Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Uhhh, bij mij wel hoor!?icy schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:31:
Ik heb een blunder begaan en daarom geef ik hem ook maar weg. Let op, steam and steamgift herkennen niet dat je dit spel al hebt inclusief DLC:
[afbeelding]

Misschien game + losse dlc niet? De andere DLC kreeg je gratis.
Ik kan hem hem nu ook niet meer joinen, maar had alles wel al op het moment van accepten.
[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 17-04-2017 20:08 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Level 0:

Level 1:

[ Voor 44% gewijzigd door c0burn op 21-04-2017 11:36 ]
Remember what the dormouse said
En ook op GOG.com: https://www.gog.com/game/saints_row_2
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Thanks Zingo voor METAL SLUGS 3 en PAYDAY 2!Zingo schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:11:
Inmiddels zijn de eerste games vergeven:
***members only***
Bold is al aangevraagd, rest is freeeee
Inmiddels zijn de eerste games vergeven:
Bold is al aangevraagd, rest is freeeee
[ Voor 9% gewijzigd door Zingo op 24-04-2017 13:47 ]
KCJWL-ENLQH-0V*HG
* is 8-2
[ Voor 7% gewijzigd door biert1982 op 26-04-2017 13:25 ]
Nee hoor, je hoeft ze alleen maar tussen 'mo'-tags te zetten. Als je ze wilt weggeven op Steamgifts moet je wel lid zijn van de Tweakers-groep.Deadra schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:14:
Ik heb ook nog wel wat codes, alleen je moet lid zijn van een bepaalde groep om het te kunnen delen?

Voor de rest nog keys voor:
* Timberman
* Sparkle 2 Evo
* Sparkle 3 Genesis
* 16bit Trader
Stuur ff een DM. Blijkbaar is keys grabben makkelijker dan een DM sturen. Anyways, ze zijn inmiddels vergeven aan een vriend van mij.
UPDATE:

[ Voor 13% gewijzigd door Cybergamer op 25-04-2017 20:31 ]
Everybody gets a free copy of The Witcher: Enhanced Edition—and that's just the start.
https://arstechnica.com/g...s-that-go-great-together/
freburgje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:32:
Ars is teaming up with GOG and we’re giving away The Witcher to everyone
Everybody gets a free copy of The Witcher: Enhanced Edition—and that's just the start.
https://arstechnica.com/g...s-that-go-great-together/
Our apologies, but Ars registration is temporarily close for required maintenance.
A code has been emailed to the provided email address. Instructions on how to redeem the code are inside that email.
Werkt hier weer?
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Bij mij wel. Heb de code ontvangen en keurig kunnen activeren binnen mijn profiel van GOG.comScyth schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 23:04:
[...]
A code has been emailed to the provided email address. Instructions on how to redeem the code are inside that email.
Werkt hier weer?
Ik had zelf meteen de key binnen en was ook binnen GOG profiel meteen beschikbaar
In de bovenstaande codes de * vervangen door een 3 of een 2
Daarnaast heb ik Space Farmers als gift in mijn Steam Inventory. Stuur me een DM met je steam naam indien geinteresseerd of voeg me toe op Steam
[ Voor 33% gewijzigd door biert1982 op 30-04-2017 14:57 ]
* = 2, 3 of 8
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Ook nog wat losse keys van programma's:
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Bedankt voor Breevy, helaas was de andere gebruiktHomme schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:42:
Nog wat spare keys uit verscheidene humble bundles:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook nog wat losse keys van programma's:
***members only***
Bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door karimmm op 30-04-2017 12:07 ]
Thnx :Homme schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:42:
Nog wat spare keys uit verscheidene humble bundles:
***members only***
Directory Opus heb ik @karimmm
Je weet dat je een suspension of een ban aan je broek kan krijgen als je teveel keys weggeeft die al gebruikt kunnen zijn heh?Phyxion schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:55:
Te lang niks weggegeven, dus bij deze:
Just saying...
Nee hoor, dan kan je ze gewoon vragen om de giveaway te verwijderen. Al vaker zo gedaan en dat is geen enkel probleem. Wil je niet enteren dan moet je dat gewoon laten zitten, zoals ook in de omschrijving staat.Cybergamer schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:14:
[...]
Je weet dat je een suspension of een ban aan je broek kan krijgen als je teveel keys weggeeft die al gebruikt kunnen zijn heh?
Just saying...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Is er een manier om te checken?Cybergamer schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:14:
[...]
Je weet dat je een suspension of een ban aan je broek kan krijgen als je teveel keys weggeeft die al gebruikt kunnen zijn heh?
Just saying...
Ik heb twee gift links waarvan ik niet zeker weet of ze gebruikt zijn.
Als ik er op klik dan vraag humble bundle netjes of ik ze wil redeemen (bij andere links dat hij al gebruikt is), dus ik neem aan dat deze nog geldig zijn...
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Edit: Changed the giveaway to make sure all regions are included.
[ Voor 10% gewijzigd door freburgje op 03-05-2017 07:58 ]
Restricted to Germany krijg ik in beeld te staan bij Duke Nukem
Latin capital letter y with diaeresis
hmm ik zal hem verwijderen en een nieuwe makenYdieresiS schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 07:53:
[...]
Restricted to Germany krijg ik in beeld te staan bij Duke Nukem

BedanktPaulus07 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 13:35:
Weet niet of de beta nog loopt. Maar anders voor de liefhebbers nog een quake key
***members only***
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
De key is vergeven
[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 07-05-2017 15:17 ]

En voor de snelle reageerders nog een paar keys waar ik geen giveaways voor kon maken. Graag een DM als je hem hebt geactiveerd, zodat ik hem kan doorstrepen!
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Iesabel code 1
bedankt
[ Voor 21% gewijzigd door Bitfighter op 08-05-2017 15:38 ]
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Danku voor deze: 0T5EI-KJNGP-RAXAV !Avioto schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:53:
Heb 2 codes voor de alpha van Decksplash op Steam. Het is een mix van skateboarden en Splatoon. Alpha loopt nog t/m 16 mei.
[video]
***members only***
Nice! Thanks!Avioto schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:04:
Heb een Steam code voor de beta van Rising Storm 2: Vietnam.
[video]
***members only***
There's no school like the old school and i'm the headmaster
[mo]NXTDG-X7Y44-7XPPR-XGB7Q-7T8YR [/mo]
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 13-05-2017 11:25 ]
jammer. Reeds gebruikt.nFo schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:30:
Gears of War 1 voor Xbox One/Xbox 360
***members only***
[mo] 4HNCG-8Y792-PKQ7F-JTKMF-QGMRF [/mo]
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 14-05-2017 11:23 ]
Op de site van Humble Bundle staat deze nog ongebruikt zijn, maar dit kan ik niet controleren of garanderen.

Tevens heb ik nog een Steam geschenk in mijn inventaris voor de game Warhammer 40.000: Eternal Crusade.
Deze kan ik niet via steamgifts weggeven.
De eerste die een DM stuurt met zijn steam account zal ik toevoegen en deze game schenken.
maak me gek. ook al gebruikt.nFo schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:37:
Gears of War 2 voor Xbox One/Xbox 360
***members only***

Ja jammer, volgens mij niet eerder weggeven, zelf niet gebruikt.
Geen DM ontvangen.
[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 14-05-2017 11:32 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Sempy op 19-05-2017 14:42 ]
Ik heb hem geclaimd, bedankt!Sempy schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:28:
***members only***
Send me your gameboys
Total War: ROME II - Caesar in Gaul (DLC)
Total War: Rome II - Nomadic Tribes Culture Pack
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik heb de DLC geclaimd,thanks!Descriptor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:38:
Ik speel het niet, dus voor de liefhebber:
Total War: ROME II - Caesar in Gaul (DLC)
***members only***
Total War: Rome II - Nomadic Tribes Culture Pack
***members only***
https://www.indiegala.com/store#givanchor
Steam Page - http://store.steampowered...10/Pixel_Puzzles_UndeadZ/
Pixel Puzzles: UndeadZ is a traditional style jigsaw puzzle game with top down shooter gameplay throw in to ruin your day and peaceful puzzling experience.
OVERALL: Mostly Positive (106 reviews)
Release Date: Jun 6, 2014
Requires you to have an account and log in
Actie duurt tot 24 mei!!!!
[mo]K94TK-VHYNT-A4XZT-EAJDU-UMVLM[/mo]
Hier te redeemen: https://www.asus-promotion.eu/dow3/
Berichtje word gewaardeerd, ninja snatchen niet
edit: geclaimed door @Cybergamer
[ Voor 10% gewijzigd door kevlar01 op 28-05-2017 22:48 ]
Het is lastig om deze weg te geven, ik heb 'm geprobeerd te redeemen maar er wordt tijdens het redeemproces gevraagd om persoonlijke informatie over de koper van de Asus producten, inclusief een kopie van de originele factuur. Alleen de key is dus niet genoeg.kevlar01 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:41:
Bij mn ASUS harde waren een promo code gekregen voor Dawn of War III:
***members only***
Hier te redeemen: https://www.asus-promotion.eu/dow3/
Berichtje word gewaardeerd, ninja snatchen niet
Wellicht krijg je aan het einde van het proces een Steam key, die zou je natuurlijk wel probleemloos kunnen weggeven.
Thanks, was ik niet van op de hoogte.Foodie88 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:33:
[...]
Het is lastig om deze weg te geven, ik heb 'm geprobeerd te redeemen maar er wordt tijdens het redeemproces gevraagd om persoonlijke informatie over de koper van de Asus producten, inclusief een kopie van de originele factuur. Alleen de key is dus niet genoeg.
Wellicht krijg je aan het einde van het proces een Steam key, die zou je natuurlijk wel probleemloos kunnen weggeven.
Ik ga hem proberen om te zetten naar een Steam key, zodra ik hem heb dan mag de gelukkige eerste hem hier oppikken.
48uur gratis
Game op steam
Link naar giveaway
Ik heb mijn eigen gegevens gebruikt zonder problemenkevlar01 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:32:
[...]
Thanks, was ik niet van op de hoogte.
Ik ga hem proberen om te zetten naar een Steam key, zodra ik hem heb dan mag de gelukkige eerste hem hier oppikken.
Nu even wachten wanneer die komt...
[ Voor 5% gewijzigd door Cybergamer op 28-05-2017 19:32 ]
Zit die er wel bij? anders geeft dit problemen voor jou en de winnaar!djmelvee schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:20:
[afbeelding]
LET OP! Het gaat hier om de GAME niet om de soundtrack!
Edit: ik heb hem laten verwijderen voordat er straks bans uitgedeeld gaan worden. Gaarne de correcte game weggeven volgende keer! (Staat die er niet bij? Dan kan die niet meer weggegeven worden! Lees de topicstart voor meer info hierover).
[ Voor 26% gewijzigd door Cybergamer op 29-05-2017 00:13 ]
Thanks man, nu is m'n account een week suspended. Je had opzich ook gewoon even een DM kunnen sturen. Jezus.Cybergamer schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:32:
[...]
Zit die er wel bij? anders geeft dit problemen voor jou en de winnaar!
Edit: ik heb hem laten verwijderen voordat er straks bans uitgedeeld gaan worden. Gaarne de correcte game weggeven volgende keer! (Staat die er niet bij? Dan kan die niet meer weggegeven worden! Lees de topicstart voor meer info hierover).
Gewoon common sense gebruiken had beter geweest, het forum staat vol met dit soort waarschuwingen.djmelvee schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:57:
[...]
Thanks man, nu is m'n account een week suspended. Je had opzich ook gewoon even een DM kunnen sturen. Jezus.
Daarbij, had iemand het gewonnen hadden jullie beiden een suspension aan jullie broek gehad. Maar een week vind ik wel overdreven idd.
[ Voor 12% gewijzigd door Cybergamer op 30-05-2017 21:15 ]
Bedankt code werkte nog.Ruudgo schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:28:
***members only***
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven