Quizvraag: hoeveel van onderstaande resultaten zijn een ranked win?
Fout!

Enkel die Orianna game was een win. De rest stuk voor stuk losses.
Ik weet niet wat het is, maar Rito matched me de laatste tijd uitsluitend met een stel onbenullen.
Kan nauwelijks meer toeval/pech zijn. Het idee dat in net zo veel gevallen de nubs in enemy team zitten; ik merk er geen reet van. Resultaat: Gold III --> (bottom) Gold V.
Elke keer is het wel een lane/een champ die totaal door het ijs zakt: bakt niets van de 1v1 in lane of begrijpt niets van teamfights/positioning/objectives, waardoor je in feite virtueel met 4v5 staat. Dan kun je nog je lane winnen, een baklading dmg to champs doen, maar het haalt niets uit.
Die Corki game was misschien wel het toppunt. Onze LB was een beetje poep, maar goed, ik was nogal fed en met frontline van Mao, Leona, en Naut zou Diana/Tryn toch onmogelijk in onze backline moeten kunnen komen. Wel dus. Ik moest telkens poberen self peel toe te passen, terwijl onze 3 man frontline lekker onder enemy tower probeerden Lucian te locken (terwijl ze de ene na de ander tower hit om hun oren kregen). Enig jongens, maar misschien moet je ff niet jezelf de verdoemenis in engagen, en in plaats daarvan je fed ADC peelen en laten poken, rustig de druk opvoeren en volop je CC landen en engagen als ze een fout maken. Easy win....maar nee.
De Viktor game was een klassiek voorbeeld van een een useless (Akali top) laner die alles verpestte. Ze ging al snel 0/4 tegen Rumble, en was voor de rest nooit aanwezig in teamfights of in de buurt voor objectives. Was een game met Japie en Rufterclaw. We gingen met zijn drieën wel ok, maar mocht niet baten. De fed Rumble ult was ons te machtig in final teamfight...waar Akali natuurlijk niet bij aanwezig was. Uiteindelijk deed ik 40k dmg; Akali met 16k minder dan onze Annie supp en tanken deed ze ook niet want tja, ze was er nooit.
Lijkt me definitief tijd om ranked niet langer serieus te nemen, met dit gespuis wat game na game gewoon mag en kan verpesten.