Meer mensen die met de laatste fast ring build 14361 Instagram niet kunnen openen? Ik krijg een zwart scherm met het insta logo en daarna sluit de app af. Reboot en herinstallatie bieden geen oplossing.
Ik vermoed dus dat je de nieuwste versie hebt... http://mspoweruser.com/in...indows-10-mobile-updated/
Ah let's try that! Helaas nog steeds hetzelfde probleem. Meer op de 950XL met dit probleem of toch een keer de factory reset....? Nog een keer een reset en twee keer openen en ik ben er weerr2504 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:29:
Ik vermoed dus dat je de nieuwste versie hebt... http://mspoweruser.com/in...indows-10-mobile-updated/
[ Voor 9% gewijzigd door Nixo op 10-06-2016 09:45 ]
Was al een post over even terug, maar er is een nieuwe release van Instragram vandaag uitgekomen en die heft het gefixt. Dus ff je Instagram updatenNixo schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:06:
Meer mensen die met de laatste fast ring build 14361 Instagram niet kunnen openen? Ik krijg een zwart scherm met het insta logo en daarna sluit de app af. Reboot en herinstallatie bieden geen oplossing.
M'n notificaties (van mails) komen meer niet dan wel op het lockscreen... een echte regelmaat zit er echter niet in ?
Hier problemen met 't lockscreen (LockMix app), live tiles (RainGauge en Time:Me Tile), en email sync. Qua stabiliteit is het OS wel aardig okee nu. Maar deze dingen storen wel een beetje... meer mensen hier?
Professioneel Heftruck Syndroom
Tile van m'n Chronos calender ververst niet.NeFoRcE schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:38:
Hier problemen met 't lockscreen (LockMix app), live tiles (RainGauge en Time:Me Tile), en email sync. Qua stabiliteit is het OS wel aardig okee nu. Maar deze dingen storen wel een beetje... meer mensen hier?
Ik heb ook al een tijdje een probleem met nieuw inkomende mail, ik vroeg me af of iemand anders dit ook heeft. Het probleem is als ik een nieuw mailtje heb binnengekregen en ik open deze via mijn notifications en ik verwijder deze vervolgens dan verwijderd hij niet dat mailtje maar het voorlaatste nieuwste mailtje uit mijn mailbox...
Gisteren is er een update geweest voor Mail.. al blijken de notificaties nog niet correct te verlopen.
Nieuwe build op komst... https://twitter.com/donasarkar/status/742582616369553408
[ Voor 71% gewijzigd door r2504 op 14-06-2016 13:00 ]
Nieuwe build is momenteel vrijwel uit voor mobile, namelijk build 14364.
update is liveWe’re in the process of getting the Mobile build pushed out – I’ll update this blog post once we confirm it is live.
bron: https://blogs.windows.com...14366-mobile-build-14364/Fixes
We made some fit-and-finish updates to the Settings app such as tightening the spacing between checkboxes (like on the Sounds settings page). We also fixed an issue where settings pages wouldn’t show a progress indicator if they needed a while to load.
•We fixed an issue where a number of app logos were missing from notifications, despite them being visible in the Action Center.
•We fixed an issue where the Alarms and Clock Live tile would still show that an alarm was active after a one-time alarm had gone off and been dismissed.
•We fixed an issue where Cortana would prompt you to unlock your device before reading a text over Bluetooth.
•We fixed an issue resulting in Microsoft Edge crashing when trying to scroll certain webpage.
•We fixed an issue where disconnecting from Bluetooth speakers would result in the phone being set to vibrate if it hadn’t already.
[ Voor 56% gewijzigd door blmp op 15-06-2016 11:38 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Ik had vanochtend ook een update binnen voor TH2: 10586.420
http://www.mywindows.nl/forum/showthread.php?t=10097
http://www.mywindows.nl/forum/showthread.php?t=10097
Nieuwste build geïnstalleerd en eerste indruk si goed, al mijn live tiles werken in elk geval weer.
Nieuwste build actief... tiles werken inderdaad weer.
Kreeg daarnet wel verschillende keren na elkaar een melding van dezelfde afspraak (ondanks dat ik dismiss heb gedrukt).
Kreeg daarnet wel verschillende keren na elkaar een melding van dezelfde afspraak (ondanks dat ik dismiss heb gedrukt).
Mijn people tile is helaas juist gestopt met werken in de 14364 build...
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
En nu krijg ik die 14364 wel weer zonder wifi binnen... logica MS, logica.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Email as items arrive werkt nog steeds maar half.
Phonos universal app nog steeds last van VPN fout melding.
Schiet nog niet erg op voor June bug bash maand.
[ Voor 17% gewijzigd door MrDirect op 15-06-2016 15:58 ]
Ik had vanochtend de laatste fast ring build geïnstalleerd, krijg ik zojuist iets heel vreemds. Toestel leek te crashen, zag een stukje van de onderkant van mijn lockscreen bovenaan m'n scherm (rest zwart) en het toestel maakte een raar hoog geluid en dat constant (bijna zoals het geluid van een computer bios/moederbord probleem). Kreeg het niet weg, moest de batterij eruit halen om het te stoppen.
Gebeurde ook plost, telefoon lag naast me op m'n bureau. (950XL)
Gebeurde ook plost, telefoon lag naast me op m'n bureau. (950XL)
Sinds de 10586.420 update op mijn Lumia 950, werken een hoop app's niet meer (oa whatsapp, messenger, icoyote, goal live,...). Heb deze allemaal moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren. Dan werkt terug alles normaal. Iemand nog het probleem? En evt sneller te omzeilen?
Alleen problemen met Instagram, deze wil helemaal niet meer geïnstalleerd worden. Zegt iets over dat de eisen van de telefoon niet goed zijn ...
Yep foutje van Instagram devsrichdb schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:33:
Alleen problemen met Instagram, deze wil helemaal niet meer geïnstalleerd worden. Zegt iets over dat de eisen van de telefoon niet goed zijn ...
http://mspoweruser.com/us...ng-hardware-requirements/
Ik heb nu met de laatste update van vandaag weer last van battery drains. En flinke ook. De lader kan het amper bijhouden, dit is gekkenwerk.
Vreemd!Atila schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:38:
Ik heb nu met de laatste update van vandaag weer last van battery drains. En flinke ook. De lader kan het amper bijhouden, dit is gekkenwerk.
Ik heb mijn telefoon vanochtend om 7.15 van de lader gehaald en heb nu nog 57% over terwijl WiFi en Bluetooth constant aan staan.
Wel gewacht tot alles weer geinstalleerd was na de update?levi1700 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:29:
Sinds de 10586.420 update op mijn Lumia 950, werken een hoop app's niet meer (oa whatsapp, messenger, icoyote, goal live,...). Heb deze allemaal moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren. Dan werkt terug alles normaal. Iemand nog het probleem? En evt sneller te omzeilen?
Zal dan wel aan een app liggen. Hier niks wat drained.Atila schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:38:
Bug bash is nu net pas vanaf deze week (als in vanaf deze week kan je weer quests enzo doen) officieel begonnen (zei Dona Sarkar) dus hoezo het schiet niet opMrDirect schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:02:
Email as items arrive werkt nog steeds maar half.
[ Voor 52% gewijzigd door blmp op 15-06-2016 19:09 ]
Volgens de dev is het een OS probleem... het heeft trouwens gewerkt op enkele builds geleden (is ondertussen al drie builds defect dus).blmp schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:02:
[...]
En het Phonos probleem ... al eens met de Phonos dev gesproken kan is groot dat het eerder aan de app ligt.
Verkeerde topic? Dit gaat over de insider builds.levi1700 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:29:
Maar inderdaad, je bent waarschijnlijk wat te snel geweest. Na een update even bij de downloads in de store kijken waar hij mee bezig is. Not te updaten apps werken soms niet tot de update klaar is.
Copyright and left by SED...
Hoeft niet perse, build .420 is tegelijk ook aan de Release Preview ring aangeboden, die valt onder Insider.SED schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:11:
[...]
Verkeerde topic? Dit gaat over de insider builds.
Maar inderdaad, je bent waarschijnlijk wat te snel geweest. Na een update even bij de downloads in de store kijken waar hij mee bezig is. Not te updaten apps werken soms niet tot de update klaar is.
Testing, one, two ...
Waarschijnlijk klopt dat, want ook de UWP versies van Zonos en Chirp hebben hetzelfde probleem.r2504 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:09:
[...]
Volgens de dev is het een OS probleem... het heeft trouwens gewerkt op enkele builds geleden (is ondertussen al drie builds defect dus).
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Het probleem is dat ik niet kan zien welke app er iets leegtrekt. De battery app laat heel weinig zien, niet iets wat het zou kunnen verklaren. Ik denk persoonlijk aan Outlook, die wellicht in een loop terechtkomt bij het checken van mail of wederom de SMS app, die net als 2 maanden terug weer op de achtergrond bezig is. Maar ik weet het dus niet zeker.blmp schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:02:
Zal dan wel aan een app liggen. Hier niks wat drained.
Hier lijkt ie ook sneller leeg te lopen dan vorige build. Beetje jammer dat je niet kan zien hoeveel systeem/scherm de accu vreet.. Maar drain lijkt groter dan hiervoor ja.
En daar is Build 14367: http://mspoweruser.com/wh...0-build-14367-pcs-mobile/
Dat is rap, komt hier nu al binnendruppelen, nouja.. of ik moet weer verplicht wifi hebbenWallie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 06:42:
En daar is Build 14367: http://mspoweruser.com/wh...0-build-14367-pcs-mobile/

Edit, 268MB, toch downloaden gekozen, en toch die 'we try again later'.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2016 09:52 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zijn er meer mensen met het probleem van de afgelopen paar builds dat de helderheid enorm donker is. Als ik scherm uit/aan doe daarna is het wel weer goed. Alsof de sensor niet goed gebruikt wordt.
Gebeurt vooral als ik iets open vanuit een notificatie.
Gebeurt vooral als ik iets open vanuit een notificatie.
Meer mensen bij wie WhatsApp de telefoon niet meer laat trillen bij de 14367 build? Scherm licht ook niet op. Staat echter wel in het notificatiecentrum een melding.
14367: Edge doet het niet, kan geen feedback geven want die doet het ook niet
Beide crashen meteen, nog voor er ook maar iets in beeld komt van die apps. Wordt denk een hard reset...
[ Voor 7% gewijzigd door Swerfer op 17-06-2016 12:15 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Op een L930, Edge werkt gewoon.
Outlook mail Livetile nog steeds niet.
Mail as items arrive nog steeds meer niet dan wel.
Phonos UWP app werkt ook niet.
Dynamic Theme weten we van de release notes dat ie het niet doet.
Heb soms dat scherm met vertraging aangaat als ik op power knopje druk.
Dan druk ik nogmaals, maar feitelijk druk ik hem dan weer uit.
Scherm blijft dan zwart natuurlijk. Pas na 3e keer drukken gaat scherm aan en kan ik pincode ingeven om te unlocken.
Outlook mail Livetile nog steeds niet.
Mail as items arrive nog steeds meer niet dan wel.
Phonos UWP app werkt ook niet.
Dynamic Theme weten we van de release notes dat ie het niet doet.
Heb soms dat scherm met vertraging aangaat als ik op power knopje druk.
Dan druk ik nogmaals, maar feitelijk druk ik hem dan weer uit.
Scherm blijft dan zwart natuurlijk. Pas na 3e keer drukken gaat scherm aan en kan ik pincode ingeven om te unlocken.
[ Voor 36% gewijzigd door MrDirect op 17-06-2016 13:15 ]
Factory reset 16367 en alles werkt weer naar behoren...Swerfer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:15:
14367: Edge doet het niet, kan geen feedback geven want die doet het ook nietBeide crashen meteen, nog voor er ook maar iets in beeld komt van die apps. Wordt denk een hard reset...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Sinds de update vanochtend heb ik niks dan battery drains! De hele dag door en ik heb geen idee wat het veroorzaakt; die Battery App, daar kan ik gewoon niks mee. De telefoon wordt zo heet, dat het lijkt alsof ik mijn 920 weer terug heb
Batterij doet het prima op m'n 930... ik heb eerder klachten van mails en notificaties die niet blijken binnen te komen.
Ben ook al twee keer internet verloren... heb nog wel verbinding maar heb de melding "no internet". Gewoon even wifi af en terug aan lost het probleem op.
Ben ook al twee keer internet verloren... heb nog wel verbinding maar heb de melding "no internet". Gewoon even wifi af en terug aan lost het probleem op.
Heb je het toestel al uit en weer aan gezet?Atila schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:02:
Sinds de update vanochtend heb ik niks dan battery drains! De hele dag door en ik heb geen idee wat het veroorzaakt; die Battery App, daar kan ik gewoon niks mee. De telefoon wordt zo heet, dat het lijkt alsof ik mijn 920 weer terug heb
Zo ja, heb je al een soft reset gedaan?
Hier ook sinds de vorige build (fastring) last van drains. Doe weinig met m'n phone, nu 45% resterend.... bende. Ging zoveel builds goed!
Lijkt er op dat in de laatste versie de notificaties behoorlijk brak zijn:
- Whatsapp doet alleen trillen/geluid indien het scherm aan staat (bij uit scherm zie/voel je niks). Komt echter wel in het notificatiescherm.
- Nieuwe mail worden wel geteld op de live tile, maar komt niks van in het notificatiescherm.
- Whatsapp doet alleen trillen/geluid indien het scherm aan staat (bij uit scherm zie/voel je niks). Komt echter wel in het notificatiescherm.
- Nieuwe mail worden wel geteld op de live tile, maar komt niks van in het notificatiescherm.
Al 3x aan en uit gezet. Soft reset ook. Sinds 2 builds is het qua battery gewoon muk bij mij.TWyk schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Heb je het toestel al uit en weer aan gezet?
Zo ja, heb je al een soft reset gedaan?
Waarschijnlijk helpt een factory reset, niet leuk om te doen, maar het verhelpt wel vaak dit soort problemen. Wanneer iedereen last heeft van batterij drains, ligt het aan de build.Atila schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:22:
[...]
Al 3x aan en uit gezet. Soft reset ook. Sinds 2 builds is het qua battery gewoon muk bij mij.
Valt best mee. Eerst een backup maken, dan een hard reset en vrijwel alles wordt automatisch teruggezet. Alleen je files even zelf backuppen...ardvark99 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:21:
[...]
Waarschijnlijk helpt een factory reset, niet leuk om te doen,
Het valt ook mee, het kost alleen tijd, en men is ook vaak bang dat alles weer opnieuw ingesteld moet worden, maar het is vaak de moeite waard.Swerfer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:22:
[...]
Valt best mee. Eerst een backup maken, dan een hard reset en vrijwel alles wordt automatisch teruggezet. Alleen je files even zelf backuppen...
Ik moest toch echt toestel rebooten om dit op te lossen...r2504 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:38:
Batterij doet het prima op m'n 930... ik heb eerder klachten van mails en notificaties die niet blijken binnen te komen.
Behalve dan dat vrijwel geen enkele app ook daadwerkelijk zijn eigen data backupt.Swerfer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:22:
dan een hard reset en vrijwel alles wordt automatisch teruggezet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Yes, wens nummer 1: backup de complete app naar OneDrive i.p.v. alleen wat de app zelf aangeeft (want dat gaan ze toch nooit doen). Is meteen een win-win situatie voor MS, want met die 5GB ruimte kan je nooit genoeg hebben. Misschien dat mensen dan ook wel eens die 50GB gaan betalen.
Zoek in de feedback app naar 'backup complete app to onedrive' (sorteren op nieuwste) en upvoten maar...Caelorum schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:48:
Yes, wens nummer 1: backup de complete app naar OneDrive i.p.v. alleen wat de app zelf aangeeft (want dat gaan ze toch nooit doen). Is meteen een win-win situatie voor MS, want met die 5GB ruimte kan je nooit genoeg hebben. Misschien dat mensen dan ook wel eens die 50GB gaan betalen.
Ik heb toch al echt tijden een probleem dat volgens mij niet alle feedback topics voor mij inzichtelijk zijn. Ik wilde bijvoorbeeld stemmen op de double tap issue, krijg ik sit resultaat als ik zoek:
https://1drv.ms/i/s!AkbvPFQebvX6jpM8Ua1fBXi3WuU_MQ
Dit is ook zo als ik nog vele denkbare manieren om double tap to wake te verwoorden probeer. Ik kan altijd maar maximaal ongeveer 20 issues zien op de eerste pagina die je te zien krijgt als je naar feedback gaat, en mijn zoekopdrachten zoeken alleen binnen die issues. Ik heb toch het idee dat er veel meer dingen in zouden moeten staan? Zie ik ergens een filter over het hoofd ofzo?
Dit is ook zo als ik nog vele denkbare manieren om double tap to wake te verwoorden probeer. Ik kan altijd maar maximaal ongeveer 20 issues zien op de eerste pagina die je te zien krijgt als je naar feedback gaat, en mijn zoekopdrachten zoeken alleen binnen die issues. Ik heb toch het idee dat er veel meer dingen in zouden moeten staan? Zie ik ergens een filter over het hoofd ofzo?
De eerste dag deed hij ook raar... maar ondertussen doen de notificaties het weer prima.Wallie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:56:
Lijkt er op dat in de laatste versie de notificaties behoorlijk brak zijn:
Wel belangrijk is soms;
- Je mail tiles unpinnen en opnieuw pinnen
- Je lockscreen items terug configureren (deze zijn vaak weg na een update).
Ik blijf overigens notificaties ontvangen van apps die niet op de achtergrond mogen draaien, zoals Facebook Beta (FB editie). Iemand hiermee bekend ?
Ik merk de laatste tijd veel storingen in de feedback hub. Soms krijg ik helemaal geen resultaten. Misschien heb je regio Nederland en Nederlands als taal ingesteld staan. Dan moet je 'dubbel tikken' intikkenGarwinski schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:08:
Ik heb toch al echt tijden een probleem dat volgens mij niet alle feedback topics voor mij inzichtelijk zijn. Ik wilde bijvoorbeeld stemmen op de double tap issue, krijg ik sit resultaat als ik zoek:
haha, dubbel tikkenSwerfer schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:53:
[...]
Ik merk de laatste tijd veel storingen in de feedback hub. Soms krijg ik helemaal geen resultaten. Misschien heb je regio Nederland en Nederlands als taal ingesteld staan. Dan moet je 'dubbel tikken' intikken
En wat als je de feedback app op de pc gebruikt? Die heeft in principe dezelfde items staan.Garwinski schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:08:
Bedankt! Ik had me al rot gezocht naar een webversie van de feedback hub, maar het was nog niet in me op gekomen dat desktop en mobiel windows ondertussen al zo dicht bij elkaar zijn, dat er op beide een feedback hub app isMartinspire schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 23:44:
[...]
En wat als je de feedback app op de pc gebruikt? Die heeft in principe dezelfde items staan.
En geef dan meteen feedback dat je geen feedback kan gevenGarwinski schreef op zondag 19 juni 2016 @ 01:31:
[...]
Bedankt! Ik had me al rot gezocht naar een webversie van de feedback hub, maar het was nog niet in me op gekomen dat desktop en mobiel windows ondertussen al zo dicht bij elkaar zijn, dat er op beide een feedback hub app isVia de pc kom ik er inderdaad wel bij, en kan ik ook vele topics vinden, waaronder double tap to wake. Kan ik eindelijk toch wat bijdragen aan de ontwikkeling van Windows 10
Nogmaals bedankt.
Hier op de laatste build ook enorme battery drains (930), hij liep zowat met een procent per minuut leeg en was constant heel warm. Ook veel haperingen in gebruik. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat het aan Groove ligt. nu heb ik daarvan de achtergrondtaken uitgeschakeld en is hij weer heerlijk koel. Kunnen anderen dit bevestigen?
Hopen dus op een Groove update die dit verhelpt. Jammer dat je niet zomaar even Groove opnieuw kan installeren. Wellicht was dat al genoeg geweest.
Hopen dus op een Groove update die dit verhelpt. Jammer dat je niet zomaar even Groove opnieuw kan installeren. Wellicht was dat al genoeg geweest.
Check out my photography on Instagram
Verwijderd
Heeft iemand Skype werkend op een recente build? Bij mij blijft er "get more info" staan in de app i.p.v. "login".
Nope, whatsapp en mail geven nog steeds geen actieve melding. Whatsapp er al afgemikt en weer opnieuw er op, maar maakt geen verschil. Wacht wel eens op de volgende build, en anders een hard reset.r2504 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:53:
[...]
De eerste dag deed hij ook raar... maar ondertussen doen de notificaties het weer prima.
Wel belangrijk is soms;
- Je mail tiles unpinnen en opnieuw pinnen
- Je lockscreen items terug configureren (deze zijn vaak weg na een update).
Voor de mail maakte het wel uit: Live Tiles opnieuw gepind, en nieuwe mails komen nu wel in het notificatiescherm.
[ Voor 9% gewijzigd door Wallie op 20-06-2016 06:55 ]
Bij mij werkt Whatsapp prima. Ik krijg alleen van e-mail geen notificaties. Die krijgt ik vreemd genoeg vaak alleen na een update van Outlook Mail met terugwerkende kracht ;-). Nokia 930
Ik ga zelf terug naar een IPhone SE. Ik heb een 2 á 3 maanden nog geprobeerd zonder insider maar het blijft vervelend de reboots. Ik heb echt dagelijks 1 of meerdere reboots. Ik heb na elke update een reset naar W8 gedaan en daarna naar WM10 en dan weer een reset van WM10 maar het blijft terug komen.
Daarnaast heb dat ik regelmatig mn wifi kwijt raak of dat het scherm zwart blijft en alleen maar een harde reset gegeven kan worden.
Jammer! Maar ik ga dan liever voor een stabiele iPhone. Ik hoop dat er ooit nog een surfface Phone uitkomt want dan ga ik daar zeker naar kijken.
Ik ga zelf terug naar een IPhone SE. Ik heb een 2 á 3 maanden nog geprobeerd zonder insider maar het blijft vervelend de reboots. Ik heb echt dagelijks 1 of meerdere reboots. Ik heb na elke update een reset naar W8 gedaan en daarna naar WM10 en dan weer een reset van WM10 maar het blijft terug komen.
Daarnaast heb dat ik regelmatig mn wifi kwijt raak of dat het scherm zwart blijft en alleen maar een harde reset gegeven kan worden.
Jammer! Maar ik ga dan liever voor een stabiele iPhone. Ik hoop dat er ooit nog een surfface Phone uitkomt want dan ga ik daar zeker naar kijken.
Nooit gedacht aan hardware problemen? Mijn oude l930 had nooit zulke problemen (oke misschien bij 1 gare fast ring build tijd geleden), maar bij officiële ROM functioneert hij prima.zuudje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:13:
Bij mij werkt Whatsapp prima. Ik krijg alleen van e-mail geen notificaties. Die krijgt ik vreemd genoeg vaak alleen na een update van Outlook Mail met terugwerkende kracht ;-). Nokia 930
Wow, volgens mij helpt dit echtWoembah schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:45:
Hier op de laatste build ook enorme battery drains (930), hij liep zowat met een procent per minuut leeg en was constant heel warm. Ook veel haperingen in gebruik. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat het aan Groove ligt. nu heb ik daarvan de achtergrondtaken uitgeschakeld en is hij weer heerlijk koel. Kunnen anderen dit bevestigen?
Ja ik heb daar overgedacht alleen ik heb een maand op Windows Phone8 gedraaid. En daar had ik het niet. En het was voor mij ook echt random.vali schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:19:
[...]
Nooit gedacht aan hardware problemen? Mijn oude l930 had nooit zulke problemen (oke misschien bij 1 gare fast ring build tijd geleden), maar bij officiële ROM functioneert hij prima.
Ik kreeg een reboot:
- tijdens gesprekken soms wel 4 x achter elkaar
- als hij in mn broekzak zat
- als hij op tafel lag
- midden in de nacht
- als ik aan het internetten was
- aan het whatsappen was.
Ik heb ook geen bijzondere apps erop staan. Alleen Whatsapp, Rabo, office en LinkedIn dus daar kan het ook niet aanliggen.
Ik baal er best wel van maar goed het is mijn werktoestel en heb een paar keer gehad dat ik tijdens een grote storing niet bereiken was en dat is erg vervelend. Ik heb nu de keus gemaakt om weer naar IOS terug te gaan. Qua apps ga ik er flink op vooruit. Qua scherm ga ik er enorm op achteruit. Ik heb helaas geen keus. Ik krijg helaas geen iPhone 6s of 6s+.
Zou zeggen, ga naar je werkgever en meld het toestel aan. Dit ligt totaal niet aan het OS, eerder aan brakke hardware. Dat kan je ook gewoon krijgen met een IPhone.zuudje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:48:
[...]
Ja ik heb daar overgedacht alleen ik heb een maand op Windows Phone8 gedraaid. En daar had ik het niet. En het was voor mij ook echt random.
Ik kreeg een reboot:
- tijdens gesprekken soms wel 4 x achter elkaar
- als hij in mn broekzak zat
- als hij op tafel lag
- midden in de nacht
- als ik aan het internetten was
- aan het whatsappen was.
Ik heb ook geen bijzondere apps erop staan. Alleen Whatsapp, Rabo, office en LinkedIn dus daar kan het ook niet aanliggen.
Ik baal er best wel van maar goed het is mijn werktoestel en heb een paar keer gehad dat ik tijdens een grote storing niet bereiken was en dat is erg vervelend. Ik heb nu de keus gemaakt om weer naar IOS terug te gaan. Qua apps ga ik er flink op vooruit. Qua scherm ga ik er enorm op achteruit. Ik heb helaas geen keus. Ik krijg helaas geen iPhone 6s of 6s+.![]()
Ik snap dat WP8 niet te vergelijken is met W10M maar waarom heb ik dit met WP8 niet op hetzelfde toestel? Collega van mij heeft precies hetzelfde ik heb het alleen 2 maanden langer uitgehouden.vali schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:49:
[...]
Zou zeggen, ga naar je werkgever en meld het toestel aan. Dit ligt totaal niet aan het OS, eerder aan brakke hardware. Dat kan je ook gewoon krijgen met een IPhone.
Het schijnt dat bij een bepaalde batch pas hardware problemen ontstaan als je de update naar w10m gaat maken. Problemen zoals dat je microfoon niet goed meer functioneert. Niet dat het in dit geval hoeft te zijn, kan ook puur toeval zijn dat je het nu pas hebt. Heb best lange tijd in elektronica winkel gestaan als bijbaan en je wilt niet weten hoeveel devices ik wel niet heb opgestuurd met de meest bizarre problemen. Ook genoeg Apple devices.zuudje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:56:
[...]
Ik snap dat WP8 niet te vergelijken is met W10M maar waarom heb ik dit met WP8 niet op hetzelfde toestel? Collega van mij heeft precies hetzelfde ik heb het alleen 2 maanden langer uitgehouden.
Om weer ontopic te komen, het is bijna juli en verwacht eigenlijk niet meer veel functies. De laatste build draait echt super op mijn l950xl
[ Voor 8% gewijzigd door vali op 20-06-2016 19:35 ]
Heb je nu in de laatste RS builds wel of niet Cortana als je telefoon op Nederlands staat? Of moet je dan nog steeds je telefoon op Engels hebben staan?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Je kan cortana gebruiken als je de telefoon op Nederlands hebt staan, Cortana zelf zal echter geen Nederlands spreken maar Engels.CAP-Team schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:34:
Heb je nu in de laatste RS builds wel of niet Cortana als je telefoon op Nederlands staat? Of moet je dan nog steeds je telefoon op Engels hebben staan?
Cortana is alleen nog Insiders toch?triflip schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:37:
[...]
Je kan cortana gebruiken als je de telefoon op Nederlands hebt staan, Cortana zelf zal echter geen Nederlands spreken maar Engels.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Check de topictitel
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Hoezo? Cortana is beschikbaar op WP8.1 en W10M.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Bedankt! Dit werkte bij mij ook erg goed. gistermiddag om 17:00 opgeladen en nu nog 63%. Super!Woembah schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:45:
Wallet 2.0 voor insiders is beschikbaar. Hopelijk snel support in NL!
Ok, dat wou ik dus wetentriflip schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:37:
[...]
Je kan cortana gebruiken als je de telefoon op Nederlands hebt staan, Cortana zelf zal echter geen Nederlands spreken maar Engels.
Verwijderd
Klopt. Met regio op US/UK/DE/FR/ES ed.GerCor schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:50:
[...]
Hoezo? Cortana is beschikbaar op WP8.1 en W10M.
Met W10M Anniversary update kun je Cortana OOK gebruiken met regio op NL.
De regiolock/verplichting is weg.
Als je een Insider Build gebruikt, kun je er NU gebruik van maken zonder regiolock.
.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2016 20:38 ]
Verwijderd
Inderdaad, initieel voor de US (en Canada dacht ik)NeP2013 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:15:
Wallet 2.0 voor insiders is beschikbaar. Hopelijk snel support in NL!
https://www.microsoft.com/en-us/wallet
Voor de duidelijkheid: Je moet de weergave taal ook in het engels hebben, anders werkt Cortana nog steeds niet.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:35:
[...]
Klopt. Met regio op US/UK/DE/FR/ES ed.
Met W10M Anniversary update kun je Cortana OOK gebruiken met regio op NL.
De regiolock/verplichting is weg.
Als je een Insider Build gebruikt, kun je er NU gebruik van maken zonder regiolock.
.
What a fine day for Science! | Specs
Extra belangrijk:
We are changing the backup format for Windows 10 Mobile devices to reduce the size of the backup stored in OneDrive. As a result, if you do a backup on a device running the latest Windows 10 Mobile Insider Preview builds and move back to the released version of Windows 10 Mobile (Build 10586) and restore from your backup – your Start screen layout won’t restore and remain the default Start layout. Your previous backup also gets overwritten. If you need to go back to Build 10586 temporarily, once you are on Build 10586 you should disable backup so it doesn’t overwrite the good backup from Windows 10 Mobile Insider Preview builds.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En het schijnt dat de mobile slow ring inmiddels ook een versiebump heeft van 14366 -> 14367.
http://www.windowscentral...low-ring-windows-insiders
Welke overigens af te raden is voor L930/L1520 devices. Zijn erg veel accuduur problemen gereport (zoals je ook bij de known issues ziet op 14371). Wat op mijn Lumia 930 begonnen is met 14367 dus you have been warned
http://www.windowscentral...low-ring-windows-insiders
Welke overigens af te raden is voor L930/L1520 devices. Zijn erg veel accuduur problemen gereport (zoals je ook bij de known issues ziet op 14371). Wat op mijn Lumia 930 begonnen is met 14367 dus you have been warned

[ Voor 37% gewijzigd door blmp op 22-06-2016 01:15 ]
oh dus niet nederlands met engelse cortana...Harmsen schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:46:
[...]
Voor de duidelijkheid: Je moet de weergave taal ook in het engels hebben, anders werkt Cortana nog steeds niet.

Laat ik het lekker op Nederlands staan. Zie geen enkel nut voor Cortana. En daarbij, ik hoef geen dame die mij in het Engels o.i.d. toespreekt welke afslag ik in Lutjebroek moet nemen. Doe maar gewoon in het Nederlands en smeer Cortana maar in je haar. (als het zo moet).Harmsen schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:46:
[...]
Voor de duidelijkheid: Je moet de weergave taal ook in het engels hebben, anders werkt Cortana nog steeds niet.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Helaas met deze 14371 versie nog steeds problemen met notificaties: Als ik een smsje krijg, zie ik dat alleen aan de live-tile. Geen trilsignaal of geluid, geen melding in het notificatiescherm.
Misschien eens een hard reset uitvoeren?Wallie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:17:
Helaas met deze 14371 versie nog steeds problemen met notificaties: Als ik een smsje krijg, zie ik dat alleen aan de live-tile. Geen trilsignaal of geluid, geen melding in het notificatiescherm.
https://wren.co/join/Devian
Ja, daar zal het wel op uit gaan draaien vrees ik...
Weet iemand ook wanneer stiltetijd in het Nederlands te gebruiken is?
Dat zal gebeuren als ze het los koppelen van Cortana of Cortana in Nederland beschikbaar maken.mbenjamins schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:06:
Maar een tijdsplan is er nog niet voor zover ik weet.
In de insider builds is deze al te gebruiken, zal dus beschikbaar bij komen bij de Anniversary Update die vermoedelijk in Juli gaat komen.mbenjamins schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:06:
Ik draai build 14371 en heb de telefoon op Nederlands staan maar kan stiltetijd niet gebruiken.triflip schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:56:
[...]
In de insider builds is deze al te gebruiken, zal dus beschikbaar bij komen bij de Anniversary Update die vermoedelijk in Juli gaat komen.
Volgens mij moet je gewoon Cortana aan kunnen zetten en dan werkt ook de stiletijd (ik heb zelf wel de telefoon op Engels staan maar regio gewoon op Nederland)mbenjamins schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:04:
[...]
Ik draai build 14371 en heb de telefoon op Nederlands staan maar kan stiltetijd niet gebruiken.
Eh..dat is al in het Nederlands te gebruiken volgens mij....mbenjamins schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:06:
Je moet Cortana inderdaad wel aan zetten (en op US of UK zetten). Volgens mij mag zelfs de telefoontaal op Nederlands (met de laatste builds)...triflip schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:30:
[...]
Volgens mij moet je gewoon Cortana aan kunnen zetten en dan werkt ook de stiletijd (ik heb zelf wel de telefoon op Engels staan maar regio gewoon op Nederland)
[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 22-06-2016 10:32 ]
Hoe zet je Cortana op US of UK? Want zat ook naar zoiets te zoeken maar kon het zo niet vinden.TheVMaster schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:31:
[...]
Eh..dat is al in het Nederlands te gebruiken volgens mij....
[...]
Je moet Cortana inderdaad wel aan zetten (en op US of UK zetten). Volgens mij mag zelfs de telefoontaal op Nederlands (met de laatste builds)...
Eh..bij Cortana zelf kun je een 'taal/land' kiezen.mbenjamins schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:36:
[...]
Hoe zet je Cortana op US of UK? Want zat ook naar zoiets te zoeken maar kon het zo niet vinden.
Hebben meer mensen trouwens dat veel apps (Edge, Rabo bankieren, SNS Bankieren) niet meer werken sinds de laatst build (14371) in de Fast ring..?
Heeft iemand al getest of Phonos/Zonos terug werkt met deze build ?
Edge werkt trouwens prima, andere apps heb ik niet.
Edge werkt trouwens prima, andere apps heb ik niet.
[ Voor 29% gewijzigd door r2504 op 22-06-2016 12:19 ]
Hier de 14371 build en SNS bankieren werkt nog!Eh..bij Cortana zelf kun je een 'taal/land' kiezen.
Hebben meer mensen trouwens dat veel apps (Edge, Rabo bankieren, SNS Bankieren) niet meer werken sinds de laatst build (14371) in de Fast ring..?echt waardeloos...
Vaag......hier begint hij te laden, maar dan crasht hijQuiksilver schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:25:
[...]
Hier de 14371 build en SNS bankieren werkt nog!
[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 22-06-2016 12:29 ]
Of ik kan het niet vinden of ik weet niet wat je bedoelt.TheVMaster schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:09:
[...]
Eh..bij Cortana zelf kun je een 'taal/land' kiezen.
Hebben meer mensen trouwens dat veel apps (Edge, Rabo bankieren, SNS Bankieren) niet meer werken sinds de laatst build (14371) in de Fast ring..?echt waardeloos...
Edge en Rabobank werkt trouwens goed hier
[ Voor 5% gewijzigd door mbenjamins op 22-06-2016 12:29 ]
Let op:
Let op, dit topic is alleen bedoeld voor de insider preview builds van Windows 10 Mobile. De reguliere versie van het mobiele besturingssysteem mag besproken worden in: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Let op, dit topic is alleen bedoeld voor de insider preview builds van Windows 10 Mobile. De reguliere versie van het mobiele besturingssysteem mag besproken worden in: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.