiwi
De game is sowieso wat trager dan Bloodborne dus die 30fps is ook niet echt storend.

Succes met je playthrough @dvd-linden!
Ik vond 'm behoorlijk pittig, vooral de tweede helft van de game.

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb hem op de PS4 en de Xbox One op 30fps gespeeld. Heb hem nu opnieuw gehaald nu ik een PS5 heb om hem in 60fps te spelen. (Trilogy gehaald :)) 30fps speelt inderdaad prima met deze game. (Ik stoor mij sowieso niet echt aan 30fps)

Leuke game ga je veel plezier van hebben

• SD5k

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:58:
De game is sowieso wat trager dan Bloodborne dus die 30fps is ook niet echt storend.

Succes met je playthrough @dvd-linden!
Ik vond 'm behoorlijk pittig, vooral de tweede helft van de game.
Storend is het niet nee, en hij draait ook wel iets stabieler dan Bloodborne volgens mij.

Qua bazen vond ik de base game niet heel pittig, vooral de DLC heeft een paar hele moeilijke bazen, en dat geldt ook voor Bloodborne. :)

• dvd-linden
Ik moet zeggen dat ik nu ik nog ietsje verder ben ik me er al niet meer aan stoor. Misschien dat er in het begin van de game wat framedrops waren waardoor het me opviel. Heb namelijk nog nooit problemen gehad met games die op 30fps lopen. Nou moet ik wel zeggen dat Demon's Souls Remake op de PS5 echt heel soepel loopt, dus dat verschil merk je wel. Maar goed, dat zorgt er eigenlijk alleen maar voor dat ik hoop dat we snel meer te zien krijgen van Elden Ring.

Verder bedankt allemaal. Mijn derde From game alweer, dus het 'genre' heeft mij ook wel aardig te pakken. Vind overigens die zwarte flubber achtige dingen in het begin wel behoorlijk intimiderend. En die ridders die je in het eerste echte gebied tegenkomt zijn ook behoorlijk sterk. Loop er nog maar een beetje omheen...

• Derbiss
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 13-09 11:40
dvd-linden schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:39:

Ik had het eens gekocht en afgehaakt wegens frustratie.
Nu opnieuw verder gedaan (vanaf Farron keep) en mijn god; wat is het een leuk spel.
Ik ben eerlijk gezegd wel redelijk OP (moet nameless king en eindbaas nog doen) maar aangezien het spel mij afstraft wanneer ik niet oplet is het in mijn ogen gerechtvaardigd :).
Geniet ervan zou ik zeggen ;)

• dvd-linden
Derbiss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:32:
[...]

Ik had het eens gekocht en afgehaakt wegens frustratie.
Nu opnieuw verder gedaan (vanaf Farron keep) en mijn god; wat is het een leuk spel.
Ik ben eerlijk gezegd wel redelijk OP (moet nameless king en eindbaas nog doen) maar aangezien het spel mij afstraft wanneer ik niet oplet is het in mijn ogen gerechtvaardigd :).
Geniet ervan zou ik zeggen ;)
Haha, goed excuus ja :P. Leuk dat je het alsnog opgepakt hebt! Succes nog met de laatste boss fights.

Ik heb de game even naast mij neergelegd, omdat er toch wat andere games waren waar ik momenteel wat meer zin in had. Dus na het begin niet meer verder mee gegaan, maar ik zal het vast binnenkort wel weer oppakken en dan ga ik er ook maar eens goed voor zitten.

• Manke
  • Niet online
Waar kan je twinkling titanite en titanite chunks farmen en hoe verhoog je de droprate? :)

• Superkiwi
Manke schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:22:
Waar kan je twinkling titanite en titanite chunks farmen en hoe verhoog je de droprate? :)
Heb je als eens op de Dark Souls 3 Wiki gekeken?
https://darksouls3.wiki.fextralife.com/Dark+Souls+3+Wiki
Daar staan alle antwoorden op je vragen ;)

• Derbiss
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 01:39:
[...]

Heb je als eens op de Dark Souls 3 Wiki gekeken?
https://darksouls3.wiki.fextralife.com/Dark+Souls+3+Wiki
Daar staan alle antwoorden op je vragen ;)
Jep,
beste is de Archdragon peak imo; daar vind je enorm veel van die zaken.
Ook dat eerste bonfire daar vind ik een zalig farmplekje als je er even nodig hebt (8k per run; op een kwartiertje zit ik aan 120).

• Derbiss
dvd-linden schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:15:
[...]

Haha, goed excuus ja :P. Leuk dat je het alsnog opgepakt hebt! Succes nog met de laatste boss fights.

Ik heb de game even naast mij neergelegd, omdat er toch wat andere games waren waar ik momenteel wat meer zin in had. Dus na het begin niet meer verder mee gegaan, maar ik zal het vast binnenkort wel weer oppakken en dan ga ik er ook maar eens goed voor zitten.
Snap ik; ik heb eigenlijk hierdoor enorm veel zin in Demons Soul op de PS5 maar eerst eentje vinden e :)

• dvd-linden
Derbiss schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:53:
[...]

Snap ik; ik heb eigenlijk hierdoor enorm veel zin in Demons Soul op de PS5 maar eerst eentje vinden e :)
Ik heb Demon's Souls bij een vriend gespeeld op de PS5. Echt, dat is echt genieten! De graphics van die game zijn ook heel erg goed.

• Derbiss
dvd-linden schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:59:
[...]

Ik heb Demon's Souls bij een vriend gespeeld op de PS5. Echt, dat is echt genieten! De graphics van die game zijn ook heel erg goed.
Stop maar :)

• dvd-linden
Ik heb zelf ook geen PS5 hoor haha. Maar dan heb je toch nog iets om naar uit te kijken in de toekomst :*).

• Derbiss
dvd-linden schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:26:
[...]

Ik heb zelf ook geen PS5 hoor haha. Maar dan heb je toch nog iets om naar uit te kijken in de toekomst :*).
De verre toekomst ;)
Inzake DS3.. hoe gaat het ermee?

• Japser
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20-09 14:06

Japser

Jeej!

Hier iig zwaar ruk: Ringed City is toch wel zo verdomde moeilijk na de Demon Twins...

• Derbiss
Japser schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:56:
Hier iig zwaar ruk: Ringed City is toch wel zo verdomde moeilijk na de Demon Twins...
Haha :); ik twijfel nog om die aan te schaffen.. is het goed?

• Japser
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20-09 14:06

Japser

Jeej!

Tot en met de Demon Twins is het wel goed te doen (met uitzondering van de engeltjes, die zijn lame). Maar daarna, nee, het lukt me nog niet om maar een beetje in de buurt van de twee echte bosses van de DLC te komen.

• Superkiwi
Herkenbaar.
Zowel voor Bloodborne als Dark Souls 3 heb ik destijds de DLC's gekocht en bij allebei moet ik nog steeds een aantal bazen verslaan en gebieden verkennen maar potver wat zijn From DLC's moeilijk :D

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:06

snmght

imho dan he

De DLC's zijn inderdaad de extra kwak wasabi op wat al te pittig was voor de massa. Ringed City heb ik ook nog nooit of te nimmer afgerond.

Ik bedenk me nu dat ik alvorens dat ooit te behalen opnieuw zal moeten beginnen. Tijdje terug liep de PS4 volkomen in de soep. Geen savegames in de cloud.

Ach; ik heb het nooit vervelend gevonden een nieuwe character te maken in de DS reeks. Gaat er ook zeker van komen maar ben nu ook opnieuw begonnen met Diablo 3 en daar gaan voorlopig mijn spaarzame game uurtjes in zitten. :)

WZAWZDB | "Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Derbiss
snmght schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:16:
De DLC's zijn inderdaad de extra kwak wasabi op wat al te pittig was voor de massa. Ringed City heb ik ook nog nooit of te nimmer afgerond.

Ik bedenk me nu dat ik alvorens dat ooit te behalen opnieuw zal moeten beginnen. Tijdje terug liep de PS4 volkomen in de soep. Geen savegames in de cloud.

Ach; ik heb het nooit vervelend gevonden een nieuwe character te maken in de DS reeks. Gaat er ook zeker van komen maar ben nu ook opnieuw begonnen met Diablo 3 en daar gaan voorlopig mijn spaarzame game uurtjes in zitten. :)
Bedankt voor de goede vooruitzichten ;). Ik zal eerst maar onze 2 eindbazen eens gaan bezoeken in de basisversie.

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 13:49

rajackar

Blood Minister

Japser schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:06:
Tot en met de Demon Twins is het wel goed te doen (met uitzondering van de engeltjes, die zijn lame). Maar daarna, nee, het lukt me nog niet om maar een beetje in de buurt van de twee echte bosses van de DLC te komen.
Er zitten idd wel een paar pittige momenten in maar dat zijn volgens mij meer korte spikes. Over het algemeen vond ik de DLC niet heel veel moeilijker dat de base game. Op een paar brute bosses na dan. Maar gelukkig zijn ze niet allemaal verplicht om bij het einde te komen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X - MSI RTX 3080 Suprim X - PS5

• Superkiwi
snmght schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:16:
Ik heb nog een poppetje op de plank liggen; wil best een keer de game met je doorlopen hoor om het sneller/makkelijker te maken.
_/-\o_

• dvd-linden
Derbiss schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:41:
[...]

De verre toekomst ;)
Inzake DS3.. hoe gaat het ermee?
Ben er nog niet verder mee gegaan. Momenteel bezig met NFS: Payback (ja, heel iets anders) en heb ook niet zo lang geleden Celeste nog gespeeld, dus was even toe aan iets makkelijkers. Ik meld me qua progressie hier weer zodra ik het weer oppak.
dvdkiwi schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:04:
Herkenbaar.
Zowel voor Bloodborne als Dark Souls 3 heb ik destijds de DLC's gekocht en bij allebei moet ik nog steeds een aantal bazen verslaan en gebieden verkennen maar potver wat zijn From DLC's moeilijk :D
Wat lees ik nou... heb jij bij Bloodborne niet alle bazen verslagen?! Welke moet je nog?

• Superkiwi
Laurence the First Vicar ;)

Van de Dark Souls III DLC moet ik alle Ringed City bosses nog.
Ik ben gekomen tot aan het stuk met al die pijlen (Archer Bridge), daarna nooit meer verder gegaan eigenlijk.
Waarom? Geen idee, waarschijnlijk omdat ik bang was dat het te moeilijk zou zijn.

[Voor 120% gewijzigd door Superkiwi op 09-02-2021 19:46]

• Derbiss
dvdkiwi schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:38:

Waarom? Geen idee, waarschijnlijk omdat ik bang was dat het te moeilijk zou zijn.
Altijd leuke evolutie van bang te zijn die zielen te verliezen (tot je een keer 60 tot 100k verliest door een domme fout.. dan leer je dat wel af) tot bang te zijn voor wat er komt ;)

• Superkiwi
Derbiss schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:09:
[...]
Altijd leuke evolutie van bang te zijn die zielen te verliezen (tot je een keer 60 tot 100k verliest door een domme fout.. dan leer je dat wel af) tot bang te zijn voor wat er komt ;)
Na Bloodborne, Dark Souls III, Sekiro, Nioh en Nioh 2 ben ik daar ondertussen wel aan gewend :P
Ik vind het echt hele toffe games maar de DLC's gaan me vaak nét een stapje te ver als het op moeilijkheid aankomt. Het moet wel leuk blijven.

• Manke
  • Niet online
Na talloze pogingen Champion Gundyr verslagen, en daarom was kort daarna dragonslayer de makkelijkste boss tot nu toe :P
En ik speel met een x360 controller en verlamde duimen.
pvp en invasies bak ik dus niks van.

[Voor 9% gewijzigd door Manke op 10-02-2021 14:42]

• dvd-linden
Owww... als dat de enige is die je nog moet zou ik er toch eens voor gaan zitten. De bossfights in de DLC van Bloodborne zijn inderdaad heel moeilijk, maar ik vond ze tegelijkertijd ook tot de tofste gevechten van heel de game behoren. Met Laurence ben ik ook wel even bezig geweest overigens hoor. Orphan was ook al zo'n pretje :P.

Maar als ik het goed lees heb ik wat Dark Souls III betreft dus ook nog wel iets om naar uit te kijken wat DLC betreft.

• Derbiss
Manke schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:41:
Na talloze pogingen Champion Gundyr verslagen, en daarom was kort daarna dragonslayer de makkelijkste boss tot nu toe :P
En ik speel met een x360 controller en verlamde duimen.
pvp en invasies bak ik dus niks van.
Champion staat als volgende op mijn lijstje; dragonslayer was eigenlijk nog redelijk te doen. Als je die als een melee bekijkt is die eigenlijk niet moeilijk.

• Superkiwi
Vet hoor! :*)
Nog steeds geen PS5 in bezit hier maar volgens mij laat de release van Elden Ring ook nog wel even op zich wachten.

@Greatsword goed gezien, klopt inderdaad ;)

[Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2021 18:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Superkiwi schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:05:
Vet hoor! :*)
Nog steeds geen PS5 in bezit hier maar volgens mij laat de release van Elden Ring ook nog wel even op zich wachten.
Schijnt footage van een jaar oud te zijn, met een beetje geluk dit jaar nog maar zal wel niet haalbaar zijn.

Zal even kijken of ik wat tijd kan maken voor een Elden Ring topic ;)

@Superkiwi Heb je trouwens een Nick Change gehad? Zou zweren dat je naam DVD Kiwi was of zoiets.

[Voor 10% gewijzigd door Greatsword op 03-03-2021 18:19]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 22:18
I know, eerst maar eens Demons Souls uitspelen ;), maar heb wel de smaak te pakken: Vooropgesteld dat ik hem uitspeel wil ik door met Dark Souls.

Direct met DS3 beginnen, of zijn DS1&2 nog prima speelbaar?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ArnoldSmiley schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:12:
I know, eerst maar eens Demons Souls uitspelen ;), maar heb wel de smaak te pakken: Vooropgesteld dat ik hem uitspeel wil ik door met Dark Souls.

Hahah, nu ook al hier aan het lurken ;)

Ik zou gewoon de volgorde aanhouden, dan krijg je ook een goed gevoel van hoeveel beter/groter/mooier de game is geworden na verloop van tijd.

Voordeel is dat DS1 Remastered is, dus daar pluk je dan gelijk de vruchten van.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Superkiwi
Ze ogen beiden best oud, ondanks dat er van DS1 een remaster is.
Ik zou eerder de keuze maken tussen Bloodborne en Dark Souls 3, gevolgd door Sekiro.
Daarna heb je zoveel toffe games achter de kiezen dat je altijd nog naar DS1 en 2 kunt kijken ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Greatsword schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:28:
[...]

Hahah, nu ook al hier aan het lurken ;)
O-) Jup. Iemand heeft me fanboy gemaakt ;) Kan ook geen kwaad oogje open te houden, als ie een keer in een sale voorbij komt pik ik hem vast op

[Voor 20% gewijzigd door ArnoldSmiley op 04-05-2021 09:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:44:
[...]

Ze ogen beiden best oud, ondanks dat er van DS1 een remaster is.
Ik zou eerder de keuze maken tussen Bloodborne en Dark Souls 3, gevolgd door Sekiro.
Daarna heb je zoveel toffe games achter de kiezen dat je altijd nog naar DS1 en 2 kunt kijken ;)
DS 1/3 - zijn die niet chronologisch qua verhaal? Ik dacht dat ze op elkaar aansloten namelijk?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:25

Had laatst nog de DEMON S. geplat, moest tot NG+++
ivm fucked up character tendency in het begin.

DS 1 en 2 zijn prima speelbaar.

Ik denk wel dat je een aantal uur bezig bent om de feel er in te krijgen.
Echter zorg dat je tussendoor geen DEMON S. speel want dan pas merk je hoe houterig DARK S. echt is.
Door de soepelheid van Demon S speelt dat goddelijk.

GiTS

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:54:
[...]
DS 1/3 - zijn die niet chronologisch qua verhaal? Ik dacht dat ze op elkaar aansloten namelijk?
Ik zal je eerlijk zeggen dat het het niet weet.
Games moeten er ook nog een beetje leuk uitzien imo, daarom heb ik DS1 en 2 laten liggen en heb alleen 3 gespeeld. Het verhaal van 3 kon ik prima volgen, had niet echt het idee dat ik iets miste. Tuurlijk zat ik met wat vragen maar niks waar Google en YT geen antwoord op hadden ;)

Daarnaast was ik een beetje oververzadigd aan het raken raken met Souls like games. Ik speelde Bloodborne, Nioh, Dark Souls 3, Sekiro en Nioh 2 vrij dicht op elkaar en had daarna echt wel even behoefte aan een ander genre ;)
Qua gameplay vond ik Dark Souls 3 wel de mindere, puur omdat de gameplay vergeleken met die andere games behoorlijk traag en ietwat houterig is, zoals @reaL_G ook aangeeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:05:
[...]

Ik zal je eerlijk zeggen dat het het niet weet.
Games moeten er ook nog een beetje leuk uitzien imo, daarom heb ik DS1 en 2 laten liggen en heb alleen 3 gespeeld. Het verhaal van 3 kon ik prima volgen, had niet echt het idee dat ik iets miste. Tuurlijk zat ik met wat vragen maar niks waar Google en YT geen antwoord op hadden ;)

Daarnaast was ik een beetje oververzadigd aan het raken raken met Souls like games. Ik speelde Bloodborne, Nioh, Dark Souls 3, Sekiro en Nioh 2 vrij dicht op elkaar en had daarna echt wel even behoefte aan een ander genre ;)
Qua gameplay vond ik Dark Souls 3 wel de mindere, puur omdat de gameplay vergeleken met die andere games behoorlijk traag en ietwat houterig is, zoals @reaL_G ook aangeeft.
Haha ja snap ik. Flink serieuze titels allemaal ook

Zouden ze de hele serie niet voor de PS5 geschikt gaan maken?

Bloodborne en Sekiro komen na de DS trilogie - om 2 redenenen: a) terug in de tijd spelend zie je het verschil in kwaliteit veel erger als andersom. En b) zowel BB als Sekiro zijn natuurlijk nog een tandje pittiger als de Souls games.

Maar goed. Eerst maar eens Demons Souls tot een goed einde brengen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Superkiwi
Punt b kun je nog over discussieren.
Als Bloodborne je eerste From game is zul je die als lastiger ervaren dan Dark Souls 3 en andersom. (als ik de ervaringen van BB/DS spelers hier op het forum als bron neem)
Onder de streep schelen die games qua moeilijkheid niet zo veel, het grote verschil zit met name in de gameplay: in Bloodborne wordt een aanvallende speelstijl van de speler verwacht terwijl Dark Souls een meer verdedigende speelstijl vraagt.
Sekiro is weer een ander verhaal maar als dat eenmaal klikt zou je die in verhouding ook nog als makkelijker kunnen zien.

Maar goed, ga jij inderdaad eerst maar eens Demon's Souls uitspelen ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:40:

Maar goed, ga jij inderdaad eerst maar eens Demon's Souls uitspelen ;)
Zekerheidshalve liggen hier D.S. 1/3 en BB vast klaar 😃

• Spectre
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-09 16:25
Gisteren begonnen op de pc na het uitspelen van Demon's Souls, maar ik zie dat de game is gelocked op 60 fps vanwege mogelijke physics issues etc. Ik kwam wel deze mod tegen die de fps unlocked: https://www.nexusmods.com/darksouls3/mods/614

Iemand hier ervaring daarmee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:51
[~justifire] schreef op zondag 4 juli 2021 @ 21:33:
[...]

Crystal Sage Rapier + Symbol of Averice + Gold Serpent Ring en dan nog een droprate van 1 op 30 :')
ik denk laat ik het zelf maar vast naar dit topic verhuizen voor de overige xboxerts er echt genoeg van hebben :+
Ik vind de Vertebra Shackles eigenlijk nog irritanter. Volgens wiki nog een lagere droprate dan de concords en die skeletten geven ook minder dan 1/5 van de souls die de silver knights geven.
Aan de andere kant had ik net van 100 skeletjes wel 3 shackles, terwijl ruim 160 knights me welgeteld één concord gaven :X (met 382 item discovery)
RNGesus can be a cruel lord...

Ondertussen wel overgeschakeld naar beiden met hidden body en een paar crystal soul spears uitschakelen. Dat is nog de beste methode die ik tot nu toe gevonden heb om ze aan de lopende band te slachten. En door al dat gefarm ondertussen level 224, geloof dat ik zo'n 170 a 180 was toen ik begon _O-

Gamertag: Finraziel42

• ArnoldSmiley
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:23:
[...]

Zekerheidshalve liggen hier D.S. 1/3 en BB vast klaar 😃
Dark Souls 1 & 2 inmiddels uitgespeeld. Even weekje de PS5 uit gehad, maar vanavond gaan we DS3 opstarten :D

• SD5k

SD5k

>4&X

Finraziel schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:17:
[...]

ik denk laat ik het zelf maar vast naar dit topic verhuizen voor de overige xboxerts er echt genoeg van hebben :+
Ik vind de Vertebra Shackles eigenlijk nog irritanter. Volgens wiki nog een lagere droprate dan de concords en die skeletten geven ook minder dan 1/5 van de souls die de silver knights geven.
Aan de andere kant had ik net van 100 skeletjes wel 3 shackles, terwijl ruim 160 knights me welgeteld één concord gaven :X (met 382 item discovery)
RNGesus can be a cruel lord...

Ondertussen wel overgeschakeld naar beiden met hidden body en een paar crystal soul spears uitschakelen. Dat is nog de beste methode die ik tot nu toe gevonden heb om ze aan de lopende band te slachten. En door al dat gefarm ondertussen level 224, geloof dat ik zo'n 170 a 180 was toen ik begon _O-
Is dat allemaal niet meer online te doen? Of is de online activiteit te laag tegenwoordig? Dat is echt stukken leuker dan farmen.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:51
SD5k schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:50:
[...]

Is dat allemaal niet meer online te doen? Of is de online activiteit te laag tegenwoordig? Dat is echt stukken leuker dan farmen.
Geloof dat dat nog wel kan, maar ik zat al redelijk uit level range van de meeste mensen. En ik ben geen fan van online pvp (word er om een of andere reden snel zenuwachtig van).

Gamertag: Finraziel42

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee