[ Voor 4% gewijzigd door adamvansanten op 19-04-2016 09:46 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Geef deze weg public, want bijna elke tweaker heeft dit spel volgens mij al gezien de vorige humble bundle met 4 contagion keys.adamvansanten schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:00:
Aangezien ik vandaag een financiële meevaller had (teruggave van de energieleverancier), besloot ik een bundel twee keer te kopen. Eentje voor mij (behalve de twee games die ik al had, van deze geef ik dus twee copies weg) en eentje voor jullie. Het is de Bundlestars All Stars 6 bundel. Alle giveaways zijn level 1+ en lopen tot woensdagavond 22.00 uur. Geniet ervan en geef de giveaways die nog niet op 5 entries zitten even wat extra punten/liefde.
[afbeelding]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Bedankt voor de tip. Ik zal hem opnieuw public aanmaken.icy schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:54:
[...]
Geef deze weg public, want bijna elke tweaker heeft dit spel volgens mij al gezien de vorige humble bundle met 4 contagion keys.
[ Voor 8% gewijzigd door adamvansanten op 19-04-2016 09:46 ]

Succes!
Nog een extraatje:

[ Voor 29% gewijzigd door iamzero456 op 19-04-2016 13:03 ]

Nog wat keys waarvan ik niet 100% weet of ze nog werken, bij gebruiken kan PM, dan verwijder ik ze uit de lijst. Blijkbaar allemaal gebruikt, alleen van doorgestreepte pm gehad
[ Voor 3% gewijzigd door MarvelousMax op 20-04-2016 08:43 ]
[mo]MFTID-AVTQK-MTPPF[/]
Unknown Battle
[mo]H2RCB-D0IDA-9DFE3[/]]
Stuur me ff een dm als je er een hebt gebruikt aub, dan haal ik ze door.
Alleen voor nummer 2 een DM ontvangen
[ Voor 17% gewijzigd door eL_Jay op 20-04-2016 11:20 ]
http://steam.holodrivegame.com/
Holodrive steam pagina:
http://store.steampowered.com/app/370770/
1) Surfen naar logitechpromo.com
2) Klik op "Redeem" en volg de instructies
3) Key zal activeren op uPlay.
*EDIT*
Is weg
[ Voor 69% gewijzigd door Homme op 21-04-2016 18:37 ]
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Ultimate General Gettysburg
Door Kickers
Duet
FORCED
Outlast
Retro City Rampage DX
Sunless Sea
Trine 3: The Artifacts of Power
AR-K
Full Bore
Canabalt
En een Gratuitous Space Battles Multiplayer Key (?)
[ Voor 3% gewijzigd door Whaam op 21-04-2016 13:23 ]
Dm me indien geïnteresseerd
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 20-04-2016 16:54 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
- Grave Prosperity: Redux- part 1 (nog één over)
- Unknown Battle
- Journey to the center of the Earth (nog één over)
[ Voor 15% gewijzigd door al capone226 op 20-04-2016 22:05 ]
Outdrive
[mo]P7T9X-7R9GM-Q7Y56[/]
http://www.freegamesinfo.net/index.php?p=%2Ffreebies
Stuur me ff een DM als je hem hebt gebruikt AUB, dan streep ik m door.
Niet lang meer en nog maar 3 deelnemersZinzinneke schreef op woensdag 20 april 2016 @ 19:30:
Nog een key uit een oude bundle, GfT, lvl2:
[afbeelding]

Hier ook nog wat entries nodig, valt me wel op dat het steeds moeilijker word om voldoende entries te krijgen. Voorheen was 20-30 entries vrij normaal, ook al heb je geen behoefte de game te spelen, gewoon enteren!unfor schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:51:
Mannen ik moet nog wel even wat entries hebben voor deze eindigt:
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 21-04-2016 17:52 ]
Ik denk dat het ook komt omdat we tegenwoordig een ratio bijhouden in de groep. Mensen worden selectiever.unfor schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:49:
[...]
Hier ook nog wat entries nodig, valt me wel op dat het steeds moeilijker word om voldoende entries te krijgen. Voorheen was 20-30 entries vrij normaal, ook al heb je geen behoefte de game te spelen, gewoon enteren!
BTW:: de Gifts for Tweakers Statistieken zijn hier te vinden voor de mensen die van makkelijk houden: www.giftsfortweakers.nl
BTW2: Mijn GA van Guardians of Orion is nog online voor 30 uur.
[ Voor 156% gewijzigd door Ronwiel op 21-04-2016 20:27 . Reden: Zie nu dat deze coupons voor korting nog overdraagbaar zijn. (Humble Bundle monthly) ]
Dit specifieke spel is tientallen keren voorbij gekomen volgens mij, dus ik denk dat iedereen hem inmiddels al heeft.unfor schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:49:
[...]
Hier ook nog wat entries nodig, valt me wel op dat het steeds moeilijker word om voldoende entries te krijgen. Voorheen was 20-30 entries vrij normaal, ook al heb je geen behoefte de game te spelen, gewoon enteren!
/offtopic en terecht zo hoort het ook alleen inschrijven op wat je ook werkelijk gaat spelen. Ik vindt het een positieve ontwikkeling ook omdat het "dwingt" om games die veel zijn langs komen niet direct op lv2+ te zetten. Heb je een game die de meeste al hebben maak dan het bereik groter door de requirement lager te zetten.Cybergamer schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:59:
[...]
Ik denk dat het ook komt omdat we tegenwoordig een ratio bijhouden in de groep. Mensen worden selectiever.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Hij is vergeven!
[ Voor 5% gewijzigd door adamvansanten op 23-04-2016 16:42 ]

Ook hier verwacht ik weer op zijn minst een dank je van de winnaar. Anders linea recta naar mijn blacklist
[ Voor 24% gewijzigd door Raven__NL op 23-04-2016 22:20 ]
3x Darks Souls 3 Give Away!
Plaats gewoon meteen de directe link
[ Voor 53% gewijzigd door Gropah op 24-04-2016 11:30 ]
Enter for a chance to win 1 of 3 Steam keys for Dark Souls 3.
dan denk ik bij mezelf dat is toch geen gamevoucher wat iemand weggeeft? Dat is een kans om een spel te winnen waarbij ik klaarblijkelijk nog allerhande handelingen moet doen om iets te unlocken.Unlock 4 more entries
Complete the above entries to unlock the rest!
Dat mag gewoon hoor. Ik kwam deze bij toeval tegen en wilde die delen met jullie. Daarbij, het is geen verplichting om mee te doen.vosss schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:04:
Misschien ben ik een zeur ofzo, maar als ik dit lees:
[...]
[...]
dan denk ik bij mezelf dat is toch geen gamevoucher wat iemand weggeeft? Dat is een kans om een spel te winnen waarbij ik klaarblijkelijk nog allerhande handelingen moet doen om iets te unlocken.
[ Voor 9% gewijzigd door Cybergamer op 24-04-2016 11:07 ]
Redeems: Dragon Age™: Origins, Peggle™, Dead Space™ 2, Command & Conquer™ Generals + Zero Hour, Medal of Honor Allied Assault™ War Chest, Plants vs. Zombies™ Garden Warfare, Dragon Age™ II, Bejeweled™ 3, and Mass Effect™ 2
Redeems: Wing Commander 3™: Heart of the Tiger, SimCity 2000™ Special Edition, Wing Commander™ IV: The Price of Freedom, and Ultima VII The Complete Edition
Helaas zijn al in gebruik, in ieder geval bedanktOssi schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:46:
Ik heb hier nog een paar Origin codes, maar ik ben er niet zeker van of ze nog werken..
[ Voor 51% gewijzigd door MrOizo2005 op 24-04-2016 13:51 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Helaas, misschien was iemand je voor, of ze waren al gebruikt. Bedankt voor de terugkoppeling in ieder gevalMrOizo2005 schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:50:
[...]
Helaas zijn al in gebruik, in ieder geval bedankt
Sam & Max: Devil's Playhouse
CT5DT-RYVZQ-7N86P
Poker Night at the Inventory
0XQKX-PEVRC-0JWPT
Puzzle Agent
2CIEA-BZ4IR-2K689
Puzzle Agent 2
0TBL6-EVF73-NQRG0
The Walking Dead: Season 1
4RKLL-DZRCA-ZNEZ7
[ Voor 6% gewijzigd door mdour op 24-04-2016 14:08 ]
Allemaal zijn ze al gebruiktmdour schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:00:
Een paar Telltale games:
Sam & Max: Devil's Playhouse
CT5DT-RYVZQ-7N86P
Poker Night at the Inventory
0XQKX-PEVRC-0JWPT
Puzzle Agent
2CIEA-BZ4IR-2K689
Puzzle Agent 2
0TBL6-EVF73-NQRG0
The Walking Dead: Season 1
4RKLL-DZRCA-ZNEZ7
Graag een berichtje als je hem gebruikt, dan streep ik hem door.

GfT lvl 0
[ Voor 80% gewijzigd door Gropah op 25-04-2016 13:40 ]
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
[ Voor 93% gewijzigd door Whaam op 02-06-2017 11:19 ]
Bonus description: Premium Mount (geen idee wat het is)
Opgelet dit is geen steamkey, ingame te activeren!
http://www.telltalegames.com/redeem
Graag een DM als je hem gebruikt, dan streep ik hem door!
[ Voor 7% gewijzigd door Sempy op 26-04-2016 21:27 ]
Je hebt denk ik iets verkeerds gedaan, want ik ben niet lid van die groep
Lukt mij ook nieticy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:23:
[...]
Er is inderdaad iets misgegaan...icy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:23:
[...]

Nou ja, daarom had ik ook een niet zo waardevolle key genomen. Herkansing over een paar dagen dus.
Giveaways afgelopen en de keys verstuurd. Een bedankje wordt gewaardeerd.bobsquad schreef op woensdag 27 april 2016 @ 09:22:
De volgende giveways zijn zo afgelopen en mis ik nog mensen dus gewoon joinen ook al speel je het spel niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 48% gewijzigd door Heilige Kaas op 28-04-2016 09:10 ]
als je hem gebruikt, laat je het mij dan weten? :3
edit: key is inmiddels bij zijn nieuwe gelukkige eigenaar!
[ Voor 12% gewijzigd door rara-avis op 27-04-2016 18:22 ]
canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is
GfT, level1+:

En als bonus
Je naam & emailadres invullen op:
http://www.awesomenauts.com/html/newsletter.php#submit
Is als sinds oktober 2012, beetje late vermeldingal capone226 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:20:
Gratis DLC: Honeydew Skølldir skin voor Awesomenauts
Je naam & emailadres invullen op:
http://www.awesomenauts.com/html/newsletter.php#submit
Might&magic IV en VI keys hierboven waren al gebruikt btw.
Toch wist ik het nietMarvelousMax schreef op donderdag 28 april 2016 @ 01:09:
[...]
Is als sinds oktober 2012, beetje late vermelding
Nog 1 entry voor onderstaande en join maar ook al speel hem niet:

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 28-04-2016 13:54 ]
Damn net een leveltj te laag! wat een mooie give away!
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven