Sorry hoor, dit vind ik wel erg vergezocht. Degene die er bij inschiet is Razer zelf, verder verwacht ik niet dat er veel mensen zijn die voor een 10 euro prijsverschil met Nederlandse webshops bij een particulier gaan kopen. Ik denk dat ie dus veel minder winst gaat maken, op die manier heeft hij een beetje winst en de uiteindelijke koper ook, door het voordeel ten opzichte van een webshop.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:13:
[...]
Hij koopt voor 100 euro, verkoopt voor 150. In maar heel weinig universa is 150 niet meer dan 100 euro. Linksom of rechtsom is iemand er die 50 euro bij ingeschoten. Als Mimang het spul namelijk niet had opgekocht, had iemand ergens zelf zo'n toetsenbord kunnen kopen.
Dat het spul normaal duurder is maakt niet veel uit, gezien Mimang het spul niet voor die dure prijs gekocht heeft.
Dit is misschien wel mindblowing, maar bedrijven maken ook winst op de meeste producten. Waarom zou een particulier dit niet mogen doen? Particulieren mogen alleen maar verlies maken?