Nou, ik heb ook een poging gedaan me in te schrijven en ik zou niet kunnen zeggen of het gelukt is ja of te nee. Zou jij voor mij ook even kunnen kijken? De site werkte zeg maar niet echt helemaal mee.Rainbow schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:55:
[...]
Ziet er uit van wel.
[afbeelding]
Is wel handige tool, dat Gleam.
Ja persoonlijk vind ik het echt een geniaal spel, ben er echt helemaal aan verslaafd. Ik raad het ook aan iedereen aan die ik tegenkom.matjojo schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:16:
Ik zal hier niet aan mee doen omdat ik factorio al gekocht heb, maar ik kan het alleen maar aanraden, een prachtig spel, met meer content in de alpha status dat vele AAA games na hun tweede extensie.
Ik kan je profiel niet terugvinden tussen de deelnemers, dus wil je het nog een keer proberen?JelleDJs schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 18:26:
[...]
Nou, ik heb ook een poging gedaan me in te schrijven en ik zou niet kunnen zeggen of het gelukt is ja of te nee. Zou jij voor mij ook even kunnen kijken? De site werkte zeg maar niet echt helemaal mee.
Nou, nu ging het ineens rete simpel. Op het werk werkte het voor geen meter. Zal wel met netwerk instellingen te maken hebben. Nu zou ik er wel tussen moeten staan.Rainbow schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:34:
[...]
Ja persoonlijk vind ik het echt een geniaal spel, ben er echt helemaal aan verslaafd. Ik raad het ook aan iedereen aan die ik tegenkom.
[...]
Ik kan je profiel niet terugvinden tussen de deelnemers, dus wil je het nog een keer proberen?
Jep, je staat er tussen. Succes!JelleDJs schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:37:
[...]
Nou, nu ging het ineens rete simpel. Op het werk werkte het voor geen meter. Zal wel met netwerk instellingen te maken hebben. Nu zou ik er wel tussen moeten staan.
Wie helpt me aan de benodigde hoeveelheid entries... Mooie winkans, met twee keys. 
Tackleberry schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:50:
Twee keys voor Lichdom: Battlemage. Even gebruik gemaakt van een mooie deal op Bundle Stars. Enjoy!
Loopt tot zondagavond, geen beperkingen qua level.
Names Rainbow geef ik deze games weg:

[ Voor 30% gewijzigd door Cybergamer op 28-08-2016 15:49 . Reden: Link fixed :) ]
Eén-na-laatste linkt niet: https://www.steamgifts.com/giveaway/53Ik1/out-of-the-park-baseball-14Cybergamer schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:00:
Names Rainbow geef ik deze games weg:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][/url]
[afbeelding]
Thanks! FixedJelleDJs schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:17:
[...]
Eén-na-laatste linkt niet: https://www.steamgifts.com/giveaway/53Ik1/out-of-the-park-baseball-14
Steamgifts kent het spel SpaceChem blijkbaar niet dus dan maar zo:
[mo]1589-3FD8-046F-9489[/mo]
Onderstaand een aantal Origin keys:
En dan nog een key voor
Stencyl: Indie Edition 1-Year License
Graag even een berichtje als je een key hebt gebruikt, dan streep ik hem door
[mo]1589-3FD8-046F-9489[/mo]
Onderstaand een aantal Origin keys:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
En dan nog een key voor
Stencyl: Indie Edition 1-Year License
Members only:
Inloggen
[ Voor 72% gewijzigd door Destrega op 07-09-2016 10:29 ]
Thanks!
Heb het spel al jaaaaaren niet gespeeld. Ben benieuwd
[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 29-08-2016 20:25 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dank je welDestrega schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:00:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[...]
Sorry ik heb de SpaceChem key gebruikt, en had een berichtje getypt, maar blijkbaar niet (goed?) op Verstuur gedrukt voordat ik naar mijn werk ging. Dus die stond nog open..Destrega schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:00:
(...)
Bedankt voor deze actie!
[ Voor 3% gewijzigd door Rainbow op 30-08-2016 22:23 ]
Spacechem is waarschijk in het verleden tijdelijk gratis weggeven. Dan wordt deze op Stea.gifts disabled om te voorkomen dat users met gratis keys proberen te levellen.Destrega schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:00:
Dat klinkt inderdaad erg logisch. Ik zag hem op ongeclaimd staan in mijn humble bundle lijst en ging er dus van uit dat hij bij een bundle in had gezeten.Sempy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:19:
[...]
Spacechem is waarschijk in het verleden tijdelijk gratis weggeven. Dan wordt deze op Stea.gifts disabled om te voorkomen dat users met gratis keys proberen te levellen.
De eerste give-away die ik plaats hier op Tweakers. Hoop dat het is gelukt. Lopen beide zaterdag af. Veel succes.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
https://www.steamgifts.com/giveaway/95lId/fake-colours
Niet mijn eigen giveaway, maar eentje met 100% winstkans (100.000 copies) leek me hier het vermelden wel waard.
Niet mijn eigen giveaway, maar eentje met 100% winstkans (100.000 copies) leek me hier het vermelden wel waard.
75% korting op Feist
http://store.steampowered.com/app/327060/
http://store.steampowered.com/app/327060/
Members only:
Inloggen
Invite only omdat ik hem op meer plekken deel.
Ook deze heb ik geclaimed omdat niemand wilde claimenDestrega schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:00:
[...]
Members only:
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
En voor wie daar te lui voor is:1lau schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:34:
Tropico 4 is gratis (keys voor 2 dagen)
https://www.humblebundle.com/store/tropico-4-free-game
[mo] 243HY-DKZJT-6KTJQ [/mo]
(ja ik was te snel met gratis game ophalen, had hem al
[ Voor 2% gewijzigd door IceStorm op 08-09-2016 20:57 . Reden: En weg, incl. bedankje per DM ]
Intussen geclaimd.IceStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:45:
[...]
En voor wie daar te lui voor is:
[mo] 243HY-DKZJT-6KTJQ [/mo]
(ja ik was te snel met gratis game ophalen, had hem al)
14 september is The Crew gratis op Uplay, dat dit ook geldt voor consoles weet ik eigenlijk niet
We zouden eens met tweakers samen moeten spelenIceStorm schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:58:
[afbeelding]
Net gekocht op Steam afgelopen week en nu lag ie voor TE weinig bij de MediaMarkt (en ik wilde het doosje ook hebben). Veel plezier ermee!
edit: key gebruikt
[ Voor 82% gewijzigd door Sempy op 12-09-2016 16:04 ]
Heb hem aangevraagd, maar blijkbaar had ik hem al.
Tropico4 (Steam)
En een key die ik toch niet ga gebruiken.
Battleborn Starter Skin Pack (geen idee waar je die moet invoeren)
Graag een DM bij gebruik.
Tropico4 (Steam)
Members only:
Inloggen
En een key die ik toch niet ga gebruiken.
Battleborn Starter Skin Pack (geen idee waar je die moet invoeren)
Members only:
Inloggen
Graag een DM bij gebruik.
[ Voor 74% gewijzigd door YdieresiS op 14-09-2016 08:06 ]
Latin capital letter y with diaeresis
Thanks for Knights of Pen and Paper!ronwiel schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:30:
Drie games:
Members only:
Graag een +1 voor deze post als je de key redeemed.
Hoe jij dan weten ik welke key heb gepakt? Met alleen een quote krijg jij ook een notificatieronwiel schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:30:
Drie games:
Members only:
Graag een +1 duimpje voor deze post als je de key redeemed. Dan krijg ik een notificatie op Tweakers!
Slecht Nederlands expres gedaan. Ik heb de Unmechanical geclaimd, thanks!
Overigens vraagje, kwamen die games uit oudere Humble Bundles? Staan niet bij een huidge...
[ Voor 6% gewijzigd door JelleDJs op 14-09-2016 19:36 ]
Geen idee, was even door mijn account instellingen aan het lopen en zag dat ik nog wat keys had staan. Vond ze zelf niet boeiend genoeg. Daarom andere Tweakers er maar blij mee gemaaktJelleDJs schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:35:
Overigens vraagje, kwamen die games uit oudere Humble Bundles? Staan niet bij een huidge...

Start binnen 10 minuten.
Leuke wiskundige puzzle game waarbij je veel moet nadenken.
[ Voor 15% gewijzigd door TheAnthonyNL op 24-09-2016 18:48 ]
Duelyst - 20 Spirit Orbs
Duelyst - Cosmetics Bundle
spoiler:
69a17ffa-0825-45d6-9d74-267d9c3ba646
Duelyst - Cosmetics Bundle
spoiler:
5cc7d598-536e-4a52-a10f-b52bd4d72dc6
Ze houden je in de gaten, je bent immers een aankomende YouTube ster.TheAnthonyNL schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:49:
Beetje bizar dat mensen mijn nieuwe giveaway al joinen voordat ik hem heb gedeeld XD.
[afbeelding]
Enjoy.
Kuch #autojoin KuchTheAnthonyNL schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:49:
Beetje bizar dat mensen mijn nieuwe giveaway al joinen voordat ik hem heb gedeeld XD.
[afbeelding]
Enjoy.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hmm, hoe zit dat ook alweer als ik ze niet op mijn eigen account zou willen activeren? Dat mag niet volgens de Steamgifts regels, of wel? Want dan moet ik me eigenljk weer terugtrekken.Joran schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:22:
Twee hidden object games, uit de humble bundle.
[afbeelding]
[afbeelding]
Uit de SteamGifts FAQ:Whaam schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:24:
[...]
Hmm, hoe zit dat ook alweer als ik ze niet op mijn eigen account zou willen activeren? Dat mag niet volgens de Steamgifts regels, of wel? Want dan moet ik me eigenljk weer terugtrekken.
Can I enter a giveaway for a friend?
You should only enter to win giveaways for yourself, and if you win a game, it must be activated and redeemed to the Steam account used during registration. If a friend is interesting in joining giveaways, they'll need to register for their own account.
Dit zijn de regels ja, maar je krijgt van mij gewoon een key die op elke steam in te voeren zijn. Als je het vinkje voor received aan klikt is het voor mij goed genoeg.JelleDJs schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:05:
[...]
Uit de SteamGifts FAQ:
You should only enter to win giveaways for yourself, and if you win a game, it must be activated and redeemed to the Steam account used during registration. If a friend is interesting in joining giveaways, they'll need to register for their own account.
Send me your gameboys
Check, dank.JelleDJs schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:05:
[...]
Uit de SteamGifts FAQ:
Een dude van hier (alleen geregistreerd voor dit topic als ik me goed herinner maar okay) was ook al eens geband omdat 'ie een key aan een vriend gegeven had. Was sowieso een oelewapper, maar ik houd me in deze toch maar aan de regeltjesJoran schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:27:
[...]
Dit zijn de regels ja, maar je krijgt van mij gewoon een key die op elke steam in te voeren zijn. Als je het vinkje voor received aan klikt is het voor mij goed genoeg.
Als je gebruik maakt van de family share optie in Steam kun je cross account spelen.
Maar nu weer on-topic.
Maar nu weer on-topic.
Ik heb de 2e gewonnen maar er staat geen key bij de game en bij winnaar staat anonieme winnaar.Joran schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:22:
Twee hidden object games, uit de humble bundle.
[afbeelding]
[afbeelding]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Je moet wachten tot de key naar je toe is gestuurt door de Giveaway creator.
Nu wel, had vanmiddag geen tijd. Sorry heRick-Jan schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:05:
[...]
Ik heb de 2e gewonnen maar er staat geen key bij de game en bij winnaar staat anonieme winnaar.
Send me your gameboys
Duidelijk, geen probleem natuurlijk. Bedankt voor het weggevenJoran schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:25:
[...]
Nu wel, had vanmiddag geen tijd. Sorry he
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Uit de steamgifts forum vernomen:
Anno 2070 code Uplay met ongelimiteerd gebruik
JCQ8-LBQC-GA9A-JUUB
bron:
https://www.facebook.com/...rmalink/1138459406190074/
JCQ8-LBQC-GA9A-JUUB
bron:
[ Voor 1% gewijzigd door 1lau op 03-10-2016 19:52 . Reden: niet meer bruikbaar ]
Bedankt voor de invite, laat ik met deze 2 beginnen:

[ Voor 27% gewijzigd door PeYote op 03-10-2016 18:09 ]
Krijg hier gewoon de melding dat hij al gebruikt is.1lau schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:41:
Uit de steamgifts forum vernomen:
JCQ8-LBQC-GA9A-JUUB
bron:
Het is inmiddels al geblokeert helaas:itsme9x schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:42:
[...]
Krijg hier gewoon de melding dat hij al gebruikt is.
https://www.steamgifts.co...ot-playable-just-showcase
Ik heb hier een Spellweaver: Wrath of Shamans key die ingame wordt gebruikt:
AC3X-5SGU-T2TT-CTAA-NBZQ
Ook te verkrijgen via failmid:
http://failmid.com/game/spellweaver-100-discount/
DE CODE IS GEBRUIKT!
De volgende code die ik hier heb is geen game key, maar een kortingscode welke 10% korting geeft op je volgende aankoop op Uplay.
Wil je ff een DM sturen als deze gebruikt is?
Groet,
Niels
P.S.
De code is geldig tot en met: 31 maart 2017
De volgende code die ik hier heb is geen game key, maar een kortingscode welke 10% korting geeft op je volgende aankoop op Uplay.
Wil je ff een DM sturen als deze gebruikt is?
Members only:
Inloggen
Groet,
Niels
P.S.
De code is geldig tot en met: 31 maart 2017
[ Voor 16% gewijzigd door arens77 op 12-10-2016 11:08 ]
en weg!
[ Voor 90% gewijzigd door RoricNormannum op 07-10-2016 15:03 ]
Dungeon Keeper gratis op Origin:
https://www.origin.com/nl...e/free-games/on-the-house
https://www.origin.com/nl...e/free-games/on-the-house
Leuk dat je een blacklist regel opstelt maar wanneer neem je contact op met de winnaars?Phyxion schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:42:
De laatste gift is alweer even terug, dus bij deze
[afbeelding]
Die regel is uiteraard vanaf het moment dat ik ze verstuurd heb, en dat is bij deze dan ook gebeurdTheAnthonyNL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 06:50:
[...]
Leuk dat je een blacklist regel opstelt maar wanneer neem je contact op met de winnaars?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Lang geleden dat ik een giveaway heb gedaan, maar hierbij weer een paar keys. Lopen tot zaterdag 15 oktober 12.00 uur. Level 1+. Ik hoop dat er een beetje animo is voor Clickteam Fusion, aangezien het nogal een dure is (100 punten), zou zonde zijn als ik de 5 entries niet haal en de punten er niet voor krijg...

[ Voor 13% gewijzigd door adamvansanten op 10-10-2016 12:13 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Voor clickteam ga je helaas niet zoveel punten missen. Aangezien het in een bundle zit en half steamgifts hem al weggeeft ivm cv boosten xD.
@Phyxion, dank voor uitleg
. Schrok al...
@Phyxion, dank voor uitleg
Prachtige giveaways NegativeFreak, maar heb ze allebei al. 
Nog een kickje voor een game die al 1000 keer is weggegeven... Hopelijk komen er voldoende entries...
Nog een kickje voor een game die al 1000 keer is weggegeven... Hopelijk komen er voldoende entries...

[ Voor 12% gewijzigd door Tackleberry op 10-10-2016 23:54 ]
Heb afgelopen weekend 3 Black Desert Online guest passes gekregen. Aangezien je er maar 1 per account kan gebruiken en ik het spel verder niet van plan ben te spelen, bied ik ze hier aan.
Codes zijn inwisselbaar op https://www.blackdeserton...?returnUrl=%2Fshop%2Fcode na het aanmaken van een account.
Members only:
Inloggen
Codes zijn inwisselbaar op https://www.blackdeserton...?returnUrl=%2Fshop%2Fcode na het aanmaken van een account.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
AMD Gaming Evolved kapt ermee en heb er eigenlijk totaal niks aan dus hierbij wat keys;
Moet nu gaan maar morgen komen er meer xD
Moet nu gaan maar morgen komen er meer xD
Members only:
Inloggen
O.R.C. Black Bulls Rugby
Let op:
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven