Jij snapt het helemaalyasaka schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:30:
Ik begrijp toch nog steeds niet waarom je een doos zou kopen waarvan je niet weet wat erin zit. Ze beloven dan wel een meerwaarde. Maar wat als je met de inhoud zo goed als niets kan doen ? Wat doe je dan ? Alles te koop aanbieden ?
Wat dacht je van de doos terugsturen?yasaka schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:30:
Ik begrijp toch nog steeds niet waarom je een doos zou kopen waarvan je niet weet wat erin zit. Ze beloven dan wel een meerwaarde. Maar wat als je met de inhoud zo goed als niets kan doen ? Wat doe je dan ? Alles te koop aanbieden ?
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
100 euro <> een (bijna) gratis gokje
een (bijna) gratis gokje is in mijn ogen +- 1 euro
Je stuurt t terug. Krijgt je geld terug. Het enige wat je betaald zijn dan de retour verzendkostenyasaka schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:36:
100 euro <> een (bijna) gratis gokje
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
NUrolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:23:
Verdomme, 4-seizoenen dekbed van cinderella en box gemist. Het is toch van de zotte. Altijd komen die dingen op verkeerde tijden.
Held thanks, besteld. Toch nog geen groot fiasco
👍👍rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:41:
[...]
Held thanks, besteld. Toch nog geen groot fiasco
Nu nog ff 100 of 50 box en dan is het compleet.
Die komt om 23:59rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:46:
[...]
-
Helaas geen NAS meer in de hunt vandaag. Of NAS schijven.
Haha ze mogen die dingen inderdaad wel eens 's nachts aanbieden in plaats van alleen maar overdag. Maak ik ook alleen maar kans.
Denk bestel er zelf ook 1, als ik de prijzen moet geloven is dit echt wel een mooie prijs. BEN IK INEENS NIET MEER INGELOGD 😕rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:46:
[...]
Jij en genoeg anderenrolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:48:
[...]
Haha ze mogen die dingen inderdaad wel eens 's nachts aanbieden in plaats van alleen maar overdag. Maak ik ook alleen maar kans.
Boxen zijn ook weleens om een uur of 3 s'nachts langsgekomen.
Maar meestal komt er in de laatste 10-15 minuten nog wel eentje langs..
Going out with a bang
-
Prepare yourself you must.Flamingo BB schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:49:
[...]
Denk bestel er zelf ook 1, als ik de prijzen moet geloven is dit echt wel een mooie prijs. BEN IK INEENS NIET MEER INGELOGD 😕
Overdag heb ik ook minder tijd. De boxen die ik ooit gescoord heb waren meestal 's nachts idd.
Heb alles van Cinderella en van der leen. Mijn 4 seizoenen ding aan me kameraad gegeven en zelf nieuwe besteld.Flamingo BB schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:49:
[...]
Denk bestel er zelf ook 1, als ik de prijzen moet geloven is dit echt wel een mooie prijs. BEN IK INEENS NIET MEER INGELOGD 😕

In de afgelopen 3 hunts iig nietEdd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:51:
[...]
Jij en genoeg anderen
Boxen zijn ook weleens om een uur of 3 s'nachts langsgekomen.
Maar meestal komt er in de laatste 10-15 minuten nog wel eentje langs..
Going out with a bang
[ Voor 5% gewijzigd door rolandos582 op 26-02-2016 22:58 ]
Voor blauwe tanden zekerTandenborstel met Bluetooth
ora et labora
Geen nood, er komt nog wel een tas voorbij...sambalbaj schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:16:
Ah, jammer de sokken gemist.
... Je hébt soms van die dagen ...
Ik was eigenlijk op zoek naar een rugtas, Nexus of iPhone.. Komen die nog langs? Want ik heb ze allemaal gemist....sleezball schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:18:
[...]
Geen nood, er komt nog wel een tas voorbij...
-
Oooh, maar dan ben je nog ruim op tijd voor de Sandisk SSD's en de Curver doosjes...Edd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:20:
[...]
Ik was eigenlijk op zoek naar een rugtas, Nexus of iPhone.. Komen die nog langs? Want ik heb ze allemaal gemist....
Ik heb zo'n 400X2S en gebruik hem bijna dagelijks om media vanaf mijn NAS te spelen.Kenhas schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:32:
Ben wel aan het zoeken naar een opvolger voor mijn Dune mediaplayer maar reviews over de Mede8er MED400X2s zijn toch niet zo heel positief
999 van de 1000 bestanden speelt hij foutloos af.
40 euro is een schijntje voor een mediaplayer, en ik heb dus een reserve gekocht, of om iemand cadeau te doen.
Het is zon super mooie deal deze 2x 32GB sandisk ultras voor 16.95.. Maar die 5.95 verzending verpest het
"Soon is not as good as now"
Daarom zag ik er ook maar vanaf.Monne schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:30:
Het is zon super mooie deal deze 2x 32GB sandisk ultras voor 16.95.. Maar die 5.95 verzending verpest het
Nou bij deze! Materiaal om te knallen.Edd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:34:
Kom op iBood. Het laatste half uurtje nog even knallen
[ Voor 6% gewijzigd door Emgeebee op 26-02-2016 23:40 ]
Haha, inderdaad
Weer genaaid dus...Edd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:41:
[...]
Ik kan alleen kiezen uit Tingle Me of Pleasure Me.. Ik wil juist Intimate Feel
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
LUH-3417 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:42:
Hé, jammer. Double XXXL Mega Large Gigantor Edition zit er niet bij.
Is dit nou nog steeds die Oral B?
Twee potjes CoD gedaan tussendoor..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nou, vooruit, mijn batterijen zijn bijna op, dus deze maar genomen!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Ff verversen...Famous schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:45:
Is dit nou nog steeds die Oral B?
Had het in de gaten, gaat normaal automatisch
Sowieso nog even de box om 12:00, alles in de soep en dan om 00:09 de dag aanbieding.
kaars gaat uit. Tot de volgende hunt!!
Niet eens een afbeelding, nice!
23.59 kwam er nog erg dus zei iemand. Waar blijft ie dan?
0:01 still hunting
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ze zijn vergeten het knopje in te drukken..
00.02: ik zie nog lampjes... Toch een derde dag?
Ik krijg nu wel een bel te horen bij elke refresh
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ze hebben misschien een mail uitgestuurd, maar dat duurt nog 4,5 uur voordat die aankomtPietervs schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:02:
00.02: ik zie nog lampjes... Toch een derde dag?
-
Heeft al 3 keer gebeld, maar zie niets anders komen...
Kwam inderdaad omdat ik hem zelf ververs...
Kwam inderdaad omdat ik hem zelf ververs...
[ Voor 33% gewijzigd door edwin90 op 27-02-2016 00:04 ]
Ik heb die bel al 100x laten bellen in de hoop dat ik een easter egg vind en een box krijg, maar no luckWHiZZi schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:03:
Ik krijg nu wel een bel te horen bij elke refresh
-
Blijf nu random die bel horen... Elke keer weer snel kijken of er weer een box is
Eeeeennnnn ik ben weg...
Zo eindigen.... tssskk

Zo eindigen.... tssskk
Ja! Scheer je weg!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
aww, nu echt over met een scheerapparaat
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
De boxen zijn toch al opBobbit73 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:04:
YES!! the hunt gaat door!!
Speciaal om die 2-daagse baard die tijdens de hunt is gegroeid weg te halen..
Niet echt geweldige hunt om eerlijk te zijn. Veel producten die maar 1x zijn langsgekomen en veel niet interessant genoeg qua prijs. jammer.
Niet echt geweldige hunt om eerlijk te zijn. Veel producten die maar 1x zijn langsgekomen en veel niet interessant genoeg qua prijs. jammer.
-
Vond het wel leuk om die aanbiedingen voorbij te zien komen, maar helaas kwamen de producten die ik op het oog had (en eerder al eens voorbij waren gekomen) niet meer opnieuw in de aanbieding.
Volgende keer beter!
Ook 2 of 3 keer een box in de aanbieding gezien, maar die hoef ik niet zo nodig
Volgende keer beter!
Ook 2 of 3 keer een box in de aanbieding gezien, maar die hoef ik niet zo nodig
T was wel gezellig hier en dat is toch het belangrijkste

1 box van €100 en dat is het wel. Viel me inderdaad tegen, heel veel van hetzelfde. Hopen dat die box wat voorstelt.
Nou, leuke hunt. Box kunnen scoren dus we komen terug hier als ie binnen in... Spannend
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Da's pech: hunt weg... 
2 SSD's gescoord, hopen dat die een beetje snel komen.
2 SSD's gescoord, hopen dat die een beetje snel komen.
Achja toch nog op de valreep zo´n cinderella 4 seizoenen dekbed maar fuck die box dan maar.
Gewoon die pc van je naast je bed zetten, warmte zat.rolandos582 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:17:
Achja toch nog op de valreep zo´n cinderella 4 seizoenen dekbed maar fuck die box dan maar.
Zie jullie bij de volgende hunt. Trusten.
Valt helaas vies tegen. Komt nauwelijks warmte vanaf. Maar mooie opmerking verderMichielgb schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:18:
[...]
Gewoon die pc van je naast je bed zetten, warmte zat.
Zie jullie bij de volgende hunt. Trusten.

Gebruiken we dit topic ook voor de inhoud van de boxen? Ben benieuwd of het wederom zo teleurstellend is als de vorige keer en dat ik maar blij moet zijn dat ik er geen heb ontvangen.
Goedemorgen, bevestiging van de 21:00 box in m'n mailbox zie ik. Wanneer deze binnen is laat ik weten wat erin zit, mits het de moeite is. Anders zeg ik "return to sender".
Het is me wederom gelukt om niets te kopen.
Geprobeerd: 1 box, dat lukte natuurlijk niet. Ik wilde wel een mes, maar die heb ik maar 1 keer langs zien komen.
Geprobeerd: 1 box, dat lukte natuurlijk niet. Ik wilde wel een mes, maar die heb ik maar 1 keer langs zien komen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Heb normaal gezien de box maar nog altijd geen bevestigins mail gehad vet raar.geld is wel eraf gegaan
Triest? Denk je dat ze verzoekjes doen ofzo? Het is een normaal commercieel bedrijf en blijkbaar hebben ze geen deal kunnen maken met Samsung of Sonos. Heeft absoluut niets met triest zijn te maken. Als je 't zo graag wilt koop je 't toch gewoon in de winkelStark schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 09:57:
Geen Samsung JS8000L en geen Sonos. Triest van iBood.
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
Dat heeft niks met triest en verzoekjes te doen maar ligt meer in het feit dat deze producten aangekondigd zijn. Zie deze post:
Mr. Jummy in "[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 februari 2016"
Mr. Jummy in "[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 februari 2016"
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
lol je hebt gelijk das wel een fail ja. aankondigen deze items komen langs met deze prijs en dan komen ze niet langs.
denk dat ik de hunt 4/5 uur gevolgd heb rookmelders gekocht en veder mij er niet echt druk over gemaakt. vorige hunt nog zo veel mogelijk gekeken maar dat viel zo tegen dat ik nu geen interesse had
denk dat ik de hunt 4/5 uur gevolgd heb rookmelders gekocht en veder mij er niet echt druk over gemaakt. vorige hunt nog zo veel mogelijk gekeken maar dat viel zo tegen dat ik nu geen interesse had
[ Voor 17% gewijzigd door hjvg op 27-02-2016 11:23 ]
Lees anders ff de aangekondigde deals, de Sonos en S8000L TV van Samsung is aangekondigd voordat de hunt begon. Zie: Mr. Jummy in "[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 februari 2016"Praetextatus schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 10:55:
[...]
Triest? Denk je dat ze verzoekjes doen ofzo? Het is een normaal commercieel bedrijf en blijkbaar hebben ze geen deal kunnen maken met Samsung of Sonos. Heeft absoluut niets met triest zijn te maken. Als je 't zo graag wilt koop je 't toch gewoon in de winkel
Als je dan de twee dagen de aanbiedingen in de gaten bent aan het houden en het komt nooit voorbij. Ja dat is best triest dat ze leugens vertellen. Of vind je niet?
QFT!Senui schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:51:
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit wel eens de slechtste hunt ooit gaat worden
Nickname does not reflect reality
Ik heb eindelijk weer eens een box te pakken, hopelijk is er de afgelopen tijd genoeg duur spul geretourneerd om er deze hunt een ouderwetse topbox van te maken

Hoop het voor je! Elke nieuwe hunt is voor mij meer en meer deceptie. Heb deze dan ook heel sporadisch even bekeken en het niveau van de "aanbiedingen" was mijns inziens echt dramatisch. Was blij dat 'ie voorbij wascoyote1980 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:07:
Ik heb eindelijk weer eens een box te pakken, hopelijk is er de afgelopen tijd genoeg duur spul geretourneerd om er deze hunt een ouderwetse topbox van te maken
Niet dat ik verder nog dure dingen koop op deze site, heb voldoende garantie geneuzel meegemaakt om dat in ieder geval echt nooit meer te doen. Een tv o.i.d. daar aanschaffen vind ik bijzonder dapper
Toch benieuwd wat er in je doos zit echter
Nickname does not reflect reality
Jij weet net zo goed als ik dat duur geretourneerd spul zelden in de boxen terecht komt; dat kunnen ze namelijk makkelijker doorverkopen aan kleine zakenlui die hier hun werk van maken.coyote1980 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:07:
[...]
Reken eerder op opgekocht marktspul uit rook- en waterschadewinkels, faillissementen van kleine zaakjes en oude zolderzooi van iBoodmedewerkers dat ze op Koningsdag niet kwijt raken.
Neemt niet weg dat er enkele geinige elektronische gadgets tussen kunnen zitten, maar het zal mij benieuwen of er daadwerkelijk items van een degelijke dagwaarde in zitten. De tijd van nieuwe laptops, gevulde NASsen, receivers en gesealde mobiele telefoons in de Box ligt immers ver achter ons.
Hunt is niet meer wat het geweest is. Het prijsverschil is voor mij te klein om een impulsaankoop te rechtvaardigen.
Dan zoek ik op de pricewatch wel het product dat ik echt nodig heb voor een paar tientjes extra.
Dan zoek ik op de pricewatch wel het product dat ik echt nodig heb voor een paar tientjes extra.
Dat kun je allemaal wel zeggen, en dat weet ik natuurlijk inderdaad net zo goed als jij, maar als je een box gescoord hebt mag je jezelf tot je hem hebt toch wel even rijk rekenen?DonkMatt schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:24:
[...]
Jij weet net zo goed als ik dat duur geretourneerd spul zelden in de boxen terecht komt; dat kunnen ze namelijk makkelijker doorverkopen aan kleine zakenlui die hier hun werk van maken.
Reken eerder op opgekocht marktspul uit rook- en waterschadewinkels, faillissementen van kleine zaakjes en oude zolderzooi van iBoodmedewerkers dat ze op Koningsdag niet kwijt raken.
Neemt niet weg dat er enkele geinige elektronische gadgets tussen kunnen zitten, maar het zal mij benieuwen of er daadwerkelijk items van een degelijke dagwaarde in zitten. De tijd van nieuwe laptops, gevulde NASsen, receivers en gesealde mobiele telefoons in de Box ligt immers ver achter ons.
We gaan het zien, 11 maart wordt hij volgens plan verzonden, dus 12 maart kan ik mijn Surface Pro 4, Nikon D7200, DS216+ en Ferrari unboxen
je bent de sonos play 1 en Samsung UE55JS8000L nog vergeten aangezien ze die aanbiedingen voor de hunt al aangekondigd hebben maar niet in de hunt langs zijn geweest worden deze nu ook in iedere box gedaancoyote1980 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:31:
[...]
We gaan het zien, 11 maart wordt hij volgens plan verzonden, dus 12 maart kan ik mijn Surface Pro 4, Nikon D7200, DS216+ en Ferrari unboxen
Correctie: refurbished Ferraricoyote1980 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:31:
[...]We gaan het zien, 11 maart wordt hij volgens plan verzonden, dus 12 maart kan ik mijn Surface Pro 4, Nikon D7200, DS216+ en Ferrari unboxen
Nee, dan vindt ik dat je helemaal gelijk hebt en is dit een stinkactie geweest van ibood en valt dit onder misleiding.Stark schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:40:
[...]
Lees anders ff de aangekondigde deals, de Sonos en S8000L TV van Samsung is aangekondigd voordat de hunt begon. Zie: Mr. Jummy in "[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 februari 2016"
Als je dan de twee dagen de aanbiedingen in de gaten bent aan het houden en het komt nooit voorbij. Ja dat is best triest dat ze leugens vertellen. Of vind je niet?
1 van de vele redenen om toch gewoon niet bij hen te kopen. Doe ik ook namelijk niet. Gewoon wachten op een btw actie oid en dan kopen. Krijg je er gratis wat betere after sales nog bij ook
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
Heb de Nexus 5x 32GB, toch wel aanmerkelijk goedkoper dan ergens anders
diskeltische lurker
Let op:
Geen V&A posts
Geen V&A posts