Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:34
Ik heb de laatste fast ring build vanmorgen geïnstalleerd op een Lumia 640 en een Lumia 950 XL.
Dat ging op beide toestellen vlekkeloos. Eerste indruk is goed! Sowieso natuurlijk een hele lijst met bugfixes wat hoopgevend is en wat me meteen opviel: zeker op de tragere L640, is dat de store veel sneller is geworden.
Ik ben vooral benieuwd hoe de batterijduur van deze build is.

[ Voor 8% gewijzigd door Terpstars op 02-06-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:38
Na de tandwieltjes momenteel een blauw Windows Logo... oops... was blijkbaar maar een minuutje of twee.

Momenteel migrating your data...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
M'n notification actions staan alvast in de verkeerde volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triflip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-08 13:15
r2504 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:01:
M'n notification actions staan alvast in de verkeerde volgorde.
Same here, ook de actions die ik uit had staan stonden weer gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triflip schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Same here, ook de actions die ik uit had staan stonden weer gewoon aan.
Met een beetje lezen op alle verschillende windowsphone sites.... Was je dit allang bekend geweest...
https://blogs.windows.com...ider-preview-build-14356/

http://www.windowscentral...obile-preview-build-14356

http://mspoweruser.com/he...ows-10-mobile-14356-1000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
ik had gisteren tevens een update voor 'aanraken' app (intern). Nu staat er in die app rechtsonder 3 gekleurde vierkantjes (blauw, rood, geel). Kan nog nergens op het web vinden wat dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

ardvark99 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:36:
[...]

Het wordt steeds later, of vroeger, hoe je het bekijkt. Dona is blijkbaar een nacht mens.... Maar er is een hoop gefixed!! En nog meer Cortana functionaliteit waar we nu jij niet op zitten te wachten ☹

http://mspoweruser.com/he...ows-10-mobile-14356-1000/
Fixed.
hjs schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:32:
Ik zit nu in de slow-ring, omdat die fast-ring builds niet lekker werkte op mijn L735.
Maar nu ik een L950 heb, is het alweer tijd om terug te gaan naar de fast-build?
Build 14342 was best buggy, maar er zijn nu echt een heel zooi aan bugs gefixt. Ik denk dat we nu +/- op daily driver niveau zitten zonder al te ergerlijke dingen :P
triflip schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:36:
De lijst van bugfixes ziet er goed uit, hopelijk ook weer iets minder random reboots (had deze voornamelijk bij gebruik van edge op mijn 640XL).

Update is nu aan het installeren.
Daar hoop ik ook op. Had minstens wel 1 random reboot per dag op mijn Lumia 930.
deTuinman schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:14:
ik had gisteren tevens een update voor 'aanraken' app (intern). Nu staat er in die app rechtsonder 3 gekleurde vierkantjes (blauw, rood, geel). Kan nog nergens op het web vinden wat dit is.
Die drie blokjes zijn geloof ik gewoon iets van debugging. Update is schijnbaar voor non-x50 toestellen en voegt weer een (oude) feature toe, wat het precies was weet ik niet meer.

[ Voor 16% gewijzigd door blmp op 02-06-2016 11:17 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:34

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Staat er ook zo in de gewone .318, dus niks nieuws.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DALYqMnAn4YrFv0VrEaTEJU4/full.png

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 02-06-2016 11:27 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:59
Huh? Volgens mij wordt het Insider programma weer een stuk leuker ;) : http://www.windowscentral...vr.it&utm_medium=facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triflip
mspoweruser (de site die ik volg) die vermeld het anders niet. Ook windowscentral heeft het niet in het artikel staan (die site ben ik gestopt met volgen vanwege irritante layout en slechte mobiele site). ;)

De blog van MS meld het inderdaad wel, maar misschien later toegevoegd? Anders hebben de 2 grootste windows phone/mobile nieuws sites toch wel een slechte copy/paste fout gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Laten we hopen dat het een opbouw is naar double-tap to unlock.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Dit zie je ook vaak terug bij kranten en ander drukwerk. Dit is om aan te geven dat er nog voldoende inkt in de telefoon zit om te kunnen printen. Ideaal!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Martinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:31:
[...]

Laten we hopen dat het een opbouw is naar double-tap to unlock.
Euh .... ik heb gewoon Nederlands op mijn telefoon en daar staat bij Aanraken: Activeer de telefoon als ik dubbeltik op het scherm

En als ik dat met mijn schoolengels vertaal dan kom ik nog steeds niet bij unlock. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat dit een functie zou kunnen zijn. Je telefoon unlocken door te dubbeltikken. Want dat zou wel de meest waardeloze beveiliging 'ever' zijn.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:20

SED

GerCor schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:36:
[...]

Je telefoon unlocken door te dubbeltikken. Want dat zou wel de meest waardeloze beveiliging 'ever' zijn.
Is ook geen beveiligingsoptie, die komen daarna.
Het is een simpele wijze om je toestel te unlocken zoals de Lumias aanvankelijk hadden.

Vraag voor de rest.. dit is de eerste keer da tik mijn toestel twee keer zie opstarten na de update. Met twee keer de tandwielen en migratiestap. Is dit bij iedereen zo of ging er bij mij iets mis zonder melding?

Copyright and left by SED...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• triflip
In het engels staat er gewoon "Wake up the phone when I double tap on the screen"

Ger heeft gelijk dat het geen unlocken is (zou idd slechte beveiliging zijn) maar hij is weer aan het muggenziften want iedereen die de functie kent snapt gewoon wat er bedoeld word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

GerCor schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:36:
[...]

Euh .... ik heb gewoon Nederlands op mijn telefoon en daar staat bij Aanraken: Activeer de telefoon als ik dubbeltik op het scherm

En als ik dat met mijn schoolengels vertaal dan kom ik nog steeds niet bij unlock. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat dit een functie zou kunnen zijn. Je telefoon unlocken door te dubbeltikken. Want dat zou wel de meest waardeloze beveiliging 'ever' zijn.
Jij hebt nog een 930 toch? Die had dat wel ja. En dat gaat erom om het scherm aan te zetten, niet om meteen het menu in te duiken. Je moet nog steeds code toetsen of lockscreen wegswipen om de telefoon in te gaan, maar dan hoef je niet de power-knop in te drukken.

Of heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen toen deze feature ook op de 920 zat en bij de 950 launch grote heissa ontstond doen deze ontbrak daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Martinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Jij hebt nog een 930 toch? Die had dat wel ja. En dat gaat erom om het scherm aan te zetten, niet om meteen het menu in te duiken. Je moet nog steeds code toetsen of lockscreen wegswipen om de telefoon in te gaan, maar dan hoef je niet de power-knop in te drukken.

Of heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen toen deze feature ook op de 920 zat en bij de 950 launch grote heissa ontstond doen deze ontbrak daar
Gewoon lezen wat ik schrijf ... Martinspire. Je unlocked helemaal niks met dubbeltikken. Het activeert je telefoon. En met dat dubbeltikken kom je op je lockscreen terecht. Trouwens, dat dubbeltikken is een extra handeling t.o.v. de powerbutton indrukken. En daarom alleen al gebruik ik dubbeltikken zelden. Veel te veel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Bij mij nu ook aan het updaten dus ben benieuwd.

Weet iemand overigens of het mogelijk wordt om je muziek door te spoelen als je de volume knop indrukt en de app naar beneden komt met play, skip en volume e.d.? Ik bedoel bij een mix van 1,5 uur wil ik even een stuk skippen en dit op een tijdlijn even aantikken i.p.v. weer eerste de app te openen.

Momenteel heb je alleen een balk voor volume, terwijl je de harde knoppen hebt. Zelf vind ik dit nogal onnodig en zie liever een tijdslijn, maar dat is mijn mening :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
GerCor schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Gewoon lezen wat ik schrijf ... Martinspire. Je unlocked helemaal niks met dubbeltikken. Het activeert je telefoon. En met dat dubbeltikken kom je op je lockscreen terecht. Trouwens, dat dubbeltikken is een extra handeling t.o.v. de powerbutton indrukken. En daarom alleen al gebruik ik dubbeltikken zelden. Veel te veel werk :P
Ach even aanvulling, vind de dubbeltik optie om te ontwaken handig. En extra handeling zeker niet. Nu kan je de telefoon op je bureau laten liggen en erop dubbeltikken. Anders moet je de telefoon oppakken, recht leggen in je hand en de powerbutton indrukken. Dus best handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Toch naar Fast Ring gegaan en Glimp zit nu niet meer onder Extra's, maar onder Persoonlijke instellingen

Maart als ik klik in Store op Check Updates doet die niks

[ Voor 22% gewijzigd door Dragunov op 02-06-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

GerCor schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:17:
[...]

Staat er ook zo in de gewone .318, dus niks nieuws.

[afbeelding]
Ik draai nu de laatste Fast-Ring build, maar heb deze opties niet. Vergis ik mij nu of kijk ik verkeerd? Ik heb gewoon hetzelfde scherm, maar alleen met de optie om trillen aan te zetten voor de navigatie toetsen. De overige opties staan er nog niet tussen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Dragunov schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:32:

Maar als ik klik in Store op Check Updates doet die niks
Even checken, inderdaad ik ook.
Update Apps automatisch maar weer aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MisterChaoSs schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:30:
[...]
Ik draai nu de laatste Fast-Ring build, maar heb deze opties niet. Vergis ik mij nu of kijk ik verkeerd? Ik heb gewoon hetzelfde scherm, maar alleen met de optie om trillen aan te zetten voor de navigatie toetsen. De overige opties staan er nog niet tussen namelijk.
Wat er wel of niet beschikbaar is op dat scherm is ook toesteltype afhankelijk.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

hardware-lover schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:41:
[...]

Wat er wel of niet beschikbaar is op dat scherm is ook toesteltype afhankelijk.
Excuses, vergeten. Het betreft de Lumia 950XL. Ik reageer nog niet veel op dit topic en was nog gewend om in het Lumia 950(XL) topic te reageren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MisterChaoSs schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:45:
[...]
Excuses, vergeten. Het betreft de Lumia 950XL. Ik reageer nog niet veel op dit topic en was nog gewend om in het Lumia 950(XL) topic te reageren. :+
De 950(XL) heeft al die opties niet op dit moment, enkel het trillen op dat scherm.
Mocht het nog niet bekend zijn wat de update inhoud; http://www.nokiapoweruser...0-mobile-build-10586-338/

Die gekleurde vierkantjes hebben er volgens mij altijd al gestaan.

[ Voor 44% gewijzigd door hardware-lover op 02-06-2016 14:00 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

hardware-lover schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:51:
[...]

De 950(XL) heeft al die opties niet op dit moment, enkel het trillen op dat scherm.
Aaah vandaar, helaas. Dan voorlopig nog maar even wachten.

Overigens heb ik geen problemen met de Store. Heb het gevoel alsof deze build best stabiel is, maar natuurlijk nog niet genoeg gebruikt. Hopelijk gaat de batterij in ieder geval wel weer wat langer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Sinds nieuwe update fastring geen whatsapps binnen op de achtergrond. Alleen bij het openen van whatsapp. Opnieuw installeren van de app werkt ook niet L950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
hjs schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:40:
[...]

Even checken, inderdaad ik ook.
Update Apps automatisch maar weer aanzetten
Ben toch de enige niet!

Op het toestel (L635) van de vrouw komt dit probleem niet voor, maar ze kan nog steeds geen berichten typen die ze ziet, het toetsenbord staat voor meer dan de helft over het tekstvak! Al hard reset uitgevoerd, geen oplossing!!!

Ok, hoe dit nu weer allemaal oplossen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SED

SED

GerCor schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:52:
[...]
Trouwens, dat dubbeltikken is een extra handeling t.o.v. de powerbutton indrukken. En daarom alleen al gebruik ik dubbeltikken zelden. Veel te veel werk :P
In zinloze opmerkingen makenscoor je weer hoog.
Testel oppakken, powerbutton indrukken = 2 handelingen.
Dubbel tap is een handeling ( voor normale mensen dan ;)

Velen noemen dat gewoon unlocken, zo ook de diverse apps voor iphone en android die deze feature nabootsen. Allemaal spreken die over unlock.

http://www.idownloadblog.com/2014/05/02/smarttap/
http://visihow.com/Galaxy_Ace-Double_tap_to_umlock
etc.etc..
Kortom, flauwe en zinloze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

coenox schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:26:
Huh? Volgens mij wordt het Insider programma weer een stuk leuker ;) : http://www.windowscentral...vr.it&utm_medium=facebook
Inderdaad leuke boost voor de insiders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Ik kan al 2 builds geen Speech Languages downloaden. Ik krijg de bekende 'Error downloading'. Wat was de truc die eerder als workaround werkte (er was toch een workaround?)? Cortana wil nou niet luisteren en spreken en Maps heeft dus ook geen stem...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Was ik net er aan gewend, en zeer tevreden over, de integratie van Skype in de app Berichten, slopen ze het er weer uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Argh. Neem je helemaal de moeite om de icons in het action screen opnieuw goed te zetten, blijkt dat het daadwerkelijke scherm precies omgekeerd is tov hoe het in de settings staat 8)7 (bovenste regel staat onderaan, onderste regel bovenaan)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

.oisyn schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:35:
Argh. Neem je helemaal de moeite om de icons in het action screen opnieuw goed te zetten, blijkt dat het daadwerkelijke scherm precies omgekeerd is tov hoe het in de settings staat 8)7 (bovenste regel staat onderaan, onderste regel bovenaan)
Haha ja. Aan de ene kant wel logisch overigens als je op de expand animatie let.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

.oisyn schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:35:
Dit viel mij ook al op. Het was één bende. Ook VPN stond er ineens tussen. Ach. Liever het herschikken van die iconen, dan je rechterbeen geamputeerd toch?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Dragunov schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:45:
[...]

Ben toch de enige niet!

Op het toestel (L635) van de vrouw komt dit probleem niet voor, maar ze kan nog steeds geen berichten typen die ze ziet, het toetsenbord staat voor meer dan de helft over het tekstvak! Al hard reset uitgevoerd, geen oplossing!!!

Ok, hoe dit nu weer allemaal oplossen....
Bij mij werkt het ondertussen weer, niks aan gedaan verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Op forum van Windowscentral staat het probleem ook dat Update button niet werkt van de Store...

