Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 15:24
peerke63 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:10:
Bij op 17.7466.40628.0 op 27/10 geupdate...
Die versie heb ik ook maar deze update was louter een voorbeeld... ik bedoelde dat dit de laatste update was van welke app dan ook welke ik sinds 26/10 heb ontvangen terwijl ik normaal haast dagelijks app updates ontvang ?

Hebben jullie dus nog app updates ontvangen van andere apps na 26 of 27 oktober ? (en zo ja van welke app want ik heb natuurlijk ook niet alle apps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

r2504 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Hebben jullie dus nog app updates ontvangen van andere apps na 26 of 27 oktober ?
Nope, outlook-mail op de 26ste hier ook de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:35

GerCor

Zonder dallen geen pieken

hjs schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:27:
[...]
Nope, outlook-mail op de 26ste hier ook de laatste.
Ook op productie hoor (17.7369.40798.0). Laatst ontvangen update is op 27-10 van Groove Muziek (10.16902.10312.0)

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die geen updates voor apps meer ontvangen.... zet je telefoon een maand vooruit, zoek naar updates in de app store (als het goed is wordt het een en ander gevonden), zet daarna je telefoon weer op juiste datum en installeren maar. Hierna is het 'probleem' voorbij en is de appstore weer normaal te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:45:
Voor diegenen die geen updates voor apps meer ontvangen.... zet je telefoon een maand vooruit, zoek naar updates in de app store (als het goed is wordt het een en ander gevonden), zet daarna je telefoon weer op juiste datum en installeren maar. Hierna is het 'probleem' voorbij en is de appstore weer normaal te gebruiken.
Zonder deze trucage krijg ik nu toch wel updates binnen van de Store en van XBOX ... (as we speak en met handmatige check)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:45
Draai nu de laatste fast-ring.
Hebben meer mensen de ervaring, dat t typen vertraging geeft?
Hij verslikt zich in de worden zelfs...
Maakt niet uit of ik op een site iets in type, een mailtje (daar is t t ergst) of in WA.

Merk nu ook, als ik de app-list op- en neer scroll, het scherm leeg blijft, dan verschijnt er een gekleurd vlakke, en dan pas tekent ie het icoontje...raar.

[ Voor 26% gewijzigd door hansie_k op 01-11-2016 12:39 ]

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
peerke63 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 23:56:
[...]
Zonder deze trucage krijg ik nu toch wel updates binnen van de Store en van XBOX ... (as we speak en met handmatige check)
Ik heb vandaag ook voor het eerst terug app updates ontvangen... dan wel voor WhatsApp Beta en Microsoft Band, niets voor de Store en XBOX ?
hansie_k schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:37:
Hebben meer mensen de ervaring, dat t typen vertraging geeft?
Ja, al merk ik dit het sterkste bij WhatsApp... is reeds enkele builds zo (geen idee of het een WA probleem is of een Windows Mobile probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:20

SED

peerke63 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:10:
Bij op 17.7466.40628.0 op 27/10 geupdate...
Hier: 17.7466.40888.0
modified yesterday ( dus 31-10)

onedrive 17.15.8.0 net geupdated.
WA beta: 2.16.268.0 ook vers van de pers.
Skype preview 11.9.249.0 vers van de pers
Maps: 5.1610.2996.0 Gisteren.

oudere updates sla ik over.

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Net voor updates gechecked maar OneDrive en Skyperpreview update bij mij niet. Minimaal versienummerverschil...dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Hier ook geen updates voor OneDrive, Skype Preview en Maps... geen idee wat er aan de hand is maar sinds de download issues twee builds geleden blijkt de Store duidelijk een probleem te hebben.

Ik ben ook een beetje bang de datum vooruit te zetten om het niet nog erger te maken... ga het dus even uitzitten tot de volgende build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Even tussendoor, hoewel ik geen Insider ben.

Ik lees altijd WindowsCentral. En wat kun je daar dan lezen m.b.t. de Store? WC meldt dat er een update is voor e.o.a. Ring.

Dan kom ik de volgende reacties tegen:

1. Ik ben geen Insider maar heb die update gisteren (of zoveel eerder) al geïnstalleerd;
2. Insider op de juiste ring: Downloading now of Got it;
3. Insider op de juiste ring: Ik zie geen update.

En, verder. Wat ik als non-insider merk van de store nadat ik een update, welke dan ook, heb gedownload en heb geïnstalleerd: Het verschijnt niet in de lijst Recente activiteit. Kijk ik een dag later of zoveel later weer naar de lijst, dan worden de nieuwste updates wel genoemd en staan ze ook netjes bovenaan op datum gesorteerd genoemd.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r2504
GerCor schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:57:
Kijk ik een dag later of zoveel later weer naar de lijst, dan worden de nieuwste updates wel genoemd en staan ze ook netjes bovenaan op datum gesorteerd genoemd.
Je hoeft normaal geen dag of zo te wachten... de Store sluiten en opnieuw openen is vaak al voldoende om de geinstalleerde updates te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zojuist een flink aantal updates incl een voor Onedrive.

Hopelijk gaat het automatisch uploaden van de foto's nu weer goed.
(Moest het wel weer opnieuw aanzetten in de settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Ik draai de Slow-ring en heb pas een update gehad voor de camera-app. Wel een nieuwe sluiterknop, maar geen nieuwe lay-out? Ligt dat aan het feit dat ik Slow-ring draai? Nieuwe features zijn ook niet beschikbaar in de app...

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Een Store en WhatsApp Beta update ontvangen... lijkt terug normaal te werken.

In m'n OneDrive "Skydrive camera roll" krijg ik echter allemaal grijze vierkantjes te zien... de foto's worden dus niet geladen en als ik op zo eentje klik blijft er ook gewoon "Loading..." staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezzz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Het valt me sinds de laatste build op dat ik niet meer zelf kan kiezen om apps te updaten. Deze gaan nu automatisch als ik de pagina in de store open. Nu valt de hoeveelheid data wel mee maar heeft iedereen dit?

Daarnaast heb ik nu al een paar keer wat instellingen moeten wijzigen bij de mail & calender app. Deze spingen soms weer terug naar default volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb het idee dat soms apps (ook op pc) gewoon geherinstalleerd worden zonder dat ze eigenlijk geüpdate worden (nieuwe versie).

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Build 14959 nu beschikbaar voor de fast ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Laatst online: 13-09 19:32
Net gecontroleerd komt nog niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Net gecontroleerd, komt hier binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Hier ook, op 830 en 930.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Mobile en PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
r2504 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:25:
In m'n OneDrive "Skydrive camera roll" krijg ik echter allemaal grijze vierkantjes te zien... de foto's worden dus niet geladen en als ik op zo eentje klik blijft er ook gewoon "Loading..." staan.
Net een nieuwe OneDrive update (17.15.8.0) en het "grijze tiles" probleem in OneDrive is opgelost... ik krijg terug m'n foto's te zien al wil hij nog steeds niets uploaden. Alle foto's van de laatste week stonden in error (en een retry bestaat blijkbaar niet, enkel een dismiss all errors 8)7 )

Trouwens geen nieuwe build te zien voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vraagje aan de Insiders:

Zet in je agenda bij 'Details' van een gemaakte gebeurtenis een telefoonnummer op de volgende manier: +31612345678 (ik zie, na het plaatsen van deze vraag, dat het op deze pagina in ieder geval wel onderstreept wordt).

Wordt dit nummer dan herkent als een telefoonnummer? Het nummer zou onderstreept moeten worden en je kunt er dus op klikken en dan zou de telefoon moeten gaan bellen.

In de productie build werkt het in ieder geval niet en nou is de vraag of dat in een Insiderversie inmiddels wel werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 04-11-2016 02:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

GerCor schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 02:12:
Vraagje aan de Insiders:

Zet in je agenda bij 'Details' van een gemaakte gebeurtenis een telefoonnummer op de volgende manier: +31612345678 (ik zie, na het plaatsen van deze vraag, dat het op deze pagina in ieder geval wel onderstreept wordt).

Wordt dit nummer dan herkent als een telefoonnummer? Het nummer zou onderstreept moeten worden en je kunt er dus op klikken en dan zou de telefoon moeten gaan bellen.

In de productie build werkt het in ieder geval niet en nou is de vraag of dat in een Insiderversie inmiddels wel werkt.
Nope, werkt niet...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

wat moet ik nu weer doen met slow/fast/datum tig dagen voorruit/2x herstarten om de laatste fast build te krijgen waar ik gister over las?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Bedankt. Had het ook al op mijn W10 PC geprobeerd en op een Surface 2 (W8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
hjs schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:10:
wat moet ik nu weer doen met slow/fast/datum tig dagen voorruit/2x herstarten om de laatste fast build te krijgen waar ik gister over las?
Ik kan geen nieuwe build vinden... is deze truuk dan nog steeds noodzakelijk ?

Dit zou dan al de derde build zijn waarvoor ik dit moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:40
r2504 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:54:
[...]

Dit zou dan al de derde build zijn waarvoor ik dit moet doen.
De afgelopen weken ben ik met mijn 950XL in de Preview ring gegaan (ivm vakantie, wou wel stabiel toestel meenemen ;) ), maar nadat gisteren de nieuwe build uitgerold werd, kon ik het niet laten (Insiders zit in het bloed 8) ). Ik ben dus weer de fast ring ingegaan, en tot mijn verbazing kreeg ik niet 14959 binnen, maar 14955. Deze maar geïnstalleerd, en daarna weer naar nieuwe updates gezocht. Nu werd de 14959 wel gevonden, alleen bleef ie weer hangen op 0%. Toen de datum vooruit gezet met minstens 7 dagen. Daarna een reboot, en toen werd 14959 wel binnen gehaald en geïnstalleerd. Daarna de datum weer terug gezet, maar nu blijft mijn Glimb scherm en agenda tile een afspraak weergeven die op de volgende dag gepland staat toen ik de datum vooruit zette. Dit krijg ik niet weg, agenda openen, reboten, etc. Ik heb de afspraak nog niet verzet of verwijderd.

Maw, bij mij werkte de datum vooruit zetten nog wel.

Edit: De afspraak naar een andere datum gezet, en daarna weer terug heeft dat probleem opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door ardvark99 op 04-11-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
r2504 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:54:
[...]
Zonet is hij dan toch spontaan binnen gekomen... bezig met installeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

r2504 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:04:
[...]

Zonet is hij dan toch spontaan binnen gekomen... bezig met installeren dus.
Hier nog steeds naks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Na de upgrade een aantal app updates gehad en nu weeral... Windows Clock, PowerPoint, Feebback hub, Voice recorer, Word, Excel, Skype, Mail, Movies, Photos, Messaging, Phone, Groove, WhatsApp.

Camera uploads werken echter nog steeds niet naar OneDrive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik ben er al achter. Moest even tegen een Duitser aantrappen (virtueel dan) maar het blijkt dat wanneer je je telefoon - in ieder geval - op Nederlands hebt staan, het niet werkt. Telefoon op Engels wel.

Mysterie opgelost .... en weer doorrrrrrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

GerCor schreef op zondag 06 november 2016 @ 00:20:
[...]

Ik ben er al achter. Moest even tegen een Duitser aantrappen (virtueel dan) maar het blijkt dat wanneer je je telefoon - in ieder geval - op Nederlands hebt staan, het niet werkt. Telefoon op Engels wel.

Mysterie opgelost .... en weer doorrrrrrrrrr.
Telefoon op Engels of regio op Engeland/US? Mijn telefoon staat namelijk op Engels...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Swerfer schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:30:
[...]
Telefoon op Engels of regio op Engeland/US? Mijn telefoon staat namelijk op Engels...
Taal: Engels (Verenigde Staten)
Regio: Verenigde Staten

Zoals ik dat met .321 nu nog moet instellen voor Cortana. Ik denk te weten dat jullie regio op Nederland kunnen laten staan voor Cortana, als insiders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/36zHdqpmWmVLpnR3bHfZdDUl/full.png

[ Voor 41% gewijzigd door GerCor op 06-11-2016 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Laatst online: 13-09 19:32
Bij vindt die nog steeds niet de nieuwe update terwijl ik wel in de fast ring zit.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd om het binnen te krijgen maar zonder resultaat.
Wat ik geprobeerd heb is de datum veranderen van fast naar slow en dan weer dan de fast ring, https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/48821521 dat heb ik ook geprobeerd behalve telefoon reset.

Weet iemand nog iets wat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Heb hem ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triflip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-08 13:15
Word tijd voor een hard reset denk ik, als je voorheen de datum vooruit gezet hebt als workaround dan moet je wachten tot na de datum waarop je hem toen gezet had om te kunnen updaten. Je kan hem weer gebruiken maar volgens de blogpost is het niet verstandig (het probleem blijft bestaan).

Ik krijg ook nog niets binnen, van de week maar een hard reset doen (moest voor de vorige update een maand vooruit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

GerCor schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:07:
[...]

Taal: Engels (Verenigde Staten)
Regio: Verenigde Staten

Zoals ik dat met .321 nu nog moet instellen voor Cortana. Ik denk te weten dat jullie regio op Nederland kunnen laten staan voor Cortana, als insiders.

[afbeelding]
Dan zal regio Nederland wel roet in het eten gooien bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Swerfer schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:14:
[...]

Dan zal regio Nederland wel roet in het eten gooien bij mij...
We hebben vandaag even doorgezocht en:

(Ik weet niet hoe jij het precies hebt staan maar:)
Taal: Engels
Regio: Nederland
Regionale instellingen: Engels (Verenigde Staten) of Regionale instellingen: Overeenkomende telefoontaal

Werkt ook. Zou best kunnen dat je er met UK ook wel komt .... niet getest. Insider of niet maakt volgens mij niks uit.

Was even puzzelen. :Y

[ Voor 25% gewijzigd door GerCor op 06-11-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Kan iemand trouwens de speech taal "English (United States)" downloaden ?

Ik dacht dat enkele builds geleden hiermee een probleem was maar het lukt me nog steeds niet :-(

Als ik retry doe geeft hij een tijdje "Downloading" aan maar dan komt er uiteindelijk "Error downloading" op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:47
r2504 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:03:
Kan iemand trouwens de speech taal "English (United States)" downloaden ?

Ik dacht dat enkele builds geleden hiermee een probleem was maar het lukt me nog steeds niet :-(

Als ik retry doe geeft hij een tijdje "Downloading" aan maar dan komt er uiteindelijk "Error downloading" op.
Het is niet heel moeilijk hoor:
Known issues for Mobile

If you used the previous ‘date change’ workaround to update to Build 14951 or Build 14955: Please don’t use it any longer! The Microsoft account (MSA) ticket on your device needs to expire and then you’ll be offered today’s build. If you changed your date by 30 years… you’ll want to do a device reset.

You will be unable to install additional languages, keyboards, and speech packs on your phone for the next few weeks. If you have existing languages, keyboards, and speech packs installed – they will carry over when you update to new builds. You just can’t install any new ones. If you do a hard reset of your phone on these builds – you will also be unable to install additional languages, keyboards, and speech packs. You can use Windows Device Recovery Tool to go back to Windows Phone 8.1 or Windows 10 Mobile, install any languages, keyboards, and speech packs you need and then update to the latest build in the Fast ring as a workaround.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Next few weeks dus... nieuwsgierig hoeveel maanden dat gaat duren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

Wallie

Herr

Van 't weekend mijn 640XL naar de 10.0.14959.1000 build gezet (kwam van 10.0.14393.351 RedStone 1). Stabiel, maar wel wat zaken:
- Batterij loopt veel sneller leeg, zat normaal aan het eind van de dag op 40 a 50%, zit nu om 13u 's middags al op 54%.
- Bij het uitzetten van m'n bleutooth koptelefoon, gaat de muziek niet op pauze, maar loopt via de speaker door.
- Audio bediening op het lockscreen is weg.

Met name de batterij vind ik vervelend... ik wil dus terug naar Redstone 1. Kan volgens mij alleen via de Windows Device Recovery Tool terug naar WP 8.1 en dan naar Windows 10... right?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Yep

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 23:05
Hebben meet mensen last van het feit dat het alarm geen geluid maakt? De wekker gaat dus keurig sochtends af, alleen zonder geluid.
ik heb versie 10.014393.351

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Driek schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:43:
Hebben meet mensen last van het feit dat het alarm geen geluid maakt? De wekker gaat dus keurig sochtends af, alleen zonder geluid.
Geen last van gehad vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:04
Sinds vrijdag is mijn batterij op min L930 ongeveer 10% per uur kwijt. Ik heb ook het vermoeden dat ie constant data aan het binnenhalen is, terwijl alle apps afgesloten zijn. Soft reset 2x heeft geen oplossing gebracht. Hieronder een screentje van het data verbruik. Wat is de tweede? Edge geloof ik wel, gebruik ik veel, maar die tweede zegt me weinig.

Edit: zit op de fast ring.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8p64YsVKBwDAgrvoEmJ4PS1N/thumb.png

[ Voor 3% gewijzigd door robkrekel op 08-11-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dat is een YouTube app toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ja, welke youtube app gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 23:05
Driek schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:43:
ik las ergens dit:
I started having problems with the Windows Phone alarm a couple of years ago. I got Realarm, a third-party app, and that fixed the problem for awhile. I recently updated to a Lumia 735. It worked until daylight savings 2016. Now Realarm is not working right, but I think it's a system problem. Until I swipe to unlock the phone, it still thinks it's on winter time. When I get to the main screen, it suddenly corrects, adds an hour, and the alarm goes off. What good is that?

Even getest, tijd op handmatig invoeren gezet, en tada ik heb weer geluid...

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Gelukkig geen last van (het alarm gedeelte) gebruik de ingebouwde wekker/alarm en tot nu toe via de insider "slowest" ring geen issue's van/mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
hjs schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:22:
Ja, welke youtube app gebruik je?
Ik heb alleen Awesome tube er op staan, gebruik ik zelden, afgelopen week exact nul keer geopend, dus lijkt me sterk dat het dat is.

edit: Bij batterijverbuik zie ik niks vreemds, wel awesome tube er al afgegooid, dus die telt ie niet meer mee. Ik wacht het nog eens even af

[ Voor 14% gewijzigd door robkrekel op 08-11-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Ik krijg 'm nog niet binnen, maar zoveel nieuws is er ook weer niet. Het zal wel weer een hoop onder de motorkap werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Gezien de laatste mobile builds wat instabieler lijken (2x al een reset gehad, veel battery drains op 14955 en 14959) zou je inderdaad zeggen dat er momenteel meer onder de motorkap werk verricht wordt. Al vind ik het toch jammer dat er tot dusver voornamelijk desktop features uitgerold lijken te worden.

Over deze build dan: lijkt wat stabieler zo op het eerste gezicht. Had geen last van de bugs die gefixt zijn maar ach.

[ Voor 35% gewijzigd door blmp op 09-11-2016 23:02 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

• robkrekel
robkrekel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:21:

Ik heb alleen Awesome tube er op staan, gebruik ik zelden, afgelopen week exact nul keer geopend, dus lijkt me sterk dat het dat is.

edit: Bij batterijverbuik zie ik niks vreemds, wel awesome tube er al afgegooid, dus die telt ie niet meer mee. Ik wacht het nog eens even af
Gisteren eerste dag zonder awesome tube erop, en was weer normaal! Al met al best vaag, maar ben er blij mee _/-\o_

• hjs
  • Niet online

hjs

De laatste update krijg ik ook niet binnen, loop er dus al twee achter nu :(

• ardvark99
hjs schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:17:
De laatste update krijg ik ook niet binnen, loop er dus al twee achter nu :(
Ik heb de datum op handmatig moeten zetten, en dan een paar dagen vooruit gezet. Maar doe dat niet te ver, anders heb je met de volgende update het zelfde probleem. Vandaar de opmerking van MSFT:

"If you used the previous ‘date change’ workaround to update to Build 14951 or Build 14955: Please don’t use it any longer! The Microsoft account (MSA) ticket on your device needs to expire and then you’ll be offered today’s build. If you changed your date by 30 years… you’ll want to do a device reset."

• hjs
  • Niet online

hjs

ardvark99 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:30:
[...]
Ik heb de datum op handmatig moeten zetten, en dan een paar dagen vooruit gezet. Maar doe dat niet te ver, anders heb je met de volgende update het zelfde probleem. Vandaar de opmerking van MSFT:
Heb hem dacht ik toen een week voorruit gezet, dacht dat dat ondertussen wel om zou zijn :+

[edit]
Datum steeds een dag voorruit gezet en op updates gezocht, maar op de 15de nog geen update :/

[ Voor 11% gewijzigd door hjs op 10-11-2016 11:38 ]

• ardvark99
hjs schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:33:
[...]

Heb hem dacht ik toen een week voorruit gezet, dacht dat dat ondertussen wel om zou zijn :+

[edit]
Datum steeds een dag voorruit gezet en op updates gezocht, maar op de 15de nog geen update :/
Ik heb hem vorige keer ook 7 of 8 dagen vooruit gezet, en gisteren heb ik hem op de 13de moeten zetten voordat ie eindelijk begon. Ik hoop wel dat dit in deze update opgelost is, mijn live tile van de datum staat nu nog steeds op de 13de, terwijl de datum weer op automatisch staat. Wanneer ik de agenda open, geeft ie wel de juiste datum, maar mijn agenda punten van vandaag worden niet in de tile getoond.

Misschien de datum op handmatig zetten, en een paar dagen vooruit, dan reboot, en dan naar update zoeken?

