• FabianFyzix
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-10-2021
Hallo, allemaal dit is weer mijn zoveelste topic over mijn pc.
De laatste paar dagen is het pure ellende met dat ding.

Uit het niks heb ik vandaag een nieuw probleem in mijn pc.
Ik heb nu al deze errors gehad binnen een uur: Automate wrapper has stopped working meerdere malen, nvidia backend has stopped working en de nieuwe nu WLMerger application has stopped working.
Ik gebruik een verse windows 7 Ultimate 64 bit met alle drivers geupdate. Ik word langzamerhand gek van mijn computer. Al die fouten in korte tijd en ik kan maar niet achterhalen waar het in zit. Mijn HDD was eerst 100% actief( Geen fouten in te vinden) Toen was mijn bios door me eigen gepruts niet meer helemaal goed. Correcte CMOS reset uitgevoerd werkte weer als een zonnetje alleen nu dit probleem er dus bij. ;w ;w (word langzamerhand een beetje wanhopig.)

Hulp/tips alles word gewaardeerd.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:17
Heb je bij installatie een originele windows 7 DVD gebruikt? met een geldige legale key?

anders zou mogelijk de voeding niet 100% in orde kunnen zijn. Ik neem aan dat je wel alle powerkabels naar harde schijven moederbord en videokaart goed hebt aangesloten? (het kan nooit kwaad om dat nog eens goed te controleren.)

• FabianFyzix
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-10-2021
nachtnet schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:27:
Heb je bij installatie een originele windows 7 DVD gebruikt? met een geldige legale key?

anders zou mogelijk de voeding niet 100% in orde kunnen zijn. Ik neem aan dat je wel alle powerkabels naar harde schijven moederbord en videokaart goed hebt aangesloten? (het kan nooit kwaad om dat nog eens goed te controleren.)
Ik zal zo even de computer uit elkaar halen althans de case openen en even controleren update komt eraan!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Je geeft zelfs eergisteren aan dat je moederboard kapot is:
donderdag 14 januari 2016 14:34

FabianFyzix

Hallo, ik ben er zojuist achtergekomen dat mijn moederboard kapot is.
Heb je deze nu al vervangen of sta je nu voor alle problemen topics aan te maken ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Leyaena
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-06-2025
nachtnet schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:27:

Het feit dat het 'm over windows 7 Ultimate gaat maakt de kans natuurlijk wel vrij hoog dat het over een gepirateerde versie gaat.

Welke grafische kaart heb je?

Wat ik sowieso als eerste zou doen is alle GPU-drivers wipen met DisplayDriverUninstaller, de laatste nieuwe driver installeren en herstarten.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:17
Leyaena schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:28:
[...]

Het feit dat het 'm over windows 7 Ultimate gaat maakt de kans natuurlijk wel vrij hoog dat het over een gepirateerde versie gaat.
En dat maakt de kans op (storende) malware weer veel groter..

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Is dit serieus?

Misschien moet je de moeite nemen om even in je 4(!) andere topics te kijken, zonder voor elk wissewasje een nieuw topic te openen!

Je HDD kan sowieso in de prullenbak als ik die andere topics bekijk, maar waarschijnlijk heb je nog niks gedaan met de adviezen die je daarin zijn gegeven.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Pagina: 1