Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-09 02:50
ik heb de benchmarks wel gezien!

en inderdaad de scores zien er goed uit.

150k op antutu 6.0 niet misselijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hoe kijken jullie eigenlijk aan tegen de de USB-C aansluiting van dit toestel en de problemen die dat oplevert? Ik zou zeggen geen probleem, paar kabeltjes kopen op Ebay en je kunt vrijwel alle opladers weer gebruiken. Echter lees ik nogal veel horror verhalen op internet over slechte USB-C kabels die appatuur slopen.

Heb ook geen zin om 3 kabels van 20 euro per stuk erbij te gaan kopen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Goede usb-c is Euro of 7, valt nog wel mee toch op zich.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

ik222 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:00:
Hoe kijken jullie eigenlijk aan tegen de de USB-C aansluiting van dit toestel en de problemen die dat oplevert? Ik zou zeggen geen probleem, paar kabeltjes kopen op Ebay en je kunt vrijwel alle opladers weer gebruiken. Echter lees ik nogal veel horror verhalen op internet over slechte USB-C kabels die appatuur slopen.

Heb ook geen zin om 3 kabels van 20 euro per stuk erbij te gaan kopen namelijk...
Hopelijk hoef je je daar binnenkort geen zorgen meer om te maken (al zal HTC dat wel moeten implementeren):

nieuws: Usb-c krijgt authenticatieprotocol tegen malware en slechte laders

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Golf2vr6 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:12:
[...]

Nee zat blijkbaar nog een embargo op. Waarschijnlijk tot volgende week.

http://m.gsmarena.com/newscomm-17755.php

Maar laat ik dan maar verklappen dat de HTC 10 heel goed mee kan komen. En met heel goed bedoel ik ook heeeeel goed!
Oke, hier staan ze nog ;).
http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=uk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:20

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-12-2023
De camera samples op flickr vielen me ook wat tegen (dat wil zeggen in vergelijking met, want het is sowieso een erg goede camera) maar de laatste samples van gsmarena zien er weer geweldig uit.

De s7 en HTC 10 hebben dezelfde score op DxOMark maar de score opbouw en goede/minder goede kanten verschilt ietsje onderling. De HTC10 zou een iets meer accurate kleurweergave hebben bv. Denk dat beiden het erg goed zullen doen.

Vermoed dat de prijs toch wel een struikelblok gaat worden voor sommigen die op korte termijn een telefoon willen kopen. De samsung s7 is simpelweg goedkoper bij een abonnement te verkrijgen dan de HTC (vooralsnog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09 21:29

JanAd

Wind’s howling

Ben ik trouwens de enige die het wel erg vind dat HTC hun foto-album weg laat in Sense... Google Foto vind ik absoluut geen beter alternatief. Het fotoalbum van de m8 vond ik net geweldig.

Ik gebruik atm QuickPic op m'n Samsung.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Je kunt de HTC gallery app gewoon alsnog installeren via de appstore.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joeridev
  • Laatst online: 11-09 13:01
Joeridev schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:41:
Ik heb de vraag gesteld via de HTC-chat op de website en die verwees mij door naar de Sales afdeling. Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd :)
Volgens de sales afdeling van HTC is de black/silver versie eind april in Nederland beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Joeridev schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:29:
[...]

Volgens de sales afdeling van HTC is de black/silver versie eind april in Nederland beschikbaar.
Voor pre-order neem ik aan. Want uitlevering begint pas begin Mei (2 Mei hoogst waarschijnlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeridev
Ja, dat denk ik ook. "Eind april te koop aangeboden in de Benelux", was het antwoord. Zal ongetwijfeld als pre order zijn. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Joeridev op 14-04-2016 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:12

netblade

Sunrise

ik222 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:20:
Ik ben blij dat HTC hier voor kiest, als je het niet wil staat het niet standaard geinstalleerd, wil je het wel dan staat het in ieder geval nog in de store. Jammer alleen dat ze die facebook troep mee installeren, daar zit ik niet op te wachten. Sinds contacten fotos en agendapunten niet meer worden gesyncht vanaf facebook is die hele app zinloos in mijn ogen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brewmark
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:57
Joeridev schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:59:
Ja, dat denk ik ook. "Eind april te koop aangeboden in de Benelux", was het antwoord. Zal ongetwijfeld als pre order zijn. :)
In het verleden heeft HTC via webcare wel meer berichten verstuurd die helaas niet waar bleken... Maar ik hoop het, voor mij wel een reden om nog even te wachten met de pre-order. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Silver/Black variant als vervanging voor mijn M7.
Misschien de moeite om te kijken of een retailer hier al van op de hoogte is, Coolblue gaf mij aan dat ze niet verwachte dat deze variant tijdens de pre-order te koop zou zijn. Of deze later toegevoegd zou worden konden ze ook niet aangeven.

[ Voor 19% gewijzigd door brewmark op 14-04-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero_D575
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:10
brewmark schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:54:
[...]

In het verleden heeft HTC via webcare wel meer berichten verstuurd die helaas niet waar bleken... Maar ik hoop het, voor mij wel een reden om nog even te wachten met de pre-order. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Silver/Black variant als vervanging voor mijn M7.
Ik hoop dat het wel waar is. Ik vraag me alleen wel af waar het bericht dan vandaan komt dat de zilver/zwarte uitvoering uberhaupt niet in de Benelux verkocht gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Joeridev schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:29:
[...]

You just made my day _/-\o_ d:)b :)B
ik222 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:20:
Mercie, dat wist ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:14

wontcachme

You catch me? No you wont

Zero_D575 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:58:
[...]

Ik hoop het ook. Ik vraag me alleen wel af waar het bericht dan vandaan komt dat de zilver/zwarte uitvoering uberhaupt niet in de Benelux verkocht gaat worden?
Omdat een HTC US medewerker had gezegd dat het US only was.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 14:59
Gezien HTC op social media en ook de retailers Cooblue en Belsimpel geen enkele informatie hebben m.b.t. de black/silver variant, heb ik weinig vertrouwen in een bericht van de sales afdeling. Die zitten gewoon met de wit/silver versie in hun hoofd hoor wanneer ze de beschikbaarheid communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Extraxyz schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:45:
Gezien HTC op social media en ook de retailers Cooblue en Belsimpel geen enkele informatie hebben m.b.t. de black/silver variant, heb ik weinig vertrouwen in een bericht van de sales afdeling. Die zitten gewoon met de wit/silver versie in hun hoofd hoor wanneer ze de beschikbaarheid communiceren.
Dat kan nu toch bijna niet dat ze die uitvoering hier compleet gaan laten vallen? Dat is toch te zot voor woorden... Dat deze niet bij de release beschikbaar is ok, maar nadien ook niet? :? :-(

Edit:
http://forum.xda-develope...=66355811&postcount=41295

Nee, zeker geen zwart/grijs... Mss toch de witte eens meer overwegen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door JanAd op 14-04-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

netblade schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:00:
[...]

Ik ben blij dat HTC hier voor kiest, als je het niet wil staat het niet standaard geinstalleerd, wil je het wel dan staat het in ieder geval nog in de store. Jammer alleen dat ze die facebook troep mee installeren, daar zit ik niet op te wachten. Sinds contacten fotos en agendapunten niet meer worden gesyncht vanaf facebook is die hele app zinloos in mijn ogen
Wat is de meerwaarde nu dan van die app dat ze 'm toch bijgesloten hebben?

Zo te zien wordt het weer tijd voor een levertijden topic om te voorkomen dat dit topic ondersneeuwt met die ongein.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ik222 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:49:
Dit soort vergelijkingen zijn op individuele foto's altijd lastig omdat het nooit exact dezelfde foto is wat betreft focus etc. Maar als ik die hele reeks bekijk geeft het een goed beeld van de verschillen en zie ik twee duidelijke dingen:

- Foto's van de Samsung S7 zijn vrijwel allemaal onnatuurlijk scherp, die van de HTC 10 zijn veel meer waarheidsgetrouw en dus beter in mijn ogen.
- Samsung heeft dan wel de witbalans bij kunstlicht weer veel beter op orde, de HTC 10 foto's zijn ronduit flets bij kunstlicht.

Beide zijn softwarematige dingen maar in elk geval bevestigd het voor mij dat de HTC 10 net als de Samsung S7 over een uitstekende camera beschikt :)
Deathchant schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:35:
Daarnaast weten we niet of deze foto's in de auto stand gemaakt zijn. De SGS6 en SGS7 hebben namelijk HDR op auto staan en we weten niet in welke omstandigheden de samsung HDR aan of uit heeft. Dus dat geval met die blaadjes in de achtergrond kun je gewoon niet met zekerheid zeggen. Kan ook zijn dat bij de ene foto een rukwind was en bij de ander niet.

Kijk je echter naar die houten paardenfoto, dan valt mij ook wat op:
HTC10 heeft meer details in de lichte delen, waar de SGS7 overbelicht is. De witbalans van de SGS7 is erg oranje/geel
Met die foto van dat kunstwerk in het gebouw binnen is duidelijk de HDR-stand aan op de SGS7. Dit soort gelijkmatige belichting, waarbij de shadows ook een stuk lichter zijn, krijg ik bij mijn Canon 6D nog niet met 1 single shot.
Beide goede posts. Op het eerste gezicht (door vergelijking) lijken de S7 foto's allemaal beter, maar als beter gekeken wordt (en vooral de foto met de rode struik) zie je dat de kleuren (van het gras bijvoorbeeld) bij de S7 gewoon onecht zijn en inderdaad ook veel te scherp.
De kleine achtergrondwaas bij de H10 foto baart me wel een beetje zorgen, maar er is eigenlijk maar één foto waar dat goed beoordeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Extraxyz schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:45:
Het zou goed kunnen, hoor. Het antwoord van HTC was in enigszins gebrekkig Nederlands getikt, maar neemt niet weg dat ik in mijn bericht zeer specifiek heb benoemd op welke versie ik doel (zilver/zwart). En 'eind april te koop aangeboden in de Benelux' geeft de indruk dat er geen verwarring is met een ander model. Zwart, wit en goud zijn immers al te koop via pre order en worden begin mei pas geleverd.

HTC (contact_us@htc.com)
Verzonden: wo 13-4-2016 20:47
Aan:

Beste Joeri,

Deze model zal eind april in Benelux te koop aangeboden.

Laat het me weten of ik de vraag goed heb beantwoord; klik hier om door te gaan.

Klik hier om een reactie op dit bericht te sturen

Met vriendelijke groet,

Ozgur

HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero_D575
Joeridev schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:37:
[...]

Het zou goed kunnen, hoor. Het antwoord van HTC was in enigszins gebrekkig Nederlands getikt, maar neemt niet weg dat ik in mijn bericht zeer specifiek heb benoemd op welke versie ik doel (zilver/zwart). En 'eind april te koop aangeboden in de Benelux' geeft de indruk dat er geen verwarring is met een ander model. Zwart, wit en goud zijn immers al te koop via pre order en worden begin mei pas geleverd.

HTC (contact_us@htc.com)
Verzonden: wo 13-4-2016 20:47
Aan:

Beste Joeri,

Laat het me weten of ik de vraag goed heb beantwoord; klik hier om door te gaan.

Klik hier om een reactie op dit bericht te sturen

Met vriendelijke groet,

Ozgur

HTC
Hmm, ik denk dat ie niets van je vraag gesnapt heeft hoor. Ik denk dat ie HTC 10 heeft zien staan en meer niet. We gaan het zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik gok dat je je vlaggetje wel weg kunt halen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Zero_D575 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:45:
[...]
Hmm, ik denk dat ie niets van je vraag gesnapt heeft hoor. Ik denk dat ie HTC 10 heeft zien staan en meer niet. We gaan het zien..
Haha, inderdaad. Dat het bericht in gebrekkig Nederlands is getypt kan wellicht ook betekenen dat jouw bericht ook niet helemaal opgevat is zoals bedoeld was, ook al heb je het nog zo specifiek gevraagd. Mijn inziens in ieder geval absoluut geen bevestigend antwoord. Afwachten en zien is vrijwel de enige optie.

Het is overigens wel zo netjes de naam van de desbetreffende medewerker achterwege te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Je mag toch aannemen dat ze de vraag "wordt de HTC 10 in zwart/zilver ook in Nederland verkocht?" wel begrijpen? Waar zou het antwoord 'eind april' anders op slaan?

Maar goed, we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Joeridev schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:53:
Je mag toch aannemen dat ze de vraag "wordt de HTC 10 in zwart/zilver ook in Nederland verkocht?" wel begrijpen? Waar zou het antwoord 'eind april' anders op slaan?

Maar goed, we zullen het zien.
Als je ook kijkt naar de verschillende hands-on filmpjes op YT, dan zie je dat de Amerikaanse sites allemaal de zilver/zwart reviewen, en alle Europese de zilver/witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero_D575
Coolblue zegt ook nog geen informatie te hebben over de zwart/zilver combi. Er was iemand die er op Twitter naar vroeg.
Ah sorry, over die variant hebben we helaas nog geen informatie. We willen je aanraden om de website goed in de gaten te houden. Zodra we hier meer over weten dan kan je dit direct terugvinden op de website.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joeridev
Upbeat schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:03:
[...]

Als je ook kijkt naar de verschillende hands-on filmpjes op YT, dan zie je dat de Amerikaanse sites allemaal de zilver/zwart reviewen, en alle Europese de zilver/witte.
Precies en dat klinkt logisch. Maar mijn vraag was (quote):

Beste HTC-medewerker, Komt de HTC 10 Glacier Silver/Black editie naar Nederland? Hij lijkt nergens beschikbaar als pre order.

Antwoord:

Daar kun je lang of kort over speculeren, maar ik zou niet weten hoe HTC deze vraag verkeerd kan begrijpen of op welke versie zij dan zouden doelen. Eind april is namelijk niet de pre-order datum / leverdatum van een van de andere varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Joeridev schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:12:
[...]

Beste HTC-medewerker, Komt de HTC 10 Glacier Silver/Black editie naar Nederland? Hij lijkt nergens beschikbaar als pre order.

Antwoord:

Daar kun je lang of kort over speculeren, maar ik zou niet weten hoe HTC deze vraag verkeerd kan begrijpen of op welke versie zij dan zouden doelen. Eind april is namelijk niet de pre-order datum / leverdatum van een van de andere varianten.
Als ik kijk op centralpoint.nl dan staat daar als leverdatum 28/04 voor alle kleuren. Maar goed, tijd zal het uitwijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 18:11
Hmm dat blijft dus afwachten, zal nog maar even nergens op hopen.
Hoe meer ik de zilver/zwarte versie zie, hoe meer ik die kant op begin te neigen. Ook met het oog op beschadigingen van de lak op de randen na een paar jaar.

[ Voor 23% gewijzigd door Southern Sun op 14-04-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Upbeat schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:16:
[...]

Als ik kijk op centralpoint.nl dan staat daar als leverdatum 28/04 voor alle kleuren. Maar goed, tijd zal het uitwijzen :)
Oh, echt? Ik dacht dat dit 2 mei was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:48
In de USA circuleert een code om $100 te krijgen bij de preorder. Helaas werkt deze niet in NL, hoewel er wel een hele voor een code is op de site. Weet iemand of er een andere voor is voor NL die wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Joeridev schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:20:
[...]

Oh, echt? Ik dacht dat dit 2 mei was.
Op coolblue staat er dan wel 2 mei.

Iemand bereid om een Levertijden topic te open? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
bilgy_no1 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:40:
In de USA circuleert een code om $100 te krijgen bij de preorder. Helaas werkt deze niet in NL, hoewel er wel een hele voor een code is op de site. Weet iemand of er een andere voor is voor NL die wel werkt?
In de UK ook namelijk HTC10, helaas niks bekend over NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 10:00
bilgy_no1 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:40:
Schijnbaar niet alleen in de US. ;)

Ik kreeg vanmorgen in Sense een melding in beeld op m'n M8 (gewoon nederlands unbranded toestel, maar ik heb de interfacetaal op Engels gezet), waar iets in stond van:
"$100 discount on the HTC 10, click here and use coupon code HTC10-xx" (ik dacht HTC1010 of HTC10?? dus kan ook iets afwijken)

De zin werd afgebroken, dus ik klikte erop om deze verder te lezen. Hierna kwam ik dus op de store.us.htc.com/store website / webshop waarin ik de code kon invullen. De stond toen helaas niet meer in beeld, en het pop-up bericht kan ik nergens meer terugvinden.

Hoe dan ook ga ik hem sowieso niet uit een US store bestellen maar vond het wel apart dat ik die melding kreeg. 8)7

Hamdir @ XDA meldt dat over 2,5 uur de reviews online komen!
*Hoe betrouwbaar zijn bron is heb ik geen idee van. :z

[ Voor 10% gewijzigd door SmiGueL op 14-04-2016 15:39 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Joeridev schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:12:
[...]

Antwoord:

Ik heb de gemiddelde callcenter/servicedesk medewerker niet zo hoog staan, maar blijkbaar heb jij betere ervaringen. Verkeerd begrijpen kan makkelijk, door snel te lezen en 'Glacier Silver/Black editie' over het hoofd te zien of te negeren in alle haast met het beantwoorden.
Don't get met wrong, ik hoop heel erg met je mee dat die versie ook naar Nederland komt, maar zoals ik zei geeft dit antwoord daar in mijn ogen zeker geen uitsluitsel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB mompelt iets over wishfull thinking

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
SmiGueL schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:16:
[...]

Schijnbaar niet alleen in de US. ;)

Ik kreeg vanmorgen in Sense een melding in beeld op m'n M8 (gewoon nederlands unbranded toestel, maar ik heb de interfacetaal op Engels gezet), waar iets in stond van:
"$100 discount on the HTC 10, click here and use coupon code HTC10-xx" (ik dacht HTC1010 of HTC10?? dus kan ook iets afwijken)

De zin werd afgebroken, dus ik klikte erop om deze verder te lezen. Hierna kwam ik dus op de store.us.htc.com/store website / webshop waarin ik de code kon invullen. De stond toen helaas niet meer in beeld, en het pop-up bericht kan ik nergens meer terugvinden.

Hoe dan ook ga ik hem sowieso niet uit een US store bestellen maar vond het wel apart dat ik die melding kreeg. 8)7

Hamdir @ XDA meldt dat over 2,5 uur de reviews online komen!
*Hoe betrouwbaar zijn bron is heb ik geen idee van. :z
Ik had dit ook op mijn m9. De code was HTC1010 maar deze werkt niet op de Nederlandse site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Majesty schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:17:
[...]

Ik heb de gemiddelde callcenter/servicedesk medewerker niet zo hoog staan, maar blijkbaar heb jij betere ervaringen. Verkeerd begrijpen kan makkelijk, door snel te lezen en 'Glacier Silver/Black editie' over het hoofd te zien of te negeren in alle haast met het beantwoorden.
Don't get met wrong, ik hoop heel erg met je mee dat die versie ook naar Nederland komt, maar zoals ik zei geeft dit antwoord daar in mijn ogen zeker geen uitsluitsel over.
Ik ga met je mee. Zeker na gelezen te hebben dat hij zijn zin begon met "Deze model" ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Golf2vr6
Om 18:00 loopt het review embargo af.

T Minus 2:35 hrs bis zu den HTC 10 Reviews.

https://twitter.com/kamalvaid/status/720604221037522944

[ Voor 58% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Laatst online: 08:48
wjnieuw schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:47:
[...]

Ik had dit ook op mijn m9. De code was HTC1010 maar deze werkt niet op de Nederlandse site.
Ik kwam ergens de code HTC1008 tegen, ook die werkt in NL niet...

Ik heb er weerstand tegen hier het volle pond te betalen als in de USA direct $100 van de prijs afgaat.

Overigens zie ik wel dat bij een abonnement de prijs eerder €623 is (ook zonder 'toestelbundel'), maar dan zit je er weer twee jaar aan vast.

[ Voor 15% gewijzigd door bilgy_no1 op 14-04-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
CLB schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:25:
* CLB mompelt iets over wishfull thinking
Haha. Het antwoord is "Ja", maar de veronderstelling dat hiermee ook "Ja" wordt bedoeld noem jij wishful thinking? :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Bericht van de klantenservice van HTC US:

Laura F.
Hi Justin, this is Laura! How are you? Thank you for contacting HTC technical support. I will be more than glad to assist you today!
4:13:12 PM Laura F.
Please tell me, what can I do for you today?
4:14:13 PM Customer
I have a question about the new HTC 10. I was interested in buying this phone. I am situated in the Netherlands (Benelux) and was wondering if the Black/Silver-edition (so silver back and black front) will come to the Netherlands? I heard rumors that the silver/black is only available in the US so I am hoping to can provide some clarity on this.
4:14:59 PM Laura F.
Oh, I see. Sure, not a problem it will be my pleasure to assist you today.
4:15:25 PM Laura F.
Please allow me 1-2 minutes while I check that with our Sales department. Is that okay with you?
4:15:32 PM Customer
Yes of course. No problem.
4:16:23 PM Laura F.
Thank you!
4:18:27 PM Laura F.
Thank you so much for holding.
4:21:17 PM Customer
No problem.
4:22:07 PM Laura F.
Justin, I was talking to our Sales department and they told me that we will have that color for Netherlands.
4:22:17 PM Customer
That is good to hear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob16
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-04 13:57
Ik kon me niet meer inhouden en heb via Coolblue maar gewoon een pre-order geplaatst. Ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen na de One X en M8 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Mja, ik word er langzaam een beetje moe van. Net uitgebreid met Coolblue aan de telefoon gehangen en ze beweerden (nadat het uitgebreid werd nagevraagd) met grote stelligheid dat de zilver/zwarte NIET en NOOIT naar Nederland zou komen. Desalniettemin: mag toch aannemen dat wanneer HTC US het zegt het ook daadwerkelijk klopt??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:24
Bob16 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:42:
Ik kon me niet meer inhouden en heb via Coolblue maar gewoon een pre-order geplaatst. Ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen na de One X en M8 :*)
Ik via Vodafone.. toch maar met korting...

Tele2 heeft het toestel niet en volgens Coolblue ging het ook niet werken???? (wazig verhaal)

Bij Tele2 was het zelfs af de vraag of het toestel wel 4g ready was...ik heb me maar ingehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Wyckse_witte schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:47:
Mja, ik word er langzaam een beetje moe van. Net uitgebreid met Coolblue aan de telefoon gehangen en ze beweerden (nadat het uitgebreid werd nagevraagd) met grote stelligheid dat de zilver/zwarte NIET en NOOIT naar Nederland zou komen. Desalniettemin: mag toch aannemen dat wanneer HTC US het zegt het ook daadwerkelijk klopt??!!
Ik vraag me af waarom Coolblue dit zo stellig beweert. Zij zijn toch afhankelijk van leveranciers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Don't know. Misschien was het aanvankelijk niet de bedoeling dat zwart/zilver hierheenkwam maar is die strategie recentelijk aangepast nadat zo ongeveer half Europa riep dat het belachelijk was? :)

India krijgt naar het schijnt alsnog de SD820 versie nadat er moord en brand geschreeuwd is

[ Voor 19% gewijzigd door Wyckse_witte op 14-04-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Vroem schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:51:
[...]

Ik zie 'm bij Vodafone niet in de shop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Wyckse_witte schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:05:
Don't know. Misschien was het aanvankelijk niet de bedoeling dat zwart/zilver hierheenkwam maar is die strategie recentelijk aangepast nadat zo ongeveer half Europa riep dat het belachelijk was? :)
Net zoals de lifestyle naar India zou gaan en dat nu waarschijnlijk ook gewoon de s820 wordt.

* Golf2vr6 keeps fingers crossed.

PS . @HTC_NL Twitter is gewoon een grap, die geven als antwoord : kijk maar op de site van HTC als er iets veranderd kan je het daar zien....

Yo bedankt!

Edit:
Antwoord van Jeff Gordon:

https://twitter.com/urbanstrata/status/720632054086414336

@F_Walter @leoside "Best" looking is subjective! ;) The black front + silver back version is only in the US at this time.

[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2016 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extraxyz
tiguan schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:07:
[...]

Via Friends & Family is de grijze versie al te bestellen in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6

Na het zien van deze video ga ik denk ik toch voor Gray (zwart). Hahaha. De Silver/Black doet mij teveel aan een iPhone denken
¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob16
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-04 13:57
[...]

Via Coolblue kun je 'm met bijna alle providers bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 10:00
Ik verwacht dadelijk eigenlijk niets minder dan de review score van de Nexus 6P

Maar dan met een nóg betere CPU, een nóg betere camera, en OIS. :D
Misschien doet de 10 z'n naam nog wel eer aan.

*Gezien de vorige review van Tweakers gok ik van niet maartoch. ;) :X

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Zo, druk met alle reviews die na 18:00 online zijn gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

De Glacier Silver is bij mobiel.nl en gsmwijzer.nl te bestellen dus het lijkt erop dat deze gewoon in Nederland leverbaar wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extraxyz
GKW schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:14:
De Glacier Silver is bij mobiel.nl en gsmwijzer.nl te bestellen dus het lijkt erop dat deze gewoon in Nederland leverbaar wordt.
Nope, de Glacier Silver zoals die op elke Nederlandse webwinkel te koop is, heeft een witte voorkant. Wij willen die met een zwarte voorkant :/ .

http://arstechnica.com/ga...android-flagship-of-2016/

"The best Android flagship of 2016"

Dat is in ieder geval fijn om te horen. Maar toch ga ik 'm niet nu bestellen en dan het risico lopen dat de mooiste variant over een maand alsnog verschijnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ja inderdaad. Alleen bij de tweakers pricewatch wordt de Glacier Silver/Black weergegeven maar op de sites van de aanbieders verschijnt die niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Een paar reviews gelezen, maar toch redelijk wat mensen die niet echt happy zijn met de nieuwe speakers. Het is terug naar mono en maakt geen indruk.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
[...]

Ìk ook niet maar bellen kan ook, ze kunnen hem al pre orderen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Golf2vr6
wontcachme schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:26:
Een paar reviews gelezen, maar toch redelijk wat mensen die niet echt happy zijn met de nieuwe speakers. Het is terug naar mono en maakt geen indruk.....
Ligt eraan welke review je leest:

http://www.zdnet.com/product/htc-10/

Hamdir heeft een mooi lijstje gepost:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=66361173

[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat ik nog nergens echt ben tegengekomen is wat je nu kan kiezen qua geluid in de theater en ???? mode. Op XDA las ik daar iets over, maar stond niet bij wat het nou precies deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Voor zover ik het begrepen heb kun je schakelen tussen ofwel mono geluid maar dan als een 2-way speaker (dus tweeter en sub-woofer) en daadwerkelijk 2 kanaals stereo dus linker kanaal via tweeter en rechter kanaal via sub. Sorry, niet thuis in de audio-terminologie. Hoop dat je me begrijpt :)

2-way mono geluid zo standaard zijn bij afspelen van muziek, terwijl je 2 kanaals stereo kreeg wanneer je bijv. full-screen film kijkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Wyckse_witte op 14-04-2016 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wyckse_witte schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:27:
Voor zover ik het begrepen heb kun je schakelen tussen ofwel mono geluid maar dan als een 2-way speaker (dus tweeter en sub-woofer) en daadwerkelijk 2 kanaals stereo dus linker kanaal via tweeter en rechter kanaal via sub. Sorry, niet thuis in de audio-terminologie. Hoop dat je me begrijpt :)

2-way mono geluid zo standaard zijn bij afspelen van muziek, terwijl je 2 kanaals stereo kreeg wanneer je bijv. full-screen film kijkt.
Begrijp wat je bedoelt :). Hopelijk komt er een filmpje over met meer duidelijkheid.

Waar blijft de Tweakers review eigenlijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Achja de tweakers review.... De hele Android pers stond (wat HTC betreft éindelijk weer eens) te juichen over de A9, maar Wokke komt uit op een magere 5 met als tag-line 'matige midranger voor een premiumprijs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Vroem schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:45:
[...]

Ìk ook niet maar bellen kan ook, ze kunnen hem al pre orderen
Heb jij gebeld met Vodafone? In welke kleuren is ie daar verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Upbeat schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:03:
[...]

Heb jij gebeld met Vodafone? In welke kleuren is ie daar verkrijgbaar?
Alleen grey... en leverbaar vanaf 2 mei (toevallig ook einddatum huidige abonnement).

De standaard verkoop afdeling kon geen korting geven, afdeling opzeggingen wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
De accuduur vind ik wel wat zorgelijk als ik de eerste reviews lees. Zeker met scherm aan veegt de Samsung S7 ronduit de vloer aan met de HTC 10 als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Reviews zijn nog wel met firmware 1.20/1.21 en volgens mij is 1.23 ook al uit (bron xda). De negatieve dingen die ik in de reviews zie/lees zijn allemaal dingen die met software updates verholpen kunnen worden lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 10:31
Vroem schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:51:
[...]

Tele2 heeft het toestel niet en volgens Coolblue ging het ook niet werken???? (wazig verhaal)

Bij Tele2 was het zelfs af de vraag of het toestel wel 4g ready was...ik heb me maar ingehouden..
https://www.mobiel.nl/htc...lan_id=940&provider_id=22

Gewoon te bestellen met tele2 abonnement via mobiel.nl.

(Dit hoort eigenlijk in levertijden & prijzen, maar die is er nog niet) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Vroem schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:25:
[...]

Alleen grey... en leverbaar vanaf 2 mei (toevallig ook einddatum huidige abonnement).

De standaard verkoop afdeling kon geen korting geven, afdeling opzeggingen wel..
En wat voor korting heb je gehad dan (als ik vragen mag)? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vroem
Upbeat schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:37:
[...]

En wat voor korting heb je gehad dan (als ik vragen mag)? :P
€ 5 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Chemie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:30:
[...]

https://www.mobiel.nl/htc...lan_id=940&provider_id=22

Gewoon te bestellen met tele2 abonnement via mobiel.nl.

(Dit hoort eigenlijk in levertijden & prijzen, maar die is er nog niet) :X
heb ik idd ook gezien maar toch gekozen om te blijven bij VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:24
Gelukkig heeft HTC nu weer een serieuze smartphone die de concurrentie aankan.

Maar toch, nu ik een aantal reviews gezien, zijn er toch een paar minpuntjes tov veel pluspunten.

De camera heeft best last van flare en met name savonds icm heldere verlichting, wat focus problemen bij donkere omstandigheden en toch aardig wat ruis viel me op. HDR was ook niet wow.
Videostabilisatie is ook niet het allerbeste helaas.

Tot zover is de accuduur niet slecht maar ook niet zo goed wat HTC pretendeert. Gewoon bij normaal gebruik kom je de dag door.

Lcd scherm is hartstikke mooi maar qua helderheid en kijkhoeken net iets minder dan de S7. Met name in volle zonlicht.

Wil absoluut niet negatief doen en vind het hartstikke goed wat HTC met de software doet en geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Golf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:20:
[video]

Na het zien van deze video ga ik denk ik toch voor Gray (zwart). Hahaha. De Silver/Black doet mij teveel aan een iPhone denken
¯\_(ツ)_/¯
Precies dit, snap al die mensen niet die op die zwart/zilveren zitten te geilen.
Wyckse_witte schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:55:
Achja de tweakers review.... De hele Android pers stond (wat HTC betreft éindelijk weer eens) te juichen over de A9, maar Wokke komt uit op een magere 5 met als tag-line 'matige midranger voor een premiumprijs'.
Right.. Zet je roze HTC bril eens af. De A9 was volledig terecht afgekraakt door Tweakers en zeker niet alleen door Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Laguna schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:12:
[...]

Precies dit, snap al die mensen niet die op die zwart/zilveren zitten te geilen.
Omdat het een mooie combinatie is :P. Zelf vind ik de geheel zwarte eigenlijk de mooiste, maar het grote minpunt is dat het nog niet duidelijk is welk materiaal dat zwarte is. Is het zoals bij de M7 dat wanneer er een sleutel naast ligt er al grijze krassen ontstaan of zoals bij latere telefoons dat materiaal. In verschillende video's was al te zien dat op de rand scherm/achterkant soms grijze putjes zaten, maar niet hoe dat ontstaan is.

Is er nou geen reviewer die wat alledaagse materialen (Sleutels, muntjes) er langs wil halen om te kijken of het erg krast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft vodafone nog steeds branded phones ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:52
De camera valt me tegen: http://www.theverge.com/2016/4/14/11429858/htc-10-review
En langzaam volgens videoreview: http://www.theverge.com/v...14/11430156/htc-10-review (vanaf ongeveer 1:25 min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:20:
Heeft vodafone nog steeds branded phones ?
Helaas wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh weet je zeker dat ze branded toestellen leveren via Friends en family :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Golf2vr6
Sorry maar the Verge neem ik totaal niet serieus, ook niet als ze gelijk zouden hebben O-)
Die hele review slaat nergens op.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 13-09 21:15
The(i)Verge: zeikt zowat alles af als het geen Apple stikker heeft. Kijk alleen al eens naar de verschillen tussen de HTC 10 review en de iPhone SE. Bij de HTC noemt men het "boring design", bij de iPhone slechts "Design not updated from iPhone 5s". De HTC zou, als je alle scores middelt, een gemiddelde score krijgen van een 8.3 (8.25), maar krijgt een 8. De iPhone heeft gemiddeld exact dezelfde score (8.25), maar krijgt een 8.7 als eindscore. Echt, als je de iVerge nog serieus neemt, doe je iets verkeerd.

edit: voor de geinteresseerden, nog een aantal video reviews van de HTC 10. Onder de streep zijn ze allen (zeer) positief.

[ Voor 15% gewijzigd door Moi_in_actie op 14-04-2016 22:39 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Golf2vr6
Moi_in_actie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:36:
[...]

The(i)Verge: zeikt zowat alles af als het geen Apple stikker heeft. Kijk alleen al eens naar de verschillen tussen de HTC 10 review en de iPhone SE. Bij de HTC noemt men het "boring design", bij de iPhone slechts "Design not updated from iPhone 5s". De HTC zou, als je alle scores middelt, een gemiddelde score krijgen van een 8.3 (8.25), maar krijgt een 8. De iPhone heeft gemiddeld exact dezelfde score (8.25), maar krijgt een 8.7 als eindscore. Echt, als je de iVerge nog serieus neemt, doe je iets verkeerd.
Moet je voor de grap eens de reacties onder de video lezen:
YouTube: HTC 10 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Golf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:39:
[...]

Moet je voor de grap eens de reacties onder de video lezen:
YouTube: HTC 10 review
Hehe, ja dat is weer feest. Ik kijk eigenlijk hun video's al niet eens meer, ik gun ze de views niet. :X

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Moi_in_actie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:41:
[...]

Hehe, ja dat is weer feest. Ik kijk eigenlijk hun video's al niet eens meer, ik gun ze de views niet. :X
De video heeft zelfs meer dislikes dan likes,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:32:
[...]

Nee joh weet je zeker dat ze branded toestellen leveren via Friends en family :(
Of dat via F&F ook zo is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Golf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:42:
[...]
De video heeft zelfs meer dislikes dan likes,,,,
Dat is niet heel ongewoon bij een dergelijke video van TheVerge. Helaas snappen mensen niet dat je beter de video niet kunt kijken, dan het wel te kijken en te disliken.

Achja, ik moet zeggen dat ik toch positief verrast ben door de HTC 10. Bijvoorbeeld het feit dat HTC (als een van de weinigen volgens mij) wel de SD-card als adoptable storage toestaat vind ik een pluspunt. Daarnaast is de camera dik in orde, wellicht niet de nummer 1, maar de top smartphones schelen volgens mij niet veel van elkaar (Nexus 6P, iPhone 6S (Plus), Galaxy S7 (Edge), HTC 10, LG G5). Tenzij je de foto's echt naast elkaar vergelijkt zijn ze voor de doeleinden waarvoor ik een smartphone als camera gebruik meer dan voldoende.
Daarnaast zaten ze qua uiterlijk design altijd al goed en HTC Sense was al niet slecht, maar nu ze het nog wat meer op stock Android hebben laten lijken is het alleen maar beter geworden.

Ik ben rond aan het kijken voor mogelijk een nieuwe smartphone en de HTC 10 maakt de keuze er niet makkelijker op. De Galaxy S7 en S7 Edge zijn mooie apparaten, de speaker is dan wel zeer matig maar dat is te overzien. Touchwiz aan de andere kant... nee nog steeds zeg ik "nee dank je". De Xperia X Performance is ook een leuke optie, maar een aantal zaken zijn me nog onduidelijk (geen 4K video?, hoe is de accuduur).
Een andere optie zou nog zijn om te wachten op een nieuwe Nexus telefoon. De Nexus 6P is bijna perfect, maar ik vind hem te groot. De Nexus 5X heeft me iets te veel compromissen (speaker en bouwkwaliteit). En tenslotte zou de Huawei P9 (Plus) nog een optie zijn, maar die heeft net als de S7 een shitty speaker en ook de software is matig.

Dus ja, het wordt waarschijnlijk de HTC 10 of Sony Xperia X Performance. De laatste jaren Sony gehad, daarvoor HTC, wat het nu gaat worden.. geen idee nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Moi_in_actie op 14-04-2016 22:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Word wel heel enthousiast van deze telefoon. Zit er over na te denken om mijn one plus 2 te verkopen en een htc 10 te kopen, waar ik toch eigenlijk nu al mee aan ben 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICEBOX
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 21:45
Ik ben rond aan het kijken voor mogelijk een nieuwe smartphone en de HTC 10 maakt de keuze er niet makkelijker op. De Galaxy S7 en S7 Edge zijn mooie apparaten, de speaker is dan wel zeer matig maar dat is te overzien. Touchwiz aan de andere kant... nee nog steeds zeg ik "nee dank je". De Xperia X Performance is ook een leuke optie, maar een aantal zaken zijn me nog onduidelijk (geen 4K video?, hoe is de accuduur).
Een andere optie zou nog zijn om te wachten op een nieuwe Nexus telefoon. De Nexus 6P is bijna perfect, maar ik vind hem te groot. De Nexus 5X heeft me iets te veel compromissen (speaker en bouwkwaliteit). En tenslotte zou de Huawei P9 (Plus) nog een optie zijn, maar die heeft net als de S7 een shitty speaker en ook de software is matig.
Same here, ik hoop zo dat de HTC Nexus geruchten waar zijn. Dat wordt dan echt een no-brainer, helemaal aangezien ik in november mijn abonnement mag verlengen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Laatst online: 10:34
Moi_in_actie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:36:
[...]

edit: voor de geinteresseerden, nog een aantal video reviews van de HTC 10. Onder de streep zijn ze allen (zeer) positief.

[video]

[video]

[video]
Beetje kort door de bocht, hij vergelijkt de HTC vaak met de Samsung S7 en komt dan in vergelijking gewoon niet zo goed uit de bus, face it. De S7 is in bijna alle facetten beter dan de HTC 10, en dat mag dan niet gezegd worden. En als er dingen beter zijn aan de 10 benoemd hij die. Hij kost ook nog eens meer, dus ik vind een kritische noot meer dan terecht.

Zijn ze ook zo negatief over de Samsung S7? Oordeel zelf:

Samsung S7 Review The Verge

[ Voor 7% gewijzigd door Joshh op 15-04-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Joshh schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:28:
[...]

Beetje kort door de bocht, hij vergelijkt de HTC vaak met de Samsung S7 en komt dan in vergelijking gewoon niet zo goed uit de bus, face it. De S7 is in bijna alle facetten beter dan de HTC 10, en dat mag dan niet gezegd worden. En als er dingen beter zijn aan de 10 benoemd hij die. Hij kost ook nog eens meer, dus ik vind een kritische noot meer dan terecht.

Ik ben van een HTC One m8 naar iPhone 6 gegaan naar Galaxy S7 Edge en nu terug iPhone 6s..
En zelf mijn HTC One m8 draaide vlotter dan mijn Galaxy S7 Edge.. Touchwiz is echt een ramp, het is al beter, maar nog steeds, een ramp. Zelf met een andere launcher blijft het op bepaalde momenten niet vloeiend. Afknapper, geen Galaxy S7/S7 Edge meer voor mij.. En sjesus.. dat design, wat een fingerprintmagnet. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshh
  • Laatst online: 10:34
laurensdbb schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:41:
[...]

Ik ben van een HTC One m8 naar iPhone 6 gegaan naar Galaxy S7 Edge en nu terug iPhone 6s..
En zelf mijn HTC One m8 draaide vlotter dan mijn Galaxy S7 Edge.. Touchwiz is echt een ramp, het is al beter, maar nog steeds, een ramp. Zelf met een andere launcher blijft het op bepaalde momenten niet vloeiend. Afknapper, geen Galaxy S7/S7 Edge meer voor mij.. En sjesus.. dat design, wat een fingerprintmagnet. O-)
Ik ben het persoonlijk helemaal met je eens. Maar ik vind dat iPhone gebash op The Verge ver van realiteit. Ik ben ook echt pro HTC, maar ik vind deze 10 duur, voor gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Vanaf XDA:
Originally Posted by hamdir
Guys my source just sent in private

1.24.x major changes: radio and camera fixes

And we are still half a month away from shipping
Ik ben er van overtuigd dat het met de camera wel goed komt. Er zitten gewoon nog wat probleempjes in de software en die gaat HTC (net als op de M9) echt wel fixen. De hardware is er wel, de software moet gewoon nog wat doorontwikkeld worden

[ Voor 4% gewijzigd door japjaan op 15-04-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Joshh schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:28:
[...]

Toch vreemd dan dat andere re\views tot andere conclusies komen? Ik zeg niet dat de 10 beter is dan de S7 of vise versa. De 2 toestellen zijn gewoon aan elkaar gewaagt (wat op zich een knappe prestatie is van HTC) en persoonlijke voorkeuren zullen de doorslag geven. Persoonlijk denk ik dat de 10 een betere allrounder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
laurensdbb schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:41:
[...]

En zelf mijn HTC One m8 draaide vlotter dan mijn Galaxy S7 Edge.. Touchwiz is echt een ramp, het is al beter, maar nog steeds, een ramp.
Dit is altijd waarom ik benchmarks niet serieus neem. "De Galaxy S7 scoort hoger in de benchmarks". Ja prima, maar als ik in de winkel ermee speel dan is de S7 toch echt een traag reagerend, laggy hoop zooi vergeleken met m'n M8. Snap niet waarom dat in reviews nooit naar voren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:35
HTC bevestigt: zilver/zwart-variant HTC 10 niet in Nederland verkrijgbaar

Gelukkig begin in de zwarte eigenlijk steeds meer te waarderen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door imeR op 15-04-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Iemand in de reacties daar zegt goed wat ik nu ga doen...
Dan wordt de HTC10 voor mij ipv een 'Must Buy' een heel twijfelachtig iets... stel dat die zilver/zwart variant toch nog komt dan wil je niet al een zwarte of witte hebben.
Ik stel mijn aankoop nu dus sowieso uit en de kans bestaat dan dat ik een ander toestel bij de concurrentie ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
JanAd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:07:
[...]

Iemand in de reacties daar zegt goed wat ik nu ga doen...
Dan wordt de HTC10 voor mij ipv een 'Must Buy' een heel twijfelachtig iets... stel dat die zilver/zwart variant toch nog komt dan wil je niet al een zwarte of witte hebben.
Ik stel mijn aankoop nu dus sowieso uit en de kans bestaat dan dat ik een ander toestel bij de concurrentie ga halen.
Want het gaat meer om de buitenkant dan de binnenkant? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICEBOX
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 21:45
Voor de mensen die deze site nog niet kennen: http://dbrand.com.
De HTC 10 staat hier nog niet op, maar deze zal uiteraard ook binnenkort verschijnen.

(Ik weet dat het geen ideale oplossing is, maar liever iets dan niets toch)
Pagina: 1 ... 7 ... 38 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen