Mocht je geinteresseerd zijn in Desura keys, stuur me een berichtje. Ik heb er nog een handjevol liggen die stof liggen te happen.
You do not have permission to view this giveaway, since you're not a member of the giveaway creator's whitelist, or the required Steam groups.

Consultant - Autogek
Alleen bij mij?matthewk schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:01:
[...]
You do not have permission to view this giveaway, since you're not a member of the giveaway creator's whitelist, or the required Steam groups.
? what's this magic?
Als het goed is kan iedereen van gift for tweakers joinen?
Ah ik kan niet zomaar joinen... ik moet een invite krijgen ^_^
lt_fangore
Graag een invite
lt_fangore
Graag een invite
Consultant - Autogek
Je kan het beste een DM sturenmatthewk schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:15:
Ah ik kan niet zomaar joinen... ik moet een invite krijgen ^_^
lt_fangore
Graag een invite
Porradaria 2: Pagode of the Night:
7M2TX-DC76X-D9ZNP
33TVE-4YGX2-B8LLW
0D9V7-T8KC0-7NNB5
Meldt even welke je gebruik hebt!
allemaal gebruikt, van 2 users een DM ontvangen, waarvoor dank!
7M2TX-DC76X-D9ZNP
33TVE-4YGX2-B8LLW
0D9V7-T8KC0-7NNB5
Meldt even welke je gebruik hebt!
allemaal gebruikt, van 2 users een DM ontvangen, waarvoor dank!
[ Voor 32% gewijzigd door Sempy op 15-03-2016 23:03 ]
Members only: Gratis online pack/bundle
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen

En nog een key voor Broken Dreams (DM wordt op prijs gesteld):
[mo]9TMEW-87PEG-JD97L[/mo]
Vapour:
[mo]FD5QA-GK3VZ-BYVY0[/mo]
[ Voor 0% gewijzigd door IceStorm op 17-03-2016 09:28 . Reden: Allebei de keys vergeven, beide met bericht ;) ]
Is een berichtje hier ook goed?IceStorm schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:15:
En nog een key voor Broken Dreams (DM wordt op prijs gesteld):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Deze is weer verwijderd, 'accident' zegt-ie?
Gezien de opmerking die er al bijstond, zal deze verwijderd zijn vanwege <5 entries en gaat hij hem onder een lagere level nog eens posten.anandus schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:47:
[...]
Deze is weer verwijderd, 'accident' zegt-ie?
Zo giveaways van mij zijn afgelopen en de keys verstuurd. Graag binnen 24 uur accepteren anders blacklist.
Daarbij zijn dan ook gelijk de volgende mensen op mijn blacklist gekomen wegens alleen maar leechen. Name & shame is niet gewenst
Daarbij zijn dan ook gelijk de volgende mensen op mijn blacklist gekomen wegens alleen maar leechen. Name & shame is niet gewenst
[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 18-03-2016 21:59 ]
Bobsquad zijn voorbeeld maar volgen: twee unbundled giveaways extra!
(indiegames voor de fans)

Edit keys zijn verstuurd: unfor & cybergamer
(indiegames voor de fans)

Edit keys zijn verstuurd: unfor & cybergamer
[ Voor 8% gewijzigd door al capone226 op 19-03-2016 12:16 ]
Level 1 GfT.
Ik zie nu pas dat ik het einde op 18u deze avond heb gezet ipv 18u morgenavond.
Oh well, enjoy

Ik zie nu pas dat ik het einde op 18u deze avond heb gezet ipv 18u morgenavond.
Oh well, enjoy

[ Voor 6% gewijzigd door Homme op 19-03-2016 13:48 ]
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Gedaan, heb deze game nog niet!Geo3kant schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:39:
Repost:
[afbeelding]
Zou nog een iemand joinen svp, anders krijg ik geen punten op steamgifts!
GA deleted ivm verkeerde groep (Tweakers ARK ipv Gifts for Tweakers
)

[ Voor 93% gewijzigd door Cybergamer op 20-03-2016 14:20 ]
"You do not have permission to view this giveaway, since you're not a member of the required Steam groups."
Sempy in "Geef hier je gamevouchers weg!"Geo3kant schreef op zondag 20 maart 2016 @ 05:50:
[...]
"You do not have permission to view this giveaway, since you're not a member of the required Steam groups."![]()
![]()
Edit:
Oh, wacht, dit is iets anders, ik zie het ook. Verkeerde groep aangevinkt?
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 20-03-2016 08:59 ]
Ik wel gnagnagna, maar ik denk dat hij per ongeluk de groep Tweakers ARK heeft geselecteerdGeo3kant schreef op zondag 20 maart 2016 @ 05:50:
[...]
"You do not have permission to view this giveaway, since you're not a member of the required Steam groups."![]()
![]()
Laat hem maar op deze groep staan. Win ik ook een keer wat namelijk 😂
[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 20-03-2016 10:10 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hahaha! Sorry jongen, er is al een ticket aangemaakt. -inmiddels deleted-.icy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:09:
[...]
Ik wel gnagnagna, maar ik denk dat hij per ongeluk de groep Tweakers ARK heeft geselecteerd
Laat hem maar op deze groep staan. Win ik ook een keer wat namelijk 😂
Hier de nieuwe met 5 copies, LVL 1+

[ Voor 25% gewijzigd door Cybergamer op 20-03-2016 14:25 ]
Erg veel wins de laatste week dus ik ga de verhouding weer wat rechter trekken.
GfT lvl 0

Winnaars worden toegevoegd op steam en de GA's worden via de steamchat afgehandeld.
Voor een Zwik desura keys, stuur me een DM.
GfT lvl 0

Winnaars worden toegevoegd op steam en de GA's worden via de steamchat afgehandeld.
Voor een Zwik desura keys, stuur me een DM.
[ Voor 6% gewijzigd door eL_Jay op 21-03-2016 13:50 ]
66% korting op Van Helsing III voucher
Ik zou deze invite op het publieke forum gooien als je 5 entries wil halen. Meeste hebben deze game al want je kreeg hem 4x in een bundle en werd veel weggegeven hier.
https://www.reddit.com/r/...ura_is_dead_for_real_now/Voor een Zwik desura keys, stuur me een DM.
Desura was al een jaar failliet, en helaas is het licht nu helemaal uit gegaan.
edit:
Zeer enthousiaste reactie, even weggehaald, het voegde niets toe aan dit topic
Zeer enthousiaste reactie, even weggehaald, het voegde niets toe aan dit topic
[ Voor 85% gewijzigd door anandus op 21-03-2016 19:39 ]
Bijna tijd voor Pacific Assault op Origin, gratis!
Dus kijk er naar uit!
Dus kijk er naar uit!
Keys zijn verstuurd en de winnaars zijn adamvansanten(2x)/anandus/g0tanks/Ruudgo(2x)icy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 23:35:
Hopen dat ik hierdoor misschien weer een game ga winnen na 3,5 week niks gewonnen te hebben
Gelieve de key binnen 48 uur te accepteren na versturen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mocht iemand Days under Custody kwijt zijn, zie hier de link wat de reden hiervan is:
http://www.steamgifts.com...-of-steam-revoking-system
Betreft voor deze mensen: http://www.steamgifts.com...tweakers/search?q=custody
2 van mijn giveaways plus mijn eigen exemplaar uit verschillende bundles revoked.icy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:18:
Mocht iemand Days under Custody kwijt zijn, zie hier de link wat de reden hiervan is:
Groupees schijnt de rechten voor de game gekocht te hebben van de ontwikkelaar en vervolgens per ongeluk alle keys revoked te hebben. Bedoeling was om ongebruikte exemplaren van bundles onklaar te maken om resellers te ontmoedigen, maar dat is dus goed fout gegaan (en eigenlijk ook al te belachelijk voor woorden). Hoop dat Groupees dit snel gaat fixen, anders heb ik daar voor het laatst iets gekocht.
Dit is de Humble Sega Strategy Bundle:
• Company of Heroes Complete Edition
• Warhammer 40,000: Dawn of War - Master Collection
• Medieval II: Total War Collection
• Rome: Total War - Collection
• SEGA Genesis/Megadrive Strategy Pack (Shining Force, Shining Force 2, Gain Ground, Columns)
• A coupon for 10% off Humble Monthly for New Subscribers.
Maar die kan je niet kiezen op Steamgifts, dus dan maar zo.
GfT, lvl2:
• SEGA Genesis/Megadrive Strategy Pack (Shining Force, Shining Force 2, Gain Ground, Columns)
GfT, lvl2:

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Zekers mijn genre en ik gokte er dit keer niet op met die bundle en heb er achteraf best veel spijt van dit keer.EdwinB schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:21:
Niet mijn genre dus hierbij twee mooie Final Fantasy gifts
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de mensen die het gemist hebben: giftsfortweakers.nl. Ik ben nog bezig ermee, maar is inmiddels aardig bruikbaar.

Verder nog wat kleine DLC voor grid 2 en grid autosport, add me op steam voor de liefhebbers.

Ff een zwik games.
Ik heb trouwens wel ongelofelijk pech met die monthly bundles van humble bundle.
Thanks, mooie tool om de Blacklist mee bij te houdenCybergamer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:51:
Voor de mensen die het gemist hebben: giftsfortweakers.nl. Ik ben nog bezig ermee, maar is inmiddels aardig bruikbaar.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ligt er aan welke min je bedoeld. De Value is geen real cv value offcourse.ShadowBumble schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:49:
[...]
Thanks, mooie tool om de Blacklist mee bij te houdenmaar er staan wat opvallende namen in min die ik daar niet verwacht had
Het leuke zou nog zijn dat je mensen die dus een gift aanmaken maar niet versturen ook ergens punten zou kunnen toekennen. Dat die op een gegeven moment ook verwijderd worden.icy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:11:
[...]
Ligt er aan welke min je bedoeld. De Value is geen real cv value offcourse.
Mooi werk. Ik snap alleen niet 100% waar die kleuren voor staan.Cybergamer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:51:
Rood = boven de -25.0 en -$250.00Tackleberry schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:40:
[...]
Mooi werk. Ik snap alleen niet 100% waar die kleuren voor staan.
Geel = vanaf -20.0 of -$200.00
Groen = onder de -20.0 of -$200.00
Blauw = neutraal (0.0 en $0.00)
Dacht dat het wel logisch leek?
Misschien is het nog een goed idee voor een kleurtje voor mensen die in de plus staan... Edit: Groener gemaakt.
LVL 1, GFT:

[ Voor 27% gewijzigd door Cybergamer op 24-03-2016 01:41 ]
Heel erg bedankt, de eerste keer dat ik winanandus schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:49:
Dit is de Humble Sega Strategy Bundle:
GfT, lvl2:
[afbeelding]
Ik zou eerder neutraal de lichtgroene kleur geven en wat nu lichtgroen is blauw maken. Op het eerste gezicht ziet het er nu heel onlogisch uit (ik zag pas later dat het twee verschillende kleuren groen zijn). Ook zou ik de top contributors bovenaan zetten ipv onderaan! Dus de lijst andersom sorteren.Cybergamer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:48:
[...]
Rood = boven de -25.0 en -$250.00
Geel = vanaf -20.0 of -$200.00
Groen = onder de -20.0 of -$200.00
Blauw = neutraal (0.0 en $0.00)
Dacht dat het wel logisch leek?
Misschien is het nog een goed idee voor een kleurtje voor mensen die in de plus staan... Edit: Groener gemaakt.
LVL 1, GFT:
[afbeelding]
Verder natuurlijk een heel goed en overzichtelijk initiatief, bedankt!
EDIT: Misschien een domme vraag, maar ik heb van de SEGA Bundle de volgende gift over om weg te geven:
Ik vraag me nu alleen af waaronder ik deze moet aanmelden op Steamgifts, als Retribution of als The Last Stand? Of als een ander product wat ik niet kan vinden?Dawn of War II - Retribution - The Last Standalone
Geschenk
Bevat 2 items: Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution, Dawn of War II: Retribution – The Last Stand
[ Voor 21% gewijzigd door adamvansanten op 24-03-2016 11:34 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Die gifts zijn omdat je de dlc al had: https://support.steampowe...le.php?ref=4502-TPJL-2656adamvansanten schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:22:
EDIT: Misschien een domme vraag, maar ik heb van de SEGA Bundle de volgende gift over om weg te geven:
Dawn of War II - Retribution - The Last Standalone
Geschenk
Ik vraag me nu alleen af waaronder ik deze moet aanmelden op Steamgifts, als Retribution of als The Last Stand? Of als een ander product wat ik niet kan vinden?
De gift die je gekregen hebt is deze: https://steamdb.info/sub/7918/apps/
Steamgifts zal dit waarschijnlijk nog niet in hun database hebben ofzo. Je kan vragen aan de steamgifts support dat ze het pakket toevoegen. Als je het meeste cv wil krijgen en niet kan wachten dan zou ik Warhammer® 40,000™: Dawn of War® II – Retribution™ kiezen want die is het duurst.
correct me if I'm wrong
[ Voor 3% gewijzigd door al capone226 op 24-03-2016 14:18 ]
Deze Steam gift kreeg ik cadeau bij de Humble SEGA Bundle. Gaat om zowel Retribution als The Last Stand!
Level 1+

EDIT:
Level 1+

EDIT:
Dankjewel, hier is ie dusal capone226 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:17:
[...]
Die gifts zijn omdat je de dlc al had: https://support.steampowe...le.php?ref=4502-TPJL-2656
De gift die je gekregen hebt is deze: https://steamdb.info/sub/7918/apps/
Steamgifts zal dit waarschijnlijk nog niet in hun database hebben ofzo. Je kan vragen aan de steamgifts support dat ze het pakket toevoegen. Als je het meeste cv wil krijgen en niet kan wachten dan zou ik Warhammer® 40,000™: Dawn of War® II – Retribution™ kiezen want die is het duurst.
correct me if I'm wrong
[ Voor 51% gewijzigd door adamvansanten op 24-03-2016 16:04 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
GfT lvl 0

Members van GfT met een lvl van 3 of hoger, stuur me een DM als je 1 van onderstaande games wilt hebben.
Voor elk level hoger dan 3 mag je een extra game hebben. Games gaan weg naar de geinteresseerden met het hoogste level/firstComeFirstServe. (stuur me een DM met daarin een link naar je GfT account en de game(s) die je wilt hebben.)
-Adventures of Shuggy
-Spacehack
-Orborun
-QuestRun

Members van GfT met een lvl van 3 of hoger, stuur me een DM als je 1 van onderstaande games wilt hebben.
Voor elk level hoger dan 3 mag je een extra game hebben. Games gaan weg naar de geinteresseerden met het hoogste level/firstComeFirstServe. (stuur me een DM met daarin een link naar je GfT account en de game(s) die je wilt hebben.)
-Adventures of Shuggy
-Spacehack
-Orborun
-QuestRun
[ Voor 76% gewijzigd door eL_Jay op 26-03-2016 07:41 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Cybergamer op 25-03-2016 14:24 ]
Members only:
Inloggen
3. Visit the Robocraft store page on Steam and click the ‘Play Game’ button to install the game.
4. Start the game and click the log-in via Steam prompt.
5. Press the Escape Key to bring up the pause screen.
6. Click on Enter Code, input the supplied serial code and press confirm to receive your Alienware UFO robot, all of its components and one day's worth of Premium.
Robocraft key:E500-4C1C-46E3-47E6
4. Start the game and click the log-in via Steam prompt.
5. Press the Escape Key to bring up the pause screen.
6. Click on Enter Code, input the supplied serial code and press confirm to receive your Alienware UFO robot, all of its components and one day's worth of Premium.
Robocraft key:E500-4C1C-46E3-47E6

Aangezien ik een enorme pussy ben en mij rot schrik bij horror films geef ik deze games weg. Als een van jullie jezelf dit aan wilt doen, succes ermee!
[ Voor 144% gewijzigd door Geo3kant op 25-03-2016 23:27 ]
Dit was niet de bedoeling. De giveaways worden echter wel gewaardeerd 

[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 27-03-2016 22:59 ]
Kingdom Wars VIP. All Access Key worth 40$
Enter the world of Kingdom Wars as a veteran VIP. All Access Key comes with 90% of what the game shop has to offer - absolutely free, including the highly priced singleplayer campaign, 24 city slots and over 40$ in other features and benefits.
This bonus pack requires you to install the free Kingdom Wars Game on steam: http://store.steampowered.com/app/227180/
To Redeem - in the Main Menu, click on “Options”, “Bonus Key/Import”, and enter the code.
Laat je het weten wanneer je één van de codes gebruikt? Dan kan ik deze schrappen
Enter the world of Kingdom Wars as a veteran VIP. All Access Key comes with 90% of what the game shop has to offer - absolutely free, including the highly priced singleplayer campaign, 24 city slots and over 40$ in other features and benefits.
This bonus pack requires you to install the free Kingdom Wars Game on steam: http://store.steampowered.com/app/227180/
To Redeem - in the Main Menu, click on “Options”, “Bonus Key/Import”, and enter the code.
Members only:
Inloggen
Laat je het weten wanneer je één van de codes gebruikt? Dan kan ik deze schrappen
Voor verkoop van games kun je terecht op http://tweakers.net/aanbod/
[ Voor 80% gewijzigd door Gropah op 27-03-2016 22:59 ]
In-game currency codes for Heroes of Scene:
http://store.steampowered.com/app/356130/
http://store.steampowered.com/app/356130/
Members only:
Inloggen
Indien er interesse is, ik heb nog een 66% humble bundle voucher voor Football Manager 2016.
Ik heb hier ook nog een steam voucher voor 66% korting op Van Helsing III, maar dat wil ik jullie eigenlijk niet aandoen
Holodrive Steam key gratis via http://failmid.com/

De SEGA bundle, zie omschrijving
[ Voor 7% gewijzigd door WWIE92 op 29-03-2016 14:09 . Reden: verduidelijking GA ]
Let op:
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven