- Bionic Commando
- Darkness 2
- DmC : Vergils Downfall DLC
Alle codes zijn weggegeven
[ Voor 33% gewijzigd door Chainthunder op 20-07-2016 15:52 ]

[ Voor 77% gewijzigd door Senaxx op 20-07-2016 15:48 ]

[ Voor 39% gewijzigd door Joran op 21-07-2016 15:06 ]
Send me your gameboys
[ Voor 88% gewijzigd door unfor op 21-07-2016 20:20 ]
ARK: Survival Evolved
[mo]768VZ-KLLBL-FXH96[/mo]
Code werkte en is gebruikt
[ Voor 5% gewijzigd door JohnnieWbl op 23-07-2016 13:55 ]
Alvast bedankt
Maar eerlijk, geen idee. Klinkt wel handig.
Maak een bookmark naar je topics, de topics met laatste reacties staan dan bovenaan.
EDIT: Hier nog een giveaway van mij. Deze keer via gleam.io. Gewoon omdat het leuk is
EDIT: TS hier en daar aangepast.
[ Voor 91% gewijzigd door Cybergamer op 24-07-2016 14:06 ]
Ik zie een aantal public GA's met deze game, die worden reported. Dus niet via SG weggeven, je riskeert een ban en dat is het niet waard. Probeer het dus niet!
Level +1

Niet via GA mogelijk voor Battleborn Starter Skin Pack, dus dan maar zo. Tzal vo de rappe zijn.
9W53T-FXBZX-CCK5B-SCRBB-CCWZK
[ Voor 56% gewijzigd door bart1133 op 25-07-2016 19:31 ]
Even geen tijd om signature pics en links te maken, dus bij deze m'n profiel, alle actieve GAs zijn voor GfT 1+ (en sommige +whitelist)
https://www.steamgifts.com/user/m3rc
Truste!
Grapje, The Bureau: XCOM Declassified key uit de meest recente Humblebundle
Ja flauw, ik weet het. Ben vandaag een beetje vervelend.
- Freedom Force
- Freedom Force vs The Third Reich
- The Bureau: XCOM Declassified
- Railroad Tycoon 3
Alle codes zijn weggegeven
[ Voor 17% gewijzigd door Chainthunder op 07-09-2016 19:17 ]
Code is door iemand anders al gebruiktseez schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:28:
Members only: XCOM2 key
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Grapje, The Bureau: XCOM Declassified key uit de meest recente Humblebundle![]()
Ja flauw, ik weet het. Ben vandaag een beetje vervelend.
Volgende keer via DM graag. Kleine moeite toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Cybergamer op 27-07-2016 23:34 ]
Klopt, door prodigy. Zie ook bericht na mijn post.
Maar ik heb misschien nog wel een interessante key
Back to the Future: The Game
https://www.steamgifts.com/group/hux59/giftsfortweakers
Kijk dus of er iets voor je bij zit, extra grote winstkans en je helpt een groepslid aan zijn punten!
[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 28-07-2016 13:13 ]
Je kan dan Lawbreakers spelen tot en met zondag.
(allemaal steam)
Bedankje mag... hoeft niet & weg=weg
=== GIVEAWAY ===
https://www.steamgifts.com/giveaway/JRfLp/rising-islands
NOTE: You can only enter this giveaway if you are member of my group: http://steamcommunity.com/groups/tk-content
Sorry dat het niet voor gft groep is.
[ Voor 53% gewijzigd door TheAnthonyNL op 04-08-2016 22:41 ]
Je zou je volgende GA ook invite only kunnen maken (is misschien laagdrempeliger).
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
mo-tags moeten tussen brackets '[...]' Ruud. Anders werkt het niet.Ruudgo schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:44:
<mo>Timberman
...
?? Meest linkse en meest rechtse letter op de bovenste rij van je standaard NL toetsenbord.
</mo>
[ Voor 3% gewijzigd door Cybergamer op 06-08-2016 01:45 ]

En aangezien de vorige lichting allemaal nog niet de grens van 5 inschrijvingen heeft behaald, hier nog een reminder.

[ Voor 53% gewijzigd door eL_Jay op 08-08-2016 11:15 ]
Je had beter enkel GfT kunnen selecteren want nu worden je punten verdeeld over de 2 groepen dus als een game 5 punten waard is krijg je maar 2,5 voor de GfT qua ratiobart1133 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:39:
Deze games boeien me niet echt...Have fun
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doel je hierbij naar de level in de steamgifts? of is dit iets dat jullie zelf hanteren in het forum?icy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:09:
[...]
Je had beter enkel GfT kunnen selecteren want nu worden je punten verdeeld over de 2 groepen dus als een game 5 punten waard is krijg je maar 2,5 voor de GfT qua ratio
Wat er gehanteerd wordt in je GfT level, maar je algemene steamgift level zal gewoon stijgen. (dacht ikbart1133 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:15:
[...]
Doel je hierbij naar de level in de steamgifts? of is dit iets dat jullie zelf hanteren in het forum?
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
bart1133 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:15:
[...]
Doel je hierbij naar de level in de steamgifts? of is dit iets dat jullie zelf hanteren in het forum?
Je quota in de winnende groep wordt inderdaad gehalveerd, punten in je level nieticy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:11:
[...]
Wat er gehanteerd wordt in je GfT level, maar je algemene steamgift level zal gewoon stijgen. (dacht ik)
[ Voor 30% gewijzigd door Cybergamer op 09-08-2016 14:06 ]
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Kan helaas niet via de gift group (moet nogsteeds geadd worden.)
[ Voor 27% gewijzigd door dannbla op 12-08-2016 00:23 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Dat zal niet gebeuren (en daar heb je bericht over gekregen van een vd mods). Eerst je quota inlopen met je andere account, daarna kunnen we evt. verder kijken. En je had aardig ingelopen met zo'n GA... zonde...e1ndbaas schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:08:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan helaas niet via de gift group (moet nogsteeds geadd worden.)
[ Voor 10% gewijzigd door Cybergamer op 12-08-2016 01:59 ]
Zijn allebei al gebruiktronwiel schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:19:
Members only:
Members only:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Stuur me een trade offer via clicky
Voor de verduidelijking: ik geef hem gratis weg
[ Voor 9% gewijzigd door al capone226 op 18-08-2016 15:10 ]
Denk dat je in dit topic moet zijn:al capone226 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:21:
Iemand geinteresseerd in een -75% coupon voor Serious Sam HD: The First Encounter?
Stuur me een trade offer via clicky
(Steam) Game Trading Topic
Ik hoef er niks voor terug, de coupon kan ik enkel geven via trade offeranandus schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:30:
[...]
Denk dat je in dit topic moet zijn:
(Steam) Game Trading Topic
Ah, dat was niet helemaal duidelijkal capone226 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:09:
[...]
Ik hoef er niks voor terug, de coupon kan ik enkel geven via trade offer
Airstrike HD Giveaway is afgelopen, maar email adres klopt niet. Kan Matthias Bourgeois contact opnemen met mij via DM?
[ Voor 2% gewijzigd door Cybergamer op 21-08-2016 04:23 . Reden: Contact gehad en geregeld! ]
Dank voor Duke Nukem!IceStorm schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Members only:
Best puzzle game ever. Jammer dat ik m niet kan winnenSempy schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:34:
[afbeelding]
Unlock voor 2e week HB indie 17 die ik al heb. Echte aanrader deze puzzle games!
F8IDI-K98E5-330BY
Gebruikt, dm ontvangen

Succes en laat aub even weten wanneer gebruikt
[ Voor 3% gewijzigd door iamzero456 op 24-08-2016 09:57 ]

Omdat er van Factorio (in Early Access op Steam) de versie 0.13.18 released is, en de 0.13 reeks nu stabiel is verklaard, organiseer ik een Factorio key giveaway voor 5 keys via Gleam. Dit is mijn eerste actie via Gleam, dus ik hoop dat het goed gaat. Alle feedback is welkom.
Dit is de pagina: https://gleam.io/xMYhe/tweakersnet-factorio-key-giveaway afgelopen
Hij loopt van vanavond (donderdag) 22:00 tot morgen (vrijdag) avond 22:00.
Ik heb wel een paar randvoorwaarden gesteld, voor de goede orde:
- Alleen Tweakers leden mogen meedoen (dit controleer ik door een link naar je profielpagina in te laten vullen)
- Je account moet voor 11 augustus 2016 aangemaakt zijn (dus die moet ouder zijn dan 2 weken)
- Dubbele aanmeldingen worden volledig gediskwalificeerd
- Ik zal zaterdag of zondag willekeurig de winnaars kiezen (daar heeft Gleam een functie voor geloof ik) en ze via een DM een key opsturen
Voor de geïnteresseerden, Factorio heeft ook een topic op GoT: [PC] Factorio
Erg toffe actie, ik hoop dat ik alles goed heb gedaan, zelf ook weinig ervaring mst Gleam, al bleek ik al wel een account te hebben. Kun je nu ook al zien of mijn profiel goed gelinkt is?Rainbow schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:00:
Omdat er van Factorio (in Early Access op Steam) de versie 0.13.18 released is, en de 0.13 reeks nu stabiel is verklaard, organiseer ik een Factorio key giveaway voor 5 keys via Gleam. Dit is mijn eerste actie via Gleam, dus ik hoop dat het goed gaat. Alle feedback is welkom.
Dit is de pagina: https://gleam.io/xMYhe/tweakersnet-factorio-key-giveaway
Hij loopt van vanavond (donderdag) 22:00 tot morgen (vrijdag) avond 22:00.
Ik heb wel een paar randvoorwaarden gesteld, voor de goede orde:
- Alleen Tweakers leden mogen meedoen (dit controleer ik door een link naar je profielpagina in te laten vullen)
- Je account moet voor 11 augustus 2016 aangemaakt zijn (dus die moet ouder zijn dan 2 weken)
- Dubbele aanmeldingen worden volledig gediskwalificeerd
- Ik zal zaterdag of zondag willekeurig de winnaars kiezen (daar heeft Gleam een functie voor geloof ik) en ze via een DM een key opsturen
Voor de geïnteresseerden, Factorio heeft ook een topic op GoT: [PC] Factorio
Ziet er uit van wel.Nostordici schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:37:
[...]
Erg toffe actie, ik hoop dat ik alles goed heb gedaan, zelf ook weinig ervaring mst Gleam, al bleek ik al wel een account te hebben. Kun je nu ook al zien of mijn profiel goed gelinkt is?
[ Voor 11% gewijzigd door Rainbow op 27-08-2016 10:47 ]
Ziet er goed uit hoor!Rainbow schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:55:
[...]
Ziet er uit van wel.
[afbeelding]
Is wel handige tool, dat Gleam.
Goede eisen en hopen dat ik win, dan zal ik zeker het topic gaan volgens. Stond ook al op een wensenlijstje dit spel.
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven