Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
Hebben jullie ook dat na de laatste fast ring update de notificaties op private lijken te staan, maar dit stiekem toch niet het geval is? Ik heb dat o.a. bij pushalot en de goal applicatie. Whatsapp gaat daar en tegen wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

WaSteiL schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:09:
Hebben jullie ook dat na de laatste fast ring update de notificaties op private lijken te staan, maar dit stiekem toch niet het geval is? Ik heb dat o.a. bij pushalot en de goal applicatie. Whatsapp gaat daar en tegen wel weer goed.
Ja, vooral notificaties bij Wordfeud zijn een drama.
(rest heb ik er niet zoveel aan staan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:42
Ik heb sinds 14977 dat Bluetooth slechter wordt, vooral wanneer je tussendoor mobiele data gebruikt, begint de connectie te haperen met mijn carkit, enigst wat helpt is de telefoon herstarten, daarna is de BT connectie weer stabiel. Tevens crasht Groove wanneer er tijdens afspelen van muziek een ander geluid tussendoor komt.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/5d4313.png

[ Voor 7% gewijzigd door ardvark99 op 07-12-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 15:24
Blijkbaar werkt het downloaden van extra talen nog steeds niet :-(

Aangezien ik geen Engels hebt werkt Cortana al meer dan een maand niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
r2504 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:09:
Blijkbaar werkt het downloaden van extra talen nog steeds niet :-(

Aangezien ik geen Engels hebt werkt Cortana al meer dan een maand niet meer.
Dat klopt, enigste mogelijkheid is jouw telefoon aan WDRT hangen, talen installeren, en dan weer de fastring in te gaan. Maar dat wil je waarschijnlijk niet :? Effe wachten tot dit gefixed is... Komende dagen komt er weer een build aan las ik op twitter.

Maar zelf had ik een paar maanden geleden Cortana werkend, terwijl de telefoon taal op Nederlands stond. Halverwege oktober heb ik via WDRT mijn toestel gereset om tijdens vakantie een stabielere telefoon te hebben (vooral accu verbruik). Daarna ben ik weer de fastring in gegaan. Op een of andere manier krijg ik dit nu niet meer voor elkaar. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door ardvark99 op 07-12-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
De nieuwe wekker en alarm app in insider heeft een nieuwe layout bij het afgaan van de wekker, icoon met tekst. Maar niet handig 's morgens vroeg om half slaperig het juiste icoontje te vinden.... :z

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2hp21i9.png

[ Voor 4% gewijzigd door ardvark99 op 07-12-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
ardvark99 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:17:
Maar zelf had ik een paar maanden geleden Cortana werkend
Voordien werkte Cortana ook prima echter sinds ik ook een WDRT gebruikt heb start het nog wel op maar het lijkt gewoon doof... maar misschien is dat niet omdat ik US English mis op m'n telefoon maar door iets anders ?

De About me in Cortana crashed de app wel maar verder lijkt alles in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
r2504 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:50:
[...]

Voordien werkte Cortana ook prima echter sinds ik ook een WDRT gebruikt heb start het nog wel op maar het lijkt gewoon doof... maar misschien is dat niet omdat ik US English mis op m'n telefoon maar door iets anders ?

De About me in Cortana crashed de app wel maar verder lijkt alles in orde.
Ik heb bijde Engelse talen, US en UK geinstalleerd, maar dat maakt verder niets uit wanneer ik mijn toestel weer op Nederlands zet. Op Engels werkte Cortana niet zoals ik verwachte, dus hem ik alles weer terug gezet, en niet meer uitgeprobeerd. Het lijkt erop dat ze onder de motorkap nog flink aan het sleutelen zijn aan Cortana, misschien omdat er meer talen bij komen (geen NL/BE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Volgens mij komt vanavond 14986 eraan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hebben andere mensen op fast insider er ook last van dat whatsapp niet meer wil starten?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:20

SED

.oisyn schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:28:
dat whatsapp niet meer wil starten?
Whatsapp beta draait onder de laatste fastring prima.

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh blijkbaar is het niet alleen whatsapp. De helft van mijn apps blijven hangen op "loading...". Bijv. ook spotify, 2048 en de battery app. Volgens mij zijn het alle niet-uwp apps die niet meer werken.

.edit: blijkbaar heb ik 14977 ook nog niet, staat nu klaar.

.edit2: nee dat mocht ook niet baten. Ik heb ook geen zin om een factory reset te doen :S

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 07-12-2016 23:36 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Helaas, ziet er naar uit dat 14986 alleen voor de PC is, nog effe wachten op de mobile release....

Blijkbaar niet deze week...

[ Voor 13% gewijzigd door ardvark99 op 08-12-2016 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:04
Vanmorgen toevallig dat Edge niet wou starten. Een soft reset verhielp het euvel. Insider fast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik kreeg gisteren updates te zien voor Films & TV, Line en Outlook Mail & Agenda... maar deze blijven gewoon hangen op "Starting download". Plaats ik ze even in pause dan komt er nadien "Queueing" op.

Bizar is als ik naar telefoon updates ga dat deze zegt "Updates are available" en melding maakt van Windows 10 Insider Preview 14977 terwijl die er al enkele dagen opstaat.

Dit laatste heeft dan volgens mij weer te maken met een poging om US English te laden want deze staat ook nog altijd op "Downloading" bij Speech.

Ik vrees dus een beetje dat beide dingen elkaar in de weg lopen... en een herstart van de telefoon heeft het alvast niet opgelost :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
ardvark99 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:25:
De nieuwe wekker en alarm app in insider heeft een nieuwe layout
Bizar... ik heb nog steeds de oude layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
r2504 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:59:
[...]

Bizar... ik heb nog steeds de oude layout.
Net update gehad. Bij mij op de 950XL ook de nieuwe layout.....I agree....niet de beste.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Pfff... nu ben ik helemaal gezien vrees ik. Ik heb zonet een soft reset gedaan maar nu heb ik 70 apps welke niet willen downloaden. Gek genoeg heeft hij er enkele gedaan maar nu wil hij alvast niet verder... twee staan met status "Downloading" met beide 4.96 MB en blijven zo staan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De store lijkt al sinds gisteren een probleem te hebben, ik kan ook niets binnen halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat kan ik dan weer wel. Maar een reinstall van de betreffende apps zorgt er niet voor dat ik ze op kan starten... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Grrr... WhatsApp terug geïnstalleerd... loopt er blijkbaar iets fout bij de restore van de backup van OneDrive en blijk ik bijna twee maand aan berichten kwijt te zijn (ondanks dat de backup ingesteld stond op dagelijks) ?

Is er een manier om te zien welke backups WhatsApp (geen idee of hij steeds overschrijft) heeft gemaakt op OneDrive... want blijkbaar zie je daar niets van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

r2504 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:41:
Grrr... WhatsApp terug geïnstalleerd... loopt er blijkbaar iets fout bij de restore van de backup van OneDrive en blijk ik bijna twee maand aan berichten kwijt te zijn (ondanks dat de backup ingesteld stond op dagelijks) ?

Is er een manier om te zien welke backups WhatsApp (geen idee of hij steeds overschrijft) heeft gemaakt op OneDrive... want blijkbaar zie je daar niets van ?
Reden waarom ik OneDrive backup weer uitgezet heb, blijkbaar bij grote Phone updates kunnen ook inlog credentials worden gereset, net als je bij de eerste keer instellen opnieuw moet inloggen op je onedrive, en kan hij vanaf dat punt geen backup meer maken. (Autototal had hier ook last van).

Had je geen lokale backup beschikbaar?
.oisyn schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:27:
Dat kan ik dan weer wel. Maar een reinstall van de betreffende apps zorgt er niet voor dat ik ze op kan starten... }:|
Net even getest, berg keer pauze/resume/wifi-uit/aan gedaan, opnieuws doen ze het weer.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2016 15:01 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
SinergyX schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:00:
Had je geen lokale backup beschikbaar?
Vermoedelijk wel maar ik ging ervan uit dat de OneDrive backup in orde zou zijn.

Eens die half gedownload is vermoed ik dat m'n lokale backup ook overschreven is ?

Spijtig dat je niet meer controle hebt over wat je precies terug zet :(

M'n grootste probleem is nu een berg apps die allemaal op 4.19 MB download blijven zitten en waar ik de oorzaak niet van ken (laat staan dat een WDRT dit zou oplossen ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Nixo schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:01:
[...]

Net update gehad. Bij mij op de 950XL ook de nieuwe layout.....I agree....niet de beste.... :X
Vanmorgen ging het alarm af, met de oude layout, net weer ff getest, en weer de nieuwe layout. 't is random lijkt het wel... :?

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2845yv.png

Maar het wordt wel weer tijd voor een nieuwe build, sommige apps blijven met 14977 crashen, zelfs de Foto's app. Maar dat was ook bekend dat dit kon gebeuren:
We’ve changed the rendering technology used for many types of UWP app content, so please provide feedback through the Feedback Hub if you notice any new visual glitches in UWP apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Om je wakker te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
|:( Ja, waar zou die knop nu weer verschijnen. Maar altijd beter dan toen ik mijn L950 net had, toen kwam het wel eens voor dat de wekker helemaal niet af ging, of zonder geluid... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Vannacht wakker mogen worden omdat mijn L950XL spontaan aan het rebooten ging en dan trilt ie eventjes (op het nachtkastje)
Had niets te doen met update o.i.d. want draaide al de laatste fastring-update
Nog niet eerder mee gemaakt

Helaas deed mijn wekker het wél gewoon vanmorgen.... :P
(met nieuwe layout overigens)

[ Voor 5% gewijzigd door peerke63 op 09-12-2016 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
ardvark99 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:25:
[...]

Vanmorgen ging het alarm af, met de oude layout, net weer ff getest, en weer de nieuwe layout. 't is random lijkt het wel... :?

[afbeelding]

Maar het wordt wel weer tijd voor een nieuwe build, sommige apps blijven met 14977 crashen, zelfs de Foto's app. Maar dat was ook bekend dat dit kon gebeuren:
We’ve changed the rendering technology used for many types of UWP app content, so please provide feedback through the Feedback Hub if you notice any new visual glitches in UWP apps.
Het lijkt idd random. Ik had vanmorgen ook de oude layout.... raarrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Nixo schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:26:
[...]

Het lijkt idd random. Ik had vanmorgen ook de oude layout.... raarrrrr
Ik heb het idee dat dit afhankelijk is of de wektijd voor de dag is ingesteld met de nieuwe app, of dat dit een instelling is geweest van voor de update. Ik heb voor de werkdagen elke dag een wektijd ingesteld, omdat het vaak wisselend is, maar op donderdag is een vaste tijd, en die was in de oude layout, omdat ik die instelling niet heb aangepast.
Gisterenavond de tijd ingesteld voor heden morgen, en idd vanmorgen weer nieuwe layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:40:
Oh blijkbaar is het niet alleen whatsapp. De helft van mijn apps blijven hangen op "loading...". Bijv. ook spotify, 2048 en de battery app. Volgens mij zijn het alle niet-uwp apps die niet meer werken.

.edit: blijkbaar heb ik 14977 ook nog niet, staat nu klaar.

.edit2: nee dat mocht ook niet baten. Ik heb ook geen zin om een factory reset te doen :S
Factory reset gedaan, backup teruggezet, nog steeds hetzelfde probleem :(

.edit: Factory reset zonder backup mocht ook niet baten :/

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
r2504 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:53:
[...]
M'n grootste probleem is nu een berg apps die allemaal op 4.19 MB download blijven zitten en waar ik de oorzaak niet van ken (laat staan dat een WDRT dit zou oplossen ?).
Uiteindelijk een "Phone reset" gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd zonder backup wat prima is verlopen behalve m'n EvoHome Remote app crashed nu tijdens de login :-(

PS. Is er nog iemand die deze app gebruikt of een test zou willen doen ?

[ Voor 7% gewijzigd door r2504 op 10-12-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:18:
[...]

Factory reset gedaan, backup teruggezet, nog steeds hetzelfde probleem :(

.edit: Factory reset zonder backup mocht ook niet baten :/
Teruggegaan naar de release versie. Met backup was alles echt kapot, had niet eens een startscherm, alleen de lijst met apps. Nu naar fabrieksinstellingen en nu werkt alles weer... En mag ik alles opnieuw instellen en ben ik al mijn shit kwijt -O-

Kom ik erachter bij het installeren van whatsapp dat hij tegenwoordig kan backuppen naar OneDrive. Maar ja, natuurlijk nooit ingesteld.

Voorlopig even geen insider meer voor mij.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 10-12-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
.oisyn schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:48:
[...]

...

Kom ik erachter bij het installeren van whatsapp dat hij tegenwoordig kan backuppen naar OneDrive. Maar ja, natuurlijk nooit ingesteld.

Voorlopig even geen insider meer voor mij.
Tja, het is wel handig om de ontwikkelingen te volgen als je een product gebruikt dat nog in ontwikkeling is :+

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

PinokkioTV schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:53:
[...]

Tja, het is wel handig om de ontwikkelingen te volgen als je een product gebruikt dat nog in ontwikkeling is :+
Alsof iedereen dat doet. Een "what's new" na het openen van whatsapp is toch veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
.oisyn schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:58:
[...]

Alsof iedereen dat doet. Een "what's new" na het openen van whatsapp is toch veel beter?
Wat jij wil :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Ik wil een harde reset doen op mijn telefoon omdat ik wat problemen ondervindt.
Nu gebruik ik ook Microsoft Authenticator hoe kan ik daar het beste mee omgaan? Als ik de app opnieuw installeert moet ik dan alles weer opnieuw toevoegen of onthoud die het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

mbenjamins schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 18:14:
I
Nu gebruik ik ook Microsoft Authenticator hoe kan ik daar het beste mee omgaan?
Dat zijn juist apps die geen backup van hun gegevens maken (security) . Dus je moet helaas alles inderdaad opnieuw aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Uiteindelijk heb ik m'n EvoHome Remote app terug aan de praat gekregen met een WDRT.

Ik vermoed dus dat er na een "Reset Phone" operatie nog steeds dingen blijven hangen, alsook dat een uninstall van een app niet alles opkuist.

Zijn er trouwens tools of methodes om dit wel te doen ? WDRT is nu éénmaal niet de meest snelle manier om dergelijk euvel op te lossen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Vanavond maar even heel dat ding leeggooien en alles opnieuw installeren. Draai sinds maart fast ring, weinig problemen met builds op paar na, maar wat een drama afgelopen week.

Random reboots, random crashes, whap die crasht, Outlook Mail en Agenda die niet bijwerken tot ik één van de apps een keer heb geopend, Whap tile die pas bijwerkt na openen van de app, camera die soms wel en dan weer niet opent als ik met locked scherm de camere knop indruk, foto's die laat inladen bij openen van albums etc.

Ik stap maar over naar slow ring of normale release, want ik irriteer mij mateloos aan ineens zoveel fouten. Zaterdag met 98% batterij naar de voetbal, mobiel amper gebruikt. Na twee uur (na de wedstrijd) pak ik even mn mobiel uit mn zak, leeg....

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
MisterChaoSs schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:51:
Vanavond maar even heel dat ding leeggooien en alles opnieuw installeren. Draai sinds maart fast ring, weinig problemen met builds op paar na, maar wat een drama afgelopen week.

Random reboots, random crashes, whap die crasht, Outlook Mail en Agenda die niet bijwerken tot ik één van de apps een keer heb geopend, Whap tile die pas bijwerkt na openen van de app, camera die soms wel en dan weer niet opent als ik met locked scherm de camere knop indruk, foto's die laat inladen bij openen van albums etc.

Ik stap maar over naar slow ring of normale release, want ik irriteer mij mateloos aan ineens zoveel fouten. Zaterdag met 98% batterij naar de voetbal, mobiel amper gebruikt. Na twee uur (na de wedstrijd) pak ik even mn mobiel uit mn zak, leeg....
Knap dat je sinds maart op fastring draait zonder een keer WDRT hebt hoeven te doen. Op een geven moment ga je idd problemen krijgen na de vele updates in de fastring. Mijn laatste reset met WDRT is van oktober, en heb wel wat problemen, maar dat is meer build gerelateerd. Al heb ik met de laatste build al twee keer een spontane reboot gehad.
Ik denk wanneer je en reset doet met WDRT, je weer rustig in de fastring kan gaan, misschien ook wel beter wanneer je ook nog een back-up wil terug zetten.

Het wordt trouwens wel weer een keer tijd voor een nieuwe build, het gaat de laatste tijd minder hard dan met Redstone 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:13
Fixed in Windows 10 Mobile build 10.0.14393.576

Improved reliability of Security Support Provider Interface.

Addressed a service crash in CDPSVC that in some situations could lead to the machine not being able to acquire an IP address.

Addressed issue where a Catalog-signed module installation does not work on Nano Server.

Addressed issue with Devices left with Hello on for an excessive amount of time will not go into power savings mode.

Addressed additional issues with app compatibility, updated time zone information, Internet Explorer.

Security updates to Microsoft Edge, Internet Explorer, Microsoft Uniscribe, Common Log File System Driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Mich schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:24:
Fixed in Windows 10 Mobile build 10.0.14393.576

Improved reliability of Security Support Provider Interface.

[...knip...]
Goed bedoeld, maar in het verkeerde topic, dit is voor W10M Insiders :P

Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen

• peerke63
Sinds vandaag werkt het syncen van mail alleen nog manueel... geen idee waardoor. Gebruik alleen 4G(+).
Iemand ook deze ervaring met laatste insider buil (lumia950XL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
peerke63 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:16:
Sinds vandaag werkt het syncen van mail alleen nog manueel... geen idee waardoor. Gebruik alleen 4G(+).
Iemand ook deze ervaring met laatste insider buil (lumia950XL)
Ik heb geen problemen het mail, krijg het automatisch binnen op WiFi en 4G. Zijn wel beide Exchange accounts.

Misschien het account verwijderen en opnieuw instellen? Of heb je een instelling veranderd in de mail app of mag de app niet meer op de achter grond draaien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peerke63
ardvark99 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:59:
[...]

Ik heb geen problemen het mail, krijg het automatisch binnen op WiFi en 4G. Zijn wel beide Exchange accounts.

Misschien het account verwijderen en opnieuw instellen? Of heb je een instelling veranderd in de mail app of mag de app niet meer op de achter grond draaien?
Heb de accounts ontkoppeld van inox en google-account weggegooid en vervolges opnieuw aangemaakt.
Nu loopt het weer goed....

Had hiervóór geen instellingen gewijzigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1301
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 10:10
Afgelopen vrijdag stopten WhatsApp, Telegram en de Authenticator apps ermee, eeuwig 'loading'. Terug naar fabrieksinstellingen gegaan. Eerst met back-up terug te zetten, later nog een keer echt fabrieksinstellingen met een clean slate, maar de apps werken nog steeds niet. Zelfde issue. ;(

Versie 10.0.14965.1001.
@.oisyn : ik heb dus hetzelfde als jij ... wat nu :'(

[ Voor 8% gewijzigd door robin1301 op 19-12-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
robin1301 schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:25:
Afgelopen vrijdag stopten WhatsApp, Telegram en de Authenticator apps ermee, eeuwig 'loading'. Terug naar fabrieksinstellingen gegaan. Eerst met back-up terug te zetten, later nog een keer echt fabrieksinstellingen met een clean slate, maar de apps werken nog steeds niet. Zelfde issue. ;(

Versie 10.0.14965.1001.
@.oisyn : ik heb dus hetzelfde als jij ... wat nu :'(
Volgens mij loop jij nog 2 builds achter, of zit je in de slow ring? De laatste is 14977.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1301
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 10:10
Ja dat klopt. Ik had op een gegeven moment, een half jaar terug ofzo, te vaak issues.. toen ben ik overgestapt op de slow ring. Nu voor het eerst in meer dan een jaar weer op Windows 8.1... dat is toch best een verschil. In ieder geval werken alle apps nu weer.

• PaoloK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 18:19
Kan ik een link van een website op een tile plaatsen?

• robkrekel
Ja. Kijk eens goed bij de ... als je in edge op de site bent.

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik zoek eigenlijk de functie dat mijn scherm niet aanschiet als ik een notificatie ontvang. Ik heb nu regelmatig dat mijn scherm aanblijft in mijn broekzak en ik buttdial etc. Moet ik nu per app alles uitzetten of kan dat sneller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Nou.... vandaag voor 't eerst meegemaakt dat toestel in mijn jaszak zo heet werd dat je er een eitje op kon bakken. Reageerde nergens meer op. Accu verwijdert en af laten koelen. Accu er weer in en opgeladen en gaan met die banaan :)

Schrok er wel een beetje van.
Accu ook gewoon nog plat. Was ook niet de accu die extreem warm aanvoelde toen ik 'm er uit haalde....

L950XL laatste insider-fastring-update en alleen 4G of 4G+ gebruik... geen wifi

[ Voor 0% gewijzigd door peerke63 op 28-12-2016 19:25 . Reden: Grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

peerke63 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:24:
Nou.... vandaag voor 't eerst meegemaakt dat toestel in mijn jaszak zo heet werd dat je er een eitje op kon bakken. Reageerde nergens meer op. Accu verwijdert en af laten koelen. Accu er weer in en opgeladen en gaan met die banaan :)

Accu ook gewoon nog plat. Was ook niet de accu die extreem warm aanvoelde toen ik 'm er uit haalde....

De aan/uit knop ingedrukt houden (zo'n seconde of 10) heeft normaal gesproken een reboot tot gevolg, de accu verwijderen heb ik nog nooit hoeven doen bij die zeldzame keer dat het toestel vastliep waarbij deze een continue geluid liet horen. Ik denk ook te weten wanneer dat kan gebeuren maar ik kan er weinig aan doen om het te voorkomen. Volgens mij gebeurt het als er op hetzelfde moment een melding gegeven moet worden bij een nieuw Whatsapp bericht én nieuwe mail. De kans dat deze op exact hetzelfde moment gemeld moeten worden door de pheune is (in mijn geval) heel erg klein.

Het gebruik van Insider software kan een minder stabiel toestel opleveren, dus vastlopers of niet goed functioneren zou idd met regelmaat voor kunnen komen. Ik zeg niet dat dit werkelijk het geval zal zijn, de kans daarop neemt echter wel toe.

Edit: ik zie nu dat dit eigenlijk in een ander topic thuishoort misschien? Minder toestel maar meer OS (Insider) build gerelateerd?

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 29-12-2016 16:06 . Reden: reacties in verkeerde topic? ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Ah ja... die knop heb ik misschien niet lang genoeg ingedrukt gehouden gehad... zou kunnen. Wist wél van de optie. En ik ben ondanks of dankzij insiderbuild ook erg tevreden hoor...
Kwam alleen onverwachts en voor t eerst voor,.
Zat in mijn jaszak .... en was best heet toen ik 'm er uit haalde ... schrok dáár meer van dan van t feit dat ie "uitgevallen" was.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

peerke63 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:24:

Ik heb het één keer gehad, toen zat er een app vast (Spotify). Hij reageerde nog wel, maar zeeeeeer traag. Na een reboot was het opgelost (en opladen natuurlijk, want de batterij was aardig leeggezogen :p)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:36
Swerfer schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:21:
[...]

Ik heb iets soortgelijks gehad. Bij mij bleef mijn scherm 'gedimd' als na een minuut(scherm time-out) het scherm dimde en ik voordat het scherm uitging het scherm aanraakte. Dit is op een bepaald moment verdwenen na een nieuwe build...
Jij maakt gebruik van de insider build? Dan denk ik dat het aan mijn huidige build ligt, het aan/uitzetten van automatische helderheid heeft in ieder geval niet geholpen en zoals jij het omschrijft zo is het inderdaad bij mij nu ook.

LOETKE

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

RudyL schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:38:
[...]

Jij maakt gebruik van de insider build? Dan denk ik dat het aan mijn huidige build ligt, het aan/uitzetten van automatische helderheid heeft in ieder geval niet geholpen en zoals jij het omschrijft zo is het inderdaad bij mij nu ook.
Ik zit op de laatste insider build, fast-ring...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is er al iemand met een Lumia 650 die voorbij de 14977 update is gekomen? Ik zit op de fast ring, en dat de 14977 update niet werkt is prima, maar het verbaasd me een beetje dat het zo lang duurt voordat er een vervolg komt. Daarvoor kreeg ik elke week wel een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Rutje! schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:56:
Is er al iemand met een Lumia 650 die voorbij de 14977 update is gekomen? Ik zit op de fast ring, en dat de 14977 update niet werkt is prima, maar het verbaasd me een beetje dat het zo lang duurt voordat er een vervolg komt. Daarvoor kreeg ik elke week wel een nieuwe update.
Er is een poosje terug aangegeven (rondom kerst 2016) dat er pas in 2017 weer nieuwe insider builds zullen komen. Reken dus er op dat je ergens volgende week pas weer een nieuwe build kunt vdrwachten.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik heb gemerkt dat m'n carkit tegenwoordig slechts één blokje ontvangst geeft (daar waar ik zeker weet dat m'n provider een prima ontvangst heeft), echter wanneer ik dan gewoon aan de powerknop van m'n telefoon kom dan zie ik plots 5 blokjes op m'n carkit ?

Heeft nog iemand dit al gemerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
r2504 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:17:
Ik heb gemerkt dat m'n carkit tegenwoordig slechts één blokje ontvangst geeft (daar waar ik zeker weet dat m'n provider een prima ontvangst heeft), echter wanneer ik dan gewoon aan de powerknop van m'n telefoon kom dan zie ik plots 5 blokjes op m'n carkit ?

Heeft nog iemand dit al gemerkt ?
Nope... niets van gemerkt

Wel van het feit dat indien ik gebeld wordt de carkit 1 keer "over gaat" en dan de verbinding verbreekt. Weet alleen niet of dit aan de Lumia ligt of aan de Carkit (Parrot MKi9100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik heb wel dat ik na het bellen terug muziek krijg... maar dan kort even stilte (alsof de telefoon het terug overneemt) om dan weer gewoon terug muziek te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik erger me nog steeds kapot aan mijn 640XL camera. Bij (bijna) schemer maakt de camera foto's met zo goed als geen saturatie. Het zijn bijna zwartwit foto's zeg maar, terwijl als er bijv overduidelijk wat gekleurd is (bijv de alarmlichtenindicator in de auto), wordt dat dus zo goed als ongekleurd. Lees af en toe meer mensen hierover, maar een fix hiervoor ho-maar... :/

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SED

SED

The last Windows 10 Insider update to the Fast Ring was now a month ago, on the 7th December, with Build 14986.

While Microsoft did take a break for the holidays we expected a new build by now, and in a post in the Feedback Hub Dona Sarkar explained the hold-up.

She writes that if the current build was released now there would be issues updating to the next one, which may require a full re-install, a less than ideal situation.

Many of you have been asking about getting a new build this week. Unfortunately, we don’t have a good candidate to release to you right now. We have hit an issue with N + 1 updates (the update path going forward from one build to another). We have a commitment to never leave our community in a bad state if we can help it. We certainly don’t want to release a build that would leave Insiders stuck and requiring a reinstall of Windows to get back into a good state.
Fortunately it seems Microsoft has already solved the issue, and is now testing a new build internally which may be pushed out next week.

We believe we have solved the issue and are pushing new builds out through our internal rings right now to test the solution. If everything looks good, we hope to have a new build for you next week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Gelukkig hebben ze het ditmaal gemerkt... de laatste tijd zijn er al teveel dergelijke slechte builds gereleased.

Ik besef de gevolgen van Insider builds te draaien... maar minimale quality checks verwacht ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zit nu alweer een maandje op de normale release, en ik moet zeggen dat ik qua features, snelheid en batterijduur weinig verschil merk met fast insider. Aan de andere kant regelmatig problemen gehad met de insider builds. Bepaalde dingen konden ook best wel lang stuk zijn (bijvoorbeeld links in Edge die niet wilde copypasten). Al dat soort kleine irritaties maakt dat ik eigenlijk best blij ben dat ik terug ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Wegens de vakantie periode en de ellende met de laatste builds (en de nood aan een stabiele telefoon) heb ik ook een tijdje op op de normale release gezeten en op zich miste ik inderdaad niet echt iets (wat je doet afvragen waarmee Microsoft allemaal bezig is).

Sinds enkele dagen echter terug op de insider build en meteen al een probleem... m'n notifications in WhatsApp zijn aangepast. Windows Mobile lijkt deze te overrulen met z'n eigen sound, en tevens kan ik in Windows niet het typische geluidje kiezen wat ik in WhatsApp wel heb.

Heeft iemand een oplossing hiervoor... ik wil terug de "alert 5" sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Dona Sarkar ‏@donasarkar 4 u4 uur geleden
#WindowsInsiders no Mobile build today. We wanted to make sure the team has time to focus on your FBHub posts from this GIANT PC payload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Ik heb sinds kort het idee dat 1 contactpersoon random gekoppeld wordt aan een andere
en soms ook bij 1 contactpersoon.... tot 12 koppelingen waarin dan dezelfde contactpersoon zit met alleen emailadres als gegevens....dus 12 keer hetzelfde....
erg vreemd allemaal
Soms lukt het ontkoppelen zelfs niet... en dan later weer wel....
(laatste insiderbuild fastring L950xl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Het wordt overal afgeraden om te installeren, maar waarschijnlijk heeft MSFT een foutje gemaakt en is bij verschillende insiders in de fast ring 10.0.14998.1000 gepushed.
Helaas had ik deze al aan het installeren voor ik de berichten las......
Deze build wordt namelijk niet als een build aangeboden maar als een Localization update.

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GiLeX schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:53:
Het wordt overal afgeraden om te installeren, maar waarschijnlijk heeft MSFT een foutje gemaakt en is bij verschillende insiders in de fast ring 10.0.14998.1000 gepushed.
Helaas had ik deze al aan het installeren voor ik de berichten las......
Deze build wordt namelijk niet als een build aangeboden maar als een Localization update.
Mijne is nu aan het downloaden, maar klopt het dat een whopping 7.2GB is?3

Heb het idee dat ik een update miste (die van eerder deze week had ik namelijk niet gekregen), dat hij een complete re-update doet?

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

SinergyX schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:05:
....Heb het idee dat ik een update miste (die van eerder deze week had ik namelijk niet gekregen), .....
De fast ring heeft al weken geen update gehad, de 14977 is nog een dec 2016 build, dus ik weet niet welke update je bedoeld?
Of ben je in de war met de slow ring en RP ring update van deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GiLeX schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:16:
[...]

De fast ring heeft al weken geen update gehad, de 14977 is nog een dec 2016 build, dus ik weet niet welke update je bedoeld?
Of ben je in de war met de slow ring en RP ring update van deze week?
Ooh was dat de slowring van deze week? Ik dacht de 14986 voor insider was, daar deze op de 977 nog stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:26

IkWilbert

Het is mij!

Na het niet kunnen installeren van de 14977 update, deze laatste update zojuist wel succesvol binnen gehaald en geinstalleerd.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
IkWilbert schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:56:
Na het niet kunnen installeren van de 14977 update, deze laatste update zojuist wel succesvol binnen gehaald en geinstalleerd.
Hier ook gelukt, op de fast ring. Het enige wat bij mij op de vorige build niet werkte was de "data usage", dat is nu gelukkig verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[edit: was al gemeld zag ik]

[ Voor 89% gewijzigd door hardware-lover op 12-01-2017 19:53 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
Mooi, eindelijk een nieuwe build, 15007!!

https://blogs.windows.com...bile/#Ko7jae3AIrZXHPwl.97

Ziet er naar uit dat deze de moeite waard is, ben benieuwd hoe stabiel deze is.

[ Voor 81% gewijzigd door ardvark99 op 13-01-2017 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier is vannacht een update voor de 950xl binnengehaald maar zonder reboot en dus zonder installatie. Als ik nu via het menu "alle instellingen" naar "bijwerken en beveiliging" ga crashen alle openstaande vensters.. Nog nooit meegemaakt dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Dit is een drama build. Ik heb nu al iets van 3 crashes meegemaakt in normal gebruik. Apps die hangen, lockscreen die hangt en nu weer een reboot.. dus let op als je deze installeert. Ik zou misschien even wachten.

Vanochtend om 06:30 telefoon van de lader gehaald. Net de installatie gedaan en nu zit ik al op 53% batterij. Die gaat het niet lang volhouden vandaag ben ik bang,

09:04 : en weer een reboot.. lockscreen die weer hing. Ik ga eens kijken of het lukt om mijn lockscreen applicatie te disablen (gebruik LockMix) om te kijken of dat wat helpt.

09:13: weer een reboot. Raakte hem niet eens aan.. lockmix was al disabled en aangepast naar Bing..
09:20: en weer eentje...
09:25: hoppa... weer eentje. batterij ondertussen op 36%. Facebook zou de grootverbruiker zijn met people op 2. Beide applicaties hebben geen update gehad in de afgelopen peiode. dus onwaarschijnlijk dat die de oorzaak zijn. Toch even facebook verwijderen.

[ Voor 70% gewijzigd door WaSteiL op 13-01-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
WaSteiL schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:00:
Dit is een drama build. Ik heb nu al iets van 3 crashes meegemaakt in normal gebruik. Apps die hangen, lockscreen die hangt en nu weer een reboot.. dus let op als je deze installeert. Ik zou misschien even wachten.

Vanochtend om 06:30 telefoon van de lader gehaald. Net de installatie gedaan en nu zit ik al op 53% batterij. Die gaat het niet lang volhouden vandaag ben ik bang,

09:04 : en weer een reboot.. lockscreen die weer hing. Ik ga eens kijken of het lukt om mijn lockscreen applicatie te disablen (gebruik LockMix) om te kijken of dat wat helpt.

09:13: weer een reboot. Raakte hem niet eens aan.. lockmix was al disabled en aangepast naar Bing..
09:20: en weer eentje...
09:25: hoppa... weer eentje.
Bij mij draait ie tot nu toe probleemloos en soepel. App crashes die ik sporadisch had zoals bij AppRaisin heb ik nu niet.

Ik denk dat er voor jou niets anders opzit dan een factory reset en backup terug zetten. Dit is niet werkbaar lijkt mij :P
Frieda schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:27:
Hier is vannacht een update voor de 950xl binnengehaald maar zonder reboot en dus zonder installatie. Als ik nu via het menu "alle instellingen" naar "bijwerken en beveiliging" ga crashen alle openstaande vensters.. Nog nooit meegemaakt dit!
Heb je de telefoon al eens gereboot?

[ Voor 15% gewijzigd door ardvark99 op 13-01-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Ik moet zeggen dat het sinds het verwijderen van facebook een stuk rustiger is geworden. Nog geen reboots (toch al sinds 09:25 reboot vrij), batterij heft het ook wat minder zwaar en toestel is zowaar ook niet meer warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

WaSteiL schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:00:
Dit gedrag lijkt volledig random te zijn per build, per toestel en per user. In de vorige build verloor ik constant mijn 4G-connectie op het moment dat WiFi niet beschikbaar was. Sta je dan op de snelweg en kan je niet eens file-info ophalen zonder je 950 te moeten rebooten.

En mijn Calendar-App is het afgelopen jaar, op alle Fast Builds, werkelijk helemaal random snel/traag/random geweest.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
MAX3400 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:50:
[...]

Dit gedrag lijkt volledig random te zijn per build, per toestel en per user. In de vorige build verloor ik constant mijn 4G-connectie op het moment dat WiFi niet beschikbaar was. Sta je dan op de snelweg en kan je niet eens file-info ophalen zonder je 950 te moeten rebooten.

En mijn Calendar-App is het afgelopen jaar, op alle Fast Builds, werkelijk helemaal random snel/traag/random geweest.
Dan weet je toch al dat je in de file staat? :+

Blij dat ik gisteren niet direct gedownload en geïnstalleerd heb, wat ik normaal wel altijd doe. Maar had gisteren de tel te veel nodig om dat even tussendoor te doen, dus kwam mooi uit achteraf.

Verder heb ik met de laatste fast ring weinig problemen gehad, behalve als ik zelf te snel ging, icm bepaalde apps. Dan was een soft reset nog wel eens nodig.

Ook af en toe een vastloper als mijn 930 aan de bedrade oplader ligt, maar heb het idee dat data meer een oplader dingetje is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SED

SED

MAX3400 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:50:
[...]

Dit gedrag lijkt volledig random te zijn per build, per toestel en per user.
Ook dit klinkt als tijd voor een schone installatie/reset.
Allerlei random problemen ontstaan door de opeenstapeling van builds met onbetrouwbare configs. Een schone fabrieksreset maakt daar een einde aan. Met de backup ben je vrij snel weer terug. Uitzondering is wanneer je een Authenticator app gebruikt. die moet geheel opnieuw ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

De nieuwe update zorgt voor een 0x80080008 melding. Daar is veel incl oplossing te vinden op internet maar niet voor mobiel. Straks maar verder zoeken.

Na herstart is 0x80080008 verdwenen en loopt nu de 15007 update.

[ Voor 18% gewijzigd door SED op 13-01-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:35

GerCor

Zonder dallen geen pieken

SED schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:57:
De nieuwe update zorgt voor een 0x80080008 melding.
Dat is goed nieuws. Beter dan dat het een 0x80080008 melding veroorzaakt. :9

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

GerCor schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:02:
[...]

Dat is goed nieuws. Beter dan dat het een 0x80080008 melding veroorzaakt. :9
Niet grappig.

