Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 22:08
hansie_k schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:27:
[...]

Hoe snel is jou accu leeg?
Is de boel te gebruiken als dagelijkse telefoon, of werkt dat nog niet?
Ik gebruik al meer dan 1.5 jaar Insider builds (zowel TH als RS) op m'n dagelijkse telefoon voor business doeleinden. Over het algemeen is dit nog geen probleem geweest al heeft de huidige build een duidelijk batterij probleem (als je tijdens de dag dus niet kan herladen kan het een probleem zijn).
Heb je een schone installatie gedaan, of over een oude build heen?
1.5 jaar constant over de vorige build... nog geen enkele schone install gedaan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
hansie_k schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:27:
[...]

Hoe snel is jou accu leeg?
Is de boel te gebruiken als dagelijkse telefoon, of werkt dat nog niet?
Heb je een schone installatie gedaan, of over een oude build heen?

Bedankt, zit hier met een L830 en wil ook graag over ...
Door de slechte batterijduur zou ik het niet als dagelijkse telefoon aanraden, al doe ik dat wel. Tegen de avond moet die aan de lader met licht gebruik, normaal haal ik de dag makkelijk, maar nu de laatste paar uur niet.
Ik heb geen schone installatie gedaan, gewoon vanaf .318 productie, naar .1003 Redstone Fast ring zonder reset.

Het gekke is, je zou veel bugs verwachten, maar ik zie ze niet.

[ Voor 9% gewijzigd door jodeltje op 23-05-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:19
Mijn L820 met de laatste insider release preview doet het nu ruim anderhalve dag
* een aantal achtergrond service's zijn uitgeschakeld
en de L640 met de laatste insider fast houdt het met gemak 3 dagen vol
* hier heb ik geen aanpassingen gedaan aan achtergrond service's

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
M'n 930 hangt weeral sinds de middag aan de lader :-(

Hoog tijd voor een nieuwe build... begrijp niet dat zoiets door een interne validatie geraakt bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

r2504 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:40:

Hoog tijd voor een nieuwe build... begrijp niet dat zoiets door een interne validatie geraakt bij Microsoft.
Nee daar verbaas ik me ook over eerlijk gezegd.
Al moet ik zeggen als ik af en toe om me heen kijk wat er door QA's heen komt / glipt... :X

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

r2504 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:40:

Al geprobeerd om mobiele data uit te zetten? Sinds ik hier mobiele data uit heb staan (en wel wifi heb natuurlijk :P) gaat hij weer makkelijk 2dagen mee en wordt hij ook niet meer warm (of bijna niet). Dus daar lijkt de fout in te zitten (althans op mijn L930)

[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 24-05-2016 18:36 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Vandaag mijn eerste accudrain gehad en een toestel zo warm dat een eitje gebakken kon worden...
Uitgezet en af laten koelen voordat ie weer werd aangezet.
Wellicht doordat MS Health aan bleef staan?? geen idee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik had vandaag dat mijn 735 zo heet werd dan mijn iphone die er tegenaan zat uitschakelde wegens hitte :X

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
peerke63 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:46:
Vandaag mijn eerste accudrain gehad en een toestel zo warm dat een eitje gebakken kon worden...
Uitgezet en af laten koelen voordat ie weer werd aangezet.
Wellicht doordat MS Health aan bleef staan?? geen idee
Probeer maar eens uit te zetten. Geen idee of dat uiteindelijk de oorzaak was, maar nadat ik MS Health uit had gezet waren de problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Mocht het bij jou niet zo zijn, dan ga ik weer proberen het aan te zetten :D

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 24-05-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:00
Ook bij mij (Lumia 1520) gigantische battery drains. Dit na een clean install met WDRT ("sad smiley" na een reset). Zo erg dat de draadloze lader mijn telefoon stomweg niet meer op kán laden, omdat de telefoon meer energie verbruikt dan dat ie oplaadt... ;w Probleem lijkt 'm te zitten in de Health app en Cortana die beide gigantisch veel 'background usage' aangeven in de battery app.

Daarnaast werken de 'cards' in Cortana bij mij niet, kan ik nog steeds geen engelse spraakdata downloaden (nog vervelender: deze update blijft hangen waardoor ik iedere keer een melding krijg dat ik mijn telefoon opnieuw op moet starten), werkt bluetooth soms wel en soms niet, laad de feedback app maar héél weinig feedback zien (maar in de vorige build kon ik niet eens feedback geven, dus dat is op zich een verbetering), en soms hapert het systeem net zo erg als de gemiddelde budget Android. Bovendien zit de telefoon ook niet meer prettig in je broekzak als ie zo heet wordt.

Maar ja, dat SMS sync, notificaties bij lege batterij op de PC, en swipen in Edge is toch allemaal verdomde handig... dus wil niet echt terug naar productie.

Wordt echt tijd voor een nieuwe build... Tot die tijd maar met powerbank rondlopen en overal aan de lader waar mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Er blijkt een nieuwe build te zijn in de internal ring bij Microsoft... hopelijk komt die dus eerstdaags in de fast ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik heb vooral last van dat LockMix (lockscreen) niet meer actualiseert. Accupercentage blijft hangen, achtergrond ververst niet dagelijks, weer update niet meer. Heel vervelend. Binnenkort nog maar eens weer een volledige hardreset (wel zonder WDRT, gewoon vanaf de laatste build fabrieksinstellingen).

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24

Wallie

Herr

Gisteren eens een update van .318 naar de insider build gedaan (640XL). Werkt allemaal net wat vloeiender, vooral in Edge. Wel was vanmorgen de WiFi uitgevallen toen ik wakker werd (reboot nodig) en liep net het hele toestel vast en begon oneindig te trillen. Heb de batterij eruit moeten halen. Leuk als je lid van het vrouwelijke ras, maar ik had er niet zoveel aan :+

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triflip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-08 13:15
WIFI op mijn 640XL stopt bij mij ook af en toe met werken in de redstone builds, gelukkig is mijn data bundel groot genoeg.

Verder moet ik sinds de laatste 2 builds bepaalde apps opnieuw installeren om de live tile weer werkend te krijgen.

Accu lijkt sinds de laatste builds ook iets sneller leeg te gaan maar met mijn gebruik nog niet hinderlijk, zit nu op het einde van de dag rond de 35-40% terwijl dat voorheen 45-50% was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Nou kom maar door met die build, want het is nu net kwart over 10 en mijn mobiel zit nu op 42%. Hij is om 7.00 uit de lader getrokken en er niets mee gedaan :X

Health uitgezet maar dat helpt niet echt veel.

//edit: nu heb een reboot cyclus te pakken, elke 10 minuten een reboot. Waarbij het windows teken wel heel vaag op mijn scherm komt bij de bootcycle.

[ Voor 26% gewijzigd door zwahiel op 25-05-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zit bij mij gelukkig nu wel goed. 7% in 4 uur tijd. Op die manier kan ik nog wel even. En ik heb toch echt al een goed half uur intensief lopen internetten. Geen peil op te trekken zo. Gisteren was die na 4 uur met hetzelfde verbruik al op ~80% (20% verbruik dus).

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 25-05-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

zwahiel schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:19:
Nou kom maar door met die build, want het is nu net kwart over 10 en mijn mobiel zit nu op 42%. Hij is om 7.00 uit de lader getrokken en er niets mee gedaan :X

Health uitgezet maar dat helpt niet echt veel.

//edit: nu heb een reboot cyclus te pakken, elke 10 minuten een reboot. Waarbij het windows teken wel heel vaag op mijn scherm komt bij de bootcycle.
Mobiele data al eens geprobeerd uit te zetten? Dat lijkt van wat ik op Reddit lees (en vanuit mijn eigen ervaring) de oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 25-05-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Laatst online: 03-09 16:43
Bij mij (640) ook enorme accu drain, totdat ik Health uit had gezet bij background apps. Bij mij was een volle accu in 8 uur tijd leeg, totdat ik Health heb gestopt. Nu gaat ie weer lang mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r2504
blmp schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:11:
[...]
Mobiele data al eens geprobeerd uit te zetten?
Naar het schijnt zou het uitzetten van je telefoon ook helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

r2504 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:11:
[...]

Naar het schijnt zou het uitzetten van je telefoon ook helpen _/-\o_
:'(

Ik heb nu net recovery gedaan naar wat ik dacht de productieversie van 10, maar het is toch 8.1r2 geworden. Ook even prima, totdat er een fix is voor de batterij.

Was weer even vergeten hoe snel 8.1 op een 735 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
WDRT zet je steeds terug naar 8.1... behalve voor de toestellen geleverd met WM10.

Je kan echter kiezen voor de TH2 builds (dacht dat dit de production of release build was)... en eerstdaags terug naar de RS builds gaan als er een nieuwe build is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

r2504 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:45:
WDRT zet je steeds terug naar 8.1... behalve voor de toestellen geleverd met WM10.

Je kan echter kiezen voor de TH2 builds (dacht dat dit de production of release build was)... en eerstdaags terug naar de RS builds gaan als er een nieuwe build is.
Even W10 upgrade assistent installeren en dan gaat ie upgraden naar w10 production build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Caelorum schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:25:
[...]

Probeer maar eens uit te zetten. Geen idee of dat uiteindelijk de oorzaak was, maar nadat ik MS Health uit had gezet waren de problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Mocht het bij jou niet zo zijn, dan ga ik weer proberen het aan te zetten :D
Ik had MS Health niet afgesloten op de achtergrond draaien.
Nu ik het wél heb afgesloten.. geen last meer van warm-wordend-toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zet dan ook in de batterij-instellingen uit dat die op de achtergrond mag draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nieuwe update die batterij- en hitte problemen oplost.

https://blogs.windows.com...ider-preview-build-14342/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
En blijkbaar heeft deze nieuwe build ook nog steeds het installatie issue... na het herstarten van m'n telefoon kijk ik ondertussen al weer dik 30 minuten tegen het Windows logo aan. Nog een kwartiertje wachten om zeker te zijn en hopelijk komt hij er dan opnieuw door na een powercycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Ik zou het fijn vinden als ie uberhaupt aan de installatie begint, maar dat lijkt niet te gebeuren :(

Edit: na 3x proberen gaat ie eindelijk verder

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2016 10:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:34
Bij mij is de nieuwe build vanmorgen prima gegaan. Binnen ongeveer 15 min. weer up and running op een Lumia 640

[ Voor 8% gewijzigd door Terpstars op 26-05-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Na 45 minuten wachten op het Windows Logo een power cycle gedaan waarna hij netjes verder ging met de installatie. Wel fijn terug een koude telefoon te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Ik zat ook weer vast op het Windows logo, maar dat zijn we inmiddels gewend. De accuduur lijkt weer normaal te zijn gelukkig. Een koude telefoon die ~2dagen (als ik het zo schat op basis van percentage) mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:14
Met de nieuwe build (1004) heb ik twee probleempjes op m'n Lumia 650:
- M'n lockscreen geeft regelmatig aan dat ik 99 nieuwe mails heb
- M'n Battery app geeft aan dat de backtask niet loopt (terwijl de app hiervoor wel toestemming heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-07 13:50
Gelukkig weer een nieuwe insider build.
Bij de vorige had ik last van ongewenste rotatie in apps maar deze lijkt weer stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Nog mensen die laatste build niet binnen krijgen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik vandaag al verschillende keren gehad dat het openen van de mail hem ook meteen weer sluit ? (een tweede keer gaat het dan wel goed).

Soundhound doet het trouwens ook weer niet meer... crashed enkele seconden na het openen van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Ik heb ook 'veel' problemen met deze build (14342 alle revisions). Apps die niet (goed) werken (Tranlate, Groove, Rabobank, Maps) en af een toe hangt het OS. Het vreemde is dat bij elke revision weer andere apps problemen gaven en dus bij een andere revision het soms ook zomaar weer deden.

Er moet maar snel een nieuwe build komen en dan hopen dat die stabiel genoeg is en door kan gaan voor release candidate...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Dragunov schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:02:
Nog mensen die laatste build niet binnen krijgen?

Bedankt!
Opgelost!

Om de een of andere redenen stond toestel in de Slow ring, na het toestel te hebben ingesteld in Fast ring kwam update binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:28
Swerfer schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:47:
Ik heb ook 'veel' problemen met deze build (14342 alle revisions). Apps die niet (goed) werken (Tranlate, Groove, Rabobank, Maps) en af een toe hangt het OS. Het vreemde is dat bij elke revision weer andere apps problemen gaven en dus bij een andere revision het soms ook zomaar weer deden.

Er moet maar snel een nieuwe build komen en dan hopen dat die stabiel genoeg is en door kan gaan voor release candidate...
Ik heb dit gehad met de eerste release van 14342, maar met de laatste twee releases niet meer.

Ik heb wel een irritant geval met Edge in de laatste builds, wanneer ik in een tekst box iets wil intikken, komt vaak het toetsenbord niet naar voren. Edge flink op de site rond tappen helpt dan op een gegeven moment wel.

Apart dat er zoveel verschillende issues zijn die voor iedereen verschillend zijn in de zelfde release. Microsoft heeft nog genoeg te doen de komende twee maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ardvark99 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:46:
[...]

Ik heb dit gehad met de eerste release van 14342, maar met de laatste twee releases niet meer.

Ik heb wel een irritant geval met Edge in de laatste builds, wanneer ik in een tekst box iets wil intikken, komt vaak het toetsenbord niet naar voren. Edge flink op de site rond tappen helpt dan op een gegeven moment wel.

Apart dat er zoveel verschillende issues zijn die voor iedereen verschillend zijn in de zelfde release. Microsoft heeft nog genoeg te doen de komende twee maanden...
Het updaten zelf gaat bij mij wel altijd soepel, maar bij mij komt soms ook het toetsenbord niet te voorschijn.
zal dit trouwens eens melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

ardvark99 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:46:
[...]
Ik heb hiervoor feedback gegeven. Als je een nieuwe tab opent met bijvoorbeeld Google of Bing, dan krijgt automatisch de textbox focus. Dan verschijnt er geen toetsenbord. Tap je naast de textbox en dan weer in de textbox, dan komt het toetsenbord wel tevoorschijn.

Het probleem is alleen bij een nieuw tabblad. Navigeer je naar een andere site met een textbox in een bestaand tabblad, dan komt wel het toetsenbord tevoorschijn...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Swerfer schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:46:
[...]

Ik heb hiervoor feedback gegeven. Als je een nieuwe tab opent met bijvoorbeeld Google of Bing, dan krijgt automatisch de textbox focus. Dan verschijnt er geen toetsenbord. Tap je naast de textbox en dan weer in de textbox, dan komt het toetsenbord wel tevoorschijn.

Het probleem is alleen bij een nieuw tabblad. Navigeer je naar een andere site met een textbox in een bestaand tabblad, dan komt wel het toetsenbord tevoorschijn...
Zelfs effe reageren op dit bericht kost moeite om het toetsenbord naar voren te krijgen. Effe switchen naar een ander tabblad, en weer terug lijkt te helpen.

Heb twee berichten in de feedback gevonden betreffende dit probleem, en maar gelijk geupvoted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Eindelijk een feature waar ik al een tijdje op zit te wachten. Al is de implementatie iets anders dan verwacht (gebruikt Cortana).
At Build 2016, Microsoft announced that the company will be bringing Notification Syncing to Windows 10. The new feature will allow users to view their Windows 10 Mobile or Android smartphone’s notifications on their Windows 10 PC almost instantly via Cortana.

Microsoft today released Windows 10 Insider Preview Build 14352 which brings notification syncing support for Windows 10 Mobile. However, Insiders will require a newer build (1435x) which the company is currently testing internally.
Komt als het goed is met de volgende insider preview dus. Ben benieuwd.

bron: http://mspoweruser.com/no...-pc-coming-soon-insiders/

[ Voor 13% gewijzigd door blmp op 27-05-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
blmp schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:34:
Eindelijk een feature waar ik al een tijdje op zit te wachten. Al is de implementatie iets anders dan verwacht (gebruikt Cortana).
[...]
Waarom dit, en meerdere functies, alleen met Cortana kunnen werken ontgaat mij.

Ze willen o.a. focussen op West Europa, dan mogen ze gauw wat talen gaan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

ardvark99 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:11:
[...]

Waarom dit, en meerdere functies, alleen met Cortana kunnen werken ontgaat mij.

Ze willen o.a. focussen op West Europa, dan mogen ze gauw wat talen gaan toevoegen.
Waarschijnlijk is het qua development gewoon makkelijker om een 'extensie' te schrijven voor Cortana dan een hele nieuwe API. Ben inderdaad wel benieuwd wat ze gaan doen om Cortana goed te krijgen in Europa (met lokale talen).

[ Voor 5% gewijzigd door blmp op 27-05-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toetsenbordeuvel heb ik ook op mijn Lumia 650. Verder vind ik het geen al te vlotte build, maar dat vond ik met de laatste production builds eigenlijk ook al. Apps moeten vaak wat langer laden en ook heb ik regelmatig site reloads in Edge als ik tussen tabs switch.

Verder vind ik glance in een donkere kamer veel te fel. Dat mag van mij een stuk minder. Het gekke is dat de klok in het lock screen in een donkere kamer minder fel is dan in glance. Ik gebruik een zwarte achtergrond in het lock screen waardoor dat goed opvalt.

Die swipe gestures in Edge zitten mij vooral in de weg. Horizontaal scrollen van bepaalde html elementen werkt niet lekker meer. O.a. de highlights op de frontpage zijn zo minder goed bereikbaar. Ik had liever een forward optie onder de menuknop gezien.

Ik hoop dat de RTM build een stuk soepeler loopt straks dan de huidige versie. Ik ben nog niet onder de indruk van de vorderingen t.o.v. de production build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:38:
Het toetsenbordeuvel heb ik ook op mijn Lumia 650. Verder vind ik het geen al te vlotte build, maar dat vond ik met de laatste production builds eigenlijk ook al. Apps moeten vaak wat langer laden en ook heb ik regelmatig site reloads in Edge als ik tussen tabs switch.
Raar, hier werkt Edge juist echt stukken beter deze laatste builds dan op de 10586 builds. Performance kan hier en daar wel wat tweaks gebruiken, maar zover ik ervaren heb is het nu vergelijkbaar met productie builds (op mijn toestel althans).
Die swipe gestures in Edge zitten mij vooral in de weg. Horizontaal scrollen van bepaalde html elementen werkt niet lekker meer. O.a. de highlights op de frontpage zijn zo minder goed bereikbaar. Ik had liever een forward optie onder de menuknop gezien.
Nog geen last van gehad eigenlijk. Het swipen gaat 'stroef' genoeg dat je het niet perongeluk doet in elk geval.
Ik hoop dat de RTM build een stuk soepeler loopt straks dan de huidige versie. Ik ben nog niet onder de indruk van de vorderingen t.o.v. de production build.
Ze zijn ook tot afgelopen week nog met nieuwe features bezig geweest. Van wat ik gelezen heb zitten ze nu +/- in de feature-freeze waarna het bugfixes en optimaliseren weer begint tot de eindatum.

Al heb ik geen idee meer waar ik het gelezen heb. Misschien was het wel een 'rumor'.

[ Voor 11% gewijzigd door blmp op 27-05-2016 20:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
blmp schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:42:
[...]

Ze zijn ook tot afgelopen week nog met nieuwe features bezig geweest. Van wat ik gelezen heb zitten ze nu +/- in de feature-freeze waarna het bugfixes en optimaliseren weer begint tot de eindatum.
Volgens mij moeten er nog enkele features toegevoegd worden:
Vingerscanner voor de HP toestellen
Bluetooth stack
Double tap wake up
Message sync

Maar de komende tijd wordt er idd veel tijd besteed aan bugfixes en optimalisatie. Ze hebben nog genoeg te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

ardvark99 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:04:
[...]

Volgens mij moeten er nog enkele features toegevoegd worden:
Vingerscanner voor de HP toestellen
Bluetooth stack
Double tap wake up
Message sync

Maar de komende tijd wordt er idd veel tijd besteed aan bugfixes en optimalisatie. Ze hebben nog genoeg te doen....
Klopt wordt nog een hoop toegevoegd deze weken. Het feest is ook nog zeker niet voorbij. Message sync (je bedoeld notificaties syncen?) komt in de aankomende build al. Maar lees van heel veel dingen zoals de Bluetooth stack dat dat voor 'de zomer' gepland is. Vraag me af of dat dan in de anniversary update komt of in cumulatieve updates erna.

de geruchten voor RS2 features zijn wel _/-\o_. Landscape startscherm, mogelijk interactieve live tiles en mogelijk splitscreen en natuurlijk 'hand off/continuum' verbeteringen als in: je email verder typen op je telefoon waar je op je pc aan begon.

[ Voor 14% gewijzigd door blmp op 27-05-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
heb afgelopen nacht de nieuwste build geïnstalleerd (fast-ring)...maar opeens weer erg warm wordend en batterydrain...
zelfs oplader kon de drain eigenlijk niet bijhouden.
Na uit en weer aanzetten...lijkt het goed te gaan... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
peerke63 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 00:48:
heb afgelopen nacht de nieuwste build geïnstalleerd (fast-ring)...maar opeens weer erg warm wordend en batterydrain...
Meteen na de update bedoel je... is normaal aangezien hij de eerste 20 a 60 minuten afhankelijk van je telefoon bezig is met nog allerlei apps te updaten. Normaal gezien moet na een uurtje alles normaal zijn... wat batterij betreft is met .1004 bij mij alvast alles terug min of meer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
M'n Phone app crashed sinds de laatste update vaak... open ze en binnen één a twee seconde sluit ze zichzelf. Met deze buiild heb ik dat trouwens met wel meer apps.

Trouwens ook vaak dat ik een telefoontje krijg en de ringtone maar enkele milliseconden hoor en het telefoontje vanzelf naar m'n voicemail gaat.

[ Voor 30% gewijzigd door r2504 op 28-05-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het mogelijk wordt om die Edge gestures uit te schakelen want ik vind het helemaal niks. Ik heb al een paar keer per ongeluk vooruit of terug geswiped. Ik had eigenlijk gehoopt dat dit via about:flags wel mogelijk zou zijn. Google Chrome voor Android heeft een hele waslijst aan flags, maar dat is in Edge erg teleurstellend.

Ook merk ik vaak afspeelproblemen met media-elementen in Edge. Zo liep bijvoorbeeld het filmpje van de Falcon9-landing op de frontpage vast met de melding dat de browser een bepaalde codec niet ondersteunt. Na een refresh werkte het ineens wel. Haperende of niet afspelende video is me al vaker overkomen, overigens ook gewoon met de production builds.

Microsoft heeft nog even om alle bugs te pletten tot aan de officiële release en ik hoop dat ze dat ook doen. Gebeurt dat niet dan kan ik wel eens een stuk minder geduldig zijn met Windows Mobile dan ik aanvankelijk zelf had gehoopt. De vormgeving spreekt me nog steeds erg aan en de bediening voelt in beginsel erg goed maar uiteindelijk moet een smartphone toch ook een keer gewoon werken zonder haperingen en daarvan gebeuren er tot dusver gewoon veel teveel. En nogmaals, zowel production als insider builds vertonen vergelijkbare kuren. We zullen zien, eind juli is erop of eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:41:
Ik hoop dat het mogelijk wordt om die Edge gestures uit te schakelen want ik vind het helemaal niks. Ik heb al een paar keer per ongeluk vooruit of terug geswiped. [...]
Voor Edge was het ook al aanwezig op Windows Phone. Toen moest je echter echt vanaf de rand van het scherm vegen tot halverwege. Met die techniek is het vrij lastig om per ongeluk weg te navigeren. Waarom ze het nu overal op het scherm hebben toegestaan is mij een raadsel.
[..] Ook merk ik vaak afspeelproblemen met media-elementen in Edge. Zo liep bijvoorbeeld het filmpje van de Falcon9-landing op de frontpage vast met de melding dat de browser een bepaalde codec niet ondersteunt. Na een refresh werkte het ineens wel. [...]
Dit zal te maken hebben met de nieuwe codecs die ze zijn gaan ondersteunen. Ik ga er even vanuit dat dit inderdaad een tijdelijk probleem is. Het zit er nog maar een week of twee in namelijk.
[...] Microsoft heeft nog even om alle bugs te pletten tot aan de officiële release en ik hoop dat ze dat ook doen. Gebeurt dat niet dan kan ik wel eens een stuk minder geduldig zijn met Windows Mobile dan ik aanvankelijk zelf had gehoopt.[...]
Tot nu toe hebben ze altijd een vrijwel bugvrije release gedaan. Waarom zou het nu niet zo zijn? Dat deze builds redelijk veel bugs bevatten is gewoon normaal onderdeel van de ontwikkelstrategie. Voor een stabiele telefoon moet je gewoon productiesoftware draaien. Daar zitten nog wel eens bugs in, maar niets dat echt je telefoon traag maakt of laat herstarten (en anders moet je een reset doen totdat het wel zo werkt)
[...] En nogmaals, zowel production als insider builds vertonen vergelijkbare kuren. We zullen zien, eind juli is erop of eronder.
Vraag mij dan toch af of het ligt aan de software. Volgens mij heeft Microsoft behoorlijk wat inferieure hardware de deur uit gedaan. Hoe zit dat met de toestellen van andere merken eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor die keyboard error in Edge heb ik nog een andere workaround gevonden: Lang drukken op de textbox en dan kiezen voor "alles selecteren". Dan nog een keer kort in de box drukken en voila, je keyboard is aanwezig.

Zou trouwens een goede feature zijn, om zelf je keyboard omhoog of omlaag te kunnen zetten.

En nog een lichtpuntje: De Netflix app doet het weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
r2504 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:53:
[...]

Meteen na de update bedoel je... is normaal aangezien hij de eerste 20 a 60 minuten afhankelijk van je telefoon bezig is met nog allerlei apps te updaten. Normaal gezien moet na een uurtje alles normaal zijn... wat batterij betreft is met .1004 bij mij alvast alles terug min of meer normaal.
Nee dit was bij mij lang na dat de update klaar was...

Waar ik weer merk is het Glancescreen niet altijd goed update... tijdsaanduiding loopt soms wel 20 minuten achter...terwijl bij startscherm dan weer wel de goede tijd wordt aangegeven

[ Voor 16% gewijzigd door peerke63 op 29-05-2016 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Laatst online: 03-09 16:43
Ik heb met de laatste build toch nog steeds een flinke batterij drain door Microsoft Health. Deze app gebruikt bij mij nu circa 50% van de gehele batterij. Ik heb Cortana aan staan i.c.m. een Microsoft Band 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

BrBuggyB schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:30:
Ik heb met de laatste build toch nog steeds een flinke batterij drain door Microsoft Health. Deze app gebruikt bij mij nu circa 50% van de gehele batterij. Ik heb Cortana aan staan i.c.m. een Microsoft Band 2.
Bij mij staat Health in de afgelopen 24 uur ook op 49%. MAAR... Ik heb geen last van battery drains. De percentages zeggen niet veel. In mijn geval heb ik mijn L950XL maar weinig gebruikt in de afgelopen 24 uur. Ik denk dat in die tijd ongeveer 40% batterijcapaciteit is verbruikt. Het percentage van 49% voor Health is van de 100% die door de apps zijn gebruikt wat heeft gezorgd voor de 40% batterijverbruik (snap je het nog?). Ik zal het proberen te verduidelijken:

Als geen enkele app wordt gestart of op de achtergrond draait, dan zal het OS met de GSM activiteiten toch stroom gebruiken, wat je kan zien aan je batterijverbruik.

Start je 1 app, bijvoorbeeld de NOS app en bekijk je even 5 minuten het nieuws, en verder draait er geen enkele app (ook niet op de achtergrond), dan zal je batterijverbruik nauwelijks gezakt zijn, maar toch zal de battery usage voor de NOS app misschien wel 80% zijn of zelfs richting de 100%.

Waarom die 80-100%? Als alle apps van de afgelopen 24 uur 100% is en je hebt maar 1 app gebruikt, dan heeft die ene app dus 100% gebruikt...

Lang verhaal kort, de percentages bij apps zijn relatief ten opzichte van alle apps die in 24 uur gebruikt zijn. Het batterijgebruik van het OS wordt daarbij niet meegenomen. Heb je dus hoge percentages bij apps staan, dan hoeft dat niet te betekenen dat die apps je batterij leeg trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Sinds de installatie van .1004 heb ik geen battery drains meer... tot gisteren m'n telefoon plots kokend heet stond, en raar maar waar het laatste wat ik open heb gehad was Microsoft Health ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
peerke63 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 00:50:
[...]

Nee dit was bij mij lang na dat de update klaar was...

Waar ik weer merk is het Glancescreen niet altijd goed update... tijdsaanduiding loopt soms wel 20 minuten achter...terwijl bij startscherm dan weer wel de goede tijd wordt aangegeven
Reboot heeft dit bij mij verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Frieda schreef op zondag 29 mei 2016 @ 16:12:
[...]

Reboot heeft dit bij mij verholpen.
Helaas bij mij (nog?) niet.
Ik ga er geen hard reset voor doen...is me dan weer net té veel werk, zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
peerke63 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:25:
[...]

Helaas bij mij (nog?) niet.
Ik ga er geen hard reset voor doen...is me dan weer net té veel werk, zeg maar
Werkt Glance uit en weer aanzetten en dan een soft reset ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Waarschijnlijk aanstaande dinsdag (nacht) een nieuwe release, 14352, hoofdzakelijk bug fixes:
http://mspoweruser.com/wi...ild-14352-coming-tuesday/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik was nog eens in de Field Medic applicatie aan het kijken en zag onder "View Reports" een tabje "Upload" met daar al m'n crashes (en dat zijn er heel wat op drie dagen)... alléén staat er overal "Pending" bij... zou nochtans waardevol kunnen zijn voor Microsoft lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Frieda schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:58:
Voor die keyboard error in Edge heb ik nog een andere workaround gevonden: Lang drukken op de textbox en dan kiezen voor "alles selecteren". Dan nog een keer kort in de box drukken en voila, je keyboard is aanwezig.

Zou trouwens een goede feature zijn, om zelf je keyboard omhoog of omlaag te kunnen zetten.

En nog een lichtpuntje: De Netflix app doet het weer! :)
Ha! Ik ben dus niet de enige met die Edge Bug. G*dskolere wat is dat irritant zeg. Heb inderdaad dezelfde omweg gevonden als jou ;)

Wat betreft 'tomhoogplaatsen van 't toetsenbord. Dit is al mogelijk dacht ik. Spatiebalk ingedrukt houden en dan slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:59
NeFoRcE schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:05:
[...]

Ha! Ik ben dus niet de enige met die Edge Bug. G*dskolere wat is dat irritant zeg. Heb inderdaad dezelfde omweg gevonden als jou ;)

Wat betreft 'tomhoogplaatsen van 't toetsenbord. Dit is al mogelijk dacht ik. Spatiebalk ingedrukt houden en dan slepen?
Ik klik altijd even in de url-balk, en vervolgens in het textveld. Dat gaat ook goed.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
NeFoRcE schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:05:
[...]

Ja enorm irritant inderdaad! Deze moeten ze echt snel fixen!

Ik bedoel met het keyboard omhoog dat je je keyboard met een soft button kan laten verschijnen en weer laten verdwijnen, niet letterlijk omhoog en omlaag, beetje ongelukkig uitgedrukt van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Frieda schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:06:
[...]

Werkt Glance uit en weer aanzetten en dan een soft reset ook niet?
Zal eens proberen, hoewel ie laatste dag wel goed lijkt bij te benen ;)

Ik heb ook de indruk dat t WhatsApp gerelateerd is. Vanmorgen om 8:45 een berichtje binnen gekregen en dat was te zien in Glancescreen. Toen ik het startscherm echter opende was t al 9:05...

[ Voor 27% gewijzigd door peerke63 op 31-05-2016 10:29 . Reden: aanvulling mbt WA ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-08 10:24
Ik gebruikt op mijn Desktop en Lumia het zelfde microsoft account.

Echter de agenda synchroniseert niet goed, dit komt doordaat ik bij mijn account
op de Lumia een fout melding krijg" Er is iets foutgegaan, er is een probleem met ea.outloook.com
etc. foutcode 0x8501001c.

Ik kan met de Lumia gewoon het internet op, de Wifi werkt goed, maar door deze fout werkt dus
oa. de Agenda niet.

Heb al gegoogled maar geen oplossing kunnen vinden.

Is dit probleem ev. op te lossen?

Tks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
En werkt je mail wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Wie weet heeft iemand een oplossing voor onderstaande probleem.

Om te sporten gebruik ik Cyclers (3rd party app voor Strava die maar geen app willen maken)
Maar ik heb sinds een tijdje een probleem.

Ik heb een lumia 950XL die op de fastring draait.
Een rit recorden is geen probleem zolang ik het scherm maar laat aanstaan en niet naar iets anders wissel.
Scherm uit of Cyclers naar de background en ik krijg de notificatie: "cyclers is out of resources"
App heeft toestemming om in de background te draaien.

Is hier een fix voor zodat deze app altijd op de achtergrond kan blijven werken?
Ik heb hetzelfde probleem met sports-tracker, melding: "Low memory" bij scherm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:00
Nixo schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:20:
Wie weet heeft iemand een oplossing voor onderstaande probleem.

Om te sporten gebruik ik Cyclers (3rd party app voor Strava die maar geen app willen maken)
Maar ik heb sinds een tijdje een probleem.

Ik heb een lumia 950XL die op de fastring draait.
Een rit recorden is geen probleem zolang ik het scherm maar laat aanstaan en niet naar iets anders wissel.
Scherm uit of Cyclers naar de background en ik krijg de notificatie: "cyclers is out of resources"
App heeft toestemming om in de background te draaien.

Is hier een fix voor zodat deze app altijd op de achtergrond kan blijven werken?
Ik heb hetzelfde probleem met sports-tracker, melding: "Low memory" bij scherm uit.
op de niet fastring heb ik het probleem bij sports-tracker niet. Ik zit volgens mij op de slowring

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Gabe Aul teased Fast ring users nog even denk ik. Inmiddels is de 'batterij fix' update (.1004) ook uit voor Slow Ring insiders.

[ Voor 2% gewijzigd door blmp op 31-05-2016 20:22 . Reden: geen fast ring build vandaag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Bezig met installeren hier op me 950 XL (Slow ring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag helaas geen nieuwe build meer voor de fast groep, http://mspoweruser.com/wi...ild-14352-coming-tuesday/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Maar dan wel een nieuwe TH2 build... http://mspoweruser.com/wi...ble-release-preview-ring/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Gisteravond 10586.338 op mijn Lumia 920 gezet.
Alles lijkt nog steeds heel soepel te werken, misschien zelfs nog een fractie van een sec sneller.
Ik ben nog steeds zéér tevreden over het apparaat zelf maar zeker ook over Windows 10 Mobile. Ca iedere maand een update, het wordt stapsgewijs echt steeds beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Komen er eigenlijk nog vette features binnenkort op de fast ring? Ik vind het trouwens bloedirritant dat je de helderheid vanuit 't notificationmenu niet meer op auto kan zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
NeFoRcE schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:49:
Komen er eigenlijk nog vette features binnenkort op de fast ring? Ik vind het trouwens bloedirritant dat je de helderheid vanuit 't notificationmenu niet meer op auto kan zetten..
Er wordt niet veel meer toegevoegd, komende tijd veel optimalisatie en bug fixes.

Het enigste wat nog toegevoegd wordt (waarschijnlijk) is het volgende lijstje:
  • Vingerscanner voor de HP toestellen
  • Bluetooth stack
  • Double tap wake up (voor L950, andere Lx50??)
  • Notification sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren nieuwe update gehad (die stond dus al even klaar), maar met de laatste build krijg ik websites in invoer-tekst-vakken het keyboard niet meer tevoorschijn. Moet dan eerst even de URL balk aantikken, daarna weer in tekst-vak en krijg ik wel m'n toetsenbord.

Misschien maar eens een reset doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
SinergyX schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:00:
Gisteren nieuwe update gehad (die stond dus al even klaar), maar met de laatste build krijg ik websites in invoer-tekst-vakken het keyboard niet meer tevoorschijn. Moet dan eerst even de URL balk aantikken, daarna weer in tekst-vak en krijg ik wel m'n toetsenbord.

Misschien maar eens een reset doen.
Niet nodig, is al een bekend probleem. Wordt waarschijnlijk binnenkort al opgelost, in 14352.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:20

SED

NeFoRcE schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:49:
Tuurlijk kan dat nog:. houd de display knop even ingedrukt. en voila..

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

SED schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:55:
[...]

Tuurlijk kan dat nog:. houd de display knop even ingedrukt. en voila..
Ja, dat klopt, maar dat is niet chill. Het állerliefst heb ik gewoon een slider. Maar dat zit er al sinds weet ik veel wanneer niet meer in. En nu kan ik niet meer gewoon tappen tussen; 'auto - low - med - high'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:50
Hier staat .338 er ook al heel de dag op. Is er al ergens ren changelog opgedoken ? Apart dat MS die zelf niet heeft gepost.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NeFoRcE schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:03:
[...]
Ja, dat klopt, maar dat is niet chill. Het állerliefst heb ik gewoon een slider. Maar dat zit er al sinds weet ik veel wanneer niet meer in. En nu kan ik niet meer gewoon tappen tussen; 'auto - low - med - high'
Sinds welke build is dat verdwenen dan, tamelijk recent zou je verwachten?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/wp_ss_20160601_0005.png

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 01-06-2016 19:16 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hardware-lover schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:15:
[...]

[afbeelding]
Ik heb deze instellingen ook gewoon, op de laatste RS1 build. Alleen is deze tekst Engels, de rest Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Is dat op de TH2 build... want op de RS build heb ik een combo box Low, Medium of High brightness level, alsook een keuze om het op auto te zetten (wat ik met de laatste RS build heb moeten uitzetten omdat m'n scherm zo fel stond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Gabe? Nooooooooo
https://blogs.windows.com...-windows-insider-program/

Overigens zou ik het wel tof vinden als ze ook eindelijk eens video's (van MS zelf) gaan maken over wat er in de nieuwe builds zit of komt zoals ze ook bij de Xbox Insiders doen. Misschien dat ze daarom Dona erbij hebben gepakt ook? En zal ook wel de reden van uitstel zijn voor nieuwe build

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Martinspire schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:26:
Gabe? Nooooooooo
https://blogs.windows.com...-windows-insider-program/

Overigens zou ik het wel tof vinden als ze ook eindelijk eens video's (van MS zelf) gaan maken over wat er in de nieuwe builds zit of komt zoals ze ook bij de Xbox Insiders doen. Misschien dat ze daarom Dona erbij hebben gepakt ook? En zal ook wel de reden van uitstel zijn voor nieuwe build
Haha, ze hebben gisteren ook al andere builds gereleased, dat zal de reden niet zijn vermoed ik. Maar ik zie liever dit koppie dan die biljartbal ;) 8) Als ze d'r werk maar goed doet, en zoals Gabe altijd een grote smile heeft. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

hardware-lover schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:15:
[...]

[afbeelding]
Huh?! Welke build draai jij dan? Ik heb daar gewoon een dropdownbox met low-med-high?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb ook zeker geen slider voor de helderheid, en ik kan ook niet meer kiezen voor automatisch door op het knopje in het notificatiescherm te kiezen, enkel low-mid-high.

Lumia 830, Insider Fast, Redstone .1004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Laatste slow ring build zorgt er hier voor dat als ik knop indruk, het toestel soms niet ontwaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NeFoRcE schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:44:
[...]
Huh?! Welke build draai jij dan? Ik heb daar gewoon een dropdownbox met low-med-high?!
Het zal toesteltype afhankelijk zijn verwacht ik, niet zozeer build afhankelijk, maar mogelijk ook Windows afhankelijk (WP8.1/W10M) bij de oudere modellen. Op een 950 heb je een slider, met auto stand, op een 820 met dezelfde (.318) build >> laag, gemiddeld, hoog en een auto stand.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 10:47

Louw Post

Cerenas

NeFoRcE schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:44:
[...]

Ik heb op mijn 950XL gewoon een slider, maar het rare is wel dat stukje is in het Engels terwijl de rest gewoon Nederlands is.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wIvyqHY.png

Edit: Laatste fast ring build.

[ Voor 6% gewijzigd door Louw Post op 01-06-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Louw Post schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:17:
[...]

Ik heb op mijn 950XL gewoon een slider, maar het rare is wel dat stukje is in het Engels terwijl de rest gewoon Nederlands is.
[afbeelding]

Edit: Laatste fast ring build.
Klopt, dit heb ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:10

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Kunnen jullie Insiders niet eens vragen - of upvoten - dat ze in het menu onder EXTRA'S de items scherm en spraakactivering eens naar W10M UI brengen?

Kan toch nooit het grootste probleem zijn dat ze nog moeten gladstrijken. En het duurt maar en het duurt maar.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 02-06-2016 02:21 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Nieuwe Build: 14356...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Het wordt steeds later, of vroeger, hoe je het bekijkt. Dona is blijkbaar een nacht mens.... Maar er is een hoop gefixed!! En nog meer Cortana functionaliteit waar we nu niet op zitten te wachten ☹

http://mspoweruser.com/he...ows-10-mobile-14356-1000/

[ Voor 11% gewijzigd door ardvark99 op 02-06-2016 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik zit nu in de slow-ring, omdat die fast-ring builds niet lekker werkte op mijn L735.
Maar nu ik een L950 heb, is het alweer tijd om terug te gaan naar de fast-build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik zie dat ze de brightnessbutton hebben gefixt. Chill!

Ennn, het lijkt erop dat die bug bij Edge eruit is dat 't toetsenbord niet verschijnt bij invoervelden:

"We fixed a few issues causing the keyboard not to come up with various UWP apps like the Messaging app, Microsoft Edge, and Cortana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triflip
  • Laatst online: 21-08 13:15
De lijst van bugfixes ziet er goed uit, hopelijk ook weer iets minder random reboots (had deze voornamelijk bij gebruik van edge op mijn 640XL).

Update is nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Dragunov schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:35:
Laatste slow ring build zorgt er hier voor dat als ik knop indruk, het toestel soms niet ontwaakt!
Oorzaak gevonden.

Er zijn precies twee versies van Glance en de ene botst met de andere...
Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Let op:
Let op, dit topic is alleen bedoeld voor de insider preview builds van Windows 10 Mobile. De reguliere versie van het mobiele besturingssysteem mag besproken worden in: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.