• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
arie_papa schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:40:
Beelden van binnen de luchthaven

[video]
Is het raar als ik zeg dat het er niet zo heel slecht uitziet?(in perspectief geplaatst) Vooral wat systeemplafonds en op andere foto's de ruiten eruit. Dat zijn eigenlijk de zwakste dingen, alles wat sterker is (borden etc) lijkt redelijk intact te zijn. Hopelijk valt het uiteindelijk relatief mee.

Al weten we nog weinig van de metro situatie :X

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:31

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Goron schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:49:
[...]

Is het raar als ik zeg dat het er niet zo heel slecht uitziet?(in perspectief geplaatst) Vooral wat systeemplafonds en op andere foto's de ruiten eruit. Dat zijn eigenlijk de zwakste dingen, alles wat sterker is (borden etc) lijkt redelijk intact te zijn. Hopelijk valt het uiteindelijk relatief mee.

Tja die kracht kan natuurlijk overal weg. Dan doet zo'n ding wat minder schade dan in een kleinere ruimte.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:01
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:03:
[...]

Ik zal het je nog sterker vertellen. De hele wijk wist wie hij was, wat hij had gedaan en heeft hem al die tijd als een held onderdak verleend en geholpen uit de handen van de politie te blijven.
Dit is pure demagogie van jou, waarom verkondig je dit soort kul. Weer zo'n volstrekt ongefundeerde en vooringenomen uitspraak, gewoon belachelijk man.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
kazzzdafke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:48:
Mijn zwangere vrouw was onderweg naar de luchthaven voor haar klant op te pikken die zou landen om 9:10u. Ik mag er niet aan denken!!! :(

Een vriendin werkt er aan één van de balies en heeft een berichtje achtergelaten op FB: "Ik leef nog en ben fysisch ok" maar iets verder dat ze mentaal gewoon een wrak is en in shock.

Heel veel collega's en vrienden werken in Brussel. Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Het komt veel te dicht bij :(
Sterkte in ieder geval!
Misschien niet iets wat je nu wilt horen/kunt, maar vooral even rustig blijven/afwachten, goede kans dat er niets aan de hand is.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:50:
[...]

Dit is pure demagogie van jou, waarom verkondig je dit soort kul. Weer zo'n volstrekt ongefundeerde en vooringenomen uitspraak, gewoon belachelijk man.
Omdat hij daar vrij kon rondlopen, dat zegt in feite al genoeg.

I am the great Cornholio!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Goron schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:49:
[...]

Wat ik dan weer zo raar vind is dat je mensen met zo'n karretje met koffers ziet rondlopen. Als ik in zo'n situatie zou ik eerder denken aan "GTFO" dan aan mijn koffers op een kar.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

via RTL Z geven aan de er een officiële bevestiging is van 11 doden op Zaventem, on-officieel 13 doden is de metro...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Stoney3K
  • Laatst online: 14:08

Stoney3K

Flatsehats!

Moofnor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:48:
[...]

Misschien zijn ze er achter gekomen dat ze de bommen dmv telefoons af laten gaan?
Roep ook maar iets.
Mogelijk, maar een beetje terrorist weet ook dat het heel amateuristisch is om daar geen back-up plan voor te hebben (radio, tijdschakelaar). Of de overheid moet even een breedband-radio-jammer ergens opgebouwd hebben...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Sephyros
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-08 14:22
The border between France and Belgium is completely closed.

https://www.reddit.com/live/wmk50bsm9vt3

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
De_Bastaard schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Wat ik dan weer zo raar vind is dat je mensen met zo'n karretje met koffers ziet rondlopen. Als ik in zo'n situatie zou ik eerder denken aan "GTFO" dan aan mijn koffers op een kar.
Ik denk dat ik half in shock zou vasthouden aan wat "normaal" was.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oei, die vrouw versprak zich net even in het live journaal (http://deredactie.be/cm/v...ozone/livestream/1.449312) : "Helaas was ik er zelf niet bij... uhhh, helaas kunnen we er zelf niet heen". Pijnlijk, maar begrijpelijk door alle druk

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Stoney3K schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Mogelijk, maar een beetje terrorist weet ook dat het heel amateuristisch is om daar geen back-up plan voor te hebben (radio, tijdschakelaar). Of de overheid moet even een breedband-radio-jammer ergens opgebouwd hebben...
Achterliggende gedachte is dan het alarmnummer snel actief moet worden, gaat nu niet omdat het telefoonnetwerk door overbelasting instabiel is.

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:23
De tunnels in Brussel worden ook afgesloten voor al het verkeer. Ik vrees dat heel Brussel weer hermetisch afgesloten wordt de komende 24 uur/komende dagen.

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

• Krukar
De_Bastaard schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Wat je in zo een situatie zou doen kun je helemaal niet van te voren zeggen. Paniek/Shock-reactie is een apart fenomeen, daar zijn boeken vol over geschreven.

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hier buiten is het ook mooi. Mensen die verbaal agressief worden tegen de politie omdat ze de straat niet over Mogen. Een camionchauffeur die helemaal door het lint gaat omdat hij niet door mag (meteen politie met getrokken wapens er op af)... Hier gebeuren nog ongelukken.

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

hexta schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Ik denk dat ik half in shock zou vasthouden aan wat "normaal" was.
Yep, dat is een primaire reactie die 90% van de mens zou hebben.

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:23
off-topic

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 22-03-2016 11:07 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vnze schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:53:
Hier buiten is het ook mooi. Mensen die verbaal agressief worden tegen de politie omdat ze de straat niet over Mogen. Een camionchauffeur die helemaal door het lint gaat omdat hij niet door mag (meteen politie met getrokken wapens er op af)... Hier gebeuren nog ongelukken.
Waar is "hier"?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Extra bewaking op grote treinstations

Op alle grote treinstations is extra politie ingezet. Dat laat een woordvoerder van minister Ard van der Steur van Veiligheid en Justitie zojuist weten.

Als ze iets willen bereiken stappen ze toch in bij een klein stationnetje?

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Bullet NL schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Achterliggende gedachte is dan het alarmnummer snel actief moet worden, gaat nu niet omdat het telefoonnetwerk door overbelasting instabiel is.
Dat is natuurlijk af te vangen door een fail-deadly switch te bouwen: Als je niet elke 5 minuten je bom kan bellen is het kaboem. Als de lokale overheden dan het telefoonverkeer dwarsbomen is het gewoon einde oefening.

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Vnze schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:09:
Ik werk in Brussel op een paar meter van het zuidstation. Net ben ik eventjes uit het raam gaan kijken en hier is het ook chaos. Niemand mag het station nog uit, trams en bussen worden gestopt en iedereen moet er uit.

Ik heb schrik voor vanavond, om naar huis te gaan moet ik door de Noord-Zuid verbinding...

• Vnze
  • Niet online
Mijn eerder berichtje is al verder weg dan ik dacht, mijn excuses.

Op 10 meter van Brussel-Zuid station. Als ik uit het raam kijk (1e verdieping) heb ik een goed zicht op één van de hoofdingangen.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Vnze schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:53:
Idioten heb je altijd... 't is niet de moment om in de politie hun weg te lopen.

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Vreselijk... dit was een metrostel dat elke Brusselaar en pendelaar kent:
link

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 22-03-2016 11:05 . Reden: plaatje gelinkt ipv getoond ]

• Krukar
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:54:
Extra bewaking op grote treinstations

Op alle grote treinstations is extra politie ingezet. Dat laat een woordvoerder van minister Ard van der Steur van Veiligheid en Justitie zojuist weten.

Als ze iets willen bereiken stappen ze toch in bij een klein stationnetje?
Alle openbaar vervoer ligt plat, alle treinen richting Brussel worden buiten de stad stilgezet en zelfs Antwerpen Centraal is ontruimd.

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Het hele land wordt gevraagd zich niet meer te verplaatsen.
Ik heb vanmiddag mondeling Frans, hoe geraak ik daar dan? Is nogal extreem om dat voor het hele land uit te roepen ik woon op 100km van Brussel :(

Bron: http://www.nieuwsblad.be/...icle&utm_campaign=seeding

Verwijderd

Krukar schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:56:
[...]

Alle openbaar vervoer ligt plat, alle treinen richting Brussel worden buiten de stad stilgezet en zelfs Antwerpen Centraal is ontruimd.
dat scheelt al veel idd
ward3112 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:56:
Ik heb vanmiddag mondeling Frans, hoe geraak ik daar dan? Is nogal extreem om dat voor het hele land uit te roepen ik woon op 100km van Brussel :(

Ga er vanuit dat de dat op school ook wel snappen

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 10:57 ]

• Yariva

Yariva

Power to the people!

Ik denk dat er wat begrip is vanuit school vandaag ;)

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Ik mag toch verwachten dat scholen en werkgevers daar rekening mee houden, je krijgt ook geen straf omdat je op last van de overheid niet op school kan komen.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

ThunderNet

Flits!

Met je opleiding bellen?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Krukar

Wat vind je nu belangrijker, een mondeling Frans dat je vast ook nog wel op een andere datum kunt doen, of de veiligheidstroepen die alle bewegingen in het land in de gaten willen houden om mogleijk nieuwe aanslagen te voorkomen?
Is nu even vervelend, maar toch niet geheel onoverkomelijk.
Bij je examenbureau zullen ze ook wel weten dat mensen nu niet kunnen komen, als het überhaupt al doorgaat.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:14
YellowOnline schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:56:

[afbeelding]
Zijn die roze/rode dingen lichaamsdelen? :X

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
sdk16420 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:53:
[...]

Volgens het ANP zijn mensen tegen AZCs de grootste terroristische dreiging in Nederland.
http://vocaroo.com/i/s0xfLwTibR3P
Het ANP behoort geen mening te hebben :P
Bovendien slaat dat natuurlijk helemaal nergens op.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:00
Remy!!!! schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Lijkt er wel op ja.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
YellowOnline schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:56:

[afbeelding]
Vanwaar komt deze foto ?

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:27
[...]

Lijkt er wel op

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21
[...]

daar dacht ik ook aan, :'(

hoor net op radio10 dat in de metro alleen gewonden zijn geen doden(of ze hebben nog niet gevonden)

[ Voor 20% gewijzigd door diehard889 op 22-03-2016 11:01 ]

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lijkt er op maar volgens mij zijn dat vertrapte bloemen in een roze verpakking..... hoop ik.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Je probleem is wel groot he.... In Brussel zijn mensen omgekomen en jij maakt je druk om een examen? bij je opleiding zullen ze er echt wel begrip voor hebben dat jij je niet kan verplaatsen via het OV.

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:00
Brrr. NSFW.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CeIzKpvWIAA4c3v.jpg:large

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:36
kazzzdafke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:48:
Mijn zwangere vrouw was onderweg naar de luchthaven voor haar klant op te pikken die zou landen om 9:10u. Ik mag er niet aan denken!!! :(

Een vriendin werkt er aan één van de balies en heeft een berichtje achtergelaten op FB: "Ik leef nog en ben fysisch ok" maar iets verder dat ze mentaal gewoon een wrak is en in shock.

Heel veel collega's en vrienden werken in Brussel. Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Het komt veel te dicht bij :(
Sterkte kerel! :(

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

MetaFrame schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:01:
Lijkt er op maar volgens mij zijn dat vertrapte bloemen in een roze verpakking..... hoop ik.
Inderdaad eerder zoiets. Hoop ik maar vermoed ik ook. Niet al dat roze of rood is, is vlees.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:00

Garyu

WW

MetaFrame schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:01:
Ik zie bij de achterste deur toch echt een persoon liggen :X

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Yariva

Yariva

Power to the people!

[...]

Ik zie een boel mensen ja zeggen, maar zouden dit ook niet kleine stukken isolatie kunnen zijn?

• Krukar
Als je inzoomt op de foto zie je inderdaad dat wat op de grond ligt een boeket bloemen is en wat daar over dat metaal hangt een das/sjaal is.

Bij die achterste deur ligt echter wel degelijk een persoon, dus wees gewaarschuwd als je op de foto klikt.

[ Voor 28% gewijzigd door Krukar op 22-03-2016 11:05 ]

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
Krukar schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:56:
[...]

Antwerpen Centraal is niet ontruimd. VRT - UPDATE: Antwerp station NOT closed.

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 12:16

ghostman

dwarf

Om 11:15 zal Mark Rutte een verklaring afleggen staat op RTL Nieuws.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
Over 20 minuten een persconferentie van de Belgische premier, aldus de VRT.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
niet op de man spelen

[ Voor 102% gewijzigd door Standeman op 22-03-2016 11:14 ]

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Yariva schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:02:
[...]

Ik zie een boel mensen ja zeggen, maar zouden dit ook niet kleine stukken isolatie kunnen zijn?
Dit ja, het is isolatie materiaal

iRacing Profiel

• ghostman

ghostman

dwarf

https://www.reddit.com/live/wmk50bsm9vt3

Live nieuws kun je hier ook goed vinden.

• bottom line

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SXfZiHX.png
Of op welke school je ook moest zitten.

[ Voor 61% gewijzigd door bottom line op 22-03-2016 11:13 ]

• ThiJor
  • Laatst online: 30-07 13:27
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:07:
[...]

Waar moet ik me dan druk om maken? Ik vind het vreselijk, echt vreselijk, maar mijn leven gaat door. Ik moet werken, ik moet onderweg zijn en ik moet gewoon mijn leven leiden. Dus ja, ik kan me voorstellen dat je gewoon vanuit je eigen wereldje redeneert en het heel terecht is dat je je afvraagt waarom je je tentamen niet meer kan maken als je 100km verderop woont :)
Het is complete lockdown. Je wordt aangemaand je huidige locatie niet te verlaten en geen verplaatsingen te doen. Dit is gewoon een zaak van overmacht. Met andere woorden: je gewone leven gaat op dit moment niet gewoon door.

Mijn iRacing profiel

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
bottom line schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:08:
[...]

[afbeelding]
Ja dus? Dat is specifiek Brussel en heel logisch. Mijn reactie was op degene die aan het inhakken was op iemand die het vreemd vond dat ie op 100km van Brussel niet meer naar school mocht.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Verder geen info. Waarschijnlijk vals alarm, maar toch.. de paniek is ook naar Nederland overgeslagen.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ThiJor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Het is complete lockdown. Je wordt aangemaand je huidige locatie niet te verlaten en geen verplaatsingen te doen. Dit is gewoon een zaak van overmacht. Met andere woorden: je gewone leven gaat op dit moment niet gewoon door.
Laat ik het erop houden dat het me zou verbazen dat nu op 100km van Brussel er niemand is die naar de supermarkt fietst. Dat je niet met het OV naar je school gaat in Brussel nu is logisch. Dat je niet 2km de fiets neemt naar je monderling Frans ergens aan de andere kant van België vind ik twijfelachtig.

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 22-03-2016 11:10 ]

• Prosac
  • Laatst online: 16:26
RoD schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:10:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="nl" dir="ltr">Op Amsterdam cs wordt perron 14 ontruimd door de politie</p>— Martijn Bink (@NOSBINK) <a href="https://twitter.com/NOSBINK/status/712219176816005120">March 22, 2016</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]Verder geen info. Waarschijnlijk vals alarm, maar toch.. de paniek is ook naar Nederland overgeslagen.
De standaard reflex na een aanslag, dan is alles ineens weer verdacht. Niks mis mee, over een paar dagen is dit wel weer genormaliseerd.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="nl" dir="ltr">Op Amsterdam cs wordt perron 14 ontruimd door de politie</p>— Martijn Bink (@NOSBINK) <a href="https://twitter.com/NOSBINK/status/712219176816005120">March 22, 2016</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]Verder geen info. Waarschijnlijk vals alarm, maar toch.. de paniek is ook naar Nederland overgeslagen.
Beter in paniek zo reageren dan denken van ooh nee is toch niks.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:46

Zeror

Ik Henk 'm!

bottom line schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:08:
[...]

[afbeelding]
Bericht is een beetje dubbel. Die studenten hebben nu zoiets 'yay, dagje vrij - lekker met vrienden chillen in <insert place>....'. Die denken niet aan thuisblijven ivm veiligheid, maar kunnen alleen maar aan een vrije dag denken. Zo gaat dat jammer genoeg.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
pff ik sta voor de klas (in NL) en heb amper les kunnen geven. Leerlingen zijn er ook druk mee bezig, zijn geschokt. Heb GoT, Reddit en VTR als feed aan staan om het bij te houden.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

niet op de man spelen

[ Voor 91% gewijzigd door Standeman op 22-03-2016 11:13 ]

Steam ID = Ackerfiets

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Ach dit is weer puur een paniek reactie. Over 3 weken is de dreiging weer gedaald. Zien we ipv 20 marechaussee 2 marechaussee op Schiphol rondlopen. En dan gebeurd er weer iets en zijn we weer in rep en roer. Zo gaat het elke keer. Hoe spijtig het ook is.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• bottom line
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Ja dus? Dat is specifiek Brussel en heel logisch. Mijn reactie was op degene die aan het inhakken was op iemand die het vreemd vond dat ie op 100km van Brussel niet meer naar school mocht.
Ah ik dacht jij degene was die naar school moest :p
Zal correct quoten.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:42

swv

10 doden bevestigd door de brandweer bij metrostation Maalbeek. Volgens deredactie.be

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:10
Thalys spoor

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 13:12
Heeft iemand een link waar ik zodirect de PersCo van Rutte kan bekijken?

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

ThiJor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Meen je dat nu serieus? Het gewone leven gaat pas niet 'gewoon door' als er een avondklok is, militairen in de stad staan, de landsgrenzen voorzien zijn van prikkeldraad en je alleen tussen 8 en 9 's morgens warm water uit de kraan hebt en je voedselpakket mag gaan halen bij de rantsoentent.

Dat Brussel nu dicht is wil niet zeggen dat heel België maar knarsend stil moet komen te vallen.

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:07
Daffie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:12:
nos.nl of http://nos.nl/livestream/npo-politiek ?

[ Voor 9% gewijzigd door nextware op 22-03-2016 11:13 ]

• Family Guy

Family Guy

Bacotje schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:12:
[...]

Ach dit is weer puur een paniek reactie. Over 3 weken is de dreiging weer gedaald. Zien we ipv 20 marechaussee 2 marechaussee op Schiphol rondlopen. En dan gebeurd er weer iets en zijn we weer in rep en roer. Zo gaat het elke keer. Hoe spijtig het ook is.
Exact. Ondertussen gaan de belastingen omhoog en wordt er gekort op politiesalarissen en budgetten voor dit soort instanties. Lang leve de overheid.

Steam ID = Ackerfiets

• Yariva

Yariva

Power to the people!

http://nos.nl/livestream/...euraanslagen-brussel.html

Kant en klaar.

• Axente
  • Laatst online: 09-05-2022
Stoney3K schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Meen je dat nu serieus? Het gewone leven gaat pas niet 'gewoon door' als er een avondklok is, militairen in de stad staan, de landsgrenzen voorzien zijn van prikkeldraad en je alleen tussen 8 en 9 's morgens warm water uit de kraan hebt en je voedselpakket mag gaan halen bij de rantsoentent.

Dat Brussel nu dicht is wil niet zeggen dat heel België maar knarsend stil moet komen te vallen.
Reisadvies om niet te verplaatsen is voor heel België

• armageddon_2k1
Ik heb de samenvatting al:
- We zijn geschokt
- We verwerpen elke vorm van geweld
- We proberen Belgie op elke manier te assisteren
- We moeten het probleem met z'n allen oplossen
- Een deurtje openzetten naar meer surveillance en controle

• RoD
  • Niet online

RoD

Bacotje schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:12:
[...]

De angst is natuurlijk dat er een gecoördineerde actie is en dat we nog niet klaar zijn vandaag. Net als bij Parijs. Ik kan me voorstellen dat er dan dergelijke dingen gebeuren. Het zal inderdaad uiteindelijk allemaal wel meevallen.

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Axente schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Reisadvies om niet te verplaatsen is voor heel België
Dat gaat over verplaatsen met het openbaar vervoer, niet over met de fiets een brood halen bij de Delhaize...

• Prosac
  • Laatst online: 16:26
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:14:
[...]

- We zijn geschokt
- We zien geen aanleiding het dreigingsniveau in NL te verhogen
- Geen indicatie dat er een aanslag op handen in in NL.

• hexta
[...]

- We zijn geschokt
En zoals altijd; Dit is geen moslimprobleem.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
[...]

- We zijn geschokt
En vergeet niet: dankzij de grote held Rutte is het zo goed dat we hier nog geen aanslagen hebben. En waarschijnlijk een korte opmerking die het verbind naar referendum.

@Hierboven, het is ook geen moslim probleem. Of is de KKK een christen probleem? Kindermisbruik in de kerk een katholiek probleem?

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 22-03-2016 11:15 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Family Guy

Family Guy

[...]

- We zijn geschokt
Je vergeet "Laten we niet meteen de Islam veroordelen"

Steam ID = Ackerfiets

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Een mededeling dat de grenzen tussen België en Nederland ook dicht gaan zou fijn zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Vuurs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 13:07
Ik zou deze ochtend naar Brussel afreizen met school om een aantal bedrijfsbezoeken te plegen waaronder het Europees parlement morgenochtend. Was deze aanslag morgen gepleegd stond ik daar bij de metro.. Komt allemaal wel erg dichtbij op deze manier :/

Een aantal van mijn medestudenten zijn gisteravond al richting Brussel gegaan om een avondje te stappen, maar kunnen nu dus geen kant op...

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:00

Garyu

WW

[...]

- We zijn geschokt
Wow, heb je directe connecties op het ministerie? :P
Maar, ja, helemaal mee eens, dat zal een prima samenvatting zijn.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

[...]

- We zijn geschokt
Dit dus. De persco van Rutte heeft wat mij betreft nul aan toegevoegde waarde. Het is gewoon een verplicht nummertje waar wat standaard uitspraken zullen worden gedaan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 15:31
"According to Dutch television shots are being fired on Zaventem airport"|

Is dan wel 19 minuten geleden gezegt, maar was dit ook al niet eerder gebeurd?

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:49
Vreselijk wat er gebeurd is .. de lockdown is totaal begrijpelijk! het wachten is nu wanneer er een aanslag komt in Nederland :( sterkte voor alle mensen in belgie !

psn: taker-mart

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:56
spoor 13/14 is het aankomstspoor Thalys/IC Brussel. Ze zullen de treinen wel willen doorzoeken.

• mkatoen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-03-2024
[...]

- We zijn geschokt
Niet vergeten: we vragen iedereen extra waakzaam te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door mkatoen op 22-03-2016 11:19 ]

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:49
Meatwagon schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:15:
"According to Dutch television shots are being fired on Zaventem airport"|

Is dan wel 19 minuten geleden gezegt, maar was dit ook al niet eerder gebeurd?
dit is een nog niet bevestigd bericht , er werd inderdaad gezegd dat er geschoten zou zijn na de aanslagen .

maar ik denk dat dit om het zelfde gaat .

psn: taker-mart

• hexta
Rannasha schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:15:
[...]

Dit dus. De persco van Rutte heeft wat mij betreft nul aan toegevoegde waarde. Het is gewoon een verplicht nummertje waar wat standaard uitspraken zullen worden gedaan.
Mwoah, het moet gewoon.
Medeleven aan belgie betuigen. Ik vind het wel een goed iets dat dit sowieso altijd gedaan wordt.
Ongeacht dat het gewoon het zelfde scriptje is als altijd.

• armageddon_2k1
corset schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:15:
[...]

En vergeet niet: dankzij de grote held Rutte is het zo goed dat we hier nog geen aanslagen hebben. En waarschijnlijk een korte opmerking die het verbind naar referendum
Grappig punt wat je aanstipt. Want misschien is het wel zo dat ze het zo goed in de smiezen hebben of we zijn gewoon geen interessant land of we hebben onze integratie (hoe vreemd ook) toch beter aangepakt dan Belgie. :)

Lastige situatie: Heb je een aanslag, dan heb je gefaald; Heb je geen aanslagen gehad... tja, je weet ook niet zeker of ze zouden komen en je kan niet alle staatsveiligheidsinformatie zomaar naar buiten brengen ;)

Wie weet is Rutte wel terrorism-killer van het jaar... kuch.

• ghostman

ghostman

dwarf

De grens tussen Frankrijk en België wordt vandaag gesloten, meldt de Waalse zender RTBF.

Klinkt niet al te best..
----
De verklaring van Mark Rutte kun je hier ook live zien.
http://www.rtlnieuws.nl/n...isisberaad-over-aanslagen

[ Voor 54% gewijzigd door ghostman op 22-03-2016 11:18 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:51
Rutte kan ook weinig anders zeggen toch?

• Krukar
Zag eerder hier en daar voorbij komen dat de explosie in de ontvangsthal was, maar het lijkt dus toch de vertrekhal te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CeJDvCJW4AATLSw.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CeJDvDAWoAEOZxJ.png

[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 22-03-2016 11:19 ]

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Is die extra uitzending al begonnen?

Doet het hier niet in ieder geval.

• RoD
  • Niet online

RoD

Het Nieuwsblad meldt dat er bij de aanslag in metrostation Maalbeek
mogelijk dertig doden zijn gevallen.
(NU)

Onbevestigd, dus korrel zout, en afwachten enzo. Maar het dodental wordt wel telkens naar boven bijgesteld.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 17:56
Shinji schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:18:
Is die extra uitzending al begonnen?

Doet het hier niet in ieder geval.
Op rtlZ nog niet begonnen. Wachten geduldig af

PSN: Europhea

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wereld oorlog 3 komt wel dichterbij dan ooit nu, met deze destabilisatie wereldwijd, de Amerikanen die een complete randdebiel tot president lijken te benoemen, de Duitsers die PVV equivalent hebben gekregen, Poetin die iedere gelegenheid aangrijpt om landje pik te spelen, Turkije dat steeds verder afzakt in een dictatuur etc..
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Let op:
BLIJF ONTOPIC. Discussies over hoe je wel of niet moet reageren, discussies over bevolkingsgroepen en dergelijke zaken zijn ongewenst en voegen niets toe. Focus eerst op de actualiteit, later op de achtergronden. Posts over religie, het Midden-Oosten, 9/11, aliens, Wilders, schoonmoeders, etc zijn dus offtopic!
Achtergronden kunnen hier: [ZT] Terreur in Europa - Achtergronden besproken worden.

Als je in de buurt van Zaventem bent, laat dan via deze link weten dat je veilig bent:
http://ikbenveilig.rodekruis.nl/brussel of
https://www.facebook.com/...risis_id=1058801477475926