Verder prima build. Gisteren al de 14998, het 'foutje' geïnstalleerd, maar nu dus de officiële 15007...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had dus inderdaad die 14998 geinstalleerd, merk verder niets buiten nieuwe app (3d previewer?). Maar ik krijg nu geen nieuwe updates, als die 15007 voor de fast ring uit zou moeten zijn.

Edit.. hoeveel toeval dat ik nu weer op 'check for updates' klik en nu wel de 15007 ga downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Dona Sarkar @donasarkar 9 u9 uur geleden
#WindowsInsiders, if you're stuck at 0%
1. Reboot
2. if that doesn't work, file feedback and put link in your tweet response so we can debug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wordfeud gaat iig weer goed met meldingen en de teller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Hopeloze build deze 15007. Mijn Lumia 950XL is onbruikbaar.
Vrijwel iedere app crasht en het toestel reageert overal bijzonder traag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

weid1374 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:13:
Hier dus een totaal andere ervaring, mijn 950L is juist lekker stabiel en lijkt sneller te reageren op het aanraken en in het algemeen ook weer een sneller gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaSteiL
Bij mij werden de problemen veroorzaakt door Facebook. Nadat ik die verwijderd heb zijn alle problemen verdwenen en heb ik geen reboots meer gehad. Misschien dat ik hem vanavond wel weer even installeer om te kijken of de problemen dan weer terugkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
Bij mij ook geen problemen met deze build. De apps waar ik problemen mee had (bevriezen en dan crashen) draaien nu probleemloos.

Maar wat al vaker is gezegd, wanneer je in de fast ring zit, kan het op een gegeven moment gebeuren dat door het installeren van vele builds, er fouten in het OS kunnen sluipen die vreemde problemen kunnen veroorzaken. Wanneer de meesten geen problemen hebben, maar jij wel, is het verstandig om een factory reset te doen.

Het is effe werk, al valt het wel mee, en na de factory reset de backup terug zetten. Er zullen een aantal apps zijn die opnieuw ingesteld moeten worden, zoals banken apps, wallet en de authenticator.

Geheid dat hierna het toestel weer soepel draait. Ik heb dit in ruim een jaar al twee keer gedaan, en daarna weer maanden probleemloos in de fast ring mee gehobbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Verwijderen Facebook app zorgt voor meer stabiliteit op de Lumia 950XL draaiend op 15007.
Dank voor de tip WaSteiL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

weid1374 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:59:
Verwijderen Facebook app zorgt voor meer stabiliteit op de Lumia 950XL draaiend op 15007.
Ik doe zelf niets met Facebook maar er is een app waarmee ook het e.e.a. mogelijk is met een Facebook account. Geen vervanger voor alles maar geheel nutteloos schijnt ie niet te zijn als je de reviews mag geloven? Mocht het niets zijn dan is ie zo weer verwijderd?

SlimSocial for Facebook.

Description

WARNING: This app might (still) not be suitable for those who frequently use Facebook.

Why download SlimSocial for Facebook?
- It is lightweight, less than 1 Mb;
- It has simple, modern design: there is only what you need;
- It is Open Source: the online audience this app code is on GitHub, anyone can verify the authenticity of the app and contribute to its development.
- It is free and without advertising;
- It is not intrusive;
- Respect your privacy: this app does not require special permissions. Facebook without consensus can not access any data of your mobile phone.

The app is in full development, so still do not work notifications.
...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

gebruik SlimSocial eigenlijk ook altijd, of touch.facebook.com in Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
weid1374 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:59:
Misschien Facebook opnieuw installeren. Bij mij geen problemen, alleen dat de Facebook app trager opstart als bij de eerdere builds.

De huidige app van Facebook zelf heeft wel bijna alle functionaliteiten, maar fijn is ie niet. Traag, toetsenbord werkt niet als bij andere apps, log, etc. Wat dat betreft is het jammer dat MS niet meer verder heeft ontwikkeld aan zijn eigen Facebook app. Niet alle functies, maar werkte wel soepel.

Het werk wat Facebook heeft afgeleverd is op zijn zachts gezegd niet veel soeps, en er is ook al een tijdje niet aan ontwikkeld.

En als het opnieuw installeren van de app niet helpt (er is trouwens een nieuwe functie in 15007, het resetten van een app, misschien helpt dat wel), zit er waarschijnlijk iets mis in de huidige installatie van W10M, en helpt een factory reset wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Begon goed, maar nu start de browser niet meer op, skype blijft met een * staan terwijl alles gelezen is, en die reboots.. wow, bijna elke 5 minuten.

Zo eerst facebook eraf gooien, kijken of dat gaat helpen, dan toch maar een factory reset (waarom hebben zoveel apps geen backup van hun data, games etc moet ik helemaal opnieuw beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
SinergyX schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:09:
Begon goed, maar nu start de browser niet meer op, skype blijft met een * staan terwijl alles gelezen is, en die reboots.. wow, bijna elke 5 minuten.

Zo eerst facebook eraf gooien, kijken of dat gaat helpen, dan toch maar een factory reset (waarom hebben zoveel apps geen backup van hun data, games etc moet ik helemaal opnieuw beginnen).
Probeer facebook eerst eens te resetten in de app settings, nieuwe optie in 15007. Ben benieuwd of dat helpt.
Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste

Let op:
Let op, dit topic is alleen bedoeld voor de insider preview builds van Windows 10 Mobile. De reguliere versie van het mobiele besturingssysteem mag besproken worden in: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.