Ik heb hem zelf twee keer gehad (dual simVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:06:
NL-alert werkt met de HP nu wel. (op de 950xl bij mij niet) Hebben anderen ook het signaal doorgekregen?
Mijn collega met een 950 ontving hem ook.
Ik heb hem zelf twee keer gehad (dual simVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:06:
NL-alert werkt met de HP nu wel. (op de 950xl bij mij niet) Hebben anderen ook het signaal doorgekregen?
Ik heb hem vier keer gehad op sim 1, en nul keer op sim 2Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:06:
[ Voor 7% gewijzigd door ruudslegers op 07-12-2016 11:49 ]
[ Voor 33% gewijzigd door beste-spellen op 16-12-2016 23:52 ]
Me = jaloers!!!beste-spellen schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:51:
Raad eens wat er op mijn schoot ligt...![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Een kat? Of een hond? Of een boek? Ik weet het nietbeste-spellen schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:51:
Raad eens wat er op mijn schoot ligt...![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ja; is er niet, behalve dan dat een lap dock geen onderhoud met zich mee: een laptop moet toch altijd updaten, applicaties die je moet installeren, enz.; neeshiptronic schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 01:48:
Vermoed lapdock? Maar wat is de meerwaarde tov een laptop? is dat ding ook bruikbaar zonder de telefoon ?
HP is lekker bezig met updates waardoor bijvoorbeeld draadloos echt stukken beter werkt dan dat je in reviews hoort. Scherm is nu gewoon full-hd en geen gekke 4:3-verhouding, daarnaast heeft de muis geen lag meer. Maar tegelijkertijd is er nog genoeg bij te werken: het touchpad werkt nog niet echt optimaal bijvoorbeeld. Gezien het hoge aantal updates vanuit HP heb ik er vertrouwen in dat dit nog goed gaat komenSwerfer schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:44:
[..] Ervaringen?
Ik doe een gokje.ggiesberts schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:56:
Kan iemand bevestigen of whatsapp al dan niet draait op de x3
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
[ Voor 39% gewijzigd door Stanevo6 op 02-01-2017 16:14 ]
Ook in dit topic, maar wie leest er tegenwoordig nog terug in een topic?Stanevo6 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:19:
[knip]
ps. ze waarschuwden er al voor op alle review site's. de mooie chromen grille is dus van plastic he. en kan dus stuk.
Testing, one, two ...
Had een paar posts boven je gekeken en je had je antwoord direct gehadggiesberts schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:56:
Kan iemand bevestigen of whatsapp al dan niet draait op de x3
Heb je toevallig een foto? Ben wel benieuwd namelijk waar ik op moet letten.Stanevo6 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:19:
zie ik plots vandaag dat er een stukje uit de Speakergrill is verdwenen, weet honderd procent zeker dat de tel niet gevallen is. Achterkant in de hoek.
Ik heb er nog niet eentje in het wild gezien. Al duurde dat toen ik de Lumia 1520 op dag 1 gekocht had ook wel eventjeshardware-lover schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:57:
Ik vraag mij eigenlijk wel een beetje af, hoe zou deze het eigenlijk in de verkopen doen?
Je had ook kunnen bellen... dan ben je binnen 10 minuten klaar.Stanevo6 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:19:
zie ik plots vandaag dat er een stukje uit de Speakergrill is verdwenen, weet honderd procent zeker dat de tel niet gevallen is. Achterkant in de hoek.
nou, en dan moet je op de HP site een "case" indienen. hele ochtend mee bezig geweest.![]()
bericht van HP terug.
Welnu medebezitters van de Elite X3 . Deze schade valt niet onder de garantie en kost 375.- euro in de BTW hahahahaha. schijnt er wel een monteur bij je thuis te komen.
nou, daar moet ik wel even over nadenken.
ps. ze waarschuwden er al voor op alle review site's. de mooie chromen grille is dus van plastic he. en kan dus stuk.
bellen? met geen mogelijk is er een telefoonnummer te vinden op de HP site. Ben nu in de "reparatie afwikkeling fase " en dan komen er wel via de mail van HP reparatie centrum ineens telefoonnummers binnen.PcDealer schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:20:
[...]
Je had ook kunnen bellen... dan ben je binnen 10 minuten klaar.
Verder, als het product niet degelijk is...
Bellen is sneller inderdaad, HP heeft nogal de eigenwijze gewoonte om met twee systemen te werken, eentje die aan de website hangt en die nooit klopt, en een backend-systeem welke wel altijd werkt en klopt... Telefoonnummer staat trouwens vrij groot op de site van de HP Store (als je 'm daar gekocht hebt althans, anders had je ook met je webshop contact op moeten nemen en niet direct met HP).PcDealer schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:20:
Je had ook kunnen bellen... dan ben je binnen 10 minuten klaar.
Ik moet zeggen: mijn telefoon heeft al eens een "test" doorstaan door eerst op een hard materiaal te botsen en vervolgens in het water te belandenStanevo6 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:28:
werkelijk geen idee hoe deze schade ontstaan is.
Als het goed is, gaat het meeste automatisch met behulp van de backup van je huidige telefoon die je terug kunt zetten op je nieuwe telefoon.Probleem voor mij is dat wanneer ik een ander toestel krijg ik alles opnieuw moet installeren[..]
Ziet er uit als een productiefout. Alsof het nokje wat in die uitsparing valt te diep/dik is en er dan constante druk op dat hoekje staat, hoe komt er anders zo'n mooi halve maantje precies bij die klik-verbinding.Stanevo6 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:28:
Met dank aan Beste Spellen. super!!![]()
werkelijk geen idee hoe deze schade ontstaan is.
Bewijs door de verkoper aan te leveren dat het niet deugdelijk is gebruikt. Gezien het feit dat meer klanten dir probleem kennelijk ondervinden, sta je als consument al sterker.Stanevo6 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:55:
[...]
degelijk? tja...... de vraag blijft nu of het onder de garantie gaat vallen. De tel is absoluut niet gevallen, ga er met fluwelen handschoenen aan mee om. Toch plots stuk uit de grille. Ga dat maar eens aantonen
Dus geen onsite, maar een customer self repair (vervanging).Stanevo6 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:06:
@Jodeltje,
moet haast wel een productie fout zijn. Nogmaals hij is niet gevallen. En dan nog, HP claimt met Waterdicht en Stootvast (iets van een halve meter vallen op een houten vloer) en zoals Beste Spellen al ervaren heeft, kan de HP tegen beide
kreeg vandaag mail van HP met de volgende tekst:
"Geachte heer/mevrouw ..............
Uw HP onderdeelnummer of een gelijkwaardig onderdeel zal verzonden worden naar:
................"
Geen idee waar men het over heeft, zal de brievenbus in de gaten houden en laat het jullie weten.
Anders weet ik het ook niet.Stanevo6 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:45:
Dan leg ik mijn soldeerbout en schroevendraaier set (Gamma) alvast klaar.![]()
![]()
Ik ben er bang voor. Je kunt via een link de app store wel openen met Hipper als zoek-resultaat maar de tekst "Hipper is momenteel niet beschikbaar" doet het ergste vermoeden. Je kunt het echter vanuit je app bibliotheek proberen die gekoppeld is aan de account waarmee je Hipper in het verleden geïnstalleerd hebt, maar nogmaals, ben er bang voor dat er in de bibliotheek dezelfde beperking zal zijn.Stanevo6 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:09:
[knip]
Dan zoals ik al eerder gepost heb, de app Hipper wordt niet meer aangeboden in de MS Store. Gaat deze app wel weer naar de nieuwe telefoon als ik de backup hierop terugzet? is voor mij nml een must have app.
[knip]
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 25-01-2017 14:36 ]
Testing, one, two ...
THX voor het snelle antwoord. brrrrrrr jij hebt er geen fiducie in dus. Zou balen zijn.hardware-lover schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:29:
[...]
Ik ben er bang voor. Je kunt via een link de app store wel openen met Hipper als zoek-resultaat maar de tekst "Hipper is momenteel niet beschikbaar" doet het ergste vermoeden. Je kunt het echter vanuit je app bibliotheek proberen die gekoppeld is aan de account waarmee je Hipper in het verleden geïnstalleerd hebt, maar nogmaals, ben er bang voor dat er in de bibliotheek dezelfde beperking zal zijn.
Einde verhaal?
Hoe oud is het toestel? HP kent 30 dagen DOA. In mijn tijd betekende dat een credit of nieuw toestel.Stanevo6 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:09:
Update speakergrille schade
Vandaag een geheel "nieuw" HP Elite X3 toestel opgestuurd gekregen. Niet nieuw, maar refurbished.
Schade en krasvrij, echter minimale lijmrestjes op bovenkant toestel, daar waar het scherm overgaat in het frame. Scherm steekt daar ook ietsjes boven het frame uit. je moet dat wel met een loupe bezien.
Wat ik niet begrijp, maar ik zal wel ouderwets zijn, is dat de reparateurs bij HP niet een zware controle uitoefenen op een toch wel heel mooi High End apparaat. Kleine moeite om iets in perfecte staat af te leveren. maar ja, moet je hierover gaan zeuren bij de technische dienst of ben je dan een kniesoor? jullie een idee?
ik heb overigens geen factuur gehad, ga er dus vanuit dat deze hele affaire onder de garantie valt. netjes van HP.
GoedemorgenPcDealer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:40:
[...]
Hoe oud is het toestel? HP kent 30 dagen DOA. In mijn tijd betekende dat een credit of nieuw toestel.
Helder. In dat geval had ik de verkoper er op aangesproken want gloednieuw toestel tegen een premium prijs die gedocumenteerde productiefouten heeft. Echter, het is nu direct via HP gegaan en de kans dat verkoper nu nog iets doet is nagenoeg nihil.Stanevo6 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:16:
[...]
Goedemorgen![]()
in Oktober aangeschaft. De DOA gaat dan niet meer op neem ik aan.
Na een heleboel heen en weer gebel en email contact, heb ik gisteren een gloednieuwe HP Elite X3 mogen ontvangen. Mijn defecte toestel mag ik binnen drie dagen terug sturen. netjes van HP dus.PcDealer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:26:
[...]
Helder. In dat geval had ik de verkoper er op aangesproken want gloednieuw toestel tegen een premium prijs die gedocumenteerde productiefouten heeft. Echter, het is nu direct via HP gegaan en de kans dat verkoper nu nog iets doet is nagenoeg nihil.
Verwijderd
ik verbaas mij ook telkens weer over de batterij duur. Bij licht gebruik gaat mijn X3 gerust 4 dagen mee, bij intensief gebruik een dikke twee dagen.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:39:
Heel netjes vanuit HP. Ik ben zeer tevreden met mijn X3, vind het heerlijk werken en sta nog dagelijks versteld van de fantastische batterijduur
[ Voor 58% gewijzigd door shiptronic op 01-03-2017 11:16 ]
Hahaha ja klopt, hij komt nu binnen bij mij. THXshiptronic schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:34:
Jammer ook dat je niets meer hoort over een consumenten versie.
@Stanevo6 , er is nieuwe firmware uit voor oa. de camera : https://mspoweruser.com/h...-reader-support-and-more/
[ Voor 12% gewijzigd door Stanevo6 op 01-03-2017 17:00 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Stanevo6 op 04-05-2017 12:40 ]
Verwijderd
De accu is daarna wel vol genoeg?Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:48:
Het enige probleem dat ik ervaar bij de HP is dat de telefoon plotdeling "dood" is en alleen wakker wordt met heel lang de aan/uit knop ingedrukt te houdsn. Dan start hij weer op
Verwijderd
Heb ik ook last van gehad, eerst dacht ik dat de kaart niet goed zat, en heb toen een dun laagje nagellak er op gedaan zodat de kaart "strakker" zat. Dat hielp niet. Maar opeens heb ik er maanden geen last van gehad, en na een update was het weer terug. Dus ik vermoed dat het software gerelateerd is.....Stanevo6 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:09:
toch even een vraagje aan de mede Elite bezitters.
heb het nu toch wel een paar keer per dag dat ik een melding krijg over het veilig verwijderen van de memory card. ik verwijder die kaart helemaal niet. dus raar.
en dan vindt hij de foto's welke op de kaart staan ook niet meer.
soms keert de kaart vanzelf weer terug en in ieder geval elke keer als ik de telefoon even opnieuw opstart.
meerdere Elite gebruikers hier last van? en zijn er dan tips and tricks on dit te voorkomen?
Klopt precies. Bij mij ook altijd goed gegaan, maar na een update de problemen. denk daardoor ook dat het een software gerelateerd probleem is.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:00:
[...]
Heb ik ook last van gehad, eerst dacht ik dat de kaart niet goed zat, en heb toen een dun laagje nagellak er op gedaan zodat de kaart "strakker" zat. Dat hielp niet. Maar opeens heb ik er maanden geen last van gehad, en na een update was het weer terug. Dus ik vermoed dat het software gerelateerd is.....
[ Voor 16% gewijzigd door Stanevo6 op 07-07-2017 11:46 ]
12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1
ik heb er geen wallet case omheen zitten, gewoon een "kale" X3 haha. en maar rebooten, soms wel vijf keer per dag. net foto's aan het bekijken en hop, uit en een reboot.ekops schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:20:
Ja heb ik ook, ik ben sinds kort in het bezit van een hp x3 met lapdock en deskdock. Ik begrijp ook uit de vele reacties dat het rebooten kan liggen aan de wallet case, die ik er inderdaad omheen heb. Ik ga nu kijken of het helpt als ik de rugged case ga gebruiken. Maar het is zeker een software issue. Hoop dat ze dit snel oplossen.
[ Voor 24% gewijzigd door beste-spellen op 14-07-2017 18:40 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Stanevo6 op 20-07-2017 10:34 . Reden: ervaringen na de update en kale herinstallatie ]
In de nieuwste fast ring build zou dit verholpen moeten zijnStanevo6 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:16:
te vroeg gejuicht toch weer reboots en meldingen over veilig verwijderen memory card.
En dit is aangemeld als een known issue.shiptronic schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:43:
probeer ze eens op het toestel te instaleren ipv. op de SD kaart
[ Voor 10% gewijzigd door beste-spellen op 03-08-2017 08:46 ]
Verwijderd
Eigenlijk omdat het gewoon kanbeste-spellen schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:34:
[...]
In de nieuwste fast ring build zou dit verholpen moeten zijn
[...]
En dit is aangemeld als een known issue.
Mag ik vragen waarom jullie een MicroSD kaart gebruiken? M.i. is 64GB meer dan genoeg voor die paar apps die er nog zijn, mail, kaarten, foto's en video's.
Bij mij draait de fast ring stabiel. Maar de fast ring is ook niet meer zo spectaculair op Windows Mobile, het zijn vooral bugfixes en amper nieuwe features...Stanevo6 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:11:
mag ik vragen of het niet te riskant is om in de fast ring te gaan. Het is mijn werk telefoon.
dank voor je antwoord.beste-spellen schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:49:
[...]
Bij mij draait de fast ring stabiel. Maar de fast ring is ook niet meer zo spectaculair op Windows Mobile, het zijn vooral bugfixes en amper nieuwe features...
De irritantste dingen waar ik nu tegen aan loop zijn:
- Outlook werkt niet in Continuum
- Data sense werkt niet goed met dual-sim
- De feedback hub laat lang niet altijd de nieuwste posts zien
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Verwijderd
Verwijderd
Ze zijn met het toestel (nog) niet gestopt - maar wel met de optie dat je Windows software kan draaien via dat ding (via hun server).Sc0tTy schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:40:
Het is toch geen X3 geworden. Ding is al best oud en het (onjuiste) nieuws dat HP stopt met de X3 viel ook niet goed.
Tja, de bedragen die ze ervoor vroegen waren belachelijk. Ik denk niet dat er consumenten waren die er gebruik van maakten.b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:49:
Geen L950 item - maar wel van belang, omdat de L950 ooit hoog werd ingezet om (via de dock) desktop-apps te draaien op een remote systeem;
https://mspoweruser.com/h...elies-2019-support-claim/
HP stopt met de ondersteuning van de Elite3 desktop-software (dus als je dat ding gebruikte om via een soort continiuum te kunnen werken, heb je nu een dood ding in handen).
Zogenaamd omdat er betere alternatieven zijn, maar goed...
Consumenten niet, maar als bedrijf ben je nu wel een beetje opgelicht...Pyramiden schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:36:
[...]
Tja, de bedragen die ze ervoor vroegen waren belachelijk. Ik denk niet dat er consumenten waren die er gebruik van maakten.
Yes vandaar dat ik onjuiste er tussen haakjes bij had gezetb2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:27:
[...]
Ze zijn met het toestel (nog) niet gestopt - maar wel met de optie dat je Windows software kan draaien via dat ding (via hun server).
Ze hadden beloofd dit tot 2019 te garanderen, maar per direct is de stekker er uit getrokken.
HP killed their Elite x3 WorkSpace virtualization app which belies their 2019 support claim
https://mspoweruser.com/h...elies-2019-support-claim/
Mooi dat veel bedrijven er klaar mee zijn, hoe meer hoe beter. Laat ze het maar voelen bij Microsoft dat ze niet zomaar een onderdeel links kunnen laten liggen. Ben zelf ook klaar met Microsoft. Allemaal net niet dingentjes of US only dingen. De volgende ronde hardware die aangeschaft gaat worden, zal iig geen Surface Pro device meer zijn of iets anders waar Microsofts OS op staat...b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:43:
[...]
Consumenten niet, maar als bedrijf ben je nu wel een beetje opgelicht...
Stel dat je een hele workflow hebt aangemaakt om met Elite's te kunnen werken on the road, en plots stopt die service;
Je kan niet zo maar overstappen op een andere work-flow, daar zijn protocollen en guidelines voor (bij de grotere bedrijven).
Dus het zakenleven zal er nu ook wel klaar mee zijn; zit je opeens zonder tools...
XBL: MRE Inc
Vraag het e-mailadres van customer relations bij HP. Maar eigenlijk moet je bij de verkoper zijn. Er was een uitspraak over een vervangende Apple telefoon die ook geen refurbished mocht zijn. Doe er je voordeel mee.walterworld schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:52:
Over de garantie/service bij HP ben ik niet te spreken.![]()
Eind september besteld bij Bol na 3 maanden al een refurbished toestel.
Aangegeven dat ik hier niet akkoord mee ging omdat ik het vorige toestel maar kort had en ik bang was dat het weer zou gebeuren. Aangezien het toestel nu gewoon werkt en geen schade heeft doen ze hier niks mee.
[ Voor 19% gewijzigd door beste-spellen op 20-03-2018 16:34 ]
[ Voor 58% gewijzigd door PcDealer op 18-04-2018 08:50 ]
Of Remarketed (ex demo, retouren, oude stock).walterworld schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:06:
@PcDealer Bedankt voor de tip, klinkt logisch de R van refurbished. Ga ik vanavond kijken als thuis ben van werk.
Ex HP helpdesk, werknemer van HP partners, eigen informatie/onderzoek. Zijn geen geheim overigens: http://www.hp.com/sbso/bu...efurbished_computing.htmlMag ik vragen hoe je dit weet?
Tsja, klinkt als een standaard eerstelijns antwoord. Oh ja, het team dat er over gaat heet Customer Relations.Deze morgen contact gehad met HP, zij konden mij niet vertellen of ik nu een refurbished toestel heb gekregen. Ze wilden mij eerst afschepen met dat ik nog maar eens moest proberen omdat ik toch nog garantie had.Toen ik aangaf klacht te willen indienen werd er voor mij een klacht dossier opgemaakt. Ik krijgt nog bericht terug.
Dat ->walterworld schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:46:
@PcDealer PN: eindigt niet met een R. Zijn er andere om te controleren of het om een reburbished toestel gaat?.
Is er iets bijzonders te zien bij een "warranty check"?Ondertussen dan ook de doos opengemaakt en opgestart.
[ Voor 3% gewijzigd door walterworld op 12-06-2018 17:27 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Stanevo6 op 14-02-2019 10:34 . Reden: probleem opgelost ]
@Stanevo6,Stanevo6 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:58:
[knip]
update: en ineens startte de HP weer op. maar bij nieuwe updates loopt het dus niet allemaal lekker.
(voldoende batterij trouwens) Oh enne Battery Pro+ doet het niet meer, vind m ook niet meer in de store.
Testing, one, two ...
[ Voor 20% gewijzigd door poema op 04-04-2019 19:05 ]
Zelfde met de overstap van mijn L950 naar de Idol 4S Pro met SD820; het heeft te vaak hikjes en lijkt niet voor deze SoC geoptimaliseerd.poema schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:09:
...Ondanks een SD820 vind ik 'm met alles nou net niet.
@rookie no. 1, ik weet niet hoe het met de X3 zit maar de Idol 4S heeft een tragere interne opslag vergeleken met die van de Lumia 950. Dus de snelheidstoename van de SD820 wordt teniet gedaan door de tragere interne opslag. Het toestel lijkt ook wat instabieler te zijn bij gebruik.rookie no. 1 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:02:
[...]
Zelfde met de overstap van mijn L950 naar de Idol 4S Pro met SD820; het heeft te vaak hikjes en lijkt niet voor deze SoC geoptimaliseerd.
En face it: W10m is dood. Na van de week Facebook gemeld heeft dat Instagram en zijn eigen apps klaar zijn met einde van de maand, dan zal WhatsApp ook niet lang meer duren.
Nog geen idee welke kant ik op moet met toestel/OS, eigenlijk wil ik gewoon niet naar 1 van beide resterende kampen.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Als je een telefoon zoekt die vergelijkbaar is qua duurzaamheid, top hardware en 'elite' gevoel...rookie no. 1 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:02:
[...]
Zelfde met de overstap van mijn L950 naar de Idol 4S Pro met SD820; het heeft te vaak hikjes en lijkt niet voor deze SoC geoptimaliseerd.
En face it: W10m is dood. Na van de week Facebook gemeld heeft dat Instagram en zijn eigen apps klaar zijn met einde van de maand, dan zal WhatsApp ook niet lang meer duren.
Nog geen idee welke kant ik op moet met toestel/OS, eigenlijk wil ik gewoon niet naar 1 van beide resterende kampen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq