Hallo,
Ik heb zojuist voor de 2e keer ervaren dat mijn pc zomaar uitviel tijdens het kijken van een youtube filmpje.
Gisteravond zomaar opeens voor windows update denk ik want na de reboot installeerde hij deze updates.
Maar zojuist heeft hij gereboot en toen 3x heel snel achter elkaar.
Ik heb serieus geen enkel idee waardoor of hoe dit komt.
Speccy geeft een idle temperatuur van 35 graden op het mobo maar de sensor bij de cpu zelf geeft onder de dertig, namelijk 9 graden.
Tijdens een stresstest van Prime92 tijdens een tijdsperiode van 3 minuten totaal per minuut
1 minuut was het mobo cpu1 61 graden, de cpu zelf gaf 60 graden.
2 minuten: CPU zelf: 62 graden mobo: CPU1 : 65 graden
3 minuten CPU zelf: 64 graden, mobo CPU1 :67 graden.
Kabels zitten goed, de oudere topics zijn verholpen.
In eventviewer van windows kan ik ook niks vinden rondom de tijd van het rebooten.
Ik heb zojuist voor de 2e keer ervaren dat mijn pc zomaar uitviel tijdens het kijken van een youtube filmpje.
Gisteravond zomaar opeens voor windows update denk ik want na de reboot installeerde hij deze updates.
Maar zojuist heeft hij gereboot en toen 3x heel snel achter elkaar.
Ik heb serieus geen enkel idee waardoor of hoe dit komt.
Speccy geeft een idle temperatuur van 35 graden op het mobo maar de sensor bij de cpu zelf geeft onder de dertig, namelijk 9 graden.
Tijdens een stresstest van Prime92 tijdens een tijdsperiode van 3 minuten totaal per minuut
1 minuut was het mobo cpu1 61 graden, de cpu zelf gaf 60 graden.
2 minuten: CPU zelf: 62 graden mobo: CPU1 : 65 graden
3 minuten CPU zelf: 64 graden, mobo CPU1 :67 graden.
Kabels zitten goed, de oudere topics zijn verholpen.
In eventviewer van windows kan ik ook niks vinden rondom de tijd van het rebooten.
[ Voor 49% gewijzigd door FabianFyzix op 03-02-2016 15:20 ]