Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:56
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Hij koopt voor 100 euro, verkoopt voor 150. In maar heel weinig universa is 150 niet meer dan 100 euro. Linksom of rechtsom is iemand er die 50 euro bij ingeschoten. Als Mimang het spul namelijk niet had opgekocht, had iemand ergens zelf zo'n toetsenbord kunnen kopen.

Dat het spul normaal duurder is maakt niet veel uit, gezien Mimang het spul niet voor die dure prijs gekocht heeft.
Sorry hoor, dit vind ik wel erg vergezocht. Degene die er bij inschiet is Razer zelf, verder verwacht ik niet dat er veel mensen zijn die voor een 10 euro prijsverschil met Nederlandse webshops bij een particulier gaan kopen. Ik denk dat ie dus veel minder winst gaat maken, op die manier heeft hij een beetje winst en de uiteindelijke koper ook, door het voordeel ten opzichte van een webshop.

Dit is misschien wel mindblowing, maar bedrijven maken ook winst op de meeste producten. Waarom zou een particulier dit niet mogen doen? Particulieren mogen alleen maar verlies maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:20:
Sorry hoor, dit vind ik wel erg vergezocht. Degene die er bij inschiet is Razer zelf
Voor Razer maakt het niet uit (de ene koper is verwisseld voor de andere), voor de ene fan die nu misgrijpt wel.
Waarom zou een particulier dit niet mogen doen? Particulieren mogen alleen maar verlies maken? ;)
Niemand zegt dat het niet mag, maar ietwat laakbaar is het wel. Al vind ik het wel weer van typische Nederlandse kruideniersmentaliteit getuigen dat je met één toetsenbordje gaat handelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30

hmr

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:23:
[...]

Voor Razer maakt het niet uit (de ene koper is verwisseld voor de andere), voor de ene fan die nu misgrijpt wel.

[...]

Niemand zegt dat het niet mag, maar ietwat laakbaar is het wel. Al vind ik het wel weer van typische Nederlandse kruideniersmentaliteit getuigen dat je met één toetsenbordje gaat handelen :D
Je moet het vergelijken met het kopen van gewilde concertkaartjes en die verkopen tegen een woekerprijs. Zolang je het niet bedrijfsmatig doet is het niet "verboden", dus staat mensen vrij. Het wordt alleen door het merendeel van de samenleving gezien als iets schofterigs..

@Camach

Ik onderschreef je mening dan ook..

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 15-01-2016 11:28 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:24:
Het wordt alleen door het merendeel van de samenleving gezien als iets schofterigs..
Dat was dan ook mijn conclusie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
*knip* geen V&A gebedel of aanbiedingen

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 15-01-2016 12:13 ]

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:23:
[...]

Tja daarom is het een particulier, ander zou het een klein bedrijfje worden. Verder denk ik niet dat je het zou toejuichen dat een particulier nog meer producten gaat kopen om te verkopen ;)

Is volgens mij net ook door iemand anders aangekaart, maar voor concertkaartjes worden pas echt belachelijke prijzen gevraagd. In het geval van Razer gaat het om een kleine prijs en wordt het product niet duurder dan de reguliere prijs. Je kan ook stellen dat er nu iemand misschien wel voordeel heeft, want die persoon wist niets af van de Razer Sale. Hoe dan ook, je kan dit steeds van twee kanten bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 11:20
Bijna alles is nu uitverkocht :(

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:32:
Hoe dan ook, je kan dit steeds van twee kanten bekijken.
Ook dat past in de Nederlandse handelsgeest. Er valt altijd wel een reden te verzinnen waarom wat in jouw voordeel is toch niet zo nadelig voor anderen is als zij zelf vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:14

GforceNL

Out of memory....

uitverkocht :(

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Overigens is mijn order nu in proces... dus ben voorbij in review... Geeft de burger hoop!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Mijne is ook in process, had ook 2 dingen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostyGunman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 21:10
Ik heb de Orbweaver Chroma weten te bemachtigen! Vorig jaar Blackwidow Chroma en een Deathadder Chroma en nu dus weer gelukt. Beide jaren gewoon alles in de winkelwagen, precies op het tijdstip van de sale op apply code drukken en alles ging vlotjes.

Voor degenen die meerdere items hebben gekocht, ik hoop dat jullie geluk hebben, maar ik verwacht dat deze orders gewoon gecanceld zullen worden zoals aangekondigd. Helaas heb je dan helemaal niks want bijna alles is ondertussen uitverkocht. Uit interesse, waarom zou je zoiets proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:14

GforceNL

Out of memory....

Wilde de nieuwe Orochi bestellen maar daar waren ze al doorheen. Zag dat ze de 2013 versie nog wel hadden dus heb die maar besteld. Scheelt nog steeds flink met de wegschop prijzen hier.

*dan maar geen verschillende kleurtjes LEDs*

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

FrostyGunman schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:48:
Ik heb de Orbweaver Chroma weten te bemachtigen! Vorig jaar Blackwidow Chroma en een Deathadder Chroma en nu dus weer gelukt. Beide jaren gewoon alles in de winkelwagen, precies op het tijdstip van de sale op apply code drukken en alles ging vlotjes.

Voor degenen die meerdere items hebben gekocht, ik hoop dat jullie geluk hebben, maar ik verwacht dat deze orders gewoon gecanceld zullen worden zoals aangekondigd. Helaas heb je dan helemaal niks want bijna alles is ondertussen uitverkocht. Uit interesse, waarom zou je zoiets proberen?
Bij mij is het gewoon per ongeluk gegaan... code opgezocht, geen voorwaarden gelezen en wilde twee toetsenborden hebben. Las daarna pas dat er een limiet was..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
FrostyGunman schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:48:

Precies voor deze ging ik naar de sale! Heb m alleen net misgelopen :(. Veel plezier ermee!

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 15:27
hmr schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:50:
[...]

Bij mij is het gewoon per ongeluk gegaan... code opgezocht, geen voorwaarden gelezen en wilde twee toetsenborden hebben. Las daarna pas dat er een limiet was..
Misschien heb je geluk en schrappen ze er één uit je order in plaats van dat ze de hele order annuleren.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45
*knip* geen V&A gebedel of aanbiedingen

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 15-01-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostyGunman
hmr schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:50:
[...]

Ok, deze kan ik nog begrijpen dan. Moet lachen (huilen eigenlijk) om al die posts op Razer Insider. Eentje schrijft dat ie in slaap is gevallen toen de sale begon en dat hij een uur later zag dat alles was uitverkocht. Daarom voor hem vanaf nu geen Razer meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
FrostyGunman schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:00:
[...]

Ok, deze kan ik nog begrijpen dan. Moet lachen (huilen eigenlijk) om al die posts op Razer Insider. Eentje schrijft dat ie in slaap is gevallen toen de sale begon en dat hij een uur later zag dat alles was uitverkocht. Daarom voor hem vanaf nu geen Razer meer 8)7
Haha, ook die zo typische "vanaf nu geen Razer meer" erachter |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 22:42
Ik heb m'n bevestiging van m'n razer mamba binnen gelukkig!

Nog wel zoek ik een Razer Firefly muismat en/of een kraken 7.1 headset... Daar was ik dan weer te laat voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Ik had me toch iets anders voorgesteld bij de sale. En niet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik dacht om 10 over 10 laat ik maar is kijken, maar toen zag ik overal dat je je kon registeren zodat je op de hoogte wordt gehouden wanneer de stock weer bijgevuld wordt.

Razer had in mijn leven mogen komen maar helaas :P. Dan hou ik gewoon lekker mijn G600, G933 Artemis Spectrum en m'n G19 :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

FrostyGunman schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:00:
[...]

Boh dan ben je ook wel echt een kansloze huilebalk. Een beetje zoals al die mensen die onterecht belastingvoordeel gehad hebben en nu Volkswagen gaan aanklagen omdat ze nog meer geld willen zien (terwijl er een paar duizend mensen meedoet aan die klacht rijden er maar een paar honderd sjoemelsoftwarevolkswagens rond in Nederland). Typisch zeuren en claimen zonder enig recht van spreken.

Ik vraag me af, mensen die het zelf slecht timen en daarom geen Razer meer willen kopen, zouden die ook nooit meer met het OV gaan omdat ze zich een keer verslapen hadden en de bus daarom al weg was?
Diigii schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:12:
Ik had me toch iets anders voorgesteld bij de sale. En niet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik dacht om 10 over 10 laat ik maar is kijken, maar toen zag ik overal dat je je kon registeren zodat je op de hoogte wordt gehouden wanneer de stock weer bijgevuld wordt.

Razer had in mijn leven mogen komen maar helaas :P. Dan hou ik gewoon lekker mijn G600, G933 Artemis Spectrum en m'n G19 :)
Wat had je dan gedacht? Er bestaat geen oneindige hoeveelheid voorraad, dus als je te laat bent heb je pech. Zo gaat dat met alles in het leven dus ook met een sale bij Razer

[ Voor 26% gewijzigd door mark-k op 15-01-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostyGunman
Diigii schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:12:

mark-k schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:13:
[...]
Wat had je dan gedacht? Er bestaat geen oneindige hoeveelheid voorraad, dus als je te laat bent heb je pech. Zo gaat dat met alles in het leven dus ook met een sale bij Razer
Er was zelfs aangekondigd dat dit het geval ging zijn. Aangezien het iedere keer zo gaat bij wat voor grote sale dan ook. Je hebt ook geen 10 minuten om die iBood boxen te kopen, dus waarom zou een 50% sale van een best wel duur merk als Razer dan niet even snel kunnen gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door FrostyGunman op 15-01-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 11:20
Heb was netjes geweest wanneer je gewoon een backorder kon plaatsen en dat je bestelling gewoon later geleverd werd. Zoveel kost het hun toch niet, afgezien van marketing en research kosten de muizen zelf qua onderdelen bijvoorbeeld bijna niets.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Saeverix schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:21:
Heb was netjes geweest wanneer je gewoon een backorder kon plaatsen en dat je bestelling gewoon later geleverd werd. Zoveel kost het hun toch niet, afgezien van marketing en research kosten de muizen zelf qua onderdelen bijvoorbeeld bijna niets.
Zou je dit echt doen als bedrijf zijnde? Deze korting is gewoon een promotiestunt, geen liefdadigheid om de wat armere mensen van de samenleving ook mooie Razer spulletjes aan te bieden. Het is gewoon op=op, anders zitten ze straks 3 jaar lang te produceren om de backorders van vandaag te kunnen behandelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneek
Het is niet zo dat Razer producten normaal slecht verkopen, er staan regelmatig producten op backorder op de Razerstore. Alles was bijgevuld afgelopen dagen en met 50% korting raakt alles gewoon uitverkocht. Vanavond zijn ook alle producten verkocht waar geen van ons ook maar een beetje interesse in hebben.

Er staan overigens nog vette producten te koop zoals:
http://www.razerzone.com/...zer-tactical-pro-backpack
http://www.razerzone.com/...of-tanks-razer-kraken-pro
http://www.razerzone.com/...ackwidow-ultimate-classic
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Zo kan ik ook 50% korting geven :)

Overal 50 stuks van in voorraad hebben en dan pretenderen of het de sale van het jaar is. Humor is het wel :)

Zelf hoef ik geen razer, maar het is wel zuur voor de anderen die het wel een goed product vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:45
Van de week al een code aangevraagd en vanochtend de bestelling afgemaakt via Paypal.
Afbeeldingslocatie: http://assets.razerzone.com/eeimages/products/22563/rzr_deathstalker_chroma_02__store_gallery.png

Alles was in 5min rond en bevestigd d:)b
Leuke actie als je eens een Razer product wil proberen!

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 20:04
Ik ben benieuwd. Order voor de Diamondback staat op awaiting payment. Ik had mijn postcode verkeerd ingevuld en zag dat pas bij paypal. Dus terug om te verbeteren........ helaas, kan niet. En de code opnieuw invoeren om te bestellen werkte ook niet. Gelukkig staat de order nog wel open, ik heb gevraagd hoe nu te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Theone098 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:59:
Ik ben benieuwd. Order voor de Diamondback staat op awaiting payment. Ik had mijn postcode verkeerd ingevuld en zag dat pas bij paypal. Dus terug om te verbeteren........ helaas, kan niet. En de code opnieuw invoeren om te bestellen werkte ook niet. Gelukkig staat de order nog wel open, ik heb gevraagd hoe nu te betalen.
Laten we op het beste hopen. Wat ik had gelezen op de website: "Do also note that your order will only be confirmed when you have completed your purchase and have received a RazerStore Order Confirmation notification."

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Was verstandiger geweest om je order gewoon af te maken en dan een aanpassing te sturen. Gok dat je nu pech gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Ik kreeg vorig jaar een nieuwe code omdat het bij het betalen fout was gegaan, kon in alle rust een product kiezen met 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Sneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:09:
[...]

Ik kreeg vorig jaar een nieuwe code omdat het bij het betalen fout was gegaan, kon in alle rust een product kiezen met 50% korting.
Dat is wel beter dan, gewoon ergens iets dat je niet hoeft bestellen en bij de betaling afbreken als je te laat was voor hetgeen je wilde, en dan een paar dagen later gewoon alsnog met 50% kopen.

Ik heb net mijn shipping confirmation gekregen, gaat snel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 20:04
Ik hoop het ook. Zo niet, dan koop ik de Roccat Kova+ . Ben ik al van plan, daarna houd ik diegene die het beste bevalt. De andere gaat op vraag en aanbod :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:05
Had om 10:02 een Blackwidow Chroma TKL besteld. Op de site staat is nu al een Tracking Nummer bekend en status complete..... dat is snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
lhyeung schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:28:
Had om 10:02 een Blackwidow Chroma TKL besteld. Op de site staat is nu al een Tracking Nummer bekend en status complete..... dat is snel...
~
Mijn Blackwidow Chroma Stealth van 10:03 is nog 'in process', helaas :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

De mijne is ook nog in progress. Ik had betaald via PayPal, misschien dat dat een oorzaak is dat zaken langer duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
iamjustin schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:20:
De mijne is ook nog in progress. Ik had betaald via PayPal, misschien dat dat een oorzaak is dat zaken langer duren?
Ja, hier ook PayPal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:05
Paypal zal in dit geval geen verschil moeten maken want ik heb ook betaald met paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Hier ook nog 'in process' helaas (10:01 / BW Chroma TKL / PayPal). Zal bij de één nu eenmaal wat sneller gaan dan bij de anders, ze hebben immers nogal wat orders te verwerken. Denk dat de medewerkers van het distributiecentrum komende week geen dagje vrij kunnen vragen ;)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Eigenlijk probleem voor mij dat alles uitverkocht is, anders had ik weer een onzinnige koop gedaan terwijl ik een Blackwidow en Deathadder heb van een jaartje oud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Mijn Firefly is complete en heeft een tracking nummer. Nu de Mamba nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Ik heb zojuist ook een tracking nummer ontvangen. Betreft een Razer Leviathan Mini Bluetooth Speaker. Wilde oorspronkelijk gaan voor de leviathan maar die was helaas al een 1-2 dagen niet voorraad. :/

Ben benieuwd of dit wat is, er zijn niet veel reviews nog omdat hij vrij nieuw is. Maar ik denk dat ik deze verkoop en de winst dan leg bij een leviathan zodra die op voorraad komt. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Zane11 op 15-01-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Het zou me (gezien de prijs) weinig verbazen als de Leviathan bewust niet op voorraad was tijdens deze sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
Ik heb zojuist een shipping confirmation gehad! Ik had 2 producten, TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 21:46
Via welke carrier versturen ze de pakketten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
Neyluzz schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:04:
Via welke carrier versturen ze de pakketten? :)
Met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
masterrobo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:02:
Ik heb zojuist een shipping confirmation gehad! Ik had 2 producten, TOP!
Twee producten met 1 code?? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
Sneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:09:
[...]

Twee producten met 1 code?? :|
Ja, ik heb een deathadder en een muismat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
masterrobo schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:11:
[...]

Ja, ik heb een deathadder en een muismat.
Ik durfde het niet eens te proberen. Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
Sneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:11:
[...]

Ik durfde het niet eens te proberen. Gefeliciteerd!
Dank, er is nog iemand met 2 toetsenborden, ben benieuwd of die door is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
MiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:35:
Het zou me (gezien de prijs) weinig verbazen als de Leviathan bewust niet op voorraad was tijdens deze sale.
Ik had ook het gevoel dat die bewust niet op voorraad was. Achjah, mocht ik die leviathan mini voor een leuk prijsje kwijt kunnen dan heb ik ook een leuke ''korting'' op de normale Leviathan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Wat ik wel interessant vind is dat hoe ze straks omgaan met geannuleerde orders, stel dat iemand 50 toetsenborden heeft afgerekend met dezelfde hoop als masterrobo maar met minder geluk. Dan zijn er 50 toetsenborden uit de sale ontnomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
RoaDHouse schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:48:
Zo kan ik ook 50% korting geven :)

Overal 50 stuks van in voorraad hebben en dan pretenderen of het de sale van het jaar is. Humor is het wel :)

Zelf hoef ik geen razer, maar het is wel zuur voor de anderen die het wel een goed product vinden.
Haha ja :P. Ik dacht ik denk er nog even overna of ik überhaupt iets wou hebben. Maar alles was al zo snel uitverkocht. Marketing of niet, ik denk dat mensen echt niet blijer worden als ze niets hebben gekregen. En het geeft ook geen impuls om "toch" maar het product in de winkel te halen.

Gelukkig geef ik er weinig om en is dit de eerste en laatste keer :).

Je kan als gewone consument beter de aanbiedingen in Nederland in de gaten houden zoals bij een webwinkel. Heb wellicht minder korting maar wel meer kans om een product te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
Net een mail gehad met een verzendbevestiging. Dat ging sneller dan ik dacht. Op de site stond namelijk dat het 1-4 werkdagen duurde voor de verzending.

Fyi: Heb de BlackWidow Chroma Stealth

[ Voor 11% gewijzigd door Kyumia op 15-01-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Sneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:31:
Wat ik wel interessant vind is dat hoe ze straks omgaan met geannuleerde orders, stel dat iemand 50 toetsenborden heeft afgerekend met dezelfde hoop als masterrobo maar met minder geluk. Dan zijn er 50 toetsenborden uit de sale ontnomen.
Volgens mij zat er een max op van 5 artikelen, ik probeerde er gisteren namelijk 100 in mijn mandje te doen om zo voorraad te checken, dat ging helaas niet door. Volgens mij kon dat vorig jaar wel.
Wel coulant dat ze het toch accepteren, ik denk dat ze de orders ook zo snel mogelijk willen wegwerken. Verder ben ik bang dat de Mamba iets langer gaat duren om te verzenden hehe.
Diigii schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:44:
[...]

Haha ja :P. Ik dacht ik denk er nog even overna of ik überhaupt iets wou hebben. Maar alles was al zo snel uitverkocht. Marketing of niet, ik denk dat mensen echt niet blijer worden als ze niets hebben gekregen. En het geeft ook geen impuls om "toch" maar het product in de winkel te halen.

Je kan als gewone consument beter de aanbiedingen in Nederland in de gaten houden zoals bij een webwinkel. Heb wellicht minder korting maar wel meer kans om een product te krijgen.
Tja, volgens mij was het duidelijk genoeg gemaakt in dit topic, dat alles snel uitverkocht zou raken. Je had dus voor die tijd moeten bepalen wat je wilde hebben. Nederlandse aanbiedingen zijn eigenlijk best wel bagger, vergeleken met dit. Het is maar hoe je het bekijkt, ik doe liever een beetje moeite voor veel korting en jij doet blijkbaar liever wat minder moeite en neemt genoegen met minder korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Diigii schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:44:
[...]

Denk dat je toch een ruime €30-50 kan besparen met deze actie t.o.v. de beste Nederlandse acties. imo de 'moeite' waard. Een maat van mij kon overigens :10 nog een Chroma keyboard bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sneek op 15-01-2016 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 22:46

two

Verzendbevestiging ook binnen!! Top :D

Props voor Razer, ze hebben het allemaal netjes op een rijtje. Niet verwacht dat het zo snel ging.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dat zijn US$, mijn aankoop was in CAD$. Op amazon.ca zijn ze $192 + $18 verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
  • Laatst online: 17-09 21:29
Verzendbevestiging voor me accessoire binnen, maar die voor het chroma toetsenbord niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

shinchan03

Niels

Vanmorgen heb ik een Razer DeathStalker Chroma besteld, leek me een mooie vervanging van het simpele toetsenbord die ik nu heb. Raar genoeg wel weer de overstap van draadloos naar een toetsenbord met draad (ik game nooit).

Is bij iemand dit toetsenbord al verzonden? Bij mij namelijk nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Ik wacht ook nog op m'n Blackwidow Ultimate Stealth. Hij staat op processing.... Geld is al wel van m'n creditcard geboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, de "ik ook" posts hebben nu wel erg de overhand. Dat je besteld hebt en wat je besteld hebt is niet zo belangrijk, probeer de meldingen svp achterwege te laten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
gambieter schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 19:14:
[mbr]Mensen, de "ik ook" posts hebben nu wel erg de overhand. Dat je besteld hebt en wat je besteld hebt is niet zo belangrijk, probeer de meldingen svp achterwege te laten :) [/]
Op het moment is het wel nog even heel spannend of iedereen ook daadwerkelijk de verzendbevestiging heeft ontvangen bij het bestellen van meer dan een product. Zelf overweeg ik bijna nog een bestelling te doen uit nieuwsgierigheid. Inmiddels zijn alle echt toffe items helaas wel weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
*knip* gambieter in "Razer 50% korting (op alles) - Januari 2016" gemist? Alleen "verstuurd" zeggen is niet de bedoeling.

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 15-01-2016 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:49
Wat een snelle verzending zeg! Ik heb een trace code van DHL gekregen en ben benieuwd wanneer hij binnenkomt :) Tracking is alleen nog niet actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
stockaanvullen zal niet gebeuren zeker als iets is uitverkocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik kan bevestigen dat ik twee keer een blackwidow krijg toegestuurd voor 50% en dus niet ben gecanceld :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Mamba onderweg :)
Volgens mij wel een beetje jammer dat ze DHL als bezorger gebruiken, want die bezorgen niet op zaterdag of wel? Ik geloof dat ze alleen op werkdagen bezorgen.

Edit: ze bezorgen wel op zaterdag, morgen maar ff een foto maken van mijn Chroma-opstelling :)

[ Voor 22% gewijzigd door Nostordici op 15-01-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Alles komt vanuit Ierland geloof ik, ik verwacht het dus niet voor volgende week woensdag/donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Volgens mij komt alles uit Duitsland, niet Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-07 12:04
Sneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:42:
Volgens mij komt alles uit Duitsland, niet Ierland.
Beter, betekent dit dat er dus een mogelijkheid is dat morgen bestelde artikelen al binnen zijn? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Zover als ik begrepen heb duurt het sowieso 48 uur dan. Dat is tenminste normaal als ik me fietsonderdelen uit het buitenland haal. (bike-components verstuurd met DHL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt bij jullie de tracandtrace code al?

laat maar. ze werken al..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2016 22:02 . Reden: vraag is overbodig geworden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
Mijn Track&Trace code werkt, en hij geeft aan dat mijn Blackwidow zich momenteel in Utrecht bevindt, dus ik denk dat ik hem morgen wel binnen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
Pandawan schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:10:
Mijn Track&Trace code werkt, en hij heeft aan dat mijn Blackwidow zich momenteel in Utrecht bevindt, dus ik denk dat ik hem morgen wel binnen heb!
In Utrecht? Dan zit het warenhuis in Nederland? :o Had erop gegoogled en sommigen zeiden inderdaad Nederland... Ik hoop het, mijn T&T werkt in ieder geval nog niet :(

Edit: vanuit de Razer order status op de T&T code klikken geeft me wel een werkende code, de oude tracking pagina refreshen niet. Misschien dus even vanuit je orderstatus proberen als het niet werkt!

Misschien hierachter even je code gooien: http://www.dhl-tracknet.n...A100/NL/?type=U&zoekVeld= of op de link drukken en voor DHL TrackNet Benelux kiezen i.p.v. Express Services!

[ Voor 32% gewijzigd door iFlames op 15-01-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Ook mijn Blackwidow Chroma Stealth is momenteel in Utrecht.
Leuk meegenomen deze actie, nadat ik thee over mijn vorige blackwidow gooide is hij niet meer de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volotactus
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
De mijne is nu onderweg naar Eindhoven, misschien morgen al binnen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Altijd leuk als een pakketje via DHL verzonden wordt. Gaat altijd via een noordelijker gelegen sorteerlocatie naar een sorteerdepot dat zuidelijker ligt. Pakje komt dus elke keer bijna langs mijn huis, ligt een tijdje op 5km afstand, en wordt dan pas echt bezorgd. Best frustrerend soms als je ergens op wacht en je ziet dat je pakketje zojuist voorbij gereden is.

Wel mooi dat waarschijnlijk morgen mijn muis geleverd wordt, ik word inmiddels echt helemaal gek van het hoge gepiep dat uit mijn G500 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
Bij mij komt ie uit Utrecht en is nu op DHL Eindhoven (bij mij in de buurt). Dus verwacht m eigenlijk morgen al wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:45
Dat gaat inderdaad erg snel, ik verwachte en bestelling pas ergens volgende week vanuit de UK/US oid.

Pakket gaat vannacht van Utrecht naar Alkmaar, hopelijk morgen bezorgen?!
Als dat echt zo is dan vind ik de deal helemaal super oOo

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20
Met de 50% promo code heb ik een Razer DeathStalker Chroma en een Razer Diamondback Collector's Edition kunnen bemachtigen. Zijn inderdaad ook verstuurd en onderweg van Utrecht naar Amersfoort.
Zover ik weet levert DHL niet in het weekend dus maandag/dinsdag zal ik het wel ontvangen.
Baal er wel van dat ik de Mamba wireless niet heb kunnen bemachtigen met een BlackWidow. Eerst de een en toen de ander out-of-stock. Moest helaas een keer extra inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Ongelooflijk dat ze €11,40 vragen voor verzending en het dan uit Nederland komt. Op het verzenden wordt de winst gemaakt lijkt wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 11:58
gertjanw1993 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 07:06:
Ongelooflijk dat ze €11,40 vragen voor verzending en het dan uit Nederland komt. Op het verzenden wordt de winst gemaakt lijkt wel....
Volgens mij is de verzending boven de 50 euro gratis niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
maniac2003 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 00:40:
Met de 50% promo code heb ik een Razer DeathStalker Chroma en een Razer Diamondback Collector's Edition kunnen bemachtigen. Zijn inderdaad ook verstuurd en onderweg van Utrecht naar Amersfoort.
Zover ik weet levert DHL niet in het weekend dus maandag/dinsdag zal ik het wel ontvangen.
DHL bezorgt ook op zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Bartosy schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 07:29:
[...]

Volgens mij is de verzending boven de 50 euro gratis niet ?
Deronder blijft toch belachelijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
gertjanw1993 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:39:
[...]

Deronder blijft toch belachelijk?!
Dan bestel je er toch lekker niet 8)7 . DHL vervoert ook niet voor niets natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Neyluzz schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 08:40:
[...]

Dan bestel je er toch lekker niet 8)7 . DHL vervoert ook niet voor niets natuurlijk ;)
Bestellingen uit Duitsland betaal ik €4,95... Ik heb het geaccepteerd voor deze keer, omdat het met de korting op hetzelfde bedrag kwam, maar ik vind het wel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 15:07
Pakketje is bij de lokale DHL vestiging, maar ik betwijfel of ze vandaag gaan bezorgen. Meestal zijn de chauffeurs al rond 8 uur onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Die kans is best nog wel aanwezig hoor. Vaak zit er een vertraging in de verwerking van de statusupdates dus het kan zomaar zijn dat de pakketboer gewoon onderweg is. Zou overigens wel mooi zijn, kan niet wachten om m'n eerste mechanische toetsenbord te proberen. Het zal wel een verademing zijn t.o.v. m'n rubber dome toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olijf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 13:59
Jeej gelukt om een BlackWidow ultimate stealth te bestellen... Wilde eigenlijk de gewone maar bleek al terwijl ik zat te refreshen uitverkocht te zijn.

Wanneer is de volgende sale? Dan ga ik voor mijn muis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
Heeft iemand al een pakketje mogen ontvangen? anders vrees ik dat ze maandag pas bezorgd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:21
bij mij staat er dat die nog aan het sorteren is. Ben bang dat het pas maandag wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
De mijne is gesorteerd op een vestiging 2km hier vandaan... Ik zou hem zelfs willen ophalen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Wel apart, want op de website van DHL staat dat ze Express-bestellingen op zaterdag bezorgen. Sorteren kost schijnbaar toch veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
Net eventjes gebeld, Ze geven aan dat de afzender (razer dus) het had moeten aangeven als ze de pakketen vandaag bezorgd zou willen hebben.
Het wordt dus helaas nog 2 daagjes wachten! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
Mehh dat is jammer! Zit ik voor niets de hele ochtend te wachten...

EDIT
Ook even gebeld: Het is verzonden met de zakelijke pakketdienst en zal dus worden aangeboden tussen 8 en 5 op doordeweekse dagen.

[ Voor 51% gewijzigd door Mister_GJ op 16-01-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Ziet er naar uit dat we tot maandag moeten wachten door de verzendkeuze van Razer.
Olafvdkruk schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:12:
Jeej gelukt om een BlackWidow ultimate stealth te bestellen... Wilde eigenlijk de gewone maar bleek al terwijl ik zat te refreshen uitverkocht te zijn.

Wanneer is de volgende sale? Dan ga ik voor mijn muis!
Waarom zou je een gewone willen? Wil je anders ruilen ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olijf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 13:59
Sneek schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:44:
Ziet er naar uit dat we tot maandag moeten wachten door de verzendkeuze van Razer.

[...]

Waarom zou je een gewone willen? Wil je anders ruilen ;)?
Het scheen dat de gewone prettiger tikt. Nou wordt dit mijn eerste mechanisch toetsenbord dus denk dat de stealth een prima overstap is. Mocht ik mij bedenken dan laat ik het je weten!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Geen posts met alleen "mijn bestelling is verstuurd" of andere meldingen/"ik ook" posts.