Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:32
Rimking en ik starten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-05 10:56
Chozx heeft met 3-2 gewonnen. ggz! Ik had niet last minute moeten bedenken dat het slim zou zijn om met een nieuwe deck te gaan spelen... :( weer wat van geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
Rimking wint met 3-2.. Ik kon het niet afmaken met mijn dragon warlock na een 2-1 voorsprong. Het deck is na afloop van de match ook linea recta de prullenbak ingegaan. Good games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 22:45
Gok dat we vanavond niet meer aan spelen toekomen, morgen een nieuwe kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
MurphyLee en ik spelen over een minuutje of 5-10 onze game :)

Ook te bekijken via Twitch.tv/Sypheron

[ Voor 25% gewijzigd door Sypheron op 16-02-2016 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rond 20 uur zullen Magicstar en ik onze game spelen. En hoogst waarschijnlijk gaat iemand het dubbel spectaten, opnemen en van commentaar voorzien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Toernooitje is over voor mij! MurphyLee terecht gewonnen met 3-1! Gefeliciteerd! Leuke games! De draw zat mij niet mee, en verkeerde ban gedaan achteraf ;-)

De VoD is te bekijken op http://www.twitch.tv/sypheron/v/46270489 (met toestemming van MurphyLee)

Pfoe, VoD net even terug gekeken maar heb toch aardig wat foutjes gemaakt die de schoonheidsprijs niet verdienen. Volgende keer ga ik mij beter voorbereiden en kom ik met nóg betere decks, promised! Ondanks die foutjes had ik trouwens nog steeds niet gewonnen, maar wel wat beter op de VoD gestaan haha! :+

[ Voor 63% gewijzigd door Sypheron op 17-02-2016 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
risp schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:52:
Inmiddels heb ik nog niks van FrostyFeet gehoord wanneer we onze match kunnen spelen. Zijn vorige match liep al 1 dag uit waardoor we nu krap in de tijd zitten (eigenlijk zijn we al te laat) . Ik heb al via PM en battle.net wat berichten gestuurd maar nog geen reactie. Dus Frosty mocht je meelezen ik hoop dat je vanavond tijd hebt.
FrostyFeet en ik hebben onze match nog steeds niet kunnen spelen. Gisteravond kon Frosty niet, en vanavond komt het mij totaal niet uit. Ik had nog een voorstel gedaan om vanochtend te spelen maar geen reactie hierop. Geen idee hoe het nu verder moet want de match loopt al 2 dagen uit. Wat mij betreft gooien we een munt op zodat het toernooi in ieder geval verder kan. Of misschien heeft Astie of Roy nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlamingLion
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-03-2022
de game die gister is gespeeld door mauz en mij staat nu op youtube hier is de link ga hem zeker ff uitchecken het was namelijk een spannende match met een aantal apparte decks van mijn kant.

YouTube: Hearthstone GoT toernooi Bas de volgende ronde

Acties:
  • +1 Henk 'm!
risp schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:20:
[...]

FrostyFeet en ik hebben onze match nog steeds niet kunnen spelen. Gisteravond kon Frosty niet, en vanavond komt het mij totaal niet uit. Ik had nog een voorstel gedaan om vanochtend te spelen maar geen reactie hierop. Geen idee hoe het nu verder moet want de match loopt al 2 dagen uit. Wat mij betreft gooien we een munt op zodat het toernooi in ieder geval verder kan. Of misschien heeft Astie of Roy nog een idee?
Jullie hebben uitstel tot uiterlijk donderdagavond 23:59. Als de game tegen die tijd niet bezig is of gespeeld is en geen duidelijke verzaker aangewezen kan worden zullen Royy90 en ik de game voor jullie spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0p3y
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-03 14:57
astie schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:14:
[...]

Jullie hebben uitstel tot uiterlijk donderdagavond 23:59. Als de game tegen die tijd niet bezig is of gespeeld is en geen duidelijke verzaker aangewezen kan worden zullen Royy90 en ik de game voor jullie spelen. 8)
Wat zou dat betekenen voor mij? Aangezien ik tegen de winnaar van die match moet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Niet online
Ik dacht dat onze match al gespeeld had moeten zijn dus dat valt mee. Donderdagavond kan ik wel tijd maken om even te spelen. Hopen dat Frosty dan ook kan al lijkt het daar niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d0p3y schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:56:
[...]

Wat zou dat betekenen voor mij? Aangezien ik tegen de winnaar van die match moet 8)
Haha, tegen Risp of Frosty. Niet tegen mij of Royy90 hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

[b]Sypheron schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 00:31:[/b

Pfoe, VoD net even terug gekeken maar heb toch aardig wat foutjes gemaakt die de schoonheidsprijs niet verdienen. Volgende keer ga ik mij beter voorbereiden en kom ik met nóg betere decks, promised! Ondanks die foutjes had ik trouwens nog steeds niet gewonnen, maar wel wat beter op de VoD gestaan haha! :+
Net even terug gekeken.

Ik zie alleen in de 1e game een fout(tje). De rest van de partijen zie ik niet echt fouten.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik zelden tot nooit tempo mage/face shaman speel. Dus daar kan ik niet echt over oordelen.

1e game:
Nadat ik Alex op het bord gooi, heb ik al 15+ damage in mijn hand (frostbolt, 2x fireball voor 10 mana). Anders heeft het geen zin om Alex op te gooien :P want dan kan jij nog altijd healbot gebruiken of iets dergelijks. (tenzij je die al in hand heb of topdeck)
Nu na het terug zien van het filmpje zag ik dat je nog een Guardian of Kings achter de hand had voor 6 health + de 2 van je wapen. Altijd gebruiken na Alexstrasza!
Maakt het voor een freezemage een stuk lastiger :)

2e game:
Tja tempo he :P
Probeer nog met siphon soul een doomsayer uit je piloted shredder te halen :P
Zag je al kijken waarom ik dat deed. haha

De de andere games had ik de draws ook wel mee!
Ooze tegen je doomhammer, door Syl krijg ik je tunnel trogg.

Gewoon unlucky games.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23
astie schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 00:25:
Rond 20 uur zullen Magicstar en ik onze game spelen. En hoogst waarschijnlijk gaat iemand het dubbel spectaten, opnemen en van commentaar voorzien!!
www.twitch.tv/ktimmy
Stream begint rond 20:00h. :*)

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06 11:50
Oh lachen, dat wil ik meemaken!

Ik heb intussen nog niks van Cainys#2469 gehoord. Hij heeft niet gereageerd op m'n PB en m'n request ook niet geaccepteerd. Er is nog 1 dag over. Ik hoop dat ie nog wat laat weten.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zodra Magicstar online is zullen wij beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magicstar is net online gekomen. We beginnen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist mijn wedstrijd tegen Magicstar gespeeld.

Anyfin Paladin vs Patron Warrior:
Dit was een ware standoff. Magicstar wachte op zijn Patron draw en ik wachte op Magicstars Patrons.
Laat in de game kreeg hij eindelijk een board vol Patrons maar mijn Wild Pyromancer + Equality clearde. Hij had inmiddels al wel 50 health opgebouwd. Na mijn eerste Anyfin gaf Magicstar op. 1-0

Zoo Warlock vs Patron Warrior
Magicstar trok in de 1e 4 beurten geen wapen waardoor ik al een aardig board had opgebouwd. Zijn Shredder op turn 4 produceerde een Lorwalker Cho. Deze heb ik natuurlijk laten liggen en ben langzaam aan zijn face begonnen. Helaas kreeg Magicstar een disconnect en kon pas weer connecten toen de game net afgelopen was. Ik heb wel gewacht maar de rope speelde parten en moest wel doorgaan. 2-0

Tempo Mage vs Reno Warlock
Mijn Savannah Highmane uit een Unstable Portal die ik op turn 4 speelde was een grote threath. Heeft ook veel damage gedaan maar werd uiteindelijk toch gecleared. Nadat ik een enkele Rhonin op board had liggen freezde Magicstar hem met een sparepart en gooide Sylvanas. De turn daarna gooide ik Flamewaker en freezde Sylvanas met een sparepart. De beurt erna gooide Magicstar Reno Jackson op en daar stonden Sylvanas + Reno vs. Flamewaker en Rhonin.
Ik gooide een Torch op mijn Rhonin die ik vervolgens met Reno trade en mijn Flamewaker trade ik met Sylvanas en gooide een 2e Torch op Sylvanas. Leuke play die mijn hersenen erg deed kraken.
Beurt erop Antonidus met Arcane Missles combo waarna Magicstar concede. 3-0

Vooral de eerste game was erg leuk. Bedankt Magicstar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cainys
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-02-2016
Ik en Qpunk#2623 spelen morgen om 22.30u onze wedstrijd!

• risp
  • Niet online
FrostyFeet en ik zullen ons match waarschijnlijk ergens tussen 19:00 en 21:00 spelen. Frosty kon helaas nog geen specifieke tijd noemen.

[ Voor 23% gewijzigd door risp op 18-02-2016 15:09 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:28

Mauz1978

Console War Veteran

De hoop is dat ik en rop om 22.30 spelen vanavond. Q

Something under the bed is drooling

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Over een uurtje speel ik mijn match tegen Separhim.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• risp
  • Niet online
FrostyFeet en ik beginnen nu

• Tektoon
Cainys meldt zich net helaas ziek af en geeft me een walkover. Jammer, want ik had er wel zin in eigenlijk. :7 Maar goed; beterschap en volgende keer beter!

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• An1mA
Mijn match tegen Separhim gewonnen.
Eerste game had ik wat problemen met mijn tracker, gaf geen decklist weer.
Waren snelle games, laatste game had ik een Godhand en Separhim had er geen goede antwoorden tegen.

Good Game Separhim!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-06 10:54
An1mA schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:20:
Mijn match tegen Separhim gewonnen.
Eerste game had ik wat problemen met mijn tracker, gaf geen decklist weer.
Waren snelle games, laatste game had ik een Godhand en Separhim had er geen goede antwoorden tegen.

Good Game Separhim!
Ik ben altijd al een snelle speler geweest,
good game.

• An1mA
De youtubevideos van de match

Anoniem: 539388

Mijn game tegen mauz gaat zo beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rimking vs KoningTimmy, wanneer gaan jullie spelen? Jullie wedstrijd had gisteren al gespeeld moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:13
Rimking en KoningTimmy, jullie hebben tot vanavond 00:00 uur de tijd om te spelen. Volgens KoningTimmy is er ondeling iets afgesproken over zaterdag, dit is te laat. Tevens was er afgesproken dat Rimking hierover iets zou melden in het forum wat ook niet is gebeurd. KoningTimmy heeft 2x bij mij en 1x bij Astie zijn zegje gedaan en van Rimking hebben we beide niks gehoord.

Mocht de match daarom nog niet gespeeld zijn om 00:00 dan krijgt KoningTimmy een defwin.

ps: de winnaar van de match heeft twee dagen om zijn volgende pot te spelen zodat het schema weer bijloopt.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Hoe zit het met Kripi/Risp? Die had ook al gespeeld moeten zijn. Zondagavond geldt ook als deadline voor mijn pot tegen de winnaar daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Tektoon schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:51:
Hoe zit het met Kripi/Risp? Die had ook al gespeeld moeten zijn. Zondagavond geldt ook als deadline voor mijn pot tegen de winnaar daarvan?
Risp en Frostyfeet hebben gister hun match gespeeld. Risp heeft inmiddels contact gezocht met Krispi. Nog geen reactie maar er is aangegeven dat hun z.s.m. gaan spelen. Ook hier de deadline van 00:00

Match van Toikan en Chozx zal ook voor vanavond 00:00 moeten worden gespeeld. Aangegeven bij Toikan en hoop dat Chozx het hier zal lezen.
edit; defwin voor Chozx op verzoek van Toikan

[ Voor 3% gewijzigd door Royy90 op 19-02-2016 13:40 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Niet netjes dat rimgking niet reageerd, maar wel erg overdreven om hem een verlies te geven aangezien de halve finalisten een dikke week voorlopen op schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Halve finale 19-02-2016 - 21-02-2016.

Deze beginnen dus vandaag. De match tussen rimking en koningtimmy was tot gister. Ze hebben ook nog de hele dag en er zijn dus nog geen defwins uitgedeeld.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Royy90 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:24:
Halve finale 19-02-2016 - 21-02-2016.

Deze beginnen dus vandaag. De match tussen rimking en koningtimmy was tot gister. Ze hebben ook nog de hele dag en er zijn dus nog geen defwins uitgedeeld.
Ja maar ze moeten daarna een dikke week wachten op de verliezers bracket. Separhim moet ook nog op 4 games wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:44:
[...]

Ja maar ze moeten daarna een dikke week wachten op de verliezers bracket. Separhim moet ook nog op 4 games wachten.
Klopt maar we hebben het schema niet voor niets gemaakt.
Juist om dit soort dingen te voorkomen maken wij regels. We vullen de regels al soepel in maar toernooien in het verleden hebben aangetoond enorm in de soep te kunnen draaien als je geen regels hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Is het een idee om in het losersbracket volgende keer vanaf een bepaald moment matches binnen 2 dagen te spelen? Ik heb het idee dat juist het lange wachten er voor zorgt dat mensen niet op tijd reageren of niet eens door hebben dat ze moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:44:
[...]

Had ik maar niet moeten verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Bekse en ik spelen als het goed is oer 10 minuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Speel zo meteen tegen Astie.

Astie#2155 vs MurphyLee#2626
Mocht je willen spectaten kan je ons toevoegen!

Astie heeft verdiend gewonnen met 3-0

2e game zelf de fout in gegaan denkende dat Astie tempo mage zou spelen waar mijn dragon priest het wel goed tegen doet.
Uiteindelijk tegen een freeze mage spelen met emperor + genoeg spell damage incl. Alex. is dat een gespeelde game.

3e match vs zijn reno met toch wel een godlike start hand van Astie. Ik kreeg helaas niet mijn nodige early drop om agressief te kunnen beginnen. waardoor ik direct achter de feiten aan loop.

GG en suc6 in de volgende ronde :)

[ Voor 70% gewijzigd door murphylee op 19-02-2016 21:34 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Zo te zien bekse ben je mn nieuwe tegenstander, wanneer zou je kunnen spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Nieuwevolger op 19-02-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:03
PcBaas en ik zullen onze match morgen overdag spelen (hopelijk is er geen bezwaar van de organisatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murphylee schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 20:37:
Speel zo meteen tegen Astie.

Astie#2155 vs MurphyLee#2626
Mocht je willen spectaten kan je ons toevoegen!

Astie heeft verdiend gewonnen met 3-0

2e game zelf de fout in gegaan denkende dat Astie tempo mage zou spelen waar mijn dragon priest het wel goed tegen doet.
Uiteindelijk tegen een freeze mage spelen met emperor + genoeg spell damage incl. Alex. is dat een gespeelde game.

3e match vs zijn reno met toch wel een godlike start hand van Astie. Ik kreeg helaas niet mijn nodige early drop om agressief te kunnen beginnen. waardoor ik direct achter de feiten aan loop.

GG en suc6 in de volgende ronde :)
1e game was Dragon Priest mirror waarin je kon zien dat je of je late game onderin je deck zat of je een gebrek eraan had. Was wel de leukste pot om te spelen.

2e game hoopte ik dat je bij DP zou blijven want er zijn 2 decks waar DP echt niet tegenop kan en dat is Freeze Mage en Anyfin Paladin.
Ik had nog lethal gemist achteraf. Ik kon het al een beurt eerder beeindigen.

3e game had ik inderdaad een tophand en draws. Chow into Abusive (voor trade) into Brann into Defender of Argus. waarmee ik een turn 5 lethal had. Dat gebeurt niet vaak met RenoLock.

Bedankt voor het deelnemen aan ons toernooi. Tot de volgende keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Niet online
Doordat mijn vorige match tegen FrostyFeet zo uitliep had ik eigenlijk alleen gisteravond om de match te spelen. Vrijdagavond zat helaas al helemaal vol gepland waardoor wij we de match gisteren niet konden spelen. Kripi kan vandaag de hele dag niet dus onze match kan pas morgen gespeeld worden. Nou besef ik me dat ik daarmee het hele toernooi ophou dus ik zal de match maar opgeven.

Achteraf gezien denk ik dat deadlines strakker gehanteerd moeten worden i.p.v. FrostyFeet en mij uitstel te verlenen. Doordat de vorige match van Frosty ook al uitliep hadden we maar 2 dagen om die te spelen waarbij ik 1 dag niet kon en de andere dag Frosty niet. Door het uitstel hebben we de match wel kunnen spelen maar moet ik nu alsnog opgeven. Als we gewoon een winnaar hadden aangewezen had in ieder geval Frosty of ik nog een kans gehad in het toernooi.

[ Voor 7% gewijzigd door risp op 20-02-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
risp schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:57:
Doordat mijn vorige match tegen FrostyFeet zo uitliep had ik eigenlijk alleen gisteravond om de match te spelen. Vrijdagavond zat helaas al helemaal vol gepland waardoor wij we de match gisteren niet konden spelen. Kripi kan vandaag de hele dag niet dus onze match kan pas morgen gespeeld worden. Nou besef ik me dat ik daarmee het hele toernooi ophou dus ik zal de match maar opgeven.

Achteraf gezien denk ik dat deadlines strakker gehanteerd moeten worden i.p.v. FrostyFeet en mij uitstel te verlenen. Doordat de vorige match van Frosty ook al uitliep hadden we maar 2 dagen om die te spelen waarbij ik 1 dag niet kon en de andere dag Frosty niet. Door het uitstel hebben we de match wel kunnen spelen maar moet ik nu alsnog opgeven.
Het is een vriendschappelijk toernooi waarin we regels/richtlijnen hebben opgesteld als houvast. We hanteren deze regels/richtlijnen dan ook flexibel en snappen dat niet iedereen zich hieraan kan houden.
Als jij jouw toernooideelname opgeeft zonder met Roy en mij te overleggen is dat jouw goed recht maar vind ik het wel teleurstellend. Het gaat namelijk om het plezier dat we beleven aan zowel het spelen als aan het spectaten.

Hopelijk tot een volgende keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Niet online
Ja hoor ik ben er zeker bij een volgende keer en bedankt voor het organiseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:34:
Zo te zien bekse ben je mn nieuwe tegenstander, wanneer zou je kunnen spelen?
Morgen tussen de middag of anders morgenavond?
Morgenavond valt weg, vanavond kan wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Bekse op 20-02-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bekse schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:23:
[...]

Morgen tussen de middag of anders morgenavond?
Morgen tussen de middag moet wel lukken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
De match, een kwartfinale, tussen mij (KoningTimmy#2519) en boe.i (RIMKING#2699) begint om 15:00 uur.

EDIT:
1-3 verloren: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/48163077

[ Voor 32% gewijzigd door PCBaas op 20-02-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
qpunk - kripi, the showdown; zondag 21:00 cet. Tenzij de ns/nmbs moeilijk doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
PCBaas schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:47:
De match, een kwartfinale, tussen mij (KoningTimmy#2519) en boe.i (RIMKING#2699) begint om 15:00 uur.

EDIT:
1-3 verloren: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/48163077
Waarom hebben jouw vods voortaan geen geluid? Kijkt echt bagger, haha. Maar ik vond je te FTW spelen met Druid in je eerste en laatste game. Als je gewoon FoN gebruikte om te clearen, stond je er bij beide games beter voor.

Vooral tegen Shaman is het een race tegen de klok. Als jij er voor kunt zorgen dat hij gaat traden of zijn burn verspilt aan je minions, omdat hij bang is voor combo sta je er goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Ik heb muziek aanstaan en ik kreeg het in OBS niet zo dat de muziek niet wordt afgespeeld, maar de in-game geluiden wel; dus daarom zet ik het geluid maar gewoon uit.

Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat het aan het niet spelen van FoN ligt, want in game 1 kwam er dan toch een Doomguard uit de Voidcaller en in de laatste game had ik dan helemaal geen kans om te winnen gehad. Zeg eerlijk, als je een FoN speelt ben je als Shaman zijnde echt niet geneigd om dan opeens wel te gaan traden als je tegenstander zo laag staat, want dan ben je juist minder bang voor combo.

Waar ik denk ik in de fout ben gegaan is bij de ban (en bij sommige mulligans). Warrior had ik achteraf gezien eigenlijk helemaal niet hoeven bannen, want eigenlijk zijn al m'n decks wel redelijk goed hiertegen. Voor de rest blame ik het op RNG, behalve natuurlijk de 2e game, die had ik gewonnen door skill. :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik speel rond 20:15 tegen Chozx#2482 verliezersronde #5. Kijken of ik al mijn geluk de vorige ronde in één wedstrijd tegen Royy90 heb opgemaakt :)

Edit: Blijkbaar niet. 3-1 gewonnen. Kwam nog 0-1 achter maar daarna 3 keer kunnen winnen. Laatste pot kon ik alleen winnen als ik een taunt uit mijn discover kaart kon halen en dat gebeurde ook :+ . Sjonge jonge wat moet ik nog veel wedstrijden spelen zeg. Ik heb er al 6 gehad en ben net op de helft of zo :o

[ Voor 52% gewijzigd door SeamusXanthus op 21-02-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Tektoon schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:58:
qpunk - kripi, the showdown; zondag 21:00 cet. Tenzij de ns/nmbs moeilijk doet :p
Wij gaan zometeen beginnen!

3-1. Leuke potjes! Kripi speelde geen al te standaard decks dus dat is altijd spannend. Het voelde meer aan als een 3-2 dan een 3-1 want het kon wat mij betreft alle kanten op. De laatste matchup (die we niet meer hoefden te spelen) was wel erg in mijn voordeel geweest, al heb ik eerder ook gewoon met mijn secretdin van zijn eigen gebrouwen warrior verloren, so yeah...

RoricNormannum is up next! (dinsdag 23:00)

[ Voor 48% gewijzigd door Tektoon op 22-02-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
SeamusXanthus schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:41:
Ik speel rond 20:15 tegen Chozx#2482 verliezersronde #5. Kijken of ik al mijn geluk de vorige ronde in één wedstrijd tegen Royy90 heb opgemaakt :)

Edit: Blijkbaar niet. 3-1 gewonnen. Kwam nog 0-1 achter maar daarna 3 keer kunnen winnen. Laatste pot kon ik alleen winnen als ik een taunt uit mijn discover kaart kon halen en dat gebeurde ook :+ . Sjonge jonge wat moet ik nog veel wedstrijden spelen zeg. Ik heb er al 6 gehad en ben net op de helft of zo :o
Gefeliciteerd! Ik heb je toegevoegd op battle.net voor onze match :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Rimking en ik gaan denk ik woensdag onze match spelen, tijd word denk ik morgen bevestigd. Het wijkt af van de schema, maar gelukkig houden we (nog) niet het toernooi op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:41:
Rimking en ik gaan denk ik woensdag onze match spelen, tijd word denk ik morgen bevestigd. Het wijkt af van de schema, maar gelukkig houden we (nog) niet het toernooi op.
Zolang het het toernooi niet ophoud heb ik er geen problemen mee. Het is uiteindelijk de finale van de winnaarsronde. Zodra je wel een tijd weet graag z.s.m. hier aankondigen.

En Pcbaas / Koningtimmy, tijd en zin om deze game te recorden en van commentaar te voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik speel normaal gesproken vanavond rond 20:00 tegen Rabbiej de 6e verliezersronde.
Kijken wie van ons bij de laatste 8 kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
astie schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:11:
[...]
En Pcbaas / Koningtimmy, tijd en zin om deze game te recorden en van commentaar te voorzien?
Ik vind het best (als de match 's avonds plaatsvind). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond tussen 20:30 en 21:00 zullen Bruteswin encik onze game spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
SeamusXanthus schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:20:
Ik speel normaal gesproken vanavond rond 20:00 tegen Rabbiej de 6e verliezersronde.
Kijken wie van ons bij de laatste 8 kan komen :)
Zal eerder half 9 worden.. Zit nog vast bij mijn schoonouders, hoop er snel klaar te zijn haha. Maar de match wordt vanavond gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Morgenavond om 19:15 speel ik mijn match tegen Rimking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Laatste 8 bereikt na 3-1 overwinning op Rabbiej! Waren leuke potjes waar Rabbiej echt geen geluk met de draws had waardoor ik twee potjes tegen freeze mage relatief eenvoudig kon winnen.

Bedankt voor het spelen Rabbiej, was leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist met 3-1 gewonnen van BruteSwine

Match 1: Dragon Priest vs Handlock
Leuke match waar heerlijk veel Giants te zien waren. Topdeck van SW:Death zorgde ervoor dat ik boardclear had om de volgende beurt met Holy Nova de game te finishen. 1-0

Match 2: Control Warrior vs. Handlock
Weer een urly Mountain Giant die ik gelukkig met een topdeck Shield Slam weg kon krijgen. Daarna had Swine een goede Shadowflame voor boardclear. Later in de game stonden RAG-Molton Giant-Sunfure-Twilight Drake vs. Cruel Taskmaster-DR.Boom. Na een Brawl bleef Boom over en kon ik de game finishen met mijn Deathsbite. 2-0

Match 3: Freeze Mage vs. Dragon Druid
Lekkere lange game waar Ysera erg lang bleef staan. Nadat ik in mijn ogen fout had gemaakt om mijn beide Frostbolts om te wisselen voor Fireballs (Anto) had ik daar een Frostbolt moeten bewaren. Ik twijfelde erover maar had zoveel damage in hand dat ik het toch had gedaan. Achteraf bleek dat me de game te kosten omdat Swine Alexstraza topdeckte wat hem terugbracht naar 15 health en ik maar 13 in een beurt kon doen. Als ik hier mijn Frostbolt had bewaard had ik ook die match gewonnen. 2-1

Match 4: Freeze Mage vs. Handlock
Deze game moest ik winnen omdat zijn laatste class Warrior was waarvan ik verwachte dat het Control Warrior zou zijn. Na een lange pot waarbij Swine weinig facedamage kon doen en mijn Antonidus op het veld kon blijven liggen healde Swine met Jaxx tot 15 health. Dit keer had ik mijn Frostbolt wel bewaard en kon ik precies 15 damage doen. 3-1

De VOD van Anima volgt nog!

Bedankt BruteSwine en hopelijk tot het volgende toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Vod is hieronder te bewonderen, game 2 had ik iets te veel met Mauz gechat, excuses ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hoe kan het dat je ook zijn kaarten ziet? :o

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Vicarious schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:12:
Hoe kan het dat je ook zijn kaarten ziet? :o
Als beide speler in je friendlist zitten, kun je van beide spelers ook de kaarten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:22:
[...]

Als beide speler in je friendlist zitten, kun je van beide spelers ook de kaarten zien.
Oh fuck ik haal jou en Astie door elkaar. Je was niet zelf aan het spelen. Ik dacht al, hacks! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ik neem aan dat je dan niet meer mag chatten eigenlijk? Anders kan je de kaarten doorgeven in de chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Astie schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:58:
Zojuist met 3-1 gewonnen van BruteSwine
We're on. Ik win zojuist van RoricNormannum met 3-0. Als ik tegen jou weer zulke draws heb als vandaag maak je geen enkele kans; dan win ik het toernooi. Topdick na topdick. E-sportals en Fireballs uit discovers voor lethal. Kakstrak. 8)

Ik kijk uit naar de pot en overweeg serieus om je bloedeigen Astie Fantastie Shaman deck te gaan gebruiken. Goed tegen control. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
SeamusXanthus schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:57:
ik neem aan dat je dan niet meer mag chatten eigenlijk? Anders kan je de kaarten doorgeven in de chat
Beetje moeilijk om chatten te gaan verbieden. Ghosten kun je bij dit toernooi niet tegen gaan, tenzij er gewoonweg geen spectators worden toegelaten. En zeg nou zelf, iemands match spectaten is best leuk en soms leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:09:
[...]

We're on. Ik win zojuist van RoricNormannum met 3-0. Als ik tegen jou weer zulke draws heb als vandaag maak je geen enkele kans; dan win ik het toernooi. Topdick na topdick. E-sportals en Fireballs uit discovers voor lethal. Kakstrak. 8)

Ik kijk uit naar de pot en overweeg serieus om je bloedeigen Astie Fantastie Shaman deck te gaan gebruiken. Goed tegen control. :7
Haha, als mijn brawls tegen jou net zo goed zijn als tegen Bruteswine, ga dan maar zo vast een pallet tissues inslaan.

Van dat Shaman deck heb ik nog ergens de decklist. Die leg ik zeker klaar :).

Leuk dat we tegen elkaar mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
An1mA schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:46:
[...]

Beetje moeilijk om chatten te gaan verbieden. Ghosten kun je bij dit toernooi niet tegen gaan, tenzij er gewoonweg geen spectators worden toegelaten. En zeg nou zelf, iemands match spectaten is best leuk en soms leerzaam.
Was een conceptuele vraag, ik vroeg me af hoe blizzard dat technisch aanpakte? Neem aan dat op tweakers toernooi dit wel eerlijk gaat.
Maar op grote toernooien wil je niet dat iemand beide games bekijkt en dan de hand aan één van de twee verklapt. Daarom werken die streams toch ook met vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
[...]

oef daar zaten een paar goede topdecks tussen, dacht toch echt 2 x gestabiliseerd te zijn maar het is niet anders helaas. Succes allemaal met het verdere toernooi :)

Was erg leuk om mee te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
SeamusXanthus schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:09:
[...]

Was een conceptuele vraag, ik vroeg me af hoe blizzard dat technisch aanpakte? Neem aan dat op tweakers toernooi dit wel eerlijk gaat.
Maar op grote toernooien wil je niet dat iemand beide games bekijkt en dan de hand aan één van de twee verklapt. Daarom werken die streams toch ook met vertraging?
Dat klopt veel streams werken met een stream delay maar er wordt ook vaak gebruik gemaakt van PCs waarop de commentators kunnen meekijken op het scherm waardoor het kan zien als er iets wordt getypet naar een van de spelers. Dat is gewoon cheating en het is dan ook reden voor een direct ban van het toernooi. Ik kan me een voorbeeld herinneren van RDU tegen Amaz, waarin RDU een paar keer messages kreeg van mensen, waaronder een keer welke kaart Amaz nog had, en twee keer "Hi Mom".

In dit soort toernooien moet je uit gaan van de sportiviteit van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

_/-\o_ leer mij hoe je zoveel mazzel krijgt. Ik loot in de eerste ronde tegen An1ma en de tweede tegen Bekse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bekse en ik beginnen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Weet je het niet zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Over 10 minuten ongeveer haha. Die vraagteken was niet de bedoeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
We zijn begonnen

en het is voorbij, heb met 3-0 gewonnen. eerste 2 potten kon ik een extreem hoog tempo zetten met m'n tempo mage en zoo tegen zijn dragon priest. laatste pot, mijn combo druid vs tempo mage ondanks een lastige start kunnen winnen door goed te gokken of zijn secret mirror entity of counterspell was en ancient of war gespeeld. daar kon bekse niet door heen komen door z'n zwakke topdecks en kon ik de game afmaken.

[ Voor 92% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-02-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
An1mA schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:41:
Astie schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:11:
[...]

Zolang het het toernooi niet ophoud heb ik er geen problemen mee. Het is uiteindelijk de finale van de winnaarsronde. Zodra je wel een tijd weet graag z.s.m. hier aankondigen.

PCBaas schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:58:
[...]

Ik vind het best (als de match 's avonds plaatsvind). 8)
An1mA schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:54:
Morgenavond om 19:15 speel ik mijn match tegen Rimking.
Ey als iemand z'n match uitgesteld *kuch* gecast *kuch* wilt hebben dan moet je het maar zeggen. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Dit is wat ik vandaag als bericht kreeg van Rimking.

"Vanavond probeer ik zo vroeg mogelijk. Ik ga bij een vriend voetbal kijken dus zal dan bij hem moeten spelen denk ik."

Ik geef aan dat ik ook eerder kan spelen dan 19:15, omdat ik vandaag vrij ben, vervolgens hoor ik niks van hem.
Maar sorry, zeg dat dan een dag van te voren en geef ongeveer een tijdstip aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

voetbal kijken en bij vriend dus spelen. Voetbal begint om 20.45... zal ie dat bedoelen.?

Heel vervelend voor je tbh...en wat raar om zo een halve finale in te gaan....

[ Voor 42% gewijzigd door Mauz1978 op 24-02-2016 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zowel voor RimKing als voor Anima geldt dat ik morgen uiterlijk wil horen wanneer de match gespeeld wordt. Die afgesproken datum staat vast. Wie dan de verzaker is zal direct met 3-0 verliezen.
Jammer dat het zo moet. Misbruik maken van de flexibiliteit van de regels wordt zo misbruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RimKing volgende keer niet meer last minute afzeggen. We spelen een vriendschappelijk toernooi met regels/richtlijnen. Houd je er aub aan en denk ook aan de gevolgen als je zo laat afzegt.
Het is geen kleuterklas dus ik verwacht volwassen gedrag. Ik ben ook geen politie agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Astie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:10:
Zowel voor RimKing als voor Anima geldt dat ik morgen uiterlijk wil horen wanneer de match gespeeld wordt. Die afgesproken datum staat vast. Wie dan de verzaker is zal direct met 3-0 verliezen.
Jammer dat het zo moet. Misbruik maken van de flexibiliteit van de regels wordt zo misbruikt!
Dus hij zegt vanavond af, terwijl ik op hem gewacht heb en dan krijg ik dezelfde behandeling als hem?

Ik ben namelijk erg geïrriteerd dat hij pas vandaag tegen me zegt dat hij er later is, maar niet hoe laat. Dan krijg ik ook nog te horen van hem nadat ik bijna een uur op heb gewacht dat hij het vanavond niet red.

Mogen jullie de conclusie trekken of ik hier "misbruik" maak van de regels.
Ik heb notabene zelf jullie er op gewezen dat de match tussen Rimking en KoningTimmy lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:51:
[...]

Dus hij zegt vanavond af, terwijl ik op hem gewacht heb en dan krijg ik dezelfde behandeling als hem?

Ik ben namelijk erg geïrriteerd dat hij pas vandaag tegen me zegt dat hij er later is, maar niet hoe laat. Dan krijg ik ook nog te horen van hem nadat ik bijna een uur op heb gewacht dat hij het vanavond niet red.

Ik heb notabene zelf jullie er op gewezen dat de match tussen Rimking en KoningTimmy lang duurde.
Ik snap niet waarom jij je aangesproken voelt. En dat je geirriteerd bent snap ik maar niet mij in een hoek proberen te drijven om een veroordeling van RimKing uit mij te krijgen. Je uit je irritaties maar ergens anders, snap niet dat je tegen mij tekeer gaat. Had verstandigere reactie van jou verwacht. Dit valt me vies tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

An1mA schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:51:
[...]

Het is dan toch ook duidelijk wie de verzaker is in dit geval? Jammer dat je zo de finale in komt, maar gratz anyways ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Astie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:45:
[...]

Ik snap niet waarom jij je aangesproken voelt. En dat je geirriteerd bent snap ik maar niet mij in een hoek proberen te drijven om een veroordeling van RimKing uit mij te krijgen. Je uit je irritaties maar ergens anders, snap niet dat je tegen mij tekeer gaat. Had verstandigere reactie van jou verwacht. Dit valt me vies tegen
Klinkt nu alsof een verwend kind zijn zin niet krijgt, maar dat hij ongeschonden hier mee weg komt, kan ik me er totaal niet in vinden.

Jij zal het ook niet leuk vinden hoe dit allemaal gegaan is, heb je zelfs een bericht gestuurd met een screenshot van onze (Rimking) gesprek. Zodat je juist mijn kant kon in zien hoe tergend de communicatie was tussen Rimking en mij.

Ik laat het hier maar bij, anders word de drama rondom alleen maar erger.
Mauz1978 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:46:
[...]

Het is dan toch ook duidelijk wie de verzaker is in dit geval? Jammer dat je zo de finale in komt, maar gratz anyways ;)
Zit nu niet in de finale, match moet alsnog gespeeld worden. Alleen heb ik mijn tijd verspeeld, omdat Rimking last minute afzegt en daar komt hij blijkbaar zonder schade mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:07:
[...]

Klinkt nu alsof een verwend kind zijn zin niet krijgt, maar dat hij ongeschonden hier mee weg komt, kan ik me er totaal niet in vinden.

Jij zal het ook niet leuk vinden hoe dit allemaal gegaan is, heb je zelfs een bericht gestuurd met een screenshot van onze (Rimking) gesprek. Zodat je juist mijn kant kon in zien hoe tergend de communicatie was tussen Rimking en mij.

Ik laat het hier maar bij, anders word de drama rondom alleen maar erger.
Dat klopt, ik vind dit helemaal niet leuk. Hier zit niemand op te wachten.
Je snapt ook wel dat ik de finale van de winnaarsronde niet door een te late afzegging kan beslissen. Wel overleg ik met Roy wat we er precies mee gaan doen. Ik zeg namelijk nergens dat hij er zomaar mee weg komt. Maar wil ook neit gelijk uitspraken doen! Ik hoop dat je hiermee tevreden bent.

Bij voetbal zouden ze zeggen, laat je voeten spreken. Hier zou ik zeggen, laat je kaarten spreken.

Anoniem: 721645

lol, en ik deed volgens jullie iets fout en kreeg gelijk een sanctie.
Lekker consequent
Anoniem: 721645 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:14:
lol, en ik deed volgens jullie iets fout en kreeg gelijk een sanctie.
Lekker consequent
Er is wel degelijk een verschil in verhaal, achtergrond, soort fout, gevolgen van de actie en combinatie.
Maar leuk dat je nog even je gram komt halen. Lekker volwassen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wow al dit gezeur motiveert wel om nog een keer een toernooitje onderling te organiseren. Doe eens even normaal mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• An1mA
Hehe, we hebben een nieuwe datum/tijd kunnen prikken voor de match van Rimking en mij. Namelijk aankomende zaterdag om 09:30 voor de vroege vogels.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:15:
Hehe, we hebben een nieuwe datum/tijd kunnen prikken voor de match van Rimking en mij. Namelijk aankomende zaterdag om 09:30 voor de vroege vogels.
Als Koningtimmy nou even vroeg opstaat om het te casten kunnen wij lekker uitslapen. Take one for the team Timmy! :+

Vicarious schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:34:
[...]

Als Koningtimmy nou even vroeg opstaat om het te casten kunnen wij lekker uitslapen. Take one for the team Timmy! :+
Haha, ik heb Timmy al gevraagd maar zijn antwoord was vrij duidelijk........die gaat geen wekker zetten :9

• PCBaas
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sypheron
Haha mocht ik er zijn wil ik wel een keer casten ;-) Maar de kans is groot dat ik bezig ben met de kids zo vroeg in de ochtend!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.