Verwijderd

Hier na tijden zonder problemen inmiddels ook het 'update' probleem... enige manier om de update te krijgen is om mijn agenda een maand vooruit te zetten. Bij de updates voor de store exact hetzelfde, apps van derden worden wel ge-update via normale manier, voor apps van Microsoft zelf moet de datum weer een maand naar voren... lichtelijk frustrerend, vant weekend alles maar een resetten en opnieuw installeren, pffffff....

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:14:
Hier na tijden zonder problemen inmiddels ook het 'update' probleem... enige manier om de update te krijgen is om mijn agenda een maand vooruit te zetten. Bij de updates voor de store exact hetzelfde, apps van derden worden wel ge-update via normale manier, voor apps van Microsoft zelf moet de datum weer een maand naar voren... lichtelijk frustrerend, vant weekend alles maar een resetten en opnieuw installeren, pffffff....
Dit staat vermeld in de known issues...

Zodra je het 1x gedaan hebt met de "datum vooruit" truuk....zul je altijd de periode die je de datum vooruitgezet hebt moeten wachten tot de volgende update...In jou geval dus een maand.

Enige oplossing hiervoor is een factory reset ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Devian op 10-11-2016 12:21 ]

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Devian schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:17:
[...]

Dit staat vermeld in de known issues...

Zodra je het 1x gedaan hebt met de "datum vooruit" truuk....zul je altijd de periode die je de datum vooruitgezet hebt moeten wachten tot de volgende update...In jou geval dus een maand.
Klopt idd ja, echter heb ik de vorige 2 updates gewoon binnen kunnen halen zonder iets met een datum te hoeven doen, bij de vorige update begon het 'store probleem'. Dit was opgelost nadat ik een keer probeerde met een maand vooruit te zetten, daarna gewoon regelmatig alle updates binnen kunnen halen, echter sinds gisteren is dat probleempje er weer...
vreemd.....

• r2504
ardvark99 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:20:
[...]

Ik krijg 'm nog niet binnen, maar zoveel nieuws is er ook weer niet. Het zal wel weer een hoop onder de motorkap werk zijn.
Heb hem gisterenavond vlotjes en spontaan binnen gekregen (vorige builds was allemaal met het date truukje).

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

Lumia 650, eergisteren gereset, nu maar weer snel gestopt met de insiders preview, kreng blijft fouten geven tijdens het installeren van build 14393.448.

Error 0x8018830f komt steeds weer tevoorschijn.

Jammer.

Apple iMac 2013

• hjs
  • Niet online

hjs

ardvark99 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:53:
[...]
Misschien de datum op handmatig zetten, en een paar dagen vooruit, dan reboot, en dan naar update zoeken?
Reboot, die had ik overgeslagen :+
Doen we weer een poging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Mensen groot nieuws! Het is eindelijk zover: http://www.windowscentral...her-transparent-live-tile

:P

[ Voor 3% gewijzigd door blmp op 11-11-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ja doe ook gelijk die van skype er even bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

shiptronic schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:48:
Ja doe ook gelijk die van skype er even bij :)
Lijkt erop dat soort van 'bevestigd' is door 'bronnen' dat News, Money en Sport gaan volgen -> http://www.winbeta.org/ne...other-msn-apps-may-follow

Skype zou ook binnen niet al te lange tijd moeten komen. Ze hebben in elk geval bevestigd bij een Reddit AMA geloof ik, dat het op de roadmap stond toendertijd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
M'n camera button doet heel gek als m'n telefoon gelocked is... soms begint ie echt te flippen en andere keren blijft het scherm gewoon zwart al kan je wel foto's nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
r2504 schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:57:
M'n camera button doet heel gek als m'n telefoon gelocked is... soms begint ie echt te flippen en andere keren blijft het scherm gewoon zwart al kan je wel foto's nemen.
Same here, o m'n L830...natuurlijk op z'n moment dat t niet uitkomt...
Na uit/aan lijkt t probleem verdwenen...

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
hansie_k schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:58:
[...]
Dank je... dat heeft inderdaad het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb sinds de vorige build weer een battery drain op mijn 930. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Atila schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:53:
Ik heb sinds de vorige build weer een battery drain op mijn 930. Iemand anders hier ook last van?
Ik ben er juist sinds 14965 weer vanaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Ik had weer een fijne foutmelding bij updaten naar 14393.448
http://answers.microsoft....8c-4cad-b248-a74f26753ede

Fix is dus van Insider afhalen, maar die gaf een fout dat ik geen internet verbinding zou hebben? Insider app stond er nog op, die er maar eens afgegooid. Nu kan ik insider wel stopzetten via settings. Na de vierde restart wordt build 448 nu weer gevonden dus het lijkt geholpen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

wagenveld schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:54:
restart wordt build 448 nu weer gevonden dus het lijkt geholpen te hebben.
Dus bij Insider opties op de knop "geen insider preview-versies meer ontvangen" drukken (7 dagen?)

herstart, check updates
herstart, check updates
herstart, check updates
herstart, check updates

en na nr 4 was er een update beschikbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Nee, toen hij eindelijk de optie geen insider versies meer ontvangen accepteerde was ik al 3 restarts verder, plus de vierde dus om insider versies uit te zetten :)
Maar heb nu insider maar helemaal uitgezet, release preview heeft geen toegevoegde waarde als hij niet bijwerkt vanwege een rare fout en je vervolgens alweer achterloopt op de release versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Maar je zet dus insider uit, herstart en dan check je op updates.

Wat deed je om dan de laatste insider update te krijgen?
Als de insider uitstaat krijg je niet de laatste build lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Heb nog niet geprobeerd om insider weer aan te zetten. Maar volgens dit:
10.0.14393.448[260]
Slow ring:
November 9, 2016
Release Preview:
November 9, 2016
Public Release:
November 9, 2016
Bug fixes
Improved the reliability of multimedia audio, Remote Desktop, and Internet Explorer 11.
Addressed issue that prevents users from connecting to a virtual private network (VPN).
Addressed issue to update the Access Point Name (APN) database.
Addressed issue with the system tray showing no Wi-Fi connection even when Wi-Fi is present.
Addressed additional issues with multimedia, Windows kernel, packaging release management, authentication, Microsoft Edge, Internet Explorer 11, Remote Desktop, Active Directory, wireless networking, Windows shell, graphics, enterprise security, and Microsoft HoloLens.
Security updates to Boot Manager, Windows operating system, kernel-mode drivers, Microsoft Edge, Internet Explorer 11, Microsoft Virtual Hard Drive, Common Log File System driver, Microsoft Video Control, Common Log File System driver, Windows authentication methods, Windows File Manager, and the Microsoft Graphics Component.
Heeft release of slow preview op dit moment geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646

zipper646

...shit happens

wagenveld schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:54:
Ik had weer een fijne foutmelding bij updaten naar 14393.448
http://answers.microsoft....8c-4cad-b248-a74f26753ede

Fix is dus van Insider afhalen, maar die gaf een fout dat ik geen internet verbinding zou hebben? Insider app stond er nog op, die er maar eens afgegooid. Nu kan ik insider wel stopzetten via settings. Na de vierde restart wordt build 448 nu weer gevonden dus het lijkt geholpen te hebben.
Ik heb hetzelfde probleem (lumia 650) maar geen windows insiders app, vrees dat ik maar 1 oplossing heb: een reset dmv windows device recovery.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
zipper646 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:10:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem (lumia 650) maar geen windows insiders app, vrees dat ik maar 1 oplossing heb: een reset dmv windows device recovery.
Waarom probeer je eerst niet een factory reset, dit gaat sneller.

• zipper646

zipper646

...shit happens

ardvark99 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:43:
[...]

Waarom probeer je eerst niet een factory reset, dit gaat sneller.
Dat kan ook nog.

Na diverse pogingen geloofde mijn Lumia dat er wel degelijk een actieve wifi verbinding met het internet was, en kon ik afmelden van de insiders updates. Na een herstart kwam windows update met een nieuwe build update, maar dan de normale build, zonder insiders. Deze is net geïnstalleerd zonder problemen :)

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
hansie_k schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:58:
[...]
Same here, o m'n L830...natuurlijk op z'n moment dat t niet uitkomt...
De uit/aan oplossing was maar van korte duur... de camera button gebruiken in locked stand is nog amper werkzaam (flikkeringen, camera zonder beeld, ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer in het bootje van insider gestapt en kreeg build 14965.1001 toegediend. Het voelt veel sneller aan dat production .448 maar misschien is het nog te vroeg om te juichen. Het viel me ook op dat je nog alleen kunt kiezen tussen slow en fast. Ik denk te herinneren dat er een derde optie was (RC ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Heb hem vanmiddag ook maar es aan de device recovery gehangen en nu wel uitendelijk op 14965.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
r2504 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:35:
[...]

De uit/aan oplossing was maar van korte duur... de camera button gebruiken in locked stand is nog amper werkzaam (flikkeringen, camera zonder beeld, ...).
Je hebt gelijk...paar dagen, en nu begint t geflikker weer (jazeker ;) )
Ik zal t melden bij de feedback hub.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:26

FXX

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:12:
Vandaag weer in het bootje van insider gestapt en kreeg build 14965.1001 toegediend. Het voelt veel sneller aan dat production .448 maar misschien is het nog te vroeg om te juichen. Het viel me ook op dat je nog alleen kunt kiezen tussen slow en fast. Ik denk te herinneren dat er een derde optie was (RC ofzo?).
Vanaf 14965 is er inderdaad weer een slow ring op dezelfde build: https://blogs.windows.com...-14965-for-mobile-and-pc/

Sta op het punt mijn Lumia 950 ook weer te gebruiken voor Insider slow ring. De ervaringen met release preview op een Lumia 640 waren goed. Zijn er, naast de bekende toetsenbord/taalpakket issues, nog redenen om het vooral níet te doen?

--
Oh well, op een dood moment toch maar even insider opnieuw ingesteld op slow ring, installatie voltooid en het OS lijkt er behoorlijk op vooruitgegaan qua 'snappyness'. Build no 149565.1001, heb vooralsnog geen rare dingen gezien. Happy camper alhier :9

[ Voor 13% gewijzigd door FXX op 25-11-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

En 14393.479 is uitgekomen:

http://www.windowscentral...ase-preview-pc-and-mobile

Changelog helaas nog niet bekend.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wordt weer eens tijd voor een fast-ring update.

Heb twee weken terug foon gereset en laatste fast-build erop gezet, maar de notificaties zijn nogal beroerd. Ze verdwijnen lang niet altijd als ik het berichtje gelezen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
hjs schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:11:
[...]

Wordt weer eens tijd voor een fast-ring update.

Heb twee weken terug foon gereset en laatste fast-build erop gezet, maar de notificaties zijn nogal beroerd. Ze verdwijnen lang niet altijd als ik het berichtje gelezen heb.
Hier heb je hem, 14977:

https://mspoweruser.com/h...n-windows-10-build-14977/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Nu nog zorgen dat de download ook voorbij 0% komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik schat dat hij inderdaad een dikke minuut op 0% bleef staan... maar ondertussen komt hij vlot binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Swerfer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:59:
[...]

Nu nog zorgen dat de download ook voorbij 0% komt :(
Deze keer had ik daar geen problemen mee, inmiddels draait ie al. En mijn probleem met instellen van data limiet is ook opgelost.

Maar tot nu toe weinig nieuws in RS2, ik heb het idee dat de ontwikkeling trager gaat, maar er zal onder de motorkap wel meer gebeuren dan we zelf kunnen zien. Ik neem aan dat er flink aan Continuum wordt gewerkt. Maar wanneer RS2 begin volgend jaar publiek gaat, moet er nog wel het eea gebeuren in de Insider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Inmiddels na de 2e keer herstarten is de download wel gestart en nu is hij aan het installeren. De aanhouder wint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Oh, geen probleem hier. Staat klaar om te herstarten, vanacht maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 14:26

IkWilbert

Het is mij!

Downloaden van de update gaat goed, echter na het installeren een melding dat er fouten zijn geconstateerd en het verzoek om opnieuw te downloaden... Nu voor de derde keer aan het installeren, kijken of drie maal echt scheepsrecht is.

Lumia 650

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

IkWilbert schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:32:
Downloaden van de update gaat goed, echter na het installeren een melding dat er fouten zijn geconstateerd en het verzoek om opnieuw te downloaden... Nu voor de derde keer aan het installeren, kijken of drie maal echt scheepsrecht is.

Lumia 650
Dat had ik dus ook. Na een paar keer herstarten van de telefoon ging de installatie wel door. Als je foutcode 8007007B krijgt, dan heb je pech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 14:26

IkWilbert

Het is mij!

Foutcode: Mobile USA - Fout 0x800700b7 krijg ik

I intend to live forever. So far, so good.

Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste

Let op:
Let op, dit topic is alleen bedoeld voor de insider preview builds van Windows 10 Mobile. De reguliere versie van het mobiele besturingssysteem mag besproken worden in: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.