Ik weet dat Microsoft ergens dit gemeld had, voor PC dacht ik, maar kan het niet terugvinden

Er zijn nu op me 950 XL 16 updates beschikbaar, waaronder een update voor de Store

[ Voor 18% gewijzigd door Dragunov op 03-06-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Nieuwe update van de store is wel fijn. Knop deed het hier overigens al. Enig minpunt is dat de interface op mijn l950xl met alles zo klein mogelijk ingesteld nu in de portrait modus anders is. Alles is nu onder het hamburger menu links geschoven ipv verspreid over de hele bovenste balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Om mijzelf maar even te quoten:
Swerfer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:04:
Ik kan al 2 builds geen Speech Languages downloaden. Ik krijg de bekende 'Error downloading'. Wat was de truc die eerder als workaround werkte (er was toch een workaround?)? Cortana wil nou niet luisteren en spreken en Maps heeft dus ook geen stem...
Ik heb beide simkaarten verwijderd, toestel opgestart en de downloads gingen van start...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Caelorum schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:50:
Nieuwe update van de store is wel fijn. Knop deed het hier overigens al. Enig minpunt is dat de interface op mijn l950xl met alles zo klein mogelijk ingesteld nu in de portrait modus anders is. Alles is nu onder het hamburger menu links geschoven ipv verspreid over de hele bovenste balk.
Downloads gaan wel heel traag vanavond in de Store, zelfde probleem had ik op PC.

Internet zelf ging snel zoals altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 16:01
Bij mij gaat het downloaden al helemaal niet. Updates van apps in de store lukken niet, blijft maar staan op in behandeling.

Daarnaast is er update voor windows ( ik zit op de langzaamste insider ring) maar die krijg ik dus ook niet binnen. Ondertussen loopt mijn accu in een kleine drie uur helemaal leeg en wordt het toestel(950xl) erg warm.

Ik heb al van alles geprobeerd, soft reset van het toestel. Toestel aan de lader en dan updaten. Toestel via de wifi dan updaten. Er is niks wat lijkt te helpen op dit moment

[ Voor 26% gewijzigd door Heiniken op 04-06-2016 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revival67
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 23:44
Heiniken schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:07:
....

Daarnaast is er update voor windows ( ik zit op de langzaamste insider ring) maar die krijg ik dus ook niet binnen. Ondertussen loopt mijn accu in een kleine drie uur helemaal leeg en wordt het toestel(950xl) erg warm.

Ik heb al van alles geprobeerd, soft reset van het toestel. Toestel aan de lader en dan updaten. Toestel via de wifi dan updaten. Er is niks wat lijkt te helpen op dit moment
Als je accu snel leeg loopt zou je kunnen proberen om tijdelijk je mobiele dataverbinding uit te zetten, schijnt te helpen bij sommige recente insider builds.
Ook zijn er accu problemen geweest met de Microsoft Health app, om te proberen zou je deze dan even kunnen verwijderen.

Geen idee of dit ook invloed heeft op je downloadprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Voor de health app kan je ook aangeven dat die niet in de background mag draaien. Met de laatste build op fast ring hoeft dat niet meer. Daar merk ik overigens ook niets van een trage store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
Als ik kijk naar het accu verbruik van mijn 950xl dan springen er twee dingen uit. Het scherm verbruikt 63% van de accu ondanks dat het beeldscherm uitstaat. Daarnaast gebruikt er van de apps Microsoft Edge 61% van de accu. Terwijl ik alle tabbladen in de browser gesloten heb en daarna de browser zelf ook nog afgesloten.

De app Microsoft health staat niet op mijn mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Heiniken schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:33:
Als ik kijk naar het accu verbruik van mijn 950xl dan springen er twee dingen uit. Het scherm verbruikt 63% van de accu ondanks dat het beeldscherm uitstaat. Daarnaast gebruikt er van de apps Microsoft Edge 61% van de accu. Terwijl ik alle tabbladen in de browser gesloten heb en daarna de browser zelf ook nog afgesloten.

De app Microsoft health staat niet op mijn mobiel
Zie Swerfer in "Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen"

Misschien heb je de telefoon weinig gebruikt en zijn de percentages waar je het over hebt relatief.

Sowieso vreemd, want 63% + 61% is groter dan 100% wat niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dat is inderdaad vreemd. Ik dacht dat in oudere versies van Windows 10 Mobile de percentages voor background en foreground gebruik afzonderlijk werden getoond met een totaal van 200%, maar dat zou betekenen dat Heiniken niet up to date is met zijn toestel (of niet in de fast ring?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
Ik zit niet in de fast ring. Maar in de langzaamste ring. Overstappen op de fast ring gaat niet lukken omdat mijn mobiel geen windows updates binnen haalt. Blijft maar op downloaden staan. Store updates komen ook niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arievl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 12:40
Na een tijdje geen nieuwe builds gedownload te hebben begon het nu toch weer te kriebelen. De laatste build gedownload, een harde reset uitgevoerd en mijn L735 draait 'm als een zonnetje. Geen lags of net wat, performance voelt erg snel aan. Wel vreet deze build stroom.

Overigens zag ik dat deze build als versienummer 1607 mee heeft gekregen. Lijkt dus op een haar na een definitieve versie te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

arievl schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:11:
Overigens zag ik dat deze build als versienummer 1607 mee heeft gekregen. Lijkt dus op een haar na een definitieve versie te zijn?
Volgensmij zit de 1607 'branding' er al een tijdje in (dat is dan ook de release 'versie' voor het publiek). Voor ons gaat het meer om de OS builds :P. En het is nog niet echt bekend waar we uiteindelijk op uit gaan komen al gokken mensen op een 14400 buildnummer als 'final'.
Na een tijdje geen nieuwe builds gedownload te hebben begon het nu toch weer te kriebelen. De laatste build gedownload, een harde reset uitgevoerd en mijn L735 draait 'm als een zonnetje. Geen lags of net wat, performance voelt erg snel aan. Wel vreet deze build stroom.
Al wel even een dagje laten 'rusten'? Want er zijn altijd nog wel een tijdje wat processen bezig in de achtergrond in de eerste uren (afhankelijk van je device).

[ Voor 30% gewijzigd door blmp op 05-06-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arievl
Ja, hij heeft de hele nacht door kunnen pruttelen. Normaal haal ik hem om 6 uur AM van de lader en staat hij dan om 22u 's avonds op 30%. Nu haalde ik 'm om 9 uur AM van de lader en staat hij inmiddels op 40%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

arievl schreef op zondag 05 juni 2016 @ 15:52:
Ja, hij heeft de hele nacht door kunnen pruttelen. Normaal haal ik hem om 6 uur AM van de lader en staat hij dan om 22u 's avonds op 30%. Nu haalde ik 'm om 9 uur AM van de lader en staat hij inmiddels op 40%.
Dat klinkt niet echt gezond nee :P. Mijn Lumia 930 op de laatste 'Fast Ring' build red het makkelijk 1,5 dag en met normaal gebruik voor mij is zelfs 2 dagen prima te doen. Al is gekeken in de battery settings wat zoveel verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arievl
Ja, maar geen slurpende apps. Heb ook bijna alle apps uitgezet in de achtergrond. Maar geeft niks, er zullen nog wel wat battery fixes in komende builds zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Sinds de laatste build heb ik al enkele keren een telefoontje gehad waarbij ik de ringtonen amper 100ms hoor (waarna het telefoontje naar de voice mail gaat)... de persoon die me opbelde wist te vertellen dat het nochtans normaal belde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb toch weer battery drains op mijn 930 met de nieuwste build Het lijkt wel of Outlook Mail hangt bij het checken van de mail en dat leidt tot de drains. Als ik Outlook Mail uitzet op de achtergrond, wordt alles weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Laatst online: 10:24

Wallie

Herr

Ook mensen die met de laatste build 14356.1000 last hebben van live tiles die stoppen met werken? Nooit eerder last van gehad, maar nu lijken er soms random tiles te stoppen. Komen soms weer tot leven, maar m'n Garmin Connect tile wil echt niet meer.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:14
Wallie schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:23:
Ook mensen die met de laatste build 14356.1000 last hebben van live tiles die stoppen met werken? Nooit eerder last van gehad, maar nu lijken er soms random tiles te stoppen. Komen soms weer tot leven, maar m'n Garmin Connect tile wil echt niet meer.
Zelfde probleem hier:
- Battery app, als ik de app start krijg ik ook een melding in de trend van "background task problem" terwijl in mijn instellingen aangegeven staat dat de app op de achtergrond mag draaien
- Regenmeter
- Buienradar

Moet overigens zeggen dat dit niet enkel met de laatste fast ring build, ook met oudere versies. Op het ene moment werkte het wel en op het andere moment weer niet.

[ Voor 12% gewijzigd door SpaceAce op 06-06-2016 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
SpaceAce schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:37:
[...]

Zelfde probleem hier:
- Battery app, als ik de app start krijg ik ook een melding in de trend van "background task problem" terwijl in mijn instellingen aangegeven staat dat de app op de achtergrond mag draaien
- Regenmeter
- Buienradar

Moet overigens zeggen dat dit niet enkel met de laatste fast ring build, ook met oudere versies. Op het ene moment werkte het wel en op het andere moment weer niet.
Het lijkt een probleem van de laatste build. Ik heb het met meerdere apps. MSN weer, regenmeter, Battery app, Cyclers. Live tile stuk en ze kunnen niet meer (goed) op de achtergrond werken.

Ik hoop dat ze het snel fixen. Best vervelend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De laatste build heeft inderdaad wat nieuwe bugs meegebracht waar ik minder blij mee ben, in bv Outlook als ik een nieuwe mail wil straten blijft dat ding op het laadcirkel staan, beantwoord ik een mail doet hij het wel. Rare hierbij, als ik daarna mail sluit en naar concepts ga, staat er wel nieuw blanco mail die ik wel kan bewerken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

r2504 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:45:
Sinds de laatste build heb ik al enkele keren een telefoontje gehad waarbij ik de ringtonen amper 100ms hoor (waarna het telefoontje naar de voice mail gaat)... de persoon die me opbelde wist te vertellen dat het nochtans normaal belde.
Je hebt niet met het maantjes symbool zitten oefenen?
Kijk voor de zekerheid hier even:
http://windows.microsoft....et-hours-on-in-windows-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Nee, Quiet hours staat van 11 - 6 bij mij... en dan hoor je helemaal niets bellen.

De persoon die belde stond trouwens in de white-list van Quiet hours en een minuutje nadien heb ik dan een test gedaan ter controle en toen was er geen enkel probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

r2504 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:45:
Hier ook. Al een paar keer een voicemail sms ontvangen terwijl ik geen gemiste oproep had.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
LDVC schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:00:
[...]
Hier ook. Al een paar keer een voicemail sms ontvangen terwijl ik geen gemiste oproep had.
Ik heb dus wel degelijke een gemiste oproep want ik hoor hem bellen (wel maar enkele milliseconden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:24
Whatsapp web en de Whatsapp desktop app zijn leuke uitvindingen maar zorgen
tevens voor een flinke battery drain op je mobiele telefoon ...

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-07 13:50
Ik krijg mms berichten niet werkend bij Ben met Windows 10 op de Lumia 950 XL.
Is er iemand die wel MMS berichten met Ben kan versturen/ontvangen op Windows 10 mobile?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

cazzie schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:35:
Whatsapp web en de Whatsapp desktop app zijn leuke uitvindingen maar zorgen
tevens voor een flinke battery drain op je mobiele telefoon ...
Ik heb mijn PC continu ingelogd op mijn telefoon, maar bij battery usage staat Whatsapp op <1%. Ik beschouw jouw statement dan ook als onwaar :).

Kan natuurlijk dat bij actief gebruik het wat zwaarder is, maar aangezien je verder het scherm niet gebruikt zou ik denken dat Whatsapp web/desktop efficienter is dan Whatsapp op je telefoon zelf gebruiken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
M'n People tile is al een hele tijd dood (zelfs na een reboot)... nog iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

r2504 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:47:
M'n People tile is al een hele tijd dood (zelfs na een reboot)... nog iemand dit probleem ?
Bij mij ook... na een dag begon hij ineens weer te leven...
hebben diverse mensen problemen met live tiles die ineens stoppen met werken bij deze build. Mijn Garmin Connect tile is ook permanent overleden.

[ Voor 6% gewijzigd door Wallie op 07-06-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
Heiniken schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:02:
Ik zit niet in de fast ring. Maar in de langzaamste ring. Overstappen op de fast ring gaat niet lukken omdat mijn mobiel geen windows updates binnen haalt. Blijft maar op downloaden staan. Store updates komen ook niet binnen
Na ruim 12 uur downloaden nu eindelijk de nieuwste build op mijn mobiel (950XL). Apps updaten werkt ook weer en het meest belangrijke mijn accu gaat weer normaal mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

r2504 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:47:
Niet op mijn telefoon, daar doet hij het prima, op build 14352 op de desktop heb ik wel een live tile, maar met maar 1 persoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn download staat nu al ~4 uur op 99% van de 14356 build, is dat ergens nog door te zetten? Reboot gaat hij bijna direct weer naar 99% en blijft daar weer hangen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Laatst online: 11:28
Wallie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Bij mij ook... na een dag begon hij ineens weer te leven...
hebben diverse mensen problemen met live tiles die ineens stoppen met werken bij deze build. Mijn Garmin Connect tile is ook permanent overleden.
Bij mij zijn er ook diverse life tiles gestopt, zoals nu.nl bèta, mspowerusers en WindowsCentral en Racing one. Heb dit al aangegeven in de feedback hub. De Microsoft msn apps en outlook doen het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Schijnbaar krijgen we nog wat nieuwe features of dingen. Wel nog een tijdje wachten helaas :(.
No new builds today #WindowsInsiders tho we're hustling some *really* interesting things for you late this week & next week. Thank you! <3 - Dona Sarkar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

blmp schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:16:
Schijnbaar krijgen we nog wat nieuwe features of dingen. Wel nog een tijdje wachten helaas :(.

[...]
Eh... toch niet zo lang wachten? Nieuwe build is inmiddels uit in de Fast Ring; build 14361 namelijk.
Known Issues
• You won’t be able to deploy an app via Visual Studio 2015 Update 2 to a phone running this build. As a workaround – you can deploy the app by using the Windows 10 Application Deployment (WinAppDeployCmd.exe) command-line tool.
• In some cases, the new cross-device Cortana features first highlighted in Build 14356 may not work. Restarting your phone should fix the issue and get the features working.
• After installing this build, you may notice your Quick Actions icons are not in the same order. This is a side effect of the fixes/changes we made to Action Center. To re-arrange your icons to your preferred order, just go to Settings > System > Notifications & actions > (Quick actions) and touch, hold, and then drag to re-arrange icons to whatever position you want. Remember: the four items in the top row are what will show as your immediately viewable Quick Actions.
• We are continuing to investigate data issues with some Dual-SIM devices where cellular data doesn’t work correctly with a second SIM. Several issues relating to cellular data with Dual-SIM devices have been reported by Insiders with the last two Mobile builds and we’re investigating these reports.
bron: https://blogs.windows.com...ider-preview-build-14361/

[ Voor 59% gewijzigd door blmp op 08-06-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
blmp schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:16:
[...]
Eh... toch niet zo lang wachten? Nieuwe build is inmiddels uit in de Fast Ring; build 14361 namelijk.
[...]

Leuk, kunnen we de Quick action icons weer gaan ordenen.... Maar idd weer een update, gaat lekker snel...😋

Edit: Na installatie van 14361 staan bij mij de iconen op de zelfde volgorde.

[ Voor 8% gewijzigd door ardvark99 op 08-06-2016 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

blmp schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:16:
[...]

[...]

quote: Microsoft
You won’t be able to deploy an app via Visual Studio 2015 Update 2 to a phone running this build. As a workaround – you can deploy the app by using the Windows 10 Application Deployment (WinAppDeployCmd.exe) command-line tool.
Hier heb ik helaas wel last van, ook al bij 14356...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
DeMoN schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:52:
[...]

Deze kan wel in de TS of topicwarning, klik eens rond, heerlijke site!!
http://changewindows.org/rings.php
You're welcome. 8)

Anyway, 14361 lijkt een goede build te zijn. Vind de nieuwe active-state van tabs in de Settings app alleen spuuglelijk (was al zo in 14356, maar toch), maar voor de rest is het wel goed, lijkt stabiel te zijn en momenteel nog geen opvallende pieken in batterijverbruik gezien.

[ Voor 36% gewijzigd door Loller1 op 08-06-2016 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Ook de 14361 er op. Jammer dat ze in de releasenotes niks zeggen over het oplossen van stoppende live tiles... mijn Garmin Connect blijft helaas niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
De Phonos UWP Preview app heeft het ook opgegeven... bij het starten geeft de app aan dat er een firewall probleem is. Volgens de developer is dit een probleem met de laatst build, dus blijkbaar is er een of ander netwerk issue (al ken ik de preciese details niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 10:47

Louw Post

Cerenas

r2504 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:23:
De Phonos UWP Preview app heeft het ook opgegeven... bij het starten geeft de app aan dat er een firewall probleem is. Volgens de developer is dit een probleem met de laatst build, dus blijkbaar is er een of ander netwerk issue (al ken ik de preciese details niet).
Instagram doet het ook niet meer, gaat meteen weer terug naar homescreen na het openen.

Tevens moet ik WhatsApp nu echt openen om berichten binnen te krijgen, dus dat werkt ook al niet helemaal lekker sinds de update van gister. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Wallie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 06:39:
Ook de 14361 er op. Jammer dat ze in de releasenotes niks zeggen over het oplossen van stoppende live tiles... mijn Garmin Connect blijft helaas niks doen.
Ja, ze lijken inderdaad vrij dood momenteel. Bij de vorige update was er meer live tile activiteit :P
Louw Post schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:52:
[...]

Instagram doet het ook niet meer, gaat meteen weer terug naar homescreen na het openen.

Tevens moet ik WhatsApp nu echt openen om berichten binnen te krijgen, dus dat werkt ook al niet helemaal lekker sinds de update van gister. |:(
Instagram lijkt inderdaad dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Toch maar van de slowring naar de fast ring gegaan en tot nu toe ben ik er erg over te spreken. Windows hello doet het weer, Store icoontje is weer terug en apps zoals spotify doen het weer (hij crashde iedere keer). Het is erg te merken dat we richten juli gaan, aangezien de builds steeds stabieler en snapier aanvoelen.

[ Voor 19% gewijzigd door vali op 09-06-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

De laatste paar builds is de stabiliteit op Mobile wel verbeterd moet ik zeggen. Kan er eindelijk weer van op aan dat ie gewoon blijft werken en niks raars gaat doen.

Maar wat zijn ze toch telkens met de GUI van de store aan het kloten? De downloads zien er nu echt niet uit, maar ook productpagina's horten en stoten aan alle kanten, naast dat de layout ook daar naatje is.
Ach, daar is nog wel wat aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Louw Post schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:52:
[...]
Had ik ook enkele dagen... na een herstart van m'n telefoon was het dan plots terug in orde.

Geen idee of iemand iCoyote gebruikt maar dat werkt al drie weken nog amper... de verbinding met hun servers is dramatisch al heb ik geen idee of dit een W10M issue is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn telefoon blijft nu hangen op downloading 100% (van de afgelopen dagen 99%) op de 14356, is daar nog een workaround voor om die erop te krijgen zodat ik ook de 361 kan ontvangen? Store werkt amper, live tiles die stoppen met werken en irritante keyboard die niet opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
SinergyX schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:24:
Mijn telefoon blijft nu hangen op downloading 100% (van de afgelopen dagen 99%) op de 14356, is daar nog een workaround voor om die erop te krijgen zodat ik ook de 361 kan ontvangen? Store werkt amper, live tiles die stoppen met werken en irritante keyboard die niet opent.
Schijnt dat een te volle opslag op je telefoon problemen kunnen leveren. Bij mij staat zowat alles op mijn sd-kaart en de updates verliep vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Ik heb sinds de update gisteravond nu wel telkens problemen met wifi en soms 4G.
Het internet valt dan weg met als gevolg dat de store bijv niet meer wil laden en healtjh geen connectie heeft.
L950
Meer slachtoffers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vali schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:37:
[...]

Schijnt dat een te volle opslag op je telefoon problemen kunnen leveren. Bij mij staat zowat alles op mijn sd-kaart en de updates verliep vrij snel.
Ik heb 9.5GB van de 30GB gebruikt, dus nog ~20 over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
SED schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:40:
Ik heb sinds de update gisteravond nu wel telkens problemen met wifi en soms 4G.
Het internet valt dan weg met als gevolg dat de store bijv niet meer wil laden en healtjh geen connectie heeft.
L950
Meer slachtoffers?
Van de Health app is een update, maar als je niet bij de Store kan, heb je daar niets aan. Ik heb iig geen last van WiFi connecties en de Store. Neem aan dat je het toestel al een keer gereboot hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Ik heb de nieuwe health app reeds.. wifi wwerkt telkens een paar minuten om vervolgens weg te vallen.
Rebooten is de standaard handeling inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 22:33
SED schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:40:
L950
Meer slachtoffers?
Bij mij valt ook de Wifi en 4G wel weg. Daarna Phone freeze en een hard reset nodig :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyX schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:43:
[...]

Ik heb 9.5GB van de 30GB gebruikt, dus nog ~20 over..
En het was dus wederom weer die wifi.. je MOET dus verbinding hebben met wifi wil dat ding uberhaubt iets doen, ik dacht dat dat allang niet meer nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-PaiN
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 13:36
SinergyX schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:15:
[...]

En het was dus wederom weer die wifi.. je MOET dus verbinding hebben met wifi wil dat ding uberhaubt iets doen, ik dacht dat dat allang niet meer nodig was.
Zeer irritant inderdaad.
Ik heb oneindig* 4G en hou WiFi liever uitgeschakeld, maar schijnbaar kan ik nergens instellen dat mijn mobiele data verbinding niet metered moet zijn :O

* +-180GB/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

14361: Vanmorgen mijn L950XL om 05:45 van de lader, nu nog 88%. Top build...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
Swerfer schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:26:
14361: Vanmorgen mijn L950XL om 05:45 van de lader, nu nog 88%. Top build...
Idle neem ik aan? Zo'n verbruik kun je denk ik alleen maar halen door hem niet te gebruiken of heel af en toe WhatsApp oid te openen (wat de gemiddelde Nederlander doet)... Op .318 haal ik ook 4% daling op 12 uur, maar dan ligt hij stil. :9

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Nu nog 30% batterijleven over. Had deze woensdagmorgen uit stekker gehaald, enkel 's middags gebruikt om te smsen, ganse dag komen er wel emails binnen.

Dan nog de nieuwste fast build geïnstalleerd, en nu vanavond nog altijd redelijk goede accuduur, zoals eerst vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

barta123 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:41:
[...]

Idle neem ik aan? Zo'n verbruik kun je denk ik alleen maar halen door hem niet te gebruiken of heel af en toe WhatsApp oid te openen (wat de gemiddelde Nederlander doet)... Op .318 haal ik ook 4% daling op 12 uur, maar dan ligt hij stil. :9
Inderdaad niet heel veel gebruikt, maar met vorige build haalde ik dat nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
r2504 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:23:
Ook in de 14361 build is dit nog steeds het geval :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:35

Rhapsody

In Metal We Trust

FtsController werkt nog wel. Het is ff behelpen, maar goed.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik ben overgestapt naar insider builds krijg ik Skype niet meer aan de praat op mijn Lumia 650. Skype stond geïnstalleerd maar in plaats van een login-knop in de app kreeg ik een get skype knop die vervolgens naar dezelfde app in de store verwees, waar die dus al als geïnstalleerd stond aangemerkt. Na de app verwijderd te hebben krijg ik telkens een foutmelding als ik opnieuw wil installeren. Vervolgens blijft de telefoon eindeloos proberen om Skype te installeren. Is dit een bekend probleem?

Ik hoop dat er snel een UWP-versie van Skype uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arievl
Goede ervaringen met de laatste build. Batterij op mijn L735 nu wel okee. Wel zijn de live tiles voor agenda en personen gestopt met werken. Store is beter dan op de vorige build maar nog opvallend traag.
Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste

Let op:
Let op, dit topic is alleen bedoeld voor de insider preview builds van Windows 10 Mobile. De reguliere versie van het mobiele besturingssysteem mag besproken worden in: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.