Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond tussen 20:30 en 21:00 zullen Bruteswin encik onze game spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:21
SeamusXanthus schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:20:
Ik speel normaal gesproken vanavond rond 20:00 tegen Rabbiej de 6e verliezersronde.
Kijken wie van ons bij de laatste 8 kan komen :)
Zal eerder half 9 worden.. Zit nog vast bij mijn schoonouders, hoop er snel klaar te zijn haha. Maar de match wordt vanavond gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Morgenavond om 19:15 speel ik mijn match tegen Rimking.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Laatste 8 bereikt na 3-1 overwinning op Rabbiej! Waren leuke potjes waar Rabbiej echt geen geluk met de draws had waardoor ik twee potjes tegen freeze mage relatief eenvoudig kon winnen.

Bedankt voor het spelen Rabbiej, was leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist met 3-1 gewonnen van BruteSwine

Match 1: Dragon Priest vs Handlock
Leuke match waar heerlijk veel Giants te zien waren. Topdeck van SW:Death zorgde ervoor dat ik boardclear had om de volgende beurt met Holy Nova de game te finishen. 1-0

Match 2: Control Warrior vs. Handlock
Weer een urly Mountain Giant die ik gelukkig met een topdeck Shield Slam weg kon krijgen. Daarna had Swine een goede Shadowflame voor boardclear. Later in de game stonden RAG-Molton Giant-Sunfure-Twilight Drake vs. Cruel Taskmaster-DR.Boom. Na een Brawl bleef Boom over en kon ik de game finishen met mijn Deathsbite. 2-0

Match 3: Freeze Mage vs. Dragon Druid
Lekkere lange game waar Ysera erg lang bleef staan. Nadat ik in mijn ogen fout had gemaakt om mijn beide Frostbolts om te wisselen voor Fireballs (Anto) had ik daar een Frostbolt moeten bewaren. Ik twijfelde erover maar had zoveel damage in hand dat ik het toch had gedaan. Achteraf bleek dat me de game te kosten omdat Swine Alexstraza topdeckte wat hem terugbracht naar 15 health en ik maar 13 in een beurt kon doen. Als ik hier mijn Frostbolt had bewaard had ik ook die match gewonnen. 2-1

Match 4: Freeze Mage vs. Handlock
Deze game moest ik winnen omdat zijn laatste class Warrior was waarvan ik verwachte dat het Control Warrior zou zijn. Na een lange pot waarbij Swine weinig facedamage kon doen en mijn Antonidus op het veld kon blijven liggen healde Swine met Jaxx tot 15 health. Dit keer had ik mijn Frostbolt wel bewaard en kon ik precies 15 damage doen. 3-1

De VOD van Anima volgt nog!

Bedankt BruteSwine en hopelijk tot het volgende toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Vod is hieronder te bewonderen, game 2 had ik iets te veel met Mauz gechat, excuses ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hoe kan het dat je ook zijn kaarten ziet? :o

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Vicarious schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:12:
Hoe kan het dat je ook zijn kaarten ziet? :o
Als beide speler in je friendlist zitten, kun je van beide spelers ook de kaarten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:22:
[...]

Als beide speler in je friendlist zitten, kun je van beide spelers ook de kaarten zien.
Oh fuck ik haal jou en Astie door elkaar. Je was niet zelf aan het spelen. Ik dacht al, hacks! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ik neem aan dat je dan niet meer mag chatten eigenlijk? Anders kan je de kaarten doorgeven in de chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 16:26
Astie schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:58:
Zojuist met 3-1 gewonnen van BruteSwine
We're on. Ik win zojuist van RoricNormannum met 3-0. Als ik tegen jou weer zulke draws heb als vandaag maak je geen enkele kans; dan win ik het toernooi. Topdick na topdick. E-sportals en Fireballs uit discovers voor lethal. Kakstrak. 8)

Ik kijk uit naar de pot en overweeg serieus om je bloedeigen Astie Fantastie Shaman deck te gaan gebruiken. Goed tegen control. :7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
SeamusXanthus schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:57:
ik neem aan dat je dan niet meer mag chatten eigenlijk? Anders kan je de kaarten doorgeven in de chat
Beetje moeilijk om chatten te gaan verbieden. Ghosten kun je bij dit toernooi niet tegen gaan, tenzij er gewoonweg geen spectators worden toegelaten. En zeg nou zelf, iemands match spectaten is best leuk en soms leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:09:
[...]

We're on. Ik win zojuist van RoricNormannum met 3-0. Als ik tegen jou weer zulke draws heb als vandaag maak je geen enkele kans; dan win ik het toernooi. Topdick na topdick. E-sportals en Fireballs uit discovers voor lethal. Kakstrak. 8)

Ik kijk uit naar de pot en overweeg serieus om je bloedeigen Astie Fantastie Shaman deck te gaan gebruiken. Goed tegen control. :7
Haha, als mijn brawls tegen jou net zo goed zijn als tegen Bruteswine, ga dan maar zo vast een pallet tissues inslaan.

Van dat Shaman deck heb ik nog ergens de decklist. Die leg ik zeker klaar :).

Leuk dat we tegen elkaar mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
An1mA schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:46:
[...]

Beetje moeilijk om chatten te gaan verbieden. Ghosten kun je bij dit toernooi niet tegen gaan, tenzij er gewoonweg geen spectators worden toegelaten. En zeg nou zelf, iemands match spectaten is best leuk en soms leerzaam.
Was een conceptuele vraag, ik vroeg me af hoe blizzard dat technisch aanpakte? Neem aan dat op tweakers toernooi dit wel eerlijk gaat.
Maar op grote toernooien wil je niet dat iemand beide games bekijkt en dan de hand aan één van de twee verklapt. Daarom werken die streams toch ook met vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
[...]

oef daar zaten een paar goede topdecks tussen, dacht toch echt 2 x gestabiliseerd te zijn maar het is niet anders helaas. Succes allemaal met het verdere toernooi :)

Was erg leuk om mee te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:54
SeamusXanthus schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:09:
[...]

Was een conceptuele vraag, ik vroeg me af hoe blizzard dat technisch aanpakte? Neem aan dat op tweakers toernooi dit wel eerlijk gaat.
Maar op grote toernooien wil je niet dat iemand beide games bekijkt en dan de hand aan één van de twee verklapt. Daarom werken die streams toch ook met vertraging?
Dat klopt veel streams werken met een stream delay maar er wordt ook vaak gebruik gemaakt van PCs waarop de commentators kunnen meekijken op het scherm waardoor het kan zien als er iets wordt getypet naar een van de spelers. Dat is gewoon cheating en het is dan ook reden voor een direct ban van het toernooi. Ik kan me een voorbeeld herinneren van RDU tegen Amaz, waarin RDU een paar keer messages kreeg van mensen, waaronder een keer welke kaart Amaz nog had, en twee keer "Hi Mom".

In dit soort toernooien moet je uit gaan van de sportiviteit van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

_/-\o_ leer mij hoe je zoveel mazzel krijgt. Ik loot in de eerste ronde tegen An1ma en de tweede tegen Bekse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Bekse en ik beginnen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Weet je het niet zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Over 10 minuten ongeveer haha. Die vraagteken was niet de bedoeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
We zijn begonnen

en het is voorbij, heb met 3-0 gewonnen. eerste 2 potten kon ik een extreem hoog tempo zetten met m'n tempo mage en zoo tegen zijn dragon priest. laatste pot, mijn combo druid vs tempo mage ondanks een lastige start kunnen winnen door goed te gokken of zijn secret mirror entity of counterspell was en ancient of war gespeeld. daar kon bekse niet door heen komen door z'n zwakke topdecks en kon ik de game afmaken.

[ Voor 92% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-02-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:51
An1mA schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:41:
Rimking en ik gaan denk ik woensdag onze match spelen, tijd word denk ik morgen bevestigd. Het wijkt af van de schema, maar gelukkig houden we (nog) niet het toernooi op.
Astie schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:11:
[...]

Zolang het het toernooi niet ophoud heb ik er geen problemen mee. Het is uiteindelijk de finale van de winnaarsronde. Zodra je wel een tijd weet graag z.s.m. hier aankondigen.

En Pcbaas / Koningtimmy, tijd en zin om deze game te recorden en van commentaar te voorzien?
PCBaas schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:58:
[...]

Ik vind het best (als de match 's avonds plaatsvind). 8)
An1mA schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:54:
Morgenavond om 19:15 speel ik mijn match tegen Rimking.
Ey als iemand z'n match uitgesteld *kuch* gecast *kuch* wilt hebben dan moet je het maar zeggen. :P :P

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Dit is wat ik vandaag als bericht kreeg van Rimking.

"Vanavond probeer ik zo vroeg mogelijk. Ik ga bij een vriend voetbal kijken dus zal dan bij hem moeten spelen denk ik."

Ik geef aan dat ik ook eerder kan spelen dan 19:15, omdat ik vandaag vrij ben, vervolgens hoor ik niks van hem.
Maar sorry, zeg dat dan een dag van te voren en geef ongeveer een tijdstip aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:35

Mauz1978

Console War Veteran

voetbal kijken en bij vriend dus spelen. Voetbal begint om 20.45... zal ie dat bedoelen.?

Heel vervelend voor je tbh...en wat raar om zo een halve finale in te gaan....

[ Voor 42% gewijzigd door Mauz1978 op 24-02-2016 20:07 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zowel voor RimKing als voor Anima geldt dat ik morgen uiterlijk wil horen wanneer de match gespeeld wordt. Die afgesproken datum staat vast. Wie dan de verzaker is zal direct met 3-0 verliezen.
Jammer dat het zo moet. Misbruik maken van de flexibiliteit van de regels wordt zo misbruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RimKing volgende keer niet meer last minute afzeggen. We spelen een vriendschappelijk toernooi met regels/richtlijnen. Houd je er aub aan en denk ook aan de gevolgen als je zo laat afzegt.
Het is geen kleuterklas dus ik verwacht volwassen gedrag. Ik ben ook geen politie agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Astie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:10:
Zowel voor RimKing als voor Anima geldt dat ik morgen uiterlijk wil horen wanneer de match gespeeld wordt. Die afgesproken datum staat vast. Wie dan de verzaker is zal direct met 3-0 verliezen.
Jammer dat het zo moet. Misbruik maken van de flexibiliteit van de regels wordt zo misbruikt!
Dus hij zegt vanavond af, terwijl ik op hem gewacht heb en dan krijg ik dezelfde behandeling als hem?

Ik ben namelijk erg geïrriteerd dat hij pas vandaag tegen me zegt dat hij er later is, maar niet hoe laat. Dan krijg ik ook nog te horen van hem nadat ik bijna een uur op heb gewacht dat hij het vanavond niet red.

Mogen jullie de conclusie trekken of ik hier "misbruik" maak van de regels.
Ik heb notabene zelf jullie er op gewezen dat de match tussen Rimking en KoningTimmy lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:51:
[...]

Dus hij zegt vanavond af, terwijl ik op hem gewacht heb en dan krijg ik dezelfde behandeling als hem?

Ik ben namelijk erg geïrriteerd dat hij pas vandaag tegen me zegt dat hij er later is, maar niet hoe laat. Dan krijg ik ook nog te horen van hem nadat ik bijna een uur op heb gewacht dat hij het vanavond niet red.

Ik heb notabene zelf jullie er op gewezen dat de match tussen Rimking en KoningTimmy lang duurde.
Ik snap niet waarom jij je aangesproken voelt. En dat je geirriteerd bent snap ik maar niet mij in een hoek proberen te drijven om een veroordeling van RimKing uit mij te krijgen. Je uit je irritaties maar ergens anders, snap niet dat je tegen mij tekeer gaat. Had verstandigere reactie van jou verwacht. Dit valt me vies tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

An1mA schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:51:
[...]

Het is dan toch ook duidelijk wie de verzaker is in dit geval? Jammer dat je zo de finale in komt, maar gratz anyways ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Astie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:45:
[...]

Ik snap niet waarom jij je aangesproken voelt. En dat je geirriteerd bent snap ik maar niet mij in een hoek proberen te drijven om een veroordeling van RimKing uit mij te krijgen. Je uit je irritaties maar ergens anders, snap niet dat je tegen mij tekeer gaat. Had verstandigere reactie van jou verwacht. Dit valt me vies tegen
Klinkt nu alsof een verwend kind zijn zin niet krijgt, maar dat hij ongeschonden hier mee weg komt, kan ik me er totaal niet in vinden.

Jij zal het ook niet leuk vinden hoe dit allemaal gegaan is, heb je zelfs een bericht gestuurd met een screenshot van onze (Rimking) gesprek. Zodat je juist mijn kant kon in zien hoe tergend de communicatie was tussen Rimking en mij.

Ik laat het hier maar bij, anders word de drama rondom alleen maar erger.
Mauz1978 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:46:
[...]

Het is dan toch ook duidelijk wie de verzaker is in dit geval? Jammer dat je zo de finale in komt, maar gratz anyways ;)
Zit nu niet in de finale, match moet alsnog gespeeld worden. Alleen heb ik mijn tijd verspeeld, omdat Rimking last minute afzegt en daar komt hij blijkbaar zonder schade mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:07:
[...]

Klinkt nu alsof een verwend kind zijn zin niet krijgt, maar dat hij ongeschonden hier mee weg komt, kan ik me er totaal niet in vinden.

Jij zal het ook niet leuk vinden hoe dit allemaal gegaan is, heb je zelfs een bericht gestuurd met een screenshot van onze (Rimking) gesprek. Zodat je juist mijn kant kon in zien hoe tergend de communicatie was tussen Rimking en mij.

Ik laat het hier maar bij, anders word de drama rondom alleen maar erger.
Dat klopt, ik vind dit helemaal niet leuk. Hier zit niemand op te wachten.
Je snapt ook wel dat ik de finale van de winnaarsronde niet door een te late afzegging kan beslissen. Wel overleg ik met Roy wat we er precies mee gaan doen. Ik zeg namelijk nergens dat hij er zomaar mee weg komt. Maar wil ook neit gelijk uitspraken doen! Ik hoop dat je hiermee tevreden bent.

Bij voetbal zouden ze zeggen, laat je voeten spreken. Hier zou ik zeggen, laat je kaarten spreken.

Anoniem: 721645

lol, en ik deed volgens jullie iets fout en kreeg gelijk een sanctie.
Lekker consequent
Anoniem: 721645 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:14:
lol, en ik deed volgens jullie iets fout en kreeg gelijk een sanctie.
Lekker consequent
Er is wel degelijk een verschil in verhaal, achtergrond, soort fout, gevolgen van de actie en combinatie.
Maar leuk dat je nog even je gram komt halen. Lekker volwassen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wow al dit gezeur motiveert wel om nog een keer een toernooitje onderling te organiseren. Doe eens even normaal mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• An1mA
Hehe, we hebben een nieuwe datum/tijd kunnen prikken voor de match van Rimking en mij. Namelijk aankomende zaterdag om 09:30 voor de vroege vogels.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:15:
Hehe, we hebben een nieuwe datum/tijd kunnen prikken voor de match van Rimking en mij. Namelijk aankomende zaterdag om 09:30 voor de vroege vogels.
Als Koningtimmy nou even vroeg opstaat om het te casten kunnen wij lekker uitslapen. Take one for the team Timmy! :+

Vicarious schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:34:
[...]

Als Koningtimmy nou even vroeg opstaat om het te casten kunnen wij lekker uitslapen. Take one for the team Timmy! :+
Haha, ik heb Timmy al gevraagd maar zijn antwoord was vrij duidelijk........die gaat geen wekker zetten :9

• PCBaas
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 22:45
Haha mocht ik er zijn wil ik wel een keer casten ;-) Maar de kans is groot dat ik bezig ben met de kids zo vroeg in de ochtend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Astie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:35:
[...]
Haha, ik heb Timmy al gevraagd maar zijn antwoord was vrij duidelijk........die gaat geen wekker zetten :9
En wanneer spelen wij, Sjaak? We hebben nog twee dagen, ik heb je gisteren al een PB gestuurd. :*)

EDIT: Zaterdag 21:30!

[ Voor 3% gewijzigd door Tektoon op 26-02-2016 13:50 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RimKing en Anima zijn online. Over 5 minuten zal de wedstrijd beginnen.

Let the games begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
VOD van de halve finale tussen RIMKING en An1mA: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/51066767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46
gg anima. Had dit topic al een tijdje niet gecheckt, lees net over alle ophef? Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Inmiddels ook de YouTube video online. Vanavond licht ik de match toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Seamus en ik ga zo beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
En ik heb 3-2 gewonnen. Kwam 2-0 voor maar Nieuwevolger had een mooie comeback, o.a. door een Kezan op een voor mij al bijna gewonnen gedachte match.
Heel erg spannende laatste pot, waar ik steeds net one-off-lethal had. Uiteindelijk dan toch kunnen afmaken.
Bedankt voor het spelen Nieuwevolger, was weer leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Mijn match tegen Seamus begint morgen ergens na achten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
An1mA schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:48:
Inmiddels ook de YouTube video online. Vanavond licht ik de match toe.
@ 04:00; waarom trade je hier niet? Je lijkt er ook geen moment over te twijfelen, terwijl Shaman met 3 mana toch een hoop mogelijkheden heeft om het shield te verwijderen en het board te kantelen.

Also; wat vindt je van Zoo dit toernooi? Tempostorm geeft je twee goede matchups in de laatste drie potten maar toch ga je van 2-0 naar 3-2. Dat zie ik wel meer op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Waren mooie potten seames, waren toch nog 2 mooie combacks voor mij, maar het ontbreken van een wapen in de early game van de laatste match en bruikbare big minions later in de game brak me toch wel op, succes tegen separhim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Tektoon schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:15:
[...]
En wanneer spelen wij, Sjaak? We hebben nog twee dagen, ik heb je gisteren al een PB gestuurd. :*)

EDIT: Zaterdag 21:30!
qpunk vs astie! 21:30 uur! www.twitch.tv/ktimmy

VOD: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/51188211

[ Voor 13% gewijzigd door PCBaas op 27-02-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
qpunk - astie 3-2, maar helaas na disconnect van mij op 1-2 dus de match is voor astie. We hebben 'm daarna wel uitgespeeld; ik voel me winnaar en verliezer tegelijk. Kan me niet herinneren dat ik al eerde disconnectte, maar voor alles een eerste keer.

Potjes waren cool. Astie speelde de decks die ik verwachtte, in de volgorde die ik verwachtte dus ik kon wat matchups uitkiezen 8) Met m'n hunter had ik meteen een goddelijke hand dus astie's warrior ging eraf zoals alle warriors in het toernooi. Niet eens hoeven pingen! :o
Tweede pot was memorabel aangezien ik 'm met secret pally op 8 life had oid maar hij kon de boel nèt op tijd redden. Heerlijk gevoel is dat, als dat lukt (daarom speel ik zelf altijd graag tegen aggro).
De laatste potten waren minder spectaculair en verliepen zoals Tempostorm zegt dat het hoort. Het slotakkoord was voor de secretdin, die nog maar eens liet zien waarom 'ie er binnenkort uitgaat. 2)Juggler, 3)Muster, 4)Blessing > consecration tegen > 5) juggler, Muster, 6) MC. Opieopie.

Tis jammer van de disconnect, maar ik vind het prima zo. Het waren leuke potten en daar ging het om. Succes in de volgende ronde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Persoonlijk denk ik wel dat de match waarin je disconnecte je zo goed als kansloos was voor de overwinning, maar ik kan me vergissen. Maar toch jammer dat het gebeurde op zo'n belangrijk moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Waarom denk je dat? Die matchup is ruimschoots in mijn voordeel volgens Tempostorm. Daarom koos ik ook freeze en niet mijn tempo-mage. De 're-match' win ik dan ook, al maken we daar beiden game-breaking fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Gezien de handen die jullie hadden (die ik me nu niet meer kan herinneren). Maar ik ben zowel geen Freeze als geen Anyfin expert dus andere mensen kunnen het wellicht beter beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Even nog mijn commentaar na mijn match in de ochtend tegen Rimking.

Lineup
An1mA
Druid
Paladin
Warlock
Warrior (ban)

Rimking
Druid
Shaman
Warlock (ban)
Warrior

Game 1
Paladin vs Shaman
Had geen super start, maar ik kon redelijk early game stabiliseren.
Alleen verloor ik board desondanks mijn MC turn.
Vervolgens kon Rimking geen lethal trekken, wat onwaarschijnlijk is bij Aggro Shaman.
Ik had gelukkig genoeg damage en leven (1hp) om game 1 te winnnen.

Game 2
Druid vs Druid
Was "echt" een Druid mirror, totdat ik mijn Emperor speelde. Ik kreeg er genoeg value uit en kon daardoor de game finishen. Drake + Swipe was wel een game changer.

Game 3
Warlock vs Druid
Toen ik Druid zag als zijn pick tegen mijn Warlock, dacht ik, yeah buddy!
Gokte denk ik op een Renolock ipv Zoolock.
Het ging best lekker en ik dacht ook dat ik de game zal winnen.
Alleen had Rimking een value swipe en ook een clutch BGH via een Azure Drake.
Vervolgens was het richting late game en kreeg Rimking meer value uit zijn kaarten.
Ik had inmiddels al mijn late game al gespeeld en toen hij zijn Ancient of War speelde was het voor mijn Zoolock over en uit.

Game 4
Warlock en Warrior
Ik hoopte dat het geen Patron was en dat was het gelukkig ook niet, maar ik kon ook niet van zijn Control Warrior winnen, wat normaliter wel een goede matchup is.
Ik had gewoon een te trage start, het hielp ook niet om al mijn buff kaarten te trekken in het begin. Dus ik maakte op turn 3 een high risk high reward play, een PoW op mijn Egg hopende dat hij geen Deathbite kon spelen op turn 4.
Helaas kreeg mijn 4/4 wel een Deathbite op zijn smoel en was de game vervolgens langzaam genoeg voor de Warrior om zijn removal te spelen en uiteindelijk zijn finisher (Gromm).

Game 5
Warlock vs Shaman
Toen ik mijn startende hand kreeg te zien, twijfelde ik geen moment aan om een kaart terug te sturen.
Het was misschien niet de beste startende hand, maar verre weg van slecht.
Ik kon bij deze game een solide board opbouwen en daar had Rimking geen antwoord op.
Op het einde maakte ik helaas een greedy play ipv een safe play, speelde Dr. Boom ipv Owl en Argus.
Game was uiteindelijk zover gevorderd dat mijn game was om te verliezen en voor Rimking te winnen.
Hij kon namelijk dubbele Rockbiter en Lavaburst/Crackle spelen, dan had ik de game en match verloren.
Dat realiseerde ik ook nadat ik Dr.Boom speelde, gelukkig had hij geen lethal in hand.

Desondanks, Good Game Rimking!
Tektoon schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:31:
[...]

@ 04:00; waarom trade je hier niet? Je lijkt er ook geen moment over te twijfelen, terwijl Shaman met 3 mana toch een hoop mogelijkheden heeft om het shield te verwijderen en het board te kantelen.

Also; wat vindt je van Zoo dit toernooi? Tempostorm geeft je twee goede matchups in de laatste drie potten maar toch ga je van 2-0 naar 3-2. Dat zie ik wel meer op het moment.
Ik dacht dat hij anders nog "extra" damage kon doen met 1 van zijn minions, maar achteraf gezien maakte dat geen hond uit.

Ik heb deze match de Chinese variant Zoo gebruikt, maar ik had gewoon 3-0 kunnen gaan. Alleen kreeg Rimking van een Drake een BGH die mijn Sea Giant verwijderde, anders had ik de game gewonnen.
Zoals ik al eerder zei, tegen Warror had ik een slome start voor Zoo. Dus ik nam de risico dat mijn 4/4 tegen een Deathbite aan zal lopen. Daarnaast kon Rimking de game vertragen waar hij meer value uit zn kaarten kreeg en de game kon finishen.

Al met al vind ik Zoo na mijn match nog steeds erg solide/sterk. Alleen ben ik nog niet uit welke versie beter is, de Chinese variant of de traditionele variant met Doomguards. Heb nog niet genoeg tijd gehad om de Chinese variant te testen en dan de cijfers te vergelijken met de oude variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Helaas, met 2-3 verloren van Separhim. Was erg spannend vanwege de score maar de potjes waren eigenlijk allemaal zeer eenzijdig. Degene die de beste opening had, had zoveel tempo dat het snel over was.
Mijn paladin overwinning en Separhim's Hunter overwinning hadden allebei zo'n perfecte curve dat het geen wedstrijden waren eigenlijk :)

In elk geval trots dat ik de laatste 6 heb bereikt, zeker als je ziet hoeveel wedstrijden ik heb moeten spelen omdat ik al snel verloor.
Suces Separhim verder, en bedankt voor het spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Zojuist met 3-2 gewonnen van Seamus,

Game 1 was mijn patron tegen zijn secret paladin, Seamus had net geen goede curve na turn 5 waardoor ik net kon blijven leven, ik moest mijn grommash gebruiken om te overleven maar hij had nog maar 2 kaarten en hij had op 1 damage na lethal op het bord. Gelukkig voor mij kon hij niet grommash clearen of 1 damage rapen waardoor hij het opgaf.

Game 2 was mijn midrange hunter tegen zijn secret paladin. Secret paladin had nu perfect curve dus ik verloor hard.

Game 3 was mijn tempo mage tegen zijn midrange druid. Ik dacht dit gemakkelijk te kunnen winnen maar ik had twee frostbolts en een fireball in mijn hand op turn 4 terwijl ik niks op het board had buiten een mana wyrm. Hij kon een board developen en had vrij snel lethal met savage roar.

Game 4 was mijn tempo mage tegen zijn eigen tempo mage. Ik kon nu heel goed curven en Seamus niet waardoor ik al snel solide board control had. Hij gaf al op turn 6.

Game 5 was mijn hunter tegen zijn mage. Ik had weer een zeer goede curve en wat geluk met de juggles. Ik topdeckt highmane op turn 6 en speelde boom op turn 7. Hierna gaf Seamus het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pcbaas (KoningTimmy) en ik zullen dinsdagavond om 20:00 uur onze wedstrijd spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist met 3-2 van KoningTimmy gewonnen. De game heeft in totaal 1:20 uur geduurd. Voor mij de mooiste wedstrijd uit het toernooi.
Vooraf hadden we elkaar belooft om elkaar te verrassen met decks. Dat is zeker gelukt.
VOD van Timmy komt eraan.

Bedankt kerel en tot het volgende toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
VOD: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/51768545

Uiteindelijk toch uit het toernooi gezet door een aantal suboptimale plays (door bijv. te lang wachten met Polymorph: Boar in game 2 en door op deze turn geen Polymorph te doen op Sylvanas), waar Astie me hard op afstrafte. Buiten dat vond ik het ook hele mooie games, waarbij sommige "iets" langer waren dan de andere. :P

Voor de geïnteresseerden zijn dit m'n decks die ik dit toernooi heb gebruikt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i0xLJkl.jpg

In de eerste paar rondes heb ik alleen de linker 4 decks gespeeld, maar na m'n loss op RIMKING waar ik 0-3 ging met Druid heb ik die vervangen voor het Warlock deck.

[ Voor 31% gewijzigd door PCBaas op 01-03-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Nou ik ben benieuwd naar de games, ga ze zo eens bekijken.

Geen geluid is echt k*t, maar dat heb ik al eerder gezegd :p

[ Voor 35% gewijzigd door An1mA op 01-03-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

PCBaas schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:00:
VOD: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/51768545

Uiteindelijk toch uit het toernooi gezet door een aantal suboptimale plays (door bijv. te lang wachten met Polymorph: Boar in game 2 en door op deze turn geen Polymorph te doen op Sylvanas), waar Astie me hard op afstrafte. Buiten dat vond ik het ook hele mooie games, waarbij sommige "iets" langer waren dan de andere. :P

Voor de geïnteresseerden zijn dit m'n decks die ik dit toernooi heb gebruikt:

[afbeelding]

In de eerste paar rondes heb ik alleen de linker 4 decks gespeeld, maar na m'n loss op RIMKING waar ik 0-3 ging met Druid heb ik die vervangen voor het Warlock deck.
Op een punt had je sylvanas moeten opgooien en daar de fireball op, dan had je met wat schaakwerk, of zijn ysera of zn Sneed gehad... maar dat is maar mijn mening ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
De vod bekeken van KoningTimmy vs Astie in de oogpunt van KoningTimmy.

Game 1
Je had best kunnen tappen toen je op 12 health zat, Priest heeft zowat geen burst en je had genoeg tauntgivers in je hand. Op een gegeven moment speel je Brann zonder value, met de risico op een Cabal. Ik zelf had daar Brann en de Watcher taunt gegeven met Argus. Maar ja je hebt de game uiteindelijk gewonnen ^^

Game 2
Turn 6 maak je een risicovolle play om een goede trade te krijgen tegen zijn 4/5, terwijl denk ik coin Dr. Boom een beter play is. Zelfs als er 2 dmg naar de 4/5 ging, de turn erna heb je geen spells om value te krijgen uit je Flamewaker.
Je had een beurt waar je zijn Sneeds om kon tevoren naar een zwijn, want zijn Sneeds kreeg anders wel erg veel value. Je ging uiteindelijk voor Effigy.
Natuurlijk is er een argument om te zeggen, ja die bewaar ik voor Ysera.
Alleen heb je nog Polymorph en Sylv in je deck om te dealen met Ysera.
Turn erna kies je uit een discovery een Spellbender, terwijl een Cone of Cold denk ik beter was.
Spellbender is een beetje iffy en met een freeze spell heb je even adem.
De beurt dat Astie zijn Ysera speelt, wist je denk ik even niet wat je moest doen, want bij elke optie laat je een "grote" threat achter.
Je had 2 redelijke opties om met de board te dealen
Optie 1 Fireball op Sylv en hopen dat je Ysera krijgt.
Optie 2 Fireball en ping op de 3/7 en Polymorph Bear op Ysera, dan met de 4/5 gaan traden met de Boar, vervolgens 6/3 richting face.

Game 3
Finley was denk ik bij de matchup helaas niet zo ideaal, aan deze loss kon je vrij weinig doen. Maar had van Astie geen FaceHunter verwacht :p

Game 4
Niet de hele game bekeken, duurde me iets te lang. Maar denk dat het op neer komt dat je heropower en KT je de game hebben gewonnen.

Game 5
Turn 4 was een Senjin wellicht beter, omdat je je board developed. Ik snap dat je graag de draw wilt beperken, maar dat is een reactive play terwijl jij de proactive player bent.
Turn had je Belcher kunnen spelen, maar je ging voor de greedy play. Op zich is dat geen missplay oid, maar ik had Belcher gespeeld om Astie onder druk te zetten.
Daarnaast is een dup op een Belcher echt niet erg.
Vervolgens heb je denk ik "te" veel respect voor de Moltens van Astie.
Naar mijn mening hoe langer de game duurde hoe beter het was voor Astie, ook al weet ik zijn exacte decklist niet.
Als het naar fatigue ging, had Astie een Block en Alex als back-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Separhim en ik zullen vrijdagavond om 20:00 uur onze wedstrijd spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:54
Helaas kan ik dan niet kijken. Is PCbaas te porren voor een VOD, met commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Ik ben helaas vrijdagavond weg; misschien kan Sypheron/An1mA/iemand anders dit doen zodat ik het ook kan zien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Mocht het mij lukken er op tijd te zijn en wat zaken te kunnen voorbereiden wil ik het met alle plezier doen! Kan er helaas nog geen beloftes aan doen, vrijdagavond is vaak hectisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Kan er helaas niet aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
De match vanavond is verplaatst naar 20:30 ipv 20:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39
separhim schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:14:
De match vanavond is verplaatst naar 20:30 ipv 20:00.
Jij tegen astie vanavond om 20u30?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
DarthDavy schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 19:12:
[...]

Jij tegen astie vanavond om 20u30?
Correct, astie had het gister al aangekondigd, dus ik ging er vanuit dat iedereen het wel zou begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen avond heb ik mijn wedstrijd tegen Sepherim gespeeld.

Game 1: Dragon Priest vs Control Priest
Ik had met mijn Dragon Priest enorm veel tempo. Ik kon de hele game door vrij goede trades maken. Uiteindelijk gaf dubbel Holy Nova op beurt 10 mij de overwinning. 1-0

Game 2: Freeze Mage vs Midrange Druid
Simpele eenzijdige game. Beurt 9 en beurt 10 combo van Druid tegen. 1-1

Game 3: Freeze Mage vs RenoLock
Goed opgaande game waarin ik alleen weinig card draws had. Had wel enorm veel burst in mijn handen. Tot 3 keer toe wist Separhim te healen terwijl ik lethal in handen had. Uiteindelijk kiest Separhim om met 4 kaarten in handen voor Doomguard te gaan om mijn iceblock te poppen maar daarmee trok bij wel Reno uit zijn handen. Na Earthen Ring Farseer, Healbot, Syphon Soul en Jaraxxus gezien te hebben kon ik veilig mijn burst gebruiken. 2-1

Game 4: RenoLock vs RenoLock
Ik liep de gehele game achter de feiten aan .Weinig value uit mijn removal en al vroeg in de game Reno moeten gebruiken om mijzelf te redden. Zijn Jaraxxus met de 6/6's bracht Separhim te overwinning. 2-2

Game 5: RenoLock vs Control Priest
Op voorhand wist ik dat Jaraxxus de wincondition van deze game zou zijn. Na Emporer gooide ik Jaraxxus op een leeg board met een 6/6. Het enige waar ik van kon verliezen was de Soulpriest+Flashheal combo. Gelukkig had Separhim deze combo niet waardoor ik vrij snel kon snowballen richting de overwinning. 3-2

Waren leuke potten zonder aggro decks. Heerlijk om te spelen. Bedankt Separhim en hopelijk tot het volgende toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rimking en ik zullen dinsdagavond om 8 uur onze wedstrijd spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Astie schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:28:
Afgelopen avond heb ik mijn wedstrijd tegen Sepherim gespeeld.

Game 1: Dragon Priest vs Control Priest
Ik had met mijn Dragon Priest enorm veel tempo. Ik kon de hele game door vrij goede trades maken. Uiteindelijk gaf dubbel Holy Nova op beurt 10 mij de overwinning. 1-0

Game 2: Freeze Mage vs Midrange Druid
Simpele eenzijdige game. Beurt 9 en beurt 10 combo van Druid tegen. 1-1

Game 3: Freeze Mage vs RenoLock
Goed opgaande game waarin ik alleen weinig card draws had. Had wel enorm veel burst in mijn handen. Tot 3 keer toe wist Separhim te healen terwijl ik lethal in handen had. Uiteindelijk kiest Separhim om met 4 kaarten in handen voor Doomguard te gaan om mijn iceblock te poppen maar daarmee trok bij wel Reno uit zijn handen. Na Earthen Ring Farseer, Healbot, Syphon Soul en Jaraxxus gezien te hebben kon ik veilig mijn burst gebruiken. 2-1

Game 4: RenoLock vs RenoLock
Ik liep de gehele game achter de feiten aan .Weinig value uit mijn removal en al vroeg in de game Reno moeten gebruiken om mijzelf te redden. Zijn Jaraxxus met de 6/6's bracht Separhim te overwinning. 2-2

Game 5: RenoLock vs Control Priest
Op voorhand wist ik dat Jaraxxus de wincondition van deze game zou zijn. Na Emporer gooide ik Jaraxxus op een leeg board met een 6/6. Het enige waar ik van kon verliezen was de Soulpriest+Flashheal combo. Gelukkig had Separhim deze combo niet waardoor ik vrij snel kon snowballen richting de overwinning. 3-2

Waren leuke potten zonder aggro decks. Heerlijk om te spelen. Bedankt Separhim en hopelijk tot het volgende toernooi!
Gefeliciteerd Astie. Waren ook voor de kijken vermakelijke partijtjes.

Game 1 was closer dan je waarschijnlijk zelf denkt. Als Separhim meer risico durft nemen en zijn implosion op je drake speelt (die dan toch 4 dmg heeft gerold) kan je hem beurt 10 niet dood krijgen. Als hij dan ook nog eens healing uit zijn deck kon halen: reno, healbot, earthen kon hij makkelijk deze game nog omdraaien in zijn voordeel.

Game 2 non-game in een non-match-up. :P

Game 3 had Separhim nooit mogen verliezen. Renolock vs Freezemage is niet zo makkelijk voor Renolock, maar hij lag in de perfecte positie met de boombots om je ice blocks te omzeilen. Separhim gaf toe aan mij dat hij de match-up niet goed kende en dat was er aan te zien. Iemand die deze match-up kent, had met zijn Renolock gewonnen hoe de kaarten waren uitgedraaid. De doomguard play heeft je de win gegeven.

Game 4 in de mirror zaten de kaarten en het tempo beter bij Separhim.

Game 5 snap ik de frustratie bij Separhim. Op het moment dat Astie zijn Jaraxxus speelt, heeft Separhim meer dan voldoende burst om je van 15 HP naar nul te brengen. Het enige dat hij nodig heeft was een soul priest. Hij trok dan ook volledig die play: blijf in leven verschillende beurten en trek die soulpriest. Hij heeft 5 of 6 draws gehad voor die soulpriest met uiteindelijk nog 8 kaarten in zijn deck. Geen soulpriest te zien. Correct play van Separhim, want die soulpriest combo met jaraxxus op het bord was zijn enigste manier om te winnen. In tegenstelling dan in game 1 heeft Separhim hier wel gespeeld om te winnen en niet om niet te verliezen en is daar niet voor "beloond" geweest. That's Hearthstone!

Astie heeft imo wel verdiend gewonnen. En voor een kijker is het altijd leuk dat een match zo laat in het toernooi tot het gaatje gaat (5 games!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
DarthDavy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:34:
[...]

Gefeliciteerd Astie. Waren ook voor de kijken vermakelijke partijtjes.

Game 1 was closer dan je waarschijnlijk zelf denkt. Als Separhim meer risico durft nemen en zijn implosion op je drake speelt (die dan toch 4 dmg heeft gerold) kan je hem beurt 10 niet dood krijgen. Als hij dan ook nog eens healing uit zijn deck kon halen: reno, healbot, earthen kon hij makkelijk deze game nog omdraaien in zijn voordeel.

Game 3 had Separhim nooit mogen verliezen. Renolock vs Freezemage is niet zo makkelijk voor Renolock, maar hij lag in de perfecte positie met de boombots om je ice blocks te omzeilen. Separhim gaf toe aan mij dat hij de match-up niet goed kende en dat was er aan te zien. Iemand die deze match-up kent, had met zijn Renolock gewonnen hoe de kaarten waren uitgedraaid. De doomguard play heeft je de win gegeven.
Zoals ik al gezegd heb, als ik renolock speel kom ik bijna alleen maar druids tegen. Dan wordt het moeilijk oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
separhim schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:00:
[...]

Zoals ik al gezegd heb, als ik renolock speel kom ik bijna alleen maar druids tegen. Dan wordt het moeilijk oefenen.
Je kunt ook vods bekijken van "pros" als je sommige matchups niet goed kent. Natuurlijk leer je het deck beter kennen door het zelf te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
Astie schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 09:41:
Rimking en ik zullen dinsdagavond om 8 uur onze wedstrijd spelen
www.twitch.tv/ktimmy

Finale van de losers bracket!

EDIT:
VOD: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/53204204

Beetje jammer van de disconnect, is wel een dompertje op een "finale" match.

[ Voor 22% gewijzigd door PCBaas op 08-03-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:27:
[...]

www.twitch.tv/ktimmy

Finale van de losers bracket!

EDIT:
VOD: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/53204204

Beetje jammer van de disconnect, is wel een dompertje op een "finale" match.
Bedankt voor het casten, altijd leuk om terug te zien.

Op 21:15 heb jij het over owl op die Patron. Echter als ik dat had gedaan had hij lethal gehad met coin+Grommash. Daarom deed ik Syphon Soul.

Disconnect was echt jammer. De 2e keer tegen mij al helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Was inderdaad erg jammer de disconnect.

Als Rimking iets agressiever speelde met zijn Druid tegen Astie's Warlock, had hij waarschijnlijk gewonnen. Daarnaast vond ik het wel een mooi om te zien, dat Astie op een hele cruciale turn, de juist keuze maakt. Namelijk een Owl op de Shredder van Rimking, gevolgd door een Implosion.
Dat zette een comeback train namelijk in zijn gang.

Good Game! Ik zie je spoedig in de finale Astie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag om 21:30 spelen Anima en ik de finale!

Pcbaas cast jij deze?

[ Voor 21% gewijzigd door Astie op 09-03-2016 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Implosions die altijd 4 rollen zijn ook altijd handig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarthDavy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:41:
Implosions die altijd 4 rollen zijn ook altijd handig ;-)
In beide gevallen was 3 voldoende en in beide gevallen waren alle imps door aoe weer weg 8) 8)

Maar als ze beide keren voor 2 gingen hand ik een probleem gehad :P

[ Voor 11% gewijzigd door Astie op 09-03-2016 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
Astie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:11:
Vrijdag om 21:30 spelen Anima en ik de finale!

Pcbaas cast jij deze?
Ik ben beschikbaar. :)

Mocht iemand anders dit ook een keertje willen doen dan kan dit uiteraard ook! Misschien een duo cast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sypheron
Als ik op tijd terug ben van de bezichting wil ik wellicht wel een duo cast doen met je PCBaas! Is wel wat specialer voor de finale he ;)
En dat op de dag dat Blizzard met de announcement komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik ben ook beschikbaar als co-host. Als Astie weer z'n 'hybrid' hunter van stal haalt heb je, heb jij, wel een hunter-pro aan je zijde nodig, Timmy. ;)

Maar goed. Ik had me al eerder bedacht dat het leuk zou zijn om te co-hosten maar alles valt of staat natuurlijk wel met de delay. Als er vertraging op de lijn zit en ik steeds drie seconden later ben heeft het weinig nut.

Heb je een teamspeak adresje oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Als je zelf ook in-game spectate en met mij in een call zit dan zie ik niet hoe er sprake kan zijn van delay, dus dat zal wel goedkomen. :)

Ik heb al wat lopen kloten met OBS en volgens mij heb ik nu ook werkend gekregen dat ik er een Skype video(groeps)gesprek in krijg. Als je toevallig ook een webcam hebt dan zien we dan alle gezichten in de casting stream. :*)

[ Voor 18% gewijzigd door PCBaas op 10-03-2016 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ok, kewl.

Finale Astie - An1mA
Hosted by Timmy, qpunk en Sypheron! :7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Tektoon schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:45:
Ok, kewl.

Finale Astie - An1mA
Hosted by Timmy, qpunk en Sypheron! :7 :Y)
Gezellige boel, bis morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
VOD: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/53823928

Gefeliciteerd An1mA met nog een toernooi overwinning. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anima contratz met de winst van het toernooi.
Je hebt een mooie 3-1 overwinning geboekt. Waren leuke potten en voor mijn gevoel heb ik geen fouten gemaakt dus dan ligt het in ieder geval niet aan mijn skills :9 8) .

Beide hadden we een verrassend deck erin zitten. Jij had Reno Warrior en ik had een Elise Warrior erin zitten.
Mijn Dragon Priest deed vandaag neit zijn werk helaas. Tot de finale had ik met mijn Dragon Priest over 2 toernooien pas 1x verloren. Jij hebt er in de finale helaas 2x van gewonnen.Ik zag mijn DP als een win en zag bij mijn Warlock de meeste risico's. Gelukkig bande je die _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:14
An1ma gefeliciteerd :) Astie natuurlijk ook met een zeer mooie 2e plek.

Ik hoop dat iedereen het toernooi geslaagd vond. Ik heb al het een en ander gehoord maar als er iemand feedback heeft of tips voor een volgend toernooi dan horen we dit graag.

Iedereen bedankt voor het meedoen!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Astie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:42:
Anima contratz met de winst van het toernooi.
Je hebt een mooie 3-1 overwinning geboekt. Waren leuke potten en voor mijn gevoel heb ik geen fouten gemaakt dus dan ligt het in ieder geval niet aan mijn skills :9 8) .

Beide hadden we een verrassend deck erin zitten. Jij had Reno Warrior en ik had een Elise Warrior erin zitten.
Mijn Dragon Priest deed vandaag neit zijn werk helaas. Tot de finale had ik met mijn Dragon Priest over 2 toernooien pas 1x verloren. Jij hebt er in de finale helaas 2x van gewonnen.Ik zag mijn DP als een win en zag bij mijn Warlock de meeste risico's. Gelukkig bande je die _/-\o_ .
Met Warlock kun je me verrassen en met je 3 andere classes "minder". Wist gewoon 100% dat je Dragon Priest ging spelen, maar dat vind ik tegen mijn line-up niet zo sterk. Ben benieuwd naar de vod ;)

Bedankt voor het organiseren van het toernooi, boys!
Misschien kunnen jullie een banner regelen voor op het forum dat ik de Got HS Champion ben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Findail
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:59
Bedankt voor het organiseren van het toernooi, ik hoop dat jullie snel nog een toernooi organiseren. En gefeliciteerd An1mA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Netjes gedaan hoor, morgen volgende toernooi? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de vod terug gekeken. Niemand gelooft het maar mijn Hunter is echt een Hybrid. 8) .
Hieronder de decks die ik heb gespeeld dit toernooi.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nQNnzol.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cpXyi5T.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Astie schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 00:21:
Niemand gelooft het maar mijn Hunter is echt een Hybrid. 8) .
Als ik de decklist zie, zie ik een mooie face hunter die er 2 savannah highmanes bij gegooid heeft :+

@An1ma: gefeliciteerd. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik van de uiteindelijke winnaar verloren heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 01:08:
[...]

Als ik de decklist zie, zie ik een mooie face hunter die er 2 savannah highmanes bij gegooid heeft :+

@An1ma: gefeliciteerd. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik van de uiteindelijke winnaar verloren heb 8)
Het doel blijft hetzelfde inderdaad, smorc. Maar door de Tiger, Loatheb, Shredder en Higgmanes mag het Hybrid heten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Er is inmiddels een nieuw tournooi, veel succes en plezier!
GoT Hearthstone Special #1

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.