Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Tweakers is toch een community? Ik denk dat sommige de betekenis van het woord niet eens weten..
Hoe onfatsoenlijk het ook is, dat soort berichten vervuilen het topic en veranderen niets aan de zaak; mensen snaaien de codes toch wel weg. Zodoende een DM aan de poster en het topic heeft er niets onder te lijden.Smeldor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:35:
Het kan wel zijn dat het tegen de regels in is maar ik vind het gewoon onfatsoenlijk dat hier niet eens een bedankje af kan als iemand een key weggeeft. Kleine moeite toch? En dan weten mensen gelijk ook dat ze de key al gebruikt is.
Tweakers is toch een community? Ik denk dat sommige de betekenis van het woord niet eens weten..
Verder kan je de gever prima bedanken via DM oid, welke dan ook weer de post kan updaten om aan te geven dat deze weg is.
Anyways:
Genoeg bediscussieerd. Als er wel verdere discussie over gewenst is, dan vind dat plaats in Feedback op moderatie binnen Spielerij
Let op - dit geeft een licentie van 6 maanden - ik weet niet wat de kosten zijn daarna!
Alleen voor nieuwe gebruikers:
Backblaze Online Backup 4.3
Link to redeem:
https://secure.backblaze.com/gift/U6KRFAU4A
Redemption instructions:
https://support.humblebundle.com/hc/en-us/articles/115002727548
Laat even weten als je hem meepikt!
3DMark
https://www.steamgifts.com/giveaway/Ponb7/3dmark
Closed
[ Voor 4% gewijzigd door freburgje op 15-02-2017 10:16 ]
Bedankt voor DiRT 3!omgwtfbbq schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:31:
***members only***
DM aub als je hem hebt gebruik, dan haal ik m door. Reacties hierop in dit topic van welke aard dan ook resulteren in een toevoeging aan mijn blacklist.
[ Voor 10% gewijzigd door eL_Jay op 17-02-2017 10:47 ]
[ Voor 3% gewijzigd door IceStorm op 18-02-2017 18:47 . Reden: And it's gone ;) ]
Graag DM als gebruikt, zodat ik de key kan doorstrepen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 21-02-2017 10:25 ]
Graag even een DM wanneer gebruikt zodat ik ze kan wegstrepen
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Mijn geld is toch al verspilt, kan ik er iemand (gratis) mee blij maken?
Gift for Tweakers, level 1 minimaal.

more to come...
Edit:
Omdat ie niet op steamgifts kan, wie het eerst komt, het eerst maalt:
Kane and Lynch Collection: https://www.humblebundle.com/gift?key=au3HGp?qKAZeU?eE - de 2 vraagtekens zijn de 14e letter van het alfabet, in hoofdletters
[ Voor 34% gewijzigd door Magic op 23-02-2017 09:19 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Graag DM als gebruikt!
Weer Gift for Tweakers, en level 1 minimaal:

als iedere winnaar tzt lief en vlot zijn key als ontvangen markeert, dan komen er nog meer
[ Voor 28% gewijzigd door Magic op 23-02-2017 15:15 ]

Tevens voor de snelste Tweaker een key voor Potatoman seeks the Roof
[ Voor 12% gewijzigd door Sempy op 23-02-2017 16:24 ]
Kom op, we moeten er toch wel 5 voor Brothers: a tale of two sons kunnen vinden? Ik snap dat het een coming-out is om te bekennen dat je hem nog niet gespeeld hebt, want als gamer ben je dat wel verplichtMagic schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:18:
En weer wat nieuws:
Weer Gift for Tweakers, en level 1 minimaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als iedere winnaar tzt lief en vlot zijn key als ontvangen markeert, dan komen er nog meer
Edit: en de keys zijn verdeeld
[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 27-02-2017 09:27 ]
Ik doe zelf ook graag een duit in het zakje:
Enjoy!
[ Voor 49% gewijzigd door Techno Overlord op 27-02-2017 13:45 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server

En voor de snelle klikker:
Mocht je de key gebruikt hebben stuur me aub een dm, dan streep ik hem door.
GfT lvl 0, looptijd 2 weken.

REACTIES IN DIT TOPIC OP DEZE COMMENT RESULTEREN IN EEN TOEVOEGING AAN MIJN BLACKLIST!
[ Voor 4% gewijzigd door IceStorm op 02-03-2017 13:25 ]

[ Voor 27% gewijzigd door Sempy op 03-03-2017 23:24 ]
Keys zijn verzonden naar de winnaarsMagic schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:55:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen,
Weer Gift for Tweakers, Level 1 minimaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend denk je, maar misschien wel: ik kwam een bestandje tegen met oude gamekeys die volgens mij nog niet gebruikt zijn. Geen garanties maar hier zijn ze:
Alles is gebruikt. Thanks al capone226 & wouterg00 voor het melden, aangezien andere mensen de keys gebruikt hebben zonder te melden.
[ Voor 12% gewijzigd door neokarasu op 05-03-2017 12:53 . Reden: Gebruikte keys doorgestreept ]
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
[mo]D8MM9-4FR6I-T7E3A[/]
Done, netjes gemeld via DM
[ Voor 33% gewijzigd door eL_Jay op 23-03-2017 11:20 ]
gebruikt, dankjewel! (voor de nieuwsgierigen: het was Megabyte Punch die achter de key zat)Cybergamer schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 10:55:
***members only***
[mo](rnd: AQG) 8A0VG-6XTDL-5XRZK[/mo]
Graag DM als gebruikt!
Gebruikt en gemeld via DM
[ Voor 18% gewijzigd door Sempy op 26-03-2017 20:22 ]
Graag een DM als je'm hebt gebruikt.
Verwijderd
Steam games, laat even weten welke je heb genomen voor je meedemens!!
XXF4E-T6HMV-V3QX2 - superpot
5GD29-0KW45-8K6XY - superhot
3ZQRY-EPCXP-GHJ8Q - superhot
Y29GQ-EYL9G-6KKRK - lord of the fallen
LNBZA-G73NY-984M5 - lord of the fallen
QBNVA-EG6K7-A3FTI - lord of the fallen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 23:04 ]
Voor anderen, ze zijn allemaal weg. Was te verwachten zo lang na posten, maar ik denk ik meld het even.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 23:04:
Voor mensen die nog wat games zoeken:
Steam games, laat even weten welke je heb genomen voor je meedemens!!
.....
Latin capital letter y with diaeresis

Kleine giveaway in het kader van autismeweek. Game is gemaakt door een vader met behulp van zijn autische zoon om meer begrip voor autisme te vragen. Daarom verzoek om alleen te enteren als je ook daadwerkelijk de game wil proberen.
[ Voor 11% gewijzigd door Sempy op 01-04-2017 12:08 ]
[edit] aaaaaaaaaand it's gone.
[ Voor 26% gewijzigd door Tackleberry op 01-04-2017 23:54 ]
Ik ben zeker geïnteresseerdTackleberry schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 23:40:
Eerste reply op deze post krijgt een key voor SUPERHOT.
(als je ziet dat je de eerste reply hebt mag je ook een DM sturen)
🠕 This side up
Volgende keer alleen nog maar via DM, gezien niemand de f*cking moeite kan nemen om het ff te melden. Eigen schuld...
[ Voor 44% gewijzigd door Cybergamer op 04-04-2017 21:33 ]
A=1, B=2....Z=26. De eerste en laatste letter van de key die je wil hebben tel je bij elkaar op. Daar komt een getal uit. Dit getal is het aantal minuten. De persoon welke het dichtste bij de minuut op de klok zit van de twee letters van het spel welke hij/zij wil hebben krijgt hem. De tijd gaat lopen 24 uur na het eerste verzoek om een sleutel. Let the games begin
De lijst staat een paar posts lager
Have fun guys! Owja, één key PP!
[ Voor 61% gewijzigd door Zingo op 10-04-2017 09:12 ]
De lijst staat een paar posts lager
Even voor de duidelijkheid, de PM moet bij mij dus aankomen/verstuurd zijn op de minutentijd van de letterwaarde van de eerste en laatste letter van het spel welke je wil. Bij X-COM: Apocalypse is dat dus X=24 + E=5 kortom de 29e minuut van het uur. Tot dusver lijkt dat redelijk goed te gaan
[ Voor 65% gewijzigd door Zingo op 10-04-2017 09:11 ]
Bold is al aangevraagd, rest is freeeee
Endless Space® - Collection
http://store.steampowered.com/app/208140
Edit: Geen Glitch: https://twitter.com/Amplitude/status/852567058797666304
Promo actie.
[ Voor 37% gewijzigd door Camembert1633 op 13-04-2017 20:14 ]
Geactiveerd, bedankt!
Meteen maar zelf weer is een aangemaakt:

[ Voor 27% gewijzigd door Id3ntityX op 14-04-2017 23:30 ]
Ook al is het zo goedkoop, het is nog steeds niet 'weggeven'.Camembert1633 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:20:
Price Glitch: €1,-
Endless Space® - Collection
http://store.steampowered.com/app/208140
Edit: Geen Glitch: https://twitter.com/Amplitude/status/852567058797666304
Promo actie.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven