Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
heeft iemand met ervaring met het merk SIKAI, of heeft iemand deze screenprotector (die zo te zien goed aansluit) voor de S7 (geen edge) besteld?

[ Voor 59% gewijzigd door pawarana op 23-03-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-05 11:15
pawarana schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:39:
heeft iemand met ervaring met het merk SIKAI, of heeft iemand deze screenprotector (die zo te zien goed aansluit) voor de S7 (geen edge) besteld?
Nooit van gehoord maar kan je wel vertellen dat deze veel te duur is.
Same thing alleen helft goedkoper heb je hier :

Protective Film 3D curved surface full coverage Tempered Glass for samsung galaxy S7 G9300 9H HD anti scratch screen protector
http://s.aliexpress.com/nqaY7vUN

Wil je geen 3D glass dan heb je hier nog 2.5D versie :

Axidi Full Coverage Tempered Glass Screen Protector for Samsung Galaxy S7 9H 2.5D Edge to Edge Electroplating Protective Film
http://s.aliexpress.com/MFzQRbe6

[ Voor 10% gewijzigd door ninasky11 op 23-03-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
ninasky11 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Nooit van gehoord maar kan je wel vertellen dat deze veel te duur is.
Same thing alleen helft goedkoper heb je hier :

Protective Film 3D curved surface full coverage Tempered Glass for samsung galaxy S7 G9300 9H HD anti scratch screen protector
http://s.aliexpress.com/nqaY7vUN

Wil je geen 3D glass dan heb je hier nog 2.5D versie :

Axidi Full Coverage Tempered Glass Screen Protector for Samsung Galaxy S7 9H 2.5D Edge to Edge Electroplating Protective Film
http://s.aliexpress.com/MFzQRbe6
thnx, wat is het verschil, heb jij er een besteld of ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 14:29
Ik heb zojuist de screen protector van Screenknight ( http://www.screenknight.com ) binnen voor de edge, maar ik vind het eerlijk gezegd een rare manier van aanbrengen. Ook beweren ze dat je een paar uur lang je telefoon niet kan gebruiken.. Iemand ervaring met deze screen protectors? Ik wacht nog even met aanbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
pawarana schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:44:
[...]

thnx, wat is het verschil, heb jij er een besteld of ervaring mee?
Ik verwacht deze week de 3D versie binnen te krijgen. Ja wat is verschil, ze zeggen dat 3D versie beter afgeronde randen heeft dus beter aansluit op het scherm. Maar als ik mijn collega's moet geloven maakt 2.5 of 3D helemaal geen zak uit. ( die hebben het dan wel voor iPhone besteld maar principe blijft het zelfde)
Heb op mijn S6 ook deze versie opgehad en dat zag er prachtig uit. Samsung logo was weggewerkt en het geeft toch iets stijlvols aan het telefoon, en behalve dat is je scherm compleet beschermd tov clear glass protectors, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Zal als ik het binnen heb meteen foto's erop zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door ninasky11 op 23-03-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
ik heb hem net besteld (zeg maar om mijn A level op pijl te houden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Bartoow schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:47:
Ik heb zojuist de screen protector van Screenknight ( http://www.screenknight.com ) binnen voor de edge, maar ik vind het eerlijk gezegd een rare manier van aanbrengen. Ook beweren ze dat je een paar uur lang je telefoon niet kan gebruiken.. Iemand ervaring met deze screen protectors? Ik wacht nog even met aanbrengen
Ik heb ze besteld en ook aangebracht op mijn S7 Edge, maar kwaliteit is minder. Scherm voelt niet goed aan. heb gelijk een refund aangevraagd en binnen 1 uur geld teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
battia schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:53:
[...]

Ik heb ze besteld en ook aangebracht op mijn S7 Edge, maar kwaliteit is minder. Scherm voelt niet goed aan. heb gelijk een refund aangevraagd en binnen 1 uur geld teruggekregen.
Dan ga ik denk ik ook hetzelfde doen en niet de moeite nemen ze proberen aan te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Bartoow schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:22:
[...]

Dan ga ik denk ik ook hetzelfde doen en niet de moeite nemen ze proberen aan te brengen.
Heb je full body besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
battia schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:23:
[...]

Heb je full body besteld?
Jep, jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Ja ik ook. Heb alleen screenprotector voor de achterkant gelaten. Voorkant gelijk weggehaald want voelde niet echt smooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08-2022
Heb eventueel voor de geïnteresseerde een Spigen case van model,
Galaxy S7 Edge Case Crystal Shell,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:49
Heeft iemand ook een tip waar je voordelig en een goedwerkende 128GB sd kaartje kan aanschaffen?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Erik1805 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:24:
Heeft iemand ook een tip waar je voordelig en een goedwerkende 128GB sd kaartje kan aanschaffen?
Dataio ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-06 15:29
Erik1805 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:24:
Dataio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Mijn Samsung Wireless stand (fast charge) is binnen. Het is volgens mij de fast charger voor de S6 edge+ maar dan aangepast om je S7 rechtop te houden. Ziet er mooi uit en je kan je toestel zowel in landscape als portrait modus gebruiken, heel handig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:59
blue13x schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:43:
Mijn Samsung Wireless stand (fast charge) is binnen. Het is volgens mij de fast charger voor de S6 edge+ maar dan aangepast om je S7 rechtop te houden. Ziet er mooi uit en je kan je toestel zowel in landscape als portrait modus gebruiken, heel handig dus.
Is het een vaste stand? Of kan je het ook horizontaal neerklappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Pierre_nr1 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:39:
[...]

Is het een vaste stand? Of kan je het ook horizontaal neerklappen?
Zit vast. Dat zou idd handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blue13x schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:43:
Nice...klinkt goed. Ik ga de mijne ook vandaag ontvangen. De oude is al naar een collega...

Edit : inmiddels ontvangen. Mooi en prima ding en de S7 staat er zeer stevig op.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 24-03-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren eindelijk mijn S7 binnen.
Nu had ik alvast een paar simpele screenprotectors besteld, maar die zijn allemaal vrij klein en/of minder breed dan het scherm zelf. Ik kom wel problemen hierover tegen met de Edge, maar niet voor de S7.
Ik heb het topic doorzocht op 'protector', maar kon dit niet specifiek vinden.

Waarschijnlijk is dit omdat ook op de gewone S7 aan de randen het een klein beetje afloopt.
Nou wil ik geen discussie ontketenen over de functie van een screenprotector, maar heeft iemand een goede heldere screenprotector die volledig over het scherm gaat? Ik bedoel dus een folie.. GEEN glass-protector.

Ik was altijd fan van Brando Ultra Clear, maar die heeft nog geen versie voor de S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Mau_Maus schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:08:
Ik heb sinds gisteren eindelijk mijn S7 binnen.
Nu had ik alvast een paar simpele screenprotectors besteld, maar die zijn allemaal vrij klein en/of minder breed dan het scherm zelf. Ik kom wel problemen hierover tegen met de Edge, maar niet voor de S7.
Ik heb het topic doorzocht op 'protector', maar kon dit niet specifiek vinden.

Waarschijnlijk is dit omdat ook op de gewone S7 aan de randen het een klein beetje afloopt.
Nou wil ik geen discussie ontketenen over de functie van een screenprotector, maar heeft iemand een goede heldere screenprotector die volledig over het scherm gaat? Ik bedoel dus een folie.. GEEN glass-protector.

Ik was altijd fan van Brando Ultra Clear, maar die heeft nog geen versie voor de S7.
Is onderstaande misschien een optie? Volgens de verkoper bedekt deze het hele scherm en dit is ook gewoon een folie ipv tempered glass.

MOMAX PRO+ for Samsung Galaxy S7 Crystal Clear Front Screen Guard + Back Film for Samsung Galaxy S7 G930
http://s.aliexpress.com/eQrqQNBb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
ninasky11 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:33:
[...]
Is onderstaande misschien een optie? Volgens de verkoper bedekt deze het hele scherm en dit is ook gewoon een folie ipv tempered glass.

MOMAX PRO+ for Samsung Galaxy S7 Crystal Clear Front Screen Guard + Back Film for Samsung Galaxy S7 G930
http://s.aliexpress.com/eQrqQNBb
Dank voor het meedenken.
Helaas claimen meer dat het volledig dekt... Het is natuurlijk een kwestie van uitproberen, maar na 2 fails hoop ik iemand hier te vinden die al een goede ontvangen heeft voor ik er weer bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Mau_Maus schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:57:
[...]

Dank voor het meedenken.
Helaas claimen meer dat het volledig dekt... Het is natuurlijk een kwestie van uitproberen, maar na 2 fails hoop ik iemand hier te vinden die al een goede ontvangen heeft voor ik er weer bestel.
Je kan verkoper gewoon vraag stellen. Zo van hey Chong Ching is this full screen protector? Zegt ie ja dan bestel je het. Blijkt dat na ontvangst van je protector dat deze helemaal geen full screen coverage is, maak je dispute aan met screenshot van je vraag aan verkoper heb je je geld terug want product voldoet niet aan de eisen.
Maar weet niet of het kwestie van geld is of dat je gewoon in een keer goede protector wilt.

Ze claimen tegenwoordig alles en wat ik je aan kan raden om alles uit te proberen, ben je weer opgelicht vraag je je gewoon je geld terug zo blijft financiële schade beperkt.

Andere tip is om op forum van XDA te kijken, ze hebben een thread over full coverage (glass/pet) protectors misschien dat je daar iets voorbij ziet komen :http://forum.xda-developers.com/galaxy-s7/accessories/screen-protector-t3326537

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
ninasky11 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:08:
[...]
Je kan verkoper gewoon vraag stellen. Zo van hey Chong Ching is this full screen protector? Zegt ie ja dan bestel je het. Blijkt dat na ontvangst van je protector dat deze helemaal geen full screen coverage is, maak je dispute aan met screenshot van je vraag aan verkoper heb je je geld terug want product voldoet niet aan de eisen.
Maar weet niet of het kwestie van geld is of dat je gewoon in een keer goede protector wilt.

Ze claimen tegenwoordig alles en wat ik je aan kan raden om alles uit te proberen, ben je weer opgelicht vraag je je gewoon je geld terug zo blijft financiële schade beperkt.

Andere tip is om op forum van XDA te kijken, ze hebben een thread over full coverage glass protectors misschien dat je daar iets voorbij ziet komen :http://forum.xda-developers.com/galaxy-s7/accessories/screen-protector-t3326537
Ja dat is het hem precies. Na 2x vind ik het wel weer best. Tis ook elke keer weken wachten. Niet zon zin in.
Ja die thread gaat specifiek over Glass protectors... had ik al beetje gevolgd, maar dat is niet wat ik dus zoek.
Ik wacht even wat ervaringen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Bartoow schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:47:
Ik heb ook de full body van Screenknight, moest wel even een nachtje drogen, daarna even met een alcoholdoekje alles afgenomen. Nu is het wel perfect, geen bobbels of vlekken en het sluit goed aan.

Het enige 'nadeel' is dat het een beetje zacht aanvoelt, maar dat is voor mij zelf niet hinderlijk. Na een paar dagen merk ik dat het oppervlak steeds gladder aanvoelt.

Niet hele verkeerde protectors, maar er zijn vast wel betere. Ik laat mijne er in ieder geval nog een paar maandjes op en kijk dan wel voor een betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Speedbok schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Ik heb ook de full body van Screenknight, moest wel even een nachtje drogen, daarna even met een alcoholdoekje alles afgenomen. Nu is het wel perfect, geen bobbels of vlekken en het sluit goed aan.

Het enige 'nadeel' is dat het een beetje zacht aanvoelt, maar dat is voor mij zelf niet hinderlijk. Na een paar dagen merk ik dat het oppervlak steeds gladder aanvoelt.

Niet hele verkeerde protectors, maar er zijn vast wel betere. Ik laat mijne er in ieder geval nog een paar maandjes op en kijk dan wel voor een betere.
Die had ik ook dus maar heb alleen voor de achterkant aangebracht. Voorkant had ik ook aangebracht maar er waren paar krassen op de folie dus ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als tip hierboven werd Dataio.nl gegeven om micro sd kaarten te bestellen.

Welk type kaart is aan te raden voor de s7 die geen bottleneck vormt voor het toestel? Ik zoek namelijk een 128 gb kaartje dat betrouwbaar is en duurzaam. Daarnaast met voldoende snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkdesign schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:39:
Als tip hierboven werd Dataio.nl gegeven om micro sd kaarten te bestellen.

Welk type kaart is aan te raden voor de s7 die geen bottleneck vormt voor het toestel? Ik zoek namelijk een 128 gb kaartje dat betrouwbaar is en duurzaam. Daarnaast met voldoende snelheid.
Ik heb bij dataio de Samsung Pro 128gb voor zo'n eur 65-70 aangeschaft. Mooie prijs kwaliteit snelheid verhouding.

https://www.dataio.nl/samsung-128gb-pro/

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 24-03-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Voor degenen die nog een screen protector nodig hebben, de Ultimate shields zijn heeel erg aan te raden. Goed koop, en is bijna perfect.

De ultimate shield op mijn S7 edge:
http://imgur.com/2AeAaez
http://imgur.com/lNqcIso

Enige nadeel is dat het wat tijd neemt en heeft tenminste 24 uur nodig om helemaal glad te worden en je bent 1 uur bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
battia schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 18:53:
[...]

Die had ik ook dus maar heb alleen voor de achterkant aangebracht. Voorkant had ik ook aangebracht maar er waren paar krassen op de folie dus ja..
Daar had ik ook last van, maar gek genoeg waren alle krassen en oneffenheden na n nacht weggetrokken.
Als ik n met m´n nagel erin kras dan zie je een kras, maar die verdwijnt na een paar minuten ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-06 13:31
speedme schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:49:
[...]

Ik heb het nooit erg gevonden dat de achterkant van mijn S5 van plastic was en ook de achterkant van de S7 vind ik erg mooi.
Eigenlijk inderdaad zonde om de telefoon te verbergen in een hoesje.

Maar helaas maakt de glazen achterkant de telefoon ook erg glad en ik ben bang dat ik hem uit mijn handen laat glijden en dan ga ik pas echt goed balen.

Dus ben ik op zoek naar een mooie cover die toch de telefoon nog redelijk goed tot zijn recht laat komen.
Al gekeken naar een Dbrand skin voor de achterkant? Klinkt alsof dat ideaal voor jou zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Speedbok schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:57:
[...]

Daar had ik ook last van, maar gek genoeg waren alle krassen en oneffenheden na n nacht weggetrokken.
Als ik n met m´n nagel erin kras dan zie je een kras, maar die verdwijnt na een paar minuten ook weer.
Zou je er een foto van kunnen maken? Is het scherm dan nu helemaal smooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-06 15:14
battia schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:24:
[...]

Ook op zoek naar een screen protector voor de Edge? Heb nu de InvisibleSHIELD Original, maar dat is dus echt niks. Aanbrengen duurde me een uur, en stof blijft er in vastzitten. Ik ga hem nu refunden maar ik heb zelf geen idee welke ik moet kopen ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
change1001 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:40:
[...]

Ook op zoek naar een screen protector voor de Edge? Heb nu de InvisibleSHIELD Original, maar dat is dus echt niks. Aanbrengen duurde me een uur, en stof blijft er in vastzitten. Ik ga hem nu refunden maar ik heb zelf geen idee welke ik moet kopen ;w .
Ik had deze: http://www.screenknight.com/galaxy-s7-edge-invisible-shield/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58
Milan17 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:13:
[...]

Al gekeken naar een Dbrand skin voor de achterkant? Klinkt alsof dat ideaal voor jou zou zijn.
Heb ik inderdaad even overwogen, maar ik wil toch liever voor een full cover gaan.
Mijn oude S5 had een originele S-View cover, welke ik (ondanks dat het de telefoon een beetje bulky maakte) erg fijn vond.

Helaas is de originele gouden S-View cover van de S7 nog best prijzig, maar het beste alternatief wat ik kan vinden is de USAMS View cover

Deze dus : https://www.mytrendyphone...ng-galaxy-s7-186034p.html

Ik weet dat deze bij Aliexpress een paar euro kost, maar dan duurt het zo lang voor hij hier in NL is.
En ik wil hem graag dan zo snel mogelijk hebben.
En uiteraard eventuele garantie claimen gaat ook een stuk makkelijker bij een Nederlandse webshop dan bij Aliexpress.

Twijfel, twijfel, twijfel......

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:41

JSchut

.....

Ik wilde eerst geen hoesje of screenprotector maar ga er toch maar 1 bestellen.

Wil deze case kopen voor mijn witte S7 Edge: Spigen Neo Hybrid Samsung Galaxy S7 edge Case - Satin Silver.
http://www.spigen.com/pro...ybrid?variant=12164611905
(In weinig shops te vinden en overigens. En nergens op voorraad helaas.)

Een screen protector kan ik alleen niet vinden. Lastig met de afronding denk ik. Over alle screenprotectors lees ik slechte dingen. Verder zoeken dan maar :)

[ Voor 19% gewijzigd door JSchut op 25-03-2016 09:40 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Ik heb dezelfde cover besteld, hoewel de gouden bezel versie,bij knaldeals.. pas in april op voorraad.. Mijn vrouw de neo hybrid christal.. Ook pas leverbaar vanaf april.. Ook ik ben nog steeds op zoek naar ervaringen met een goede protector icm deze cases..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedbok
battia schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:24:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/29kto8x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi65.tinypic.com/30sa99i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi67.tinypic.com/2rp7ck0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Mensen ervaring met IQShield? Ze hebben ook een case friendly variant. Die wel minder mooi is als de gewone varianten.
http://www.iqshield.com/samsung-galaxy-s7-edge.html

[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 25-03-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Dank voor de foto's. Het ziet er prima uit. Ik heb deze screenprotector ook, bevalt goed. Voor het geld kan je het niet laten. Ben wel heel benieuwd hoelang het goed blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 19-06 15:07

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ik was op zoek naar een leren hoesje van Samsung zelf, zoiets wat ze ook met de S2 uitbrachten, dus gewoon een pouch zonder dat je toestel omwikkeld wordt door plastic(s). Helaas was er niks te vinden, behalve wat universele hoesjes van kunstleer.

Uiteindelijk heb ik een leren hoesje besteld bij Jaccet
Volledig handgemaakt en past perfect!

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/ab9323wc3/20160324_233725.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/3m2jm3b03/20160324_233813.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/4yfna8j1v/20160324_233838.jpg

Foto's gemaakt met de S7 zelf, kon zo even niet een foto maken van het toestel in het hoesje
(als er vraag naar is post ik dat nog wel)

Edit: Hoesje is voor de S7 Edge

[ Voor 3% gewijzigd door AstralizeR op 25-03-2016 14:12 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaccet (via Etsy) maakt inderdaad zeer mooie en fijne lederen hoesjes. Ik heb ze zelf ook gehad voor m'n S6 (zoals zeer veel mede S6-eigenaars :)). Ook een erg plezierige dame en goede service!

Ps ik heb momenteel een lederen hoesje van Sena. Is eigenlijk voor de S6, maar de S7 past perfect (uiteraard, want heeft bijna dezelfde afmetingen).

http://www.senacases.com/...traslim-samsung-galaxy-s6

[ Voor 36% gewijzigd door dafmay op 25-03-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

paul404 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:11:
Ik heb dezelfde cover besteld, hoewel de gouden bezel versie,bij knaldeals.. pas in april op voorraad.. Mijn vrouw de neo hybrid christal.. Ook pas leverbaar vanaf april.. Ook ik ben nog steeds op zoek naar ervaringen met een goede protector icm deze cases..
Ik zit net even te kijken op knaldeals.com en de spigen screenprotector is compatible met hun cases. Tenminste dat staat er. Wel prijzig. 2 protectors voor 30 euro.

Zelf echter geen ervaring mee.

https://www.knaldeals.com...2-pack-556fl20264-1111376

Edit: Zojuist besteld met de Spigen Neo Hybrid Case. We gaan het meemaken.

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 25-03-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Vandaag deze besteld :

https://www.gsmpunt.nl/ho...-leather-stand-case-goud/

Ben benieuwd.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
AstralizeR schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:01:
Ik was op zoek naar een leren hoesje van Samsung zelf, zoiets wat ze ook met de S2 uitbrachten, dus gewoon een pouch zonder dat je toestel omwikkeld wordt door plastic(s). Helaas was er niks te vinden, behalve wat universele hoesjes van kunstleer.

Uiteindelijk heb ik een leren hoesje besteld bij Jaccet
Volledig handgemaakt en past perfect!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Foto's gemaakt met de S7 zelf, kon zo even niet een foto maken van het toestel in het hoesje

Das echt lelijk. Laat staan dat je elke keer je tel uit dat ding moet halen. Je vraagt gwn om je toetsel uit je handen te laden glijden...en op de grond te belanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Smaken verschillen, vind het persoonlijk wel mooi... En die extra handeling tja, ik laat hem op mijn werk en thuis op het hoesje rusten, is meer voor het onderweg zijn.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blue13x schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:19:
[...]

Das echt lelijk. Laat staan dat je elke keer je tel uit dat ding moet halen. Je vraagt gwn om je toetsel uit je handen te laden glijden...en op de grond te belanden
Ik heb inmiddels al voor zo'n 6-7 verschillende toestellen een goede kwaliteit lederen sleeve gebruikt. Dat is het voordeel van een goed product aanschaffen (is soms wel ietsje duurder)...de telefoon zit er strak in, maar je krijgt 'm er ook nog steeds makkelijk uit. En het toestel uit je handen laten glijden kan altijd...met iedere sleeve of etui.

Dus nee...ik zie niet het probleem zoals jij beschrijft.

[ Voor 16% gewijzigd door dafmay op 25-03-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:00
AstralizeR schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:01:

Ja, graag een foto met het toestel erin! Ik heb nu een el cheapo kunstleer. Met het toestel erin is het toch wel een lomp pak geworden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LittleBrownie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2024
dafmay schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:04:
Jaccet (via Etsy) maakt inderdaad zeer mooie en fijne lederen hoesjes. Ik heb ze zelf ook gehad voor m'n S6 (zoals zeer veel mede S6-eigenaars :)). Ook een erg plezierige dame en goede service!

Ps ik heb momenteel een lederen hoesje van Sena. Is eigenlijk voor de S6, maar de S7 past perfect (uiteraard, want heeft bijna dezelfde afmetingen).

http://www.senacases.com/...traslim-samsung-galaxy-s6
Zo zou ik alle pouches willen zien, mooi strak _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Laatst online: 31-08-2023
Pierre_nr1 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:08:
Goedhoesje.nl heeft een zeer dunne transparante TPU cover, kost €5,95 incl. verzending. De S7 heeft hierdoor bescherming en een betere grip. Echt een aanrader.
Heb ik gekocht.
Snel geleverd ( volgende dag)
Goedkoop en helemaal top precies wat ik zocht.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Laatst online: 31-08-2023
Garret1410 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:26:
Bumper zit er bij mij goed strak omheen maar het is natuurlijk maar een dun randje en bij de knoppen is het zwakste punt.

Gaat mij meer om de val bescherming en niet al te veel bulk.
Welke bumper? Ik kan niets vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
MatMich schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 01:21:
[...]

Heb ik gekocht.
Snel geleverd ( volgende dag)
Goedkoop en helemaal top precies wat ik zocht.
Thx
Graag gedaan, het is die paar Euro's meer dan waard. Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:10
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 01:55:
[...]

Graag gedaan, het is die paar Euro's meer dan waard. Veel plezier ermee.
Thanks, zocht al een simpel hoesje en nu de screenprotector nog afwachten.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 11:29
Ik heb de Spigen ultra hybrid ontvangen. Op zich een mooi hoesje, zit strak om de telefoon en maakt hem niet te dik. Aan de andere kant mis je nu wel het mooie design van de telefoon. Ook heb ik de 'olievlek' aan de achterkant waar het toestel het hoesje raakt en dat is echt lelijk.

De knoppen werken goed al moet je ze best hard indrukken. Randjes voelen een beetje schermp aan. De randen vallen over het scherm en de camera, dit bied extra bescherming mocht je toestel bijvoorbeeld plat op het scherm vallen.

Al met al denk ik een prima hoesje die goede bescherming bied. Ik denk wel dat er betere zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door hrichard op 26-03-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
hrichard schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:32:
Ik heb de Spigen ultra hybrid ontvangen. Op zich een mooi hoesje, zit strak om de telefoon en maakt hem niet te dik. Aan de andere kant mis je nu wel het mooie design van de telefoon. Ook heb ik de 'olievlek' aan de achterkant waar het toestel het hoesje raakt en dat is echt lelijk.

De knoppen werken goed al moet je ze best hard indrukken. Randjes voelen een beetje schermp aan. De randen vallen over het scherm en de camera, dit bied extra bescherming mocht je toestel bijvoorbeeld plat op het scherm vallen.

Al met al denk ik een prima hoesje die goede bescherming bied. Ik denk wel dat er betere zijn.
ik heb deze besteld (binnen een week hier thuis) soft rubber en randen er over heen, zit als gegoten..

Je kan ook deze kopen voor de "mooie" achterkant te laten zien

[ Voor 11% gewijzigd door pawarana op 26-03-2016 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

vriesman876 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:01:
[...]

Ja, graag een foto met het toestel erin! Ik heb nu een el cheapo kunstleer. Met het toestel erin is het toch wel een lomp pak geworden...
bij deze!

Afbeeldingslocatie: http://s19.postimg.org/7bxzwlour/case1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s19.postimg.org/edvxissgj/case2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s19.postimg.org/sa45uoopf/case3.jpg

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
pawarana schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:01:
[...]

ik heb deze besteld (binnen een week hier thuis) soft rubber en randen er over heen, zit als gegoten..

Je kan ook deze kopen voor de "mooie" achterkant te laten zien
Ik ben niet op zoek naar iets anders. Maar die eerste moet echt je smaak zijn, is mijn smaak absoluut niet. De tweede is het standaard hoesje, prima voor een goedkoop toestel maar ik zou zelf voor wat beters gaan. Ik verkies de Spigen over beiden. Hij is prima, het had alleen beter gekund en de 'vlek' op de achterkant is gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 23:00

WPN

Vandaag de GearVR binnen gekregen van de S7 promoactie. Mooi ding.
Stop mn telefoon erin zegt ie dat ik eerst de software moet installeren. Gedaan natuurlijk.

Stop ik weer mn telefoon erin, zegt ie dat de applicatie onverwacht is gesloten.
Telefoon eruit telefoon erin. Zelfde melding, 4 keer achter elkaar

Telefoon uitgezet, opnieuw aangezet.
Telefoon in de GearVR weer de melding dat de app onverwacht is afgesloten.

Iemand anders hetzelfde??

EDIT:
Zojuist het volgende gedaan. IPV de S7 in de GearVR ge plaatsen heb ik op BROWSE STORE geklikt. Hier werd aangegeven dat er nog iets niet up to date was en dat dit eerst geupdate moest worden voordat ik de store kan browsen.
[red]De update uitgevoerd en nu werkt het wel.[red]

Ik heb de focus alle kanten op gedraait tot de uitersten om te proberen. Bij mij is het nog wat wazig, misschien ligt het aan mijn ogen. Maar hij zou nog iets verder moeten kunnen draaien voor mij om perfect scherp te zijn.
Deze wazigheid bij anderen ook aanwezig of moet ik aan lenzen gaan denken :o

[ Voor 39% gewijzigd door WPN op 26-03-2016 15:12 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Welp ipv de S7 normaal ultimate shield de edge versie besteld. En die paste natuurlijk niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Heeft iemand ervaring met een draadloze lader? Ik wil er eigenlijk een zonder led of een optie om dat uit te zetten (nachtgebruik). En werkt dit icm een hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
hrichard schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:32:
Heeft iemand ervaring met een draadloze lader? Ik wil er eigenlijk een zonder led of een optie om dat uit te zetten (nachtgebruik). En werkt dit icm een hoesje?
Toevallig vandaag binnen gehad. Werkt helaas niet met een origineel Samsung hoesje. Volgens mij moet de telefoon er altijd direct opliggen. Led lampje geeft weinig licht, met opladen donker blauw. Kan 'm niet uitzetten. Stoor me er zelf niet aan; heb een tv / stb in de kamer die ook een klein ledje hebben. Heb geen snellader, deze doet er ongeveer 3 uur over om op te laden, maar gebruik deze toch alleen voor in de nacht.

// Zie zojuist dat bol.com me een wireless charger heeft verkocht die voor 8 euro op Dealextreme staat. Meteen retour gemeld. :) // ; voor 4,66 euro staat er 1 met dezelfde specs en zelfde 'merk' ;w

[ Voor 11% gewijzigd door 0xrubennft op 26-03-2016 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
0xrubennft schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:36:
[...]

Toevallig vandaag binnen gehad. Werkt helaas niet met een origineel Samsung hoesje. Volgens mij moet de telefoon er altijd direct opliggen. Led lampje geeft weinig licht, met opladen donker blauw. Kan 'm niet uitzetten. Stoor me er zelf niet aan; heb een tv / stb in de kamer die ook een klein ledje hebben. Heb geen snellader, deze doet er ongeveer 3 uur over om op te laden, maar gebruik deze toch alleen voor in de nacht.

// Zie zojuist dat bol.com me een wireless charger heeft verkocht die voor 8 euro op Dealextreme staat. Meteen retour gemeld. :) // ; voor 4,66 euro staat er 1 met dezelfde specs en zelfde 'merk' ;w
Heb je misschien een link ervan voor me? Ik denk dat ik dat draadloos laden ook wel eens een keer wil proberen, kan in de nacht wel handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0th
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-02 20:45
Ik heb mijn Spigen Neo Hybrid hoesje binnen. Precies zo'n zelfde die ik had voor de Note4. Helemaal te spreken over.

Echter de Spigen screenprotectors zijn echt troep. Niet flexibel genoeg om om de randen te gaan. Nog een keer geprobeerd met de 2e meegeleverde protector. Ook drama . Weggegooid.

Heeft er iemand ervaring met Qi fast wireless charging? Momenteel gebruik ik een " oudere" generatie die ik nog had voor de s6. Waar ik echt naar op zoek ben, (en dat is indien de fast charging "fast" genoeg), een carholder + qi fast wireless charger in 1 oplossing. Gewoon er in klikken en automatisch opladen maar. Lijkt me echt ideaal. Google levert alleen zoekresultaten op met oudere generatie Qi wireless charging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

R0th schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:04:
Ik heb mijn Spigen Neo Hybrid hoesje binnen. Precies zo'n zelfde die ik had voor de Note4. Helemaal te spreken over.

Echter de Spigen screenprotectors zijn echt troep. Niet flexibel genoeg om om de randen te gaan. Nog een keer geprobeerd met de 2e meegeleverde protector. Ook drama . Weggegooid.

Heeft er iemand ervaring met Qi fast wireless charging? Momenteel gebruik ik een " oudere" generatie die ik nog had voor de s6. Waar ik echt naar op zoek ben, (en dat is indien de fast charging "fast" genoeg), een carholder + qi fast wireless charger in 1 oplossing. Gewoon er in klikken en automatisch opladen maar. Lijkt me echt ideaal. Google levert alleen zoekresultaten op met oudere generatie Qi wireless charging.
Meteen m'n bestelling van spigen case en protector aangepast. Nu opzoek naar een goede Screenprotector. Wil eigenlijk iqshield maar die kan ik niet vinden met knappe verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
JSchut schreef op zondag 27 maart 2016 @ 09:35:
[...]

Meteen m'n bestelling van spigen case en protector aangepast. Nu opzoek naar een goede Screenprotector. Wil eigenlijk iqshield maar die kan ik niet vinden met knappe verzendkosten.
http://www.zagg.com/eu/en...ice/galaxy-s7-accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Dat is niet de iqshield. Deze lijkt ook niet case friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WPN schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:45:

Ik heb de focus alle kanten op gedraait tot de uitersten om te proberen. Bij mij is het nog wat wazig, misschien ligt het aan mijn ogen. Maar hij zou nog iets verder moeten kunnen draaien voor mij om perfect scherp te zijn.
Deze wazigheid bij anderen ook aanwezig of moet ik aan lenzen gaan denken :o
Misschien hier eens vragen?

Samsung Gear VR

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
JSchut schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:30:
[...]

Dat is niet de iqshield. Deze lijkt ook niet case friendly.
maar wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
heeft iemand ervaring met deze fast charger of met een andere goedkope fast charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0xrubennft schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:36:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/03Ppk6.jpg

Tja: wat zal ik hier op zeggen...

Wat verwacht je ook van een "niet origineel" product van €8!

Gewoon de originele kopen, en dan kun je je "originele Samsung hoesje" er gewoon omheen laten zitten! 8)7

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op zondag 27 maart 2016 @ 12:43:
heeft iemand ervaring met deze fast charger of met een andere goedkope fast charger
Je hebt zo'n duur toestel: wil je de kans lopen om je toestel met een "niet originele" Fastcharger te vern**ken?

Als het toestel stuk gaat door die charger, dan zeker je garantie aanspreken?

Leg een paar tientjes meer neer, en koop de originele Samsung Fastcharger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
henklbr schreef op zondag 27 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Je hebt zo'n duur toestel: wil je de kans lopen om je toestel met een "niet originele" Fastcharger te vern**ken?

Als het toestel stuk gaat door die charger, dan zeker je garantie aanspreken?

Leg een paar tientjes meer neer, en koop de originele Samsung Fastcharger!
Wat is tegenwoordig "origineel"
Heb in NL ook iets origineel gekocht, wat later ook niet origineel bleek.
Paar tientjes meer is geen garantie, en wat kan een fast charger kapot maken 5v 2A, hij kan hooguit je adapter slopen waar je toch geen garantie op hebt.
Die over het paard getilde prijzen in Nederland heb ik wel genoeg van, de shops gebruik ik alleen om het apparaat uit te proberen.
Laats nog een perfecte bleutooth headphone besteld bij Ali uiteraard eerst gekeken voor reviews en toen besteld bij Bol om hem te proberen of hij lekker zat, toen terug gestuurd, scheelt toch ruim de helft!!
Als het bij Ali niet goed is/was krijg je altijd je geld terug (altijd gehad) bij NL shops ook vaak gezeik gehad, dus NL shops mogen van mij wel blijven bestaan maar bieden geen enkele meerwaarde (behalve om het uit te proberen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pawarana schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:20:
[...]

Wat is tegenwoordig "origineel"
Heb in NL ook iets origineel gekocht, wat later ook niet origineel bleek.
Paar tientjes meer is geen garantie, en wat kan een fast charger kapot maken 5v 2A, hij kan hooguit je adapter slopen waar je toch geen garantie op hebt.
Die over het paard getilde prijzen in Nederland heb ik wel genoeg van, de shops gebruik ik alleen om het apparaat uit te proberen.
Laats nog een perfecte bleutooth headphone besteld bij Ali uiteraard eerst gekeken voor reviews en toen besteld bij Bol om hem te proberen of hij lekker zat, toen terug gestuurd, scheelt toch ruim de helft!!
Als het bij Ali niet goed is/was krijg je altijd je geld terug (altijd gehad) bij NL shops ook vaak gezeik gehad, dus NL shops mogen van mij wel blijven bestaan maar bieden geen enkele meerwaarde (behalve om het uit te proberen)
Om eerst iets te bestellen om het "uit te proberen" (zoals jij zegt) en daarna terug sturen om vervolgens ergens anders "goedkoper" te kopen vind ik knap asociaal!
BOL.com in deze, blijft met een "gebruikt product" zitten waar niks aan mankeert, maar vervolgens niet meer kan verkopen (door types zoals jij)! :(
Vind je het gek dat de prijzen zo hoog zijn in NL voor o.a. "originele producten"!

Dit is mijn mening daarover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
henklbr schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:27:
[...]

Om eerst iets te bestellen om het "uit te proberen" (zoals jij zegt) en daarna terug sturen om vervolgens ergens anders "goedkoper" te kopen vind ik knap asociaal!
BOL.com in deze, blijft met een "gebruikt product" zitten waar niks aan mankeert, maar vervolgens niet meer kan verkopen (door types zoals jij)! :(
Vind je het gek dat de prijzen zo hoog zijn in NL voor o.a. "originele producten"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-06 20:36
[...]

Je hebt als consument recht op 14 dagen bedenktijd bij online bestellingen, waarbij je het product in nieuwstaat weer terug dient te sturen. Bol.com verkoopt die producten gewoon weer. Ik ben het wel met je eens dat het asociaal is om iets te bestellen met de insteek om het toch weer te retourneren omdat het ergens anders goedkoper is.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
[...]

weet je wat ik knap asociaal vind datbv bol.comm RUIM 5X!!!! meer vraagt voor dit product dan bij Ali, vind je het gek dat ik (en heel veel mensen) rechtstreeks het bij de makers het bestellen.
En dat ik het eerst uitprobeer is niet asociaal maar is een vorm van slimheid :P .
Als u iets veel goedkoper kan krijgen bij een online winkel dan in een echte shop, en u kunt het daar proberen en aanraken, en van de warmte en gezelligheid en vaak de "onkundige medewerker die meteen in u nek zit te hijgen" (bv media markt) wat is dat dan?
als bv uw vrouw een jurkje besteld bij de whekamp en dat gaat dragen bij een feestje en dan de volgende weekend weer terug stuurt, dat is pas asociaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hrichard
Klopt, ronduit asociaal. Dat je naar een winkel gaat om het product eens te bekijken prima, maar dat je het gaat bestellen zonder enige intentie het te houden is gewoon misbruik maken van het systeem.
[b]pawarana schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:42
als bv uw vrouw een jurkje besteld bij de whekamp en dat gaat dragen bij een feestje en dan de volgende weekend weer terug stuurt, dat is pas asociaal.
Klopt en jij doet dus eigenlijk precies hetzelfde alleen het product is anders.

[ Voor 45% gewijzigd door hrichard op 27-03-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
hrichard schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:42:
Klopt, ronduit asociaal. Dat je naar een winkel gaat om het product eens te bekijken prima, maar dat je het gaat bestellen zonder enige intentie het te houden is gewoon misbruik maken van het systeem.
Welk systeem 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:13
pawarana schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:42:
[...]
vind je het gek dat ik (en heel veel mensen) rechtstreeks het bij de makers het bestellen.
Dat heb je niet gedaan. Eerst hier in NL een bedrijf met kosten opgezadeld en toén pas elders besteld. Vreselijk misselijk. Maar goed, als jij hier fijn bij slaapt, prima toch!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
hrichard schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:42:
Dat je naar een winkel gaat om het product eens te bekijken prima
ik wil het ABSOLUUT in een winkel bekijken, wat ik normaal ook doe, maarrr.. als het product alleen maar online te bestellen is hier in NL, en je gebruik kan maken van het retourrecht, dan is bij mij 1+1=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-06 20:36
Bij Aliexpress koop je trouwens ook niet rechtstreeks bij de maker...
En die vergelijking met een Mediamarkt gaat ook niet op. Die hebben demomodellen staan waar je aan mag zitten, je kunt daar ook niet zomaar een nieuw product uit de doos plukken en deze vervolgens weer terugleggen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:52:
Bij Aliexpress koop je trouwens ook niet rechtstreeks bij de maker...
Bijna.
AdmiralSnipe schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:52:
En die vergelijking met een Mediamarkt gaat ook niet op. Die hebben demomodellen staan waar je aan mag zitten, je kunt daar ook niet zomaar een nieuw product uit de doos plukken en deze vervolgens weer terugleggen.
Dan ga je toch ook met de intentie naar toe om het niet te kopen maar te bekijken.
En als de producten uit de doos zijn geweest gaan ze voor een flink mindere winst weg, maar nog steeds met winst.
Die vervolgens je weer bv bij ibood goedkoper kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Doe geen moeite heren, het is overduidelijk dat iemand geen fatsoenlijke opvoeding heeft ontvangen.

OT: Ik hoop dat de Samsung leather cover eindelijk eens leverbaar wordt, de meeste shops geven aan aankomende week te kunnen leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-06 23:10

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ik gebruik zelf de WoodPuck: Bamboo Edition Wireless Charger van Fonesalesman om mijn S7 contactloos op te laden.
Ik heb mijn S5 ook 1,5 jaar lang mee probleemloos opgeladen.
Zo ziet het er uit.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-rZ488g1sSsE/VvfOTLRfHII/AAAAAAAAB-k/hmQgrkiVY2kJPB3AB24k-sqaC5kaBm_RwCCo/s576-Ic42/WoodPuck1%2B%2528Custom%2529.png
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-HM46NY2NPzM/VvfN0fjLbjI/AAAAAAAAB-g/pWqyLJavMxQQvv4tEtaA9g6veeu-_EXFgCCo/s640-Ic42/WoodPuck7%2B%2528Custom%2529.jpg

Hij laad op met ongeveer 520 mA en bouwt het netjes af naar 200 mA zodra mijn toestel volledig is opgeladen.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-fhwG4Wkc_TY/VvfP-rA_scI/AAAAAAAAB-8/lKDGZIO3WvYKEHZtOPHHBDbcdhVLX3R9wCCo/s640-Ic42/Screenshot_20160327-134608%2B%2528Custom%2529.png
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-L5s2SaEoyTQ/VvfP9msFLVI/AAAAAAAAB-8/Ywbqgbbb5XE455kzrZ2T1jOi7JwfRyMCwCCo/s640-Ic42/Screenshot_20160327-141416%2B%2528Custom%2529.png
Het is niet de snelste lader, maar mijn accu ging naar mijn idee op de S5 enorm lang mee. Ik zette mijn telefoons op de WoodPuck voordat ik ging slapen en na 6 uur was het echt wel volledig opgeladen. Normaal gesproken verving ik mijn batterijen na een jaar door mijn gebruik. Echter mijn accu van de S5 ging 1,5 jaar mee zonder merkbare capaciteit verliezen.
Je krijgt overigens een 2m lange oplaadkabel bij. Die zal waarschijnlijk ook de nodige energieverliezen veroorzaken. Desniettemin ben ik er heel tevreden mee.

[ Voor 0% gewijzigd door Ram-G-maN op 27-03-2016 14:43 . Reden: Opmaak foutje. ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
rgras schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:22:
Doe geen moeite heren, het is overduidelijk dat iemand geen fatsoenlijke opvoeding heeft ontvangen.
wat zijn bepaalde mensen vreemd met hun uitspraken.
Asociaal (de post nl en bezorger verdienen ook een centje) is het absoluut niet, dat het niet netjes is=ok, maar asociaal heeft toch een hele andere betekenis...
En opvoeding, heeft hier uiteraard niks mee te maken.

een laatste voorbeeld en dan hou ik er over op, want dit topic gaat over de accessoires topic van dit prachtige toestel en om ervaringen te delen en niet elkaar af te zeiken over zijn bestellingen en het retour recht.
Een vriend heeft bij de dealer een test rit gemaakt (tijd, benzine, slijtage, waardevermindering) en vervolgens die nieuwe auto online gekocht met duizenden euro's korting bij een andere shop, hoe heet dat dan?

[ Voor 4% gewijzigd door pawarana op 27-03-2016 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedme
pawarana schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:41:
[...]
een laatste voorbeeld en dan hou ik er over op, want dit topic gaat over de accessoires topic van dit prachtige toestel en om ervaringen te delen en niet elkaar af te zeiken over zijn bestellingen en het retour recht.
Een vriend heeft bij de dealer een test rit gemaakt (tijd, benzine, slijtage, waardevermindering) en vervolgens die nieuwe auto online gekocht met duizenden euro's korting bij een andere shop, hoe heet dat dan?
Er is een groot verschil tussen het gebruik, door bedrijven, van demonstratie-producten waarop zij weten dat erop afgeschreven wordt.....dan dat mensen elke keer NIEUWE produkten bestellen en vervolgens retourneren puur om iets uit te testen.

Deze NIEUWE produkten kunnen en zullen nooit meer als NIEUW verkocht worden.

Waarschijnlijk zullen ze nog wel winst maken, maar waarschijnlijk te weinig om hun bestaansrecht te houden.

Technisch gezien, zijn mensen zoals jij die ervoor zorgen dat de prijzen in NL 5x duurder zijn dan bijvoorbeeld in China. Omdat bedrijven hier in NL hogere prijzen moeten vragen om zo nog iets te verdienen aan geretourneerde produkten.

OT : ik heb de USAMS Muge Series full cover binnen voor mijn S7, wat ik op zich een goede cover vind.

Ik bedoel dus deze : https://www.gsmpunt.nl/ho...-leather-stand-case-goud/

Helaas heeft deze geen actieve View-cover, waardoor het scherm niet aan gaat als de cover wordt open gedaan en ook de View-window werkt niet (iemand die daar een goede app voor weet ?)

Maar verder is het een goede (en redelijk goedkope) cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Dat geretourneerde artikelen niet meer verkoopbaar zijn wordt ook bevestigd door dit artikel: http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2016/03/tablets-en-smartphones-vanaf-een-euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Ram-G-maN schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:40:
Ik gebruik zelf de WoodPuck: Bamboo Edition Wireless Charger van Fonesalesman om mijn S7 contactloos op te laden.
Ik heb mijn S5 ook 1,5 jaar lang mee probleemloos opgeladen.
Zo ziet het er uit.

[afbeelding]
[afbeelding]

Hij laad op met ongeveer 520 mA en bouwt het netjes af naar 200 mA zodra mijn toestel volledig is opgeladen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is niet de snelste lader, maar mijn accu ging naar mijn idee op de S5 enorm lang mee. Ik zette mijn telefoons op de WoodPuck voordat ik ging slapen en na 6 uur was het echt wel volledig opgeladen. Normaal gesproken verving ik mijn batterijen na een jaar door mijn gebruik. Echter mijn accu van de S5 ging 1,5 jaar mee zonder merkbare capaciteit verliezen.
Je krijgt overigens een 2m lange oplaadkabel bij. Die zal waarschijnlijk ook de nodige energieverliezen veroorzaken. Desniettemin ben ik er heel tevreden mee.
Mooi ding, ik zag dat hij er tegenwoordig ook als snellader is, dan laad hij 40% sneller op volgens de info.

Kun je er elke willekeurige usb kabel insteken? Een zwarte kabel vind ik dan weer net niet mooi. Overigens via amazon(.de) best voordelig te krijgen (30 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

hrichard schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:52:
[...]

Mooi ding, ik zag dat hij er tegenwoordig ook als snellader is, dan laad hij 40% sneller op volgens de info.

Kun je er elke willekeurige usb kabel insteken? Een zwarte kabel vind ik dan weer net niet mooi. Overigens via amazon(.de) best voordelig te krijgen (30 euro).
Elke willekeurige micro USB kabel gaat helaas niet werken. De uitsparing is daar niet hoog genoeg voor. Echter de originele kabel die bij de S7 meegeleverd is past dus wel omdat die plat genoeg is. Hij steekt alleen een beetje uit omdat de stekker zo diep is.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-3XjE6jrC4ro/Vvf5orqDbPI/AAAAAAAAB_g/AyNEu2h1ieMzvKFqCKsNipVUX9Ili-M_ACCo/s640-Ic42/20160327_170646%2B%2528Custom%2529.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ZRS038933oI/Vvf5qpLwhnI/AAAAAAAAB_k/qPttve59LEYmHISPqan3_zeN1wR2uVFgACCo/s640-Ic42/20160327_170702%2B%2528Custom%2529.jpg
Zo ziet het er uit met de originele S7 micro USB kabel.

Ik zie inmiddels dat er ook een iets donkerdere exemplaar verkrijgbaar is op Amazon.de. Die past wellicht beter bij mijn Dbrand skin. :+
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-sP-5hHUQTtQ/Vvf8gB2ECoI/AAAAAAAAB_0/c5xNotpJc9wFpCky5KFZFqkh06djnGMhQCCo/s640-Ic42/IMG-20160323-WA0018%2B%2528Custom%2529.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-QQmzehNxfhE/Vvf8gLfzZUI/AAAAAAAAB_w/OUKkXzYdzgMo7xA6fTUeIgJli_aXHdPUACCo/s640-Ic42/IMG-20160323-WA0019%2B%2528Custom%2529.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-06 08:36
Hoi

Krijg deze week s7 binnen. Nu twijfel ik tussen de Samsung led cover of de clear view cover .. Iemand ervaring met een van deze twee en op of aanmerkingen alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Dat idee had ik ook inderdaad. Maar is hij case friendly? Vooral met cases zoals bijvoorbeeld de Spigen neo hybrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ram-G-maN schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:31:
[...]

Elke willekeurige micro USB kabel gaat helaas niet werken. De uitsparing is daar niet hoog genoeg voor. Echter de originele kabel die bij de S7 meegeleverd is past dus wel omdat die plat genoeg is. Hij steekt alleen een beetje uit omdat de stekker zo diep is.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ziet het er uit met de originele S7 micro USB kabel.

Ik zie inmiddels dat er ook een iets donkerdere exemplaar verkrijgbaar is op Amazon.de. Die past wellicht beter bij mijn Dbrand skin. :+
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je misschien ook een foto van de voorkant van je tel met de skin? Of hbe je alleen een skin op de achterkant. Heb eht namelijk vorige week ook besteld, maar nog steeds niet binne, pas in duitsland :(

Neem aan dat dat mahogany is? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
henklbr schreef op zondag 27 maart 2016 @ 12:48:
[...]

[afbeelding]

Tja: wat zal ik hier op zeggen...

Wat verwacht je ook van een "niet origineel" product van €8!

Gewoon de originele kopen, en dan kun je je "originele Samsung hoesje" er gewoon omheen laten zitten! 8)7
Samsung hoesje heb ik wel origineel gekocht in de winkel, maar die werkt dus met de originele lader? :9~
[...]

'door types zoals jij' man man man..

Oke kijk:

Smartwatch op dealextreme ; 25 euro. Via Eu.dx.com in ongeveer 5/8 werkdagen thuis
http://eud.dx.com/product...ck-844367984#.VvhGbxKLQ_U

Exact dezelfde via een verkoper van bol.com 69 EURO . Dezelfde levertijd. Oftewel besteld bij Dealextreme met adresgegevens van de verkoper en steekt zo even 44 euro in z'n zak.
https://www.bol.com/nl/p/...en-band/9200000031836904/

Er zijn genoeg mensen (ik trapte er dus gisteren ook in) die via bol.com bestellen. Als ik erna achterkom dat ze simpelweg van dealextreme bestellen en er zelf heel dik aan verdienen dan hoef ik die zooi niet. Gewoon terugsturen en zelf bestellen.
pawarana schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:42:
[...]

weet je wat ik knap asociaal vind datbv bol.comm RUIM 5X!!!! meer vraagt voor dit product dan bij Ali, vind je het gek dat ik (en heel veel mensen) rechtstreeks het bij de makers het bestellen.
Ik snap je volledig. Deze 'verkooppunten' zouden gewoon niet mogen bestaan.

[ Voor 23% gewijzigd door 0xrubennft op 27-03-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
0xrubennft schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:48:
[...]

Samsung hoesje heb ik wel origineel gekocht in de winkel, maar die werkt dus met de originele lader? :9~
[...]

'door types zoals jij' man man man..

Oke kijk:

Smartwatch op dealextreme ; 25 euro. Via Eu.dx.com in ongeveer 5/8 werkdagen thuis
http://eud.dx.com/product...ck-844367984#.VvhGbxKLQ_U

Exact dezelfde via een verkoper van bol.com 69 EURO . Dezelfde levertijd. Oftewel besteld bij Dealextreme met adresgegevens van de verkoper en steekt zo even 44 euro in z'n zak.
https://www.bol.com/nl/p/...en-band/9200000031836904/

Er zijn genoeg mensen (ik trapte er dus gisteren ook in) die via bol.com bestellen. Als ik erna achterkom dat ze simpelweg van dealextreme bestellen en er zelf heel dik aan verdienen dan hoef ik die zooi niet. Gewoon terugsturen en zelf bestellen.

[...]

Ik snap je volledig. Deze 'verkooppunten' zouden gewoon niet mogen bestaan.
jij snapt hem ook :X

Zo'n 10 jaar geleden draaide alle verkopers en winkels woeker winsten, nu zijn de tijden veranderd met internet en china retailers die de tussen handelaren en verkoop punten op hun kop zetten, en hebben heel wat mensen het "systeem" in de gaten, voor die mensen die dit systeem niet kunnen begrijpen of willen maar ik wil daar niet aan me betalen.
Ik gebruik het systeem, en pas het binnen richtlijnen wel eens aan...

ps Sorry maar ik werd weer getriggert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Musta schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:02:
[...]

Heb je misschien ook een foto van de voorkant van je tel met de skin? Of hbe je alleen een skin op de achterkant. Heb eht namelijk vorige week ook besteld, maar nog steeds niet binne, pas in duitsland :(

Neem aan dat dat mahogany is? _/-\o_
Inderdaad Mahogany.

Ik heb alleen voor de achterkant besteld.
Ik denk dat je het niet aan de voorzijde zou moeten willen, aangezien je de afgeronde glazen voorzijde teniet doet met een tastbaar randje van de folie door de uitsparing van het beeldscherm. Als je begrijpt wat ik bedoel. Aan de achterzijde valt het, mits goed aangebracht, perfect weg met de aluminium randen. De skin is dermate dun dat ik het probleemloos kan gebruiken met een transparante TPU case.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-wi9Yd9j2Q9w/Vvf9ZZTi3VI/AAAAAAAACAE/FQNF6hy7EkU83EukViQ6Kp2FgVIMqK-rACCo/s576-Ic42/IMG-20160323-WA0020%2B%2528Custom%2529.jpg
Een glossy TPU case geeft wel weer vingerafdrukken 8)7 , echter biedt het nog steeds grip tot een zekere hoogte.

Mijn TPU komt dus hier vandaan.
De meegeleverde screenprotector en accessoires zijn vrij waardeloos. Maar de TPU case is van een juiste flexibiliteit, nauwkeurige grote uitsparingen en heeft geen voelbare en zichtbare smeltranden. Bovendien geen branding! :P

[ Voor 20% gewijzigd door Ram-G-maN op 28-03-2016 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
[...]

Mooie broodje aap verhaal. Geloof je nu echt dat bol het product niet meer verkoopt?

En zoals hij al aangaf dat originele* waar je over hebt is net zo goed Made in China als bij AliExpress.
Dat jij het fijn vindt om jezelf te laten oplichten door dure prijzen, wilt niet zeggen dat de rest het ook fijn moet vinden.

Mooi voorbeeld voor jou :

Baseus Crystal Clear Air Case Samsung Galaxy S7:
AliExpress = €3,44

Bol. Com = €16,95

Welke ga je halen? Allebei identiek hetzelfde en komen uit zelfde fabriek in China , je gaat mij niet vertellen dat je bij bol.com gaat bestellen, want dan weet ik het ook niet meer hoe het bij jou zit. Dan vindt je het volgens mij lekker en heerlijk om opgelicht te worden.

Maar hey lekker belangrijk allemaal, moraal van verhaal laat mensen lekker zelf beslissen wat ze willen, en ik zou zeggen probeer AliExpress zelf 1x tje uit. En geef daarna je mening over origineel of niet, toestel kapot of niet systeem kapot of niet etc.... ;)

[ Voor 15% gewijzigd door ninasky11 op 28-03-2016 10:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Bol.com in dergelijke gevallen een uitzonderlijke marge pakt, daar zal geen discussie over zijn. Waar het hier over gaat is dat er blijkbaar personen zijn die een product bij Bol.com bestellen om het te testen en deze vervolgens retourneren en bij AliExpress bestellen wanneer het product ze bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:13
rgras schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:42:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Bol.com in dergelijke gevallen een uitzonderlijke marge pakt
Blijkbaar hebben de meeste mensen hier nooit een eigen zaak gehad.

Vreselijk makkelijk wordt er gesproken over "marges". Open een zaak. Betaal huur. Betaal personeel. Betaal belasting. Als het allemaal zo makkelijk is: ga dan zelf deze hoesjes importeren. Je kan namelijk 17-3.50 = 13.50 per stuk marge pakken. Da's waanzinnig!

Onzinnig allemaal. Vind je Bol te duur? Prima. Niet kopen daar. Ook niet om even te proberen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:57:
[...]

Blijkbaar hebben de meeste mensen hier nooit een eigen zaak gehad.

Vreselijk makkelijk wordt er gesproken over "marges". Open een zaak. Betaal huur. Betaal personeel. Betaal belasting. Als het allemaal zo makkelijk is: ga dan zelf deze hoesjes importeren. Je kan namelijk 17-3.50 = 13.50 per stuk marge pakken. Da's waanzinnig!

Onzinnig allemaal. Vind je Bol te duur? Prima. Niet kopen daar. Ook niet om even te proberen.
Mijn uitspraak was enigszins gechargeerd, maar ik ben het met je eens.
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste