[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 februari 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
casdr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:45:
Hierbij de inhoud van mijn box:

- 1x Roomba iRobot

Dat was het, foto's zijn niet nodig denk ik. Beetje vage actie dit van iBOOD
Welke model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casdr
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
785, opzicht wel een mooie prijs maar vind het toch wel jammer.

casdr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Laatst online: 06-05 14:43
casdr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:38:
[...]

785, opzicht wel een mooie prijs maar vind het toch wel jammer.
Een robot stofzuiger van 400 euro voor 50 euro, geen slechte deal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
skdevil schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:41:
[...]

Een robot stofzuiger van 400 euro voor 50 euro, geen slechte deal...
Nee, maar ik snap wel hoe casdr zich voelt. Liever een box met een waarde van €200, maar met meerdere spullen, dan 1 item van €400 nieuwwaarde.

Aan de andere kant, zet hem voor €200 op Marktplaats en tel uit je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Inderdaad! Als je hem niet nodig hebt laat me ff weten hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-05 11:00
Hehe nou dat lijkt me ook! Als dat ding in mijn 100 euro box zit zou ik al super tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb slechts 1 artikel in mijn box van 50 euro. En ook nog een non gadget ding.

Een grohe red boiler ding t.w.v 600 zoveel euro. Had toch liever een simpele gadget gehad nou moet ik dit ding zien kwijt te raken aangezien ik wel goed voorzien ben wat betreft kranen en boilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:30

matroosoft

Lone Christian

casdr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:45:
Hierbij de inhoud van mijn box:

- 1x Roomba iRobot

Dat was het, foto's zijn niet nodig denk ik. Beetje vage actie dit van iBOOD
FlyEragon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:01:
Ik heb slechts 1 artikel in mijn box van 50 euro. En ook nog een non gadget ding.

Een grohe red boiler ding t.w.v 600 zoveel euro. Had toch liever een simpele gadget gehad nou moet ik dit ding zien kwijt te raken aangezien ik wl goed voorzien ben wat betreft kranen en boilers.
Zet gewoon in de V&A, Marktplaats of whatever en koop de gadget die je graag had willen hebben. Niets te klagen toch? En anders stuur je hem naar mij. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-05 21:57
matroosoft schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:04:
[...]

[...]

Zet gewoon in de V&A, Marktplaats of whatever en koop de gadget die je graag had willen hebben. Niets te klagen toch? En anders stuur je hem naar mij. :7
Wilde net zeggen, beter dan die kledingmeuk van afgelopen hunt.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casdr
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
DonkMatt schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:47:
[...]

Nee, maar ik snap wel hoe casdr zich voelt. Liever een box met een waarde van €200, maar met meerdere spullen, dan 1 item van €400 nieuwwaarde.

Aan de andere kant, zet hem voor €200 op Marktplaats en tel uit je winst.
Precies, ik ga eerst even kijken hoe hij het hier thuis doet (vind het altijd geweldig om naar die dingen te kijken), zo niet zet ik 'm op Marktplaats :)
Maar toch jammer dat er 1 item in zit, dat vind ik juist het leuke aan de box.

casdr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
FlyEragon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:01:

Een grohe red boiler ding t.w.v 600 zoveel euro. Had toch liever een simpele gadget gehad nou moet ik dit ding zien kwijt te raken aangezien ik wl goed voorzien ben wat betreft kranen en boilers.
Die ben je op MP zo kwijt en van je (dikke) winst koop je voor jezelf iets leuks om je teleurstelling goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incmve
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-05 13:06

incmve

maredana.nl

Ik begrijp de "teleurstelling" wel, een doos vol gadgets is natuurlijk leuker dan 1 ding :)
Maar voor €50 een gadget van een paar honderd euro is ook leuk, beter dan een doos kleding :)

Mijn YT kanaal - Mijn domotica blog

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 14:27
OMG, ik weet niet wat ik lees!
Krijg je een box van 100 euro met waarde weinig of enkel wat kleding die je niet past, wordt er (begrijpelijk) geklaagd.
Zit er in een box van 50 euro een artikel in van waarde 400+ of 600+ euro, die zelfs op MP minimaal de helft daarvan opbrengen, wordt er nog steeds geklaagd. Het is ook nooit goed...
Is dit tweakers.net of kleuters.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Ik klaag niet hoor, mijn vertrouwen in iBood is weer helemaal terug :)
De andere boxen zijn ook erg goed voor die 50 euro...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abel1991
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-05 22:20
Zieke boxen voor 50 euro...
Beloofd wat voor de 100 euro boxen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:27

-d-

Of juist niet en zit iBood gewoon met ons te fucken :p

edit: maar mooie boxen. Was zelfs al blij geweest met die Roomba in m'n 100 euro box :)

[ Voor 45% gewijzigd door -d- op 02-03-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Ipads en drones in de €100 boxen!!

Oke niet doorslaan, maar hopen mag altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-04 16:16
Ik hoop stiekem op een synology nas in mijn box van €100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

ik hoop op twee 50 euro dozen in m'n 100 euro box :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
-d- schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:38:
ik hoop op twee 50 euro dozen in m'n 100 euro box :p
Ook anderen wat gunnen he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik klaag ook niet, mag zeker niet klagen. Alleen de verwachting was gadgets. Maargoed dat komt achteraf wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeedForRight
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-04-2021
Heh je mag zeggen wat je vind van de 50 euro boxen maar dit gaat vele mensen weer pushen om de 50 euro dozen te kopen, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
Nou ik vind die 50 euro boxen echt super die hier voorbij komen.. Ik snap eerlijk gezegd ook de commotie niet over gadgets. Als je 50 euro betaald en 500/600 euro aan goederen krijgt dan heb je gewoon de jackpot gewonnen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
bizarre boxen horen - nu al balen dat ik ze bijna allemaal heb gemist ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FokSuk
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:52
Hier ook de 50 euro box ontvangen. Zes paar schoen in bizarre maten, een riem (size XXL) en 3 varianten van een crappy Cabstone koptelefoon. Samen vast meer dan 50 euro waard maar wat moet ik nu met 6 paar schoenen die ik niet pas... Ik had toch beter verwacht van iBood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonkMatt
FokSuk schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:32:
Hier ook de 50 euro box ontvangen. Zes paar schoen in bizarre maten, een riem (size XXL) en 3 varianten van een crappy Cabstone koptelefoon.
Retourbox. Al las ik zojuist op het iBood forum (in het hunt topic) dat iemand een box had met een kapotte LED kubus, kleding en zelfs een defecte router met briefje "werkt niet". Dat vind ik gewoon echt schandalig, kapotte rotzooi in een verrassingsdoos stoppen, los van het feit dat je alles retour kan sturen.

Wat bezielt je dan als inpakker? Kapotte zooi hoort in een vuilnisbak, niet in een doos waar iemand €50 voor betaalt. Gooi het weg, pak 6 van de 12 camera's uit die andere box, doe er nog 5 SD-kaartjes bij en zorg in ieder geval dat je een keer je klanten tevreden houdt.

[ Voor 52% gewijzigd door DonkMatt op 02-03-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Inmiddels alle 16GB Lytro camera's opgeladen, het waren er alleen geen 12 maar 13 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Wat betreft die Lytro camera's, zie net dat die in oktober 2013 (dus nog geen twee en half jaar geleden) nog het volgende kostten:

Model: lichtveld camera
Prijs: €479 voor 8 gb en €579 voor 16 gb
Leverancier: Lytro
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
EvolutionX schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:57:
Inmiddels alle 16GB Lytro camera's opgeladen, het waren er alleen geen 12 maar 13 :+
Hahaha. Nog nooit eerder van gehoord. Maar wel echt gave dingen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
DonkMatt schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:37:
[...]

... defecte router met briefje "werkt niet". Dat vind ik gewoon echt schandalig, kapotte rotzooi in een verrassingsdoos stoppen, los van het feit dat je alles retour kan sturen.
Wil niets goed praten, maar die opgeplakte briefjes moet je niet altijd geloven. Heb in het verleden ook wel eens dergelijke briefjes in m'n box gehad en dan bleek het wel te werken, of na een factory reset.
Als het echt defecte rommel is, is het natuurlijk wel schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:19
Box binnen van 50 euro, een gekraste LED kubus met 3 pootjes waar de afstandsbediening niet werkt, een defecte router met een briefje op ‘werkt niet’, en wat kleren :P

Redelijk frustrerend als je dan op een ander forum leest dat iemand een Nikon camera en 12 (!) Lytro camera’s krijgt, naast massa’s sd-kaarten en andere dingen. Vraag me toch af hoe dat inpakken in zijn werk gaat hoor.
Via http://nl-nl.forum.ibood....mment-page/#first-comment. Schijnbaar te teleurgesteld om hier te posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Powder Toastman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:03:
Wat betreft die Lytro camera's, zie net dat die in oktober 2013 (dus nog geen twee en half jaar geleden) nog het volgende kostten:

Model: lichtveld camera
Prijs: €479 voor 8 gb en €579 voor 16 gb
Leverancier: Lytro
8)7
De 16gb versie is ook een aantal keer rond de €100 te koop geweest, dus lijkt me iets reëler om daar dan net iets onder te gaan zitten ;)

pricewatch: Lytro Camera 16GB Rood

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 694866

Box binnen van 50 euro, een gekraste LED kubus met 3 pootjes waar de afstandsbediening niet werkt, een defecte router met een briefje op ‘werkt niet’, en wat kleren :P

Redelijk frustrerend als je dan op een ander forum leest dat iemand een Nikon camera en 12 (!) Lytro camera’s krijgt, naast massa’s sd-kaarten en andere dingen. Vraag me toch af hoe dat inpakken in zijn werk gaat hoor.

Serieus?? Die verzenden een router waar op hangt "werkt niet" dus gewoon een kapotte retour??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 13:09
Anoniem: 694866 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:11:
[...]

Serieus?? Die verzenden een router waar op hangt "werkt niet" dus gewoon een kapotte retour??? |:(
Kapot zegt nog niks... Hier ook voorheen een box gehad met hierin 2x een Monstertronic Star Runner welke ook een briefje op stond van defect, deze werkten gewoon! Hier nog 3 weken plezier van gehad tot deze "gevangen" werd door de wind en in een boom is beland. Dus als ik jouw was zou ik eerst eens even testen net zo goed werkt deze gewoon! :)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaZnGaNL schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:15:
[...]

Kapot zegt nog niks... Hier ook voorheen een box gehad met hierin 2x een Monstertronic Star Runner welke ook een briefje op stond van defect, deze werkten gewoon! Hier nog 3 weken plezier van gehad tot deze "gevangen" werd door de wind en in een boom is beland. Dus als ik jouw was zou ik eerst eens even testen net zo goed werkt deze gewoon! :)
Is de mijne niet hoor, heb even het berichtje van op het ibood forum hier gezet.
maar dit is wel zo een beetje een deja vu zoals bij de vorige hunt :( Toen hier ook veel mensen horen klagen van kapotte spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Anoniem: 694866 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:17:
[...]

Is de mijne niet hoor, heb even het berichtje van op het ibood forum hier gezet.
maar dit is wel zo een beetje een deja vu zoals bij de vorige hunt :( Toen hier ook veel mensen horen klagen van kapotte spullen.
True, maar ja, dit is denk ik beter voor iBOOD ipv weg te gooien. (Kost ze denk ik weer storingskosten aangezien dit denk ik niet bij het restafval mag?)

Maar voor de rest wel nette boxen! Met name de robot stofzuiger, had ik graag gewild voor € 50,00 altijd leuk om eens te proberen, anders wordt het Marktplaats.

Benieuwd naar de boxen van € 100,00!!! Baal nog steeds dat ik er geen 1 heb.. (vrijdagavond naar de HHB met vrouwlief..) In de trein met mobiel en 4G is niet echt handig om te hunten.. Volgende hunt dus maar lekker thuis blijven en de box eens scoren.. Laatste was 3 hunts geleden.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaZnGaNL schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:21:
[...]

True, maar ja, dit is denk ik beter voor iBOOD ipv weg te gooien. (Kost ze denk ik weer storingskosten aangezien dit denk ik niet bij het restafval mag?)

Maar voor de rest wel nette boxen! Met name de robot stofzuiger, had ik graag gewild voor € 50,00 altijd leuk om eens te proberen, anders wordt het Marktplaats.

Benieuwd naar de boxen van € 100,00!!! Baal nog steeds dat ik er geen 1 heb.. (vrijdagavond naar de HHB met vrouwlief..) In de trein met mobiel en 4G is niet echt handig om te hunten.. Volgende hunt dus maar lekker thuis blijven en de box eens scoren.. Laatste was 3 hunts geleden.
Die andere zijn inderdaad wel dik in orde zeg :)
Spijtig dat ik er ook geen heb kunnen scoren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Anoniem: 694866 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:24:
[...]

Die andere zijn inderdaad wel dik in orde zeg :)
Spijtig dat ik er ook geen heb kunnen scoren ;(
offtopic:
Volgende keer wij maar eens 1 scoren? :)

[ Voor 3% gewijzigd door BaZnGaNL op 02-03-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
BaZnGaNL schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:24:
[...]

offtopic:
Volgende keer wij maar eens 1 scoren? :)
Dan doe ik ook weer mee :P Als iBood dan maar wél de bestelling goed verwerkt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 743853

Anoniem: 694866 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:17:
[...]

Was mijn bericht, was te lui om te registreren hier maa dan maar toch gedaan nu :)
Ja, is toch redelijk frustrerend om te lezen hier wat anderen krijgen, had al tevreden geweest met zo 1 lytro camera, altijd van vreemde camera's gehouden :)
Twee hunts geleden had ik een doos van 100 euro waar echt alleen maar brol inzat, na ongeveer een maand heen en weer praten met de helpdesk kwam het uit dat er eigenlijk nog een Canon SLR in moest zitten die ze me dan toch opgestuurd hebben. De doos was toen duidelijk al opengemaakt, en deze keer was het ook niet echt goed dichtgeplakt. Hoop dat het zoiets is, van Belgie terugsturen is namelijk heel duur :P

En ik was niet helemaal compleet met men lijst, er zaten ook nog een valuepack AA batterijen bij :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• matroosoft
  • Laatst online: 15:30

matroosoft

Lone Christian

Anoniem: 743853 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:40:
[...]

Was mijn bericht, was te lui om te registreren hier maa dan maar toch gedaan nu :)
Ja, is toch redelijk frustrerend om te lezen hier wat anderen krijgen, had al tevreden geweest met zo 1 lytro camera, altijd van vreemde camera's gehouden :)
Twee hunts geleden had ik een doos van 100 euro waar echt alleen maar brol inzat, na ongeveer een maand heen en weer praten met de helpdesk kwam het uit dat er eigenlijk nog een Canon SLR in moest zitten die ze me dan toch opgestuurd hebben. De doos was toen duidelijk al opengemaakt, en deze keer was het ook niet echt goed dichtgeplakt. Hoop dat het zoiets is, van Belgie terugsturen is namelijk heel duur :P

En ik was niet helemaal compleet met men lijst, er zaten ook nog een valuepack AA batterijen bij :D
Welkom! :) sterft is vandaag geüpgraded van lurker naar tweaker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matroosoft schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:42:
[...]

Welkom! :) sterft is vandaag geüpgraded van lurker naar tweaker. :+
Alleen bij hunts, om gefrustreerd te raken aan blijkbaar iedereen anders die een vele betere doos weet te bemachtigen :) Begin te denken dat ze discrimineren tegen Belgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:39
Je gaat toch ook niet zitten voor een box, tijd is in mijn ogen geld. De kans dat je daarnaast een topbox hebt is ook nog eens uitermate klein.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frolow
Wat doe je in dit topic? :P De hele hunt is één groot wachtfestijn op iets leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
Als ik dit zie en terugdenk aan mijn fietstassen, te kleine shirts, te grote schoenen, etc-box... Dan hebben ze er in ieder geval van geleerd (een beetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NotSoSteady schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:03:
Je gaat toch ook niet zitten voor een box, tijd is in mijn ogen geld. De kans dat je daarnaast een topbox hebt is ook nog eens uitermate klein.
De twee keer dat ik een doos heb kunnen krijgen, is toen ik men computer aanzette en de ibood pagina opende terwijl er een langs kwam dus ik sta echt niet te wachten daarop hoor. Je zou zeggen, dat is geluk hebben, maar dan krijg je zo'n boxen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
Anoniem: 743853 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:13:
[...]

De twee keer dat ik een doos heb kunnen krijgen, is toen ik men computer aanzette en de ibood pagina opende terwijl er een langs kwam dus ik sta echt niet te wachten daarop hoor. Je zou zeggen, dat is geluk hebben, maar dan krijg je zo'n boxen ;)
Als er een hunt is heb ik meestal wel de pagina openstaan en wacht ik tot ie voorbij komt. Dit keer is voor mij de eerste keer dat ik een box heb omdat ik normaliter altijd verslagen wordt door de bad gateway :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:44
Helemaal vergeten dat hier een hunttopic is, wel gehunt maar niet hier gepost :)
Na de deceptie van de vorige box met de hunt van november heb ik bewust daar niet voor gekeken deze keer, ook wel eens leuk om alle mensen te zien stressen op 1dagskoopjes in de chatbox terwijl ik rustig achterover zit :P
M'n vorige box was het enige fatsoenlijke de spotify-speaker maar die had ik toen nog niet nodig omdat ik nog een prima werkend setje boxen had staan, helaas hebben die inmiddels de geest gegeven :+ Bij deze hunt dus maar de Phillips Fidelio-speakers met Bluetooth besteld, die van 80 euro. Verzenddatum staat ook op 11 maart bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeedForRight
AFT0570 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:36:
M'n vorige box was het enige fatsoenlijke de spotify-speaker maar die had ik toen nog niet nodig omdat ik nog een prima werkend setje boxen had staan, helaas hebben die inmiddels de geest gegeven :+ Bij deze hunt dus maar de Phillips Fidelio-speakers met Bluetooth besteld, die van 80 euro. Verzenddatum staat ook op 11 maart bij mij :)
Ik heb die vorige week eindelijk mogen terugsturen :)... en vandaag kreeg ik de melding dat binnen 5-10 dagen het geld terug op mijn rekening staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

EvolutionX schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:57:
Bizar zeg! :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02-2023
NeedForRight schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:02:
[...]

Ik heb die vorige week eindelijk mogen terugsturen :)... en vandaag kreeg ik de melding dat binnen 5-10 dagen het geld terug op mijn rekening staat.
Waarom heeft dat zo lang moeten duren dan? Is dat een ingewikkeld proces of hindert iBood de afhandeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeedForRight
Michielgb schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:42:
[...]

Waarom heeft dat zo lang moeten duren dan? Is dat een ingewikkeld proces of hindert iBood de afhandeling?
Ik denk dat ze mij gewoon vergeten waren ... En eigen fout is wel dat ik zelf niet veel druk erachter gezet heb met het gedacht dat negatief werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
NeedForRight schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:47:
[...]

Ik denk dat ze mij gewoon vergeten waren ... En eigen fout is wel dat ik zelf niet veel druk erachter gezet heb met het gedacht dat negatief werkt.
Ze zijn niet altijd even snel daar... Heb een keer 3 maanden mogen wachten voordat ik reactie kreeg dat ik iets terug mocht sturen. Gelukkig ging het om een artikel van 15euro maar dan nog.. Service staat niet hoog in het vaandel bij iBood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeedForRight
Decipher666 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:16:
[...]

Ze zijn niet altijd even snel daar... Heb een keer 3 maanden mogen wachten voordat ik reactie kreeg dat ik iets terug mocht sturen. Gelukkig ging het om een artikel van 15euro maar dan nog.. Service staat niet hoog in het vaandel bij iBood..
Haha, ja mijn eerste iBood doos vorig jaar heb ik ook 2 maand op gewacht. Had wel een volledige IT doos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Zijn er nog meer mensen op tweakers die dozen hebben en de inhoud willen posten? Ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wil toch eigenlijk best wel foto's zien van die boxen met maar 1 artikel.

Is toch wel erg extreem, net als die alles in 10 voud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
_Heisenberg_ schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:57:
Zijn er nog meer mensen op tweakers die dozen hebben en de inhoud willen posten? Ben wel benieuwd!
Denk dat dit het qua €50 boxen wel was, het is nu afwachten op de verzending van de €100 boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:28
Frolow schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:27:
[...]

Denk dat dit het qua €50 boxen wel was, het is nu afwachten op de verzending van de €100 boxen.
Ik voorspel veel kleding in maatje S, M of XXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-05 10:19

thof

FP ProMod
skdevil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:14:
50 euro dozen restant van de vorige keer? Gezien de 100 euro dozen pas 11 maart verzonden worden :)
Nah, wellicht dat ze retour gekomen €50 boxen combineren tot de €100 boxen :+

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
thof schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:44:
[...]

Nah, wellicht dat ze retour gekomen €50 boxen combineren tot de €100 boxen :+
Zolang het geen kleding doos is ben ik al een heel eind tevreden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:38
Wat krijgen we weinig uitpak foto's/verslagen te zien.... jammer ;)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenkie64
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-05 07:34
Ik wil best een unboxing plaatsen, maar moet helaas nog weekje wachten tot de box er is. Voor het eerst in 6 jaar gescoord, inderdaad zoals zovelen zeggen, geluk hebben met F5. Ik kreeg (dacht ik) 1 bad gateway voor de captcha en 1 erna. Voor de rest werd het meteen geladen.
Ben wel benieuwd. Zo'n stofzuiger kan ik wel gebruiken :)
Vrouwtjelief wil nu al dat ik twee keer per week stofzuig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
frenkie64 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:50:
Ik wil best een unboxing plaatsen, maar moet helaas nog weekje wachten tot de box er is. Voor het eerst in 6 jaar gescoord, inderdaad zoals zovelen zeggen, geluk hebben met F5. Ik kreeg (dacht ik) 1 bad gateway voor de captcha en 1 erna. Voor de rest werd het meteen geladen.
Ben wel benieuwd. Zo'n stofzuiger kan ik wel gebruiken :)
Vrouwtjelief wil nu al dat ik twee keer per week stofzuig.
Als zij de andere dagen van de week zuigt is dat een goede deal toch? :+

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
Ook een €100 doos weten te bemachtigen. Verwachte verzenddatum 11 maart.

Was eigenlijk heel simpel, was eerst nog aan het twijfelen of ik het zou doen, klikte pas 15 seconde later op bestellen en kwam in 1 keer door :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-05 20:32
tot nu toe maar 1 persoon box ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeedForRight
lhyeung schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:38:
tot nu toe maar 1 persoon box ontvangen?
2 50 euro boxen gepost in dit topic dus die van 50 waren sowieso al verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-05 20:32
Thx, had te snel over de tweede box gescrolld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 16:32
Foxpat schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:00:
Ook een €100 doos weten te bemachtigen. Verwachte verzenddatum 11 maart.

Was eigenlijk heel simpel, was eerst nog aan het twijfelen of ik het zou doen, klikte pas 15 seconde later op bestellen en kwam in 1 keer door :O
Dus jij gaat mij vertellen dat jij na 15 seconden wachten op je luie gemakje een box wist te krijgen?
Ik was bij alle boxen binnen no time op de betalingspagina en keer op keer viste ik achter het net door bad gateway meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
Zal ik het ook nog ff erger maken. Zat constant achter de pc en het lukte niet met de boxen. Toen zat ik beneden even bij de vrouw des huizes op de telefoon. En ik heb gewoon een box weten te bemachtigen via mijn telefoon. Dat is volgens mij nog nooit iemand gelukt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:40
toos87 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:46:
Zal ik het ook nog ff erger maken. Zat constant achter de pc en het lukte niet met de boxen. Toen zat ik beneden even bij de vrouw des huizes op de telefoon. En ik heb gewoon een box weten te bemachtigen via mijn telefoon. Dat is volgens mij nog nooit iemand gelukt :P.
Ja hoor, hier ook gewoon op mn phone. Vroeger met de oude site trouwens ook vaak genoeg. :)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
Glasya schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:31:
[...]

Dus jij gaat mij vertellen dat jij na 15 seconden wachten op je luie gemakje een box wist te krijgen?
Ik was bij alle boxen binnen no time op de betalingspagina en keer op keer viste ik achter het net door bad gateway meldingen.
Yup. Echt op m'n dooie gemakje. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Glasya schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:31:
[...]

Hier ook, met een beetje slim F5'en kom je er wel doorheen. Het hangt allemaal af van de bestelpagina, als je daar continu 'bad gateway' krijgt en niet in de wachtrij komt kan je het vergeten.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
Op YouTube staat een recent unboxing filmpje van een Duitser: YouTube: iBood Box unboxing Deutschland Januar 2016 100€

Aan de omschrijving te zien is hij niet tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DonkMatt schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:28:
Op YouTube staat een recent unboxing filmpje van een Duitser: YouTube: iBood Box unboxing Deutschland Januar 2016 100€

Aan de omschrijving te zien is hij niet tevreden.
Er staat nog een unboxing van een Duitse €100, zowat volledig dezelfde inhoud :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -d-

-d-

Ja die dozen zien er karig uit :(
Als ze nou alle troep aan die Duitsers geven .... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Ik hoop niet op zo'n kledingdoos met enkele refurbished oude electronica, die Duitse zijn iig retourboxen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:40
Ja, die zou in mijn geval ook retour gaan. Maar zover is het nog niet, gewoon afwachten en duimen ;)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 16:32
Dubbeldrank schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Hier ook, met een beetje slim F5'en kom je er wel doorheen. Het hangt allemaal af van de bestelpagina, als je daar continu 'bad gateway' krijgt en niet in de wachtrij komt kan je het vergeten.
Wat is dan slim F5'en, want ik F5 net zolang totdat hij weer verbinding maakt, en dan kom je wederom op de checkout pagina, kies je paypal, ga je akkoord met de voorwaarden, en knalt hij er weer uit, dat krijg je dan 10x achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Glasya schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:06:
[...]

Wat is dan slim F5'en, want ik F5 net zolang totdat hij weer verbinding maakt, en dan kom je wederom op de checkout pagina, kies je paypal, ga je akkoord met de voorwaarden, en knalt hij er weer uit, dat krijg je dan 10x achter elkaar.
Tot daar ja, en dan is het een kwestie van geluk hebben dat je niet meteen bad gateway krijgt, maart dat je in de wachtrij komt. Als je dat ziets staan dan ben je er eigenlijk wel zeker van dat je een box hebt. Dat weet je echter pas echt zeker als het bedrag van je rekening afgeschreven is.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
Glasya schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:06:
[...]

Ik klikte op "ik neem er een" en kreeg na enkele seconden een 502. Even gewacht en vernieuwd, weer 502, weer vernieuwd, toen betaalpagina. PayPal gekozen, verder tot bevestiging en toen moest ik wachten. Na enkele seconden werd ik doorgelinkt naar PayPal, kreeg toen PayPal betaalpagina, alles ingevuld, weer 502. Weer vernieuwd en toen kreeg ik de bevestigingspagina. Geld was afgeschreven en na enkele uren had ik de bevestiging in de mail.

Dus ja, het is doorzetten en geluk hebben. Vorige keer kwam ik er met F5'en ook niet doorheen en nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devalph
  • Laatst online: 21-05 07:46
Ik heb ook een €100,- box bemachtigd! M'n eerste na een jaar of 6 hunten.
Ook verzenddatum 11 maart. Vol verwachting klopt ons hart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik baal wel dat mijn zwarte Nexus eind deze week pas komt :( En dan 2 dagen erna gewoon weer heel de dag de Nexus in de aanbieding op de site, misschien handig als je eerste de vorige batch uitlevert?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Afvalzak schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:09:
Ik baal wel dat mijn zwarte Nexus eind deze week pas komt :( En dan 2 dagen erna gewoon weer heel de dag de Nexus in de aanbieding op de site, misschien handig als je eerste de vorige batch uitlevert?
Voor die 30 euro korting vergeleken met andere betrouwbare websites had ik hem toch echt ergens anders besteld i.v.m de topgarantie en service van iBood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mr. Jummy schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:12:
[...]

Voor die 30 euro korting vergeleken met andere betrouwbare websites had ik hem toch echt ergens anders besteld i.v.m de topgarantie en service van iBood :+
Mjah, garantie ga ik wel bij LG halen, meeste bestellingen van mijn zijn binnen 3 dagen wel binnen via iBood dus dit was even een tegenvaller.
Maar als mijn huidige telefoon het niet meer deed dan had ik wel via een betrouwbaardere partij besteld ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Afvalzak schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:24:
[...]

Mjah, garantie ga ik wel bij LG halen, meeste bestellingen van mijn zijn binnen 3 dagen wel binnen via iBood dus dit was even een tegenvaller.
Maar als mijn huidige telefoon het niet meer deed dan had ik wel via een betrouwbaardere partij besteld ;)
LG kan na een jaartje zeggen van jammer joh, de fabrieksgarantie is voorbij. En dan lig je lekker met iBood in de clinch :+

offtopic: Maar scheelt dat LG wel coulant is, mocht Nexus 5 laten repareren bij LG toen die 1 week buiten garantie kapot ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
En is het al 11 maart? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonkMatt
11 maart verwachte verzending. Werkelijke verzending: 8 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
DonkMatt schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:09:
[...]

11 maart verwachte verzending. Werkelijke verzending: 8 april.
Hoop doet leven... Ben heel benieuwd namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05 17:30
Er lijken bijzonder veel spullen op 11 maart te staan. Ik heb 2 aparte items besteld in de hunt (Geen Boxen 8) ), beiden staan op 11 maart, evenals veel boxen lees ik hier.

ben benieuwd of ze ook zoveel gaan leveren op die dag. Zelf nog nooit veel problemen gehad met Ibood levering, maar als je het 'trage levertijden' topic door scrollt wordt je niet vrolijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenkie64
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-05 07:34
Staat nog steeds verzending op de 11e. :(
Zou bijna nerveus worden of zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Mr. Jummy schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:12:
Niet eens. Mijn Nexus 5 die ik twee jaar geleden bij Ibood kocht, ging kapot. Hij is niet meer te maken zegt iBood en stort het volledige bedrag terug. Heb daar nu de Nexus 5X besteld. Levertijd overigens ook 11 maart, ben benieuwd :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jummy
ago schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:19:
[...]

Niet eens. Mijn Nexus 5 die ik twee jaar geleden bij Ibood kocht, ging kapot. Hij is niet meer te maken zegt iBood en stort het volledige bedrag terug. Heb daar nu de Nexus 5X besteld. Levertijd overigens ook 11 maart, ben benieuwd :*)
Dat is dan inderdaad wel netjes van iBood. Maar er zijn genoeg horror verhalen te vinden in het levertijdentopic van iBood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
De verhalen zijn ook echt rampzalig, ik heb zelf gelukkig nog nooit problemen gehad.
Ben er wel achter gekomen dat bellen een betere optie is als een mail te sturen tenzij je veel geduld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Via de PostNL omgeving zie ik dat er een pakje (100euro box) van iBood is aangemeld om morgen afgeleverd te worden. Zo voor het weekend zou dat super zijn :)

Verzending staat volgens mijn iBood op 11 maart. Duimen maar.

[ Voor 21% gewijzigd door FlyEragon op 10-03-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
FlyEragon schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:22:
Via de PostNL omgeving zie ik dat er een pakje (100euro box) van iBood is aangemeld om morgen afgeleverd te worden. Zo voor het weekend zou dat super zijn :)

Mijne is nog niet aangemeld, had de €100 box van 21.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incmve
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-05 13:06

incmve

maredana.nl

Bij mij is hij ook al aangemeld
Verwacht bezorgmoment
Morgen 11 maart
10:00 - 12:00 uur

Mijn YT kanaal - Mijn domotica blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devalph
Bij mij nog geen activiteit in mijn iBood account helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 12:30
Bij mij ook niet, ik heb 2 producten besteld die morgen verzonden gaan worden als ik de lijst moet geloven.

Belkin bleutooth toetsenbord voor de iPad van mijn opa (Gaat hij vast handig vinden).
En een d-light sfeer verlichting voor in mijn woonkamer.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devalph
FlyEragon schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:22:

Al een gewicht bekend? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
incmve schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:41:
Bij mij is hij ook al aangemeld
Verwacht bezorgmoment
Morgen 11 maart
10:00 - 12:00 uur
Kan je het bezorgadres nog aanpassen in mijn ibood?
Normaal kon je daar altijd aan zien of ze iets aan het doen waren maar volgens mij loopt de website nogal achter de laatste tijd.

[ Voor 20% gewijzigd door skdevil op 10-03-2016 13:02 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste

Let op:
Geen V&A posts