Acties:
  • +1 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Petert87 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:19:
[...]

Zo ver ik weet is dit software nummer van Taiwan.
Grappig, want ik heb hem inderdaad van Amazon.de.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 14:40
realphoenikx schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:56:
[...]

Grappig, want ik heb hem inderdaad van Amazon.de.
Ik kan het ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Er wordt nu melding gemaakt van de update op XDA:
https://forum.xda-develop...p=70701737&postcount=2026

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:20
Dat is inderdaad de WWE Build. Eindelijk!

Ik hoop dat er snel een RUU komt, ik zit nu namelijk 'vast' op de inmiddels beroemde leaked 2.28 Build.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
Ota naar 2.41.401.3 wordt nu uitgerold

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Jassy schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:22:
Dat is inderdaad de WWE Build. Eindelijk!

Ik hoop dat er snel een RUU komt, ik zit nu namelijk 'vast' op de inmiddels beroemde leaked 2.28 Build.
Ik heb hetzelfde "probleem".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snah001
Ben de officiële OTA aan het binnenhalen.
Eens kijken wat we hiermee kunnen voor mensen met 2.28 build.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
snah001 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:31:
Ben de officiële OTA aan het binnenhalen.
Eens kijken wat we hiermee kunnen voor mensen met 2.28 build.
Kun jij zelf een RUU samenstellen op basis van de OTA voor mensen met 2.28?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Nee, maar er is wel een app die OTA updates kan flashen, moet je wel helaas rooted zijn:

https://flashfire.chainfire.eu/

[ Voor 14% gewijzigd door snah001 op 24-01-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
snah001 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:43:
Nee, maar er is wel een app die OTA updates kan flashen, moet je wel helaas rooted zijn:

https://flashfire.chainfire.eu/
Maar dan moet je hem wel flashen vanaf de juiste build neem ik aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
Ga dat natuurlijk eerst zelf testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Petert87 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:44:
[...]

Maar dan moet je hem wel flashen vanaf de juiste build neem ik aan.
Volgens mij ook.

Ik wacht af of de volledige RUU build beschikbaar komt voor S-on. Ik vind het niet erg om een full wipe te moeten doen want ik had me er al op ingesteld. Bovendien werkt de 2.28 ook aardig goed dus het is geen halszaak maar het zou leuk zijn als ik zonder S-OFF etc weer op het normale release pad kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Jassy schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:48:
[...]

Volgens mij ook.

Ik wacht af of de volledige RUU build beschikbaar komt voor S-on. Ik vind het niet erg om een full wipe te moeten doen want ik had me er al op ingesteld. Bovendien werkt de 2.28 ook aardig goed dus het is geen halszaak maar het zou leuk zijn als ik zonder S-OFF etc weer op het normale release pad kan komen.
Ja ik wacht denk ik ook maar rustig de RUU af. Ook de laatste keer dat ik een gelekte RUU geinstalleerd heb. Wacht de volgende keer wel op de officiële OTA. Als ik geweten had dat ik hier geen OTA op kreeg had ik t nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Nougat wordt nu uitgerold in de UK, de rest volgt zoals gewoonlijk weer later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gizmobinky
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
En als je toch de RUU van 2.41 wil flashen kun je net zo goed de Ruu van 1.95 flashen en dan de OTA update uitvoeren. Ben je ook klaar als je haast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Petert87 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Ja ik wacht denk ik ook maar rustig de RUU af. Ook de laatste keer dat ik een gelekte RUU geinstalleerd heb. Wacht de volgende keer wel op de officiële OTA. Als ik geweten had dat ik hier geen OTA op kreeg had ik t nooit gedaan.
Ben jij nog helemaal stock, ongeroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
snah001 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:48:
En als je toch de RUU van 2.41 wil flashen kun je net zo goed de Ruu van 1.95 flashen en dan de OTA update uitvoeren. Ben je ook klaar als je haast hebt.
Alleen loop je dan tegen het issue aan dat je volledig Stock (S-ON en locked bootloader) niet (zonder meer) kan downgraden.

We zullen zien of er een RUU opduikt die ons uit de brand helpt, anders is dit inderdaad ook een goed escape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
snah001 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:52:
[...]

Ben jij nog helemaal stock, ongeroot?
Jazeker. ALles nog origineel. Ik heb zelfs de bootloader nog gelockt. Ik heb ergens iets over een radio failure gelezen na unlocken en rooten dus ben daar voorzichtig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8lab
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-09 22:07
Hier is de OTA sinds gister middag binnen en geïnstalleerd. Nu versie 2.41.401.3. Tot nu toe geen problemen en behalve de veranderingen in de notificaties, geen andere schokkende verschillen bemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:17
gr8lab schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:42:
Hier is de OTA sinds gister middag binnen en geïnstalleerd. Nu versie 2.41.401.3. Tot nu toe geen problemen en behalve de veranderingen in de notificaties, geen andere schokkende verschillen bemerkt.
Welke versie van het toestel heb je? Ik heb de unlocked namelijk, maar nog niets binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
De ota is te downloaden op xda, heb hem gisteravond ook gebruikt.

https://forum.xda-develop...pdated-s-t3376329/page204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Ik heb de OTA ook geïnstalleerd en ik stuit meteen op 2 problemen,
Het scrollen gaat heel laggy en langzaam alsof op de achtergrond een heel zwaar programma draait
en mijn mobielnetwerk-icoontje flikkert de hele tijd aan en uit, iemand enig idee om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Fusionmania schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:13:
Ik heb de OTA ook geïnstalleerd en ik stuit meteen op 2 problemen,
Het scrollen gaat heel laggy en langzaam alsof op de achtergrond een heel zwaar programma draait
en mijn mobielnetwerk-icoontje flikkert de hele tijd aan en uit, iemand enig idee om dit te verhelpen?
ik heb dit meer gelezen, een factory reset zou de oplossing zijn.
of reboot je toestel even, misschien helpt dat ook nog.
of sluit alle apps af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
gizmobinky schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:15:
[...]

ik heb dit meer gelezen, een factory reset zou de oplossing zijn.
of reboot je toestel even, misschien helpt dat ook nog.
of sluit alle apps af.
Had hetzelfde probleem. Factory reset loste het probleem op. Raad ik sowieso aan hoor na een grote Android update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:00
Ook gedaan en werkt prima, voelt wat sneller aan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:55

dnzm

Knorrig

Vanmiddag de OTA (uit de thread op XDA) binnengehaald en naar de telefoon geschoven, rebooten naar recovery en de zip proberen te installeren... Werkt niet. Hij meldt nog snel iets van reading of installing of iets in die geest, voordat het scherm zwart wordt (maar nog wel verlicht). Na een tijdje reboot de telefoon en is alles gewoon nog bij het oude. Ik zal voor de zekerheid de OTA nog eens direct op de telefoon binnenhalen ipv op de laptop en dan over USB heen drukken... Stom eigenlijk, ik kan net zo goed een paar dagen wachten, maar ja. =]

Kleine edit: de melding net voor het zwarte scherm is "Finding update package" en (het gaat zo snel dus niet 100% zeker) "installing update package". Voor zover dat relevant is: de telefoon is helemaal stock, niets mee gedaan behalve de standaard OTA updates die ik tot nu toe van HTC ontvangen heb.

De directe download staat nu niet op de SD-card maar intern ergens, en daar lijk ik vanuit dat recovery-menu niet bij te kunnen, klopt dat?

Tweede update: na een paar keer opnieuw proberen (standaard problem solving: als ik het nog drie keer doe werkt het misschien *wel*...) heb ik besloten dat een zip van SD het niet voor mij wordt. Volgende stap: adb sideload. Na een valse start (de adb-server moet onder Linux als root gestart worden - ik dacht dat de klachten over permissions aan de kant van de telefoon lagen, maar nee) is dat uiteindelijk gelukt. Ik had nog een klein angstmomentje toen adb sideload na 100% vrolijk door bleef tellen (tot 104%, uiteindelijk), lijkt alles nu goed te zijn gegaan.

Ik blijf het bijzonder vinden dat het voor mij niet lukte op de manier waarop het voor andere mensen wel is gelukt, maar soit.

[ Voor 53% gewijzigd door dnzm op 25-01-2017 20:31 . Reden: Eind goed, al goed. ]

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
dnzm schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:17:
Vanmiddag de OTA (uit de thread op XDA) binnengehaald en naar de telefoon geschoven, rebooten naar recovery en de zip proberen te installeren... Werkt niet. Hij meldt nog snel iets van reading of installing of iets in die geest, voordat het scherm zwart wordt (maar nog wel verlicht). Na een tijdje reboot de telefoon en is alles gewoon nog bij het oude. Ik zal voor de zekerheid de OTA nog eens direct op de telefoon binnenhalen ipv op de laptop en dan over USB heen drukken... Stom eigenlijk, ik kan net zo goed een paar dagen wachten, maar ja. =]

Kleine edit: de melding net voor het zwarte scherm is "Finding update package" en (het gaat zo snel dus niet 100% zeker) "installing update package". Voor zover dat relevant is: de telefoon is helemaal stock, niets mee gedaan behalve de standaard OTA updates die ik tot nu toe van HTC ontvangen heb.

De directe download staat nu niet op de SD-card maar intern ergens, en daar lijk ik vanuit dat recovery-menu niet bij te kunnen, klopt dat?

Tweede update: na een paar keer opnieuw proberen (standaard problem solving: als ik het nog drie keer doe werkt het misschien *wel*...) heb ik besloten dat een zip van SD het niet voor mij wordt. Volgende stap: adb sideload. Na een valse start (de adb-server moet onder Linux als root gestart worden - ik dacht dat de klachten over permissions aan de kant van de telefoon lagen, maar nee) is dat uiteindelijk gelukt. Ik had nog een klein angstmomentje toen adb sideload na 100% vrolijk door bleef tellen (tot 104%, uiteindelijk), lijkt alles nu goed te zijn gegaan.

Ik blijf het bijzonder vinden dat het voor mij niet lukte op de manier waarop het voor andere mensen wel is gelukt, maar soit.
Ik heb hem gewoon op de SD kaart gezet dus niet intern, dan naar recovery en flashen... even geduld hebben dan maar het werkt prima... Ik zou het gewoon nog een keer proberen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Oke alles loopt prima na de update, ik loop nu tegen iets vervelends aan...ik kan geen apps kopen of ingame aankopen meer doen. Google Play Store komt dan met een foutmelding:

Fout

Verificatie vereist. Je moet inloggen op je Google-account.

Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Vroem schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:22:
[...]

Ik heb hem gewoon op de SD kaart gezet dus niet intern, dan naar recovery en flashen... even geduld hebben dan maar het werkt prima... Ik zou het gewoon nog een keer proberen... ;)
Die zip hoort op de micro SD kaart te staan, intern gaat dat überhaupt niet werken, hetzelfde geldt voor een ruu.zip.

Was niet voor jouw bedoeld maar voor @dnzm 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door gizmobinky op 25-01-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
SPOXYWOXY schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:34:
Oke alles loopt prima na de update, ik loop nu tegen iets vervelends aan...ik kan geen apps kopen of ingame aankopen meer doen. Google Play Store komt dan met een foutmelding:

Fout

Verificatie vereist. Je moet inloggen op je Google-account.

Meer mensen die hier last van hebben?
Vanmiddag had iemand hetzelfde probleem, een Factory reset in de Stock Recovery was de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
gizmobinky schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:19:
[...]

Vanmiddag had iemand hetzelfde probleem, een Factory reset in de Stock Recovery was de oplossing.
gedaan, maar nu kom ik niet verder dan het scherm 'Internet toegang instellen' ;( |:(

Foutmelding:

Er is een probleem opgetreden bij de communicatie met de servers van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
SPOXYWOXY schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:55:
[...]

gedaan, maar nu kom ik niet verder dan het scherm 'Internet toegang instellen' ;( |:(

Foutmelding:

Er is een probleem opgetreden bij de communicatie met de servers van Google.
Dat had hij precies hetzelfde, na een tweede reset in recovery was het probleem opgelost, ga niet meteen de boel instellen maar laat de telefoon even met rust zodat alles even kan settelen.

Edit,

Hij heeft ook nog een wipe cache gedaan in recovery.

[ Voor 6% gewijzigd door gizmobinky op 25-01-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Na de update gisteren werkt het allemaal prima... gisteravond flightmode voor de nacht maar vanmorgen geen mobiele data meer...

Kan de apn instellingen trouwens ook niet meer vinden, bij de instellingen staat alleen maar roaming aan of uit... dat controleren gaat dus niet. Heb al opnieuw opgestart, sim kaart eruit gehaald maar probleem blijft...

Zo VF bellen of er een storing is toevallig maar het blijft vreemd dat ik de apn instellingen niet meer zie en ook niet mobiele netwerk selecteren... (of ik kijk er overheen)....

Iemand anders ook dit probleem of een oplossing ?

(kan vanavond ook nog terug zetten naar fabrieksinstellingen maar het werkte gisteren wel goed)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
gizmobinky schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:19:
[...]

Dat had hij precies hetzelfde, na een tweede reset in recovery was het probleem opgelost, ga niet meteen de boel instellen maar laat de telefoon even met rust zodat alles even kan settelen.

Edit,

Hij heeft ook nog een wipe cache gedaan in recovery.
Ja wipe cache had ik ook gedaan. Maar lijkt erop dat dit Google beveiliging is: http://www.androidpolice....72-hour-security-lockout/.

Ik krijg ook een melding dat ik 24 uur moet wachten. Dat wordt dus een rustig dagje zo tot vanavond laat :+ . Als het vanavond nog niet werkt, dan nog maar een reset in recovery...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
SPOXYWOXY schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:24:
[...]

Ja wipe cache had ik ook gedaan. Maar lijkt erop dat dit Google beveiliging is: http://www.androidpolice....72-hour-security-lockout/.

Ik krijg ook een melding dat ik 24 uur moet wachten. Dat wordt dus een rustig dagje zo tot vanavond laat :+ . Als het vanavond nog niet werkt, dan nog maar een reset in recovery...
Tja dan zit er niets anders op dan te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Vroem schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:13:
Na de update gisteren werkt het allemaal prima... gisteravond flightmode voor de nacht maar vanmorgen geen mobiele data meer...

Kan de apn instellingen trouwens ook niet meer vinden, bij de instellingen staat alleen maar roaming aan of uit... dat controleren gaat dus niet. Heb al opnieuw opgestart, sim kaart eruit gehaald maar probleem blijft...

Zo VF bellen of er een storing is toevallig maar het blijft vreemd dat ik de apn instellingen niet meer zie en ook niet mobiele netwerk selecteren... (of ik kijk er overheen)....

Iemand anders ook dit probleem of een oplossing ?

(kan vanavond ook nog terug zetten naar fabrieksinstellingen maar het werkte gisteren wel goed)...
Geen last van, bij instellingen, klik op mobiele gegevens dan staat alles er bij mij.

Afbeeldingslocatie: https://i1060.photobucket.com/albums/t442/gizmobinky/Screenshot_20170126-103019_zps2i2tc6x8.png

[ Voor 6% gewijzigd door gizmobinky op 26-01-2017 10:38 . Reden: screenshot toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
gizmobinky schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:33:
[...]

Geen last van, bij instellingen, klik op mobiele gegevens dan staat alles er bij mij.

[afbeelding]
Dank je, ik zet hem nu terug.. ook wel lekker frisse start....

Update:

Dat was althans het idee.... kan niet inlogen... Er is een probleem opgetreden bij de communicatie met de servers van Google.

Probeer het later opnieuw

Postitief.. ik zie wel weer 4G staan
Negatief... kan nu niets doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Vroem op 26-01-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purplizer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:57
Update voor Europese vasteland opnieuw uitgesteld wegens 'technical issue'. Het zal niet meer voor deze maand zijn.
For HTC 10 users in mainland Europe, we’ve unfortunately had to pause the rollout as we look into a technical issue and work to correct it.

Please stay tuned as I will post again when it starts back up. Thanks for your patience—I expect it to begin again up in Feb.
Bron: Graham Wheeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

purplizer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:56:
Update voor Europese vasteland opnieuw uitgesteld wegens 'technical issue'. Het zal niet meer voor deze maand zijn.

[...]

Bron: Graham Wheeler
Enerzijds ben ik blij dat ze zo eerlijk zijn maar ik vraag mij wel af waar ze mee bezig zijn.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
SPOXYWOXY schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:24:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem, als je een 2-staps verificatie gebruikt op je google account dan moet je die eerst uitzetten, als het goed is moet dat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Fusionmania schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:44:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem, als je een 2-staps verificatie gebruikt op je google account dan moet je die eerst uitzetten, als het goed is moet dat werken :)
Klopt, daar had ik eerst ook last van en dit uitzetten hielp inderdaad. Echter dit is weer een ander probleem :+, dit is namelijk de zogenaamde Factory Reset Protection.

[ Voor 6% gewijzigd door SPOXYWOXY op 26-01-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Vroem schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:51:
[...]

Dank je, ik zet hem nu terug.. ook wel lekker frisse start....

Update:

Dat was althans het idee.... kan niet inlogen... Er is een probleem opgetreden bij de communicatie met de servers van Google.

Probeer het later opnieuw

Postitief.. ik zie wel weer 4G staan
Negatief... kan nu niets doen.
Heb ik met testen van de build (custom rom) ook gehad. nog geen oplossing gevonden.
Wat wel werkte was de RUU van 1.95 flashen, booten en eerste setup doen (komt voorbij google server authentiactie), daarna ota via SDcard en stock recovery flashen en dan weer de setup doen. Toen werkte het out of the box.
Het knipperen van de 4G verbinding aan/uit per 1/2 sec. heb ik ook gehad als ik in de custom rom de update custom rom flash naar build 2.41. Rebooten helpt niet. Krijg dat niet aan het werk en ben dan ook nog eens mijn imei kwijt (allemaal nullen).
Dus ben nu weer terug naar de vorige custom build van MaximusHD op basis van de 2.28 build en die doet het perfect. Dit weekend weer verder zoeken hoe dit op te lossen.
Schijnt nu ook te gebeuren bij gebruikers die volledig stock zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
snah001 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:02:
[...]

Heb ik met testen van de build (custom rom) ook gehad. nog geen oplossing gevonden.
Wat wel werkte was de RUU van 1.95 flashen, booten en eerste setup doen (komt voorbij google server authentiactie), daarna ota via SDcard en stock recovery flashen en dan weer de setup doen. Toen werkte het out of the box.
Het knipperen van de 4G verbinding aan/uit per 1/2 sec. heb ik ook gehad als ik in de custom rom de update custom rom flash naar build 2.41. Rebooten helpt niet. Krijg dat niet aan het werk en ben dan ook nog eens mijn imei kwijt (allemaal nullen).
Dus ben nu weer terug naar de vorige custom build van MaximusHD op basis van de 2.28 build en die doet het perfect. Dit weekend weer verder zoeken hoe dit op te lossen.
Schijnt nu ook te gebeuren bij gebruikers die volledig stock zijn.
Ik ben volledig stock verder...nu bezig de ruu te downloaden. Installatie van nougat is wel door gegaan, in eerste instantie werkt 4g dan wel maar na het aanzetten van wifi of telefoon opnieuw opstarten weg 4g en ook de instellingen bij de mobiele data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Klopt en bij mij was mijn imei weg en dat is de hoofdreden dat jouw provider de data blokkeert.
Kun je je imei checken? Je kunt o,a. hiervoor de app devcheck voor downloaden. Geeft veel info over jouw toestel btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Wellicht dit de problemen waardoor ze nog even wachten met het verder verspreiden van de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
snah001 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:21:
Klopt en bij mij was mijn imei weg en dat is de hoofdreden dat jouw provider de data blokkeert.
Kun je je imei checken? Je kunt o,a. hiervoor de app devcheck voor downloaden. Geeft veel info over jouw toestel btw.
Bij de telefoon identiteit staat geen MEID nummer... klopt dus wat je zegt....

De ruu is nu bijna binnen... dat eerst maar eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Vroem schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:25:
[...]

Doel je hier op een hele nieuwe RUU? Of een oudere build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Vroem schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:25:
[...]

Kijk, hier hebben we wat aan.
Exact hetzelfde als ik heb (vodafone).
Wij zoeken het in de CID (van NL toestellen is deze HTC_034) in combinatie met de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Petert87 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:26:
[...]

Doel je hier op een hele nieuwe RUU? Of een oudere build?
Oudere build...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Zonder imei GEEN dataverbinding!!
Dus om wat voor reden dan ook wordt de imei niet goed uitgelezen en dat levert een niet werkende dataverbinding op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Had die problemen al 1 1/2 week geleden toen we aan het testen waren maar konden toen al de oorzaak niet vinden. Echter ik was de enige met dit probleem en hadden geen referentie. Nu wel!!
Zit dus zeker een bug in de 2.41.401.3 build van HTC.
Waarschijnlijk de oorzaak dat ze de uitrol van de OTA voor het vaste land van Europa hebben stopgezet.

[ Voor 12% gewijzigd door snah001 op 26-01-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24
Hier ook de zip via adb sideload erop gegooid en alles werkt perfect.

Persoonlijk vind ik de notificaties een hele verbetering. Ook dat je bij een keer trekken al wat quicksettings kan gebruiken is zeer welkom.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Ik doe iets fout... ruu van 1.90 geef verificatie error aan... (gewoon via recovery). Niet fijn dit zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Heb je op xda al een antwoord gegeven.
Als je nog S-On bent dan kun je niet terug gaan door een oudere RUU build te flashen.
Dat is ook de reden dat HTC waarschijnlijk zo snel de OTA rollout heeft stopgezet.
Gebruikers die geheel stock zijn kunnen nu geen kant meer op en dat allemaal door een legitieme OTA waar een bug in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
snah001 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:24:
Heb je op xda al een antwoord gegeven.
Als je nog S-On bent dan kun je niet terug gaan door een oudere RUU build te flashen.
Dat is ook de reden dat HTC waarschijnlijk zo snel de OTA rollout heeft stopgezet.
Gebruikers die geheel stock zijn kunnen nu geen kant meer op en dat allemaal door een legitieme OTA waar een bug in zit.
Dat is idd zo... Ik kan niets nu... voor zover ik zie... Maar eens even nadenken wat de beste optie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8lab
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-09 22:07
SPOXYWOXY schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:10:
[...]

Welke versie van het toestel heb je? Ik heb de unlocked namelijk, maar nog niets binnen
Ik heb de WWE versie, dus cid HTC__001. Bij mij nog steeds geen enkel probleem sinds update afgelopen week die bij mij dus als OTA binnen is gekomen.

Gebruik KPN trouwens, lees hierboven vooral problemen bij mensen met Vodafone??

[ Voor 10% gewijzigd door gr8lab op 26-01-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Tja, eigenaren van een gewone (lees: stock) 10 moeten dus voorlopig nog maar even aanmodderen met een bijna perfect toestel :-)
Grapje hoor, ik ben ook benieuwd naar de Nougat upgrade, maar ik wacht toch maar op de officiële, ik gebruik hem ook voor mijn werk, bijv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Ik probeer nu de meest recente update met de oude firmware. Op xda stond een twrp backup. Lijkt goed te werken, ook met 4g en Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Heb inmiddels alles weer draaiende na de Factory Reset Protection. Maar het probleem dat ik geen aankopen kan doen in de Play Store is er nog steeds :( . Blijf een account verificatie fout krijgen van Google.. En ook is het MEID nummer allemaal nullen...

Wacht de update van volgende week maar af, neem aan dat ik die gewoon ga krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door SPOXYWOXY op 27-01-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Zoals ik gister avond aan gaf heb ik de TRWP backup draaiende van de laatste OTA. Draai deze dus zonder de nieuwe firmware. Mijn MEID is ook allemaal nullen alleen lijkt alles het te doen. Ik heb het restore gedaan zonder facory reset, en lijkt gewoon te werken. Geen problemen met Google verificatie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Petert87 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:57:
Zoals ik gister avond aan gaf heb ik de TRWP backup draaiende van de laatste OTA. Draai deze dus zonder de nieuwe firmware. Mijn MEID is ook allemaal nullen alleen lijkt alles het te doen. Ik heb het restore gedaan zonder facory reset, en lijkt gewoon te werken. Geen problemen met Google verificatie ofzo.
Hier werkt ook alles gewoon qua data verbinding ondanks de nullen (vodafone 4g).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:17:
[...]

Hier werkt ook alles gewoon qua data verbinding ondanks de nullen (vodafone 4g).
Ik heb ook Vodafone 4G, alles lijkt gewoon te werken. Twijfel of ik vanmiddag eens ga kijken naar een custom rom. LineageOS of AICP. Heb nu toch bootloader geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 18:13
Ik hoop dat de komende update wel gaat werken voor mensen die de OTA naar 2.41.401.3 hebben gepakt van de site van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
deechtewber schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:11:
Ik hoop dat de komende update wel gaat werken voor mensen die de OTA naar 2.41.401.3 hebben gepakt van de site van HTC.
Ik ben bang dat deze niet gaat komen. Daarnaast is deze niet van de site van HTC, maar een gelekte testbuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purplizer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:57
Petert87 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:47:
[...]

Ik ben bang dat deze niet gaat komen. Daarnaast is deze niet van de site van HTC, maar een gelekte testbuild.
Ik denk het net wel. De 2.41 is geen gelekte build, de 2.28 was dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Petert87 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:47:
[...]

Dat is niet zo. De link van de OTA is/was http://fotadl-az.htc.com/...93443amvu9dpuczr4ps12.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Sorry je heb gelijk, ik zat even mis. Ik verwarde de 2.41 voor de gelekte build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Petert87 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:38:
[...]

Sorry je heb gelijk, ik zat even mis. Ik verwarde de 2.41 voor de gelekte build.
Ik hoop op een snelle oplossing... Ik zit dus nu vast. De HTC helpdesk kende het probleem nog niet en ik kan mijn toestel wel opsturen maar dan ben ik hem natuurlijk even kwijt..

Stock toestel, de 2.41 build staat er op maar kan geen verbinding maken met de google servers (meteen in het begin van de installatie dus nog geen account geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Vroem schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:01:
[...]

Ik hoop op een snelle oplossing... Ik zit dus nu vast. De HTC helpdesk kende het probleem nog niet en ik kan mijn toestel wel opsturen maar dan ben ik hem natuurlijk even kwijt..

Stock toestel, de 2.41 build staat er op maar kan geen verbinding maken met de google servers (meteen in het begin van de installatie dus nog geen account geïnstalleerd.
De build is officieel ook nog niet uit in Nederland. Wellicht kennen ze het daardoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Petert87 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:25:
[...]

De build is officieel ook nog niet uit in Nederland. Wellicht kennen ze het daardoor niet.
Dat denk ik ook ja.. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Hier ook Vodafone zonder IMEI nummer enig idee of dat verholpen kan worden aangezien ik het nummer voor mijn werk nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Fusionmania schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:16:
Hier ook Vodafone zonder IMEI nummer enig idee of dat verholpen kan worden aangezien ik het nummer voor mijn werk nodig heb?
Ik kon nog wel bellen en gebeld worden geloof ik... Alleen geen data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Vroem schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:35:
[...]

Ik kon nog wel bellen en gebeld worden geloof ik... Alleen geen data
Ik heb ook Vodafone, maar alles lijkt te werken. Komt wellicht dat ik alleen de TWRP back-up er op gezet heb en niet de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Vroem schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:01:
[...]

heb je al een factory reset en wipe cache gedaan via de bootloader? Zo ja, dan kan het zijn dat je een Factory Reset Device Protection hebt. Dan kan je 24 uur niet inloggen op je telefoon. Had ik ook last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:50:
[...]

heb je al een factory reset en wipe cache gedaan via de bootloader? Zo ja, dan kan het zijn dat je een Factory Reset Device Protection hebt. Dan kan je 24 uur niet inloggen op je telefoon. Had ik ook last van gehad.
Zal hem nu eens 24 uur met rust laten dan. Ik kan wel in de recovery. Ik krijg bij het opstarten welkom en kan volgnde klikken... dan gaat hij verbinding maken met google en dat werkt dus niet.

Ik kan idd wel in de recovery komen, van daaruit cache gewist en factory reset gedaan met bovenstaande als gevolg.

ADB op de pc gezet, die vindt geen device, niet via usb en ook niet via wifi.

Vraag me alleen nog af als HTC een nieuwe firmware uitbrengt en ik die erop zet of mijn IMEI dan ook weer gewoon wordt gezien... Heb geen zin om hem op te sturen...

[ Voor 10% gewijzigd door Vroem op 27-01-2017 20:33 . Reden: iets toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Vroem schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:30:
[...]

Zal hem nu eens 24 uur met rust laten dan. Ik kan wel in de recovery. Ik krijg bij het opstarten welkom en kan volgnde klikken... dan gaat hij verbinding maken met google en dat werkt dus niet.

Ik kan idd wel in de recovery komen, van daaruit cache gewist en factory reset gedaan met bovenstaande als gevolg.

ADB op de pc gezet, die vindt geen device, niet via usb en ook niet via wifi.

Vraag me alleen nog af als HTC een nieuwe firmware uitbrengt en ik die erop zet of mijn IMEI dan ook weer gewoon wordt gezien... Heb geen zin om hem op te sturen...
Dit klinkt als die protection. Ik zou de 24 uur ff afwachten. Heeft bij mij gewerkt. Tijd geleden was dit zelfs 72 uur dus dan valt 24 uur nog mee. Heb gisteren een heerlijk rustig dagje gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik ben inmiddels ook op 2.41.401.3 dmv S-OFF en unlock vanaf 2.28 naar 1.95. Vanaf 1.95 weer S-ON en Lock, OTA gedaan en factory reset. Toestel draait als een trein op deze build en van de genoemde problemen heb ik geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier ook Vodafone met knipperende 4G icoon na de update.
Maar, als ik mijn data op 2G/3G only zet is er niets aan de hand (heeft wel een herstart nodig na het switchen naar 2G/3G). En heb ik ook gewoon data. Mijn IMEI heb ik ook gewoon overigens.

Ik ga nu een factory reset uitvoeren in de hoop dat het het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:49:
[...]

Dit klinkt als die protection. Ik zou de 24 uur ff afwachten. Heeft bij mij gewerkt. Tijd geleden was dit zelfs 72 uur dus dan valt 24 uur nog mee. Heb gisteren een heerlijk rustig dagje gehad :+
Dat doe ik nu ook, ben inmiddels met wat hulp zo ver dat het toestel naar HTC gaat. Ik kan er nu niets mee en zit tijdelijk maar even op een oud toestel wat nog beschikbaar is hier thuis.

Probleem is dat het toestel gewoon stock is en ik nu niets kan.. even balen maar kom er wel over heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Vroem schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:53:
[...]

Dat doe ik nu ook, ben inmiddels met wat hulp zo ver dat het toestel naar HTC gaat. Ik kan er nu niets mee en zit tijdelijk maar even op een oud toestel wat nog beschikbaar is hier thuis.

Probleem is dat het toestel gewoon stock is en ik nu niets kan.. even balen maar kom er wel over heen.
Pfoei, die factory reset van die post boven jou zorgde ervoor dat ik in jouw situatie terecht kwam, kreeg het er even erg warm van.
Maar nadat ik m'n simkaart eruit haalde, rebootte en het nog een keer probeerde, kan ik wel inloggen met m'n Google account. Ik had overigens exact dezelfde melding, maar had nog geen mogelijkheid gekregen in te loggen. Nu zonder simkaart erin wel.
Probeer het zou ik zeggen!

Ik had wel een factory reset/wipe data en cache vanuit recovery gedaan. Ben full stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Majesty schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:40:
[...]

Pfoei, die factory reset van die post boven jou zorgde ervoor dat ik in jouw situatie terecht kwam, kreeg het er even erg warm van.
Maar nadat ik m'n simkaart eruit haalde, rebootte en het nog een keer probeerde, kan ik wel inloggen met m'n Google account. Ik had overigens exact dezelfde melding, maar had nog geen mogelijkheid gekregen in te loggen. Nu zonder simkaart erin wel.
Probeer het zou ik zeggen!

Ik had wel een factory reset/wipe data en cache vanuit recovery gedaan. Ben full stock.
Nou ja zeg... hij is nu bezig backup terug te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Heb dat probleem hier niet gehad, ik ben gewoon ingelogd bij Google incl 2 Factor Authentication.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Jassy schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:52:
Heb dat probleem hier niet gehad, ik ben gewoon ingelogd bij Google incl 2 Factor Authentication.
Dat is ook niet fijn, moet nu even kijken of hij mijn imei nummer gaat onthouden. Heb net HTC mail gestuurd dat het niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Vroem schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:47:
[...]

Nou ja zeg... hij is nu bezig backup terug te zetten....
You can thank me later ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Het werkt idd weer echter onthoud hij het IMEI nummer nog steeds niet na het opnieuw opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Vroem schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 18:31:
[...]

Het werkt idd weer echter onthoud hij het IMEI nummer nog steeds niet na het opnieuw opstarten...
Verrek, de mijne is nu ook verdwenen. Maar goed, voor de rest werk alles. Ook het 4G probleem is opgelost.

Dit:
snah001 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:32:
Zonder imei GEEN dataverbinding!!
Dus om wat voor reden dan ook wordt de imei niet goed uitgelezen en dat levert een niet werkende dataverbinding op.
En dit:
quote: Snah001;70769308
In fact not.
In the Netherlands there are people who were completely stock, got ota and then lost imei, no 4G anymore or even worse some even can't get into setup of phone because it won't connect to Google servers for authentication the device.
That is why they can't complete setup so they can't use the phone anymore.

So they have 2 choices since they have a locked bootloader and are S-On:
1. send it to HTC for repair
2. wait till new ota appears that has these big bugs removed and flash it manually via downloadmode.
Is dus onjuiste informatie. Lijkt een beetje alsof je gewoon maar wat uit je nek kletst zo eerlijk gezegd, ook al zal het vast niet verkeerd bedoeld zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door Majesty op 28-01-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Majesty schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 19:02:
[...]

Verrek, de mijne is nu ook verdwenen. Maar goed, voor de rest werk alles. Ook het 4G probleem is opgelost.

Dit:

[...]

En dit:

[...]

Is dus onjuiste informatie. Lijkt een beetje alsof je gewoon maar wat uit je nek kletst zo eerlijk gezegd, ook al zal het vast niet verkeerd bedoeld zijn.
Niet helemaal mee eens, 4G probleem is nu deels opgelost (niet uitzetten) en tot dan toe was er geen andere oplossing.. wij konden hem in ieder geval niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Vroem schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 19:21:
[...]

Niet helemaal mee eens, 4G probleem is nu deels opgelost (niet uitzetten) en tot dan toe was er geen andere oplossing.. wij konden hem in ieder geval niet vinden...
Bij mij werkt alles zoals het hoort, ook na uitzetten?

En ja, vind het nogal wat om meteen te verkondigen de telefoon op te moeten sturen, zo moeilijk was deze oplossing nu ook niet. Maar goed, allang blij dat m'n telefoon weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Majesty schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 19:30:
[...]

Bij mij werkt alles zoals het hoort, ook na uitzetten?

En ja, vind het nogal wat om meteen te verkondigen de telefoon op te moeten sturen, zo moeilijk was deze oplossing nu ook niet. Maar goed, allang blij dat m'n telefoon weer werkt.
Deze oplossing had ik ook niet aan gedacht. Ik laat hem nu gewoon aan staan en hoop dat HTC snel een fix heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
MaximusHD zit nu op Build 2.41.401.4 en schijnt het Vodafone/LTE probleem te hebben gefixed. Ik ben benieuwd of en wanneer deze build als OTA zal worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Is geen onjuiste info en wellicht klets jij uit je nek......
Vraag maar bij je provider na, geen imei: dus kunnen ze jou telefoon niet koppelen.
Dus 4G zal er dan meestal mee ophouden en wellicht nog meer zoals het niet kunnen sturen van sms-jes.
Steek je simcard maar in een ander toestel met werkend imei en dan zie je dat alles weer wel werkt.

Er zit gewoon een bug in de 2.41.401.3 OTA en vermoedelijk ook nog eens een keer i.c.m. bepaalde providers en de meest geziene problemen zijn o.a. geen 4G, imei=allemaal nullen, geen authenticatie mogelijk met Google servers tijdens initial setup, knipperend 4G symbool, bij instellingen/mobiele gegevens geen info over provider, geen keuze menu m.b.t. netwerkmodus.

En als je helemaal stock bent kun je NIET terug naar een oudere build m.b.v. een oudere RUU-zip.
Zolang je niet voorbij de google server authentication komt bij setup kun je verder niks meer met je telefoon.
Lukt je wel voorbij de authenticatie te komen (simcard verwijderen en voor WiFi verbinding kiezen) kun je proberen je bootloader te unlocken, twrp te flashen en een oudere originele versie van de build terug te zetten die op XDA te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
snah001 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Vraag maar bij je provider na, geen imei: dus kunnen ze jou telefoon niet koppelen.
Dus 4G zal er dan meestal mee ophouden en wellicht nog meer zoals het niet kunnen sturen van sms-jes.
Steek je simcard maar in een ander toestel met werkend imei en dan zie je dat alles weer wel werkt.

Er zit gewoon een bug in de 2.41.401.3 OTA en vermoedelijk ook nog eens een keer i.c.m. bepaalde providers en de meest geziene problemen zijn o.a. geen 4G, imei=allemaal nullen, geen authenticatie mogelijk met Google servers tijdens initial setup, knipperend 4G symbool, bij instellingen/mobiele gegevens geen info over provider, geen keuze menu m.b.t. netwerkmodus.

En als je helemaal stock bent kun je NIET terug naar een oudere build m.b.v. een oudere RUU-zip.
Zolang je niet voorbij de google server authentication komt bij setup kun je verder niks meer met je telefoon.
Lukt je wel voorbij de authenticatie te komen (simcard verwijderen en voor WiFi verbinding kiezen) kun je proberen je bootloader te unlocken, twrp te flashen en een oudere originele versie van de build terug te zetten die op XDA te vinden zijn.
Dat klopt idd echter als je sim kaart verwijderd en door de installatie komt werkt het wel (bij mij) en heb ik 4G en wifi. Heb hem nog niet uitgezet en hij doet het nog steeds (eerste ervaring, soepeler dan 6.0) ....

Ik wacht nu braaf op de 2.41.401.4 ... (in ieder geval iets wat zeker werkt)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Heb je al geprobeerd een sms te versturen?
Is ook een van die dingen die bij velen niet meer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
SMS werkt idd niet zoals je zei...

Build 2.41.401.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
snah001 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Dat er bugs in deze build zitten mag duidelijk zijn inderdaad, zoals het ontbreken van het data instellingen menu en het niet kunnen sms'en (wel ontvangen).
4G(+) werkt bij mij toch zonder problemen.
Goed, kan er nog over door gaan, maar laten we hopen op een snelle officiële OTA die het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Verrek, daarom kon ik gisteren geen SMS versturen over Vodafone. Ik vond het al raar.

4G heeft het overigens ook een tijd niet gedaan. Vliegtuigmodus aan/uit verhielp het niet. Een simpele reset van het toestel verhielp het echter wel. Blijft een beetje kiele kiele zo, hoop dat er snel een update komt 2.41.401.3 >> 2.41.401.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
deechtewber schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 16:08:
Verrek, daarom kon ik gisteren geen SMS versturen over Vodafone. Ik vond het al raar.

4G heeft het overigens ook een tijd niet gedaan. Vliegtuigmodus aan/uit verhielp het niet. Een simpele reset van het toestel verhielp het echter wel. Blijft een beetje kiele kiele zo, hoop dat er snel een update komt 2.41.401.3 >> 2.41.401.4.
Hoe deed je de reset dan? Ik durf het namelijk niet te doen nu, geen zin om alles weer opnieuw in te moeten stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Vroem schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:05:
[...]

Hoe deed je de reset dan? Ik durf het namelijk niet te doen nu, geen zin om alles weer opnieuw in te moeten stellen
Het toestel herstarten bedoelt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Majesty schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:07:
[...]

Het toestel herstarten bedoelt hij.
Dat vermoeden had ik al ja...
Pagina: 1 ... 29 ... 38 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Hoesjes, protectors e.d.: [HTC 10] Accessoires
- Aanbiedingen, levertijden en prijzen: [HTC 10] Levertijden & Prijzen