Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:11
Veneficus schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 07:10:
Sinds gisteren zijn de events van mijn main calendar ineens verdwenen. Op Twitter contact met de helpdesk van Google, meldt er zich nog iemand met een HTC 10 met exact hetzelfde probleem.
Notifications staan er nog steeds in, net als andere secondary calendars.

Hier de interactie op Twitter. Ik hoop dat ze er nog op terugkomen.
Hier hetzelfde.

Als ik bij Googke Agenda in de Play Store kijk bij de reacties dan zijn we niet alleen.

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-05-2017 13:07 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

gizmobinky schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 00:20:
[...]

Zit MirrorLink in Lineage OS en werkt het dan ook?
Als dat zo is is het voor mij ook wel interessant om Lineage OS erop te zetten.
Mirrorlink is niet meer dan een App, die is te downloaden op apkmirror.com. Geen idee of het werkt, gebruik het zelf niet.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-01-2023
Huigie schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:56:
[...]

Mirrorlink is niet meer dan een App, die is te downloaden op apkmirror.com. Geen idee of het werkt, gebruik het zelf niet.
Als het een app is (mirrorlink) die je kunt downloaden zou dat betekenen dat elke Android telefoon mirrorlink heeft maar dat is helaas niet zo, dit moet de fabrikant geïmplementeerd hebben in de smartphone anders werkt het niet.

http://mirrorlink.nl/mirrorlink/

zie ook geschikte smartphone's mirrorlink.

http://mirrorlink.nl/telefoons/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gy0wJvv.png?2

[ Voor 23% gewijzigd door gizmobinky op 04-05-2017 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Hier hetzelfde.

Als ik bij Googke Agenda in de Play Store kijk bij de reacties dan zijn we niet alleen.
Hetzelfde hier. Zowel bij mijn HTC agenda alsmede Google agenda zijn bijna alle afspraken verdwenen.
Alleen wat in mei is gemaakt staat er nog.
Op mijn PC staan alle afspraken nog wel in Google agenda, vreemd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
https://support.google.co...um/AAAAd3GaXpEowI_bQuacMw

Oplossing voor de agenda problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
BRO-JWE schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:31:
Ik kan inmiddels ook meepraten over Dynafix en de HTC 10. Schreef ik eerder nog dat mijn telefoon goed gerepareerd was, bleek de linkeronderhoek niet goed vast te zitten. Scherm is bij de eerste reparatie vervangen omdat het touchscreen een heel stuk niet opmerkte. Tussen scherm en behuizing kun je een stuk karton tussen steken, de ledjes van de menuknoppen zorgden ervoor dat de spleet goed zichtbaar werd. Dus toen opnieuw aangeboden ter reparatie. Telefoon komt met het zelfde probleem terug.

Maar even een tijdje in gebruik gehad, wie weet lostte het zichzelf op. Dat bleek ijdele hoop, dus de telefoon toch opgestuurd na overleg met de HTC helpdesk die het allemaal heel vervelend vond, blabla. Vandaag weer terug ontvangen en je raad het al, het scherm zit nog steeds los.

Ik heb met een kwaaie kop HTC maar weer gebeld. Ze vroegen me of ik ook contact had opgenomen met Dynafix. Daarop heb ik geantwoord dat ik als consument met HTC te maken heb en niet met Dynafix, daar begin ik echt niet aan. HTC belde binnen een half uur terug met het verzoek te sturen, dat heb ik gedaan. Morgen of vrijdag hoor ik meer, maar ik ben het nu echt zat. Ik betaal niet meer dan 700 euro voor dit gedonder. Jammer alleen dat ook andere fabrikanten met Dynafix werken, dus overstappen is niet de oplossing. Plus dat ik toch erg gehecht ben aan HTC Sense.

Meer mensen die meegemaakt hebben dat na het vervangen van het scherm de telefoon niet goed terugkwam? Is de 10 niet te fixen op dat gebied?
Dit is geen specifiek HTC probleem maar een Dynafix probleem met alle merken waarvoor zij binnen NL de reparaties uitvoeren.
Ga maar eens lezen over de problemen met beeldschermen van de samsung galaxy S7/edge.
1 groot drama.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:25
Ik had 'm intussen gezien.

Wel even opletten als je meerdere accounts op je telefoon gebruikt. Zodra je main account weg is default hij naar het gebruik van de tweede. Dat veroorzaakt nogal wat verwarring in de Play Store, de Now Launcher etc.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 14:16
*edit: spuitelf. Niet gezien dat het hier al voorbij was gekomen

[ Voor 79% gewijzigd door Southern Sun op 06-05-2017 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-09 17:58
Hoi allemaal.
Ik had het probleem ook met de callender app ook dat ik de afspraken allemaal kwijt was op de telefoon maar op de computer niet.
Ik heb toen de eind tijd van de afspraken allemaal ff 1 minuut langer gemaakt /of korter.
En als je dat doet dan synschroniseert hij wel weer alles gelijk op de telefoon.
Tis ff werk maar het was voor mij wel ff een oplossing.

Gr. Gerrya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Voor mij heeft deze geholpen: https://support.google.co...um/AAAAd3GaXpEowI_bQuacMw

Alleen Google Now werkt nu nog niet..
*edit: en nu ineens weer wel, uit zichzelf opgelost

[ Voor 16% gewijzigd door Southern Sun op 07-05-2017 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-09 19:13
Vandaag contact gehad met HTC. Ze zouden donderdag of vrijdag terugbellen, maar dat werd hem natuurlijk niet. Maandag op de chat gevraagd: je wordt vanmiddag gebeld. Mooi niet dus, vandaag zelf maar gebeld.

Erg vervelend dat ik steeds opnieuw het probleem moet uitleggen: ze lijken bij HTC niet zo goed in het bijhouden van dossiers. Als je daar dan op reageert geven medewerkers aan dat het sneller is... Maar goed, aangegeven dat ik wist van de 3x reparatieregel intern bij HTC en ze hebben een swap aangevraagd. Vrijdag komt Dynafix het toestel ophalen, wanneer ik dan het, ik hoop toch, nieuwe toestel krijg is nog niet duidelijk. Hopelijk komt er snel een einde aan dit al 4 maand durende gedonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Net nog gelezen dat op dit moment het toestel dat het meest met kapot scherm wordt aangeboden de S8 + edge is.
Breekt meteen bij al een kleine val.
Zal Dynafix blij mee zijn vooral omdat ze vorig jaar grote leveringsproblemen met de schermen van de S7 + edge hadden.
Het gras is ook bij de buren echt niet groener.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-08 13:22
snah001 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:53:
Hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Net nog gelezen dat op dit moment het toestel dat het meest met kapot scherm wordt aangeboden de S8 + edge is.
Breekt meteen bij al een kleine val.
Zal Dynafix blij mee zijn vooral omdat ze vorig jaar grote leveringsproblemen met de schermen van de S7 + edge hadden.
Het gras is ook bij de buren echt niet groener.
Volgens mij is het probleem dat Samsung en HTC een gezamenlijke buurman hebben... Dynafix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Hallo forum bewoners.
Ik weet niet of ik het goed zit, maar wilde het toch ff vragen.
Ik heb een htc 10 en heb een poosje geleden op het vergrendel scherm een tekst gezet, ( kwam ik bij toeval tegen dat dat kon) .
Maar nu wou ik dat eigenlijk veranderen maar ik weet niet meer waar ik dat kan/kon veranderen, weet iemand van jullie dat. 🤔
Tis een beetje dom zou Maxima zeggen, Maarja, je kunt niet alles onthouden zeg ik maar.
Ik heb volgens mij alles al een beetje nagezocht, maar kan het niet meer vinden.

Gr. Gerrya

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:17
Gerrya schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:45:
Hallo forum bewoners.
Ik weet niet of ik het goed zit, maar wilde het toch ff vragen.
Ik heb een htc 10 en heb een poosje geleden op het vergrendel scherm een tekst gezet, ( kwam ik bij toeval tegen dat dat kon) .
Maar nu wou ik dat eigenlijk veranderen maar ik weet niet meer waar ik dat kan/kon veranderen, weet iemand van jullie dat. 🤔
Tis een beetje dom zou Maxima zeggen, Maarja, je kunt niet alles onthouden zeg ik maar.
Ik heb volgens mij alles al een beetje nagezocht, maar kan het niet meer vinden.

Gr. Gerrya
Instellingen > Beveiliging > Schermvergrendeling > Bericht schermverg. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 11:29
BRO-JWE schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:31:
Ik kan inmiddels ook meepraten over Dynafix en de HTC 10. Schreef ik eerder nog dat mijn telefoon goed gerepareerd was, bleek de linkeronderhoek niet goed vast te zitten. Scherm is bij de eerste reparatie vervangen omdat het touchscreen een heel stuk niet opmerkte. Tussen scherm en behuizing kun je een stuk karton tussen steken, de ledjes van de menuknoppen zorgden ervoor dat de spleet goed zichtbaar werd. Dus toen opnieuw aangeboden ter reparatie. Telefoon komt met het zelfde probleem terug.(....)
Ik heb exact hetzelfde probleem!! Mijn HTC 10 drie weken geleden terug gestuurd omdat het scherm kapot was. Ik heb nu een nieuw scherm, maar het scherm heeft linksonder wel erg veel ruimte. Zoveel ruimte dat de touch-knoppen licht doorlaten.

Dit is toch niet normaal? Ergens ben ik blij met jouw verhaal. Ik ga morgen terug naar Coolblue met dit verhaal en wil eigenlijk niet meer dat m'n toestel opgestuurd wordt naar dynafix. Ik wil mijn toestel best missen als er per abuis iets mis is met m'n toestel. Maar dit soort gepruts kan echt niet.

Had met mijn vorige toestel (Z3c) exact hetzelfde probleem.. 2x terug moeten sturen door een reparatiefout van dynafix..

[ Voor 5% gewijzigd door Dawid127 op 12-05-2017 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:05:
[...]

Instellingen > Beveiliging > Schermvergrendeling > Bericht schermverg. ;-)
Ja, dank je wel.
Ik was het helemaal kwijt hoe dat moest.
Ik ben nog al vaak met de telefoon aan het klooien hoe alles in elkaar zit en zo, maar soms vergeet je dingen hé.

Waar dit forum al niet goed voor is. 😅👌😊😂

Bedankt. Gr. Gerrya

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BRO-JWE
Dawid127 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:55:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem!! Mijn HTC 10 drie weken geleden terug gestuurd omdat het scherm kapot was. Ik heb nu een nieuw scherm, maar het scherm heeft linksonder wel erg veel ruimte. Zoveel ruimte dat de touch-knoppen licht doorlaten.

Dit is toch niet normaal? Ergens ben ik blij met jouw verhaal. Ik ga morgen terug naar Coolblue met dit verhaal en wil eigenlijk niet meer dat m'n toestel opgestuurd wordt naar dynafix. Ik wil mijn toestel best missen als er per abuis iets mis is met m'n toestel. Maar dit soort gepruts kan echt niet.

Had met mijn vorige toestel (Z3c) exact hetzelfde probleem.. 2x terug moeten sturen door een reparatiefout van dynafix..
Ik hoop dat je wat aan CoolBlue hebt, ik krijg inmiddels een sik van HTC en Dynafix. Afspraak gemaakt om vrijdag het toestel op te laten halen. Kijk ik vrijdag op de site van DynaLogics, is de afspraak ineens gecanceld.... Ik kon hem nog verplaatsen naar vandaag (zaterdag). HTC weet van niets, DynaLogics wijst naar Dynafix. Hoezo kastje-muur?

Bezorger komt aan de deur vanmiddag, maar heeft geen afgiftebewijs. Belt hierover met zijn teamleider ofzo, maar dat helpt natuurlijk ook niet. Besloten een foto van de zijne te maken en hem dan maar mee te geven. Wat een gedoe zeg.

Ik hoop dat ik volgende week een nieuwe HTC 10 heb.

Update 22-05

Ik heb mijn eigen telefoon weer terug. Dit keer lijkt het zowaar goed gefixed. Dus als er door HTC om een swap gevraagd wordt kan Dynafix het ineens wel.. 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door BRO-JWE op 22-05-2017 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:16
Zijn er hier mensen waarbij de koptelefoon het ook niet meer doet? Mijn microfoon is ermee gekapt en vaak wordt de headset niet eens herkend door de telefoon. Zelfde resultaat op mn laptop.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Vreemd. Had net ineens een spontane reboot nadat hij vast liep tijdens browsen. Nog niet eerder gehad (en hopelijk geen voorbode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
bjvdven schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:28:
Zijn er hier mensen waarbij de koptelefoon het ook niet meer doet? Mijn microfoon is ermee gekapt en vaak wordt de headset niet eens herkend door de telefoon. Zelfde resultaat op mn laptop.
Zit al aan m'n tweede setje, CoolBlue ruilde zonder problemen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:16
Majesty schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:33:
[...]

Zit al aan m'n tweede setje, CoolBlue ruilde zonder problemen om.
Thanks voor de tip. Ik ga het via KPN proberen. HTC chat is een verloren zaak.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:22
Ik overweeg om naar T-mobile over te stappen, maar ik kan niet vinden of de HTC 10 ook 3CA (900 1800 2100) kan... Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Welke banden kan dit toestel eventueel wel combineren met 2CA?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareldn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01 15:19
heb gisteren mijn htc 10 even in het zand laten vallen. wanneer ik deze gisteravond aan de lader wou hangen kreeg ik de USB C connector er niet goed in. Ik hoorde het zand goed, het opladen wou niet beginnen.

Met een naaldje heb ik het zand er zo goed mogelijk uit geprutst, nu gat de connector er wel vlot in maar het opladen is nog steeds niet OK. soms gebeurd er niets, soms gaat het oranje lampje steeds aan/uit en heel soms kan ik opladen tegen een slakken gangetje...

Ik vrees dat ik niet altijd geluk zal hebben dat ik nog kan opladen, maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
Goed, ik heb de 10 nu zes dagen in gebruik na reparatie nummer vier. Eén keer raden wat er weer omhoog komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Tja, hoeveel pech kun je hebben.
Gelukkig heeft meer dan 99% geen probleem met zijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
kareldn schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:43:
heb gisteren mijn htc 10 even in het zand laten vallen. wanneer ik deze gisteravond aan de lader wou hangen kreeg ik de USB C connector er niet goed in. Ik hoorde het zand goed, het opladen wou niet beginnen.

Met een naaldje heb ik het zand er zo goed mogelijk uit geprutst, nu gat de connector er wel vlot in maar het opladen is nog steeds niet OK. soms gebeurd er niets, soms gaat het oranje lampje steeds aan/uit en heel soms kan ik opladen tegen een slakken gangetje...

Ik vrees dat ik niet altijd geluk zal hebben dat ik nog kan opladen, maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Busje met lucht kopen om het eruit te spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
kareldn schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:43:

Ik had er vocht in en dacht dit schoon te maken met keukenpapier. Leek goed te gaan maar ik heb nog 2 dagen moeten pielen met spelden om de resten papier eruit te prutsen zodat de (snel)oplader het weer deed. Nu weer helemaal goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Iemand hier al een update binnen voor de 10?

https://twitter.com/maxsteeldaniel/status/869139724660813824

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Hij geeft aan dat er nog niks bekend is voor niet branded toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd werkt de Bluetooth niet meer zo goed als voorheen bij mijn HTC 10. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Moet ik de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen of zijn er nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Hoe gaat het met jullie batterijen. Van je htc10 ik heb sterk het gevoel dat na 9 maanden de batterij een stuk slechter is geworden. Ik heb nu dat ik vaak de dag niet meer door kom waar ik in het begin anderhalve dag ermee door kon. Als ik de grafiek bekijk is die nu meer een afgrond dan de 45 graden hoek die het volgens mij had in de eerste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Brandtair schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:14:
Hoe gaat het met jullie batterijen. Van je htc10 ik heb sterk het gevoel dat na 9 maanden de batterij een stuk slechter is geworden. Ik heb nu dat ik vaak de dag niet meer door kom waar ik in het begin anderhalve dag ermee door kon. Als ik de grafiek bekijk is die nu meer een afgrond dan de 45 graden hoek die het volgens mij had in de eerste maanden.
Heb die van mij nu ruim een jaar, maar nog niet het idee dat de batterij slechter is geworden. Haal er over het algemeen 1.5 - 2 dagen mee, wat in het begin ook zo was (ben geen heavy user).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Meestal is dat toch toe te schrijven aan (meer) apps. Ik heb ook geen problemen met het batterijverbruik, lijkt redelijk hetzelfde gebleven te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Ja hoor, mijn batterij gebruik is ook denk ik ongeveer het zelfde gebleven, ik heb mijn HTC 10 nu bijna een jaar en ben best wel een zwaar gebruiker moet ik eerlijk zeggen.
Ik leg hem elke nacht aan de lading en dan s'morgens gebruik ik hem ff tot +/- 92 % .
En dan heb ik weinig gebruik tot ongeveer 15 uur ( 75 % en dan de rest van de dag wel weer vrij zwaar.
Tot ongeveer 22 uur, En dan is het weer bijna bed tijd. 🙂

En dan heb ik meestal nog 5 tot 10 % over.

Ik vindt de u 11 ook erg mooi en moet me zelf ook erg gaan beheersen om hem over te slaan, maar ik weet niet echt of dat gaat lukken.
Ligt er ook een beetje aan wat je gaat horen over de volgende HTC vlag schips, hoe die er weer uit gaat zien en welke sd processor.
Ik ben echt wel een HTC fan hoor.
Ik vond ze heel mooi en het werkt altijd goed en snel.

Maar soaps de u 11 met een iets groter scherm bevalt mij denk ik ook wel.

Ik hoop dat ik me kan bedwingen maar of dit lukt. 🤔😁🆘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53
Heb hetzelfde idee ook (betreft geen htc 10) maar bedacht me laatst dat we al weer een tijd met lekker weer leven, veel zon en je telefoon staat de hele dag op max helderheid. Dus van de winter maar weer bekijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
Gerrya schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:25:
Ja hoor, mijn batterij gebruik is ook denk ik ongeveer het zelfde gebleven, ik heb mijn HTC 10 nu bijna een jaar en ben best wel een zwaar gebruiker moet ik eerlijk zeggen.
Ik leg hem elke nacht aan de lading en dan s'morgens gebruik ik hem ff tot +/- 92 % .
En dan heb ik weinig gebruik tot ongeveer 15 uur ( 75 % en dan de rest van de dag wel weer vrij zwaar.
Tot ongeveer 22 uur, En dan is het weer bijna bed tijd. 🙂

En dan heb ik meestal nog 5 tot 10 % over.

Ik vindt de u 11 ook erg mooi en moet me zelf ook erg gaan beheersen om hem over te slaan, maar ik weet niet echt of dat gaat lukken.
Ligt er ook een beetje aan wat je gaat horen over de volgende HTC vlag schips, hoe die er weer uit gaat zien en welke sd processor.
Ik ben echt wel een HTC fan hoor.
Ik vond ze heel mooi en het werkt altijd goed en snel.

Maar soaps de u 11 met een iets groter scherm bevalt mij denk ik ook wel.

Ik hoop dat ik me kan bedwingen maar of dit lukt. 🤔😁🆘
Misschien helpt dit bij je overweging:
Htc 10 heeft mooi metaal en kan eigenlijk nog wel een jaar een flagship genoemd worden.

Nu de htc11: een keer vallen en hij is stuk. Maar kleine kans dat het bij een keer blijft dus je loopt dan vaker met een gebarste telefoon dan een mooie gave.

Tenzij ze natuurlijk weer die UHOH protection meeleveren maar het lijkt met dat zo een beslissing ze meer zou kosten dan de htc11 opleveren zal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
En weer een update voor US met security patch en andere Bugfixes. Zijn de EU klanten tweederangs klanten geworden? Van mij gaat er in elk geval geen cent meer naar HTC, wat een waardeloos beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

Ik merk het zelfde SOT van 4,5 uur en voor mijn gevoel was dat eerst meer.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Jassy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:47:
En weer een update voor US met security patch en andere Bugfixes. Zijn de EU klanten tweederangs klanten geworden? Van mij gaat er in elk geval geen cent meer naar HTC, wat een waardeloos beleid.
Tsja ik zit hier nog op januari maar wat kun je er aan doen andere merken doen het trouwens ook niet echt beter.

Ik zou zeggen koop een Google pixel of stap over naar iOS iPhone.

[ Voor 3% gewijzigd door gizmobinky op 06-06-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
gizmobinky schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:57:
[...]

Tsja ik zit hier nog op januari maar wat kun je er aan doen andere merken doen het trouwens ook niet echt beter.

Ik zou zeggen koop een Google pixel of stap over naar iOS iPhone.
Het gaat hierna ook weer een pixel of oneplus worden... Het kan niet waar zijn dat HTC een bepaalde klantengroep links laat liggen en dat US klanten, naast kortingsacties, ook op een goede support worden getrakteerd. Dat heeft zelfs Samsung met zijn heavy customised android nog beter voor elkaar in dit segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Jassy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:05:
[...]

Het gaat hierna ook weer een pixel of oneplus worden... Het kan niet waar zijn dat HTC een bepaalde klantengroep links laat liggen en dat US klanten, naast kortingsacties, ook op een goede support worden getrakteerd. Dat heeft zelfs Samsung met zijn heavy customised android nog beter voor elkaar in dit segment.
Ik ben het helemaal met je eens ik heb al diverse malen contact opgenomen met HTC klanten service dat sinds Android nougat op de HTC 10 MirrorLink niet meer werkt in combinatie met een Pioneer app radio en met de volgende update dit opgelost zou worden die toezegging is nu al weer een maand geleden.

Updates interesseert me niet dit toestel heeft MirrorLink wat nu al bijna een half jaar niet meer werkt.

Is jammer ik heb altijd HTC gehad maar begin nu wel serieus te denken over een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Jassy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:05:
[...]

Bij OPO was Nougat belooft maar die komt nu niet meer.
Waar zit de EU S7 nu dan op?

Het gras is altijd groener hij de buren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
Golf2vr6 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:06:
[...]

Bij OPO was Nougat belooft maar die komt nu niet meer.
Waar zit de EU S7 nu dan op?

Het gras is altijd groener hij de buren.
De Oneplus 3, iets later uitgekomen als de HTC 10, heeft nochtans nougat 7.1.1: nieuws: OnePlus brengt Android 7.1.1 uit voor OnePlus 3 en 3T

De Samsung Galaxy S7 zit op dit moment met 7.0 op de mei 2017 patch:
https://www.galaxyclub.nl...nieuwe-beveiligingspatch/

Het gras is dus wel degelijk groener bij de buren dan bij HTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Jassy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:54:
[...]

De Oneplus 3, iets later uitgekomen als de HTC 10, heeft nochtans nougat 7.1.1: nieuws: OnePlus brengt Android 7.1.1 uit voor OnePlus 3 en 3T

De Samsung Galaxy S7 zit op dit moment met 7.0 op de mei 2017 patch:
https://www.galaxyclub.nl...nieuwe-beveiligingspatch/

Het gras is dus wel degelijk groener bij de buren dan bij HTC.
Ooops ik haal de OPO 2 en de 3 door elkaar. Ik snap ook niet dat de US unlocked 10 Wel updates krijgt maar de rest niet.

Laat HTC het gras van de 10 maar weer eens sproeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Brandtair schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:43:
[...]

Misschien helpt dit bij je overweging:
Htc 10 heeft mooi metaal en kan eigenlijk nog wel een jaar een flagship genoemd worden.

Nu de htc11: een keer vallen en hij is stuk. Maar kleine kans dat het bij een keer blijft dus je loopt dan vaker met een gebarste telefoon dan een mooie gave.

Tenzij ze natuurlijk weer die UHOH protection meeleveren maar het lijkt met dat zo een beslissing ze meer zou kosten dan de htc11 opleveren zal. :)
Mijn vraag is dan nog wel eigenlijk, zou het inderdaad zo zijn dat als je HTC 11 laat vallen hij ook vrij snel kapot zou gaan.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gizmobinky
Jassy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:47:
Heb deze usa rom erop gezet en de Nederlandse taal met morelocale2.

En vandaag maar eens proberen of het probleem MirrorLink met de Pioneer app radio nu wel werkt.

https://forum.xda-develop...p=72559119&postcount=3092

http://droider.eu/2013/11...to-work-on-4-2-and-above/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
Gerrya schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:20:
[...]

Mijn vraag is dan nog wel eigenlijk, zou het inderdaad zo zijn dat als je HTC 11 laat vallen hij ook vrij snel kapot zou gaan.?
Ligt natuurlijk aan de omstandigheden, een hoesje zal een hoop risico wegnemen denk ik. Maar als je een htc10 op z'n rug laat vallen zal die niet meer dan een paar krassen hebben. Ik denk persoonlijk dat glas nog heel lang een zwak punt vormt alleen al doordat lang niet iedere ondergrond mooi glad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
gizmobinky schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:46:
[...]

En vandaag maar eens proberen of het probleem MirrorLink met de Pioneer app radio nu wel werkt.

Maar nu je een rom erop hebt gezet werkt Netflix niet meer toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gizmobinky
Brandtair schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:04:
[...]

Maar nu je een rom erop hebt gezet werkt Netflix niet meer toch?
Voor mij niet zo'n probleem ik gebruik Netflix niet en het Klopt inderdaad als ik Netflix wil installeren krijg ik je apparaat is niet compatibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:59
Aan het begon haalde ik met ietwat moeite het einde van de dag. De laatste tijd moest hij om 15:00 aan de later. Als ik een avond uitga moet ik zorgen dat hij vol is en dan nog haal ik het einde van de avond niet. En ik moet zeggen dan ik hem dan niet eens veel gebruik. Overdag ben ik wel een heavy user.

Tegenwoordig draai ik LineageOS en het is iets beter geworden, maar nog steeds beroerd. Ik kan dan ook niet wachten totdat de Oneplus 5 uit komt. Op de accu na echt een top toestel. Maar de accu is redelijk belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
dimmak schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:00:
[...]

Aan het begon haalde ik met ietwat moeite het einde van de dag. De laatste tijd moest hij om 15:00 aan de later. Als ik een avond uitga moet ik zorgen dat hij vol is en dan nog haal ik het einde van de avond niet. En ik moet zeggen dan ik hem dan niet eens veel gebruik. Overdag ben ik wel een heavy user.

Tegenwoordig draai ik LineageOS en het is iets beter geworden, maar nog steeds beroerd. Ik kan dan ook niet wachten totdat de Oneplus 5 uit komt. Op de accu na echt een top toestel. Maar de accu is redelijk belangrijk.
Al eens geprobeerd om zaken als locatie/Bluetooth enz uit te zetten dat scheelt bij mij enorm veel.
Over het algemeen haal ik het einde van de dag ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:59
gizmobinky schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:39:
[...]

Al eens geprobeerd om zaken als locatie/Bluetooth enz uit te zetten dat scheelt bij mij enorm veel.
Over het algemeen haal ik het einde van de dag ook niet.
Natuurlijk. Werkt ook allemaal wel. Maar met hetzelfde verbruik is mijn batterij gewoon flink slechter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het rooten via een apk?

Bijvoorbeeld kingoroot: https://www.kingoapp.com/root-tutorials/how-to-root-htc.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:31:
Heeft iemand ervaring met het rooten via een apk?

Bijvoorbeeld kingoroot: https://www.kingoapp.com/root-tutorials/how-to-root-htc.htm
heb laatst wel iemand zijn xiaomi m3i TD geroot met de applicatie kingoroot voor windows op een htc 10 nooit geprobeerd.
maar waarom niet gewoon de bootloader unlocken dan een custom recovery erop en een superuser.zip flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gizmobinky schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:42:
[...]

heb laatst wel iemand zijn xiaomi m3i TD geroot met de applicatie kingoroot voor windows op een htc 10 nooit geprobeerd.
maar waarom niet gewoon de bootloader unlocken dan een custom recovery erop en een superuser.zip flashen.
Voor mijn gevoel is het makkelijker en veiliger om het via een apk te doen dan via bovenstaande stappen, correct if i'm wrong. Heb dat verder ook nog nooit gedaan / uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:06:
[...]

Voor mijn gevoel is het makkelijker en veiliger om het via een apk te doen dan via bovenstaande stappen, correct if i'm wrong. Heb dat verder ook nog nooit gedaan / uitgezocht.
is uiteraard makkelijker maar zeker niet veiliger je weet namelijk niet wat die apk of programma zoal doet voordat hij je toestel geroot heeft.

de bootloader unlocken doe bij htc zelf en twrp is niets anders dan een custom recovery.img waar je zelf de controle over hebt en de superuser.zip kun je via die custom recovery flashen en dan heb je een geroot toestel.

en wat te denken van applicaties/plugins enz... die je na de root gaat gebruiken die kunnen ook overal in gaan rond snuffelen.

over het algemeen is het veiliger om bij htc.dev de bootloader te gaan unlocken en daarna een custom recovery te gaan gebruiken om root acces te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
En van HTC is het toegestaan om je bootloader te unlocken zonder de garantie te verliezen.
Ik haal nog steeds, als het moet, minimaal 6 uur SOT met 4 push mail accounts, Wifi altijd aan maar wel met custom EX kernel en PnP&thermal tweaks als optimalisatie.
Maar i.d.d. is het treurig dat ik op mijn Nvidia Shield tablet van 2 1/2 jaar oud 3 weken geleden al de nougat update met beveiligingsdatum april heb ontvangen en op de -10- nog steeds niet.
LlabToofeR heeft al geprobeerd een custom Rom op basis van de US 2.48 versie te maken, hebben wij ook getest maar helaas werkte dit niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Het devies is dus, als je up to date wil zijn moet je de US Firmware gebruiken. Kan ik dan gewoon die RUU installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nee, eerst CID en MID aanpassen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Jassy schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 07:40:
Het devies is dus, als je up to date wil zijn moet je de US Firmware gebruiken. Kan ik dan gewoon die RUU installeren?
Afgelopen week de us rom er nog op gehad en wil je de Nederlandse taal ook hebben in us of andere rom waar geen Nederlands in zit gebruik dan morelocale 2.

gizmobinky in "[HTC 10] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
gizmobinky schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:46:
[...]

Inmiddels MirrorLink getest maar helaas werkt het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Hebben jullie dat ook, als je je telefoon uit de vliegtuigmodus haalt, dat automatisch de BlueTooth aangaat?

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Excentriekegast schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:13:
Hebben jullie dat ook, als je je telefoon uit de vliegtuigmodus haalt, dat automatisch de BlueTooth aangaat?
Nope. Zet elke nacht vliegtuigmode aan, maar 's ochtends nog nooit BT erbij cadeau gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:20
Southern Sun schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:41:
[...]

Nope. Zet elke nacht vliegtuigmode aan, maar 's ochtends nog nooit BT erbij cadeau gekregen.
Ik heb het juist wel... ook nog niet kunnen vinden waarom... staat overdag gewoon uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 14:40
Ik heb dit inderdaad ook, stoor me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Vroem schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:03:
[...]

Ik heb het juist wel... ook nog niet kunnen vinden waarom... staat overdag gewoon uit...
Hebben jullie al eens geprobeerd of het probleem zich ook voordoet in safe mode.

-----Safe Mode –

Press and hold the power button until you see the power menu pop up.
Tap and hold the Power Off option.
A “reboot to Safe Mode” option should appear.
Tap on the “restart” option and wait for the device to reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
gizmobinky schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:34:
[...]

Hebben jullie al eens geprobeerd of het probleem zich ook voordoet in safe mode.

-----Safe Mode –

Maakt geen verschil.

BT uit, dan flightmode aan... en weer uit.. dan gaat BT vanzelf aan...

Is verder geen probleem hoor... maar viel gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beenius
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Ik heb zojuist de nougat update aangeboden gekregen en geïnstalleerd.

Heb hier momenteel gruwelijk spijt van.

- kan mijn toetsenbord niet meer openen. sluit meteen af ofzo.
- Mijn signaal balk blijft flashen/droppen
- mijn batterij slurpt gigantisch leeg. 10% in 10 minuten ongeveer.
- tel word hierdoor ook warm.

Het is een puinhoop. Heeft er iemand het verlossende antwoord voor mij? Liefst een manier om te downgraden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Beenius schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:29:

Het is een puinhoop. Heeft er iemand het verlossende antwoord voor mij? Liefst een manier om te downgraden ofzo?
Een factory reset? Ik neem aan dat je dit al gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

Een paar reboots lossen de meeste problemen vaak wel op.
(Ik neem ook aan dat je dat al gedaan hebt? >:) ..)

Als het dan nog niet goed is dan idd een factory reset doen. :)
Sowieso is dat na een jaar vol gebruik en/of zo'n grote update geen slecht idee.

De update zelf is imo echt niets mis mee. (althans, IK ben tijdens mijn gebruik nog geen problemen tegen gekomen) en qua features heb ik liever 7.0 :)

[ Voor 37% gewijzigd door SmiGueL op 15-06-2017 21:56 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky

Ik ben inmiddels al weer terug naar versie 6.01 beveiligings patch 1 juli 2016 dit krijg je alleen voor elkaar als je het toestel s-off maakt dan pas kun je downgraden dmv de juiste ruu.zip op je sd kaart te zetten en in download mode te booten om te downgraden.

PS de accu gaat nu ten opzichte van 7.0 nougat zo veel langer mee ik zou niet meer anders willen dan maar geen extra functies.

Of kijk op xda developers hoe je s-off voor elkaar krijgt en anders ga meteen door naar sunshine s-off kost $25 dollar.

Of bekijk het filmpje.

YouTube: How to S off the HTC 10 with SunShine App

http://theroot.ninja

[ Voor 16% gewijzigd door gizmobinky op 15-06-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beenius
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Hey, Thanks voor jullie reacties.

Het verlossende antwoord zat hem bij mij inderdaad in een factory reset. Android 7 draait nu wel fatsoenlijk. Het ging niet zonder slag of stoot. Heb een hele schakeling aan resets en herstarten moeten uitvoeren. Maar tot nu toe is alles netjes aan het backuppen.

Thanks.
Dat laatste van Gizmobinky houd ik iig in het achterhoofd als "last resort"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
Een update, voor de liefhebbers.

Dynafix & HTC hebben het toestel weer gerepareerd, niet geswapt zoals ik uitdrukkelijk had ge-eist wegens een totaal gebrek aan vertrouwen. Als het vier keer niet lukt, waarom de vijfde keer dan wel? Nu ontbinding voor de koopovereenkomst geschreven om te sturen naar Phoneshop.nl. Inmiddels voelt mijn M7 al zeer vertrouwd aan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
BRO-JWE schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:16:
Een update, voor de liefhebbers.

Dynafix & HTC hebben het toestel weer gerepareerd, niet geswapt zoals ik uitdrukkelijk had ge-eist wegens een totaal gebrek aan vertrouwen. Als het vier keer niet lukt, waarom de vijfde keer dan wel? Nu ontbinding voor de koopovereenkomst geschreven om te sturen naar Phoneshop.nl. Inmiddels voelt mijn M7 al zeer vertrouwd aan... :(
Heel veel sterkte.. :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

gizmobinky schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:34:
[...]

-----Safe Mode –

Grrr.. mijn beginscherm is hierdoor bijna helemaal leeg. Alle mapjes met (snelkoppelingen naar) app's zijn weg. Alleen de apps die niet in een mapje zaten, zitten er nog.

Het "probleem" met de bluetooth is er nog steeds. Tijdens en na de safe mode de vliegtuig modus aan en uit gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gizmobinky
Info over HTC 10 update.

Waarschijnlijk voor Europa in augustus, september.

Volgens Twitter eerder.

https://twitter.com/fabnapp/status/876767257531207680

http://www.androidstandard.com/android-7-1-2-htc-10/
Afbeeldingslocatie: https://i1060.photobucket.com/albums/t442/gizmobinky/Mobile%20Uploads/Screenshot_20170620-143802_zpstob0uxs6.png

[ Voor 19% gewijzigd door gizmobinky op 20-06-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:25

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ja, heb ik ook! :|

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb ineens reclame boven mijn toetsenbord, meer mensen last van..? Wordt nu al gestoord van. Heeft net paar updates gedraaid, o.a. TouchPal. Ligt het daar aan..?

Edit: Enter doet het ook niet meer als die zooi zichtbaar is, gooi het eraf. Zie dat je nu inderdaad een premium account moet nemen. Telt niet voor standaard toetsenbord, maar ik had een aparte zwarte versie. Grrrrrr, nu terug naar standaard zwarte versie ook prima.

[ Voor 47% gewijzigd door NeoMe op 24-06-2017 18:27 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purplizer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 09:15
Dit weekend eens getest, hier ook! En maar goed ook ... Bluetooth wilde om een of andere reden niet meer inschakelen, ook niet na reboot. Maar na flight mode dus wel automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:27
Misschien is dit de 2de grote update, na de update naar 7.0 en wellicht geen update naar Android O voor de 10?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
SuperVeloce schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:06:
[...]

Misschien is dit de 2de grote update, na de update naar 7.0 en wellicht geen update naar Android O voor de 10?
Het zal eerst wel Android 7.1.2 worden en dan Android O althans dat hoop ik dat die nog beschikbaar wordt voor de HTC 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BRO-JWE
Hopelijk de laatste update, want het wonder is geschied! Vandaag van Phoneshop een nieuwe HTC 10 ontvangen. Gisteren ontving ik een mailtje waarin ze aangaven de telefoon weer opgestuurd te hebben naar HTC en hem weer met een los scherm terug kregen. Die is dus weer retour. Ze vonden de situatie nu ook wel erg uitzichtloos worden, gelukkig.

Bij het ophalen bleek dat Dynafix nu van mening is dat het loszittende scherm komt door een derde partij. Knap, want ik heb hem intussen niet meer terug gekregen. Ik ben daar achteraf maar wat blij om, want je staat als consument aardig machteloos tegen de leugens van Dynafix: op HTC hoef je dus niet te rekenen. Die boeit het allemaal maar weinig en laat je in de kou staan. Ik weet zeker dat de opvolger van deze 10 geen HTC gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Zijn er meer mensen die last hebben van het feit dat de niet storen modus niet je goedgekeurde contacten onthoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
NeoMe schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:15:
Heb ineens reclame boven mijn toetsenbord, meer mensen last van..? Wordt nu al gestoord van. Heeft net paar updates gedraaid, o.a. TouchPal. Ligt het daar aan..?

Edit: Enter doet het ook niet meer als die zooi zichtbaar is, gooi het eraf. Zie dat je nu inderdaad een premium account moet nemen. Telt niet voor standaard toetsenbord, maar ik had een aparte zwarte versie. Grrrrrr, nu terug naar standaard zwarte versie ook prima.
Hoi.
Ik heb dat ook in eens die reclame boven het toetsenbord, hoe krijg je dat weg , het is inderdaad wel heel erg irritant.

Weet iemand hoe je dat weg kan krijgen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Wat ik de laatste tijd vaker heb (geen idee, maar het is ineens gekomen) dat ik vertraging lijk te hebben in het
"indrukken" van een toets en de trilfeedback, vooral om de lockscreen te unlocken (ja, ik gebruik geen vingerafdruk, maar doe nog ouderwets unlocken). Ik kom niks tegen van andere gebruikers die ook dit issue hebben.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gerrya schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:02:
[...]

Hoi.
Ik heb dat ook in eens die reclame boven het toetsenbord, hoe krijg je dat weg , het is inderdaad wel heel erg irritant.

Weet iemand hoe je dat weg kan krijgen.?
Bij mij nu ook weer terug, ook op standaard toetsenbord. Super irritant..! Help..!

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
Hier ook reclame boven het toetsenbord. Echt mega irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

gjb85 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:55:
Hier ook reclame boven het toetsenbord. Echt mega irritant!
Ik heb de app updaten verwijderd, helpt wel. Maar zijn de nieuwe emoij enzo ook weg. Geen oplossing voor lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

NeoMe schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:17:
[...]

Ik heb de app updaten verwijderd, helpt wel. Maar zijn de nieuwe emoij enzo ook weg. Geen oplossing voor lange termijn.
Naar de instellingen gaan en dan bij Apps instellen dat jouw toetsenbord geen verbinding mag maken met het internet. En daarna de update weer uitvoeren...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Voor degenen die het misschien hadden gemist, of voor latere referentie voor wie in dit topic terechtkomt, op de frontpage van Tweakers is hier nu ook een artikeltje aan gewijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:27
Heb sinds vorige week de HTC 10, nog geheel standaard (geen custom rom/root), heb er gelijk Google Gboard erop geinstalleerd. Erg fijn toetsenbord :)

Als je custom rom hebt met root.. dan gewoon adblock installeren, geen reclame in apps en niet bij video's zoals op YouTube ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 16-07-2017 11:58 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Help!!!!!!!

ik ben mijn toetsenbord op de htc 10 kwijt , ik was een beetje aan het klooien en heb een andere geinstaleerd maar deze beviel niet.
Maar nu is mijn touchpal toetsen bord ook weg en kan hem niet meer inschakelen.
hij is nog wel geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
toetsenbord terug

Ik ben nog even aan het klooien geweest en heb mijn toetsenbord weer terug. :-))))
In ieder geval voor de gene die nog even mee gedacht hadden, bedankt voor het denken, maar het is al weer op gelost. ik ben weer blij.

Alleen met die reclame nog niet, maar dat zal wel opgelost worden denk ik als ik het zo lees op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
Ik krijg net een update binnen van TouchPal, volgens mij is het gefixed. Ik krijg in ieder geval geen reclame meer, even afkloppen.

[ Voor 29% gewijzigd door BRO-JWE op 17-07-2017 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
BRO-JWE schreef op maandag 17 juli 2017 @ 00:14:
Ik krijg net een update binnen van TouchPal, volgens mij is het gefixed. Ik krijg in ieder geval geen reclame meer, even afkloppen.
Hier nog geen update gezien. Ook is de reclame er nog steeds.

Update: http://www.nu.nl/mobiel/4...tsenbord-smartphones.html

[ Voor 14% gewijzigd door gjb85 op 17-07-2017 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
gjb85 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 07:41:
[...]

Hier nog geen update gezien. Ook is de reclame er nog steeds.

Update: http://www.nu.nl/mobiel/4...tsenbord-smartphones.html
Gelukkig dat het maar een foutje betreft dan... hier is het ook weer normaal nu... (gelukkig)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

Reclame boven toetsenbord een foutje? Daar geloof ik geen fuck van!

Volgens mij was dit een bewuste keuze van HTC of TouchPal, maar omdat men massaal protesteerde en overstapte (incl. negatieve reviews in de play store) zegt men snel dat het een "foutje" was en draaien ze het (hopelijk) terug.

Nu had ik gisteren ergens gelezen dat iemand bij TouchPal een bericht achter liet op het forum en de officiele reactie was dat je Premium maar moest nemen als je geen ads wil... Dus foutje echt niet!!! Helaas heb ik nu niet de link gezien ik op me werk ben.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Pagina: 1 ... 34 ... 38 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen