Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-07 11:11
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:00:
[...]

Heb ik ook last van gehad, eerst dacht ik dat de kaart niet goed zat, en heb toen een dun laagje nagellak er op gedaan zodat de kaart "strakker" zat. Dat hielp niet. Maar opeens heb ik er maanden geen last van gehad, en na een update was het weer terug. Dus ik vermoed dat het software gerelateerd is.....
Klopt precies. Bij mij ook altijd goed gegaan, maar na een update de problemen. denk daardoor ook dat het een software gerelateerd probleem is.

dank voor jullie berichten.

edit 07-07-17heb nu ineens last van random herstarts, wel vier a vijf keer per dag.
zit gewoon in de reguliere build, en er zijn de laatste weken geen nieuwe software of apps geïnstalleerd.

komt dit jullie ook bekend voor??

[ Voor 16% gewijzigd door Stanevo6 op 07-07-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekops
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:35
Ja heb ik ook, ik ben sinds kort in het bezit van een hp x3 met lapdock en deskdock. Ik begrijp ook uit de vele reacties dat het rebooten kan liggen aan de wallet case, die ik er inderdaad omheen heb. Ik ga nu kijken of het helpt als ik de rugged case ga gebruiken. Maar het is zeker een software issue. Hoop dat ze dit snel oplossen.

12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
ekops schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:20:
Ja heb ik ook, ik ben sinds kort in het bezit van een hp x3 met lapdock en deskdock. Ik begrijp ook uit de vele reacties dat het rebooten kan liggen aan de wallet case, die ik er inderdaad omheen heb. Ik ga nu kijken of het helpt als ik de rugged case ga gebruiken. Maar het is zeker een software issue. Hoop dat ze dit snel oplossen.
ik heb er geen wallet case omheen zitten, gewoon een "kale" X3 haha. en maar rebooten, soms wel vijf keer per dag. net foto's aan het bekijken en hop, uit en een reboot.

als het niet ophoudt dan ga ik een volledig nieuwe instal doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stanevo6
Woensdag ochtend een volledig nieuwe en kale install gedaan. Memory kaart meldingen zoals hier boven omschreven als mede het continue rebooten tot nu toe niet meer voorgekomen. fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog nooit spontane reboots gehad. (geen lapdock wel deskdock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:31
Er is een nieuwe HP update! *O*
HP update en build 15230

Ik heb echter nog geen changelog o.i.d. gevonden.

EDIT: Ze hebben LTE veranderd in 4G... En er is iets gebeurt met de automatische helderheid van het scherm.

[ Voor 24% gewijzigd door beste-spellen op 14-07-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
te vroeg gejuicht toch weer reboots en meldingen over veilig verwijderen memory card.

gisteravond overgestapt op de Slow ring en krijg nu dezelfde updates binnen als hierboven door Beste Spellen weergegeven.

kijken of na deze beide updates het gezeur over is. anders ben ik bang dat de telefoon eruit gaat.

Update 20-07-17
De reboots zijn verdwenen

de mededeling over het veilig verwijderen van de kaart is gebleven, dus de kaart is er nu uit

batterij gaat slechts ! dag en 1 nacht mee. vroeger gemakkelijk drie dagen!

[ Voor 26% gewijzigd door Stanevo6 op 20-07-2017 10:34 . Reden: ervaringen na de update en kale herinstallatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10-2023
Ik heb sinds een paar dagen de HP elite x3
Maar er zijn verschillende apps die ik niet kan installeren bv FLV player,Xodo pdf reader, Translator, Adobe Acrobat Reader
Code 0x8007000B
Weet iemand wat het probleem is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
probeer ze eens op het toestel te instaleren ipv. op de SD kaart , dat was voor mij de oplossing voor niet installeerbare apps, als het om updates gaat eerst de App verplaatsen van SD-kaart naar toestel.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonr
Het is gelukt,👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
Stanevo6 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:16:
te vroeg gejuicht toch weer reboots en meldingen over veilig verwijderen memory card.
In de nieuwste fast ring build zou dit verholpen moeten zijn :)
shiptronic schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:43:
probeer ze eens op het toestel te instaleren ipv. op de SD kaart
En dit is aangemeld als een known issue.

Mag ik vragen waarom jullie een MicroSD kaart gebruiken? M.i. is 64GB meer dan genoeg voor die paar apps die er nog zijn, mail, kaarten, foto's en video's.

[ Voor 10% gewijzigd door beste-spellen op 03-08-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik(te) een sd card voor mijn muziek. Maar omdat de card maar vervelend doet heb ik hem er uit gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
beste-spellen schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:34:
[...]

In de nieuwste fast ring build zou dit verholpen moeten zijn :)

[...]

En dit is aangemeld als een known issue.

Mag ik vragen waarom jullie een MicroSD kaart gebruiken? M.i. is 64GB meer dan genoeg voor die paar apps die er nog zijn, mail, kaarten, foto's en video's.
Eigenlijk omdat het gewoon kan :) Dan heb ik ook de gedachte dat wanneer je het geheugen van de tel zo leeg mogelijk houdt, dus geen foto's muziek en filmpjes, hij sneller blijft. Of dat ook echt zo is, geen idee.

waar ik mij nog wel zorgen over maak is de korte batterij duur. Een tijd terug echt drie dagen, nu krap aan een dag en nacht.

mag ik vragen of het niet te riskant is om in de fast ring te gaan. Het is mijn werk telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
Stanevo6 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:11:
mag ik vragen of het niet te riskant is om in de fast ring te gaan. Het is mijn werk telefoon.
Bij mij draait de fast ring stabiel. Maar de fast ring is ook niet meer zo spectaculair op Windows Mobile, het zijn vooral bugfixes en amper nieuwe features...

De irritantste dingen waar ik nu tegen aan loop zijn:
  • Outlook werkt niet in Continuum
  • Data sense werkt niet goed met dual-sim
  • De feedback hub laat lang niet altijd de nieuwste posts zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stanevo6
beste-spellen schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:49:
[...]

Bij mij draait de fast ring stabiel. Maar de fast ring is ook niet meer zo spectaculair op Windows Mobile, het zijn vooral bugfixes en amper nieuwe features...

De irritantste dingen waar ik nu tegen aan loop zijn:
  • Outlook werkt niet in Continuum
  • Data sense werkt niet goed met dual-sim
  • De feedback hub laat lang niet altijd de nieuwste posts zien
dank voor je antwoord. :)

ik heb mijn HP nu ook is de fast ring gezet, alle updates geïnstalleerd en daarna terug naar de fabrieksinstellingen, zonder een backup terug te zetten. dus gewoon een kale install.

kaartje weer in het toestel gedaan (gewoon omdat het kan hihi).

geen gezeur meer over het veilig verwijderen van de kaart.
Echter mijn grootste frustratie was de korte batterij duur. Deze lijkt nu aanzienlijk te zijn verbeterd met het gelijke gebruik van de tel (zoals ik gewend ben in het verleden)

ik heb totaal geen apps geïnstalleerd/draaien en wacht ook met Whatsapp. wil even testen zonder Whatsapp.

OK tot nu toe alles goed.

de zaken waar jij tegen aan loopt herken ik niet omdat ik ze niet gebruik en of niet begrijp O-)
No offence, ik gebruik de HP om te bellen te sms'n en mijn mail te checken. ik rijd dus eigenlijk ik een Porsche op de snelweg met 80 km per uur in de hoogste versnelling. what could go wrong :*)

ik ga natuurlijk die hele discussie hier niet opstarten, maar maak mij best zorgen over Windows Mobile, zeker als jij als zegt dat de fast ring niets spannends meer levert. hoop niet dat ze de handdoek in de ring hebben gegooid. ik vind het gewoon een top OS, maar ja , wie ben ik.

laten we deze draad wel levend houden. dank allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonr
Ik de laatste fast ring geïnstalleerd, maar nu kan ik vinger scan niet meer vinden, die instelling is verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Klopt, dat heeft ms per ongeluk de nek omgedraaid.
Werk in uitvoering......

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• toonr
Probleem opgelost met de nieuwe update

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:25
Nou, na mijn WP-verlaat-rant van een week of twee terug in een ander WP topic, denk toch niet dat het een iPhone gaat worden...

De schermen van de i8 en i8+ zijn hooguit mid-range: die resolutie slaat echt nergens op en zijn nog eens LCD ook. De iX heeft in verhouding een groter scherm maar niet eens een hogere resolutie dan mijn huidige 950. Ik wilde juist naar een tel met een groter scherm + resolutie, daar wil ik echt niet op achteruit.

Hoewel de A11 wss rondjes danst om de 808/820 van de 950 en X3 is dat niet iets wat ik boeiend vind aangezien ik niet game.

Financiel zou ik de iX nog wel kunnen betalen maar bang-for-buck vind ik hem toch te duur. Zeker omdat ze TouchID en FaceID imho nooit zo goed kan werken als een vinger afdruk (ja er zijn voordelen, dat is een andere discussie).

Ook de user interaction van de iX lijkt me echt heel slecht, 1 knop vond ik al slecht in iOS maar nu 0 is het helemaal een drama. Die swipes en force-touches zijn echt hele slechte UX, je zal er vast aan kunnen wennen maar het werkt nooit zo fijn en snel als dedicated knoppen.

https://tweakers.net/pric...11;464746;1016817;464745/

https://www.phonearena.co...nes/9544,9967,10411,10414

[/Einde rant, maar er zijn nog meer ergenissen imho :P]

Ik monitor de iPhone 8 en X topics, heb nu al veel artikelen en reviews gelezen en bekeken en denk dat ik toch maar weer een WP toestel aan ga schaffen. Android komt er hier echt niet in.

De 950XL vind ik net te oud en is niet echt meer te krijgen en zit er nu aan te twijfelen om de X3 aan te schaffen. Zijn er hier mensen die van de 950 naar een X3 zijn gegaan? Zo ja wat zijn jullie ervaringen. En in het algemeen wat zijn de ervaringen met de batterij, de camera en de vingerafdruk sensor?

Vooral de mindere camera t.o.v. de 950 is bij mij nog een issue.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Verwijderd

Ik ben van een 950XL naar een x3 overgestapt.
Pluspunten die ik belangrijk vind:

Accuduur is veel beter!
Geluidskwaliteit van de dopjes vind ik veel beter (dan welke telefoon dan ook)
Afwerking is beter
Dual sim/sd card

Nadelen:
Camera is beduidend minder (maar niet onbruikbaar)
Vaste batterij

• Sc0tTy
Hoe lang geleden heb je de switch gemaakt ?
Las ook dat er geen Glance op zit, dat is wel een domper.

Verwijderd

Ergens herfst vorig jaar toen hij net uit was. Heb hem gekocht in een Microsoft store in Denver.
En er zit inderdaad geen glance op, dat is inderdaad jammer.
En nog een minpuntje welke me binnenschiet, er zit een led op maar die word niet gebruikt voor notificaties.

• beste-spellen
Helaas heb ik inmiddels (lichte) burn-in van de "taakbalk" in mijn scherm :( .
Het is moeilijk vast te leggen, maar als ik de balk weg haal (bijv. bij fullscreen video) dan zijn deze pixels veel lichter dan de rest van het scherm. Als je erg goed kijkt, kun je zelfs nog het windows-logo zien en als je echt gaat staren, dan kun je het pijltje en de loep ook nog zien.

Meer mensen die hier last van hebben?
Scherm staat bij mij meestal op "brightest", uiteraard wel met automatische helderheid aan.

Verwijderd

Even goed gekeken maar ik heb nergens last van

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Geen L950 item - maar wel van belang, omdat de L950 ooit hoog werd ingezet om (via de dock) desktop-apps te draaien op een remote systeem;

https://mspoweruser.com/h...elies-2019-support-claim/

HP stopt met de ondersteuning van de Elite3 desktop-software (dus als je dat ding gebruikte om via een soort continiuum te kunnen werken, heb je nu een dood ding in handen).

Zogenaamd omdat er betere alternatieven zijn, maar goed...

• Sc0tTy
Het is toch geen X3 geworden. Ding is al best oud en het (onjuiste) nieuws dat HP stopt met de X3 viel ook niet goed.
Daarnaast zijn er veel andere dingen die me toch naar een i+ hebben geduwd, die komt begin volgende week binnen.

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Sc0tTy schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:40:
Het is toch geen X3 geworden. Ding is al best oud en het (onjuiste) nieuws dat HP stopt met de X3 viel ook niet goed.
Ze zijn met het toestel (nog) niet gestopt - maar wel met de optie dat je Windows software kan draaien via dat ding (via hun server).

Ze hadden beloofd dit tot 2019 te garanderen, maar per direct is de stekker er uit getrokken.

HP killed their Elite x3 WorkSpace virtualization app which belies their 2019 support claim

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:40
b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:49:
Geen L950 item - maar wel van belang, omdat de L950 ooit hoog werd ingezet om (via de dock) desktop-apps te draaien op een remote systeem;

HP stopt met de ondersteuning van de Elite3 desktop-software (dus als je dat ding gebruikte om via een soort continiuum te kunnen werken, heb je nu een dood ding in handen).

Zogenaamd omdat er betere alternatieven zijn, maar goed...
Tja, de bedragen die ze ervoor vroegen waren belachelijk. Ik denk niet dat er consumenten waren die er gebruik van maakten.

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Pyramiden schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:36:
[...]

Tja, de bedragen die ze ervoor vroegen waren belachelijk. Ik denk niet dat er consumenten waren die er gebruik van maakten.
Consumenten niet, maar als bedrijf ben je nu wel een beetje opgelicht...

Stel dat je een hele workflow hebt aangemaakt om met Elite's te kunnen werken on the road, en plots stopt die service;

Je kan niet zo maar overstappen op een andere work-flow, daar zijn protocollen en guidelines voor (bij de grotere bedrijven).

Dus het zakenleven zal er nu ook wel klaar mee zijn; zit je opeens zonder tools...

• Sc0tTy
b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:27:
[...]

Ze zijn met het toestel (nog) niet gestopt - maar wel met de optie dat je Windows software kan draaien via dat ding (via hun server).

Ze hadden beloofd dit tot 2019 te garanderen, maar per direct is de stekker er uit getrokken.

HP killed their Elite x3 WorkSpace virtualization app which belies their 2019 support claim

Yes vandaar dat ik onjuiste er tussen haakjes bij had gezet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:43:
[...]

Consumenten niet, maar als bedrijf ben je nu wel een beetje opgelicht...

Stel dat je een hele workflow hebt aangemaakt om met Elite's te kunnen werken on the road, en plots stopt die service;

Je kan niet zo maar overstappen op een andere work-flow, daar zijn protocollen en guidelines voor (bij de grotere bedrijven).

Dus het zakenleven zal er nu ook wel klaar mee zijn; zit je opeens zonder tools...
Mooi dat veel bedrijven er klaar mee zijn, hoe meer hoe beter. Laat ze het maar voelen bij Microsoft dat ze niet zomaar een onderdeel links kunnen laten liggen. Ben zelf ook klaar met Microsoft. Allemaal net niet dingentjes of US only dingen. De volgende ronde hardware die aangeschaft gaat worden, zal iig geen Surface Pro device meer zijn of iets anders waar Microsofts OS op staat...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonr
Vandaag nog een update gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Over de garantie/service bij HP ben ik niet te spreken. :-(

- 20 november contact opgenomen omdat het touchscreen sinds 19 november niet meer reageert, geen beschadiging of barsten.
- 1 december een refurbished HP Elite X3 thuis bezord, terwijl ik met verlof in Ierland was. (dus tijdens verlof met oude Nokia 1520 moeten rondlopen waar ik enkel nog op luidspreker mee kan bellen.)
- 8 december contact opgenomen omdat ik de screenprotector die ik via hp zelf had besteld nog eens graag zou willen, dit moest besproken worden met crt.
- 18 december vroegen ze welke screen protector ik had besteld. Dit kunnen ze toch opzoeken?
- 20 december een UPS tracking gekregen, tot op heden nog niks ontvangen.

Eind september besteld bij Bol na 3 maanden al een refurbished toestel. :N
Aangegeven dat ik hier niet akkoord mee ging omdat ik het vorige toestel maar kort had en ik bang was dat het weer zou gebeuren :| . Aangezien het toestel nu gewoon werkt en geen schade heeft doen ze hier niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stanevo6
@walterworld Zie mijn post hierboven. ik kreeg een refurbished toestel wat zo slecht in elkaar was gezet, dat dit echt niet door de beugel kon. heb uiteindelijk na aandringen een volledig nieuw toestel gehad.

uiteindelijk ben ik dus toch tevreden over de service van HP

ps. denk wel dat ze blij zijn als alle Elites uitgestorven zijn. dan zijn ze er vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
walterworld schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:52:
Over de garantie/service bij HP ben ik niet te spreken. :-(

Eind september besteld bij Bol na 3 maanden al een refurbished toestel. :N
Aangegeven dat ik hier niet akkoord mee ging omdat ik het vorige toestel maar kort had en ik bang was dat het weer zou gebeuren :| . Aangezien het toestel nu gewoon werkt en geen schade heeft doen ze hier niks mee.
Vraag het e-mailadres van customer relations bij HP. Maar eigenlijk moet je bij de verkoper zijn. Er was een uitspraak over een vervangende Apple telefoon die ook geen refurbished mocht zijn. Doe er je voordeel mee.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beste-spellen
Mijn fingerprint sensor is gestopt met werken. Meer mensen die hier last van hebben? Ik probeer er achter te komen of het aan mijn toestel ligt, of dat het aan de nieuwe Windows Mobile build ligt...

Edit heb mijn vingerafdruk opnieuw ingesteld en nu werkt alles weer. Bijzonder... :?

[ Voor 19% gewijzigd door beste-spellen op 20-03-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
De camera van mijn Elite X3 werkt niet meer fatsoenlijk, voor foto's verder dan 30cm wilt het niet meer scherpstellen. Nu hebben ze mij onder de garantie een "nieuwe opgestuurd". 3 medewerkers heb ik aan de telefoon gehad. Bij elke medewerker heb ik op een nette manier 2x gezegd dat ik een nieuwe gsm wil en geen refurbished toestel. De eerste 2 medewerker zeiden "snap ik" De laatste medewerker die ik sprak gaf aan ik ga het in de case erbij vermelden maar kan niks beloven.

Hoe kan ik aan de buitenkant van de USP doos zien of ik een refurbished toestel heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
@walterworld als in het p/n een r op het einde zit dan zeker. HP moet de case doormailen naar de interne customer xxxx met de mededeling dat er omgeruild moet worden voor een nieuwe (mits je garantie hebt) met verwijzing naar de zaak-Apple.

[ Voor 58% gewijzigd door PcDealer op 18-04-2018 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
@PcDealer Bedankt voor de tip, klinkt logisch de R van refurbished. Ga ik vanavond kijken als thuis ben van werk. Mag ik vragen hoe je dit weet?

Deze morgen contact gehad met HP, zij konden mij niet vertellen of ik nu een refurbished toestel heb gekregen. Ze wilden mij eerst afschepen met dat ik nog maar eens moest proberen omdat ik toch nog garantie had.Toen ik aangaf klacht te willen indienen werd er voor mij een klacht dossier opgemaakt. Ik krijgt nog bericht terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
walterworld schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:06:
@PcDealer Bedankt voor de tip, klinkt logisch de R van refurbished. Ga ik vanavond kijken als thuis ben van werk.
Of Remarketed (ex demo, retouren, oude stock).
Mag ik vragen hoe je dit weet?
Ex HP helpdesk, werknemer van HP partners, eigen informatie/onderzoek. Zijn geen geheim overigens: http://www.hp.com/sbso/bu...efurbished_computing.html :)
Deze morgen contact gehad met HP, zij konden mij niet vertellen of ik nu een refurbished toestel heb gekregen. Ze wilden mij eerst afschepen met dat ik nog maar eens moest proberen omdat ik toch nog garantie had.Toen ik aangaf klacht te willen indienen werd er voor mij een klacht dossier opgemaakt. Ik krijgt nog bericht terug.
Tsja, klinkt als een standaard eerstelijns antwoord. Oh ja, het team dat er over gaat heet Customer Relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
@PcDealer PN: eindigt niet met een R. Zijn er andere om te controleren of het om een reburbished toestel gaat?.

Ondertussen dan ook de doos opengemaakt en opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
walterworld schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:46:
@PcDealer PN: eindigt niet met een R. Zijn er andere om te controleren of het om een reburbished toestel gaat?.
Dat ->
Ondertussen dan ook de doos opengemaakt en opgestart.
Is er iets bijzonders te zien bij een "warranty check"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Ze hadden mij WEER een refurbished toestel opgestuurd 3x, toen ik belde probeerde ze me aan het lijntje te houden met probeer het nog 1x.
Toen ik melde dat ik een klacht ging indienen werkte ze wel mee. Ik eis een nieuwe en geen refurbished. Terug gebeld door de CRT afdeling, nieuwe hadden ze niet meer. Telefoon is terug gekocht aan originele aankoopbedrag dat ik destijds bij Bol.com heb betaald.

Nette service bij HP, eerst sturen zij een toestel op daarna hoeft de pas klant zijn (kapotte) gsm op te sturen.
bijv. camera kon niet meer scherpstellen, verder deed het toestel het prima, 3 dagen later kreeg ik een refurbished toestel met werkende camera, dus zat niet zonder smartphone. _/-\o_ Kunnen andere bedrijven nog wat van leren. :)

[ Voor 3% gewijzigd door walterworld op 12-06-2018 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stanevo6
zijn er nog Tweakers met de HP Elite?

de mijne draait nog als een zonnetje.

alleen:

* barst in achter camera glas. geen idee. ben altijd voorzichtig met de phone
* laad niet meer op met snoer. dus draadloze lader van HP gekocht, dat gaat wel.

We zullen wel de laatste der Mohikanen zijn denk ik. Voor zowel de HP als Windows OS :-(

cheers
Stan

• Stanevo6
na de update van vannacht is mijn HP plots dood. Bij de vorige update paar weken geleden kwam ie ook al bijna niet meer uit het opnieuw opstarten.

weet iemand ook al weer hoe je met de knoppen een keiharde reset kunt doen? dank nml dat dat de oplossing is om er weer leven in te blazen.

Thx Stan

edit. gevonden https://www.hardreset.inf...3/hardreset/first-method/

update: en ineens startte de HP weer op. maar bij nieuwe updates loopt het dus niet allemaal lekker.
(voldoende batterij trouwens) Oh enne Battery Pro+ doet het niet meer, vind m ook niet meer in de store.

[ Voor 35% gewijzigd door Stanevo6 op 14-02-2019 10:34 . Reden: probleem opgelost ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Stanevo6 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:58:
[knip]

update: en ineens startte de HP weer op. maar bij nieuwe updates loopt het dus niet allemaal lekker.
(voldoende batterij trouwens) Oh enne Battery Pro+ doet het niet meer, vind m ook niet meer in de store.
@Stanevo6,
Battery Pro+ doet het op mijn 950XL nog prima.
Kan hem ook nog steeds terugvinden in de Store?

Your Phone seems FU?

Testing, one, two ...

• Stanevo6
@hardware-lover Yepper, it is FU. hahahahaha.

maar hij doet t weer goed, zal later vandaag de store weer eens induiken.

man man, elke keer weer angstig of alles blijft werken, maar heb zo geen zin om over te stappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Hopelijk kom ik woensdag in het bezit van een X3 (hier van T-Net). Loop nu nog rond met een Nokia 930 en het lijkt me een beste upgrade. Tuurlijk is het aflopende zaak maar voorlopig:

bellen -> check
SMS -> check
WhatsApp -> check
Internet -> check
Camera -> check

Nou, meer heb ik niet nodig :)

Edit:

En heb 'm. Mijn eerste indruk was: mooi toestel. In het gebruik werd ik wat minder enthousiast. Ondanks een SD820 vind ik 'm met alles nou net niet.

[ Voor 20% gewijzigd door poema op 04-04-2019 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:13
poema schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:09:
...Ondanks een SD820 vind ik 'm met alles nou net niet.
Zelfde met de overstap van mijn L950 naar de Idol 4S Pro met SD820; het heeft te vaak hikjes en lijkt niet voor deze SoC geoptimaliseerd.

En face it: W10m is dood. Na van de week Facebook gemeld heeft dat Instagram en zijn eigen apps klaar zijn met einde van de maand, dan zal WhatsApp ook niet lang meer duren.

Nog geen idee welke kant ik op moet met toestel/OS, eigenlijk wil ik gewoon niet naar 1 van beide resterende kampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rookie no. 1 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:02:
[...]
Zelfde met de overstap van mijn L950 naar de Idol 4S Pro met SD820; het heeft te vaak hikjes en lijkt niet voor deze SoC geoptimaliseerd.

En face it: W10m is dood. Na van de week Facebook gemeld heeft dat Instagram en zijn eigen apps klaar zijn met einde van de maand, dan zal WhatsApp ook niet lang meer duren.

Nog geen idee welke kant ik op moet met toestel/OS, eigenlijk wil ik gewoon niet naar 1 van beide resterende kampen.
@rookie no. 1, ik weet niet hoe het met de X3 zit maar de Idol 4S heeft een tragere interne opslag vergeleken met die van de Lumia 950. Dus de snelheidstoename van de SD820 wordt teniet gedaan door de tragere interne opslag. Het toestel lijkt ook wat instabieler te zijn bij gebruik.

V.w.b. Instagram, er is nog een alternatief (Winsta), maar het blijft behelpen natuurlijk.
V.w.b. Whatsapp, daar is recent nog een Bèta voor verschenen, maar de snelheid waarmee de updates komen is de laatste maand wel drastisch verlaagd. Als daar de stekker uit mocht gaan dan is het snel gebeurd ben ik bang, en dat zou jammer zijn. Wil toch wel het einde van het jaar gaan halen want ik ben er nog steeds niet uit over de opvolger van het toestel.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rookie no. 1 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:02:
[...]

Als je een telefoon zoekt die vergelijkbaar is qua duurzaamheid, top hardware en 'elite' gevoel...

Dan kan ik je de Motorola Z4 Force aanraden... De Moto Z4 Force krijgt een Snapdragon 855.

Dit is - in mijn geval - het enige alternatief voor de HP die ik kan vinden voor 2019.

Of je moet gaan voor een ASUS (de nieuwste Zenfone) of een Chinese telefoon met een Snapdragon 800-series (maar die vond ik zelf niet zo mooi qua ontwerp)... Een OnePlus of een Oppo zou nog kunnen.
Maarja, dat zijn geen Amerikanen. ;)

https://www.gsmarena.com/motorola_moto_z4_force-9693.php
Pagina: 1 2 3 Laatste