die werkt niet in continuum
Oké, duidelijk nu 😉mathelicious schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:52:
die werkt niet in continuum
Testing, one, two ...
Schijnt dat je de Netflix website op "desktop" moet zetten ipv "mobile".
Dat werkte helaas niet, de telefoon reboot zelfs als ik zonder continuum in edge een video open. Ik ben niet erg overtuigd van de HP tot nu toe. Mijn Lumia 930 is even snel en maakt betere foto's. Ik heb de telefoon gereset en ga het nogmaals proberen.
De HP zou toch het snelst moeten zijn gezien de aanwezige 820, wat je daar in de praktijk werkelijk van merkt kan ik niet zeggen. Wat scoort deze HP eigenlijk met Antutu v6?mathelicious schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:14:
Dat werkte helaas niet, de telefoon reboot zelfs als ik zonder continuum in edge een video open. Ik ben niet erg overtuigd van de HP tot nu toe. Mijn Lumia 930 is even snel en maakt betere foto's. Ik heb de telefoon gereset en ga het nogmaals proberen.
Testing, one, two ...
Precies:hardware-lover schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:25:
[...]
De HP zou toch het snelst moeten zijn gezien de aanwezige 820, wat je daar in de praktijk werkelijk van merkt kan ik niet zeggen. Wat scoort deze HP eigenlijk met Antutu v6?
Dualcore vs quadcore, 1,5GHZ vs 2,15GHz:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/317836;489737/
https://www.qualcomm.com/...apdragon/processors/s4-s1
https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/820
Wat ik hier en daar lees na een online check (en ter vergelijk):hardware-lover schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:25:
[...]
De HP zou toch het snelst moeten zijn gezien de aanwezige 820, wat je daar in de praktijk werkelijk van merkt kan ik niet zeggen. Wat scoort deze HP eigenlijk met Antutu v6?
HP Elite x3: 120.000 - 130.000 punten Score ligt waarschijnlijk iets lager zeg 115.000 - 120.000
Lumia 950XL: 85.000 - 95.000 punten (verschilt per build zo'n beetje)
Lumia 950: 70.000 (dat zegt een Google search althans)
Lumia 930: 60.000 (dat zegt een Google search althans)
Dus lijkt wel een aardige stap omhoog te zijn zelfs voor L950XL upgraders.
[ Voor 12% gewijzigd door blmp op 23-10-2016 14:56 . Reden: kleine edit ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Ik zou graag de score van desbetreffende Tweaker willen zien, mogelijk valt er wat aan af te leiden? Maar het lijstje geeft voor hem nu een aardig vergelijkingsoverzicht? Ik vind de score voor de X3 overigens wel verrekte flink hoger dan de 950 XL. Dat alleen door de 820?blmp schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:31:
[...]
Wat ik hier en daar lees na een online check (en ter vergelijk):
HP Elite x3: 120.000 - 130.000 punten
Lumia 950XL: 85.000 - 95.000 punten (verschilt per build zo'n beetje)
Lumia 950: 70.000 (dat zegt een Google search althans)
Lumia 930: 60.000 (dat zegt een Google search althans)
Dus lijkt wel een aardige stap omhoog te zijn zelfs voor L950XL upgraders.
Testing, one, two ...
Daar was het voornamelijk als bedoeld jahardware-lover schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:15:
[...]
Maar het lijstje geeft voor hem nu een aardig vergelijkingsoverzicht?
Lijkt er wel op. Alle Android's scoren met een 820 ook vergelijkbaar. Zie dat een tijdje geleden Daniel Rubino zijn Elite x3 gebenchmarked heeft met een 118.000 score. Dus wellicht is het eerder een 115.000 - 120.000, maar dan nog een goede stap boven de 950XL.Ik vind de score voor de X3 overigens wel verrekte flink hoger dan de 950 XL. Dat alleen door de 820?
[ Voor 6% gewijzigd door blmp op 23-10-2016 15:41 . Reden: typo ]
Ik kwam op youtube een leuke "hack" tegen om een dergelijk dual sim apparaat toch te laten werken met een micro sd en beide simkaarten.
Bij de derde minuut.
YouTube: 6 Incredible Gadgets and Life hacks
Bij de derde minuut.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Het SIM/SD slot is nu al erg aan de krappe kant met weinig speelruimte...Amadeus1966 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:41:
Ik kwam op youtube een leuke "hack" tegen om een dergelijk dual sim apparaat toch te laten werken met een micro sd en beide simkaarten.
Bij de derde minuut.
Ik zou het zeker afraden!
Ik heb een AnTuTu score van 114891.
Weliswaar met weet ik niet hoe veel apps open en geïnstalleerd, op batterij, etc. dus de score ligt lager dan in "ideale" omstandigheden.

Weliswaar met weet ik niet hoe veel apps open en geïnstalleerd, op batterij, etc. dus de score ligt lager dan in "ideale" omstandigheden.
De camera is inderdaad wel knap waardeloos voor zo'n toptoestel en een achteruitgang t.o.v. mijn 1520. Vooral de autofocus van de HP is dramatisch, maar ik houd hoop dat ze dat nog met een software-update op gaan lossen. Net zoals ik ook hoop dat HP met software-updates "double tap to wake" nog bruikbaar gaat maken - nu staat het na een hoop frustraties gewoon weer uit. Unlocken met je vingerafdruk werkt toch sneller.mathelicious schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:14:
Mijn Lumia 930 is even snel en maakt betere foto's.
Met 64GB opslagruimte zie ik hier momenteel nog geen noodzaak toe.Amadeus1966 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:41:
[ Voor 13% gewijzigd door beste-spellen op 25-10-2016 00:39 ]
700 euro ... damn. Dat is wel een beetje teveel van het goede voor wat het apparaat doet
Ik hoop dat het device nog goedkoper wordt. Het zijn natuurlijk nog maar placeholder-prijzen.blmp schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:48:
700 euro ... damn. Dat is wel een beetje teveel van het goede voor wat het apparaat doet
Daarnaast is vooral de HP store ultra-inconsistent in haar prijsvoering, dus wie weet is ie daar op een dag opeens 200€ goedkoper. Studentenkorting of zo
Mocht HP meelezen: een kortingsactie voor mensen die al eigenaar zijn van een elite x3 zou nice zijn
Er is een update voor de HP elite x3 verspreid via Windows Update. De changelog vanuit HP blinkt uit in afwezigheid, maar gelukkig is er internet:
Bron: GSM Arena; Windows Centralthe update - which is being delivered through Windows Update - reportedly makes the Camera app's tap-to-focus and focusing features faster. There are some other changes included as well. For example, the OS is now said to be more responsive, and the 'Lock to lower' feature has been disabled.
Verwijderd
Is dat zo? Toch een high-end telefoon met superdikke specs?blmp schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:48:
Het gaat hier over de lap dock, wat niet veel meer is dan een laptop zonder inhoud. 700 euro voor een 12,5" HD beeldscherm, toetsenbord, touchpad, wat draadloze connectiviteit en een dikke accu is vrij fors.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:48:
Is dat zo? Toch een high-end telefoon met superdikke specs?
Zit enorm te aarzelen om deze phone aan te schaffen. vele filmpjes op YouTube gezien.
wat mij nog tegenhoudt is de kwaliteit van de camera. Focus traagheid - wat overigens nu aangepakt is in de laatste update zo lees ik hierboven - is een van die punten die je telkens ziet terugkomen in de reviews.
Maar ook foto's maken bij weinig licht schijnt moeilijk te zijn.
(heb nu een Lumia 930 en die maakt best mooie foto's, en draait als een zonnetje overigens)
wat is jullie ervaring met de HP en dan met name de camera?
en dan natuurlijk de onzekerheid of MS nu wel of niet met een Surface Phone gaat komen en wordt dat dan net zo een specs kanon als de HP. Op zijn vroegst volgend jaar zeggen de geruchten.
En als je dan vandaag op Tweakers leest, welke geweldige twee nieuwe producten men heeft gepresenteerd, zou je haast zeggen dan een Surface Phone niet mag gaan ontbreken. Ok, afwachten is hier het devies.
(Surface Studio en de Surface Book i7)
kortom, ik ben er nog niet uit, de HP kost behoorlijk wat en mijn huidige Lumia draait goed. aarzeling dus
wat mij nog tegenhoudt is de kwaliteit van de camera. Focus traagheid - wat overigens nu aangepakt is in de laatste update zo lees ik hierboven - is een van die punten die je telkens ziet terugkomen in de reviews.
(heb nu een Lumia 930 en die maakt best mooie foto's, en draait als een zonnetje overigens)
en dan natuurlijk de onzekerheid of MS nu wel of niet met een Surface Phone gaat komen en wordt dat dan net zo een specs kanon als de HP. Op zijn vroegst volgend jaar zeggen de geruchten.
En als je dan vandaag op Tweakers leest, welke geweldige twee nieuwe producten men heeft gepresenteerd, zou je haast zeggen dan een Surface Phone niet mag gaan ontbreken. Ok, afwachten is hier het devies.
kortom, ik ben er nog niet uit, de HP kost behoorlijk wat en mijn huidige Lumia draait goed. aarzeling dus
Ik heb exact hetzelfde gedaan, van een Lumia 930 naar de HP en ik vond het zelf de prijs niet waard. Ik wacht nog een generatie. Die van mij staat op marktplaats dus, mocht je interesse hebben.Stanevo6 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:34:
Zit enorm te aarzelen om deze phone aan te schaffen. vele filmpjes op YouTube gezien.
De camera is geen verbetering qua beeld en qua gebruiksgemak een achteruitgang vanaf de 930.
Continuum is een mooie toevoeging daarentegen, wel tegen een flinke prijs.
[ Voor 5% gewijzigd door mathelicious op 27-10-2016 13:32 ]
De camera is gewoon niet geweldig en de autofocus was dramatisch. De camera van de 1520/930 is zonder twijfel veter.Stanevo6 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:34:
Wat is jullie ervaring met de HP en dan met name de camera?
Voor de rest is de HP wel een klap sneller, maar dat mag dan ook wel met een Snapdragon 820 en 4GB RAM.
Àls er een surface phone komt, dan gaat dat nog minstens een jaar duren.en dan natuurlijk de onzekerheid of MS nu wel of niet met een Surface Phone gaat komen en wordt dat dan net zo een specs kanon als de HP. Op zijn vroegst volgend jaar zeggen de geruchten.
Één jaar is een eeuwigheid in het land van mobieltjes. Of je zo lang nog wil wachten, is de vraag.afwachten is hier het devies
De reden dat ik deze telefoon heb is vanwege de zeer gunstige prijs (399€) i.c.m. de studentenactie. Voor +-700 euro zou ik hem nooit aanschaffen.de HP kost behoorlijk wat en mijn huidige Lumia draait goed.
dank beide voor de reactie.
voor 400 euro haal ik m meteen op, maar ben geen student meer haha.
hint @ mathelicious
wachten is voor mij geen probleem, heb mij een tijd terug met moeite weten te bekeren van het idee dat ik telkens een nieuwe telefoon moest hebben. ik heb geleerd dat eenmaal in het bezit van de zaak, het einde is van het vermaak.
ik begrijp dat met de nieuwe software de autofocus sneller gaat?
een aantal tweakers op dit forum hebben een review beloofd maar kan ze niet echt vinden.
ik ben dan ook erg benieuwd naar de bevindingen, zeker qua camera na de nieuwe update, maar ook naar bouwkwaliteit. houdt het toestel zich goed na een aantal weken in gebruik?
oh en de groene 930 blijft nog steeds tot de verbazing spreken bij de mensen haha
voor 400 euro haal ik m meteen op, maar ben geen student meer haha.
hint @ mathelicious
wachten is voor mij geen probleem, heb mij een tijd terug met moeite weten te bekeren van het idee dat ik telkens een nieuwe telefoon moest hebben. ik heb geleerd dat eenmaal in het bezit van de zaak, het einde is van het vermaak.
ik begrijp dat met de nieuwe software de autofocus sneller gaat?
een aantal tweakers op dit forum hebben een review beloofd maar kan ze niet echt vinden.
ik ben dan ook erg benieuwd naar de bevindingen, zeker qua camera na de nieuwe update, maar ook naar bouwkwaliteit. houdt het toestel zich goed na een aantal weken in gebruik?
oh en de groene 930 blijft nog steeds tot de verbazing spreken bij de mensen haha
Ik snap je volledig. Mijn Lumia 1520 begon wat hardwarematige problemen te krijgen, dus dat hielp wel om deze vervanging te rechtvaardigen.Stanevo6 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:39:
wachten is voor mij geen probleem, heb mij een tijd terug met moeite weten te bekeren van het idee dat ik telkens een nieuwe telefoon moest hebben.
Ik moet zeggen - hoewel ik nog niet lang heb kunnen testdraaien - dat de software update weldegelijk en aanzienlijk geholpen heeft. Ook double-tap-to-wake is nu prima bruikbaar.ik begrijp dat met de nieuwe software de autofocus sneller gaat?
Iets met tijd en gebrek en zo. En vanaf deze update kun je eigenlijk pas fatsoenlijk foto's nemen...een aantal tweakers op dit forum hebben een review beloofd maar kan ze niet echt vinden.
Bouwkwaliteit is top. Heb 'm ook al eens "getest" op waterdichtheid en of ie tegen een stootje kan en beide heeft ie zonder schade overleefd. Enige aan bescherming dat ik heb gebruikt is de screenprotector - welke hopeloos slecht op het toestel past overigens. Mocht je concrete vragen hebben, stel ze gerust, dat werkt beter dan wachten tot ik ooit eens de review af hebik ben dan ook erg benieuwd naar de bevindingen, zeker qua camera na de nieuwe update, maar ook naar bouwkwaliteit. houdt het toestel zich goed na een aantal weken in gebruik?
Als je geen gebruik gaat maken van de HP virtuele diensten, dan kan je beter een 950(XL) kopen. Goede camera (1 van de beste) en snel zat en je hebt daar ook gewoon continuum. Geen vingerafdruksensor, maar acht, dan maar niet. Ik heb ook getwijfeld om een X3 aan te schaffen, maar de camera weerhoud mij ervan en de betere cpu heeft voor mij geen meerwaarde. Ik zie eigenlijk alleen meerwaarde voor het bedrijfsleven als compleet pakket. Maar via continuum naar een remote desktop komt eigenlijk op hetzelfde neer en gaat prima met een 950(XL). En dan de prijs...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik zal het nog eenvoudiger maken: als je geen student bent, koop dan een Lumia 950(XL). Voor het geld van één Elite x3 kun je twee Lumia's kopen en dan houd je alsnog geld over. En zo groot is het verschil tussen die twee telefoons nu ook weer niet.
Het enige waar je dan rekening mee moet houden, is dat ondersteuning voor de Lumia nu wel grotendeels gestopt is, terwijl HP nog volop aan het investeren is in de telefoon in de vorm van updates voor zowel de telefoon als de HP apps.
Over student zijn gesproken: 10% studentenkorting op de HP Lap Dock
650 euro momenteel, hopelijk loopt de korting nog verder op wanneer het ding daadwerkelijk leverbaar is. [EDIT] In Duitsland is ie even duur - voor iedereen dus, niet alleen voor studenten.
Ik heb zelf een lastig gevoel bij wat een juiste prijs is, maar als je een complete laptop met Full HD IPS scherm kunt krijgen voor 199 euro (pricewatch: Medion Akoya S2217 (30019435) oké, de HP is sneller dan de Atom die in deze laptop zit, bouwkwaliteit zal anders zijn, geen usb-c, etc. - het is maar voor het idee), denk ik niet dat een dergelijk hoge prijs van meer dan 600 euro te rechtvaardigen valt.
Het enige waar je dan rekening mee moet houden, is dat ondersteuning voor de Lumia nu wel grotendeels gestopt is, terwijl HP nog volop aan het investeren is in de telefoon in de vorm van updates voor zowel de telefoon als de HP apps.
Over student zijn gesproken: 10% studentenkorting op de HP Lap Dock
Ik heb zelf een lastig gevoel bij wat een juiste prijs is, maar als je een complete laptop met Full HD IPS scherm kunt krijgen voor 199 euro (pricewatch: Medion Akoya S2217 (30019435) oké, de HP is sneller dan de Atom die in deze laptop zit, bouwkwaliteit zal anders zijn, geen usb-c, etc. - het is maar voor het idee), denk ik niet dat een dergelijk hoge prijs van meer dan 600 euro te rechtvaardigen valt.
[ Voor 6% gewijzigd door beste-spellen op 28-10-2016 12:41 ]
Verwijderd
Gebruik hem nu zelf sinds een dag. Zeer te spreken over de robuustheid/kwaliteit van het scherm en de enorme batterij-capaciteit! Heb er ook al mijn eerste presentatie mee gegeven, werkte fantastisch
Voor zover ik heb gehoord investeerd HP veel in de X3 en blijven de updates/support lang doorgaan.
De camera is idd wel beter op de 950.
Voor zover ik heb gehoord investeerd HP veel in de X3 en blijven de updates/support lang doorgaan.
De camera is idd wel beter op de 950.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2016 23:52 ]
Verwijderd
ik zit al een tijdje te wachten op een mooie abonnementcombi voor de Elite X3. Iemand enig idee of dat eraan zit te komen?
Ik betwijfel het. Het is allereerst een zakelijke telefoon en zal daarom naar mijn mening niet zo snel een abonementvorm voor consumenten krijgen...Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:10:
ik zit al een tijdje te wachten op een mooie abonnementcombi voor de Elite X3. Iemand enig idee of dat eraan zit te komen?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Van de week van een zeer gewaardeerde mede Tweaker zijn HP kunnen overnemen.
(perfect afgewikkeld trouwens. THX)
Door drukte heb ik er helaas nog niet mee kunnen werken. De eerste indruk echter, dat wanneer je de HP uit de doos haalt is overweldigend. een heel grote telefoon en werkelijk perfect afgewerkt. Een zeer chique uiterlijk, ik weet nu al dat je er bekijks mee hebt
van het weekend ga ik m naar mijn zin inrichten. zal proberen af en toe mijn bevindingen hier te delen.
(perfect afgewikkeld trouwens. THX)
Door drukte heb ik er helaas nog niet mee kunnen werken. De eerste indruk echter, dat wanneer je de HP uit de doos haalt is overweldigend. een heel grote telefoon en werkelijk perfect afgewerkt. Een zeer chique uiterlijk, ik weet nu al dat je er bekijks mee hebt
van het weekend ga ik m naar mijn zin inrichten. zal proberen af en toe mijn bevindingen hier te delen.
Ik was ook erg gecharmeerd van het type telefoon, maar 2 dingen weerhouden mij ervan
1) te groot
, waar is de tijd gebleven dat je werd uitgelachen met een koelkast , wanneer komt de mini 
Past gewoon niet meer comfortabel in je broekzak
Nu een S5 mini met 4,5 , groot zat
Nokia 735 met een 4,7 is al te groot, mede met de vrij scherpe hoeken, niet prettig, jammer probeer nu al een tijd als daily driver te gebruiken, maar loopt toch tegen bepaalde dingen aan. Ik houd nog even vol , enerzijds wil ik van Google af, maar vertrouwen op WM is toch een beetje gekreukt.
Jammer dat mijn ideale toestel nooit in NL is geleverd, de HTC one met windows. Ik snap deze misstap nog steeds niet, hier was veel vraag naar maar nooit buiten US geleverd daar hadden ze een flike voorspromg mee kunnen maken. ooit op het punt gestaan er 1 te importeren , want alles zou je kunnen updaten naar WM10, jammer maar die telefoon dus net niet. Clas tussen MS en HTC? Wie het weet mag het zeggen, de specs van dat ding waren gewoon goed. Heb goede ervaringen met HTC, er staat hier een Diamond met Windows Mobile 6.1 , werkt gewoon nog perfect, en die is toch flink mishandeld.
2) nog geen fatsoenlijke Car docking, nee die rammelende 1 fits all hoef ik niet, gewoon inschuiven en connecten, maar dat zie je bij bijna geen enkel merk meer.
zoiets dus :
Houder waar telefoon inschuift; Geen losse snoeren (allergie) en stevig en niet op de vooruit voor je snuffert

Telefoon in houder; Positie is zo dat de camera boven het dashboard zit en dus gelijk Dash Cam is

Laad aansluiting maakt direct verbinding; ipv dat navigeren de foon leegtrekt, stap ik altijd uit met een goed geladen toestel.

HELP?? sorry met plaatjes toevoegen gaat iets niet goed , sorry:( link naar de plaatjes: https://www.circuitsonlin...w/message/1843974#1843974 )
[edit] Plaatjes probleem is inmiddels opgelost ! (met dank aan de leden die mij op het goede spoor gezet hebben, en circuitsonline wta ik helaas niet kan zeggen van de moderator hier)
1) te groot
Past gewoon niet meer comfortabel in je broekzak
Nu een S5 mini met 4,5 , groot zat
Nokia 735 met een 4,7 is al te groot, mede met de vrij scherpe hoeken, niet prettig, jammer probeer nu al een tijd als daily driver te gebruiken, maar loopt toch tegen bepaalde dingen aan. Ik houd nog even vol , enerzijds wil ik van Google af, maar vertrouwen op WM is toch een beetje gekreukt.
Jammer dat mijn ideale toestel nooit in NL is geleverd, de HTC one met windows. Ik snap deze misstap nog steeds niet, hier was veel vraag naar maar nooit buiten US geleverd daar hadden ze een flike voorspromg mee kunnen maken. ooit op het punt gestaan er 1 te importeren , want alles zou je kunnen updaten naar WM10, jammer maar die telefoon dus net niet. Clas tussen MS en HTC? Wie het weet mag het zeggen, de specs van dat ding waren gewoon goed. Heb goede ervaringen met HTC, er staat hier een Diamond met Windows Mobile 6.1 , werkt gewoon nog perfect, en die is toch flink mishandeld.
2) nog geen fatsoenlijke Car docking, nee die rammelende 1 fits all hoef ik niet, gewoon inschuiven en connecten, maar dat zie je bij bijna geen enkel merk meer.
zoiets dus :
Houder waar telefoon inschuift; Geen losse snoeren (allergie) en stevig en niet op de vooruit voor je snuffert

Telefoon in houder; Positie is zo dat de camera boven het dashboard zit en dus gelijk Dash Cam is

Laad aansluiting maakt direct verbinding; ipv dat navigeren de foon leegtrekt, stap ik altijd uit met een goed geladen toestel.

HELP?? sorry met plaatjes toevoegen gaat iets niet goed , sorry:( link naar de plaatjes: https://www.circuitsonlin...w/message/1843974#1843974 )
[edit] Plaatjes probleem is inmiddels opgelost ! (met dank aan de leden die mij op het goede spoor gezet hebben, en circuitsonline wta ik helaas niet kan zeggen van de moderator hier)
[ Voor 91% gewijzigd door shiptronic op 07-11-2016 12:11 ]
voor ik naar de Nokia Lumia 930 ging had ik een HTC one.
helemaal met jou eens. wat een design. maar geen windows in Nederland. erg he.
vond toen Windows OS wel een verademing tov Android ook al had men bij HTC een flinter dunne schil.
mijn 930 heeft top gedraaid. nu de HP proberen. net de vinger scanner geïnstalleerd. werkt top en snel
ps heb al mijn oude telefoons nog bewaard. echt grote toestellen met enorme antennes. de eerste iPhone tot met de 6 enz
helemaal met jou eens. wat een design. maar geen windows in Nederland. erg he.
vond toen Windows OS wel een verademing tov Android ook al had men bij HTC een flinter dunne schil.
mijn 930 heeft top gedraaid. nu de HP proberen. net de vinger scanner geïnstalleerd. werkt top en snel
ps heb al mijn oude telefoons nog bewaard. echt grote toestellen met enorme antennes. de eerste iPhone tot met de 6 enz
[ Voor 15% gewijzigd door Stanevo6 op 04-11-2016 20:28 ]
Ik ook , de geniaalst vind ik nog steeds de Nokia 8910, titaanium. beresterk en klein , maar door het uitschuiven heb je toch een fatsoenlijk "hoorn" in je hand. en bij inschuiven zijn de knopjes mooi beschermd.
Kan iemand zien wat ik fout doe met de foto's? die laatste laad wel (ja te groot) maar die andere 2 doe ik op dezelfde wijze maar niets te zien , even zoeken hoe ik formaat aan pas, uploaden hier vind ik niet ff zoeken en prutsen.
Kan iemand zien wat ik fout doe met de foto's? die laatste laad wel (ja te groot) maar die andere 2 doe ik op dezelfde wijze maar niets te zien , even zoeken hoe ik formaat aan pas, uploaden hier vind ik niet ff zoeken en prutsen.
Al bij Brodit gekeken, heb ik hier ook en werkt perfect, al ruim 10 jaar alleen maar brodit houders gehad met instant ladingshiptronic schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:01:
edit: oops dacht dat het over de lumia 950 ging

[ Voor 6% gewijzigd door The_Scarabial op 04-11-2016 21:16 ]
Nee voor de elite is nog niets
brodit heeft hem helaas ook niet voor mijn 735, toen een Carcomm gekocht, maar dat valt tegen , en die komt dus ook niet in de auto
Ik heb zelf de universele van Brodit, daar past mijn Elite X3 prima in . .shiptronic schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:42:
Nee voor de elite is nog nietsbrodit heeft hem helaas ook niet voor mijn 735, toen een Carcomm gekocht, maar dat valt tegen , en die komt dus ook niet in de auto
Oplader moet ik alleen handmatig aansluiten maar dat vind ik geen probleem.
Het punt is, met de komst van CarPlay/Android Auto is het gedoe met houders in principe voorbij (voor auto's van na 2015 iig), maar W10M ondersteunt het niet. Ook de derde variant (MirrorLink) is nog steeds niet ondersteund, hoewel dat twee jaar terug op WP8 al werd gedemonstreerd en aangekondigd.
Dat is idd. gelukt, maar eerst stond er alleen de onderste foto(wel te groot) , tijd wezen prutsen maar dat hielp niets en ineens stonden ze er alle 3. toen heb ik het maar even laten rusten, niets veranderd en nu zie ik niets meer
Tweakers, als je in SIM2 een memory card hebt gedaan, kan dan helemaal links boven in het scherm het plaatje van de sim2 (met een rondje met streepje erin) worden verwijderd?
Verwijderd
Bij mij blijft het staan, en ik heb geen optie gevonden om het uit te zetten.Stanevo6 schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:42:
Tweakers, als je in SIM2 een memory card hebt gedaan, kan dan helemaal links boven in het scherm het plaatje van de sim2 (met een rondje met streepje erin) worden verwijderd?
Net wat offtopic reacties over plaatjes richting trashcan gestuurd
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
*knip*. Commentaar op de moderatie is hier offtopic en hoort thuis in: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile of stuur de desbetreffende moderator een DM.
ik heb nu de fout kunnen herstellen en staan er een paar nette foto's. Aan een ieder die mij de goed kant op geholpen hebben (idd een cookie/rechten kwestie) hartelijk dank
ik heb nu de fout kunnen herstellen en staan er een paar nette foto's. Aan een ieder die mij de goed kant op geholpen hebben (idd een cookie/rechten kwestie) hartelijk dank
[ Voor 55% gewijzigd door rens-br op 07-11-2016 13:40 ]
Zoals reeds aangegeven, losse kabels en aansluiten = geen optie.Voxxie schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:07:
[...]
Ik heb zelf de universele van Brodit, daar past mijn Elite X3 prima in . .
Oplader moet ik alleen handmatig aansluiten maar dat vind ik geen probleem.
Nog maar even wachten tot iemand een mooi dock ontwikkeld, liefst een van HP zelf.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 07-11-2016 13:41 ]
Karma: https://tweakers.net/info/faq/karma/shiptronic schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:05:
Bv. door melding te maken hoe je het foto album hier kan gebruiken (iets met KARMA?), daarover staat niets in de FAQ die ik geraadpleegd heb
Karmastore: https://tweakers.net/my.tnet/karmastore/
Fotoalbum: https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/
Jouw fotoalbum (publiek): gallery: shiptronic
Jouw fotoalbum (edit): https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/
Maar het is je zo te zien gelukt
HP heeft momenteel aantrekkelijke kortingen op haar producten in aanloop naar Black Friday.
Gek genoeg is de korting niet geldig op de Elite x3-productserie.
Ik heb zojuist een mail gestuurd om te vragen of de korting toch geldig wordt op de Elite x3 - in mijn specifieke geval de lap dock, die met 19% korting (10% studentenkorting + 10% cyber-korting) dan onder de "magische" grens van 600 euro komt.
Nu dus afwachten op een reactie van SellBytes.es a.k.a. de HP Store
Gek genoeg is de korting niet geldig op de Elite x3-productserie.
Ik heb zojuist een mail gestuurd om te vragen of de korting toch geldig wordt op de Elite x3 - in mijn specifieke geval de lap dock, die met 19% korting (10% studentenkorting + 10% cyber-korting) dan onder de "magische" grens van 600 euro komt.
Nu dus afwachten op een reactie van SellBytes.es a.k.a. de HP Store
Een mooi ding, maar de prijs maakt dat het niet echt een succesnummer wordt bij normale stervelingen.
Als je voor het complete pakket gaat is het en en en.
En een dock.
En een abonnement bij hp.
En natuurlijk het toestel zelf.
En dat is voor de meeste net even te veel van het goede.
Voor datzelfde geld heb je ook een prima laptop en met wat geluk een leuke smartphone of andersom.
Als je voor het complete pakket gaat is het en en en.
En een dock.
En een abonnement bij hp.
En natuurlijk het toestel zelf.
En dat is voor de meeste net even te veel van het goede.
Voor datzelfde geld heb je ook een prima laptop en met wat geluk een leuke smartphone of andersom.
Verwijderd
Gerucht gaat dat HP samen met MS werkt aan een phone voor consumenten. Ik heb hoge verwachtingen! Ben nu enige tijd in het bezit van de X3 en hier erg happy mee!
https://mspoweruser.com/h...dows-phone-february-2017/
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2016 18:15 ]
gelezen en helemaal met jou eens. heb nu twee weken zo ongeveer de X3. heel tevreden mee.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:14:
Gerucht gaat dat HP samen met MS werkt aan een phone voor consumenten. Ik heb hoge verwachtingen! Ben nu enige tijd in het bezit van de X3 en hier erg happy mee!
accuduur is niet normaal. ik gebruik hem normaal, internet, mail en Whatsapp en natuurlijk bellen, de X3 gaat gemakkelijk twee dagen mee.
ben ook erg tevreden over de afwerking, deze is subliem. En...... de telefoon is een bliktrekker. geef ik niet zo veel om maar het is toch leuk.
Mijn enige bezwaar welke ik had deze telefoon aan te schaffen was de camera, maar die is best OK focussen gaat nu snel. mijn Nokia 930 maakte mooiere foto's, maar ach. voor echt mooie foto's denk ik dat je toch een goede foto camera zou moeten aanschaffen.
de meegeleverde oordoppen geven een zeer goed geluid. Als je een echte audiofiel bent moet je diep in de knip om een verbetering te realiseren.
al met al: ik ben erg blij met mijn X3.
Er is een nieuwe update voor de Elite x3 beschikbaar via Windows Update. Changelog van HP is weer bijzonder summier (HP-update voor Windows Phone) dus het is weer een verrassing wat er verbeterd is 
EDIT: De tweede SIM kan nu ook op 3G!
Volgens de servicemedewerker van de HP store zullen de Elite x3-producten morgen en maandag wèl verkocht worden met 10% korting.
EDIT: De tweede SIM kan nu ook op 3G!

Volgens de servicemedewerker van de HP store zullen de Elite x3-producten morgen en maandag wèl verkocht worden met 10% korting.
[ Voor 7% gewijzigd door beste-spellen op 24-11-2016 15:26 ]
hier ook binnen, redelijk lang de "tandwieltjes".
heb mijn trilfunctie altijd uit met aanraken terug toets, windows toets. maar na de update trillen ze weer vrolijk.
jammer dat men op de een of andere manier de persoonlijke instellingen niet met rust kan laten met de uitrol van een update.
overigens weer snel kunnen herstellen. dus geen prbl.
heb mijn trilfunctie altijd uit met aanraken terug toets, windows toets. maar na de update trillen ze weer vrolijk.
jammer dat men op de een of andere manier de persoonlijke instellingen niet met rust kan laten met de uitrol van een update.
overigens weer snel kunnen herstellen. dus geen prbl.
[ Voor 10% gewijzigd door Stanevo6 op 24-11-2016 16:15 ]
Verwijderd
NL-alert werkt met de HP nu wel. (op de 950xl bij mij niet) Hebben anderen ook het signaal doorgekregen?
Ik heb hem zelf twee keer gehad (dual simVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:06:
NL-alert werkt met de HP nu wel. (op de 950xl bij mij niet) Hebben anderen ook het signaal doorgekregen?
Mijn collega met een 950 ontving hem ook.
Ik heb hem vier keer gehad op sim 1, en nul keer op sim 2Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:06:

Nog ander goed nieuws: WhatsApp Web werkt ein-de-lijk samen met de camera van de HP

ook gekregen, 1 keer. (enkel sim T mobile (sim only))
bedankt voor de tip over Whatsappweb,
[ Voor 7% gewijzigd door ruudslegers op 07-12-2016 11:49 ]
Raad eens wat er op mijn schoot ligt...

[ Voor 33% gewijzigd door beste-spellen op 16-12-2016 23:52 ]
Vermoed lapdock? Maar wat is de meerwaarde tov een laptop? is dat ding ook bruikbaar zonder de telefoon ?
Me = jaloers!!!beste-spellen schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:51:
Raad eens wat er op mijn schoot ligt...![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Een kat? Of een hond? Of een boek? Ik weet het nietbeste-spellen schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:51:
Raad eens wat er op mijn schoot ligt...![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ervaringen?
Ik typ deze reactie vanaf mijn lap dock

.
Daarnaast is het een erg mooi apparaat, stevig, erg dun, dunne schermranden, toetsenbord typt lekker weg, erg goed scherm, absurd goed geluid... Ondanks dat het apparaat nog steeds krankzinnig duur is voor wat het biedt - zonder telefoon heb je er niets aan - kun je wel merken dat het een high-end product is.
Sommige keuzes zijn wel apart. Je telefoon loopt inderdaad leeg wanneer je deze bekabeld aansluit aan de dock. Daarnaast heeft het toetsenbord geen terug-knop, wat erg irritant is omdat bepaalde apps niet gemaakt zijn om zonder terug-knop te functioneren. Dat terwijl Fn + ESC een prima toetsencombinatie hiervoor zou zijn...
Continuum is daarnaast nog verre van af: alt-tab geeft bijvoorbeeld geen thumbnails, start -> typen om te zoeken werkt niet, windows + cijfer opent niet het programma op de taakbalk, en zo zijn er wel meer kleine irritaties... waarvan het gebrek aan Continuum-apps momenteel nog wel de grootste is. Mail, agenda, browser, office en wat systeemapps, daar houdt het wel zo'n beetje op.
Ja; is er niet, behalve dan dat een lap dock geen onderhoud met zich mee: een laptop moet toch altijd updaten, applicaties die je moet installeren, enz.; neeshiptronic schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:48:
Vermoed lapdock? Maar wat is de meerwaarde tov een laptop? is dat ding ook bruikbaar zonder de telefoon ?
HP is lekker bezig met updates waardoor bijvoorbeeld draadloos echt stukken beter werkt dan dat je in reviews hoort. Scherm is nu gewoon full-hd en geen gekke 4:3-verhouding, daarnaast heeft de muis geen lag meer. Maar tegelijkertijd is er nog genoeg bij te werken: het touchpad werkt nog niet echt optimaal bijvoorbeeld. Gezien het hoge aantal updates vanuit HP heb ik er vertrouwen in dat dit nog goed gaat komenSwerfer schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:44:
[..] Ervaringen?
Daarnaast is het een erg mooi apparaat, stevig, erg dun, dunne schermranden, toetsenbord typt lekker weg, erg goed scherm, absurd goed geluid... Ondanks dat het apparaat nog steeds krankzinnig duur is voor wat het biedt - zonder telefoon heb je er niets aan - kun je wel merken dat het een high-end product is.
Sommige keuzes zijn wel apart. Je telefoon loopt inderdaad leeg wanneer je deze bekabeld aansluit aan de dock. Daarnaast heeft het toetsenbord geen terug-knop, wat erg irritant is omdat bepaalde apps niet gemaakt zijn om zonder terug-knop te functioneren. Dat terwijl Fn + ESC een prima toetsencombinatie hiervoor zou zijn...
Continuum is daarnaast nog verre van af: alt-tab geeft bijvoorbeeld geen thumbnails, start -> typen om te zoeken werkt niet, windows + cijfer opent niet het programma op de taakbalk, en zo zijn er wel meer kleine irritaties... waarvan het gebrek aan Continuum-apps momenteel nog wel de grootste is. Mail, agenda, browser, office en wat systeemapps, daar houdt het wel zo'n beetje op.
Tja dat snap ik niet, koop voor dat geld een knappe HP 2 in een, kan je veel meer mee. Pas zon ding aan mijn moeder gegeven , trek scherm van het toetsenbord en ga lekker met je tablet op de bank zitten. En kan je even goed continiüm gebruiken
Nee, voor dat geld had ik minimaal stand alone verwacht.
Nee, voor dat geld had ik minimaal stand alone verwacht.
Kan iemand bevestigen of whatsapp al dan niet draait op de x3
Ik doe een gokje.ggiesberts schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:56:
Ja.
Kreng draait op een 520,435,640,650,950,1320,1520 etc etc.
Ik heb een redelijk donkerbruin vermoeden dat de x3 dit dan ook wel aan kan.
Whatsapp draait zonder problemen op de X3
Sinds de laatste update werkt Web WhatsApp ook op de X3.
Sinds de laatste update werkt Web WhatsApp ook op de X3.
zie ik plots vandaag dat er een stukje uit de Speakergrill is verdwenen, weet honderd procent zeker dat de tel niet gevallen is. Achterkant in de hoek.
nou, en dan moet je op de HP site een "case" indienen. hele ochtend mee bezig geweest.
bericht van HP terug.
Welnu medebezitters van de Elite X3 . Deze schade valt niet onder de garantie en kost 375.- euro in de BTW hahahahaha. schijnt er wel een monteur bij je thuis te komen.
nou, daar moet ik wel even over nadenken.
ps. ze waarschuwden er al voor op alle review site's. de mooie chromen grille is dus van plastic he. en kan dus stuk.
nou, en dan moet je op de HP site een "case" indienen. hele ochtend mee bezig geweest.
bericht van HP terug.
Welnu medebezitters van de Elite X3 . Deze schade valt niet onder de garantie en kost 375.- euro in de BTW hahahahaha. schijnt er wel een monteur bij je thuis te komen.
ps. ze waarschuwden er al voor op alle review site's. de mooie chromen grille is dus van plastic he. en kan dus stuk.
[ Voor 39% gewijzigd door Stanevo6 op 02-01-2017 16:14 ]
Ook in dit topic, maar wie leest er tegenwoordig nog terug in een topic?Stanevo6 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:19:
[knip]
Maar jij herhaalt het nu nogmaals alhoewel de waarschuwing beter op zijn plaats is in het starttopic met een dikke: LET OP!! ervoor?
Ik vraag mij eigenlijk wel een beetje af, hoe zou deze het eigenlijk in de verkopen doen?
Testing, one, two ...
Had een paar posts boven je gekeken en je had je antwoord direct gehadggiesberts schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:56:
Heb je toevallig een foto? Ben wel benieuwd namelijk waar ik op moet letten.Stanevo6 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:19:
zie ik plots vandaag dat er een stukje uit de Speakergrill is verdwenen, weet honderd procent zeker dat de tel niet gevallen is. Achterkant in de hoek.
Ik heb er nog niet eentje in het wild gezien. Al duurde dat toen ik de Lumia 1520 op dag 1 gekocht had ook wel eventjeshardware-lover schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:57:
Ik vraag mij eigenlijk wel een beetje af, hoe zou deze het eigenlijk in de verkopen doen?
Je had ook kunnen bellen... dan ben je binnen 10 minuten klaar.Stanevo6 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:19:
nou, en dan moet je op de HP site een "case" indienen. hele ochtend mee bezig geweest.![]()
bericht van HP terug.
Verder, als het product niet degelijk is...
bellen? met geen mogelijk is er een telefoonnummer te vinden op de HP site. Ben nu in de "reparatie afwikkeling fase " en dan komen er wel via de mail van HP reparatie centrum ineens telefoonnummers binnen.PcDealer schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:20:
[...]
Je had ook kunnen bellen... dan ben je binnen 10 minuten klaar.
Verder, als het product niet degelijk is...
contact met HP gaat nu perfect. geen klachten daarover.
degelijk? tja...... de vraag blijft nu of het onder de garantie gaat vallen. De tel is absoluut niet gevallen, ga er met fluwelen handschoenen aan mee om. Toch plots stuk uit de grille. Ga dat maar eens aantonen
Ben met foto's bezig. Even bestuderen hoe dat moet alhier op het forum. Heb wellicht hulp van een mede tweaker.
wordt vervolgt dus.
Bellen is sneller inderdaad, HP heeft nogal de eigenwijze gewoonte om met twee systemen te werken, eentje die aan de website hangt en die nooit klopt, en een backend-systeem welke wel altijd werkt en klopt... Telefoonnummer staat trouwens vrij groot op de site van de HP Store (als je 'm daar gekocht hebt althans, anders had je ook met je webshop contact op moeten nemen en niet direct met HP).PcDealer schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:20:
Je had ook kunnen bellen... dan ben je binnen 10 minuten klaar.
Met dank aan @Stanevo6:
en daarmee het levende bewijs dat ook hij behoort tot het zeer selecte groepje mensen die in het bezit zijn van dit toestel

Ziet er inderdaad niet best uit
Maar: € 375,- om dit te repareren?!
en daarmee het levende bewijs dat ook hij behoort tot het zeer selecte groepje mensen die in het bezit zijn van dit toestel

Ziet er inderdaad niet best uit

Met dank aan Beste Spellen. super!!
werkelijk geen idee hoe deze schade ontstaan is.
Als het niet Off Topic is en ik derhalve teruggefloten wordt door de moderator, houd ik jullie op de hoogte hoe HP hiermee omgaat. Garantie wees men af, dus inderdaad 375,- euro reparatie kosten. Er komt iemand binnen drie dagen na melding alhier op kantoor om te bekijken of de HP gemaakt kan worden en zo ja of dat lukt ter plekke. Lukt dat niet dan heb ik geen idee hoe het verder gaat. Denk dat het dan een omruil toestel wordt. Kost wel wat, daar zijn we het over eens, maar als dit werkelijk zo is, dan is dat wel een gave service van HP.
Daar de HP echt een zakelijke telefoon is wil men haar gebruikers klaarblijkelijk zo kort mogelijk zonder laten zitten.
Heb mijn bezwaar wel bij HP kenbaar gemaakt aangaande hun garantie standpunt.
Probleem voor mij is dat wanneer ik een ander toestel krijg ik alles opnieuw moet installeren, dat lukt mij wel, soms ook wel weer leuk, echter ware het niet dat de App "Hipper" niet meer aangeboden wordt door RouteIT per 1 Januari 2017 in de windows Store. De bestaande Hipper App, dus reeds geïnstalleerd blijft wel werken. Begrijp dat ik vroeger of later tegen dit zelfde probleem was aangelopen, maar niet pal na 1 Jan 2017. "Hipper is echt een must have App voor mij. Ga wel zoeken naar alternatieven natuurlijk.
top nieuwjaar iedereen overigens, kan nog net voor drie Koningen hahaha.
Als het niet Off Topic is en ik derhalve teruggefloten wordt door de moderator, houd ik jullie op de hoogte hoe HP hiermee omgaat. Garantie wees men af, dus inderdaad 375,- euro reparatie kosten. Er komt iemand binnen drie dagen na melding alhier op kantoor om te bekijken of de HP gemaakt kan worden en zo ja of dat lukt ter plekke. Lukt dat niet dan heb ik geen idee hoe het verder gaat. Denk dat het dan een omruil toestel wordt. Kost wel wat, daar zijn we het over eens, maar als dit werkelijk zo is, dan is dat wel een gave service van HP.
Daar de HP echt een zakelijke telefoon is wil men haar gebruikers klaarblijkelijk zo kort mogelijk zonder laten zitten.
Heb mijn bezwaar wel bij HP kenbaar gemaakt aangaande hun garantie standpunt.
Probleem voor mij is dat wanneer ik een ander toestel krijg ik alles opnieuw moet installeren, dat lukt mij wel, soms ook wel weer leuk, echter ware het niet dat de App "Hipper" niet meer aangeboden wordt door RouteIT per 1 Januari 2017 in de windows Store. De bestaande Hipper App, dus reeds geïnstalleerd blijft wel werken. Begrijp dat ik vroeger of later tegen dit zelfde probleem was aangelopen, maar niet pal na 1 Jan 2017. "Hipper is echt een must have App voor mij. Ga wel zoeken naar alternatieven natuurlijk.
top nieuwjaar iedereen overigens, kan nog net voor drie Koningen hahaha.
Ik moet zeggen: mijn telefoon heeft al eens een "test" doorstaan door eerst op een hard materiaal te botsen en vervolgens in het water te belandenStanevo6 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:28:
En hoewel de crappy screenprotector volledig onder de krassen zit, is mijn toestel - gelukkig - nog puntgaaf. Snap dan ook niet hoe je deze schade hebt gekregen. Wellicht is het gewoon domme pech?
Als het goed is, gaat het meeste automatisch met behulp van de backup van je huidige telefoon die je terug kunt zetten op je nieuwe telefoon.Probleem voor mij is dat wanneer ik een ander toestel krijg ik alles opnieuw moet installeren[..]
Ziet er uit als een productiefout. Alsof het nokje wat in die uitsparing valt te diep/dik is en er dan constante druk op dat hoekje staat, hoe komt er anders zo'n mooi halve maantje precies bij die klik-verbinding.Stanevo6 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:28:
Met dank aan Beste Spellen. super!!![]()
Gelukkig ook geen valschade op de hoek, denk/hoop dat de reparateur er zo een nieuw onderkantje opklikt.
@Jodeltje,
moet haast wel een productie fout zijn. Nogmaals hij is niet gevallen. En dan nog, HP claimt met Waterdicht en Stootvast (iets van een halve meter vallen op een houten vloer) en zoals Beste Spellen al ervaren heeft, kan de HP tegen beide
kreeg vandaag mail van HP met de volgende tekst:
"Geachte heer/mevrouw ..............
Uw HP onderdeelnummer of een gelijkwaardig onderdeel zal verzonden worden naar:
................"
Geen idee waar men het over heeft, zal de brievenbus in de gaten houden en laat het jullie weten.
moet haast wel een productie fout zijn. Nogmaals hij is niet gevallen. En dan nog, HP claimt met Waterdicht en Stootvast (iets van een halve meter vallen op een houten vloer) en zoals Beste Spellen al ervaren heeft, kan de HP tegen beide
................"
Geen idee waar men het over heeft, zal de brievenbus in de gaten houden en laat het jullie weten.
Bewijs door de verkoper aan te leveren dat het niet deugdelijk is gebruikt. Gezien het feit dat meer klanten dir probleem kennelijk ondervinden, sta je als consument al sterker.Stanevo6 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:55:
[...]
degelijk? tja...... de vraag blijft nu of het onder de garantie gaat vallen. De tel is absoluut niet gevallen, ga er met fluwelen handschoenen aan mee om. Toch plots stuk uit de grille. Ga dat maar eens aantonen
Dus geen onsite, maar een customer self repair (vervanging).Stanevo6 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:06:
@Jodeltje,
................"
PC Dealer schreef: "Dus geen onsite, maar een customer self repair (vervanging)."
Dan leg ik mijn soldeerbout en schroevendraaier set (Gamma) alvast klaar.
ps. Nog niks opgestuurd gekregen, wordt vervolgt
Nieuw record voor de batterij, ruim 4 dagen. Wel weinig gebruikt gezien vakantie. echt top!!
Dan leg ik mijn soldeerbout en schroevendraaier set (Gamma) alvast klaar.

ps. Nog niks opgestuurd gekregen, wordt vervolgt
Nieuw record voor de batterij, ruim 4 dagen. Wel weinig gebruikt gezien vakantie. echt top!!
Anders weet ik het ook niet.Stanevo6 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:45:
Dan leg ik mijn soldeerbout en schroevendraaier set (Gamma) alvast klaar.![]()
![]()
Update speakergrille schade
Vandaag een geheel "nieuw" HP Elite X3 toestel opgestuurd gekregen. Niet nieuw, maar refurbished.
Schade en krasvrij, echter minimale lijmrestjes op bovenkant toestel, daar waar het scherm overgaat in het frame. Scherm steekt daar ook ietsjes boven het frame uit. je moet dat wel met een loupe bezien.
Wat ik niet begrijp, maar ik zal wel ouderwets zijn, is dat de reparateurs bij HP niet een zware controle uitoefenen op een toch wel heel mooi High End apparaat. Kleine moeite om iets in perfecte staat af te leveren. maar ja, moet je hierover gaan zeuren bij de technische dienst of ben je dan een kniesoor? jullie een idee?
Dan zoals ik al eerder gepost heb, de app Hipper wordt niet meer aangeboden in de MS Store. Gaat deze app wel weer naar de nieuwe telefoon als ik de backup hierop terugzet? is voor mij nml een must have app.
ik heb overigens geen factuur gehad, ga er dus vanuit dat deze hele affaire onder de garantie valt. netjes van HP.
Vandaag een geheel "nieuw" HP Elite X3 toestel opgestuurd gekregen. Niet nieuw, maar refurbished.
Schade en krasvrij, echter minimale lijmrestjes op bovenkant toestel, daar waar het scherm overgaat in het frame. Scherm steekt daar ook ietsjes boven het frame uit. je moet dat wel met een loupe bezien.
Wat ik niet begrijp, maar ik zal wel ouderwets zijn, is dat de reparateurs bij HP niet een zware controle uitoefenen op een toch wel heel mooi High End apparaat. Kleine moeite om iets in perfecte staat af te leveren. maar ja, moet je hierover gaan zeuren bij de technische dienst of ben je dan een kniesoor? jullie een idee?
Dan zoals ik al eerder gepost heb, de app Hipper wordt niet meer aangeboden in de MS Store. Gaat deze app wel weer naar de nieuwe telefoon als ik de backup hierop terugzet? is voor mij nml een must have app.
ik heb overigens geen factuur gehad, ga er dus vanuit dat deze hele affaire onder de garantie valt. netjes van HP.
Ik ben er bang voor. Je kunt via een link de app store wel openen met Hipper als zoek-resultaat maar de tekst "Hipper is momenteel niet beschikbaar" doet het ergste vermoeden. Je kunt het echter vanuit je app bibliotheek proberen die gekoppeld is aan de account waarmee je Hipper in het verleden geïnstalleerd hebt, maar nogmaals, ben er bang voor dat er in de bibliotheek dezelfde beperking zal zijn.Stanevo6 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:09:
[knip]
[knip]
Einde verhaal?
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 25-01-2017 14:36 ]
Testing, one, two ...
THX voor het snelle antwoord. brrrrrrr jij hebt er geen fiducie in dus. Zou balen zijn.hardware-lover schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:29:
[...]
Ik ben er bang voor. Je kunt via een link de app store wel openen met Hipper als zoek-resultaat maar de tekst "Hipper is momenteel niet beschikbaar" doet het ergste vermoeden. Je kunt het echter vanuit je app bibliotheek proberen die gekoppeld is aan de account waarmee je Hipper in het verleden geïnstalleerd hebt, maar nogmaals, ben er bang voor dat er in de bibliotheek dezelfde beperking zal zijn.
Einde verhaal?
Tragisch natuurlijk dat Hipper (route IT) gestopt is met Hipper voor Windows Mobiel.
ik ga er morgen mee aan de gang en houd jullie op de hoogte.
Hoe oud is het toestel? HP kent 30 dagen DOA. In mijn tijd betekende dat een credit of nieuw toestel.Stanevo6 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:09:
Update speakergrille schade
GoedemorgenPcDealer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:40:
[...]
Hoe oud is het toestel? HP kent 30 dagen DOA. In mijn tijd betekende dat een credit of nieuw toestel.
in Oktober aangeschaft. De DOA gaat dan niet meer op neem ik aan.
Helder. In dat geval had ik de verkoper er op aangesproken want gloednieuw toestel tegen een premium prijs die gedocumenteerde productiefouten heeft. Echter, het is nu direct via HP gegaan en de kans dat verkoper nu nog iets doet is nagenoeg nihil.Stanevo6 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:16:
[...]
Goedemorgen![]()
in Oktober aangeschaft. De DOA gaat dan niet meer op neem ik aan.
Na een heleboel heen en weer gebel en email contact, heb ik gisteren een gloednieuwe HP Elite X3 mogen ontvangen. Mijn defecte toestel mag ik binnen drie dagen terug sturen. netjes van HP dus.PcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:26:
[...]
Helder. In dat geval had ik de verkoper er op aangesproken want gloednieuw toestel tegen een premium prijs die gedocumenteerde productiefouten heeft. Echter, het is nu direct via HP gegaan en de kans dat verkoper nu nog iets doet is nagenoeg nihil.
grappig is dat de doos van de nieuwe HP er anders uitziet dan de doos van mijn oude HP. Op de "oude" doos staat de telefoon afgebeeld met het Homescreen van WIndows erop.
Op de nieuwe doos staat de HP afgebeeld slechts met het logo van HP op het scherm. Zouden ze zich zijn gaan schamen voor het Windows Homescreen?
Al met al perfect opgelost door HP en ik ga vandaag of morgen de boel maar eens overzetten.
Ps. ik heb onlangs de iris scanner geactiveerd, ik moet zeggen dat werkt echt super goed en snel. het blijft een mooie machine heren / dames. ( wel een beetje stil hier trouwens de laatste tijd)
Hp heeft nu voor de Elite X3 (net als Panasonic al standaard had) een barcode scanner optie. meer info zie : http://www8.hp.com/us/en/...%2Fwww.androidcentral.com
Verwijderd
Heel netjes vanuit HP. Ik ben zeer tevreden met mijn X3, vind het heerlijk werken en sta nog dagelijks versteld van de fantastische batterijduur
ik verbaas mij ook telkens weer over de batterij duur. Bij licht gebruik gaat mijn X3 gerust 4 dagen mee, bij intensief gebruik een dikke twee dagen.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:39:
Heel netjes vanuit HP. Ik ben zeer tevreden met mijn X3, vind het heerlijk werken en sta nog dagelijks versteld van de fantastische batterijduur
wat ik wel vaak heb is als ik de telefoon oppak, je gemakkelijk per abuis de hard en zacht toetsen indrukt. Deze hadden ze naar mijn mening iets anders moeten ontwerpen. Bij mijn Nokia 930 (reserve toestel in de fast ring) gaan de hard en zacht knoppen ietwat zwaarder. Ze liggen ook dieper in het chassis.
Dan vind ik dat ondanks de B&O speakers het geluid harder zou moeten kunnen, bij andere merken telefoons is het geluid beduidend harder. (afspelen filmpjes en dergelijke)
ik blijf de camera ondermaats vinden. Het scherpstellen gaat vaak moeizaam, zeker in ietwat donkere situaties. ik weet, het is een "zaken telefoon" dus de aandacht ligt niet echt bij de camera. Maar oh wat was het gaaf geweest als deze de kwaliteit gehad zou hebben van de Lumia's.
heb ook wel eens gehad, 2 keer nu, dat de X3 de interne memory card niet meer ziet. Je krijgt dan een waarschuwing dat je de telefoon op de hoogte moet brengen als je deze wilt gaan verwijderen. Ik heb echter niets als zo danig gedaan. kaarthouder eruit pielen en weer opnieuw in het toestel drukken lost dit probleem op. Ook hier scoort de 930 weer beter. geniaal hoe daar de sim sleuf werkt, degelijk en duurzaam.
eigenlijk zijn dit de enige hardware "nadelen" die ik aan het toestel kan ontdekken. het blijft een mooi en degelijk toestel welke perfect is afgewerkt.
Windows 10 Mobile (regular build) draait als een tierelier, telefoon heeft schijnbaar nergens moeite mee. Soms alleen even wachten op WhatsApp, daar zie je dan soms heel even "Hervatten".
vinger en iris scan zijn erg snel. vinger scan is de snelste, althans is mijn ervaring.
eerder in dit topic schreef een mede tweaker dat hij/zij wel benieuwd is naar de verkoopcijfers van de X3. ik heb er tot nu toe niets over kunnen vinden. (niet echt actief gezocht overigens).
Ik heb tot nu toe nog nooit een mede X3 bezitter in den levende lijve gezien. Dat betekend dat wij een exclusief toestel hebben, zou aan de andere kant betekenen dat HP teleurgesteld kan zijn en niet doorgaat met deze ingeslagen weg. dat zou jammer zijn.
resumé: ben heel tevreden met mijn X3. doet het altijd en stelt mij niet teleur.
Jammer ook dat je niets meer hoort over een consumenten versie.
@Stanevo6 , er is nieuwe firmware uit voor oa. de camera : https://mspoweruser.com/h...-reader-support-and-more/
@Stanevo6 , er is nieuwe firmware uit voor oa. de camera : https://mspoweruser.com/h...-reader-support-and-more/
[ Voor 58% gewijzigd door shiptronic op 01-03-2017 11:16 ]
Hahaha ja klopt, hij komt nu binnen bij mij. THXshiptronic schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:34:
Jammer ook dat je niets meer hoort over een consumenten versie.
Heeft HP daarnet natuurlijk even meegelezen en meteen een oplossing online gezet.

net even gekeken of de camera nu (snel) scherpstelt. en ik moet zeggen dat gaat nu goed. mooie update vwb de camera van HP vandaag.
[ Voor 12% gewijzigd door Stanevo6 op 01-03-2017 17:00 ]
Een mogelijke opvolger? http://www.windowscentral...le-handset-altered-design
a ha , stafan had ook al wat gevonden, https://mspoweruser.com/h...ure-elite-x3-concept-mwc/
beste HP Elite X3 bezitters.
Vanavond, als het goed is de CU Update voor onze toestellen. Immers, wij staan in de lijst met toestellen die ge-update gaan worden.
Ben dan daarna weer benieuwd of HP ook met een update komt, omdat er misschien zaken in de CU Update zitten die aanpassingen vergen aan onze X3
Mijn toestel draait nog steeds als een zonnetje, rete snel.
Wat ik wel sinds de laatste update van HP heb is dat het automatisch helder en donkerder worden van het scherm naar aanleiding van het omgevingslicht soms niet helemaal vlekkeloos verloopt. het lijkt dan wel een disco lamp, al overdrijf ik met deze vergelijking enorm.
Enfin, we gaan zien wat het gaat worden.
Edit en update:
we moeten nog even in de wachtkamer denk ik
Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2
Update 04-05: gisteren de CU binnengehaald. X3 werkt als een zonnetje, geen problemen.
Vanavond, als het goed is de CU Update voor onze toestellen. Immers, wij staan in de lijst met toestellen die ge-update gaan worden.
Ben dan daarna weer benieuwd of HP ook met een update komt, omdat er misschien zaken in de CU Update zitten die aanpassingen vergen aan onze X3
Mijn toestel draait nog steeds als een zonnetje, rete snel.
Wat ik wel sinds de laatste update van HP heb is dat het automatisch helder en donkerder worden van het scherm naar aanleiding van het omgevingslicht soms niet helemaal vlekkeloos verloopt. het lijkt dan wel een disco lamp, al overdrijf ik met deze vergelijking enorm.
Enfin, we gaan zien wat het gaat worden.
Edit en update:
we moeten nog even in de wachtkamer denk ik
Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2
Update 04-05: gisteren de CU binnengehaald. X3 werkt als een zonnetje, geen problemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Stanevo6 op 04-05-2017 12:40 ]
toch even een vraagje aan de mede Elite bezitters.
heb het nu toch wel een paar keer per dag dat ik een melding krijg over het veilig verwijderen van de memory card. ik verwijder die kaart helemaal niet. dus raar.
en dan vindt hij de foto's welke op de kaart staan ook niet meer.
soms keert de kaart vanzelf weer terug en in ieder geval elke keer als ik de telefoon even opnieuw opstart.
meerdere Elite gebruikers hier last van? en zijn er dan tips and tricks on dit te voorkomen?
heb het nu toch wel een paar keer per dag dat ik een melding krijg over het veilig verwijderen van de memory card. ik verwijder die kaart helemaal niet. dus raar.
soms keert de kaart vanzelf weer terug en in ieder geval elke keer als ik de telefoon even opnieuw opstart.
meerdere Elite gebruikers hier last van? en zijn er dan tips and tricks on dit te voorkomen?
Verwijderd
Dit probleem heb ik ook gehad, alleen is het niet direct een HP probleem, ik had hetzelfde bij mijn Ative.
Oorzaak is eerder denk ik de SD kaart, ik gebruikte de kaart bij al zo'n 4 telefoons. Heb hem nu verwijderd, maar niet vervangen. (geheugen van de telefoon is voor genoeg). Dus ik weet niet zeker of dit de oorzaak is.
Het enige probleem dat ik ervaar bij de HP is dat de telefoon plotdeling "dood" is en alleen wakker wordt met heel lang de aan/uit knop ingedrukt te houdsn. Dan start hij weer op
Oorzaak is eerder denk ik de SD kaart, ik gebruikte de kaart bij al zo'n 4 telefoons. Heb hem nu verwijderd, maar niet vervangen. (geheugen van de telefoon is voor genoeg). Dus ik weet niet zeker of dit de oorzaak is.
Het enige probleem dat ik ervaar bij de HP is dat de telefoon plotdeling "dood" is en alleen wakker wordt met heel lang de aan/uit knop ingedrukt te houdsn. Dan start hij weer op
De accu is daarna wel vol genoeg?Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:48:
Verwijderd
Heb ik ook last van gehad, eerst dacht ik dat de kaart niet goed zat, en heb toen een dun laagje nagellak er op gedaan zodat de kaart "strakker" zat. Dat hielp niet. Maar opeens heb ik er maanden geen last van gehad, en na een update was het weer terug. Dus ik vermoed dat het software gerelateerd is.....Stanevo6 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:09:
toch even een vraagje aan de mede Elite bezitters.