9?C0-9DEC-5009-4379-92EE Heb ik gebruikt! Dank!Yorinn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:40:
Heb afgelopen weekend 3 Black Desert Online guest passes gekregen. Aangezien je er maar 1 per account kan gebruiken en ik het spel verder niet van plan ben te spelen, bied ik ze hier aan.
***members only***
Codes zijn inwisselbaar op https://www.blackdeserton...?returnUrl=%2Fshop%2Fcode na het aanmaken van een account.
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Geen interesse maar entry.K1pje schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 06:09:
[...]
Komop jongens, maak mij ook even blij met 5 entries

GfT lvl 0
En losse giftlinks voor games die niet via Steamgifts kunnen:
Ik heb de link voor 16-bit trader gebruikt, bedanktSempy schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:37:
[afbeelding]
GfT lvl 0
***members only***

* Rubman ook maar weer eens wat moet giften en op zoek gaat naar wat leuks.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik heb de link voor Timberman gebruikt. BedanktSempy schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:37:
[afbeelding]
GfT lvl 0
***members only***
Latin capital letter y with diaeresis
Bijzonder die heb ik zojuist ook gebruiktRubman schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 06:05:
[...]
Ik heb de link voor 16-bit trader gebruikt, bedankt.
* Rubman ook maar weer eens wat moet giften en op zoek gaat naar wat leuks.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Er was al een artikel over gepost op frontpage
Beyond good and evil:
https://club.ubisoft.com/nl-NL/ubi30
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
[ Voor 98% gewijzigd door Rabbitto op 28-10-2016 09:13 ]
Via de SuperSteam Browser-Addon voor Chrome en Firefox kun je 3 Steam-Keys claimen.
1. Installeer de addon
2. Login op Steam website met Chrome of Firefox (restart je browser)
3. Ga terug naar de SuperSteam website and claim de 3 Steam-Keys (met cards)
net gedaan wat je zei werkte inderdaad.
heb nu saviors spaceport hope en particle mace gekregen zal nu gaan kijken wat voor games dat zijn.
En daarna gelijk verwijderen, just in case.Geo3kant schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:11:
https://nl.pepper.com/aan...steam-browser-addon-30254
Via de SuperSteam Browser-Addon voor Chrome en Firefox kun je 3 Steam-Keys claimen.
1. Installeer de addon
2. Login op Steam website met Chrome of Firefox (restart je browser)
3. Ga terug naar de SuperSteam website and claim de 3 Steam-Keys (met cards)
nog 1 entry nodig voor chroma Squad.
P.s. Ik maak mijn giveaways vanaf nu public, word hier steeds moeilijker voldoende entries te krijgen.
Naja komt meer door het feit dat jan en alleman vaak de bundles zelf ook kopenunfor schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:17:
[...]
P.s. Ik maak mijn giveaways vanaf nu public, word hier steeds moeilijker voldoende entries te krijgen.
Anyway

Scary Halloween alvast.

Bij deze mijn eerste bijdrage. Hoop dat ik het goed heb gedaan, begrijp het nog niet helemaal.
[ Voor 26% gewijzigd door djmelvee op 30-10-2016 19:43 ]
Nog Tweakers met kleine kinderen die me aan een laatste entry willen helpen?

[ Voor 24% gewijzigd door Sempy op 31-10-2016 14:44 ]
Stuur me aub een DM als je hem gebruikt hebt, dan haal ik door.
Gelieve niet hier in dit topic op te reageren.
GfT lvl 0, looptijd 1 week

First world problems:
Fuckin 'to many activation attempts' van steam.
Sparkle liefhebbers die deel 2 Evo en 3 genesis missen, stuur me een DM
Edit:

[ Voor 182% gewijzigd door eL_Jay op 01-11-2016 09:22 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 31-10-2016 23:49 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hou er rekening mee dat public GA's niet meetellen in je ratio voor de groep!unfor schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:17:
[...]
Zelf spellen weggevendjmelvee schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:22:
Hoe level ik up dan? Kan op dit moment echt totaal nergens aan mee doen
Ah, daar ben ik mee begonnen want speel zelf sinds een paar weken op PC. Dus dat komt goed uit.
Thanks! N5FHTPL8HFHVPTRNWTBSV door mij geclaimed, die daaronder ook (door iemand anders)1lau schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:09:
Codes voor Hearthstone: Tyrande Avatar en Cardback![]()
***members only***
Thanks!1lau schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:09:
***members only***
HSVFXMPPNSRC9BVGVSQRD voor mijn vriendin geclaimed.
Atlas#22744
Bedankt!1lau schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:09:
***members only***
W3QN4CFHBL6L3MSBFPMSB Gebruikt
[ Voor 70% gewijzigd door Muffinn op 04-11-2016 19:24 ]
Alle codes zijn weg, helaas zat er geen meer voor mij tussen. Toch bedankt voor de toffe actie!1lau schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:09:
***members only***
Check even de TS, daar staat heel veel beschreven.djmelvee schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:27:
[...]
Ah, daar ben ik mee begonnen want speel zelf sinds een paar weken op PC. Dus dat komt goed uit.
En ik heb je vraag toegevoegd aan de FAQ. Gek dat die er niet tussen stond? XD
EDIT: de GFT Stats (http://giftsfortweakers.nl/) doet een beetje vreemd, maar die fix ik van de week (Scraping van bepaalde data - Levels en Last Online - werkt niet goed).
[ Voor 33% gewijzigd door Cybergamer op 05-11-2016 13:43 ]

Officiële release is 17 november, met de Thrillseeker edition kan je vanaf 9 november de beta al spelen. Giveaway eindigt 11 november.
Edit: Ik kan de Thrillseeker Edition blijkbaar niet weggeven op Steamgifts. Ik laat de oude giveaway verwijderen en heb een nieuwe aangemaakt. Het gaat dus nog steeds om de Thrillseeker Edition
[ Voor 25% gewijzigd door Avioto op 07-11-2016 14:51 ]
Steam/XBL: Avioto
Dit is de pagina: https://gleam.io/xDhvq/tweakersnet-factorio-key-giveaway afgelopen
Hij loopt van nu tot morgen (dinsdag) avond 22:00.
Er zijn een aantal voorwaarden:
- Alleen leden van Tweakers mogen meedoen, daarom moet je een link naar je profielpagina invullen
- Je account moet ouder zijn dan 2 weken (voor 24 oktober 2016 aangemaakt)
- Dubbele aanmeldingen negeer ik
- Dinsdagavond of woensdag worden willekeurig de winnaars gekozen (via de functie van Gleam) en zal ik ze via een DM een key opsturen (dus zorg ervoor dat je DMs ingeschakeld hebt)
Voor de geïnteresseerden, Factorio heeft ook een topic op GoT: [PC] Factorio
Op=Op
Hier alvast 1 key voor Hektor
[ Voor 56% gewijzigd door eL_Jay op 09-11-2016 10:25 ]
Je key was al gebruikt, dus zelf maar even ingevuld. Bedankt!eL_Jay schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:03:
Bundlestars geeft tijdelijk Hektor weg
Op=Op
Hier alvast 1 key voor Hektor
***members only***
Send me your gameboys
Zou graag willen, maarja level 2..nl1jht schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:53:
Wie helpt me nog even aan de 5 entries??
[afbeelding]
Dat ben je met een klein beetje moeite, hou op met zeuren en doe er je voordeel mee.
Je hoort mij niet zeuren hoor, geef alleen maar aan dat ik in dit geval niet kan helpen aan een entry extra.Cybergamer schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:55:
[...]
Dat ben je met een klein beetje moeite, hou op met zeuren en doe er je voordeel mee.
Haha! Misschien dat je hier wel wat mee kan:djmelvee schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:08:
[...]
Je hoort mij niet zeuren hoor, geef alleen maar aan dat ik in dit geval niet kan helpen aan een entry extra.

Vanaf LVL1+
[ Voor 49% gewijzigd door Cybergamer op 09-11-2016 12:21 ]
https://www.humblebundle....omplete-edition-free-game
[ Voor 28% gewijzigd door Camembert1633 op 10-11-2016 19:36 ]
Dirt 3 complete edition (2015) .... GRATIS de komende 24 uur.
Whoops... never mind... blijk weer eens niet op te letten, stond al in dit draadje.
[ Voor 24% gewijzigd door 2green op 10-11-2016 20:48 ]
Dirt 3 complete edition:
bedanktYdieresiS schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:41:
Ik had hem al, dus bij deze voor de liefhebber.
Dirt 3 complete edition:
***members only***
Voor de mensen die hem gemist hebben, je kunt hem nog iets meer dan een dag gratis ophalen via https://www.humblebundle....omplete-edition-free-game
[ Voor 13% gewijzigd door Eegee op 13-11-2016 11:16 ]
Redeem hem hier: http://steep.ubisoft.com/game/nl-NL/beta-redeem/
redeem => http://steepgame.com/beta-redeem
[ Voor 5% gewijzigd door al capone226 op 13-11-2016 21:48 ]
Geclaimd al.falcon123 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:06:
Steep betakey:
***members only***
Redeem hem hier: http://steep.ubisoft.com/game/nl-NL/beta-redeem/
HUFE2UUNNBGW geclaimd.al capone226 schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:40:
3 beta keys voor steep:
***members only***
Bedankt! (EVZ9GEH8U2Q2)al capone226 schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:40:
3 beta keys voor steep:
***members only***
[ Voor 5% gewijzigd door Hedgy op 13-11-2016 16:34 ]
Heb je toegevoegd op steam ivm duplicated key voor ethan carter.Arunia schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:28:
Bij deze ook weer een aantal spellen. Lvl1+
Allereerst een spel waar ik me heel erg mee vermaakt heb. Ik hou van vage spellen zoals Journey, The invisible Swan enzovoorts. Deze valt in het lijstje. Erg leuk om door te spelen. Mooi ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
De DLC had ik zelf nog niet, dus alleen het basis spel.
Dat is vaag. Want ik heb hem echt net bij humblebundle vandaan en rechtstreeks daar vandaan in SG gezet.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:56:
[...]
Heb je toegevoegd op steam ivm duplicated key voor ethan carter.
Daar moet ik even in duiken. Zou raar zijn als humblebundle me omdat ik hem al heb dezelfde code heeft gegeven. Of heb je het spel toevallig al? Dat klinkt logischer aan de melding te lezen.
Ik heb iig een bericht gestuurd naar support.
[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 15-11-2016 22:02 ]
Nee ik heb de game zelf niet en al zou ik hem hebben dan krijg een melding als product already owned.Arunia schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:43:
[...]
Dat is vaag. Want ik heb hem echt net bij humblebundle vandaan en rechtstreeks daar vandaan in SG gezet.
Daar moet ik even in duiken. Zou raar zijn als humblebundle me omdat ik hem al heb dezelfde code heeft gegeven. Of heb je het spel toevallig al? Dat klinkt logischer aan de melding te lezen.
Het is echt een duplicated key. Maargoed accepteer me op steam dan praten we daar verder.
Bleek een copy paste foutje te zijn dus iedereen kan weer rustig ademhalen
[ Voor 6% gewijzigd door TheAnthonyNL op 16-11-2016 10:39 ]
Ik heb Mountain Crime genomen, bedankt!Sempy schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:31:
Kleine opruiming:
[afbeelding]
***members only***
Pixel Puzzles genomen, thanks!Sempy schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:31:
Kleine opruiming:
[afbeelding]
***members only***
PBxxx is ook al geclaimd helaas.al capone226 schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:40:
3 beta keys voor steep:
***members only***
Dank voor het delen. Hij was al gebruikt, jammer dat die persoon dat niet meld.Paulus07 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:56:
Voor de liefhebber. Op=op weg=pech
Wissel de onderstaande, exclusieve tegoedboncode in als je afrekent in de PlayStation Store en krijg een korting van 43% op Titanfall 2.*
GLPCRBRL46
"Get Streamline, a brand new frantically fun multiplayer action game, for FREE from November 17th until November 18th. Up to 16 players can compete in a variety of game modes, with fast, fluid free running movement, deep Twitch integration, and ridiculous character customizations.
Add it to your Steam account on November 17th and play it for free forever!"
Graag melden als je deze gebruikt hebt.
K3DF5EPTCB
Deze bagger hadden ze beter op de Xbox exclusive kunnen laten.
Gebruikt, dank !!!SC4RF4C3 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:35:
Titanfall 2 kortingscode: G4HD2FBHMD
Graag melden als je deze gebruikt hebt.
Held! Dank, zojuist de code gebruikt. Thanks!Lekkerboeie86 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:37:
Wissel de onderstaande, exclusieve tegoedboncode in als je afrekent in de PlayStation Store en krijg een korting van 43% op Titanfall 2.*
K3DF5EPTCB
Deze bagger hadden ze beter op de Xbox exclusive kunnen laten.
KMG28EM6AG
Psn: Rvdt86
Gebruikt !! Top!!Rvdt86 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:48:
Ook de mail gehad met de code. Ga hem niet gebruiken dus bij deze:
KMG28EM6AG
kreeg er ook nog 1 van Roppedop dus deze voor de volgende tweaker:
B9AFDCTG42
[ Voor 16% gewijzigd door Donnie Darko op 17-11-2016 19:53 ]
Niet echt handig inderdaad. Maarja in ieder geval is er iemand happy meeKookSpook schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:26:
[...]
Dank voor het delen. Hij was al gebruikt, jammer dat die persoon dat niet meld.
Joe. 6NRKQP5BNQrazerBE schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:02:
Ik ontvang elke nieuwsbrief van Sony maar deze heb ik ook niet gekregen.
Titanfall 2 43% kortingscode:
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Graag melden indien gebruikt. Doe je voordeel ermee.
[ Voor 30% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 18-11-2016 13:20 ]
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven