Dawid127 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:55:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem!! Mijn HTC 10 drie weken geleden terug gestuurd omdat het scherm kapot was. Ik heb nu een nieuw scherm, maar het scherm heeft linksonder wel erg veel ruimte. Zoveel ruimte dat de touch-knoppen licht doorlaten.
Dit is toch niet normaal? Ergens ben ik blij met jouw verhaal. Ik ga morgen terug naar Coolblue met dit verhaal en wil eigenlijk niet meer dat m'n toestel opgestuurd wordt naar dynafix. Ik wil mijn toestel best missen als er per abuis iets mis is met m'n toestel. Maar dit soort gepruts kan echt niet.
Had met mijn vorige toestel (Z3c) exact hetzelfde probleem.. 2x terug moeten sturen door een reparatiefout van dynafix..
Ik hoop dat je wat aan CoolBlue hebt, ik krijg inmiddels een sik van HTC en Dynafix. Afspraak gemaakt om vrijdag het toestel op te laten halen. Kijk ik vrijdag op de site van DynaLogics, is de afspraak ineens gecanceld.... Ik kon hem nog verplaatsen naar vandaag (zaterdag). HTC weet van niets, DynaLogics wijst naar Dynafix. Hoezo kastje-muur?
Bezorger komt aan de deur vanmiddag, maar heeft geen afgiftebewijs. Belt hierover met zijn teamleider ofzo, maar dat helpt natuurlijk ook niet. Besloten een foto van de zijne te maken en hem dan maar mee te geven. Wat een gedoe zeg.
Ik hoop dat ik volgende week een nieuwe HTC 10 heb.
Update 22-05
Ik heb mijn eigen telefoon weer terug. Dit keer lijkt het zowaar goed gefixed. Dus als er door HTC om een swap gevraagd wordt kan Dynafix het ineens wel..
[
Voor 24% gewijzigd door
BRO-JWE op 22-05-2017 16:24
]