Ik denk dat ieder opzoek is naar een goede glass protector maar de protectors van de grote merken zijn er "nog" niet.Dirkbd94 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:39:
Hey,
Ik heb bij Coolblue een een tempered glas gekocht, alleen die beschermt alleen de vlakke kant van het scherm.
Ik zoek nu een glas die nu heel het het voorkant bedekt. Ik heb wat opgezocht, alleen ben ik er niet echt tevreden mee.
Kan iemand me helpen met het adviseren van een Full glas?
bedankt!
ow auw, shit.ik laat je weten of het echt zo is.ninasky11 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:38:
[...]
Ik denk persoonlijk dat ie jou flink tegen gaat vallen.. Plak residu is alleen op gekleurde delen aangebracht en de rest van de scherm zweeft bij wijze van boven je telefoon. Touch functionaliteit is nog wel ok maar niet optimaal, in de bepaalde hoeken ga je dot-matrix puntjes zien. Helaas is er op dit moment nog geen betere versie uit.
Lidy
Ik krijg vanmiddag mijn Galaxy S7 binnen en heb alvast wat accessoires aangeschaft.
Ik lees veel over niet passende Tempered glass protectors. Heeft iemand toevallig onderstaande protectors aangeschaft en kan mijn vertellen of ze passen en ik ze met een gerust hart kan gebruiken. Want anders breng ik ze terug.
.
Ik lees veel over niet passende Tempered glass protectors. Heeft iemand toevallig onderstaande protectors aangeschaft en kan mijn vertellen of ze passen en ik ze met een gerust hart kan gebruiken. Want anders breng ik ze terug.
.
[ Voor 7% gewijzigd door H.Boss op 23-04-2016 08:35 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Die JustinCase heb ik volgens mij ook gehad. Geen Halo, maar vooral doordat de protector alleen het vlakke gedeelte van het scherm bestrijkt. Ik vond dit irritant genoeg om de protector er meteen weer af te halen.
Ik heb zelf deze:
http://nl.aliexpress.com/...70-4675-a31c-be5dafc716cc
Sluit prima aan, maar ik heb een Spigen Tough Armor hoes die nu niet meer goed past. Dit hoesje zorgt ervoor dat de screenprotector niet meer helemaal goed aansluit, waardoor de input reacties ~60% van de tijd niet werken. Dat werkt dus niet. Met mijn caseology envoy hoes is er echter geen enkel probleem.
Ik heb zelf deze:
Sluit prima aan, maar ik heb een Spigen Tough Armor hoes die nu niet meer goed past. Dit hoesje zorgt ervoor dat de screenprotector niet meer helemaal goed aansluit, waardoor de input reacties ~60% van de tijd niet werken. Dat werkt dus niet. Met mijn caseology envoy hoes is er echter geen enkel probleem.
[ Voor 63% gewijzigd door canth op 22-04-2016 14:27 ]
Yup heb 't na een paar dagen gemerkt. En de zijkanten happen nu stof bij mij, hij heeft iets losgelaten maar is nog steeds beter dan die protectors die alleen het midden beschermen. Touch is ook wat afgenomen heb ik gemerkt nu.ninasky11 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:38:
[...]
Ik denk persoonlijk dat ie jou flink tegen gaat vallen.. Plak residu is alleen op gekleurde delen aangebracht en de rest van de scherm zweeft bij wijze van boven je telefoon. Touch functionaliteit is nog wel ok maar niet optimaal, in de bepaalde hoeken ga je dot-matrix puntjes zien. Helaas is er op dit moment nog geen betere versie uit.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik heb deze vandaag aangebracht en moet zeggen, het is even een klusje maar het is niet echt verkeerd. Het bevestigen kost wat geduld. en het hecht erg goed, ook bij de randen zit het perfect. Ik ben het eens dat het wat zacht aanvoelt, ik kijk het een paar dagen aan. Het is het geld in ieder geval meer dan waard (7,65 incl. verzending).Speedbok schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:40:
[...]
Ik heb ook de full body van Screenknight, moest wel even een nachtje drogen, daarna even met een alcoholdoekje alles afgenomen. Nu is het wel perfect, geen bobbels of vlekken en het sluit goed aan.
Het enige 'nadeel' is dat het een beetje zacht aanvoelt, maar dat is voor mij zelf niet hinderlijk. Na een paar dagen merk ik dat het oppervlak steeds gladder aanvoelt.
Niet hele verkeerde protectors, maar er zijn vast wel betere. Ik laat mijne er in ieder geval nog een paar maandjes op en kijk dan wel voor een betere.
Dank je wel voor de informatie. Ik heb ze te koop gezet en wacht op betere.canth schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:15:
Die JustinCase heb ik volgens mij ook gehad. Geen Halo, maar vooral doordat de protector alleen het vlakke gedeelte van het scherm bestrijkt. Ik vond dit irritant genoeg om de protector er meteen weer af te halen.
Ik heb zelf deze:
Perfecte review over de Samsung Leather case, gewoon een pracht ding man
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Hallo makker ga je de titanium versie bestellen?Tammesp schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:23:
Perfecte review over de Samsung Leather case, gewoon een pracht ding man![]()
[video]
He maat, die ga ik zeker bestellen ja! Daar kun je ook gewoon van slijmen zo mooi is diepappaleone schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:28:
[...]
Hallo makker ga je de titanium versie bestellen?
Dan zal ik me kop eens laten zien in de S7 forums, misschien wel weer rooten!
Ik ga ook maar eens kijken voor wat bescherming, die van mij is onder een bus beland deze week. Niet dat het iets uitmaakt, het frame is nog intact. De rest kan zo in het picasso museum.Tammesp schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:30:
[...]
He maat, die ga ik zeker bestellen ja! Daar kun je ook gewoon van slijmen zo mooi is die![]()
Ps ik heb de nieuwe gisteren binnen ook al geroot.
[ Voor 5% gewijzigd door pappaleone op 23-04-2016 15:44 ]
Who man! Heftige shit, verzekerd en wel mag ik hopen?pappaleone schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:32:
[...]
Ik ga ook maar eens kijken voor wat bescherming, die van mij is onder een bus beland deze week. Niet dat het iets uitmaakt, het frame is nog intact. De rest kan zo in het picasso museum.
Ps ik heb de nieuwe gisteren binnen ook al geroot.
Zelfs een otterbox houdt een bus niet tegen haha.
Bevallen de roms tot nu toe wat?
Ik had hem gekocht via mijn creditcard, ze hebben al mijn informatie al dus ik ga er vanuit dat het wordt vergoed. Ik draai momenteel de gewone standaard samsung rom . Alleen geroot en twrp om er een hoop troep af te gooien. Ben even moe van het flashen, is ook niet meer nodig met de s7 en s7 edge. Toestellen zijn gewoon heel snel. Ben wel even het linkje aan het volgen van Echoe rom.maar is oftopic hierTammesp schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 16:45:
[...]
Who man! Heftige shit, verzekerd en wel mag ik hopen?
Zelfs een otterbox houdt een bus niet tegen haha.
Bevallen de roms tot nu toe wat?

Mooie review, heb het hoesje nu zelf een aantal dagen en bevalt zeer goedTammesp schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:23:
Perfecte review over de Samsung Leather case, gewoon een pracht ding man![]()
[video]
Nu nog een goede screenprotector voor de edge, werk veel met zand dus heb hem nu in een afgesloten zak zitten maar dat houd nniet alles tegen
Heeft er iemand toevallig ervaring met de hoesjes van Rock? Ik heb jaren een Rock Quicksand gehad voor mijn S3. Top spul en bij ebay (vanuit china) lekker goedkoop.
Nu zie ik dat er voor de S7 2 types zijn, de Royce en de Litchi. Duurt beetje lang voordat ze hier zijn, dus wil dan eigenlijk bestellen als ze de moeite zijn.
Alvast bedankt
Nu zie ik dat er voor de S7 2 types zijn, de Royce en de Litchi. Duurt beetje lang voordat ze hier zijn, dus wil dan eigenlijk bestellen als ze de moeite zijn.
Alvast bedankt
Battle.net Spud#2543
Echt balen man. Hopelijk gaat deze nu langer mee! Wat voor hoesje gebruik je nu?pappaleone schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 16:51:
[...]
Ik had hem gekocht via mijn creditcard, ze hebben al mijn informatie al dus ik ga er vanuit dat het wordt vergoed. Ik draai momenteel de gewone standaard samsung rom . Alleen geroot en twrp om er een hoop troep af te gooien. Ben even moe van het flashen, is ook niet meer nodig met de s7 en s7 edge. Toestellen zijn gewoon heel snel. Ben wel even het linkje aan het volgen van Echoe rom.maar is oftopic hier
PS: Het Samsung Galaxy Tab S2 (8" & 9,7") Topic
Aaah vet dat je deze hebt! Kun je niet wat mooie foto's voor ons maken?Meulendijks89 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:39:
[...]
Mooie review, heb het hoesje nu zelf een aantal dagen en bevalt zeer goed
Nu nog een goede screenprotector voor de edge, werk veel met zand dus heb hem nu in een afgesloten zak zitten maar dat houd nniet alles tegenecht balen dat het schijnbaar zo lastig is om glass screen protector te maken voor de edge.
Heb je de Edge? Dan word het vrij lastig om een goede te vinden ja..
Lens Cover S7:
http://www.samsung.com/nl...30DBEGWW?subsubtype=cases
S7 Edge:
http://www.samsung.com/nl...35DBEGWW?subsubtype=cases
Heeft iemand al zo'n mooie lens cover gehaald? Ben heel benieuwd naar de ervaringen dan. Dan kan ik het ook verwerken in de beginpost.
Ikzelf wacht nog even totdat de prijs zakt, dan koop ik er graag eentje.
http://www.samsung.com/nl...30DBEGWW?subsubtype=cases
S7 Edge:
http://www.samsung.com/nl...35DBEGWW?subsubtype=cases
Heeft iemand al zo'n mooie lens cover gehaald? Ben heel benieuwd naar de ervaringen dan. Dan kan ik het ook verwerken in de beginpost.
Ikzelf wacht nog even totdat de prijs zakt, dan koop ik er graag eentje.
Tammesp schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:14:
[...]
Echt balen man. Hopelijk gaat deze nu langer mee! Wat voor hoesje gebruik je nu?
PS: Het Samsung Galaxy Tab S2 (8" & 9,7") Topic
[...]
Ik gebruik een lederen hoesje van jacket nooit geen probleem mee, totdat iemand anders je telefoon terug brengt. Ik heb het niet zelf gedaan. Ps die lens ziet er gaaf uit. Wist niets af van het bestaan
Aaah vet dat je deze hebt! Kun je niet wat mooie foto's voor ons maken?![]()
Heb je de Edge? Dan word het vrij lastig om een goede te vinden ja..
Volgens mij staat je bericht niet helemaal goed
S7 Edge Leather Back Cover | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
[ Voor 27% gewijzigd door DM89 op 24-04-2016 15:34 ]
Sorry Tammesp was nog niet geheel wakker.Tammesp schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:23:
[...]
Volgens mij staat je bericht niet helemaal goed

Ik had 5 bumpers besteld voor de normale s7 maar ik blijf toch bij mn s6. Mocht iemand er 1 of meerde willen. 2,-/st exclusief verzendkosten (postzegel).
Dit is m http://m.miniinthebox.com...utm_campaign=MITB20160324
Dit is m http://m.miniinthebox.com...utm_campaign=MITB20160324
Voor de liefhebbers heb ik 2 verschillende Glass screen protectors voor de Galaxy S7 te koop zie mijn advertenties.
[ Voor 16% gewijzigd door H.Boss op 24-04-2016 20:02 ]
Heb je een tempered glass erop?Meulendijks89 schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:28:
S7 Edge
Leather Back Cover[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Iemand zoiets al getest? Ziet er wel geinig uit.. Case met APP.
http://www.aliexpress.com...dge-View/32635937014.html
Gewoon een screen protector? Lijkt dikker
Nee, heb er niks opzitten.LittleBrownie schreef op maandag 25 april 2016 @ 02:00:
[...]
Gewoon een screen protector? Lijkt dikker
Ziet er inderdaad grappig uit, voor de prijs hoef je het niet te laten in ieder geval.Executor16 schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:45:
Iemand zoiets al getest? Ziet er wel geinig uit.. Case met APP.
Let op dit is niet een fast charger, de goedkoopste fast charger die ik kon vinden:red bull schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:59:
ook de QI fast charge voor weinig http://nl.aliexpress.com/...12-4613-a6b2-2d067cfade9a
http://nl.aliexpress.com/...28-4a38-af87-de8eeae75d30
ps, deze heb ik ook gekocht dus zal laten weten of hij naar behoren werkt zodra deze binnen is.
[ Voor 4% gewijzigd door Viper_4111 op 25-04-2016 13:00 ]
Geen informatie beschikbaar
Ik heb deze QI oplader vandaag binnen gekregen :
http://www.aliexpress.com...-S6-Edge/32582028382.html
Werkt goed, maar is geen snellader.
Wel moet de telefoon PRECIES goed op de pad gelegd worden, anders laad de S7 dus mooi niet op.
Ik heb mijn originele oplader+USB kabel gebruikt om de pad van stroom te voorzien en dan kan ik zelfs met S7 hoesje opladen (door het hoesje heen, zeg maar).
Gebruik ik een zwakkere oplader of niet originele USB kabel, dan moet ik zelfs de telefoon uit het hoesje halen om hem te kunnen opladen.
Ook heb ik deze screenprotector binnen gekregen :
http://www.aliexpress.com...alaxy-s7/32635885316.html
De screenprotector bedekt niet het volledige scherm en heeft een duidelijk zichtbare dot-matrix.
Maar de response is wel goed, ik merk geen plekken op de screenprotector waar het scherm slechter reageert.
En de screenprotector is een grotere vingerafdrukken-magneet. Waar het originele scherm geen vingerafdrukken laat zien, is dat wel duidelijk het geval bij deze screenprotector.
Aanbrengen vergt wat geduld, maar is goed te doen.
Voorlopig laat ik deze zitten, zodat ik toch bescherming heb. Tot er wat beters te verkrijgen is.
Werkt goed, maar is geen snellader.
Wel moet de telefoon PRECIES goed op de pad gelegd worden, anders laad de S7 dus mooi niet op.
Ik heb mijn originele oplader+USB kabel gebruikt om de pad van stroom te voorzien en dan kan ik zelfs met S7 hoesje opladen (door het hoesje heen, zeg maar).
Gebruik ik een zwakkere oplader of niet originele USB kabel, dan moet ik zelfs de telefoon uit het hoesje halen om hem te kunnen opladen.
De screenprotector bedekt niet het volledige scherm en heeft een duidelijk zichtbare dot-matrix.
Maar de response is wel goed, ik merk geen plekken op de screenprotector waar het scherm slechter reageert.
En de screenprotector is een grotere vingerafdrukken-magneet. Waar het originele scherm geen vingerafdrukken laat zien, is dat wel duidelijk het geval bij deze screenprotector.
Voorlopig laat ik deze zitten, zodat ik toch bescherming heb. Tot er wat beters te verkrijgen is.
[ Voor 30% gewijzigd door speedme op 25-04-2016 15:54 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
kun je een foto maken van de geplaatste screenprotector? ik ben wel benieuwd, aangezien er in artikelbeschrijving staat dat hij volledig dekkend zou moeten zijn....speedme schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:18:
weertenaar schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:06:
[...]
kun je een foto maken van de geplaatste screenprotector? ik ben wel benieuwd, aangezien er in artikelbeschrijving staat dat hij volledig dekkend zou moeten zijn....

Hier de foto.
Zoals je kunt zien sluit hij niet netjes aan (verre van zelfs).
Maar ik vind het voor nu even goed, omdat de telefoon toch in een hoesje zit en ik er zodoende weinig last van heb.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
dat is geen porumspeedme schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:18:
[...]
[afbeelding]
Hier de foto.
Zoals je kunt zien sluit hij niet netjes aan (verre van zelfs).
Maar ik vind het voor nu even goed, omdat de telefoon toch in een hoesje zit en ik er zodoende weinig last van heb.

staat hij aan de randen open, of gaat hij wel over netjes over de schuine kant?
Hij komt niet eens bij de schuine randweertenaar schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:23:
[...]
dat is geen porum..sluit idd helemaal niet aan en die dot matrix doet me denken aan de HTC HD2..van heel wat jaren geleden...
staat hij aan de randen open, of gaat hij wel over netjes over de schuine kant?

Backpack Cover Galaxy S7 edge EP-TG935BB

Met InvisibleSHIELD Full body Samsung Galaxy S7 edge screenprotector

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Nou de dbrand back cover is netjes voelt goedxeoMe schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:49:
Ik heb de volgende screenprotector gehaald:
http://www.ebay.com/itm/R...G-GALAXY-S7-/191828940295
En voor de achterkant een dbrand skin carbon black.
Als het binnen is laat ik wel weten of het wat is.

De screen protector is echt heeeel dramatisch, ik heb nog een oude s6 screen protector waar ik ook ontevreden over was die nog beter zich dan deze, tijd om geld terug te vragen.

Als iemand nog een cheap full covered screen protector heeft voor de s7 graag een linkje
Verwijderd
Hallo iedereen,
Kan iemand me vertellen wat het (en of er een) verschil is tussen de Samsung Gear VR ("lite"/"v2") die uitgekomen is in november 2015 en de Samsung Gear VR die leverbaar is vanaf 13 mei?
Op sommige websites zie ik de Samsung Gear VR bril al te koop staan voor 99 euro, op een andere website heet deze bril dan weer "Samsung Gear VR lite" of "Samsung Gear VR v2" en op andere websites moet deze bril nog uitkomen...
Kan iemand me vertellen wat er wordt gereleased op 13 mei 2016? Volgens coolblue en vandenborre komt deze bril dan uit en volgens bol.com is deze al uit sinds november 2015.
Is er een verschil tussen de versie van november 2015 en de pre-orderbare versie van 13 mei? Of is het zo dat er zo een grote vraag naar is dat coolblue en vandenborre ze pas heeft midden mei terug binnen hebben?
Ook de mensen die de S7 hebben gepreordert hebben in februari/mei hebben nog steeds niet deze bril, dus er moet toch een verschil zijn tussen die van november en mei?
Alvast bedankt! Het zou me enorm helpen in een keuze te maken.
Kan iemand me vertellen wat het (en of er een) verschil is tussen de Samsung Gear VR ("lite"/"v2") die uitgekomen is in november 2015 en de Samsung Gear VR die leverbaar is vanaf 13 mei?
Op sommige websites zie ik de Samsung Gear VR bril al te koop staan voor 99 euro, op een andere website heet deze bril dan weer "Samsung Gear VR lite" of "Samsung Gear VR v2" en op andere websites moet deze bril nog uitkomen...
Kan iemand me vertellen wat er wordt gereleased op 13 mei 2016? Volgens coolblue en vandenborre komt deze bril dan uit en volgens bol.com is deze al uit sinds november 2015.
Is er een verschil tussen de versie van november 2015 en de pre-orderbare versie van 13 mei? Of is het zo dat er zo een grote vraag naar is dat coolblue en vandenborre ze pas heeft midden mei terug binnen hebben?
Ook de mensen die de S7 hebben gepreordert hebben in februari/mei hebben nog steeds niet deze bril, dus er moet toch een verschil zijn tussen die van november en mei?
Alvast bedankt! Het zou me enorm helpen in een keuze te maken.
Is inderdaad geen snellader, heb er 2 besteld en eentje is kapot. Ben nu met de verkoper bezig om mijn geld terug te krijgen...speedme schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:18:
Ik heb deze QI oplader vandaag binnen gekregen :
Geen informatie beschikbaar
Weet iemand of er verschillende type Qi laders zijn (buiten de fast charge types)?
Ik heb sinds zaterdag een Galaxy S7 DUOS en had nog een Qi lader liggen van een paar jaar geleden. De telefoon lijkt niet te reageren op de Qi wanneer ik heb er op leg (heb alle mogelijke posities geprobeerd) terwijl als ik de S7 met een Qi ontvanger (die bij de lader zat) via de usb poort verbind hij wel wil laden. Het lijkt er volgens mij op dat hij hem niet herkend of niet compatible is.
Ik heb sinds zaterdag een Galaxy S7 DUOS en had nog een Qi lader liggen van een paar jaar geleden. De telefoon lijkt niet te reageren op de Qi wanneer ik heb er op leg (heb alle mogelijke posities geprobeerd) terwijl als ik de S7 met een Qi ontvanger (die bij de lader zat) via de usb poort verbind hij wel wil laden. Het lijkt er volgens mij op dat hij hem niet herkend of niet compatible is.
Urban Armor Gear Composite Case Samsung Galaxy S7 Edge Ash

Ondanks dat sommige reviewers beweerden, dat deze Case "screenprotector friendly" zou zijn, is deze dat dus niet (zie 3e foto rechtsonder, en vlak daarna gebeurde hetzelfde boven in de hoeken)!
De volume-knoppen reageren heel goed, maar de "power"-button moest ik toch wel goed indrukken (en soms wel 2x)...
Jammer!
Morgen eens kijken, of de "Samsung Galaxy S7 Edge Leather Cover Zwart Origineel" wel screenprotector-friendly is

Ondanks dat sommige reviewers beweerden, dat deze Case "screenprotector friendly" zou zijn, is deze dat dus niet (zie 3e foto rechtsonder, en vlak daarna gebeurde hetzelfde boven in de hoeken)!
De volume-knoppen reageren heel goed, maar de "power"-button moest ik toch wel goed indrukken (en soms wel 2x)...
Jammer!
Morgen eens kijken, of de "Samsung Galaxy S7 Edge Leather Cover Zwart Origineel" wel screenprotector-friendly is
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Vandaag een nieuwe sleeve ontvangen van Fitbag. Besteld op Amazon.de voor 18€. http://www.amazon.de/fitB...oh_aui_detailpage_o00_s00
Mooi zacht leer met een voering waardoor het scherm schoon blijft.

Mooi zacht leer met een voering waardoor het scherm schoon blijft.

Ben benieuwd die van mij is nog onderwegxeoMe schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:18:
[...]
Nou de dbrand back cover is netjes voelt goed![]()
[afbeelding]
ja jij moet toch beter weten......Ondanks dat sommige reviewers beweerden, dat deze Case "screenprotector friendly" zou zijn, is deze dat dus niet (zie 3e foto rechtsonder, en vlak daarna gebeurde hetzelfde boven in de hoeken)!

En het oplakken van de zagg protector gelukt? Bij mij niet echt goed gelukt helaas.. denk dat ik bij coolblue laat doen.henklbr schreef op maandag 25 april 2016 @ 17:36:
Backpack Cover Galaxy S7 edge EP-TG935BB
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Protector blijft wel goed zitten alleen had vlekjes en strepen
Heb zelf een sleeve van Jaccet besteld en inmiddels ontvangen voor mijn Galaxy S7 Edge: https://www.bol.com/nl/p/...eekhoes/9200000057789937/ Erg tevreden over, mooi leer en uitstekend afgewerkt
Daarnaast net nog via Ebay een Qi wireless charging pad besteld, expres niet de fast charger genomen omdat daar een fan in zit en hij komt naast mijn bed te liggen. Ik weet dat ze nog goedkoper te krijgen zijn maar ik zocht een helemaal zwarte.
Voor de rest geen screenprotectors / backplate meuk voor mij, vind dat er persoonlijk niet uit zien en niet fijn werken. Gewoon in mijn broekzak de telefoo dusn in de sleeve en er verder voorzichtig mee zijn. Heb met mijn vorige telefoon het ook nooit anders gedaan en die ziet er nog keurig uit na 3 jaar.
Daarnaast net nog via Ebay een Qi wireless charging pad besteld, expres niet de fast charger genomen omdat daar een fan in zit en hij komt naast mijn bed te liggen. Ik weet dat ze nog goedkoper te krijgen zijn maar ik zocht een helemaal zwarte.
Voor de rest geen screenprotectors / backplate meuk voor mij, vind dat er persoonlijk niet uit zien en niet fijn werken. Gewoon in mijn broekzak de telefoo dusn in de sleeve en er verder voorzichtig mee zijn. Heb met mijn vorige telefoon het ook nooit anders gedaan en die ziet er nog keurig uit na 3 jaar.
[ Voor 22% gewijzigd door ik222 op 27-04-2016 13:46 ]
Heb het bij Coolblue in Eindhoven laten doen; als het dan "fout" gaat, dan wordt er alsnog een nieuwe opgezet!Meulendijks89 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:53:
[...]
En het oplakken van de zagg protector gelukt? Bij mij niet echt goed gelukt helaas.. denk dat ik bij coolblue laat doen.
Protector blijft wel goed zitten alleen had vlekjes en strepen
Hoe lang heb je moeten wachten op levering? Gisteren ook de bruine besteld voor de S7...ik222 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:42:
Heb zelf een sleeve van Jaccet besteld en inmiddels ontvangen voor mijn Galaxy S7 Edge: https://www.bol.com/nl/p/...eekhoes/9200000057789937/ Erg tevreden over, mooi leer en uitstekend afgewerkt
Compjoeters... hu?
Zondag besteld, maandag al verzonden en dinsdag (gisteren) in huis.olson schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:05:
[...]
Hoe lang heb je moeten wachten op levering? Gisteren ook de bruine besteld voor de S7...
Ik heb overigens exact de versie uit mijn link, dus bruin / beige met een zwarte voering.
Wat is die titanium versie? Deze kan ik nergens vinden. Die zwarte leren backcover vind ik er ook prachtig uit zien.Tammesp schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:30:
[...]
He maat, die ga ik zeker bestellen ja! Daar kun je ook gewoon van slijmen zo mooi is die![]()
Ik kreeg dit weekend een gratis Clear cover in Antwerpen
(iets met een promoactie voor de s7 / s7edge). werd ook nog gratis ingegraveerd. nu nog even kijken voor een screenprotector, wat mij bij de volgende vraag laat komen: hoe zit dat met screenprotector (tempered glass) en onderwatergaan? blijft de screenprotector er dan nog wel opzitten?
Samsung Galaxy S7 edge Leather Cover - EF-VG935LB - Black

Heb deze backcover vandaag mogen ontvangen, en ben er zeer tevreden mee -> hij past perfect, is "screenprotector friendly", telefoon ligt goed in de hand.
Deze backcover geeft echt "stijl" aan de toch al mooie S7Edge!

Heb deze backcover vandaag mogen ontvangen, en ben er zeer tevreden mee -> hij past perfect, is "screenprotector friendly", telefoon ligt goed in de hand.
Welke screenprotector heb je erop zitten? ziet er netjes uit!Heb deze backcover vandaag mogen ontvangen, en ben er zeer tevreden mee -> hij past perfect, is "screenprotector friendly", telefoon ligt goed in de hand.
Compjoeters... hu?
olson schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:33:
[...]
Welke screenprotector heb je erop zitten? ziet er netjes uit!

Hebben ze bij de coolblue shops de ZAGG screenprotector voor de s7 edge?henklbr schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:02:
[...]
Heb het bij Coolblue in Eindhoven laten doen; als het dan "fout" gaat, dan wordt er alsnog een nieuwe opgezet!
Wel in Eindhoven iig; je kan op de site kijken of deze ook op voorraad is bij de andere filialensjoerdvdijk schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:24:
[...]
Hebben ze bij de coolblue shops de ZAGG screenprotector voor de s7 edge?
Voelt deze ook goed aan en niet plakkerig oid?
I love watercooling
Nope: ben er echt tevreden over...
Op de achterkant zaten in 1e instantie nog allemaal "blaasjes", maar die zijn allemaal weggetrokken...
Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat
Is het edge panel nog volledig functioneel met een swype?henklbr schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:28:
Samsung Galaxy S7 edge Leather Cover - EF-VG935LB - Black
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nou fijn, zit een (gelukkig miniscuul) krasje op de achterkant van m'n telefoon (S7, ongeveer in het midden qua hoogte, en dan qua breedte links aan de zijkant, waar hij af begint te krommen). Heel gek, want ben er echt ontzettend zuinig mee geweest, zand in m'n zak o.i.d. kan bijna niet. Denk eigenlijk dat er gewoon een keer wat hards op het doekje zat waarmee ik 'm schoon hou. Gelijk maar de leren backcover besteld, bij samsung voor 40 euro incl. verzenden. Ziet er uit als een mooi ding en dan hou ik 'm voor de rest tenminste krasvrij (+ dat ik de achterkant sowieso al vrij storend vond, het is een echte vingerafdrukmagneet).
Had ook nog (al eerder) naar screenprotectors lopen kijken maar lijkt er op dat ze allemaal ruk zijn voor de S7 (niet de Edge) omdat ze het scherm niet volledig bedekken... Dat gaat dan om tempered glass protectors, en anders dan dat wil ik ook niet. Wel een beetje jammer dat er al zo snel een krasje op zit
. Nooit leuk.
Had ook nog (al eerder) naar screenprotectors lopen kijken maar lijkt er op dat ze allemaal ruk zijn voor de S7 (niet de Edge) omdat ze het scherm niet volledig bedekken... Dat gaat dan om tempered glass protectors, en anders dan dat wil ik ook niet. Wel een beetje jammer dat er al zo snel een krasje op zit
[ Voor 17% gewijzigd door Thomas op 02-05-2016 00:03 ]
Yepsbrasov schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:27:
[...]
Is het edge panel nog volledig functioneel met een swype?
Verwijderd
Zijn er ook autoladers die snel kunnen laden?
Ik zoek een goede autolader, bij voorkeur met kort en gekruld snoer.
Ben zelf ook op zoek naar een fatsoenlijke voor de s7, had er een via alie die heel het scherm dekt met de zwarte randen en doorschijnenden icoontjes maar dat is een plak versie en het midden ligt "los" oftewel er kwamen dingen onder, dus snel eraf gehaald. Zit nu dus zonder
had er nog een via ebay geprobeerd dat was een lachertje leek wel voor een s7 mini (bij wijze van)
iemand nog enige tips?
had er nog een via ebay geprobeerd dat was een lachertje leek wel voor een s7 mini (bij wijze van)
iemand nog enige tips?
Mocht je wat vinden hoor ik het graag, op internet lopen struinen en lijkt er op dat er niks echt moois is tot op heden. Ben zelf op zoek naar een tempered glass protector die het hele ding afdekt.vegetto1983 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:57:
Ben zelf ook op zoek naar een fatsoenlijke voor de s7, had er een via alie die heel het scherm dekt met de zwarte randen en doorschijnenden icoontjes maar dat is een plak versie en het midden ligt "los" oftewel er kwamen dingen onder, dus snel eraf gehaald. Zit nu dus zonder
iemand nog enige tips?
Verder net m'n Samsung leren backcover binnen gekregen, erg mooi! Telefoon is natuurlijk wel wat dikker maar sluit fantastisch aan en voelt erg goed. Durf bijna te zeggen dat de telefoon er mooier op is geworden, wat een prachtding.
oke nice, ik heb net 3 stuks besteld via bol van spigen wel normale nog geen glass maar ziet er wel uit als volledig dekkend, dan zit er iig iets op, laat het wel weten morgen.ThomasXIV schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:59:
[...]
Mocht je wat vinden hoor ik het graag, op internet lopen struinen en lijkt er op dat er niks echt moois is tot op heden. Ben zelf op zoek naar een tempered glass protector die het hele ding afdekt.
Verder net m'n Samsung leren backcover binnen gekregen, erg mooi! Telefoon is natuurlijk wel wat dikker maar sluit fantastisch aan en voelt erg goed. Durf bijna te zeggen dat de telefoon er mooier op is geworden, wat een prachtding.
Hoor 't graagvegetto1983 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:28:
[...]
oke nice, ik heb net 3 stuks besteld via bol van spigen wel normale nog geen glass maar ziet er wel uit als volledig dekkend, dan zit er iig iets op, laat het wel weten morgen.
Zeer waarschijnlijk komt van het weekend mijn zilveren S7 Edge binnen. Nu zal ik alvast een mooie tempered glass protector willen bestellen. Bij de mediamarkt raden ze de zilveren variant van deze aan: https://m.bol.com/nl/p/gl...enarmor/N/8131+4279533715
Maar 40 euro gaat mij best ver.
Ik heb me al een ingelezen erover. Vanwege de edge vorm is het lastig om een goede te vinden. En mocht je er een vinden dan moet je ook nog een hoesje vinden wat er goed omheen past. Spigen vind ik een mooi merk, maar deze zitten over het algemeen te strak om het toestel heen, waardoor de screen protector los kan gaan laten.
Wat raden jullie aan wat betreft een screen protector en een stootvaste case?
Ik heb me al een ingelezen erover. Vanwege de edge vorm is het lastig om een goede te vinden. En mocht je er een vinden dan moet je ook nog een hoesje vinden wat er goed omheen past. Spigen vind ik een mooi merk, maar deze zitten over het algemeen te strak om het toestel heen, waardoor de screen protector los kan gaan laten.
Bij Amazon.de heb je Anker auto laders. Heb er eentje die m'n iPhone en S7 vrij snel opladen. Deze: http://www.amazon.de/Anker-PowerDrive-Ladegerät-weitere-Schwarz/dp/B00JPYAC6Y/ref=sr_1_11?ie=UTF8&qid=1462484842&sr=8-11&keywords=anker+ladegerätVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:57:
Zijn er ook autoladers die snel kunnen laden?
Die van Aukey schijnen ook goed te zijn.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb deze besteld :Link
Werkt perfect.
Werkt perfect.
Verwijderd
Spigen Tough Armor - $10.99Toekan schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:19:
Zeer waarschijnlijk komt van het weekend mijn zilveren S7 Edge binnen. Nu zal ik alvast een mooie tempered glass protector willen bestellen. Bij de mediamarkt raden ze de zilveren variant van deze aan: https://m.bol.com/nl/p/gl...enarmor/N/8131+4279533715
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Screen Protector For Samsung Galaxy S7/ Edge - $10.74
http://www.ebay.com/itm/R...m:m8q780S1zY1LSUHthy7AvOQ
Die onderaan staan in jou bericht zien er goed uit, ik heb er zowel voor de gewone S7 en mijn S7 Edge 1 besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 17:22:
[...]
Spigen Tough Armor - $10.99
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Screen Protector For Samsung Galaxy S7/ Edge - $10.74
http://www.ebay.com/itm/R...m:m8q780S1zY1LSUHthy7AvOQ
Ik heb deze lader vandaag binnen gekregen en hij werkt uitstekend. Komt ook niet heel precies hoe de telefoon erop ligt en laden gaat net zo snel als aan de kabel met snelladen uit.ik222 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:42:
Ik moet zeggen dat ik ook nergens aan kan zien dat het namaak is. Ziet er exact uit als een originele en voelt overal degelijk aan. Erg blij mee dus, en dat voor maar 7 euro
ik vond deze screenprotector... krijg een beetje het to good to be true-gevoel.... wat denken jullie?
http://www.ebay.nl/itm/9H...m:mrvbcBK8FDEuOLTilb5Qifg (black tempered glass)
Je krijgt gewoon die screenprotector. Maar verwacht er niet te veel van. Plak-residu is alleen op gekleurde delen aangebracht en er zit in het scherm een goed zichtbare dot-matrix.jooproo schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:00:
ik vond deze screenprotector... krijg een beetje het to good to be true-gevoel.... wat denken jullie?
Ik had deze besteld eergisteren http://www.ebay.com/itm/R...m:m8q780S1zY1LSUHthy7AvOQ
Staat wel een redelijk lange levertijd rond 30 mei, maar zien er goed uit.
ik denk dat de levertijd nog langer is, item is er nml. niet meerpappaleone schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:24:
Ik had deze besteld eergisteren http://www.ebay.com/itm/R...m:m8q780S1zY1LSUHthy7AvOQ
Vanwaar deze wijsheid?pawarana schreef op zondag 08 mei 2016 @ 23:30:
[...]
ik denk dat de levertijd nog langer is, item is er nml. niet meer
Klik maar op het linkje in je eigen post. "This listing (R...m:m8q780S1zY1LSUHthy7AvOQ) has been removed, or this item is not available."
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Deze mail kreeg ik 1 uur geledenE-Vix schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:41:
[...]
Klik maar op het linkje in je eigen post. "This listing (R...m:m8q780S1zY1LSUHthy7AvOQ) has been removed, or this item is not available."
GUEST ORDER SHIPPED: Real Full Cover Tempered Glass Film Screen Protector For Samsung Galaxy S7/ Edge
Maar even afwachten.
Make the best 📱-camera even better with the #Samsung #LensCover ET-CG935DBEGWW for the #GALAXYS7Edge, #TheNextGalaxy

ik neem aan dat de 2 laatste foto's met de xtra lens is genomen, ik vind op deze 2 klein formaat de zij randen duidelijk waarneembaar onscherp zijn (ten op zichtte met de eerste foto), vooral de laatste foto ziet er in het midden duidelijker scherper uit dan de zij randen.henklbr schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:09:
Make the best 📱-camera even better with the #Samsung #LensCover ET-CG935DBEGWW for the #GALAXYS7Edge, #TheNextGalaxy
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Het is duidelijk alles staat naar mijn mening toch bij het begin lensje van de S7 die je er niet af kan halen uiteraard.
De laatste 2 foto's zijn idd gemaakt met de lensjes; qua scherpte bij de randen viel me dat ook al op bij de "telelens"...pawarana schreef op maandag 09 mei 2016 @ 23:37:
[...]
ik neem aan dat de 2 laatste foto's met de xtra lens is genomen, ik vind op deze 2 klein formaat de zij randen duidelijk waarneembaar onscherp zijn (ten op zichtte met de eerste foto), vooral de laatste foto ziet er in het midden duidelijker scherper uit dan de zij randen.
Het is duidelijk alles staat naar mijn mening toch bij het begin lensje van de S7 die je er niet af kan halen uiteraard.
Deze set is o.a. verkrijgbaar in de Samsung Shop: http://www.samsung.com/nl...35DBEGWW?subsubtype=cases
€150 voor deze originele Samsung, oh my godhenklbr schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 05:12:
[...]
De laatste 2 foto's zijn idd gemaakt met de lensjes; qua scherpte bij de randen viel me dat ook al op bij de "telelens"...
Deze set is o.a. verkrijgbaar in de Samsung Shop: http://www.samsung.com/nl...35DBEGWW?subsubtype=cases

Voor dat geld koop ik een goede compact camera die wel ..x betere foto's maakt.
Vandaag ook eindelijk deze glass protector ontvangen. Bedankt voor de tip Musta. Hij zit inderdaad als gegoten! Nou moet ik zeggen dat ik hem er ook wel perfect op heb gezet.Musta schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:28:
[...]
Voor de gewone s7?
Ik heb deze besteld en vandaag erop gezet: http://www.aliexpress.com...-Edge-to/32635274483.html
Zit als gegoten..
Maar dus een absolute aanrader voor de S7 non-edge versie! Prijs € 6,20.
Zie reactie: dinsdag 10 mei 2016 12:30.
[ Voor 9% gewijzigd door 3E3A37 op 25-05-2016 05:36 ]
heb je een foto?3E3A37 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:33:
[...]
Vandaag ook eindelijk deze glass protector ontvangen. Bedankt voor de tip Musta. Hij zit inderdaad als gegoten! Nou moet ik zeggen dat ik hem er ook wel perfect op heb gezet.![]()
hoofddorp?henklbr schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:09:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb hem wel eraf gehaald na een tijdje, want de zijkanten begonnen stof te pakken. Het plakkerige zit alleen onder de zijkanten en niet onder het schermoppervlakte ook. Maar ga er vanmiddag een andere opzetten, had er 2 besteld toen3E3A37 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:33:
[...]
Vandaag ook eindelijk deze glass protector ontvangen. Bedankt voor de tip Musta. Hij zit inderdaad als gegoten! Nou moet ik zeggen dat ik hem er ook wel perfect op heb gezet.![]()
En merk je iets van de touch? Of deze is afgenomen of niet?
Het ziet er mooi uit, maar die scherpteverlies aan de zijkanten valt toch wel op gelijk op de laatste foto. Dacht dat deze beter zou omgaan daarmee vergeleken met die goedkope lenskitjes en zeker met zo een prijs. Is waarschijnlijk ook niet te verhelpen met een software maar komt door de lensvorming?henklbr schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:09:
Ja, ik had het vorige bericht eigenlijk op mijn S7 moeten typen i.p.v. op mijn laptop, want dan was ik er direct achter gekomen dat het touch scherm nu een stuk minder goed reageert. Ik moet nu harder op het scherm drukken om hetzelfde effect te krijgen. Niet echt ideaal dus.Musta schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:01:
[...]
En merk je iets van de touch? Of deze is afgenomen of niet?
Op mijn OnePlus One met een (uit mijn hoofd Nikon) glass protector heb ik hier nooit last van gehad.
Ik kijk het even een aantal dagen af en anders haal ik hem er inderdaad ook weer af. Blijft er dan nog iets van lijm achter en is het beter om het nu meteen te doen?
Ik heb de lader ondertussen een paar weken binnen en moet zeggen dat hij goed bevalt! Ik heb de originele USB-lader van Samsung er aan gehangen. Ik heb niet bijgehouden hoe snel het laden gaat, maar heb het idee dat dat best vlot verloopt. Verder merk ik niet dat de lader of de telefoon erg heet worden.bizarre410 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:06:
[...]
Zou je je ervaringen willen delen, zodra je hem binnen hebt. Die prijs is een giller.
Het plaatsen van de telefoon op de lader gaat bijna altijd goed, doordat de (uitstekende) camera net buiten de lader valt. Kortom, zeker voor die prijs, een aanrader! De lader is ongeveer net zo breed als de telefoon zelf. Op de foto's bij Ali lijkt hij wat groter.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
je kan alleen maar kwaliteits-zoom krijgen door 2 of meerdere lenzen te verschuiven ten opzichte van het brandpuntsafstand, al die andere vergroot lenzen is geknutsel in je portemonneeMusta schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:06:
[...]
Het ziet er mooi uit, maar die scherpteverlies aan de zijkanten valt toch wel op gelijk op de laatste foto. Dacht dat deze beter zou omgaan daarmee vergeleken met die goedkope lenskitjes en zeker met zo een prijs. Is waarschijnlijk ook niet te verhelpen met een software maar komt door de lensvorming?
De camera van de S7 mag wel goed wezen, maar blijft zijn beperkingen houden, en zeker met deze knutselzoomoverdetoplenzenkit.
Samsung moet zich schamen HONDERDNEGENENVEERTIG EURO

mooi man, het laad principe is bij elke lader hetzelfde, alleen de prijs is 10 tot 20x duurderkeverjeroen schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:53:
[...]
Ik heb de lader ondertussen een paar weken binnen en moet zeggen dat hij goed bevalt! Ik heb de originele USB-lader van Samsung er aan gehangen. Ik heb niet bijgehouden hoe snel het laden gaat, maar heb het idee dat dat best vlot verloopt. Verder merk ik niet dat de lader of de telefoon erg heet worden.
Het plaatsen van de telefoon op de lader gaat bijna altijd goed, doordat de (uitstekende) camera net buiten de lader valt. Kortom, zeker voor die prijs, een aanrader! De lader is ongeveer net zo breed als de telefoon zelf. Op de foto's bij Ali lijkt hij wat groter.
[afbeelding]
Ze verkopen ook op die zelfde site HELE mooie 12 X zoom-kitjes voor weinig

Ik heb op dit moment de Spigen Crystal Curved op mijn S7 Edge zitten. Past aardig maar het krast zo verschrikkelijk snel dat het niet leuk meer is. 1 week en nu al zoveel krassen, dat vindt ik toch wel wat veel voor zo een dure screenprotector.
[ Voor 6% gewijzigd door melvinnie op 10-05-2016 15:14 ]
ik heb precies hetzelfde.... Ook aan de zijkant...Pierre_nr1 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:27:
[...]
Ik heb ook een originele Samsung Flip Cover, en heb exact hetzelfde wat jij beschrijft. Het is een soort vlek, precies tot de inkeping. Het gaat er wel makkelijk af gelukkig en valt alleen op als het scherm gelocked(zwart) is. Het is wel een zeer fraaie cover moet ik zeggen.
Iemand al een goede Tempered Glass kunnen vinden?
Deze verkoper zweert erbij dat heel het scherm voorzien is van een adhesive laag en geen dot-matrix vertoont. Zijn wel dure dingen maar hij schijnt zeker van z'n zaak te zijn.
Zit nu te twijfelen of ik het zal proberen of niet....
2016 SIKAI Patent 2.5D Full Coverage Curvy Tempered Glass Protector For Samsung Galaxy S7 Glass Guard For Samsung S7 Film 5.1'
http://s.aliexpress.com/FRR7N7fY
Deze verkoper zweert erbij dat heel het scherm voorzien is van een adhesive laag en geen dot-matrix vertoont. Zijn wel dure dingen maar hij schijnt zeker van z'n zaak te zijn.
Zit nu te twijfelen of ik het zal proberen of niet....
2016 SIKAI Patent 2.5D Full Coverage Curvy Tempered Glass Protector For Samsung Galaxy S7 Glass Guard For Samsung S7 Film 5.1'
http://s.aliexpress.com/FRR7N7fY
Top dat je nog even de moeite genomen hebt om je ervaring te delen, maar ik had hem besteld n.a.v. van een andere reactie. Heb hem inmiddels ook binnen en werkt netjes. Makkelijk voor op het nachtkastje. Heb alleen dat blauwe lampje afgeplakt, want ik hou van een donkere slaapkamer.keverjeroen schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:53:
[...]
Ik heb de lader ondertussen een paar weken binnen en moet zeggen dat hij goed bevalt! Ik heb de originele USB-lader van Samsung er aan gehangen. Ik heb niet bijgehouden hoe snel het laden gaat, maar heb het idee dat dat best vlot verloopt. Verder merk ik niet dat de lader of de telefoon erg heet worden.