Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Voor die prijs wil je hem niet eens winnenEdwinB schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:04:
Cool spel hoor Tomb Raider. Afgelopen weken gespeeld en echt een aanrader! Mocht je hem niet winnen dan kun je hem ook voor $ 1 kopen op: https://gamechangercharit...=donate.event&eventID=520
LVL1, GfT:

[ Voor 16% gewijzigd door Cybergamer op 30-03-2016 03:10 ]
En weg....EdwinB schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:04:
Cool spel hoor Tomb Raider. Afgelopen weken gespeeld en echt een aanrader! Mocht je hem niet winnen dan kun je hem ook voor $ 1 kopen op: https://gamechangercharit...=donate.event&eventID=520
SOLD OUT - NO CODES LEFT (as of 3/29 830 PM PT)
Zijn er nog genoeg te winnen, maar wel snel gegaan maar ook wel te verwachten.Yuri_MB schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:36:
[...]
En weg....
SOLD OUT - NO CODES LEFT (as of 3/29 830 PM PT)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

EDIT: zie dat ik deze game per ongeluk op zondag heb laten aflopen...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Stuur me een berichtje als je een key gebruikt hebt zodat ik de key kan schrappen
lol ik heb die game ook een keer gewonnen via steamgift. Gave gameNegativeFreak schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:10:
Mijn 100ste GA. Speciaal voor de Tweakers!
[afbeelding]
uiteraard gefeliciteerd
Floksor
thxal capone226 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:44:
3x Ace of Words
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Stuur me een berichtje als je een key gebruikt hebt zodat ik de key kan schrappen
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Gratis: Normality https://www.indiegala.com/store#giveaway
[ Voor 65% gewijzigd door nl1jht op 02-04-2016 14:33 ]
33% korting op Spellblast
66% korting op Drift Streets Japan
90% korting op Data Hacker: Initiation
Stuur me een berichtje met je steamnaam
[ Voor 14% gewijzigd door al capone226 op 03-04-2016 21:44 ]

Een semi offtopic onderwerp bij bovenstaande GA's (welliswaar geen game maar wel een giveaway
GfT, lvl 2+

[ Voor 41% gewijzigd door al capone226 op 05-04-2016 07:41 ]

Er komt nog meer, maar die mag ik nog niet aanmaken, dus eerst maar deze.
[ Voor 4% gewijzigd door Eegee op 04-04-2016 19:49 ]

[ Voor 6% gewijzigd door MoiZie op 05-04-2016 21:03 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
1 is al weg nog 1 over.
Alles is weg.
[ Voor 12% gewijzigd door corporalnl op 07-04-2016 12:57 ]
Nu heb ik er 2 en waarschijnlijk degene die de andere gift heeft ook vermoed ik.corporalnl schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:27:
Members only:
1 is al weg nog 1 over.
Alles is weg.
We gaan er een leuk spelletje van maken. Degene die een leuk mopje stuurt krijgt er 1 en degene die een slecht mopje stuurt, krijgt er ook 1.
Op is op en stuur gelijk je mailadres/steam id even.
[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 07-04-2016 13:46 ]

GfT Level 0
offtopic
http://www.steamgifts.com/stats/personal/community
Leuke nieuwe stats in je profiel, o.a. of je wins in verhouding zijn met de statistische kans.
[ Voor 16% gewijzigd door Sempy op 07-04-2016 18:01 ]

Level 0 Gifts for Tweakers.
Zal er zo nog wat in elkaar flansen.
[ Voor 5% gewijzigd door MarvelousMax op 07-04-2016 19:59 ]
Oke humorloze tweakers. Geen reactie gehad nog dus stuur maar gewoon een normale reactie en op is op.icy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:46:
[...]
Nu heb ik er 2 en waarschijnlijk degene die de andere gift heeft ook vermoed ik.
We gaan er een leuk spelletje van maken. Degene die een leuk mopje stuurt krijgt er 1 en degene die een slecht mopje stuurt, krijgt er ook 1.
Op is op en stuur gelijk je mailadres/steam id even.
Ik ben een ongelooflijke lolbroek maar had de game al.icy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:04:
[...]
Oke humorloze tweakers. Geen reactie gehad nog dus stuur maar gewoon een normale reactie en op is op.
Nog enkele overtollige keys voor wie snel is:
Graag even melden als gebruikt!
Floksor
Ik ben niet echt humorloos, ik begrijp moppen nooit op de manier hoe ze zouden moeten overkomen. Maar ik kan je inzet wel erg waarderenicy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:04:
[...]
Oke humorloze tweakers. Geen reactie gehad nog dus stuur maar gewoon een normale reactie en op is op.
Hier een nieuwe GA van mij (7 copies):

EDIT: Hmm, 2 weeks remaining LOL! Whoops!
[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 07-04-2016 22:16 ]
https://www.origin.com/en-nl/store/free-games/on-the-house
Uit de FAQ:W00fer schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:25:
Ik kan nog steeds niet op Steamgifts. Hij zegt dat ik nog geen 100 dollar aan games heb. Aantal gratis games erbij gezet (die in de steam store wel geld kosten) maar het bedrag loopt niet op. Iemand een idee hoe ik wel aan dat bedrag kan komen zonder al te veel geld uit te geven? Ik begreep dat indie bundles niet meegeteld worden.
Die gratis games gaan dus ook geen invloed hebben. Met bundled games bedoelen ze meestal een game die met 85% korting of meer is verkocht (in eender welk land!), dus ik vermoed dat games kopen met zo'n 75% korting de beste methode zal zijn.Users sign-in using their Steam account, and we require their account to be valued at $100 or greater. Games that have been accessible through bundles, or games that were once available for free due to promotions or pricing errors are not included in this calculation. We have this requirement in place to prevent users from registering multiple accounts.
En ik heb nog een extra entry nodig voor deze giveaway:

[ Voor 60% gewijzigd door Camembert1633 op 11-04-2016 18:41 ]
Mijn Lego ontwerpen/MOC's https://rebrickable.com/users/Virox%20Bricks/

[ Voor 40% gewijzigd door Cybergamer op 11-04-2016 23:29 . Reden: fff opgeleukt... ]
Journey to the center of the Earth is ook gebruikt, niet door mij helaas, maar hij is wel weg. Misschien heb je er melding van gehad, maar dan is de rest ook alvast op de hoogteal capone226 schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:04:
Net zoals Sempy zou ik ook nog wat deelnemers kunnen gebruiken in mijn wooden floor giveaway. Alvast bedankt!
[afbeelding]
Members only:
Latin capital letter y with diaeresis
Mijn steam profiel.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198010720060/
Alvast bedankt
REACTIES OP DEZE POST IN DIT TOPIC WORDEN NIET GEWAARDEERD!
Afhandeling kan wat langer duren door grote hoeveelheid GA's die tegenlijk aflopen.
Succes

Je mag me altijd een DM sturen dat je een key gebruikt heb, dan haal ik hem weg.
Crash Time 2
[mo]4K4AE-EIRFB-HP36G[/]
High on Racing
[mo]5WV2R-6XXGE-D3V6R[/]
Gebruikt, netjes DM gehad.
War of the Roses Kingmaker verwijdert door gebrek aan Animo.
[ Voor 8% gewijzigd door eL_Jay op 13-04-2016 10:58 ]
Bij deze! Lees je even in op de TS voor al je andere vragen (dan had je ook geweten dat je een aanvraag had kunnen doen via DM).cable-one schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:47:
Ik zou via deze weg graag toegang tot de steamgroep willen aanvragen.
Mijn steam profiel.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198010720060/
Alvast bedankt
[ Voor 14% gewijzigd door Cybergamer op 12-04-2016 14:17 ]
6GW8D-5CHGC-RYQ3D
Bedankje is wel zo lief
----
Bedankje ontvangen
[ Voor 20% gewijzigd door seez op 13-04-2016 09:52 ]
Veel plezier ermee!

Particula geclaimd. Thanks!al capone226 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:55:
Members only:

En Crazy Machines 1.5 geef ik handmatig weg. Stuur me een DM als je deze wilt en je "Crazy Machines 1.5 New from the Lab" en "Crazy Machines 1.5 Inventors Training Camp" nog niet in je Steam games hebt (of kijk op https://store.steampowered.com/account/licenses/ ). Is nu weg.

EDIT: En de 5 entries zijn behaald, dankjewel!
[ Voor 4% gewijzigd door adamvansanten op 15-04-2016 12:32 ]
Heb een paar giveaways zonder lvl aangemaakt hoop dat mensen willen joinen
Teveel om hier neer te zetten.
Hier nog wat andere randoms keys. Het wordt op prijs gesteld dat je laten weten dat je een key hebt gebruikt.
04FDK-T3HEG-WJRQG
PAMLJ-8N508-82DC7
Z8Y0K-36EW6-8XCV3
3DNJ0-NQDTJ-K3WQ5
BY9K8-6GZ6K-868TK
9E7I2-EMHR3-CJNBP
ze zijn allemaal al gebruiktbobsquad schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:19:
Hoi hier een vriend van bobsquad die nog een aantal keys heeft te vergeven.
Heb een paar giveaways zonder lvl aangemaakt hoop dat mensen willen joinen
Teveel om hier neer te zetten.
Hier nog wat andere randoms keys. Het wordt op prijs gesteld dat je laten weten dat je een key hebt gebruikt.
04FDK-T3HEG-WJRQG
PAMLJ-8N508-82DC7
Z8Y0K-36EW6-8XCV3
3DNJ0-NQDTJ-K3WQ5
BY9K8-6GZ6K-868TK
9E7I2-EMHR3-CJNBP
Floksor
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven