Razer 50% korting (op alles) - Januari 2017 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 23:33
Volgens mij komt alles uit Duitsland, niet Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-07 12:04
Sneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:42:
Volgens mij komt alles uit Duitsland, niet Ierland.
Beter, betekent dit dat er dus een mogelijkheid is dat morgen bestelde artikelen al binnen zijn? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-07 11:49
Zover als ik begrepen heb duurt het sowieso 48 uur dan. Dat is tenminste normaal als ik me fietsonderdelen uit het buitenland haal. (bike-components verstuurd met DHL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

werkt bij jullie de tracandtrace code al?

laat maar. ze werken al..

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 15-01-2016 22:02 . Reden: vraag is overbodig geworden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
Mijn Track&Trace code werkt, en hij geeft aan dat mijn Blackwidow zich momenteel in Utrecht bevindt, dus ik denk dat ik hem morgen wel binnen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:14
Pandawan schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:10:
Mijn Track&Trace code werkt, en hij heeft aan dat mijn Blackwidow zich momenteel in Utrecht bevindt, dus ik denk dat ik hem morgen wel binnen heb!
In Utrecht? Dan zit het warenhuis in Nederland? :o Had erop gegoogled en sommigen zeiden inderdaad Nederland... Ik hoop het, mijn T&T werkt in ieder geval nog niet :(

Edit: vanuit de Razer order status op de T&T code klikken geeft me wel een werkende code, de oude tracking pagina refreshen niet. Misschien dus even vanuit je orderstatus proberen als het niet werkt!

Misschien hierachter even je code gooien: http://www.dhl-tracknet.n...A100/NL/?type=U&zoekVeld= of op de link drukken en voor DHL TrackNet Benelux kiezen i.p.v. Express Services!

[ Voor 32% gewijzigd door iFlames op 15-01-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Ook mijn Blackwidow Chroma Stealth is momenteel in Utrecht.
Leuk meegenomen deze actie, nadat ik thee over mijn vorige blackwidow gooide is hij niet meer de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy15
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:20
De mijne is nu onderweg naar Eindhoven, misschien morgen al binnen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 22-07 23:26

mark-k

AKA markkNL

Altijd leuk als een pakketje via DHL verzonden wordt. Gaat altijd via een noordelijker gelegen sorteerlocatie naar een sorteerdepot dat zuidelijker ligt. Pakje komt dus elke keer bijna langs mijn huis, ligt een tijdje op 5km afstand, en wordt dan pas echt bezorgd. Best frustrerend soms als je ergens op wacht en je ziet dat je pakketje zojuist voorbij gereden is.

Wel mooi dat waarschijnlijk morgen mijn muis geleverd wordt, ik word inmiddels echt helemaal gek van het hoge gepiep dat uit mijn G500 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-07 18:31
Bij mij komt ie uit Utrecht en is nu op DHL Eindhoven (bij mij in de buurt). Dus verwacht m eigenlijk morgen al wel :D

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:40
Dat gaat inderdaad erg snel, ik verwachte en bestelling pas ergens volgende week vanuit de UK/US oid.

Pakket gaat vannacht van Utrecht naar Alkmaar, hopelijk morgen bezorgen?!
Als dat echt zo is dan vind ik de deal helemaal super oOo

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:02
Met de 50% promo code heb ik een Razer DeathStalker Chroma en een Razer Diamondback Collector's Edition kunnen bemachtigen. Zijn inderdaad ook verstuurd en onderweg van Utrecht naar Amersfoort.
Zover ik weet levert DHL niet in het weekend dus maandag/dinsdag zal ik het wel ontvangen.
Baal er wel van dat ik de Mamba wireless niet heb kunnen bemachtigen met een BlackWidow. Eerst de een en toen de ander out-of-stock. Moest helaas een keer extra inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Ongelooflijk dat ze €11,40 vragen voor verzending en het dan uit Nederland komt. Op het verzenden wordt de winst gemaakt lijkt wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
gertjanw1993 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 07:06:
Ongelooflijk dat ze €11,40 vragen voor verzending en het dan uit Nederland komt. Op het verzenden wordt de winst gemaakt lijkt wel....
Volgens mij is de verzending boven de 50 euro gratis niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
maniac2003 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 00:40:
Met de 50% promo code heb ik een Razer DeathStalker Chroma en een Razer Diamondback Collector's Edition kunnen bemachtigen. Zijn inderdaad ook verstuurd en onderweg van Utrecht naar Amersfoort.
Zover ik weet levert DHL niet in het weekend dus maandag/dinsdag zal ik het wel ontvangen.
DHL bezorgt ook op zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Bartosy schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 07:29:
[...]

Volgens mij is de verzending boven de 50 euro gratis niet ?
Deronder blijft toch belachelijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-07 20:01
gertjanw1993 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:39:
[...]

Deronder blijft toch belachelijk?!
Dan bestel je er toch lekker niet 8)7 . DHL vervoert ook niet voor niets natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Neyluzz schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:40:
[...]

Dan bestel je er toch lekker niet 8)7 . DHL vervoert ook niet voor niets natuurlijk ;)
Bestellingen uit Duitsland betaal ik €4,95... Ik heb het geaccepteerd voor deze keer, omdat het met de korting op hetzelfde bedrag kwam, maar ik vind het wel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:00
Pakketje is bij de lokale DHL vestiging, maar ik betwijfel of ze vandaag gaan bezorgen. Meestal zijn de chauffeurs al rond 8 uur onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Die kans is best nog wel aanwezig hoor. Vaak zit er een vertraging in de verwerking van de statusupdates dus het kan zomaar zijn dat de pakketboer gewoon onderweg is. Zou overigens wel mooi zijn, kan niet wachten om m'n eerste mechanische toetsenbord te proberen. Het zal wel een verademing zijn t.o.v. m'n rubber dome toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olijf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-07 22:05
Jeej gelukt om een BlackWidow ultimate stealth te bestellen... Wilde eigenlijk de gewone maar bleek al terwijl ik zat te refreshen uitverkocht te zijn.

Wanneer is de volgende sale? Dan ga ik voor mijn muis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
Heeft iemand al een pakketje mogen ontvangen? anders vrees ik dat ze maandag pas bezorgd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
bij mij staat er dat die nog aan het sorteren is. Ben bang dat het pas maandag wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:14
De mijne is gesorteerd op een vestiging 2km hier vandaan... Ik zou hem zelfs willen ophalen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07 17:06
Wel apart, want op de website van DHL staat dat ze Express-bestellingen op zaterdag bezorgen. Sorteren kost schijnbaar toch veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
Net eventjes gebeld, Ze geven aan dat de afzender (razer dus) het had moeten aangeven als ze de pakketen vandaag bezorgd zou willen hebben.
Het wordt dus helaas nog 2 daagjes wachten! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Mehh dat is jammer! Zit ik voor niets de hele ochtend te wachten...

EDIT
Ook even gebeld: Het is verzonden met de zakelijke pakketdienst en zal dus worden aangeboden tussen 8 en 5 op doordeweekse dagen.

[ Voor 51% gewijzigd door Mister_GJ op 16-01-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Ziet er naar uit dat we tot maandag moeten wachten door de verzendkeuze van Razer.
Olafvdkruk schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:12:
Jeej gelukt om een BlackWidow ultimate stealth te bestellen... Wilde eigenlijk de gewone maar bleek al terwijl ik zat te refreshen uitverkocht te zijn.

Wanneer is de volgende sale? Dan ga ik voor mijn muis!
Waarom zou je een gewone willen? Wil je anders ruilen ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olijf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-07 22:05
Sneek schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:44:
Ziet er naar uit dat we tot maandag moeten wachten door de verzendkeuze van Razer.

[...]

Waarom zou je een gewone willen? Wil je anders ruilen ;)?
Het scheen dat de gewone prettiger tikt. Nou wordt dit mijn eerste mechanisch toetsenbord dus denk dat de stealth een prima overstap is. Mocht ik mij bedenken dan laat ik het je weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:12

hmr

Als het goed is krijg ik zo ook mijn twee blackwidows binnen op kantoor.. Even ophalen en dan testen welke fijner is.. Prima actie dit! En al helemaal chill dat je dus niet slechts 1 product Mocht kopen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik had vorig jaar de classic, na een halfuur gebruiken kreeg ik pijn aan mijn vingers, dus maat weer doorverkocht. Bedacht nadat ik een naga besteld had dat ik ook de stealth had kunnen proberen, dus dat word volgende keer dan maar denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:12
Inderdaad, pech gehad voor mij. Nou ja, de Roccat Kova 2016 wordt vandaag bezorgd. Ben ik ook blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
*knip* geen V&A.

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 16-01-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Heeft iemand daadwerkelijk vandaag wat binnen gekregen? Mijne verwacht ik aanstaande maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:18

GforceNL

Out of memory....

Er is geen zaterdaglevering voor de Razer pakketen, mijne komt maandag!

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Nou hoop ik dat het bij de buren kan worden afgeleverd. Anders wordt het voor mij pas dinsdag of zelfs later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

Sneek schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:37:
Heeft iemand daadwerkelijk vandaag wat binnen gekregen? Mijne verwacht ik aanstaande maandag.
Ja, maar niet van Razer :+

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Lol, toch bedankt voor het melden. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Misschien even iets minder? Nu zijn er een paar die doen als tienermeisjes die bij de brievenbus zitten voor de nieuwe poster van hun idool ;)

Er is vaak genoeg gezegd dat er geen weekendbezorging is, en alleen vragen "wie heeft hem al????!??" is ook niet nuttig. Gewoon even nadenken voor je post of het een nuttige bijdrage is :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Vorig jaar heb ik geleerd dat ophalen bij DHL op het verzenddepot mogelijk is na 6 uur wanneer de bezorger terug is van zijn rit.

Zo heb je de spullen toch maandag mocht je overdag niet thuis kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Volgens de track en trace geval van DHL is mijn bestelling zojuist bezorgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:57
Hier is mijn blackwidow ultimate silent ook binnen, ik type er net mn eerste letters op :)

Eerste indruk: blij dat ik de silent heb genomen haha, wel even wennen tov mijn oude logitech G15 maar komt vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Zojuist mijn pakketten mogen ontvangen. Mag ik even mijn complimenten uiten voor de verpakking t.o.v. vorig jaar? Kreeg vorig jaar een gigantische doos ongeveer tien keer de omvang van mijn toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:12

hmr

Nu ik mijn twee toetsenborden heb ontvangen ga ik ze vandaag op kantoor onderwerpen aan een typetest. Uiteindelijk heb ik al een toetsenbord met MX reds thuis staan. Ik ga proberen of de stealth versie van de blackwidow op kantoor goed werkt en ook proberen of de niet stealth versie niet teveel geluid maakt..

Op dit moment valt het wel mee, al is het wel wat luider dan het oude toetsenbord. Daarna beslissen welke twee van de drie ik ga houden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Sneek schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:45:
Zojuist mijn pakketten mogen ontvangen. Mag ik even mijn complimenten uiten voor de verpakking t.o.v. vorig jaar? Kreeg vorig jaar een gigantische doos ongeveer tien keer de omvang van mijn toetsenbord.
idem. ik had vorig jaar 3 dozen.

1 muis. die paste nog 24 x in die doos.
tobo. stuk of 10 extra geen probleem
tiamat. 6 stuks np.

nu in elkgeval normale dozen met heerlijk mooie inhoud.
duw straks wel een afbeelding online

Afbeeldingslocatie: http://img910.imageshack.us/img910/8587/ea9rF1.jpg

VLNR
Tiamat 7.1
Orbweaver Chroma Stealth
Blackwidow Chroma
Mamba Chroma

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 18-01-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 21:09
Ruffels de keyboards van Razer zijn vreselijk. Dikke vingerprint en olie magneten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Voor gebruikersreviews > gebruik de reviews sectie
Voor discussie mechanische toetsenborden > Het grote mechanische toetsenborden topic

Hier gaat het om de kortingsactie en eventueel de bezorging, maar niet verder :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Vandaag is mijn Blackwidow Ultimate Stealth bezorgd. Netjes met DHL express ipv DHL Parcel dat ik in eerste instantie dacht.

Goed verpakt in een stevige doos. Prachtige deal voor €65. Tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Mijn BlackWidow Chorma Stealth is vandaag ook gearriveerd. Toetsenbord heeft het eventjes gedaan maar reageert nergens meer op. Die kan helaas weer retour naar Razer voor een omwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoenCows schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:52:
Mijn BlackWidow Chorma Stealth is vandaag ook gearriveerd. Toetsenbord heeft het eventjes gedaan maar reageert nergens meer op. Die kan helaas weer retour naar Razer voor een omwisseling.
Ik heb ook de grootst mogelijke moeite gehad om de boel te installeren. Eerst bootte het systeem niet door. Bij de POST gebeurde er met het toetsenbord aangesloten helemaal niets. Ik had uiteindelijk een CMOS-reset nodig om daar weer uit te komen. Ik gok dat de computer het bord herkent als een bootable device.

Eenmaal in Windows probeerde Synapse iets te doen, maar had het vooral als resultaat dat mijn muis stevig haperde en uiteindelijk helemaal niet meer reageerde. Pas na het volledig deïnstalleren op nieuw installeren van Synapse werd het toetsenbord correct herkend en kon ik ook iets met de kleuren en andere features.

Ik heb in tijden geen hardware gehad die zo lastig te installeren was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
Mijn spulletjes zijn de verkoop in of gaan retour. Niet helemaal wat ik er van verwacht had. :-(
Maar ja, dat krijg je naast het spul grijpt wat je eigenlijk wilde hebben doordat geld graaiende &*%^^(% een ander blijkbaar niets gunnen.

[ Voor 21% gewijzigd door maniac2003 op 18-01-2016 20:53 . Reden: aanpassing tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

KoenCows schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:52:
Mijn blackwindow houdt niet van hard resets, dan doet ie het niet, tenzij je te de usb stekker er opnieuw indoet. of je pc met poweroff uitdoet.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-07 21:39
maniac2003 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:51:
Mijn spulletjes zijn de verkoop in of gaan retour. Niet helemaal wat ik er van verwacht had. :-(
Maar ja, dat krijg je naast het spul grijpt wat je eigenlijk wilde hebben doordat geld graaiende &*%^^(% een ander blijkbaar niets gunnen.
Wat had je gekocht? Ik verwacht een death stalker essential, maar een chroma is ook leuk :p Wat viel er tegen?

Bij mij staat sinds vrijdagavond al "In Process". Duurt het allemaal wat langer door die actie? Het geld is al van mijn paypal afgeschreven. Zouden ze daar dan eigenlijk niet even een bericht over uit moeten sturen als het allemaal wat vertraagd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
mrc4nl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:23:
[...]

Mijn blackwindow houdt niet van hard resets, dan doet ie het niet, tenzij je te de usb stekker er opnieuw indoet. of je pc met poweroff uitdoet.
Is dat een bepaald computerprogramma? Het toetsenbord hangt al een tijdje aan de pc en hij laat nu random af en toe wat lichtjes zien, maar hem kunnen gebruiken ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
KoenCows schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:42:
[...]

Is dat een bepaald computerprogramma? Het toetsenbord hangt al een tijdje aan de pc en hij laat nu random af en toe wat lichtjes zien, maar hem kunnen gebruiken ho maar...
De software heet Razer Synapse. Maar dit is een conversatie die beter in het grote mechanische toetsenborden topic kan worden gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
Garwinski schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:24:
[...]

Wat had je gekocht? Ik verwacht een death stalker essential, maar een chroma is ook leuk :p Wat viel er tegen?

Bij mij staat sinds vrijdagavond al "In Process". Duurt het allemaal wat langer door die actie? Het geld is al van mijn paypal afgeschreven. Zouden ze daar dan eigenlijk niet even een bericht over uit moeten sturen als het allemaal wat vertraagd is?
De Razer DeathStalker Chroma + Diamondback Collector's Edition.
Qua toetsaanslag vind ik mijn huidige Logitech G710+ dermate veel beter dat ik hier niet mee overweg ga kunnen. Toetsaanslag vind ik wat zwaar aanvoelen. RGB verlichting is wel mooi. Stuk beter dan de verlichting op mijn G710+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
*knip* en dat is dus niet de bedoeling.

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 18-01-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniac2003 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:01:
De Razer DeathStalker Chroma + Diamondback Collector's Edition.
Qua toetsaanslag vind ik mijn huidige Logitech G710+ dermate veel beter dat ik hier niet mee overweg ga kunnen. Toetsaanslag vind ik wat zwaar aanvoelen. RGB verlichting is wel mooi. Stuk beter dan de verlichting op mijn G710+
De Deathstalker is niet mechanisch en de G710+ wel. Dan kan je verschil verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-07 16:26
Klopt het dat er geen usb kabel worden meegeleverd met de keyboard? Ik heb een Black Widow Chroma Tournament edition besteld. Volgens boekje wel kabel maar echter treft ik er geen.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:05
lhyeung schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:25:
Klopt het dat er geen usb kabel worden meegeleverd met de keyboard? Ik heb een Black Widow Chroma Tournament edition besteld. Volgens boekje wel kabel maar echter treft ik er geen.... :-(
YouTube: Razer Blackwidow Tournament Edition Chroma Unboxing

Er zou een kabel bij moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-07 12:52
lhyeung schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:25:
Heb hier hetzelfde model ontvangen en bij mij zat er wel degelijk een kabel bij, opgerold in de hardcase naast het toetsenbord. Overigens kun je tijdelijk iedere willekeurige mini-USB kabel gebruiken. Als je Razer even een berichtje stuurt zullen ze er wel één nasturen vermoed ik.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-07 16:26
Heb hier hetzelfde model ontvangen en bij mij zat er wel degelijk een kabel bij, opgerold in de hardcase naast het toetsenbord. Overigens kun je tijdelijk iedere willekeurige mini-USB kabel gebruiken. Als je Razer even een berichtje stuurt zullen ze er wel één nasturen vermoed ik.
Ik heb gisteren avond dus een random kabeltje bijgepakt, maar deze zit volgens mij niet echt lekker vast, valt om de zoveel tijd uit. Heb iig Razer een berichtje gestuurd met case nummer. Nu maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Boh Razer klantenservice heeft ook weer intelligente mensen in dienst zeg. Mijn Naga maakt een irritant geluid als ik naar beneden scroll, een klikkend geluid (naar boven is vrijwel stil). Contact opgenomen met Razer, probleem aangegeven, aangegeven dat ik m vrijdag bij hun gekocht heb. Krijg ik terug of het geluid ook op andere computers is en dat als ik garantie wil claimen ik dat beter bij de retailer kan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:03:
[...]

De Deathstalker is niet mechanisch en de G710+ wel. Dan kan je verschil verwachten :)
Dat was mij bekend. Maar met bijvoorbeeld de Logitech K750 die ik nog heb liggen kan ik prima typen. Het is anders maar niet onprettig. Het eerste wat mij opviel is de zwaarte van de aanslag, die ligt naar mijn idee een stuk hoger dan bij de K750 of de G710+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas. Voor de sale was het kort dag, maar nu ik heb kunnen testen blijkt toch echt dat de non-Stealth variant de voorkeur zou hebben. Ik heb me bang laten maken door de verhalen over herrie, maar daardoor waarschijnlijk de verkeerde keuze gemaakt.

Misschien kan ik iemand vinden die een clicky Blackwidow Chroma heeft gekocht en juist een stille versie wil :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Megamind schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 03:53:
Naja pech, dan maar geen muis.. :P
Toch goed gekomen, heb het gewoon uitgezeten en vandaag lag er een pakketje in de bus met 2 muizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
mark-k schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:11:
Boh Razer klantenservice heeft ook weer intelligente mensen in dienst zeg. Mijn Naga maakt een irritant geluid als ik naar beneden scroll, een klikkend geluid (naar boven is vrijwel stil). Contact opgenomen met Razer, probleem aangegeven, aangegeven dat ik m vrijdag bij hun gekocht heb. Krijg ik terug of het geluid ook op andere computers is en dat als ik garantie wil claimen ik dat beter bij de retailer kan doen....
Ik ben sowieso in het algemeen niet tevreden over de klantenservice van Razer. Afgelopen maandag ontving ik een dead on arrival BlackWidow Chroma Stealth. Pas na vele mails en aandringen kreeg ik een RMA-nummer. Wat blijkt: ik moet mijn toetsenbord naar Duitsland sturen voor inspectie. Op eigen kosten a 18 euro. Terwijl zij mij een niet werkend product sturen! 8)7 Ze zitten aan de bovenkant van de markt, ook qua prijs, dan verwacht ik wel wat meer service dan dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Speakers ontvangen(tof en klein setje. Ideaal voor onderweg!) en de muismat. Klein dingetje...te klein. Leuk voor 13inch en het dient ook als screen protector dus dat is wel tof. Alleen heb ik 17inch :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:54

KennyPlox

feest vierende banaan

KoenCows schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 09:17:
[...]

Ik ben sowieso in het algemeen niet tevreden over de klantenservice van Razer. Afgelopen maandag ontving ik een dead on arrival BlackWidow Chroma Stealth. Pas na vele mails en aandringen kreeg ik een RMA-nummer. Wat blijkt: ik moet mijn toetsenbord naar Duitsland sturen voor inspectie. Op eigen kosten a 18 euro. Terwijl zij mij een niet werkend product sturen! 8)7 Ze zitten aan de bovenkant van de markt, ook qua prijs, dan verwacht ik wel wat meer service dan dit...
Dan ben ik benieuwd wat er bij mij gaat gebeuren... Mijn Blackwidow Ultimate werkt perfect, enkel ziet Synapse het toetsenbord op geen enkele PC en kan je dus ook niks aanpassen aan het toetsenbord
Er werd gisteren, na een week heen en weer mailen, gezegd dat ik binnen 3 dagen contact kreeg van de spare parts geval dinges en dat hun mij verder zouden helpen.

Lijkt me in jouw geval extra zuur omdat hij niet werkt en dat je hem nu nog moet terugsturen.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-07 14:36
KennyPlox schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:53:
[...]

Dan ben ik benieuwd wat er bij mij gaat gebeuren... Mijn Blackwidow Ultimate werkt perfect, enkel ziet Synapse het toetsenbord op geen enkele PC en kan je dus ook niks aanpassen aan het toetsenbord
Er werd gisteren, na een week heen en weer mailen, gezegd dat ik binnen 3 dagen contact kreeg van de spare parts geval dinges en dat hun mij verder zouden helpen.

Lijkt me in jouw geval extra zuur omdat hij niet werkt en dat je hem nu nog moet terugsturen.
Had met mijn Chroma ook wat Synapse issues, dat stond namelijk al geïnstalleerd. Pas na Synapse volledig te verwijderen en opnieuw te installeren vanaf de Razer website, werkte alles weer normaal.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Chrisz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:57:
[...]

Had met mijn Chroma ook wat Synapse issues, dat stond namelijk al geïnstalleerd. Pas na Synapse volledig te verwijderen en opnieuw te installeren vanaf de Razer website, werkte alles weer normaal.
Nooit een Razer product gehad dus had Synapse nog nooit geïnstalleerd. Heb het op alle mogelijke wijzen eraf gegooid en weer opnieuw geïnstalleerd maar niks mag baten. Zelf op mijn laptop werkt het niet.

Ik bedoel, Synapse is geen super essentieel onderdeel van het toetsenbord maar het is toch wel fijn om de LEDjes aan te passen, ik word gek van het standaard "breathing" effect :+

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-07 14:36
KennyPlox schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:51:
[...]

Nooit een Razer product gehad dus had Synapse nog nooit geïnstalleerd. Heb het op alle mogelijke wijzen eraf gegooid en weer opnieuw geïnstalleerd maar niks mag baten. Zelf op mijn laptop werkt het niet.

Ik bedoel, Synapse is geen super essentieel onderdeel van het toetsenbord maar het is toch wel fijn om de LEDjes aan te passen, ik word gek van het standaard "breathing" effect :+
Erg bijzonder, lijkt me een gevalletje DOA dan.. :/

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Chrisz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:15:
[...]

Erg bijzonder, lijkt me een gevalletje DOA dan.. :/
Lijkt mij ook. Gezellig 18 euro betalen om je keyboard naar Duitsland te verschepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:57:
Ik heb bij installeren ook best wat problemen gehad. De computer wilde niet doorbooten met het toetsenbord aangesloten en Synapse wilde de Blackwidow inderdaad niet herkennen. Pas na een volledige herinstallatie en het nodige gepiel lukte het uiteindelijke toch.

Ik heb zelden zoveel gedoe gehad om een stukje hardware te installeren, laat staan een toetsenbord. De keerzijde is gelukkig dat alles nu consistent werkt.
KoenCows schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:46:
Lijkt mij ook. Gezellig 18 euro betalen om je keyboard naar Duitsland te verschepen ;)
De mijne kwam zo te zien ergens uit Nederland. Of hebben ze een apart RMA-adres?

In Nederland vallen verzendkosten overigens onder garantie. Ik weet niet of dat op Europees niveau ook geldt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:49:
[...]

Ik heb bij installeren ook best wat problemen gehad. De computer wilde niet doorbooten met het toetsenbord aangesloten en Synapse wilde de Blackwidow inderdaad niet herkennen. Pas na een volledige herinstallatie en het nodige gepiel lukte het uiteindelijke toch.

Ik heb zelden zoveel gedoe gehad om een stukje hardware te installeren, laat staan een toetsenbord. De keerzijde is gelukkig dat alles nu consistent werkt.

[...]

De mijne kwam zo te zien ergens uit Nederland. Of hebben ze een apart RMA-adres?

In Nederland vallen verzendkosten overigens onder garantie. Ik weet niet of dat op Europees niveau ook geldt.
Ze hebben een apart RMA-adres in Hamburg voor Europa. Kosten zijn in principe voor eigen rekening. Ik heb de rekening wel doorgestuurd, wie weet wordt ik gecompenseerd, maar het blijft wel angstvallig stil van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

KoenCows schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:40:
[...]

Ze hebben een apart RMA-adres in Hamburg voor Europa. Kosten zijn in principe voor eigen rekening. Ik heb de rekening wel doorgestuurd, wie weet wordt ik gecompenseerd, maar het blijft wel angstvallig stil van hun kant.
Mag ik vragen hoe jij de rekening dan hebt toegevoegd? Gewoon via een mailtje?

Ik moet hem dus ook terugsturen naar Duitsland. Voor de zekerheid maar verzekerd en met Track&Trace verzenden morgen. Kost me ook weer 21 euro en dan ben ik hem natuurlijk ook lekker lang kwijt :/
Zo wordt het alsnog een best duur toetsenbord.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoenCows schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:40:
Kosten zijn in principe voor eigen rekening.
Volgens wie? Razer of de wet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
KennyPlox schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:24:
[...]

Mag ik vragen hoe jij de rekening dan hebt toegevoegd? Gewoon via een mailtje?

Ik moet hem dus ook terugsturen naar Duitsland. Voor de zekerheid maar verzekerd en met Track&Trace verzenden morgen. Kost me ook weer 21 euro en dan ben ik hem natuurlijk ook lekker lang kwijt :/
Zo wordt het alsnog een best duur toetsenbord.
Ik stuurde een mailtje naar het support adres dat mij het RMA-nummer en overige gegevens gaf. De rekening heb ik toegevoegd als bijlage. We zijn bijna een week verder en ze reageren er (nog) niet op. Of ik het geld ooit terug ga zien is maar de vraag. Zolang het toetsenbord maar wordt gerepareerd of omgewisseld. Volgens de T&T wordt mijn pakketje morgen aangeboden aan Razer.

De kwaliteit van de klantenservice valt me tegen. Ik had meer verwacht van Razer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:53:
[...]

Volgens wie? Razer of de wet?
Volgens Razer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik even kijken hoe het op Europees niveau geregeld is - en in het land waar Razer in Europa gevestigd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Apart dat iedereen hier op eigen kosten moet gaan versturen, ze hebben voor mij een FedEx label aangemaakt zodat ik mijn muis kan opsturen. Nog niet gedaan want nog geen tijd om een andere muis te fixen zo lang (mijn G500 ligt uit elkaar vanwege een irritant piepgeluid dat ik echt niet meer kon handlen, zie topic in overige hardware als je een idee hebt waar dat vandaan zou kunnen komen ;) ). Volgens de mail van de klantenservice was dit een prepaid label, dus lijkt me dat ze dat al betaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
mark-k schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:53:
Apart dat iedereen hier op eigen kosten moet gaan versturen, ze hebben voor mij een FedEx label aangemaakt zodat ik mijn muis kan opsturen. Nog niet gedaan want nog geen tijd om een andere muis te fixen zo lang (mijn G500 ligt uit elkaar vanwege een irritant piepgeluid dat ik echt niet meer kon handlen, zie topic in overige hardware als je een idee hebt waar dat vandaan zou kunnen komen ;) ). Volgens de mail van de klantenservice was dit een prepaid label, dus lijkt me dat ze dat al betaald hebben.
Dat is wel heel vreemd. Je zou zeggen dat ze eerder bij een DOA de kosten op zich zouden nemen dan bij een product dat al wat ouder is (hoewel ze het in beide gevallen zouden moeten doen). Wij moesten het toch echt zelf betalen. In de mail stonden zelfs tips voor het verzenden: We advise that you select a method of shipping that is traceable.. Moet jij het product ook naar Hamburg versturen (t.a.v. Markus Polok)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

KoenCows schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:02:
[...]

Dat is wel heel vreemd. Je zou zeggen dat ze eerder bij een DOA de kosten op zich zouden nemen dan bij een product dat al wat ouder is (hoewel ze het in beide gevallen zouden moeten doen). Wij moesten het toch echt zelf betalen. In de mail stonden zelfs tips voor het verzenden: We advise that you select a method of shipping that is traceable.. Moet jij het product ook naar Hamburg versturen (t.a.v. Markus Polok)?
Mijn product is niet wat ouder, heb m ook gekocht bij de 50% korting deze maand. In mijn mail stond ook dat standaard verhaaltje van traceable shipping en idd richting Duitsland (volgens mij zelfde persoon idd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

mark-k schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:36:
[...]

Mijn product is niet wat ouder, heb m ook gekocht bij de 50% korting deze maand. In mijn mail stond ook dat standaard verhaaltje van traceable shipping en idd richting Duitsland (volgens mij zelfde persoon idd).
Hier inderdaad dezelfde persoon. Net terug van het postkantoor en daar gaven ze aan dat ze niks met FedEx te maken hebben. Had mijn mail ook nog even goed nagekeken en ze zeggen inderdaad een prepaid label maar ik moest wel gewoon betalen voor de zending.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

KennyPlox schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:42:
[...]

Hier inderdaad dezelfde persoon. Net terug van het postkantoor en daar gaven ze aan dat ze niks met FedEx te maken hebben. Had mijn mail ook nog even goed nagekeken en ze zeggen inderdaad een prepaid label maar ik moest wel gewoon betalen voor de zending.
Je snapt dat als je een FedEx label krijgt je het ook met FedEx moet versturen he? Als het goed is kun je bij FedEx aangeven wanneer ze het pakje bij je thuis op moeten komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Mijn pakketje - op eigen kosten verstuurd met DHL - is vandaag aangekomen bij het Europese kantoor in Duitsland (Hamburg). Ze zijn daar wel snel: een nieuwe order is door hen toegevoegd aan mijn account en momenteel 'in process'. Nu nog proberen mijn verzendkosten terug te krijgen. Snap niet dat ik geen aanbod kreeg van een prepaid verzending via FedEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

mark-k schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:58:
[...]

Je snapt dat als je een FedEx label krijgt je het ook met FedEx moet versturen he? Als het goed is kun je bij FedEx aangeven wanneer ze het pakje bij je thuis op moeten komen halen.
Das super tof maar ik ben toch vrij weinig thuis om zoiets op te laten halen. Heb het nu alsnog met PostNL verstuurt want dat zou wel goed komen volgens de vrouw achter de balie.
Als ik hem via FedEx echt gratis had kunnen versturen is dat natuurlijk best wel dom van me
KoenCows schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:43:
Mijn pakketje - op eigen kosten verstuurd met DHL - is vandaag aangekomen bij het Europese kantoor in Duitsland (Hamburg). Ze zijn daar wel snel: een nieuwe order is door hen toegevoegd aan mijn account en momenteel 'in process'. Nu nog proberen mijn verzendkosten terug te krijgen. Snap niet dat ik geen aanbod kreeg van een prepaid verzending via FedEx.
In mijn RMA mail stond dat ik later een mail zou ontvangen met een label wat al voor mij ingevuld was, stond dat er bij jou ook? Ik kreeg een paar uur later een mail met het label erin.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
KennyPlox schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:27:
[...]

Das super tof maar ik ben toch vrij weinig thuis om zoiets op te laten halen. Heb het nu alsnog met PostNL verstuurt want dat zou wel goed komen volgens de vrouw achter de balie.
Als ik hem via FedEx echt gratis had kunnen versturen is dat natuurlijk best wel dom van me

[...]

In mijn RMA mail stond dat ik later een mail zou ontvangen met een label wat al voor mij ingevuld was, stond dat er bij jou ook? Ik kreeg een paar uur later een mail met het label erin.
Nee, er stond niets in over het ontvangen van een verzendlabel. Enkel de verzendgegevens, tips en vereisten voor het inpakken van de items (info en mailhistorie aan de buitenzijde plakken) en 'We advise that you select a method of shipping that is traceable.' Als zij voor mij een label zouden aanmaken, zou ik me toch niet bezig hoeven houden met het kiezen van een verzendmethode/operator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Vandaag pas tijd gehad om mn Naga op te sturen voor garantie (mede doordat ik eerst een andere muis moest regelen, mn oude is inmiddels in onderdelen). Kon het pakketje gewoon zo afgeven bij de FedEx met het label van Razer. Dus denk daaraan mocht iemand nog een garantiegeval hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit jaar nog een mooie aankoop gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kleine titelfix uitgevoerd, zodat het topic nog een jaartje langer mee kan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:23:
Heeft iemand dit jaar nog een mooie aankoop gedaan?
Ik wilde heel graag een Leviathan bestellen en ik had hem in mijn mandje zitten, maar toen ik klaar was met het invullen van de bezorggegevens en op complete checkout wilde drukken, was hij helaas al uitverkocht. Dus voor mij deze keer niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-07 14:56
Zojuist de Razer ManO'War bestelt. Mijn Logitech headset begon een beetje uit elkaar te vallen, mooie timing en prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Laatst online: 13:49
Ik heb net een code nog aangevraagd, 5 minuten geleden. Werkt nog prima https://insider.razerzone.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:05
Voorafgaande jaren had ik al een chroma totsenbord en mamba muis gekocht, dit jaar werd het orbweaver chroma stealth. Ik denk dat sommige producten nog op voorraad zijn, dus je kan nog steeds bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Voor de liefhebber heb ik nog mijn code: 9i27x3jgz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:12

Case_C

[Team Carrack]

Zo helemaal gemist dat deze actie er weer was.

Helaas geen 'chroma' keyboard kunnen scoren, maar momenteel is de kleurstelling van 't RGB toch groen thuis.. dus maar voor de Razer Blackwidow Ultimate stealth 2016 gegaan. Het gaat me benieuwen hoe dat gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:44
Case_C schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:52:
Zo helemaal gemist dat deze actie er weer was.

Helaas geen 'chroma' keyboard kunnen scoren, maar momenteel is de kleurstelling van 't RGB toch groen thuis.. dus maar voor de Razer Blackwidow Ultimate stealth 2016 gegaan. Het gaat me benieuwen hoe dat gaat werken.
Wist ook niet dat deze sale er was. Wel even gekeken in de store maar helaas geen leuke producten meer kunnen vinden die ik graag wil. Had graag nog een Chrome Ultimate Stealth willen hebben, maar dit zijn natuurlijk hardlopers :P.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07 17:06
Vorig jaar en dat jaar daarvoor, de Mamba Wireless, Firefly en Blackwidow Chroma Stealth besteld. Dit jaar heb ik de ManO'War Wireless besteld. Ik ben benieuwd of deze gaat bevallen. Wel jammer inderdaad dat er dit jaar geen topic was.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Geen posts met alleen "mijn bestelling is verstuurd" of andere meldingen/"ik ook" posts.