Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:13
rgras schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:00:
Mijn uitspraak was enigszins gechargeerd, maar ik ben het met je eens.
Snap ik, was ook niet aan jou persoonlijk gericht hoor, gewoon überhaupt/voor andere individuen hier :>

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

hrichard schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:52:
[...]

Mooi ding, ik zag dat hij er tegenwoordig ook als snellader is, dan laad hij 40% sneller op volgens de info.

Kun je er elke willekeurige usb kabel insteken? Een zwarte kabel vind ik dan weer net niet mooi. Overigens via amazon(.de) best voordelig te krijgen (30 euro).
40 euro voor de WoodPuck Fast Edition uitvoering. Mooi ding, maar heb nog een originele Samsung :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 11:29
hrichard schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:32:
Ik heb de Spigen ultra hybrid ontvangen. Op zich een mooi hoesje, zit strak om de telefoon en maakt hem niet te dik. Aan de andere kant mis je nu wel het mooie design van de telefoon. Ook heb ik de 'olievlek' aan de achterkant waar het toestel het hoesje raakt en dat is echt lelijk.

De knoppen werken goed al moet je ze best hard indrukken. Randjes voelen een beetje schermp aan. De randen vallen over het scherm en de camera, dit bied extra bescherming mocht je toestel bijvoorbeeld plat op het scherm vallen.

Al met al denk ik een prima hoesje die goede bescherming bied. Ik denk wel dat er betere zijn.
Om even op mijn ervaring terug te komen. De olie achtige vlek is uiteindelijk helemaal weggetrokken na een aantal dagen. Denk toch dat het hoesje zich nog wat gaat vormen. Nu helemaal tevreden over, op wat kleine minpuntjes na. Valt me ook op dat het een vingerafdruk/stofmagneet is. Maar doet me niet zoveel en het is minder dan de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57
Hoelang duurt het nu om een lege accu van de S7 op te laden met die wireless charger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
LordLynx schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:46:
Hoelang duurt het nu om een lege accu van de S7 op te laden met die wireless charger?
En heeft zo'n schijfje een meerwaarde dan normaal laden met een kabeltje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 15:58
xandoortje schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:36:
[...]

Ja, je vernaggelt daarmee niet je USB connector :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Bij de S5 had je nog zo'n klote klepje, dus toen was het zeker een voordeel (QI). Nu bij de S7 niet meer zo imho maar toch vind ik het wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 11:29
Als je veel op 1 plek zit, je werkt bijvoorbeeld veel achter een bureau, dan lijkt het mij zeker handig dat je niet elke keer het kabeltje er in hoeft te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Zojuist de s7 besteld en zoek een officieel hoesje van samsung.
Mijn oog is op de led en de standaard flip cover gevallen maar de rest ziet er ook mooi uit.
Iemand die een cover kan aanraden? ik lees dat de clear view cover krasjes geeft ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Ik heb de standaard flip cover voor de Edge (heb alleen mn telefoon nog niet)
Hij ligt wel lekker in de hand en ziet er heel luxe uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 15:58
mrcosmo schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:24:
Mijn oog is op de led en de standaard flip cover gevallen maar de rest ziet er ook mooi uit.
Iemand die een cover kan aanraden? ik lees dat de clear view cover krasjes geeft ??
Op mijn S5 had ik de originele Samsung S-view cover met glazen screenprotector.
Uiteraard waren op de screenprotector wat krasjes zichtbaar, maar niet van de view cover.

Deze setup kan ik je zowiezo aanraden voor je S7.
Ga ik ook doen

(alleen helaas nog geen goede (en/of goedkope) glazen screenprotectors beschikbaar voor de S7)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:41

JSchut

.....

Zojuist onze tweede S7 edge besteld. (Mijn vrouw wil er ook 1 haha)
Ook al 2 cases besteld. Maar de screen protectors zijn toch erg lastig. Wil graag een case friendly screenprotector maar de meeste goede zijn niet geschikt met veel cases.
IQShield heeft een case friendly protector. Ook de ScreenGuardz HD Contour is case friendly.(Wel erg prijzig overigens)

Ik heb ook al een paar keer gelezen dat de Ultimate shield goed zou werken met veel cases. Echter lijkt het een screenprotector die juist niet compatible zou zijn met cases.

Blijft erg lastig.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guzzigerard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-11-2018
Ik heb de Clear cover van Samsung.
Weliswaar is hij mooi, maar gevoelig voor vingerafdrukken.
Zowel toestel als cover vind ik nogal glad, gisteren gleed hij uit m'n handen en viel op de grond.
Resultaat: gebroken scherm...;-(
Geen cover om aan te raden dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLynx
xandoortje schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:36:
[...]

Mijn idee is dat (naast het gemak dat je het kabeltje er niet in hoeft te prikken) de waterdichtheid van het toestel beter behouden blijft, er moet een soort coating op de poort zitten en die zal daar elke dag een kabel erin te stoppen toch afslijten.

Maar als ik elke dag 2 keer zo lang moet opladen met dat draadloze ding hoeft het voor mij ook niet.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik verbruik eigenlijk nooit meer dan 50-60% accu op een dag, en dan is volledig opladen mbv de fast wireless charger makkelijk en snel binnen een uurtje gebeurd...ik vind draadloos laden perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
LordLynx schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:22:
[...]

Mijn idee is dat (naast het gemak dat je het kabeltje er niet in hoeft te prikken) de waterdichtheid van het toestel beter behouden blijft, er moet een soort coating op de poort zitten en die zal daar elke dag een kabel erin te stoppen toch afslijten.

Maar als ik elke dag 2 keer zo lang moet opladen met dat draadloze ding hoeft het voor mij ook niet.....
Precies en ik denk dat je misschie een punt hebt met die coating
Kijk voor de aanschaf kosten hoeven we het niet te laten bij Aliexpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
xandoortje schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:30:
[...]

Precies en ik denk dat je misschie een punt hebt met die coating
Kijk voor de aanschaf kosten hoeven we het niet te laten bij Aliexpress
Ik heb geen idee of er verschil zit tussen die laders op zulke sites en ebay (die meestal rond een tientje kosten) en die laders van Samsung zelf, en dan ook nog eens of er verschil is tussen de 'oude' en de nieuwe.... Vind sowieso die rechtopstaande van Samsung niks, heb liever gewoon een platte maar ook daarbij, als die rechtopstaande veel sneller is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-06 08:36
mrcosmo schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:24:
vroeg ik van de week ook maar geen reactie gehad, volgens mij geeft die clear view geen krassen meer maar zou sowieso altijd een screenprotector nemen, ik twijfel tussen de LED cover en de clear view, ik neig meer naar de clear view gezien je daar nog het ledje ziet branden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:00
vegetto1983 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:03:
[...]

vroeg ik van de week ook maar geen reactie gehad, volgens mij geeft die clear view geen krassen meer maar zou sowieso altijd een screenprotector nemen, ik twijfel tussen de LED cover en de clear view, ik neig meer naar de clear view gezien je daar nog het ledje ziet branden...
Voor zover ik van een samsung vertegenwoordiger vernomen heb, hebben ze geleerd van de vorige en geeft de nieuwe clear view cover voor s7 geen krassen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 11:34

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb sinds vorige week ook een Samsung S7 Edge, met een clearview cover (tvw 60 euro). Het hoesje zelf vind ik erg mooi en het ziet er super 'gelikt' uit, maar ik heb er nu al (veel) krasjes op zitten.

Ik heb mijn telefoon wel gewoon in mijn broekzak zitten, maar doe er voor de rest geen vreemde dingen mee. De kleine krasjes vallen niet zo erg op (maar je ziet ze wel), maar op de achterkant zitten 1 a 2 grotere krassen die mij nu toch al beginnen te irriteren. Erg jammer, je mag het niet verwachten van een hoesje van 60 euro. Laat het eerst maar zo, misschien in de toekomst een ander hoesje.

Dus mijn mening is dat ze niet erg krasvrij zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Madstorm op 29-03-2016 16:55 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-06 08:36
Madstorm schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:53:
Ik heb sinds vorige week ook een Samsung S7 Edge, met een clearview cover (tvw 60 euro). Het hoesje zelf vind ik erg mooi en het ziet er super 'gelikt' uit, maar ik heb er nu al (veel) krasjes op zitten.

Ik heb mijn telefoon wel gewoon in mijn broekzak zitten, maar doe er voor de rest geen vreemde dingen mee. De kleine krasjes vallen niet zo erg op (maar je ziet ze wel), maar op de achterkant zitten 1 a 2 grotere krassen die mij nu toch al beginnen te irriteren. Erg jammer, je mag het niet verwachten van een hoesje van 60 euro. Laat het eerst maar zo, misschien in de toekomst een ander hoesje.

Dus mijn mening is dat ze niet erg krasvrij zijn.
je bedoelt krasjes op het hoesje maar niet het scherm neem ik aan? iemand ervaring met de led cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Die ledview cover leek me ook wel leuk, totdat ik ergens las dat je je bankpas met nfc er niet in kon doen. Dit zou zijn omdat de leds gevoed worden via nfc.

Misschien ga ik ook voor de gewone flip cover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 11:34

Madstorm

Derping all the way!

vegetto1983 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:19:
[...]

je bedoelt krasjes op het hoesje maar niet het scherm neem ik aan? iemand ervaring met de led cover?
Ik bedoel inderdaad krasje op het hoesje.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Onderstaand artikel uit je bestelling met bestelnummer X kunnen wij niet op de beloofde datum leveren. Onze excuses hiervoor.

Samsung Lederen Cover voor Samsung Galaxy S7 Edge - Zwart leder

We leveren je artikel uiterlijk 08 april 2016 op het door jou gekozen bezorgadres.
Alvast bedankt voor je geduld.

Met vriendelijke groet,
bol.com
Heeft Samsung 3 exemplaren geproduceerd of zo? Alternate had m'n order al geannuleerd...

Pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Die draadloze snellader van Samsung, daar was hier een paar pagina's geleden nog een discussie over (het terugstuur verhaal).

Zijn die laders, bijvoorbeeld voor 8 euro, echt hetzelfde als wanneer ik hem bestel via samsung voor 50 euro?

Als in, ze komen uit dezelfde fabriek en ik heb garantie als ik bij Samsung aanklop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:46:
Die draadloze snellader van Samsung, daar was hier een paar pagina's geleden nog een discussie over (het terugstuur verhaal).

Zijn die laders, bijvoorbeeld voor 8 euro, echt hetzelfde als wanneer ik hem bestel via samsung voor 50 euro?

Als in, ze komen uit dezelfde fabriek en ik heb garantie als ik bij Samsung aanklop?
Ik zie alleen maar positieve reviews voor deze Fast Qi Wireless Charger voor het luttele bedrag van € 2.69 8)7
Voor dit bedrag kan je wel denk ik een gokje wagen, gezien de 1033 andere mensen die dit besteld hebben.
En met die 2A lader bij 5V hoef je echt niet bang te wezen voor schade aan je toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door pawarana op 30-03-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Haha, dat is inderdaad geen geld :P

Maar loop ik met zoiets geen risico dat het mijn telefoon molt?
Kijk als dat ding binnen een dag is doorgebrand van binnen of er gewoon na een week mee kapt, maakt me dat niet eens zo gek veel uit voor nog geen drie euro, maar als het mijn telefoon van 700 euro of haar batterij sloopt, dan ga ik wel balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:14:
Haha, dat is inderdaad geen geld :P

Maar loop ik met zoiets geen risico dat het mijn telefoon molt?
Kijk als dat ding binnen een dag is doorgebrand van binnen of er gewoon na een week mee kapt, maakt me dat niet eens zo gek veel uit voor nog geen drie euro, maar als het mijn telefoon van 700 euro of haar batterij sloopt, dan ga ik wel balen...
hij kan toch niet meer A leveren dan je lader kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Dus zolang ik maar een fatsoenlijk adapterblokje er bij gebruik, no worries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:19:
Dus zolang ik maar een fatsoenlijk adapterblokje er bij gebruik, no worries?
gewoon je standaard adapter die er bij geleverd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
ik vond deze er wel cool uitzien [img]Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2e36g3m.png

Maar ik heb toch deze besteld Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/xgjhva.png

allebei ± €10

[ Voor 4% gewijzigd door pawarana op 30-03-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ok, thanks voor alle info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:24:
Maar ik heb toch deze besteld [afbeelding]

allebei ± €10
:) Holy Shit! Beam me up Scotty!

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 30-03-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordLynx schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:46:
Met de Samsung Fast Wireless charger : van 7-100% in 1h55m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-05 11:15
Vandaag full cover screenprotector op mijn S7 gejast.

Resultaat :
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/261gbjl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/5whuhh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is niets voor mij...maar wel strak gedaan zo te zien d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
ninasky11 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 19:26:

Resultaat :
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit, is dit glas en zo ja, zijn de lange zijkanten dan afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:10

Resultaat :
[afbeelding]
[afbeelding]
Is geen tempered glass neem ik aan?
Sluit alles netjes aan? en van waar heb je het? Ik zat te kijken naar een tempered glass, maar geen past perfect edge to edge. Kreeg eentje binnen zonder vooraf te controleren, blijven de zijkanten onbedekt :(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Resultaat :
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi kun je mij vertellen hoe je aan die gekleurde klok komt? Ziet er gaaf uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandoortje
Deze maar alvast besteld voor mn S7E
Voor het geld hoef je het niet te laten
100% original QI Charging Pad qi Wireless Charger EP-PG920I for SAMSUNG Galaxy S6 G9200 S6 Edge G9250 G920f
http://s.aliexpress.com/mIVRfU3U
(from AliExpress Android)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vriesman876 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:12:
[...]

Heel fijn voor je.
Ik zou graag weten hoe deze bevalt. Ik las op xda dat de knoppen minder goed werken, en dat de achterkant vlekken laten zien door het contact met het kunststof. Wat is jouw ervaring hiermee? Vast bedankt voor het delen.
Garret1410 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:06:
[...]

Knoppen vind ik erg goed werken. Had deze ook voor de gewone S6 en daar werkten de knoppen niet zo lekker maar vind deze erg goed. Alles is ook goed uitgelijnd.

Wat vlekken betreft klopt het dat de achterkant heel strak tegen de achterkant zit waardoor het een vlek lijkt.
Lijkt alsof het een beetje plakt. Zal kijken of dit op te lossen is.
Even een update.

Ik heb geen vlekken meer op de achterkant van de Spigen Ultra Hybrid.
Misschien was het nieuwigheid maar het is in ieder geval weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Musta schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:22:
[...]

Sluit alles netjes aan? en van waar heb je het? Ik zat te kijken naar een tempered glass, maar geen past perfect edge to edge. Kreeg eentje binnen zonder vooraf te controleren, blijven de zijkanten onbedekt :(
ik heb deze besteld en verwacht hem vandaag of morgen, als hij er is zal ik het wel laten weten hoe hij aansluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
pawarana schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:13:
[...]

Ziet er goed uit, is dit glas en zo ja, zijn de lange zijkanten dan afgesloten?
Dit is wat ze allemaal op AliExpress nu aanbieden. S7 Glass Film 2.5D curved surface full coverage Tempered Glass for Samsung Galaxy S7 en voor zover ik het kan zien is dit zeker glas.

Wat me bij deze glass protector opviel.. Bij mijn oude S6 gebruikte ik ook alleen maar deze soort screenprotectors, maar wat is nu het verschil. Bij S6 was het zo dat alleen het beeldvlak een soort van plak residu had en de zwarte boven/onder en zijkanten niet, dus dat was stofhappen en om de zo veel tijd ff schoon blazen. Heb er toen uiteindelijk een van Benks gehaald en die zat van top tot teen met plak residu waardoor stof nauwelijks onder mijn protector kwam.

Bij deze protector zit plak residu alleen maar aan boven/onder en op de zijkanten, dus het zit wel degelijk potdicht en afgesloten, ( en met potdicht bedoel ik ook echt potdicht, je breekt je nagels bijna als je die wilt afhalen :P ik zie het als positief iets, want ook al breekt je nagel af, de scherm blijft heel ) alleen je beeldvlak zit niet vast maar soort van overdekt. Ik moet zeggen dat verder alles prima reageert, heel af en toe pakt ie mijn schuif beweging naar onderen niet maar opzich nog geen gekke dingen meegemaakt.

Ik kijk nog aantal dagen hoe die zich gaat gedragen en zal mijn ervaringen nog hier posten.

Hier nog paar foto's van de screenprotector :

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/xmv7g1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2u9rbbr.jpg
Musta schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:22:
[...]

Hey Musta! Ja alles sluit netjes aan, voor meer informatie zie mijn verhaal hierboven. Ik ben eigenlijk niks anders gewend van zulke soort protectors. Imho zijn deze vele malen beter dan die crystal clear protectors en alleen maar hierom :

1. Onderstaande is bijna altijd het geval bij doorzichtige glass protectors voor S6/S7/iPhone6 etc.. ( of je moet witte of gouden kleur hebben dan valt het veel minder op...)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2nbrmt4.jpg

2. Niet heel het scherm is bedekt, en zul je net zien als ie dan een keer valt, dat ie precies op die randen moet vallen. Geloof mij maar zovaak meegemaakt met mijn S6

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2ba4px.jpg

3. Ook al ben je bereid om 40 dollar te betalen voor Full Coverage crystal clear protector, dit blijf je altijd houden...

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/5af8zo.jpg

Ik heb mijne hier besteld : http://s.aliexpress.com/EvmeE3Mj
Je hebt 100 verschillende aanbieders, maar ik heb nadrukkelijk deze uitvoering besteld want ik wil die Samsung letters/logo niet zien. Persoonlijke voorkeur dus als je zegt ik vind die Samsung letters/logo wel stijl kun je ook nog naar deze kijken : http://s.aliexpress.com/MvuqI36r
Bijna helft goedkoper en misschien dat die wel over het hele protector plak residu heeft. Maar Samsung logo is wel zichtbaar bij die.
pappaleone schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:35:
[...]

Hoi kun je mij vertellen hoe je aan die gekleurde klok komt? Ziet er gaaf uit. :)
Hey pappaleone! Dit is een donkere thema(sd-Black) uit Theme Store, ik vind jammer dat die wake klok ook niet gekleurd is, maar misschien komt dat wel of ik zie iets over het hoofd. Voor de rest is het gekleurd maar toch heel donker thema waardoor, als ik iedereen moet geloven je batterij het ook langer volhoudt.

sd-Black
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1zf1vyb.png
pawarana schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:21:
[...]

ik heb deze besteld en verwacht hem vandaag of morgen, als hij er is zal ik het wel laten weten hoe hij aansluit
Laat maar even weten hoe die zichzelf precies plakt op het scherm. Ben benieuwd of het zelfde of andere productie is.

Heb deze onderwerp nog niet voorbij zien komen. En helaas is er op dit moment maar 1 aanbieder die het aanbied :?
Tempered glass stukje voor de camera-lens xDDDD
5 euris voor 2 stukjes glas, maar ja ik kon het gewoon niet laten en maar besteld, als ze komende weken binnenkomen laat ik wel weten of het uberhaupt nut heeft :P
http://s.aliexpress.com/AzEVjUr6
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2igf9zs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninasky11 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 01:37:
[...]

Dit is wat ze allemaal op AliExpress nu aanbieden. S7 Glass Film 2.5D curved surface full coverage Tempered Glass for Samsung Galaxy S7 en voor zover ik het kan zien is dit zeker glas.

Wat me bij deze glass protector opviel.. Bij mijn oude S6 gebruikte ik ook alleen maar deze soort screenprotectors, maar wat is nu het verschil. Bij S6 was het zo dat alleen het beeldvlak een soort van plak residu had en de zwarte boven/onder en zijkanten niet, dus dat was stofhappen en om de zo veel tijd ff schoon blazen. Heb er toen uiteindelijk een van Benks gehaald en die zat van top tot teen met plak residu waardoor stof nauwelijks onder mijn protector kwam.

Bij deze protector zit plak residu alleen maar aan boven/onder en op de zijkanten, dus het zit wel degelijk potdicht en afgesloten, ( en met potdicht bedoel ik ook echt potdicht, je breekt je nagels bijna als je die wilt afhalen :P ik zie het als positief iets, want ook al breekt je nagel af, de scherm blijft heel ) alleen je beeldvlak zit niet vast maar soort van overdekt. Ik moet zeggen dat verder alles prima reageert, heel af en toe pakt ie mijn schuif beweging naar onderen niet maar opzich nog geen gekke dingen meegemaakt.

Ik kijk nog aantal dagen hoe die zich gaat gedragen en zal mijn ervaringen nog hier posten.

Hier nog paar foto's van de screenprotector :

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Hey Musta! Ja alles sluit netjes aan, voor meer informatie zie mijn verhaal hierboven. Ik ben eigenlijk niks anders gewend van zulke soort protectors. Imho zijn deze vele malen beter dan die crystal clear protectors en alleen maar hierom :

1. Onderstaande is bijna altijd het geval bij doorzichtige glass protectors voor S6/S7/iPhone6 etc.. ( of je moet witte of gouden kleur hebben dan valt het veel minder op...)

[afbeelding]

2. Niet heel het scherm is bedekt, en zul je net zien als ie dan een keer valt, dat ie precies op die randen moet vallen. Geloof mij maar zovaak meegemaakt met mijn S6

[afbeelding]

3. Ook al ben je bereid om 40 dollar te betalen voor Full Coverage crystal clear protector, dit blijf je altijd houden...

[afbeelding]

Je hebt 100 verschillende aanbieders, maar ik heb nadrukkelijk deze uitvoering besteld want ik wil die Samsung letters/logo niet zien. Persoonlijke voorkeur dus als je zegt ik vind die Samsung letters/logo wel stijl kun je ook nog naar deze kijken : http://s.aliexpress.com/MvuqI36r
Bijna helft goedkoper en misschien dat die wel over het hele protector plak residu heeft. Maar Samsung logo is wel zichtbaar bij die.

[...]

Hey pappaleone! Dit is een donkere thema(sd-Black) uit Theme Store, ik vind jammer dat die wake klok ook niet gekleurd is, maar misschien komt dat wel of ik zie iets over het hoofd. Voor de rest is het gekleurd maar toch heel donker thema waardoor, als ik iedereen moet geloven je batterij het ook langer volhoudt.

sd-Black
[afbeelding]

[...]

Laat maar even weten hoe die zichzelf precies plakt op het scherm. Ben benieuwd of het zelfde of andere productie is.

Heb deze onderwerp nog niet voorbij zien komen. En helaas is er op dit moment maar 1 aanbieder die het aanbied :?
Tempered glass stukje voor de camera-lens xDDDD
5 euris voor 2 stukjes glas, maar ja ik kon het gewoon niet laten en maar besteld, als ze komende weken binnenkomen laat ik wel weten of het uberhaupt nut heeft :P
http://s.aliexpress.com/AzEVjUr6
[afbeelding]
Dank voor jou snelle reactie, ik ga eens even kijken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:09:
[...]

Ik zie alleen maar positieve reviews voor deze Fast Qi Wireless Charger voor het luttele bedrag van € 2.69 8)7
Voor dit bedrag kan je wel denk ik een gokje wagen, gezien de 1033 andere mensen die dit besteld hebben.
En met die 2A lader bij 5V hoef je echt niet bang te wezen voor schade aan je toestel.
Ach: en anders "test" je hem eerst, en kun je hem altijd nog terugsturen eej: heeft deze gebruiker ervaring in!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xandoortje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:33:
Deze maar alvast besteld voor mn S7E
Voor het geld hoef je het niet te laten
100% original QI Charging Pad qi Wireless Charger EP-PG920I for SAMSUNG Galaxy S6 G9200 S6 Edge G9250 G920f
http://s.aliexpress.com/mIVRfU3U
(from AliExpress Android)
Ik vraag me af of dat wel een originele is, en geen "namaak"!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
henklbr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 07:48:
[...]

Ach: en anders "test" je hem eerst, en kun je hem altijd nog terugsturen eej: heeft deze gebruiker ervaring in!
Jij bent wel erg op de man af, we zitten hier op dit forum om elkaars ERVARINGEN TE DELEN, en niet zo als jij doet mij te bashen! :(
En zoals je weet kan je NIKS terug sturen naar Alie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
henklbr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 07:51:
[...]

wat is echt en wat is namaak, is echt beter, waarom? en wat geeft dat, als hij werkt en je bent er blij mee so what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
hier trouwens hetzelfde glas voor bijna de helft goedkoper (ik weet niet of het origineel is :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

pawarana schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:39:
[...]

Jij bent wel erg op de man af, we zitten hier op dit forum om elkaars ERVARINGEN TE DELEN, en niet zo als jij doet mij te bashen! :(
En zoals je weet kan je NIKS terug sturen naar Alie.
Voor die 6 euro kun je toch wel een gokje nemen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TommyGun schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:19:
[...]

Voor die 6 euro kun je toch wel een gokje nemen :z
Ff goed lezen. Dat zegt pawarana namelijk al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A "feast for your interior": Samsung Wireless Charger GALAXYS7 (Edge) EP-NG930BW

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/kekZE3.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/m2dNqv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
je originele adapter geeft 2A, ik gebruik zelf deze adapter van 6A voor mijn usb gerelativeerde producten.
Die lader bevalt HEEL goed en hoef nu maar één lader te gebruiken wat weer stroom bespaard.
Deze lader ondersteund overigens niet het het snel laden protocol van Samsung NIET, hij doet er iets langer over.

[ Voor 37% gewijzigd door pawarana op 31-03-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
henklbr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:20:
[...]

Heb jij soms aandelen of zo bij "AliExpress"?

Allemaal wel "leuk & aardig", maar er is ook veel "NEP spul" verkrijgbaar via internet!

Je gaat zeker klagen en gebruik maken van je garantie, als je toestel "stuk" gaat door bv zo'n "malafide" product?

Deze prijzen kunnen met LEGALE artikelen echt niet zo veel schelen (iig NIET bijna €40)
Er is ook veel nep in de winkel te krijgen, en nogmaals wat is echt en wat is nep?
Als ik uw gedachte gang kan lezen hier, neemt u aan als het 10x goedkoper is dat het nep is 8)7
Kan het ook zo wezen dat de verkopers hier hun zakken op ASOCIALE manier willen vullen, en dat ik al die jaren daar (als ik iets moest kopen) geen andere keus had.
Nu ik al tijd ontdekt hebt dat het veel goedkoper en makkelijker kan, kopen al mijn kennissen en vrienden bij Alie, tenslotte 95% (of misschien wel meer) komt allemaal uit China.
I LOVE ALIE _/-\o_ (ik heb GEEN aandelen in ALIE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
dafmay schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:29:
Ik denk dat we allemaal een beetje tot bedaren moeten komen :|

En verder kan iedereen voor zichzelf beslissen waar en wat ie aanschaft (nep danwel origineel).

Ik ga zelf altijd voor origineel omdat ik geen risico wil nemen met een dermate dure telefoon. Maar that's just me ;)
Tja die originele heeft wel mijn usb poort laten smelten. Heb nu een van Aukey turbo charger voor 8 euro, nou die gaat als een banaan en nergens last van. Dus de risico blijft zowel als bij de originele of imitatie altijd aanwezig.

Maar zoals je al zei mensen moeten zelf kijken wat ze willen en wat ze ervoor kwijt willen.
Belangrijkste is wel gebruik gewoon je verstand en lees de reviews alvorens je iets wilt kopen, scheelt niet alleen geld maar ook veel stress =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal reacties over aankoopadvies en winkels zijn verwijderd. Die horen hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
henklbr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 07:51:
[...]

Geen idee,maar denk het wel.
De reviews op die pagina zijn wel heel positief dus probeer het gewoon.
Aan de andere kant liggen de productie kosten daar wel heel erg laag.
Ach voor die prijs kunnen we wel een gokje wagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ninasky11 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:40:
[...]

Tja die originele heeft wel mijn usb poort laten smelten. Heb nu een van Aukey turbo charger voor 8 euro, nou die gaat als een banaan en nergens last van. Dus de risico blijft zowel als bij de originele of imitatie altijd aanwezig.
Klopt...garantie heb je eigenlijk nooit.
Maar zoals je al zei mensen moeten zelf kijken wat ze willen en wat ze ervoor kwijt willen.
Belangrijkste is wel gebruik gewoon je verstand en lees de reviews alvorens je iets wilt kopen, scheelt niet alleen geld maar ook veel stress =)
Voor mijzelf geldt...hoe kort/makkelijk is het lijntje met de verkopende partij. Daarom koop ik mijn telefoontoestellen bijna altijd via Coolblue omdat de service uitstekend is. Dat vind ik veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
En weet je, het is ook nog leuk bij Alie te bestellen, omdat ik zo'n hoge A rating heb, bestellen een heleboel kennissen en vrienden via mijn account, en met die hoge A rating heb je wat meer voordelen ten opzichte van anderen klanten.
En bijna elke dag komen er wel pakketjes aan, telkens weer een verassing, het is net een loterij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:12:
En weet je, het is ook nog leuk bij Alie te bestellen, omdat ik zo'n hoge A rating heb, bestellen een heleboel kennissen en vrienden via mijn account, en met die hoge A rating heb je wat meer voordelen ten opzichte van anderen klanten.
En bijna elke dag komen er wel pakketjes aan, telkens weer een verassing, het is net een loterij :) .
Ach ieder zijn ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:12:
KAP hier nou es mee met reclame maken: is niet echt volgens de forum-regels volgens mij!

Lees je de postings van de Admin niet of zo (nb een paar berichten boven jouw posting):

van RoD:

Modbreak:

Een aantal reacties over aankoopadvies en winkels zijn verwijderd. Die horen hier niet thuis.

Hou je daar dan ook aan! :(

[ Voor 18% gewijzigd door henklbr op 31-03-2016 18:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@henk...

1. Jij bent geen mod
2. Take a chill-pill...je doet echt veel te gestressed

|:(

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 31-03-2016 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
henklbr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:05:
[...]

KAP hier nou es mee met reclame maken: is niet echt volgens de forum-regels volgens mij!

Lees je de postings van de Admin niet of zo (nb een paar berichten boven jouw posting):

van RoD:

Modbreak:

Een aantal reacties over aankoopadvies en winkels zijn verwijderd. Die horen hier niet thuis.

hm, Alie is geen winkel, maar een platform, en ik maak toch geen reclame, ik zeg toch alleen dat het VEEL goedkoper is daar te bestellen en voorbeelden daar van te geven omdat jij daar ....
En ik zit informatie uit te wisselen over accessoires voor de nieuwe Samsung S7 waar dit topic voor is opgezet, en NIET zo als ... om een oordeel te geven of het wel of niet hoe iemand aan geeft hoe hij een item op een volkomen LEGALE manier zit te testen.

pls hou er aub eens over op dat .... daar is dit forum niet voor.
Moraalridders kunnen beter naar fok gaan of zo... ;w

ik heb GEEN postings van Admins of zo, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:03
henklbr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:05:
[...]

van RoD:

Modbreak:

Wat een bedenkelijk niveau, waar maak je je druk om? Het platform Aliexpress is niets mis mee, ik bestel er zelf ook regelmatig. En ja inderdaad, veel nep- en namaakartikelen, daar is de prijs ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 12:43

srblackbird

ThinkGEEK

Ik heb de 'Xccess TPU Case Samsung Galaxy S7 Grijs' bij Coolblue gekocht voor 13,-.
Gebruik hem nu voor 3 werken, en ben er erg tevreden over. Aanrader als je houdt van TPU.

Ondertussen komen er nog screenprotectors aan van DealExtreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
https://www.bol.com/nl/p/...sparant/9200000054735272/

Deze niet bestellen!!! Hij past helemaal niet op de S7. Gister kreeg ik hem binnen en wat blijkt z'n 3-4mm te klein in de breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axente schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 07:52:

Deze niet bestellen!!! Hij past helemaal niet op de S7. Gister kreeg ik hem binnen en wat blijkt z'n 3-4mm te klein in de breedte.
Heb je een foto gemaakt toen deze op je toestel zat? Doen, en terugsturen (of BOL.com hierover bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik heb geen foto gemaakt maar Bol.com gebeld en kan hem retour sturen en ze gaan er naar kijken. Super geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Topic is tijdelijk gesloten....

- Geen reclame/spam
- Geen Wannabee mod's

- Wel normaal tegen elkaar doen....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Axente schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 07:52:

tjonge,tjonge, wat een geld 8)7 |:(
Zo veel vragen voor een product wat nog geen eens past, DAAROM bestel ik bij mijn Chinese vrienden met goede producten en reviews... ;)

Vandaag toevallig weer een "cadeautje" binnen gekregen, en moet zeggen hij zit PERFECT en ziet er inderdaad zéér goed uit (@ninasky11) , en dat voor €3.56 (orgineel :P )

Prachtig op zijn Chinees ingepakt met bubble folie en in een stijlvol doosje met uitleg en attributen.
En dat in 8 dagen geleverd!

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/20qxixd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ag93x2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:En weer open, als iedereen zicht normaal gedraag dan blijft het ook open :)

Lees ook eerst even Bullet NL in "[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic"

en

RoD in "[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic" als reminder.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:49
Ik zelf hou eigenlijk nooit van hoesjes en zo. Vind het afbreuk doen aan het ontwerp van de telefoon. Maar goed, toch maar besloten bij mijn S7 de nillkin nature tpu aan te schaffen. Ben benieuwd.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Naar een aantal dagen met mijn screenprotector rond te swipen ben ik wat minder enthousiast, hij is niet volledig beplakt (alleen de zijkanten), het lijkt er op dat op bepaalde gedeelte de sensitiviteit wat minder is (ik denk door lucht, maar merk of zie dat niet).
Ook zie ik ook onder een bepaalde kijkhoek dot matrix puntjes zitten.
Hij sluit wel perfect aan op de lange zijkanten, heeft er iemand anders een andere (betaalbare) suggestie voor een mooie en goed werkende screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb een atFoliX er op zitten en ben er best tevreden over. Geen glas, plakt goed, blijft ook na twee weken goed zitten, lijkt een soort self healing spul. Sensitivity op het scherm is ook goed, nog niet kunnen ervaren dat er haperingen waren. Dekt de hele voorkant en achterkant goed af.

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-06 16:11
Na een paar krasjes en matte vlekjes op mijn scherm toch maar een screen protector gekocht. Eerst een gehard glazen versie via Ebay, helaas was deze smaller dan het scherm. En een Screenknight protector, deze is al gekrast tijdens het beplakken en laat los door siliconen of tpu hoesjes om mijn telefoon.
En hoe doen jullie het icm met de gear vr? Bij mij moet de telefoon telkens uit het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Taarmen schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:07:
Na een paar krasjes en matte vlekjes op mijn scherm toch maar een screen protector gekocht. Eerst een gehard glazen versie via Ebay, helaas was deze smaller dan het scherm. En een Screenknight protector, deze is al gekrast tijdens het beplakken en laat los door siliconen of tpu hoesjes om mijn telefoon.
En hoe doen jullie het icm met de gear vr? Bij mij moet de telefoon telkens uit het hoesje.
bij mij ook, dit is wel idd ..
Door mijn screenprotector past hij zelfs niet meer in de bril, dit heb ik verholpen door de 2 puntjes bij de connector van de bril weg te vijlen, wat prima te doen was en past nu wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 11:40
Bij mij is deze ook binnen en waarempel hij lijkt prima te passen. Geen kieren aan de zijkanten en de openingen allemaal op de goede plek. Voor 7 dollar (lijkt ondertussen goedkoper geworden te zijn) een echte aanrader!
pawarana schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:08:
[...]

Vandaag toevallig weer een "cadeautje" binnen gekregen, en moet zeggen hij zit PERFECT en ziet er inderdaad zéér goed uit (@ninasky11) , en dat voor €3.56 (orgineel :P )

Prachtig op zijn Chinees ingepakt met bubble folie en in een stijlvol doosje met uitleg en attributen.
En dat in 8 dagen geleverd!

[ Voor 12% gewijzigd door canth op 04-04-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Taarmen schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:07:
Ik heb op mijn S7 edge ook een Screenknight screenprototector. Ik heb er ook een Spigen Ultra Hybrid omheen gedaan. Vanwege berichten over het wegdrukken van de screenprotector heb ik dat heel voorzichtig met tandenstokers gedaan. Maar zelfs dan laat de screenprotector los, maar alleen aan de boven en onderkant. Geen doen dus als je de S7 edge in de Gear VR wilt stoppen.
Heeft iemand ervaringen met een glazen protector in combinatie met de Spigen Ultra Hybrid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
ferdw schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:58:
Ik heb een atFoliX er op zitten en ben er best tevreden over. Geen glas, plakt goed, blijft ook na twee weken goed zitten, lijkt een soort self healing spul. Sensitivity op het scherm is ook goed, nog niet kunnen ervaren dat er haperingen waren. Dekt de hele voorkant en achterkant goed af.
waar heb je deze besteld, en voor hoeveel, en hoe lang was de verzendtijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
pawarana schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:19:
[...]

waar heb je deze besteld, en voor hoeveel, en hoe lang was de verzendtijd?
Amazon.de 8,99 + 3,5 verzenden voor drie setjes en een dag of drie onderweg (misschien twee, weet niet meer precies)

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 14:03
Ik zag eerder in dit topic mensen al spreken over de woodpuck. Die lijkt mij erg mooi als oplader en ik neig voor de fast charger versie te kiezen. De lader geeft een piepje op het moment dat je de telefoon er goed op hebt geplaatst, wat ik dan lees is dat wanneer je telefoon 100% is en daarna weer 99% dat de lader opnieuw een piepje geeft. Vrij storend als hij dat om 3 uur snachts doet naast je bed. Gebeurt mogelijk niet bij alle telefoons maar ik hoor het van meerdere gebruikers..

Ik ben dan ook benieuwd of de nieuwe woodpuck dat ook nog heeft, ik zal zien of de fabrikant hier iets over kan zeggen.

Daarnaast houd ik mijn ogen open voor een mooie houder in de auto met draadloos laden, dat lijkt mij erg handig. In de auto erger ik mij vaak het meeste aan draden en het moeten inpluggen van de telefoon. Met zo'n houder met draadloze lader kan ik gewoon 1 keer de kabel goed wegwerken in het dashboard en heb ik er geen omkijken meer naar. :)

edit: Reactie via de live chat van de woodpuck fabrikant en de nieuwe woodpuck heeft nog steeds het piepje dat herhaalt. Er is een mute knop maar die is touch gebaseerd en volgens reviews is die te gevoelig waardoor je soms bij het opleggen van de telefoon per ongeluk de mute aan/uit zet. :P Ze zou mijn opmerking om de piep 1-malig te houden wanneer de telefoon niet is verplaatst doorgeven.

[ Voor 21% gewijzigd door warcow op 04-04-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
ferdw schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:03:
[...]

Amazon.de 8,99 + 3,5 verzenden voor drie setjes en een dag of drie onderweg (misschien twee, weet niet meer precies)
thnx, ik neem aan dat het niet de edge versie is, en is het hele scherm bedekt met de folie (kan je misschien een foto uploaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zojuist bericht ontvangen dat de officiële Samsung leather cover door knaldeals.com is verzonden, al staat er op hun website nog steeds "binnenkort verwacht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:00
Deze Sena Pouch leek mij mooi dun/slank voor mijn S7E.
Helaas is die niet voor de Edge leverbaar. Bij navraag blijkt dat ze die ook niet gaan maken: "When we release a non Apple product, sales on that case have been much lower than expectations. Unfortunately, non Apple products are a money loser for us when you account for stock we have to have made, and minimal units sold. We hope to change this by advertising and pushing into non Apple markets, but at this time, we are not releasing a form fit product for the S7 Edge line of devices." Jammer.
Weet iemand een vergelijkbare pouch? Of zou de pouch van een ander toestel passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Ik heb net contact gehad met Jaccet en ik kreeg te horen dat waarschijnlijk vanavond nog het hoesje voor de S7 online komt op de site en morgen die voor de S7 edge. :)

Jaccet website

Ik denk dat ik die dan ga halen, vind het fijn om de telefoon normaal zonder hoesje in mijn handen te hebben als ik er mee werk maar als hij in mijn broekzak zit is een hoes wel erg handig. Dan is zo'n sleeve wel een uitkomst. Wanneer ik de telefoon op mijn bureau heb liggen leg ik hem dan los op de sleeve zodat hij niet krast.

[ Voor 5% gewijzigd door warcow op 04-04-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
Heb deze:
https://www.begoos.com/16...e-s6-edge-s6-s5-s4-alpha-

Afbeeldingslocatie: https://www.begoos.com/4858-large_default/galaxy-s7-edge-s7-a5-s6-s5-s4-alpha-case-sleeve-pouch-dark-jeans-and-white-with-magnetic-closure-and-pocket.jpg
Geen leer, maar wel in tientallen varianten te krijgen. Gebruik hem zelf ook net als warcow zegt om bijvoorbeeld op mijn werk ook op het bureau te leggen of als ik wat meer 'gedoe' verwacht. Keertje helpen met klussen bijv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Die van jou ziet er ook best wel goed uit, jip_86. Heb zelf net nu de jaccet besteld en ben benieuwd hoe die bevalt. Laat het hier wel weten. :)

Twijfel nu erg tussen de woodpuck fast charger (40 euro bij amazon.de) of de gewone trage versie voor 30 euro. Heb het snelle laden zelf eigenlijk niet eens nodig omdat ik hem toch bij mijn bed ga gebruiken. Neem aan dat de trage hem ook wel in 6-8 uur weet op te laden. Ook heb ik de hoop dat die dan wat minder warm wordt.
--> fast charger versie besteld, misschien maak ik er wel een korte review video van aangezien ik nog niet veel video's over deze nieuwe versie kan vinden op youtube.

[ Voor 15% gewijzigd door warcow op 04-04-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
warcow schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:06:
Die van jou ziet er ook best wel goed uit, jip_86. Heb zelf net nu de jaccet besteld en ben benieuwd hoe die bevalt. Laat het hier wel weten. :)

Twijfel nu erg tussen de woodpuck fast charger (40 euro bij amazon.de) of de gewone trage versie voor 30 euro. Heb het snelle laden zelf eigenlijk niet eens nodig omdat ik hem toch bij mijn bed ga gebruiken. Neem aan dat de trage hem ook wel in 6-8 uur weet op te laden. Ook heb ik de hoop dat die dan wat minder warm wordt.
--> fast charger versie besteld, misschien maak ik er wel een korte review video van aangezien ik nog niet veel video's over deze nieuwe versie kan vinden op youtube.
Thanks! jip_86 trouwens ook. De site van Begoos krijg ik niet geopend, iets met "You cannot access this store from your country.". Probeer ik later nog wel eens.
Het Jaccet hoesjes ziet er wel strak uit. Dus straks ook voor de Edge begrijp ik _/-\o_
Ik ben benieuwd naar je ervaring. Ik heb geen ervaring met wolvilt, maakt dat het hoesje niet dik?

Het valt me trouwens op dat er sowieso weinig kwaliteits pouches voor de S7E zijn. Valenta weet nog niet of ze die gaan maken. Bugatti niet. Sena niet...
Zou een hoesje voor de S6 Edge+ ook passen? Is iets langer, breder, dunner.

p.s. zag net dat AstralizeR de Jaccet ook al had gemeld ....

[ Voor 8% gewijzigd door Frup op 04-04-2016 22:35 . Reden: p.s. toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vriesman876 schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:23:
[...]

Thanks! jip_86 trouwens ook. De site van Begoos krijg ik niet geopend, iets met "You cannot access this store from your country.". Probeer ik later nog wel eens.
Het Jaccet hoesjes ziet er wel strak uit. Dus straks ook voor de Edge begrijp ik _/-\o_
Ik ben benieuwd naar je ervaring. Ik heb geen ervaring met wolvilt, maakt dat het hoesje niet dik?

Het valt me trouwens op dat er sowieso weinig kwaliteits pouches voor de S7E zijn. Valenta weet nog niet of ze die gaan maken. Bugatti niet. Sena niet...
Zou een hoesje voor de S6 Edge+ ook passen? Is iets langer, breder, dunner.

p.s. zag net dat AstralizeR de Jaccet ook al had gemeld ....
Ik heb exact dezelfde alleen in het zwart met grijze voering. Ik koop al sinds mijn s4 via jacket prima service. En natuurlijk mooie hoes. Ps ik heb de edge versie past niet goed in de s6 edge hoes. En het hoesje van de Edge 6+ is weer te groot. Ik heb ze hier liggen vandaar de reactie.

[ Voor 6% gewijzigd door pappaleone op 05-04-2016 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnelle
  • Laatst online: 11-06 13:01
ninasky11 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 01:37:
[...]

Bevalt deze? werkt het touch gedeelte ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:42
ff voor mijn beeldvorming, wat is het nut van een screenprotector? Het is toch Gorilla glass 4, dat kan toch wel tegen een stootje of iets scherps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 20:36
warcow schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:11:
[..]
Daarnaast houd ik mijn ogen open voor een mooie houder in de auto met draadloos laden, dat lijkt mij erg handig. In de auto erger ik mij vaak het meeste aan draden en het moeten inpluggen van de telefoon. Met zo'n houder met draadloze lader kan ik gewoon 1 keer de kabel goed wegwerken in het dashboard en heb ik er geen omkijken meer naar. :)

[..]
Dit niets voor je? pricewatch: Samsung S-Charger Autohouder (Inductive lader) EP-HN910IB

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
Zo'n draadloze autolader/houder zoek ik eigenlijk ook, maar die moet dan wél op mijn Brodit Proclip kunnen worden geschroefd (zie onderste plaatje). De lader/houders die ik vond, hebben allemaal een zuignap bevestiging.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Anders wordt het weer een Brodit Active houder:
Afbeeldingslocatie: http://www.broditcenter.nl/image.php?f=product%2F91e21bf43d4dc63cad26474296c5a3ef.jpg&c=1&w=348&h=261&m=0&br=255&bg=255&bb=255&ba=0
Afbeeldingslocatie: http://www.broditcenter.nl/image.php?f=product%2F854437-4.jpg&c=1&w=348&h=261&m=0&br=255&bg=255&bb=255&ba=0

P.s. ik heb een Brodit Universeel houder geprobeerd, met mijn S7E in een Spigen Thin Fit case. Maar dat past helaas niet...

[ Voor 4% gewijzigd door Frup op 05-04-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
vriesman876 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:23:
[...]

Zo'n draadloze autolader/houder zoek ik eigenlijk ook, maar die moet dan wél op mijn Brodit Proclip kunnen worden geschroefd (zie onderste plaatje). De lader/houders die ik vond, hebben allemaal een zuignap bevestiging.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor?
[..]
Als ik kijk naar onderstaand plaatje ziet het er uit dat de zuignap losgehaald kan worden..
Afbeeldingslocatie: https://www.conrad.nl/medias/global/ce/6000_6999/6000/6040/6041/1311299_LB_01_FB.EPS_1000.jpg

(meer foto's op: https://www.conrad.nl/nl/..._campaign=36780&insert=9J)

Misschien dat je het op die manier alsnog op een of andere manier kan monteren.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
DonJunior schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:33:
[...]

Als ik kijk naar onderstaand plaatje ziet het er uit dat de zuignap losgehaald kan worden..

Misschien dat je het op die manier alsnog op een of andere manier kan monteren.
Als de zuignap losgedraaid is, moet die nog op een charmante manier op de Proclip plaat worden gemonteerd.
Maar hoe is de vraag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
vriesman876 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:33:
[...]

Als de zuignap losgedraaid is, moet die nog op een charmante manier op de Proclip plaat worden gemonteerd.
Maar hoe is de vraag? :?
Je zou kunnen opteren het ding erop te lijmen? Of anders met schroeven of ductape :P

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
DonJunior schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:42:
[...]
Je zou kunnen opteren het ding erop te lijmen? Of anders met schroeven of ductape :P
Het lijkt of de Samsung lader op een kogel zit geschroefd. Als die dan hierop (1 inch) zou passen ....
Afbeeldingslocatie: http://static.webshopapp.com/shops/010612/files/002609192/190x190x2/ram-mount-rap-b-238u-b-kogel.jpg

Ziet iemand met de Samsung Wireless Car lader kans om de diameter van de kogel te meten?
Update: ik heb gevonden dat hij past op een standaard Garmin mount van 17mm.

[ Voor 16% gewijzigd door Frup op 05-04-2016 20:06 . Reden: Eigen vraag beantwoord. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
vriesman876 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:08:
[...]

Het lijkt of de Samsung lader op een kogel zit geschroefd. Als die dan hierop (1 inch) zou passen ....
[afbeelding]
We komen er wel ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 20:38
Zojuist een case binnengekomen voor de S7: http://www.ebay.com/itm/182034055680 voor slechts US $5.63

Zie plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/33zfjlw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/34rtzbs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/246tfex.jpg
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste