Ik exact diegene die op de foto staat van Samsung, maar hier zit niets om het anders te monteren dan op het glas.DonJunior schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:33:
[...]
Als ik kijk naar onderstaand plaatje ziet het er uit dat de zuignap losgehaald kan worden..
[afbeelding]
(meer foto's op: https://www.conrad.nl/nl/..._campaign=36780&insert=9J)
Misschien dat je het op die manier alsnog op een of andere manier kan monteren.
Kan je hier de achterkant niet losdraaien? Het lijkt er namelijk wel op zo op de foto's.. Ik geloof je meteen hoor als het niet het geval is.. maar op de foto's lijkt een draai-ding te zitten..pappaleone schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:40:
[...]
Ik exact diegene die op de foto staat van Samsung, maar hier zit niets om het anders te monteren dan op het glas.
*sowieso
Ik heb de crash guard met rhinoshields besteld. Kost wat, maar maakt je telefoon maar marginaal dikker.
Zoek maar eens op YouTube, lyrische reviews (12ft drops en zo)...
Levering duurt nog ff, maar ik laat weten wat ik er van vind tzt...
Zoek maar eens op YouTube, lyrische reviews (12ft drops en zo)...
Levering duurt nog ff, maar ik laat weten wat ik er van vind tzt...
En, is de cover al geleverd?rgras schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:35:
Zojuist bericht ontvangen dat de officiële Samsung leather cover door knaldeals.com is verzonden, al staat er op hun website nog steeds "binnenkort verwacht".
Ik heb het gisteren snel even getest en het ziet er erg goed uit en past uitstekend. Een nadeel in mijn ogen is dat de afstand tussen het scherm en de 'verhoogde' hoeken erg beperkt is, hierdoor komt de home button volgens mij net tegen het oppervlakte van een tafel o.i.d. op het moment dat je de telefoon met het scherm naar beneden legt.
Na week gebruik moet ik toch wel toegeven dat het reuze meevalt. Grootste nadeel vind ik dat alleen de gekleurde kanten voorzien zijn van plakrand, dus het scherm gedeelte zweeft bij wijze van boven het scherm.sjnelle schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:45:
[...]
Bevalt deze? werkt het touch gedeelte ook goed?
Hij reageert opzich 8 van de 10 keer goed dus dat is niet het probleem. Je hoort wel hele kleine tik geluid als je op je phone bezig bent. Verder vallen dot-matrix puntjes in bepaalde hoeken heel erg op, ik ben er nu wel aan gewend maar kan zijn dat het je flink kan storen. En ze zitten er om de touch signalen door te geven aangezien het scherm niet geplakt zit.
Ben heel internet aan het afzoeken naar eentje die helemaal geplakt zit, maar tot nu toe geen een kunnen vinden. Heb er wel paar besteld maar nog niks ontvangen.
Volgens deze verkoper moet deze helemaal op het scherm plakken:
http://nl.aliexpress.com/...ging-Box/32628924825.html
Heb t besteld en ik laat weten of het iets is, nadeel is dat ik wel naar die Samsung logo moet kijken, maar ja het is soms niet anders.
Als ik het moet geloven zijn dit soort protectors allemaal zo, dus beter als dit kun je op dit moment niet krijgen, of je moet een crystal clear eentje bestellen maar dan zit je niet met compleet bedekt scherm.
[ Voor 13% gewijzigd door ninasky11 op 07-04-2016 05:35 ]
Eindelijk de Leather Case binnen voor de S7 Edge; prachtige cover! Kan wat foto's maken indien gewenst.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik heb ook wat spullen bij Ali besteld, zoals een draadloze oplader (normale, geen snellader) en een glazen screenprotector en hoesje.
Ik verwacht er niet veel van, maar het gaat mij erom dat mijn S7 in ieder geval beschermd is.
De chinezen zijn geen uitvinders jongens, het zijn hele goede copycats.
Dus het is wachten tot iemand een super screenprotector heeft uitgevonden en dan gaan de chinezen die wel massaal kopieren, waarna ze spotgoedkoop op Ali aangeboden zullen worden
Ik verwacht er niet veel van, maar het gaat mij erom dat mijn S7 in ieder geval beschermd is.
De chinezen zijn geen uitvinders jongens, het zijn hele goede copycats.
Dus het is wachten tot iemand een super screenprotector heeft uitgevonden en dan gaan de chinezen die wel massaal kopieren, waarna ze spotgoedkoop op Ali aangeboden zullen worden
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Graag!TommyGun schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:20:
Eindelijk de Leather Case binnen voor de S7 Edge; prachtige cover! Kan wat foto's maken indien gewenst.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Doe ik vanavond
Als het goed is krijg ik straks mijn Spigen Neo Hybrid Satin Silver binnen voor mijn S7 Edge.
Mochten er geïnteresseerden zijn dan kan ik ook wat foto's maken
Dan is het nog wachten op de Spigen Curved protectors (V2).
Edit: foto's

[ Voor 26% gewijzigd door JSchut op 07-04-2016 15:59 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ziet er schitterend uit ben vooral gecharmeerd van de achterkant heel mooi.JSchut schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:56:
Als het goed is krijg ik straks mijn Spigen Neo Hybrid Satin Silver binnen voor mijn S7 Edge.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je! Die ga ik ook halen, lijkt een beetje op de Apple case van m'n iPhone. Ideaal!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Vandaag de Jaccet hoes voor de S7 binnen gekregen en de woodpuck fast charger. Over beide ben ik erg tevreden. Helemaal mooi is dat de woodpuck gewoon werkt met de leren hoes om de S7 heen. Hij piept niet wanneer ik de telefoon plaats, dat vind ik wel wat vreemd. Dacht dat al die woodpuck laders een piep zouden moeten geven bij het plaatsen van de telefoon.
Vind het zelf eigenlijk wel prima zo want het maakt niet heel veel uit waar ik de telefoon plaats. Als ik hem op mijn gevoel wat in het midden neer leg gaat het tot zover elke keer goed. Met de hoes steekt het denk ik iets nauwkeuriger maar dan nog haal ik wel iets van 90% van de tijd in 1 keer goed.
De hoes van Jaccet heeft een vrij zachte binnenkant waardoor hij ongeveer dubbel zo dik is als wat je minimaal zou verwachten van een leren hoes. Al met al valt de dikte mij heel erg mee, de telefoon past nog prima in mijn broekzak met de hoes er omheen.
Van beide producten ben ik bezig met een unpacking/review video'tje, als die klaar zijn zal ik ze posten.
Vind het zelf eigenlijk wel prima zo want het maakt niet heel veel uit waar ik de telefoon plaats. Als ik hem op mijn gevoel wat in het midden neer leg gaat het tot zover elke keer goed. Met de hoes steekt het denk ik iets nauwkeuriger maar dan nog haal ik wel iets van 90% van de tijd in 1 keer goed.
De hoes van Jaccet heeft een vrij zachte binnenkant waardoor hij ongeveer dubbel zo dik is als wat je minimaal zou verwachten van een leren hoes. Al met al valt de dikte mij heel erg mee, de telefoon past nog prima in mijn broekzak met de hoes er omheen.
Van beide producten ben ik bezig met een unpacking/review video'tje, als die klaar zijn zal ik ze posten.
Vergeet ik een foto van de achterkantNitai schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:17:
[...]
Dank je! Die ga ik ook halen, lijkt een beetje op de Apple case van m'n iPhone. Ideaal!

Vanavond dan maar weer
Jaccet is inmiddels een bedrijf die pracht producten maakt! Alleen wat je ook al zegt zijn de insteekhoesjes wat aan de 'dikke' kant. Ben benieuwd naar je video! Goed werkwarcow schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:52:
Vandaag de Jaccet hoes voor de S7 binnen gekregen en de woodpuck fast charger. Over beide ben ik erg tevreden. Helemaal mooi is dat de woodpuck gewoon werkt met de leren hoes om de S7 heen. Hij piept niet wanneer ik de telefoon plaats, dat vind ik wel wat vreemd. Dacht dat al die woodpuck laders een piep zouden moeten geven bij het plaatsen van de telefoon.
Wel, dit is een zeer mooi leren covertje! Zodra ik mijn S7 binnen heb, zal ik er eentje kopen. En ik ben ook benieuwd naar de achterkant.
Het lijkt wat aan de ruime kant, of valt het mee?
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Totaal niet! Het hoesje is ook vrij stevig en klemt goed om het toestel. Krijg 'm ook niet zomaar los.Tammesp schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:56:
[...]
Wel, dit is een zeer mooi leren covertje! Zodra ik mijn S7 binnen heb, zal ik er eentje kopen. En ik ben ook benieuwd naar de achterkant.
Sta op het punt om mijn S7 te bestellen. Ik heb van mijn onvoorzichtigheid geleerd en bestel direct een hoesje erbij;
Otterbox Symmetry Case Black Samsung Galaxy S7
Ik wil geen klepje, maar wel goede bescherming. Volgens mij is deze prima (broer heeft ook Otterbox en is daar erg tevreden over).
Nu ben ik nog op zoek naar een screenprotector. Hoe is jullie ervaring hiermee op de S7? En welke is aan te raden?
Ik zie door de beschermlagen het scherm niet meer
.
Otterbox Symmetry Case Black Samsung Galaxy S7
Ik wil geen klepje, maar wel goede bescherming. Volgens mij is deze prima (broer heeft ook Otterbox en is daar erg tevreden over).
Nu ben ik nog op zoek naar een screenprotector. Hoe is jullie ervaring hiermee op de S7? En welke is aan te raden?
Ik zie door de beschermlagen het scherm niet meer

Ik heb goede ervaringen met rhinoshield op mijn z3c, wat toch best een breekbare telefoon was schijnbaar. Check YouTube.
Is wel plastic, ik weet niet of je liever glas hebt, maar beschermt echt supergoed tegen vallen en stoten.
Is wel plastic, ik weet niet of je liever glas hebt, maar beschermt echt supergoed tegen vallen en stoten.
Verwijderd
Ik had de screenprotector van knaldeals, dit was tot deze week de enige die ik kon vinden die echt hele scherm bedekt. Helaas blijkt hij waardeloos, je moet veel harder "drukken" en hij scheurt snel. heb na mijn eerste klacht een nieuw exemplaar gehad maar helaas hetzelfde verhaal. (klacht is overigens prima opgelost door knaldeals!)
Daarvoor had ik een tempered glass van een euro of 20 uit de winkel, maar die zat niet geheel tot de randen, erg vervelend.
Dus ik lees graag even mee
Daarvoor had ik een tempered glass van een euro of 20 uit de winkel, maar die zat niet geheel tot de randen, erg vervelend.
Dus ik lees graag even mee
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2016 15:51 ]
Jaccet is inmiddels een bedrijf die pracht producten maakt! Alleen wat je ook al zegt zijn de insteekhoesjes wat aan de 'dikke' kant. Ben benieuwd naar je video! Goed werkTammesp schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:56:
[...]
Jaccet is inmiddels een bedrijf die pracht producten maakt! Alleen wat je ook al zegt zijn de insteekhoesjes wat aan de 'dikke' kant. Ben benieuwd naar je video! Goed werk
[...]
Helemaal mee eens Tamme ik bestel al vaak bij haar, heb nu een grijs/zwarte versie.
Ik ben voor lekker cheap gegaan:
http://www.goedhoesje.nl/...nsparant-soft-tpu-hoesje/
6 euro, NL winkel. Zit als gegoten, zeer minimaal hoesje. Helemaal prima.
http://www.goedhoesje.nl/...nsparant-soft-tpu-hoesje/
6 euro, NL winkel. Zit als gegoten, zeer minimaal hoesje. Helemaal prima.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Tammesp schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:56:
[...]

Oeelalaa hot!
Ha vriend Pappa! Jij bent hier ook nooit weg te slaan hepappaleone schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 23:10:
[...]
Jaccet is inmiddels een bedrijf die pracht producten maakt! Alleen wat je ook al zegt zijn de insteekhoesjes wat aan de 'dikke' kant. Ben benieuwd naar je video! Goed werk
Helemaal mee eens Tamme ik bestel al vaak bij haar, heb nu een grijs/zwarte versie.
Hij is vrij prijzig maar ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen
Perfect by the way ik den k dat een S7 edge een klein beetje de gort in heb geholpen. Althans hij doet het gewoon. Maar als ik er TWRP op heb gezet dan gaat het fout, dus geen root helaas. :|(sorry offtopic)Tammesp schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:31:
[...]
Oeelalaa hot!![]()
![]()
[...]
Ha vriend Pappa! Jij bent hier ook nooit weg te slaan heMaare klopt! Ook mooi dat het nederlandse makelij is. Maar deze keer koop ik de S7 leather case, die is gewoon .....
Een Otterbox is echt oerlelijk. Dan koop je een mooie telefoon en verpak je 'm alsof je kleine broertje voor het eerst gaat fietsen. Niet doen.
[ Voor 5% gewijzigd door tomhster op 09-04-2016 18:28 ]
Het was nog beter geweest wanneer de hoeken nog een millimeter hoger waren geweest, maar los daarvan is het een prachtige case. Verder houdt het materiaal zich goed, na 5 dagen intensief gebruik nog geen gebruikssporen.
Nog meer mensen met een Samsung S7 Flip Wallet?
Ik gebruik deze nu een week of 2 en heb nu al een horizontale streep op mijn scherm zitten, precies op de hoogte waar de inkeping voor een pas begint in de hoes.
Het is niet echt een kras, als ik mijn scherm helemaal schoon maak zie je de streep niet. Echter als ik met mn vinger een vlek maak of het scherm laat beslaan zie je streep duidelijk zitten. Ook als het het scherm vochtig maak blijft er water op de streep zitten...
Ik denk dat de cover de coating versleten heeft of iets dergelijks.... iemand ervaring?
Ik gebruik deze nu een week of 2 en heb nu al een horizontale streep op mijn scherm zitten, precies op de hoogte waar de inkeping voor een pas begint in de hoes.
Het is niet echt een kras, als ik mijn scherm helemaal schoon maak zie je de streep niet. Echter als ik met mn vinger een vlek maak of het scherm laat beslaan zie je streep duidelijk zitten. Ook als het het scherm vochtig maak blijft er water op de streep zitten...
Ik denk dat de cover de coating versleten heeft of iets dergelijks.... iemand ervaring?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Ik heb de flip wallet nu een een week maar zie nog niets, volgens mij kan het ook niet omdat de inkeping het glas niet kan raken omdat hij in een holte zit.
Ja dat is waar, al heeft die van mij iets speling waardoor als hij in je zak zit iets scheef kan trekken en dan het glas wel kan raken. De streep loopt ook iets scheef, dus zou me niets verbazen als dat het is.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:18:
Ik heb de flip wallet nu een een week maar zie nog niets, volgens mij kan het ook niet omdat de inkeping het glas niet kan raken omdat hij in een holte zit.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Ja als je hem in je zak doet komt er natuurlijk druk op en kan hij je scherm misschien wel raken, ik heb er geen last van in ieder geval. Wel zonde van je scherm.
Ja.. toch maar even een screenprotector scoren..
net als velen zie ik soms niet meer wat nou goed of slecht is.
Ik heb namelijk deze op het oog. Tempered glass
http://www.smartphonehoes...ector-galaxy-s7-edge.html
Denken jullie dat dit goed is. Ik zag ook eentje op voor 10 euro
http://www.janox.nl/Tempe...ector-voor-galaxy-S7-edge
Maar ik weet niet of het ook de zijkanten beschermd, anders ziet het er wel erg lelijk uit.
http://www.smartphonehoes...ector-galaxy-s7-edge.html
Denken jullie dat dit goed is. Ik zag ook eentje op voor 10 euro
http://www.janox.nl/Tempe...ector-voor-galaxy-S7-edge
Maar ik weet niet of het ook de zijkanten beschermd, anders ziet het er wel erg lelijk uit.
Misschien heb je hier wat aan? Er staan hier veel screen protectors gereviewd.Don2one schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:03:
net als velen zie ik soms niet meer wat nou goed of slecht is.
Het gelukt om de S charger vehicle dock op de Brodit clip te monteren. Bij Amazon.de heb ik gelijk een Brodit montagekogel gekocht. Echter wijkt de bevestiging onder de kogel iets af (is dikker). Met een Drempel dat iets afgeslepen. En nu past de houder erop. Zie foto's.
De originele kogel:

De vervangende kogel nieuw:

De kogel na aanpassen:

De kogel op de houder, zonder de ring:

En klaar!

Mooi stukje vakmanschapvriesman876 schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:03:
[...]
Het gelukt om de S charger vehicle dock op de Brodit clip te monteren. Bij Amazon.de heb ik gelijk een Brodit montagekogel gekocht. Echter wijkt de bevestiging onder de kogel iets af (is dikker). Met een Drempel dat iets afgeslepen. En nu past de houder erop. Zie foto's.
De originele kogel:
[afbeelding]
De vervangende kogel nieuw:
[afbeelding]
De kogel na aanpassen:
[afbeelding]
De kogel op de houder, zonder de ring:
[afbeelding]
En klaar!
[afbeelding]
Gaaf hoor!! Leuk om te zien dat het met een beetje hobby-bob toch nog goed is gekomen!
Ayetoo!!
Ayetoo!!
[ Voor 6% gewijzigd door DonJunior op 10-04-2016 22:00 ]
*sowieso
Net de s7 edge bestelt, en omdat ik natuurlijk niet wil dat het scherm gaat beschadigen op zoek naar een screenprotector. Ik vond glazen screenprotectors wel altijd fijn maar die zijn er zeker niet voor de s7 edge? Uiteraard zelf al even rondgekeken maar tot op heden niets kunnen vinden.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Retep2124 op 11-04-2016 21:25 ]
ik heb hem besteld en ontvangen (totaal inl. verz. € 12.37), na dat ik 2 screenprotectors heb gehad is deze SUPER!ferdw schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:03:
[...]
Amazon.de 8,99 + 3,5 verzenden voor drie setjes en een dag of drie onderweg (misschien twee, weet niet meer precies)
De eerste was glas en de zij randen waren niet beplakt, de tweede was goed bepakt aan de randen maar had scherpe randen en reageerden niet 100% (hij zweefde op het glas).
Ik kan dus iedereen deze aanraden, en er zitten ook nog 3 folies per pakket (3voor en 3 achterkant dus 6 totaal) dus je kan ook nog "oefenen"
Samsung S-View Cover voor de S7 is in de aanbieding bij de Bol.com voor 29.99 euro.
https://www.bol.com/nl/p/...roduct_1_9200000055041022
https://www.bol.com/nl/p/...roduct_1_9200000055041022
Bedankt voor het delen van je ervaring.pawarana schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:13:
[...]
ik heb hem besteld en ontvangen (totaal inl. verz. € 12.37), na dat ik 2 screenprotectors heb gehad is deze SUPER!
De eerste was glas en de zij randen waren niet beplakt, de tweede was goed bepakt aan de randen maar had scherpe randen en reageerden niet 100% (hij zweefde op het glas).
Ik kan dus iedereen deze aanraden, en er zitten ook nog 3 folies per pakket (3voor en 3 achterkant dus 6 totaal) dus je kan ook nog "oefenen"
Heb jij de S7 of de S7 Edge?
Ik zoek nog een goede screenprotector voor mijn S7 Edge.
Ik krijg morgen mijn https://www.gsmpunt.nl/ho...galaxy-s7-edge-gun-metal/ binnen. Ik zal wel wat foto's plaatsen dan!JSchut schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:56:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder heb ik een pricewatch: Kingston microSDHC/SDXC UHS-I U3 64GB (with SD adapter) bij besteld. De snelheden van het interne geheugen van de SSD is hoog (SSD-snelheden) dus met een 45-20 kaartje kan je niet echt komen aankakken vind ik.
Ik gebruik de originele Flip case voor mn Edge en heb nergens last van.Cidolfas schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:12:
Ik heb de Flip Wallet een week. Ik zie ook niets van een streep iod. Ik zal het echter in de gaten houden.Cidolfas schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:12:
Ik heb ook een originele Samsung Flip Cover, en heb exact hetzelfde wat jij beschrijft. Het is een soort vlek, precies tot de inkeping. Het gaat er wel makkelijk af gelukkig en valt alleen op als het scherm gelocked(zwart) is. Het is wel een zeer fraaie cover moet ik zeggen.Cidolfas schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:12:
Vandaag is mijn Spigen Neo Hybrid voor de Galaxy S7 Edge binnengekomen.
Het hoesje zit erg goed om de telefoon, de knoppen zijn net zo responsive als zonder hoesje, de "gunmetal" rand is gemaakt van "hard" plastic, maar is vrij dun. Ik vind persoonlijk het hoesje echt heel erg mooi. Ik kan nu gewoon whatsappen en dingen doen zonder dat mijn handen het scherm aanraken, heel erg fijn en eigenlijk een must!
Ik heb hem gekocht voor 25 euro bij https://www.gsmpunt.nl/ho...galaxy-s7-edge-gun-metal/ en hij was de volgende dag binnen.
Foto's zijn aanklikbaar en te vinden hieronder.

Het hoesje zit erg goed om de telefoon, de knoppen zijn net zo responsive als zonder hoesje, de "gunmetal" rand is gemaakt van "hard" plastic, maar is vrij dun. Ik vind persoonlijk het hoesje echt heel erg mooi. Ik kan nu gewoon whatsappen en dingen doen zonder dat mijn handen het scherm aanraken, heel erg fijn en eigenlijk een must!
Ik heb hem gekocht voor 25 euro bij https://www.gsmpunt.nl/ho...galaxy-s7-edge-gun-metal/ en hij was de volgende dag binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 15-04-2016 12:44 ]
Mooie afwerking ziet er netjes uitFrozen schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:39:
Vandaag is mijn Spigen Neo Hybrid voor de Galaxy S7 Edge binnengekomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gisteren hier ook de Neo Hybrid gold binnen gekregen. hetzelfde als de jouwe maar met gouden rand... Mijn foon viel van 2 meter hoog op de grond hiermee maar niks gebeurd.. tevens vind ik hem ook erg mooi matchen..
Thanks, hahaha. Ik wilde eerst misschien de light armour kopen, maar ik vond deze vanaf het begin al de mooiste.
Gisteren binnen en zo snel al laten vallen! Volgens mij ben je een geluksvogel, ik had een lot gekocht als ik jou was!paul404 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:11:
gisteren hier ook de Neo Hybrid gold binnen gekregen. hetzelfde als de jouwe maar met gouden rand... Mijn foon viel van 2 meter hoog op de grond hiermee maar niks gebeurd.. tevens vind ik hem ook erg mooi matchen..
Maar heb jij een gouden galaxy s7 edge?
Ik doe mijn s7 edge in de Neo Hybrid. Er zat ook een erg plakkerig antislip matje als bonus bij mijn bestelling.. Ik knal dat plakmatje schuin boven mijn hoofd op de deur en druk mijn s7e met Neo Hybrid erop. Het bleef plakken.. Ik draai mijn hoofd om mijn vrouw wat te zeggen en hoor mijn foon op de vloer kletsten.. neo hybrid heeft aan de achterzijde reliëf oppervlakte, dus plakt niet.. duhh.. Er zat alleen een doffe plek rechts boven in de hoek van de gouden bezel op de case.. pff, betere test kun je zelf niet doen... top case en mooi in zwart goud..https://youtu.be/N4xmmslW4jI
[ Voor 4% gewijzigd door paul404 op 16-04-2016 17:17 ]
Gisteren de Samsung Leather back cover binnen gekregen, echt top 
Helaas is de bruine nog niet leverbaar die vind ik ook erg mooi.
Is er al een goede glass screenprotector?
Heb je toevallig ook wat foto's?Meulendijks89 schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:15:
Heeft iemand ook een idee of je een luxe case krijgt bij de Lens cover om je lenzen te beschermen tijdens transport?
Moo, I say.
Voor de gewone s7?Meulendijks89 schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:15:
Ik heb deze besteld en vandaag erop gezet: http://www.aliexpress.com...-Edge-to/32635274483.html
Zit als gegoten en heb nog een dbrand skin erachter met zo'n goedkoop hoesje die ik hier had gevonden voor 5 of 6€.
Ben alleen bang dat er misschien stof kan verzamelen bij de home knop na een tijdje, want die ligt soort van onderop de protector.
Oh en heb je misschien wat foto's?
NS FC: SW 2742 0448 8213
damn, ik heb de originele S View Flip cover en nu toch een kras op mijn scherm, precies bij het raampje. De flip cover is dus duidelijk niet voldoende tegen krassen. Dan toch maar weer een glazen screenprotector
lijkt mij toch vrij logisch dat dit kan gebeuren met zo'n openingweertenaar schreef op zondag 17 april 2016 @ 22:52:
kras op mijn scherm, precies bij het raampje

Ik heb deze besteld: http://nl.aliexpress.com/...10208.99999999.261.GTFSAd maar nog niet binnen. Scheelt wel wat geld.Meulendijks89 schreef op maandag 18 april 2016 @ 01:42:
Iemand ervaring met deze glass protector?
www.knaldeals.com/product...axy-s7-edge-clear-1111421
Ik heb een Zagg Invisibleshield gekocht voor 15 euro, ben benieuwd hoe dat bevalt als ik het er goed op krijg.BSOD baby schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:19:
[...]
Ik heb deze besteld: http://nl.aliexpress.com/...10208.99999999.261.GTFSAd maar nog niet binnen. Scheelt wel wat geld.
Jammer dat het zo lang duurt met de goede glass protectors
En wat is je eerste indruk? Is de sensitivity verminderd? Misschien kan je wat foto's plaatsen.Musta schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:28:
[...]
Voor de gewone s7?
Ik heb deze besteld en vandaag erop gezet: http://www.aliexpress.com...-Edge-to/32635274483.html
Zit als gegoten en heb nog een dbrand skin erachter met zo'n goedkoop hoesje die ik hier had gevonden voor 5 of 6€.
Ben alleen bang dat er misschien stof kan verzamelen bij de home knop na een tijdje, want die ligt soort van onderop de protector.
Oh en heb je misschien wat foto's?
Zal vannacht of morgen ff wat foto's maken, batterij bijna leeg en nog op de uni.Snoops schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:18:
[...]
En wat is je eerste indruk? Is de sensitivity verminderd? Misschien kan je wat foto's plaatsen.
Over de sensitivity ben ik er nog niet uit. Het kan ook mn verbeelding zijn, maar hij voelt gladder aan dan normaal lijkt t. En de statusbalk naar beneden trekken lijkt t soms alsof die mn vinger niet registreert? Maar dat gebeurt ook af en toe, het gebeurt meer tijdens het spelen van een spel. voor de rest ben ik er tevreden mee voor 5/6€. Hij stelt niet teleur
Ik heb hem ook besteld, voor die paar euro maar eens proberen, ik laat het wel weten als hij binnen is en ik hem getest heb.Musta schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:25:
[...]
Zal vannacht of morgen ff wat foto's maken, batterij bijna leeg en nog op de uni.
Over de sensitivity ben ik er nog niet uit. Het kan ook mn verbeelding zijn, maar hij voelt gladder aan dan normaal lijkt t. En de statusbalk naar beneden trekken lijkt t soms alsof die mn vinger niet registreert? Maar dat gebeurt ook af en toe, het gebeurt meer tijdens het spelen van een spel. voor de rest ben ik er tevreden mee voor 5/6€. Hij stelt niet teleur
Ik had een zagg original gekocht in de tmobile winkel. Met vloeistof aanbrengen ging oké maar ik had toch wat stof eronder gekregen en naar 2 weken heb ik het eraf gehaald. Scherm reageert toch veel beter nu....
Verwijderd
Hallo allemaal, Wie heeft ook last van krasjes op het scherm dat komt waarschijnlijk door de ClearView cover van Samsung
Dat is met S6 net zo, komt helaas echt door de cover. Je kan contact opnemen met Samsung hierover. Krijg je een nieuw scherm met een beschermfolie erop.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:39:
Hallo allemaal, Wie heeft ook last van krasjes op het scherm dat komt waarschijnlijk door de ClearView cover van Samsung
Is dat een mededeling of een vraagVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:09:
En krijg je het hoesje ook vergoed
Vraagteken, uitroepteken of punt doen dan wonderen
Snoops schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:18:
[...]
En wat is je eerste indruk? Is de sensitivity verminderd? Misschien kan je wat foto's plaatsen.
Ik heb geprobeerd wat foto's te maken en op drive gezet.weertenaar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:53:
[...]
Ik heb hem ook besteld, voor die paar euro maar eens proberen, ik laat het wel weten als hij binnen is en ik hem getest heb.
Ik merk wel dat die niet goed vastgeplakt is gebleven, want zie nu wat stofjes eronder aan de zijkanten. De eerste dag was het niet zo, maar denk dat die in mn zak wat is opgeschoven of het kan ook met mn hoes eromheen te maken hebben. De zijkanten zien er dus niet uit zoals ze op de eerste dag waren of net na het erop zetten
Gelukkig heb ik nog een extra, had er per ongeluk 2 besteld
https://drive.google.com/..._irMvivDutdTlkNzBiMS1xTWc
Ik zie ook foto's van de achterkant? zit er ook een protector voor de achterkant bij dan?Musta schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:00:
[...]
[...]
Ik heb geprobeerd wat foto's te maken en op drive gezet.
Ik merk wel dat die niet goed vastgeplakt is gebleven, want zie nu wat stofjes eronder aan de zijkanten. De eerste dag was het niet zo, maar denk dat die in mn zak wat is opgeschoven of het kan ook met mn hoes eromheen te maken hebben. De zijkanten zien er dus niet uit zoals ze op de eerste dag waren of net na het erop zetten
Gelukkig heb ik nog een extra, had er per ongeluk 2 besteld
https://drive.google.com/..._irMvivDutdTlkNzBiMS1xTWc
Ik ben wel benieuwd wat tot nu toe nou de top drie is van goede protectors... m'n clear view cover komt over half uurtje binnen en zit echt niet te wachten op krassen.Tammesp schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:33:
[...]
Dat is met S6 net zo, komt helaas echt door de cover. Je kan contact opnemen met Samsung hierover. Krijg je een nieuw scherm met een beschermfolie erop.
Moo, I say.
Oh nee je bedoelt de bruine toch? Dat is een dbrand skin die ik had besteld apartweertenaar schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:27:
[...]
Ik zie ook foto's van de achterkant? zit er ook een protector voor de achterkant bij dan?
Ik heb tot op heden altijd goede ervaring gehad met Spigen.
Zojuist dan ook via Ebay maar een protector besteld omdat ik de Clear View case niet helemaal vertrouw:
Spigen® [Tempered Glass] GLAS.tR SLIM HD Screen Protector for Galaxy S7
Zojuist dan ook via Ebay maar een protector besteld omdat ik de Clear View case niet helemaal vertrouw:
Spigen® [Tempered Glass] GLAS.tR SLIM HD Screen Protector for Galaxy S7
Moo, I say.
Musta schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:22:
[...]
Oh nee je bedoelt de bruine toch? Dat is een dbrand skin die ik had besteld apart

Ik heb de volgende screenprotector gehaald:
http://www.ebay.com/itm/R...G-GALAXY-S7-/191828940295
En voor de achterkant een dbrand skin carbon black.
Als het binnen is laat ik wel weten of het wat is.
Ik ben vooral benieuwd of de protector die ik heb gekocht in de weg gaat zitten met de clearview casexeoMe schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:49:
Ik heb de volgende screenprotector gehaald:
Moo, I say.
Vandaag deze QI charger/lader besteld voor de prijs die je in Nederland al voor een postzegel moet betalen..
http://www.aliexpress.com...g-Galaxy/32603666379.html
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
ook de QI fast charge voor weinig http://nl.aliexpress.com/...12-4613-a6b2-2d067cfade9a
Zou je je ervaringen willen delen, zodra je hem binnen hebt. Die prijs is een giller.keverjeroen schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:27:
Vandaag deze QI charger/lader besteld voor de prijs die je in Nederland al voor een postzegel moet betalen..http://www.aliexpress.com...g-Galaxy/32603666379.html
Ben benieuwd!
Ik heb hem toevallig van de week binnen gehad en hij werkt prima. Erg netjes afgewerkt, met ook een anti slip rand op de bodem. Met de originele adapter laadt hij goed op, het enige minpuntje voor zover je daarvan mag spreken voor zo'n prijs, is dat het blauwe lichtje aan de zijkant ook door de witte behuizing heen schijnt.bizarre410 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:06:
[...]
Zou je je ervaringen willen delen, zodra je hem binnen hebt. Die prijs is een giller.
Hij is 7 cm in diameter, bijzonder klein, en als je een 1A lader aansluit dan knippert het lampje een beetje en duurt het laden erg lang.
Dit is logisch, want de output is ook 1A, er staat ook in de handleiding dat je een 2A lader moet gebruiken. Je hebt natuurlijk altijd rendementsverlies met draadloos laden.
Thanks! Maakt hij ook lawaai? Ik las ergens een review dat er mogelijk een ventilator inzit die lawaai maakt.Niborit schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:34:
[...]
Ik heb hem toevallig van de week binnen gehad en hij werkt prima. Erg netjes afgewerkt, met ook een anti slip rand op de bodem. Met de originele adapter laadt hij goed op, het enige minpuntje [...]
Bedankt voor de toelichting. Ga hem meteen bestellen.Niborit schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:34:
[...]
Ik heb hem toevallig van de week binnen gehad en hij werkt prima. Erg netjes afgewerkt, met ook een anti slip rand op de bodem. Met de originele adapter laadt hij goed op, het enige minpuntje voor zover je daarvan mag spreken voor zo'n prijs, is dat het blauwe lichtje aan de zijkant ook door de witte behuizing heen schijnt.
Hij is 7 cm in diameter, bijzonder klein, en als je een 1A lader aansluit dan knippert het lampje een beetje en duurt het laden erg lang.
Dit is logisch, want de output is ook 1A, er staat ook in de handleiding dat je een 2A lader moet gebruiken. Je hebt natuurlijk altijd rendementsverlies met draadloos laden.
Iemand die niet een gesprek kan ophangen in combinatie met de clear view cover en de handsfree oordoppen?
Ik moet eerst 'm open flippen voordat ik kan ophangen
Ik moet eerst 'm open flippen voordat ik kan ophangen
Moo, I say.
Wanneer ik vanavond thuis ben zal ik dat even testen, het is mij niet opgevallen in ieder geval, in tegenstelling tot de nieuwe draadloze samsung stand, die heeft wel een fan en die hoor ik ook, maar dat is ook een snellader.vriesman876 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:04:
[...]
Thanks! Maakt hij ook lawaai? Ik las ergens een review dat er mogelijk een ventilator inzit die lawaai maakt.
[ Voor 22% gewijzigd door Niborit op 21-04-2016 12:18 . Reden: Onvolledig ]
Ik denk idd dat het daar om de snellader gaat. My mistake.Niborit schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:15:
[...]
Wanneer ik vanavond thuis ben zal ik dat even testen, het is mij niet opgevallen in ieder geval, in tegenstelling tot de nieuwe draadloze samsung stand, die heeft wel een fan en die hoor ik ook, maar dat is ook een snellader.
Heb ff getest, hij is compleet stil.vriesman876 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:10:
[...]
Ik denk idd dat het daar om de snellader gaat. My mistake.
Tempered Glass Screen Protector for Samsung S7 .
Iemand ervaring daarmee? Is het geen screenprotector die je op het toestel moet plakken?
Iemand ervaring daarmee? Is het geen screenprotector die je op het toestel moet plakken?
Lidy
http://glazenscreenprotectors.nl/product/samsung-galaxy-s7
Ik heb hem daar besteld.
Ik heb hem daar besteld.
Lidy
heb nu die led view cover voor galaxy s7, jammer dat het alleen werkt met stock apps en geen whatsapp etc, ik wist het al hoor, is er miss iemand die weet of er een 3rd party app is ofzo
had nog een screenprotector besteld via alie maar die reageerd niet goed, zoek een glass die heel de phone bedekt.. iemand tips
had nog een screenprotector besteld via alie maar die reageerd niet goed, zoek een glass die heel de phone bedekt.. iemand tips
ik kwam per toeval deze https://dbrand.com/ tegen, het ziet er wel leuk uit gelijk een setje besteld.
laat wel weten of het wat is als die binnen is.
Ik denk persoonlijk dat ie jou flink tegen gaat vallen.. Plak residu is alleen op gekleurde delen aangebracht en de rest van de scherm zweeft bij wijze van boven je telefoon. Touch functionaliteit is nog wel ok maar niet optimaal, in de bepaalde hoeken ga je dot-matrix puntjes zien. Helaas is er op dit moment nog geen betere versie uit.
Dbrand is erg goed. De mooie lijnen van je telefoon blijven bewaardhiddit schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:27:
ik kwam per toeval deze https://dbrand.com/ tegen, het ziet er wel leuk uit gelijk een setje besteld.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
ik ben benieuwd zag er goed uit, weer is wat anders.Erik1805 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:14:
[...]
Dbrand is erg goed. De mooie lijnen van je telefoon blijven bewaard
Hey,
Ik heb bij Coolblue een een tempered glas gekocht, alleen die beschermt alleen de vlakke kant van het scherm.
Ik zoek nu een glas die nu heel het het voorkant bedekt. Ik heb wat opgezocht, alleen ben ik er niet echt tevreden mee.
Kan iemand me helpen met het adviseren van een Full glas?
bedankt!
Ik heb bij Coolblue een een tempered glas gekocht, alleen die beschermt alleen de vlakke kant van het scherm.
Ik zoek nu een glas die nu heel het het voorkant bedekt. Ik heb wat opgezocht, alleen ben ik er niet echt tevreden mee.
Kan iemand me helpen met het adviseren van een Full glas?
bedankt!