Wat een toffe pot net.
5v4, zou dus easy game moeten zijn.
Niet dus
Veigar mid had super goede CS early (stond in een lege lane de hele tijd), maar ging constant dood in domme fights 1v3 etc.
Onze bot ging heel moeilijk, Sivir (supp) en Tristana (ik als adc) vs een Ashe + Blitzcrank.
Daar zijn we allebei 2 of 3 keer dood gegaan en als de 1 terug was moest de ander weer healen of was dood. Gewoon niet op elkaar ingespeeld. Wat resulteerde in een flinke CS achterstand.
Ondanks verzoeken van ons of die Veigar een keer bot kon komen helpen, 0 respons.
Ondertussen stonden ook Katarina & Skarner allebei iets van 0-7 en 0-8.
Die Veigar dacht toen x aantal keer 1v5 te kunnen en stond ondanks zn super CS uiteindelijk 3-16.
Maar het blijft 5v4... dus ik dacht dat het moet kunnen.
Toen ben ik steeds proberen het team te laten groupen (want heel vaak feedden ze 1 voor 1).
Veiger begon te tieren dat het team waardeloos was, heb ik aangegeven dat hij zelf ook niet communiceerde of kwam helpen. (rest van de game niks meer van gehoord).
Alleen elke keer dat hij dood ging probeerde hij een concede vote te doen, gelukkig ging dat niet door.
Uiteindelijk toen ze onze mid t3 aanvielen hebben we daar een goed teamfight kunnen doen, ik kilde hun Ash vrij makkelijk, kwam er weer wat vertrouwen in.
Echter bleek het nog zo lastig om het team bij elkaar te houden, ondanks pings en chat

Hadden we een teamfight gewonnen bij hun T3 bv, gaat er 1 naar dragon toe 1 naar bot lane ipv dat we dan de inhib mid gewoon pakten.
Wat volgde was nog een lange game waarin we uiteindelijk tot 3x toe 2 inhibs down hadden (en dus 2x weer herspawned). Want ja als je voor staat hoef je niet meer te groupen en kun je alles solo (niet dus).
Mezelf toen voorgenomen om vooral zelf niet dood te gaan, en af en toe dus maar een solo teammate dood te laten gaan. Dit werkte vrij goed, en zeker als we wel met 4 man bij elkaar waren konden we ze gewoon aan.
Al met al een game van 54 min, die na 22min het liefst geconcede was door onze Veigar en ook door ons veel eerder beslist had kunnen worden als mensen wel bij elkaar blijven.
Wel tof om daarna ook 2 commends teamwork te krijgen en een thank you in chat
Vraag nav de game: (zie screenshot voor items die ik had)
Wat doe je lategame met je geld? Want ik had geloof ik nog 6k over.
Ik wist later niet meer wat ik nog extra had moeten kopen. (behalve boots had ik nog alacrity upgrade kunnen geven). Of evt verkopen voor een nog harder late game item.