Die JBL speakertjes net waren wel erg goedkoop! Was ook in 20 secondes weg
Dat was ook mijn gedachte_Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:23:
Die JBL speakertjes net waren wel erg goedkoop! Was ook in 20 secondes weg
Aiii, al 3e keer in betaalwachtrij, maar dan geen succes.. die JBL wel willen hebben!
Signature
Hoeveel sneller. Heb wel zo'n aansluiting maar volgens mij boeit het niks
Hier gaan veel mensen intuinen, alleen speakerzuilen geen speakers.. Handig..
AAAAAAARRRRGGGHHHHH ik moet de witte HTFS 3 hebben

Staat er toch duidelijk genoeg bij_Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:26:
Hier gaan veel mensen intuinen, alleen speakerzuilen geen speakers.. Handig..
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Ja alleen koopjesjagers kunnen soms blind zijn
Die laptop ging voor een mooie prijs net, heb alleen zelf al net een nieuwe, anders had ik die miss wel gekocht.
Die laptop ging voor de gewone iBood prijs van een paar dagen terug._Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:35:
Die laptop ging voor een mooie prijs net, heb alleen zelf al net een nieuwe, anders had ik die miss wel gekocht.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja geen bodemprijzen, maar wel redelijk. Wel iets verouderde processor, maar op dat maakt niet zo veel uit in vergelijking met de nieuwere.Jumpman schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:37:
[...]
Die laptop ging voor de gewone iBood prijs van een paar dagen terug.
Is deze sandisk microsd een laagste prijs? Heb er wel een nodig voor mijn Windows tablet.
"Soon is not as good as now"
1 64gb kaartje heb je ook voor deze prijs inc verzendkosten, of een paar euro meer de samsung evo(+) reeks.Monne schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:39:
Is deze sandisk microsd een laagste prijs? Heb er wel een nodig voor mijn Windows tablet.
niet superspectaculair als je het mij vraagt.
Kingston is al goedkoper: http://tweakers.net/categ...ZWwrv3N3r4Rq_6nrf22FArfUPMonne schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:39:
Heb het idee dat die laptop EOL is: pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59441478_Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:38:
[...]
Ja geen bodemprijzen, maar wel redelijk. Wel iets verouderde processor, maar op dat maakt niet zo veel uit in vergelijking met de nieuwere.
Als het deze is: die wordt al sinds oktober niet meer verkocht...
Hex heeft als bedrijfsmodel er voor gekozen zo lelijk mogelijk tassen op de markt te brengen...
Maakt verder niet zoveel uit, maar het is een ander type met 256 gb ssdPietervs schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:42:
[...]
Heb het idee dat die laptop EOL is: pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59441478
Als het deze is: die wordt al sinds oktober niet meer verkocht...

Mooie oortjes volgens mij. Gebruik al jaren AIAIAI (perfect) voor dezelfde prijs maar met een 10mm driver. 13.5 lijkt me echt sick voor nog meer bass!
Heb deze zelf en ik vindt het top dingen!_Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:44:
Staat Fidelio gelijk aan overpriced ofzo? Ik zag eerst al speakers van €1000 naar €400 en nu oordoppen van €150 naar €40.. Die beginprijzen zijn absurd
Altijd bij iBOOD toch; adviesprijs op dag 0 wordt gehanteerd. Helaas heb je bij de Hunt niet zoveel tijd om te checken wat de huidige prijzen zijn. Bestellen en achteraf controleren en eventueel annuleren is de beste optie._Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:44:
Staat Fidelio gelijk aan overpriced ofzo? Ik zag eerst al speakers van €1000 naar €400 en nu oordoppen van €150 naar €40.. Die beginprijzen zijn absurd
Ik zei al: *als* het deze is..._Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:43:
[...]
Maakt verder niet zoveel uit, maar het is een ander type met 256 gb ssd
De overige specs lijken wel te kloppen (cpu, videokaart, scherm-grootte).
Staan bekend als goede oordopjes, alleen die van prijs is belachelijk hoog. Maar dan klinkt de nieuwe prijs natuurlijk des te indrukwekkender._Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:44:
€39,95 is echt geen hoge prijs
Bij twijfel bestellenHetGezegde schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:46:
[...]
Altijd bij iBOOD toch; adviesprijs op dag 0 wordt gehanteerd. Helaas heb je bij de Hunt niet zoveel tijd om te checken wat de huidige prijzen zijn. Bestellen en achteraf controleren en eventueel annuleren is de beste optie.
Heb ik liever dezeHetGezegde schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:47:
€39,95 is echt geen hoge prijs
http://www.aliexpress.com...fc-4eb8-ba00-8b064b11610f
Heb er al 2 paar van. Geweldige dingen!
Wow, die JBL flip ging snel, minder dan 10 seconden
En nu NOG niet uitverkocht. Deze blijft dan weer te lang staan...Edd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:51:
Haha een batterijlader voor 6,95 en dan ook nog 5,95 verzendkosten durven te vragen..
Nog steeds verzendkosten per bestelling, in plaats van 1x verzendkosten voor de hele hunt...

geen slecht ding, paar kleine nadelen dat wel.Gines schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:51:
Wow, die JBL flip ging snel, minder dan 10 seconden
Heb net zelf de 2 gekocht, zie kans dat de 2 ook wel voorbij komt aangezien de 3 uit is.
En zo heb ik het liefst deze http://aiaiai.dk/headphones/pipe/blackMonne schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:49:
[...]
Heb ik liever deze
http://www.aliexpress.com...fc-4eb8-ba00-8b064b11610f
Heb er al 2 paar van. Geweldige dingen!
Enorm goede service (al een paar keer defect met de vele oortjes), gaaf bedrijf, goed idee/visie over design en kwaliteit.
Af en toe special edities (geel, meerdere kleuren kabels tezamen, e.d.) - nu alleen zwart en wit.
Over paar uurtjes.Flamingo BB schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:57:
Ik voel een boxje aankomen....
tja.. iets met businessmodelPietervs schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:56:
Nog steeds verzendkosten per bestelling, in plaats van 1x verzendkosten voor de hele hunt...
History overigens hier te vinden : http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Voor de geïnteresseerden!
Voor de geïnteresseerden!
Leuk, hou het in de gatenHetGezegde schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:58:
[...]
En zo heb ik het liefst deze http://aiaiai.dk/headphones/pipe/black
Enorm goede service (al een paar keer defect met de vele oortjes), gaaf bedrijf, goed idee/visie over design en kwaliteit.
Af en toe special edities (geel, meerdere kleuren kabels tezamen, e.d.) - nu alleen zwart en wit.
Wie betaalt er nu nog €50 voor een Powerbank? Of is dat normaal?
Mmm is er ook al een lederen 13" laptoptas langsgekomen?
Mmm is er ook al een lederen 13" laptoptas langsgekomen?
[ Voor 31% gewijzigd door Pepper92 op 25-02-2016 20:16 ]
Een helm, aka een butsmuts... 
@Pepper: even opzoeken op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
[ Voor 53% gewijzigd door Pietervs op 25-02-2016 20:28 ]
Volgende item voor de boxPietervs schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:26:
Een helm, aka een butsmuts...
De vaart is er wel een beetje uit.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Koffietijd, gaat zo weer verderAdmiralSnipe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:31:
De vaart is er wel een beetje uit.
Ik zit hier wel een beetje in te kakken inderdaad.. Toch maar even youtuben naar mijn nieuwe hobby: Alpinisme..
-
Die duo pack sandisk usb 3 sticks van 32gb zag eruit als een prima aanbieding. Alhoewel.. 16,95 + 5,95 verzenden is ook alweer 22,90...
Verwijderd
Meerdere mensen denken er zo overarjoderoon schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:42:
Wat moet je nou met zo'n f*cking robot?
De hond uitlatenarjoderoon schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:42:
Wat moet je nou met zo'n f*cking robot?
Doosje hierna?
ja.AdmiralSnipe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:45:
Doosje hierna?
Nee.AdmiralSnipe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:45:
Doosje hierna?
Hmmm, die thermosfles komt vast wel in een doos...
Is echt euro werk... Zag ze ook voor 13,- stuk en gratis verzenden.arjoderoon schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:42:
Die duo pack sandisk usb 3 sticks van 32gb zag eruit als een prima aanbieding. Alhoewel.. 16,95 + 5,95 verzenden is ook alweer 22,90...
Zeg maar gerust alle dozen...AdmiralSnipe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:46:
Hmmm, die thermosfles komt vast wel in een doos...
3*13= 39Flamingo BB schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:46:
[...]
Is echt euro werk... Zag ze ook voor 13,- stuk en gratis verzenden.
Ik snap je reactie niet
bij 3 thermosflessen heb je je doos er toch weer uit. Ze zijn 40 euro per stuk
duo pack van usb3 sticks
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Misschien weinig voorraad? Dan ben je er snel doorheen.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:48:
Iemand een idee waarom alle headphones/earphones zo snel gaan? Snap t niet
Je rekent met de verkeerde prijzen, er gaat echt niemand €40 aan jou betalen als je zo'n thermosfles probeert te verkopen. Met een tientje kan je al in je handen knijpenHEY_DUDE schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:48:
bij 3 thermosflessen heb je je doos er toch weer uit. Ze zijn 40 euro per stuk
Dat kan, maar het was een duopack USB 3.0
2*13=26
is toch nog steeds meer dan 22? Waarschijnlijk mis ik iets aan informatie, sorry guys
Misschien wel deze keerAdmiralSnipe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:45:
Doosje hierna?
Wel een €100 doosje dan, die van €50 is al geweest
Ik bedoel dus dat het geen extreme aanbieding is en dat je nog een poosje moet wachten voordat je je shit in huis hebt. En dat voor 3,-.... Vandaar mijn ongepaste reactie van "het is eurowerk". Excuushmartino schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:50:
[...]
2*13=26
is toch nog steeds meer dan 22? Waarschijnlijk mis ik iets aan informatie, sorry guysand girls
[ Voor 37% gewijzigd door Flamingo BB op 25-02-2016 20:56 ]
oh wacht, ik had er net 5 besteld_Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:49:
[...]
Je rekent met de verkeerde prijzen, er gaat echt niemand €40 aan jou betalen als je zo'n thermosfles probeert te verkopen. Met een tientje kan je al in je handen knijpen
Nu al kerst aanbiedingen?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
elektrisch.. O.o.. Waarom bestaat dit
Schokkende hoeveelheid hakbijlen komt er langs.
[ Voor 3% gewijzigd door LUH-3417 op 25-02-2016 21:02 ]
De zoveelste bijl.... Zijn er nou zoveel houthakkers?
Verwijderd
Pun intended?LUH-3417 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:02:
Schokkende hoeveelheid hakbijlen komt er langs.
Juist niet, daarom komen ze hier voorbijFlamingo BB schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:02:
Ik heb vaker dit bijltje gehakt. Gewoon geduld hebben.Flamingo BB schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:02:
... Ik had hem pas laat door >.>
Misschien moeten ze van die zakken met blokken hout gaan verkopen.
Verwijderd
Juist niet, iedereen gaat nu houthakken met die bijlen. Aanmaakblokjes en wasbenzine zijn wel handigDeadsy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:06:
Dan verkopen ze al helemaal geen bijlen meerDeadsy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:06:
Wanneer laten ze deze bijl nou vallen? Duurt lang..
Ik denk dat dit juist het probleem is, dat ze geen bijlen verkopen._Heisenberg_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:08:
[...]
Dan verkopen ze al helemaal geen bijlen meer
Wanneer laten ze deze bijl nou vallen? Duurt lang..
Aah en weer een powerbank, erg nuttig zo'n 4e powerbank, je kan er niet genoeg van hebben! Durf wel een gokje te wagen dat de powerbanks in de dozen gaan komen!
Da's handig, dan kun je tijdens het houthakken je powerbanks opladen met je powerbank die je hebt opgeladen met je powerbank.
Verwijderd
Misschien kun je die robot wel hout laten hakkenLUH-3417 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:10:
Da's handig, dan kun je tijdens het houthakken je powerbanks opladen met je powerbank die je hebt opgeladen met je powerbank.
Kan je gelijk een nieuw raam plaatsen met nieuw slot.LUH-3417 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:10:
Ze hadden powerbanks en bijl wel kunnen bundelen jaLUH-3417 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:10:
Als je een vloerkleed als laptoptas wil hebben >.>
Monne schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:20:
Als je een vloerkleed als laptoptas wil hebben >.>

grappige informatie van Ibood:
LG NEXUS 5X 32GB
Dat wil zeggen dat jij je geen zorgen meer hoeft te maken over de opslagcapaciteit van je smartphone
http://www.ibood.com/nl/n...672/lg-nexus-5x-32gb.html
LG NEXUS 5X 32GB
Dat wil zeggen dat jij je geen zorgen meer hoeft te maken over de opslagcapaciteit van je smartphone
http://www.ibood.com/nl/n...672/lg-nexus-5x-32gb.html
[ Voor 28% gewijzigd door hmartino op 25-02-2016 21:24 ]
Oeps. foutje, verkeerdeHEY_DUDE schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:26:
Goede deal die nexus 5X?
pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Zwart Nu wel de juiste
[ Voor 59% gewijzigd door DutchCrownNL op 25-02-2016 21:30 ]
Let op:
Geen V&A posts
Geen V&A posts