kleine update, Royy en ik zullen vrijdagavond rond 19:15/19:30 onze match spelen...
Hoi Kasai, net een message gestuurd. Ik probeerde je op Hearthstone te pakken te krijgen, was de thread eigenlijk een beetje vergeten
FlamingLion (basiscool99 in HS), wanneer kan jij spelen? Ik had je een DM gestuurd hier maar misschien zag je die niet.
Ik kan vanavond of morgenavond in principe. Ik zag dat je mijn invite in HS wel hebt geaccepteerd (Parcival in HS)
Ik kan vanavond of morgenavond in principe. Ik zag dat je mijn invite in HS wel hebt geaccepteerd (Parcival in HS)
over een uurtje staat de video online.murphylee schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 18:20:
Ik heb net mijn partij gewonnen van sneezydwarf met 3-0.
Als het goed is heeft sneezy het opgenomen, en zal er een filmpje komen van onze match.
Volgende tegenstander: njitram#2756
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Ik zie nu dat de losers bracket echt veel meer wedstrijden moeten worden gespeeld dan in de winners bracket. Is dit bewust zo gedaan?
Je zou denken dat je maar één ronde extra nodig hebt.
Iemand die alles wint heeft zes wedstrijden nodig om in de finale te komen, zeven keer om te winnen.
Ik heb in de tweede ronde verloren en moet tien wedstrijden spelen om hetzelfde te bereiken? En dan ook nog in die finale moet hij dan twee keer winnen dus om kampioen te worden 11 keer?
Trouwens geen kritiek, maar gewoon een vraag zodat ik het kan begrijpen, je zou denken dat je één wedstrijd extra nodig hebt.
Edit: Ik snap het zelf denk ik al, komt natuurlijk omdat die bracket steeds wordt bijgevuld. Maar dan maakt het dus heel veel uit wanneer je verlies met conquest, want dan wordt het dubbelzwaar als je er snel uit ligt.
Iemand die alles wint heeft zes wedstrijden nodig om in de finale te komen, zeven keer om te winnen.
Ik heb in de tweede ronde verloren en moet tien wedstrijden spelen om hetzelfde te bereiken? En dan ook nog in die finale moet hij dan twee keer winnen dus om kampioen te worden 11 keer?
Trouwens geen kritiek, maar gewoon een vraag zodat ik het kan begrijpen, je zou denken dat je één wedstrijd extra nodig hebt.
Edit: Ik snap het zelf denk ik al, komt natuurlijk omdat die bracket steeds wordt bijgevuld. Maar dan maakt het dus heel veel uit wanneer je verlies met conquest, want dan wordt het dubbelzwaar als je er snel uit ligt.
[ Voor 28% gewijzigd door SeamusXanthus op 10-02-2016 17:49 ]
Zoals je zelf al zegt, er komen steeds mensen bij van de winners bracket. Het is eigenlijk ook een soort van 2e kans om nog de finale te kunnen halen. In jou geval (omdat je ronde 1 hebt verloren) zal je meer moeten spelen dan bijvoorbeeld iemand die verliest in de kwartfinale van de winnaarsronde.SeamusXanthus schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:44:
Ik zie nu dat de losers bracket echt veel meer wedstrijden moeten worden gespeeld dan in de winners bracket. Is dit bewust zo gedaan?
Ik speel vrijdag tegen Bekse. Eerste twee dagen kon hij niet en vanavond en morgen kan ik niet. Sorry voor de vertraging!
Vicariously I live while the whole world dies
Niks aan de hand hoor. De 1e en 2e ronde van het onderste bracket duren tot vrijdag 00:00 uur. Er is dus geen sprake van vertraging. Voor de derde ronde van het bovenste bracket geldt ook, tot vrijdag 00:00.Vicarious schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:47:
Ik speel vrijdag tegen Bekse. Eerste twee dagen kon hij niet en vanavond en morgen kan ik niet. Sorry voor de vertraging!
Oh ok, cool. Las even verkeerd dan denk ik.Royy90 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:52:
[...]
Niks aan de hand hoor. De 1e en 2e ronde van het onderste bracket duren tot vrijdag 00:00 uur. Er is dus geen sprake van vertraging. Voor de derde ronde van het bovenste bracket geldt ook, tot vrijdag 00:00.
KoningTimmy#2519 en ik (Sypheron#1587) zullen over een paar minuten van start gaan.
Ook weer live te volgen via twitch.tv/sypheron
Ook weer live te volgen via twitch.tv/sypheron
Die eerste game was inderdaad heel spannend, maar de tweede game was ook super close! Zelf had ik al gezien dat je van plan was het te gaan streamen, dus ik heb ook m'n game opgenomen zodat iedereen het ook van de andere kant kan bekijken (geen cam want astie wil m'n kop niet zienSypheron schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:08:
KoningTimmy#2519 heeft met 3-1 gewonnen. Damn die eerste game was erg intens! Helaas niet meer recht kunnen trekkenDan maar in de finale nog een nieuwe poging ;-) GG en succes in de winner bracket!
VOD van Sypheron: http://www.twitch.tv/sypheron/v/43230866
VOD van mijn kant: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/43251810
[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 10-02-2016 20:35 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Geen geluid van jou Timmy of ligt dat aan mij?PCBaas schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:33:
[...]
Die eerste game was inderdaad heel spannend, maar de tweede game was ook super close! Zelf had ik al gezien dat je van plan was het te gaan streamen, dus ik heb ook m'n game opgenomen zodat iedereen het ook van de andere kant kan bekijken (geen cam want astie wil m'n kop niet zien).
VOD van Sypheron: http://www.twitch.tv/sypheron/v/43230866
VOD van mijn kant: http://www.twitch.tv/ktimmy/v/43251810
Nee geen geluid want ik ben flink verkouden en dan had je toch alleen maar wat gemurmer + gesnotter gehoord.
Had mijn mic ook gemute, ofja op push to talk staan. Maar aangezien er niemand in channel was heeft het ook niet veel zin om in mijzelf te gaan mompelen
De finale hoeft de winnaar van de verliezersbracket niet twee maal te winnen. Hij/zij moet echter in de finale 2x met de eerst gekozen class winnen.SeamusXanthus schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:44:
Ah okay dat is wel logischer inderdaad.
Zojuist van RudiA gewonnen, waren snelle games 
[ Voor 38% gewijzigd door An1mA op 11-02-2016 00:29 ]
Ik zal hem ff waarschuwen dat je een berichtje gestuurd heb. Hij is vrij nieuw hier op tweakers.Findail schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:46:
FlamingLion (basiscool99 in HS), wanneer kan jij spelen? Ik had je een DM gestuurd hier maar misschien zag je die niet.
Hij geeft aan dat hij vanavond vanaf 19:00 uur kan spelen
[ Voor 6% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 11-02-2016 11:24 ]
19:00 is goed, ik zal online zijn!
Match tussen Findail (Parcival in HS) en FlamingLion (basiscool99 in HS) om 19:00 dus.
Match tussen Findail (Parcival in HS) en FlamingLion (basiscool99 in HS) om 19:00 dus.
[ Voor 56% gewijzigd door Findail op 11-02-2016 12:26 ]
Hey, als ik OBS gebruik om op te nemen loopt het beeld van de opname vast na 1 minuut maar het geluid gaat wel verder met opnemen.An1mA schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 23:44:
Zojuist van RudiA gewonnen, waren snelle games
[video]
Heb jij dit ooit gehad?
Wat heb je nog meer openstaan als je aan het opnemen bent. Ik heb dit ook gehad en sluit tegenwoordig alles af en gebruik alleen OBS, de game en webcam. anders loopt het vaak vast.astie schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:30:
[...]
Hey, als ik OBS gebruik om op te nemen loopt het beeld van de opname vast na 1 minuut maar het geluid gaat wel verder met opnemen.
Heb jij dit ooit gehad?
De 'losers round' gaat nog niet erg snel lijkt het. Wat zijn de timeframes hiervoor, met dit tempo gaat er een enorm verschil komen tussen winner en loser bracket.
Aquine had het al geplaats maar ik heb zojuist gespeeld tegen hem, mijn derde 3-0 overwinning op een rij. Het zit mij erg mee dit toernooi.
De losers bracket loopt een ronde achter op de winnersbracket dus ze hebben nog de tijd.SeamusXanthus schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:31:
De 'losers round' gaat nog niet erg snel lijkt het. Wat zijn de timeframes hiervoor, met dit tempo gaat er een enorm verschil komen tussen winner en loser bracket.
[ Voor 57% gewijzigd door separhim op 11-02-2016 15:32 ]
Alle tijdframes staan netjes en goed uitgewerkt in de eerste post, moet je daar eens een kijkje nemenSeamusXanthus schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:31:
Oh ja ik zie het
, het gaat inderdaad aardig oplopen dat verschil, meer dan twee weken

Dit is geen probleem. Ze hebben t/m morgen om de 1e en 2e ronde te spelen. Dit komt omdat er vanuit de 2e winnaarsronde verliezers in de 2e ronde van de verliezersronde komen. Dat betekend dat de verliezersronde op dit moment altijd een ronde achterloopt.SeamusXanthus schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:31:
In de TS staat een overzicht met de speeldata. Hierin is onderscheid gemaakt tussen winnaars- en verliezersronde.
Nog nooit, gebruik je wel de normale versie van OBS en niet toevallig een andere versie die verre van stabiel is?astie schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:30:
[...]
Hey, als ik OBS gebruik om op te nemen loopt het beeld van de opname vast na 1 minuut maar het geluid gaat wel verder met opnemen.
Heb jij dit ooit gehad?
OBS Classic 0.657An1mA schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:17:
[...]
Nog nooit, gebruik je wel de normale versie van OBS en niet toevallig een andere versie die verre van stabiel is?
Spotify, Chrome, Hearthstone Deck Tracker, Hearthstone en OBS. Meer nietGrumpyGamerDad schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:07:
[...]
Wat heb je nog meer openstaan als je aan het opnemen bent. Ik heb dit ook gehad en sluit tegenwoordig alles af en gebruik alleen OBS, de game en webcam. anders loopt het vaak vast.
[ Voor 25% gewijzigd door Astie op 11-02-2016 16:24 ]
stephans en ik doen rond 19:30 onze wedstrijd in loser bracket.
ik zou spotify en chrome uitzettenastie schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:23:
[...]
OBS Classic 0.657
[...]
Spotify, Chrome, Hearthstone Deck Tracker, Hearthstone en OBS. Meer niet
Kasai (markjuh) en ik (Nearne) spelen vanavond om 20:30 onze match.
Morgenavond ga ik (KoningTimmy#2519) m'n match spelen vs Nieuwevolger (Felixmek#2564) voor een plaats in de kwartfinale, waarschijnlijk ergens rond 20:00 uur.
3-0 veloren. Twee spannende wedstrijden iig. Leuke games, maar ik kon nergens echt op gang komen.
2-3 tegen FlamingLion (basiscool99 in HS) verloren, waren vond ik echt spannende potten, duurde bijna een uur.
Ik speel zo mijn match tegen qpunk
Volgens mij was hij vanaf 20.30 beschikbaar.
Volgens mij was hij vanaf 20.30 beschikbaar.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Maak daar maar rond half 10 van aangezien ik nog op het werk ben danPCBaas schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 19:30:
Morgenavond ga ik (KoningTimmy#2519) m'n match spelen vs Nieuwevolger (Felixmek#2564) voor een plaats in de kwartfinale, waarschijnlijk ergens rond 20:00 uur.
Ik en basiscool spelen dinsdagavond 20.30 onze match, mag dat nog?
[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 11-02-2016 20:20 ]
Something under the bed is drooling
Anoniem: 732499
Ik heb magicstar eergisteren toegevoegd op hearthstone maar deze persoon is nog niet online geweest. Ik wil graag onze pot spelen en hoop dat je via het forum reageert zodat we een tijd kunnen afspreken.
Net verloren met 3-2 van Qpunk.
Het waren leuke matches maar uiteindelijk heeft de Unstable Portal de match beslist(Turn 4 Obsidian Destroyer)maar voor de rest ging het redelijk gelijk op.
Het waren leuke matches maar uiteindelijk heeft de Unstable Portal de match beslist(Turn 4 Obsidian Destroyer)maar voor de rest ging het redelijk gelijk op.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Net match tegen Kasai gespeeld. Begon wat later door computerproblemen aan mijn kant. Drie leuke potjes. 3-0 gewonnen met Mage. Druid en Priest tegen zijn Hunter, Hunter en Druid. Ik had de draw erg mee, want had steeds alle antwoorden, zoals een topdeck shadow word: death tegen zijn net opgerichte 5-10 boom, waardoor ik met een afgeprijsde force of nature kon afronden. Ik hoop niet dat Kasai zich al te rot voelt, als het kwartje net anders valt kan het een heel andere score zijn. Gg in elk geval. Nu door naar de volgende ronde!
[ Voor 1% gewijzigd door cmbijpost op 11-02-2016 21:43 . Reden: wilde nog even een goed woordje aan mijn tegenstander richten ]
Eigenlijk is de derde ronde tot maandag. Wanneer er 1 pot niet op tijd wordt gespeeld gaat het snowballen... Probeer het even voor dinsdag te doen als het kan. Is dat echt niet mogelijk dan is het niet anders.Mauz1978 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:19:
Ik en basiscool spelen dinsdagavond 20.30 onze match, mag dat nog?
Mn tegenstander kan voor dinsdag alleen op zaterdag wat voor mij weer lastig is. Alle andere dagen kan ik wel, maar hij niet. Dinsdag is de eerste dag waarop hij dan kan, dus tja. 1 dagje maakt toch niet uitRoyy90 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:39:
[...]
Eigenlijk is de derde ronde tot maandag. Wanneer er 1 pot niet op tijd wordt gespeeld gaat het snowballen... Probeer het even voor dinsdag te doen als het kan. Is dat echt niet mogelijk dan is het niet anders.
Something under the bed is drooling
Als het echt niet anders is dan is het niet anders. Probeer dan wel dat de winnaar binnen 2 dagen de 4e ronde speelt zodat het weer allemaal op schema is.
Sorry dat ik gelijk weg ging. Je speelde goed en had leuke deckscmbijpost schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 21:41:
Net match tegen Kasai gespeeld. Begon wat later door computerproblemen aan mijn kant. Drie leuke potjes. 3-0 gewonnen met Mage. Druid en Priest tegen zijn Hunter, Hunter en Druid. Ik had de draw erg mee, want had steeds alle antwoorden, zoals een topdeck shadow word: death tegen zijn net opgerichte 5-10 boom, waardoor ik met een afgeprijsde force of nature kon afronden. Ik hoop niet dat Kasai zich al te rot voelt, als het kwartje net anders valt kan het een heel andere score zijn. Gg in elk geval. Nu door naar de volgende ronde!
Succes in de rest van het toernooi!
Atlas#22744
Ja de 3-0 is wel een iets vertekend beeld met de eerste 2 rondes dicht op elkaar (vooral match 2 waar ik bijna door mijn kaarten heen was, en met mijn laatste treat de match kon beslissen). 3e ronde nog een enorme misplay gemaakt met mn hunter... heb precies lethal als ik het goed uitspeel, vergeet ik even mijn Kill Command te gebruiken voordat ik mn beast opoffer... Gelukkig nog kunnen afmaken met top decken maar het is niet ideaal... ggz!majoh schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:09:
3-0 veloren. Twee spannende wedstrijden iig. Leuke games, maar ik kon nergens echt op gang komen.
Over de volgende ronde. Er wordt nog gewacht op Aero en Coeno, maar beiden hebben de vorige match ook al verstek laten gaan (forfeit wins voor de tegenstanders). Hierdoor kan Chozx ook zn match niet plannen waardoor er ook geen tegenstander bekend is voor mij
Als FlamingLion de brawl wint zou hij binnen 2 dagen de volgende ronde spelen.Royy90 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:16:
Als het echt niet anders is dan is het niet anders. Probeer dan wel dat de winnaar binnen 2 dagen de 4e ronde speelt zodat het weer allemaal op schema is.
Helaas topic niet gezien en volg de HS topic blijkbaar niet meer, doe de volgende wel mee en zal deze wel volgen
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
@bruteswine, ik hoor net dat jullie een afspraak hadden om te spelen. Kan je voor 18:00 online komen zodat JopDerks met je de match kan spelen? Hij kan tot max 18:00 beginnen. Hij vertelde me dat je nog steeds niet online bent en hij heeft ook andere plannen nog vanavond.
MurphyLee#2626 en NjitRam#2756 spelen jullie vanavond nog?
Ik ga zo direct tegen Jeespar#2890 spelen
edit: en heb inmiddels gewonnen met 3-1.
Eerste potjes episch warlock mirror, daarna wat vlakkere potjes die steeds duidelijk één kant op gingen.
Dieptepunt voor Jeespar was unlucky Reno kwijt raken aan een Soulfire terwijl hij een hand van 8 hand. Met druid was het toen vrij eenvoudig voor mij om lethal te produceren.
Bedankt voor het spelen Jeespar, was leuk!
edit: en heb inmiddels gewonnen met 3-1.
Eerste potjes episch warlock mirror, daarna wat vlakkere potjes die steeds duidelijk één kant op gingen.
Dieptepunt voor Jeespar was unlucky Reno kwijt raken aan een Soulfire terwijl hij een hand van 8 hand. Met druid was het toen vrij eenvoudig voor mij om lethal te produceren.
Bedankt voor het spelen Jeespar, was leuk!
[ Voor 81% gewijzigd door SeamusXanthus op 12-02-2016 21:05 ]
Zojuist met 1-3 van Tjeerd gewonnen. Vanuit mijn optiek leuke potten met een spannende Reno-Reno mirror.
Tjeerd gaf achteraf aan verkeerd gezien te hebben dat hij in een mirror zat waardoor hij bij de mulligan de game al vergooide. Geen toeschouwers gezien helaas.
Tjeerd gaf achteraf aan verkeerd gezien te hebben dat hij in een mirror zat waardoor hij bij de mulligan de game al vergooide. Geen toeschouwers gezien helaas.
Het begint nu.PCBaas schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 19:30:
EDIT:
Ik zit hier nog steeds te trillen/zweten van deze match, echt niet normaal. Van een 0-2 achterstand net een gekke reverse sweep gemaakt waarbij ik alles als een god pakte vs z'n Druid. VOD komt over ongeveer 10 min. zodra de delay klaar is.
EDIT2:
http://www.twitch.tv/ktimmy/v/44146718
[ Voor 34% gewijzigd door PCBaas op 12-02-2016 22:00 ]
Vod nog niet gezien.PCBaas schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:03:
[...]
Het begint nu.
EDIT:
Ik zit hier nog steeds te trillen/zweten van deze match, echt niet normaal. Van een 0-2 achterstand net een gekke reverse sweep gemaakt waarbij ik alles als een god pakte vs z'n Druid. VOD komt over ongeveer 10 min. zodra de delay klaar is.
EDIT2:
Laatste tijd ook vaak met Druid verloren. Met Druid is het nu bij mij hit or miss. Als ik kan rampen en heb een redelijke board, win je meestal wel. Maar als je geen ramp trekt en combo moet gaan gebruiken om te clearen, dan weet je al hoe laat het is.
Zit er serieus om te denken om een vervanger voor Druid in mijn lineup te passen. Alleen het is te goed tegen control en renodecks.
Hoewel dat geen probleem moet worden voor mij, is het wel een beetje hypocriet. Je wijst net iemand op om binnen 3 dagen te spelen, terwijl dat bij je eigen match ook niet luktRoyy90 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:09:
Kleine update: Ik en RoricNorman spelen morgenavond onze 3e ronde tegen 22:30
@An1mA de winnaar speelt dan binnen twee dagen tegen jou.
[ Voor 21% gewijzigd door An1mA op 12-02-2016 22:53 ]
Tegen je mage kon ik heel de tijd geen combo trekken, tegen je rogue wasik kansloos maar die wombo combo zag ik niet aankomen. Dacht dat ik de game had en dat je de bord ging clearen, tot innervate kwam... Gefeliciteerd! Baalde al dat de games nog uiteindelijk zo lang door gingen omdat iemand op mn wachtte haha.PCBaas schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:03:
[...]
Het begint nu.
EDIT:
EDIT2:
Zei toch, als het niet Anders is dan is het niet anders. Plus het gaat niet snowballen nu hahaAn1mA schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:32:
[...]
Vod nog niet gezien.
Laatste tijd ook vaak met Druid verloren. Met Druid is het nu bij mij hit or miss. Als ik kan rampen en heb een redelijke board, win je meestal wel. Maar als je geen ramp trekt en combo moet gaan gebruiken om te clearen, dan weet je al hoe laat het is.
Zit er serieus om te denken om een vervanger voor Druid in mijn lineup te passen. Alleen het is te goed tegen control en renodecks.
[...]
Hoewel dat geen probleem moet worden voor mij, is het wel een beetje hypocriet. Je wijst net iemand op om binnen 3 dagen te spelen, terwijl dat bij je eigen match ook niet luktAch ja, klagen omdat je kunt klagen.
Ik heb eigenlijk hetzelfde. Daarnaast vind ik Druid niet echt leuk spelen omdat je zo afhankelijk bent van die combo. Je weet dat hij eraan zit te komen maar je kan er niet altijd iets tegen doen.An1mA schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:32:
[...]
Is helaas uitgesteld!Sypheron schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:51:
MurphyLee#2626 en NjitRam#2756 spelen jullie vanavond nog?
Lijken elkaar net mis te lopen.
Zondag hebben we afgesproken. Maar dat is dan ook de laatste kans. Ben zelf best veel online al zeg ik het zelf.
Speelt de winnaar dan tegen jouw?
Ik heb je volgens mij al in mijn friends list
Edit: ik zie het al! De ronde daarna pas! We lopen achter
Edit 2: daarom gaat blizzard de combo ook volledig of deels nerven! Is maar goed ook vind ik. Enige winst kans wordt druid nu ontnomen!
[ Voor 18% gewijzigd door murphylee op 13-02-2016 07:40 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Haha ik moet nu 4 matches wachten, zie jullie volgende week wel.
En ik snap niet waarom dat savage roaf gewoon geen attack aan je hero geeft, denk dat het al een heel groot verschil maakt (misschien al wel te groot).
En ik snap niet waarom dat savage roaf gewoon geen attack aan je hero geeft, denk dat het al een heel groot verschil maakt (misschien al wel te groot).
De match tussen Bruteswine en mijzelf begint om 16:30, excuses voor het late bericht maar we hebben eht zojuist besloten.
Rimking ik hoor graag wanneer je tijd hebt om onze match te spelen. Ik heb je toegevoegd op battle net maar heb je nog niet online gezien.. Ik ben zelf morgenavond (vanaf 8 uur) en maandagavond (vanaf 6 uur) beschikbaar om de match te spelen.
Zojuist terecht verloren van RoricNorman. Waren allemaal control potjes maar ik had op het eind helaas geen antwoord tegen zijn priest. Leuke potjes en gefeliciteerd RoricNorman!
waren erg leuke potjes, had toch het idee dat je de verkeerde kaarten drawde in het laatste potje waardoor je niet echt van mijn kaarten af kon komen.
maandagavond om 23:00 spelen an1ma en ik tegen elkaar
maandagavond om 23:00 spelen an1ma en ik tegen elkaar
Het wil nog niet echt vlotten met de match tussen mij en Bekse. Na hem op zondag 7 feb een bericht te hebben gestuurd wanneer hij kon spelen kreeg ik dinsdag een antwoord dat hij hopelijk woensdagavond kon spelen, anders donderdag. Nu was ik woensdag- en donderdagavond weg dus gaf hij aan dat het dan vrijdag werd, maar zonder tijd in het bericht. Vrijdag de hele avond mijn battle.net online gezet maar wel even AFK geweest om wat series met mijn vriendin te krijgen. Daar zag ik dat hij wel online is geweest, maar geen bericht heeft achtergelaten. Gisteren ook grote delen van de avond online geweest, maar Bekse helaas niet gezien (1 day offline). Nu zie ik deze ochtend dat hij 2 uur geleden online is geweest, maar toen lag ik nog te slapen.
@Bekse: wanneer spreken we nu af? Kun jij vanavond? Overdag heb ik bezoek maar vanavond vanaf 19.00 kan ik wel.
@Bekse: wanneer spreken we nu af? Kun jij vanavond? Overdag heb ik bezoek maar vanavond vanaf 19.00 kan ik wel.
Vanavond moet lukken. Wat later op de avond rond half negen.
Top, zorg ik dat ik 20.30 online ben.Bekse schreef op zondag 14 februari 2016 @ 11:41:
Vanavond moet lukken. Wat later op de avond rond half negen.
1lau; graag even reageren op de berichten zodat we een tijd kunnen afspreken. Het weekend is bijna voorbij intussen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Rond een uur of half 8 speel ik tegen Mooyini.
Specs zijn uiteraard welkom.
Mooyini#2181 vs MurphyLee#2626
Wij zijn net begonnen.
Uitslag:
1 - 3
Specs zijn uiteraard welkom.
Mooyini#2181 vs MurphyLee#2626
Wij zijn net begonnen.
Uitslag:
1 - 3
[ Voor 18% gewijzigd door murphylee op 14-02-2016 22:01 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Mijn excuses, als het goed gaat dan beginnen we ons partij rond 21:00Tektoon schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:29:
1lau; graag even reageren op de berichten zodat we een tijd kunnen afspreken. Het weekend is bijna voorbij intussen.
Roemloos tenonder met 3-0 tegen qpunk,
Veel succes in de volgende ronde!
[ Voor 11% gewijzigd door 1lau op 14-02-2016 21:47 ]
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Thanks & no problemos, we hebben elkaar uiteindelijk gevonden.
Was vlot potje. Toen je in game 1 op turn 3 een Grizzly speelde had ik al min of meer door dat je geen standaard decks zou spelen. (Wat het trouwens niet makkelijker maakt om te voorspellen wat er gaat komen). Tot de volgende!
Was vlot potje. Toen je in game 1 op turn 3 een Grizzly speelde had ik al min of meer door dat je geen standaard decks zou spelen. (Wat het trouwens niet makkelijker maakt om te voorspellen wat er gaat komen). Tot de volgende!
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Rimking en ik spelen onze 4e ronde vanavond. Tijdstip nog niet bekend maar vanaf een uur of 7, laat het nog wel even weten voor mogelijke spectators.
Bekse heeft 3-1 gewonnen. Zal zijn decks niet verklappen maar er zaten wel leuke games bij. Succes in de rest van het toernooi!Bekse schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:43:
Vicarious en ik gaan zo beginnen.
Chozx en ik (Apeman) spelen onze game morgen rond 21.00
Dank je, waren leuke potten!Vicarious schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:22:
[...]
Bekse heeft 3-1 gewonnen. Zal zijn decks niet verklappen maar er zaten wel leuke games bij. Succes in de rest van het toernooi!
Darkmier en ik spelen vanavond onze match rond 20.30
Rimking heeft laten weten vanavond niet te kunnen spelen, wij willen onze 4e ronde match daarom verplaatsen naar morgenavond. Ik heb daar op zich geen probleem mee. Is het voor de organisatie een probleem dat we onze match een dag later spelen?
SeamusXZ en ik spelen zometeen.
@Rabbiej, maakt niet uit, gewoon zorgen dan je dat de volgende ronde weer gelijk trekt.
@Rabbiej, maakt niet uit, gewoon zorgen dan je dat de volgende ronde weer gelijk trekt.
Zo, ik lig uit het toernooi haha. Waren mooie potjes en gefeliciteerd SeamusXZ.
Nog even me rng tableforumflip hier doen hoor;
laatste pot, zijn flamewalker raakt 2x mijn boom uit 4 targets (met 2hp)
zijn flamecannon raakt mijn molten tevens 4 targets(met 5 hp)
Op het eind heb ik me hele board vol, hij moet 1 flamewalker hit raken op me face, wat natuurlijk ook gebeurd.
Reno Jackson was overig die match met Healbot aan het dineren volgens mij
Al met al waren het leuke potjes maar die laatste waren paar bijzondere rng uitkomsten
dat zal Seamus ook wel bevestigen haha. Maargoed geen enkel excuus natuurlijk, Gefeliciteerd Seamus!!
Op het eind heb ik me hele board vol, hij moet 1 flamewalker hit raken op me face, wat natuurlijk ook gebeurd.
Reno Jackson was overig die match met Healbot aan het dineren volgens mij
Al met al waren het leuke potjes maar die laatste waren paar bijzondere rng uitkomsten
[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 15-02-2016 21:02 ]
Niet alleen de Flamecannon op je molten, maar ook alle 3 de arcane missiles 
GG beiden.
GG beiden.
Haha ja dat ook nogSypheron schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:03:
Niet alleen de Flamecannon op je molten, maar ook alle 3 de arcane missiles
GG beiden.
Zo dat waren een paar intense potjes zeg! Ik sta inmiddels op 4500 ranked/arena wins, maar dit was toch wel top 10 lucky hoe ik die vanuit verloren positie kon winnen. Had al bijna concede gedaan.
Bedankt voor het organiseren Royy90!
Bedankt voor het organiseren Royy90!
De RNG zat je zeker niet mee. Die flamewalker op de Dr. Boom en de laatste beurt was echt dikke pech. Geen twijfel over dat.Royy90 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:00:
Zo, ik lig uit het toernooi haha. Waren mooie potjes en gefeliciteerd SeamusXZ.
Al met al waren het leuke potjes maar die laatste waren paar bijzondere rng uitkomstendat zal Seamus ook wel bevestigen haha. Maargoed geen enkel excuus natuurlijk, Gefeliciteerd Seamus!!
Maar als ik even kritisch mag zijn: je hebt het jezelf een beetje aangedaan. Je had die laatste game stevig in handen en dan ga je heel passief en afwachtend spelen zodat Seamus terug in de game kan komen. Zelfs op het moment dat hij drie fireballs maakt met zijn antonidas bleef je geduldig afwachten, terwijl die drie fireballs je kunnen afmaken. Waarom drop je die beurt gewoon je BGH niet en de beurt erachter Brann. Dan kan je nog winnen, want dan verplicht je Seamus te reageren door lethal op het bord te leggen. Nu gaf je hem het initiatief.
Ik heb makkelijk praten langs de zijlijn, maar neem dit ook even mee samen met de slechte RNG, want je had zelfs met de slechte RNG die game kunnen winnen door agressiever te spelen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Bedankt voor je feedback, ik speelde hele match om flamestrike heen. Had hij die gehad dan had ik 0 kansDarthDavy schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:05:
[...]
De RNG zat je zeker niet mee. Die flamewalker op de Dr. Boom en de laatste beurt was echt dikke pech. Geen twijfel over dat.
Maar als ik even kritisch mag zijn: je hebt jezelf een beetje aangedaan. Je had die laatste game stevig in handen en dan ga je heel passief en afwachtend spelen zodat Seamus terug in de game kan komen. Zelfs op het moment dat hij drie fireballs maakt met zijn antonidas bleef je geduldig afwachten, terwijl die drie fireballs je kunnen afmaken. Waarom drop je die beurt gewoon je BGH niet en de beurt erachter Brann. Dan kan je nog kunnen winnen, want dan verplicht je Seamus te reageren door lethal op het bord te leggen. Nu gaf je hem het initiatief.
Ik heb makkelijk langs de zijlijn, maar neem dit ook even mee samen met de slechte RNG, want je had zelfs met de slechte RNG die game kunnen winnen door agressiever te spelen.
Kan nog steeds niet geloven dat je nul healing had ook. Echt 6 kaarten of zo hadden je gered en die zaten allemaal onderaan blijkbaar. Toen je Brann speelde dacht ik al, oh jee daar komt de healbot.
An1ma was een stukje te sterk voor mij dus ik ga door naar de losers bracket
Good Game! Waren leuke potjes, kudos voor het niet spelen van SecretDinRoricNormannum schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 00:00:
An1ma was een stukje te sterk voor mij dus ik ga door naar de losers bracket
Line-up
An1mA: Druid, Mage en Warlock
Roricnorman: Paladin, Warlock en Warrior
Ik had deze match een keer Paladin niet gebant, maar Druid en hij wel mijn Paladin. Mijn Warlock en Freezemage waren niet zo goed tegen Druid in de lineup. Direct na mijn picks en ban, had ik gelijk spijt. Wou liever zijn Warrior bannen en mijn Freezemage inruilen voor mijn Patronwarrior.
Patrionwarrior heeft geen echte slechte matchup tegen SecretDin, Zoolock en Druid. Tenminste ik ging er vanuit dat hij die line-up zou spelen, maar dat was niet het geval.
MEDEDELING
Helaas heeft FrostyFeet de toernooiregels overtreden en hebben Royy90 en ik hieraan consequenties moeten verbinden.
FrostyFeet is vergeten om zijn wedstrijd tegen Joene335#2377 aan te kondigen. Dit is tegen de regels maar niet onoverkomelijk. Echter heeft FrostyFeet daarna wel gespectate bij de wedstrijd VileTung#2842 - Risp#2292 waaruit zijn volgende tegenstander zou voortkomen.
Door de combinatie van deze twee acties heeft FrostyFeet een dermate voordeel gekregen in de vorm van voorkennis dat Roy en ik een passende consequentie hebben bedacht, namelijk:
Risp#2292 mag 3 classes kiezen in plaats van de voorgeschreven 4 classes. Hierdoor kan FrostyFeet geen ban toepassen. Echter moeten wel de classes in volgorde genoemd worden zoals in de regels is beschreven. Risp mag hierna wel een class bannen.
Royy90 en ik hebben lang nagedacht wat we hiermee moesten. Waarschuwen vonden we te mild maar grote voordelen voor Risp in de vorm van een voorsprong te zwaar. De middenweg heeft geleid tot deze consequentie.
Royy90 en ik zijn niet blij dat we dit hebben moeten doen in een vriendschappelijk toernooi.
Wij zullen per incident de consequentie bepalen dus deze consequentie is niet passend voor elk volgend incident.
GAME ON
Helaas heeft FrostyFeet de toernooiregels overtreden en hebben Royy90 en ik hieraan consequenties moeten verbinden.
FrostyFeet is vergeten om zijn wedstrijd tegen Joene335#2377 aan te kondigen. Dit is tegen de regels maar niet onoverkomelijk. Echter heeft FrostyFeet daarna wel gespectate bij de wedstrijd VileTung#2842 - Risp#2292 waaruit zijn volgende tegenstander zou voortkomen.
Door de combinatie van deze twee acties heeft FrostyFeet een dermate voordeel gekregen in de vorm van voorkennis dat Roy en ik een passende consequentie hebben bedacht, namelijk:
Risp#2292 mag 3 classes kiezen in plaats van de voorgeschreven 4 classes. Hierdoor kan FrostyFeet geen ban toepassen. Echter moeten wel de classes in volgorde genoemd worden zoals in de regels is beschreven. Risp mag hierna wel een class bannen.
Royy90 en ik hebben lang nagedacht wat we hiermee moesten. Waarschuwen vonden we te mild maar grote voordelen voor Risp in de vorm van een voorsprong te zwaar. De middenweg heeft geleid tot deze consequentie.
Royy90 en ik zijn niet blij dat we dit hebben moeten doen in een vriendschappelijk toernooi.
Wij zullen per incident de consequentie bepalen dus deze consequentie is niet passend voor elk volgend incident.
GAME ON

Bedankt Astie en Royy90 voor de oplossing. Zoals ik al aangaf ging het me vooral om het principe dat je wel bij je komende tegenstander gaat spectaten maar dan niet je eigen match aankondigt, beetje kinderachtig.
Inmiddels heb ik nog niks van FrostyFeet gehoord wanneer we onze match kunnen spelen. Zijn vorige match liep al 1 dag uit waardoor we nu krap in de tijd zitten (eigenlijk zijn we al te laat) . Ik heb al via PM en battle.net wat berichten gestuurd maar nog geen reactie. Dus Frosty mocht je meelezen ik hoop dat je vanavond tijd hebt.
Inmiddels heb ik nog niks van FrostyFeet gehoord wanneer we onze match kunnen spelen. Zijn vorige match liep al 1 dag uit waardoor we nu krap in de tijd zitten (eigenlijk zijn we al te laat) . Ik heb al via PM en battle.net wat berichten gestuurd maar nog geen reactie. Dus Frosty mocht je meelezen ik hoop dat je vanavond tijd hebt.
MurphyLee en ik gaan een poging doen om onze wedstrijd in de avond te spelen rond een uurtje of 11 deze ronde. Mocht dat niet lukken dan zal het vrijdag worden (een dag later helaas) omdat we geen andere mogelijkheid hebben wegens werk beiden om eerder te spelen.
Zodra we exact weten welk moment zullen we dit nog even laten weten.
Zodra we exact weten welk moment zullen we dit nog even laten weten.
over een paar minuutjes zal de wedstrijd tussen mij en mauz beginnen.
mocht je er niet bij zijn om te kijken komt er ook een filmpje op youtube, deze zal wel wat later op het forum geplaatst worden wegens renderen en uploaden
.
veel kijk plezier in spactate mode of op youtube.
mocht je er niet bij zijn om te kijken komt er ook een filmpje op youtube, deze zal wel wat later op het forum geplaatst worden wegens renderen en uploaden
veel kijk plezier in spactate mode of op youtube.
Chozx en ik beginnen zometeen, zodra Chozx decks mag kiezen, bij de friendly challenge staat bij alles een kruisje
Dit topic is gesloten.