Mooi, nieuwe Razer Naga Chroma besteld voor 61,39 euro. Was al even op zoek naar een nieuwe muis dus dit was mooi getimed. Helaas wel die verzendkosten, maarja.
Geen probleem gehad met bestellen hier, moet alleen nog naar de paypal site
Overigens een BlackWidow Ultimate Stealth 2016 - US voor 65 euro
Overigens een BlackWidow Ultimate Stealth 2016 - US voor 65 euro
[ Voor 32% gewijzigd door Bartske op 15-01-2016 10:03 ]
Blackwidow Chroma Stealth in de pocket. Ging vlotter dan verwacht.
Nee dat kan niet, dan wordt je order geannuleerd tenzij je op 2 adressen besteld.
Razer DeathAdder Classic en Razer Goliathus Control Edition small voor 60 euro totaal TOPPPP
Twee adressen inderdaad op twee accounts.Bartske schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:04:
[...]
Nee dat kan niet, dan wordt je order geannuleerd tenzij je op 2 adressen besteld.
Razer Orbweaver Chroma Stealth besteld!
Kijken hoe die gaat bevallen.
Razer BlackWidow Chroma Stealth hier ook in de pocket
Razer BlackWidow Chroma Stealth voor 99 euro
Met een beetje pech annuleren ze beide orders omdat ze vanaf hetzelfde IP-adres besteld zijn.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Verwijderd
Mwoah, dan dupeer je allerlei mensen die om verschillende redenen op hetzelfde IP-adres zitten. Dat lijkt me toch niet.MiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:05:
Met een beetje pech annuleren ze beide orders omdat ze vanaf hetzelfde IP-adres besteld zijn.
Heb de Mamba gehaald:P Zie dat die nu uitverkocht is.
Verwijderd
net als mij ook beide binnen
2adressen 2 accounts
vorig jaar 3 accounts 3 adressen via 1 pc besteld. geen probleemMiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:05:
[...]
Heb hun woorwaarden niet volledig doorgelezen, het kan zomaar zijn dat dit erin is opgenomen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:05:
[...]
Mwoah, dan dupeer je allerlei mensen die om verschillende redenen op hetzelfde IP-adres zitten. Dat lijkt me toch niet.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Verwijderd
Het kan ook dat ze iedere vijfde deelnemer een massief gouden muis opsturen. Als we zelf dingen gaan verzinnen is een hoop mogelijkMiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:07:
Heb hun woorwaarden niet volledig doorgelezen, het kan zomaar zijn dat dit erin is opgenomen.
Ah ok, dat zal wel goedkomen ja. Vind het eigenlijk wel jammer dat je geen bestellingen kan samengooien, betaal nu nog net verzendkosten (eigenlijk zou je gewoon moeten aanvullen met verzendkosten tot de gratis verzend grens, betaal nu meer dan iets dat gratis wordt verzonden haha)
maakt ook niet uit, is niet zo dat ik ze ga doorverkopen met winst en massaal bots inzet om alle producten te kopen die ze daadwerkelijk zonder winst nu verkopen.MiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:07:
[...]
Heb hun woorwaarden niet volledig doorgelezen, het kan zomaar zijn dat dit erin is opgenomen.
Black widow ultimate stealth 2016 gescoord
bestellen ging idd erg makkelijk!
1 chroma en 1 mamba besteld. Waarvan de mamba besteld in de bus van eindhoven naar dusseldorf. Een bus met snelle wifi hier 
RE: Razer blackwidow chroma
RE: Razer blackwidow chroma
[ Voor 10% gewijzigd door asndrag0n op 15-01-2016 10:09 ]
Razer Mamba w00t
Had jij dat ook, dat toen je code toevoegde er al out of stock stond? Ik maakte me wel even zorgen hoe mensen zo snel iets konden kopen hehe. Gelukkig doorgezet en de Mamba kunnen kopen.
Vervolgens nog erg in dubio en op een tweede account/adres een Firefly besteld. Ik lijk wel gek, maar dit zou zo tof staan op mijn bureau. Nooit gedacht dat ik een muismat van 48 euro zou kopen

Jammer dat ik mijn Mamba aankoop niet mocht combineren met de Firefly 50% code, maar je kan niet alles hebben. Nu heb ik in ieder geval alles Chroma, behalve mijn pc haha.
Blackwidow Chroma in de pocket!
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Chroma stealth besteld, lijkt nu alweer uit verkocht te zijn...
Razer Mamba Tournament Edition kunnen bestellen, ging nog redelijk soepel
Verwijderd
Zit daar een laptop bij, voor die prijs?seez schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:09:
Zojuist godsgruwelijk lelijke razer tactical pro backpack besteld, ziet er wel degelijk uit
Precies om 10 uur komt een docent een random mondelinge overhoring afnemen, ik stond al klaar met mijn bankpas 
Heb nu de Mamba Tournament Edition in plaats van de draadloze Mamba, die was al na 1 minuut uitverkocht...
Heb nu de Mamba Tournament Edition in plaats van de draadloze Mamba, die was al na 1 minuut uitverkocht...
Welke kans denk je zelf dat groter is?Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:07:
[...]
Het kan ook dat ze iedere vijfde deelnemer een massief gouden muis opsturen. Als we zelf dingen gaan verzinnen is een hoop mogelijk
Wie weet sturen ze een huurmoordenaar naar iedere 100ste deelnemer, lijkt me ook een logische.
Verwijderd
Ach, we waren allebei willekeurige dingen aan het verzinnenMiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:11:
Welke kans denk je zelf dat groter is?
Wie weet sturen ze een huurmoordenaar naar iedere 100ste deelnemer, lijkt me ook een logische.
Kon je het de beste man niet even uitleggen? "Heeft u nog 5 minuutjes? Ik kan namelijk een hoop geld besparen/verdienen"Contrez schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:10:
Precies om 10 uur komt een docent een random mondelinge overhoring afnemen, ik stond al klaar met mijn bankpas
Signature
Wie weet hebben ze wel een DeathnoteMiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:11:
[...]
Welke kans denk je zelf dat groter is?
Het is eerder besparen, je verliest toch geld bij de aankoop, vreemdmimang schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:11:
[...]
Kon je het de beste man niet even uitleggen? "Heeft u nog 5 minuutjes? Ik kan namelijk een hoop geld besparen/verdienen"
[ Voor 31% gewijzigd door Nostordici op 15-01-2016 10:12 ]
Verwijderd
Niets uitleggen, gewoon SSSSST! roepen en klikken maar.mimang schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:11:
Kon je het de beste man niet even uitleggen? "Heeft u nog 5 minuutjes? Ik kan namelijk een hoop geld besparen/verdienen"
De Razer Kraken Xbox One headset besteld voor €60. Ik ben blij!
Pfff 10:00:02 chroma stealth in mn basket, alleen de payment nog ff afronden... vraagje van collega tussendoor, en 10:04 paypal submit en out of stock $%#$%#$%
Neen, maar €80 valt toch wel mee. vergelijkbare backpacks van case logic en samsonite kosten €20 minder, maar missen dan een regenhoes.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:10:
[...]
Zit daar een laptop bij, voor die prijs?
Verwijderd
beetje jammer dat de RAZER LEVIATHAN niet beschibaar was.
maar ik ben blij met mijn Mamba en Orbweaver Chroma Stealth
Had vorig jaar toetensbord en muis +7.1 headset. maar kan niet wennen aan de muis... kijken of de mamba beter bevalt
maar ik ben blij met mijn Mamba en Orbweaver Chroma Stealth
Had vorig jaar toetensbord en muis +7.1 headset. maar kan niet wennen aan de muis... kijken of de mamba beter bevalt
Gelet op het tijdstip verwacht ik dat de eerste grote teleurstellingen nu ongeveer gepost worden.
Ik slinger V&A aan hoor hahaNostordici schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:12:
Het is eerder besparen, je verliest toch geld bij de aankoop, vreemd
Signature
Dan ben je te laat want er zijn al 2 teleurstellingen langsgekomenSneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:14:
Gelet op het tijdstip verwacht ik dat de eerste grote teleurstellingen nu ongeveer gepost worden.
Man alles was zo out of stock nog net op tijd een tartarus chroma kunnen bestellen.
alle Orbweavers waren al op.
alle Orbweavers waren al op.
ik ook zokosz schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:12:
Pfff 10:00:02 chroma stealth in mn basket, alleen de payment nog ff afronden... vraagje van collega tussendoor, en 10:04 paypal submit en out of stock $%#$%#$%
Hoe werkt het nou als ik dingen wil bijvoegen totdat ik gratis shipping heb... als ik het nu doe dan krijg ik over alles korting en dat mag volgens mij niet.....
Verwijderd
sorry.
ik verwacht trouwens dit jaar geen 2de verkoop.
ben geen elke problemen van vorig jaar tegen gekomen. echt super gedaan
ik verwacht trouwens dit jaar geen 2de verkoop.
ben geen elke problemen van vorig jaar tegen gekomen. echt super gedaan
Verwijderd
Eén item, anders wordt je order gecanceld.gertjanw1993 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:18:
Hoe werkt het nou als ik dingen wil bijvoegen totdat ik gratis shipping heb... als ik het nu doe dan krijg ik over alles korting en dat mag volgens mij niet.....
Ik denk inderdaad dat het dit jaar bij een sale blijft. Ze hebben ook de sale tijden aangepast voor ons (niet werkende) Europeanen
https://www.facebook.com/minliangtan/posts/1000753523315763
https://www.facebook.com/minliangtan/posts/1000753523315763
Verwijderd
nope. vorig jaar was het 1 product per account. en daar de korting op.gertjanw1993 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:18:
Daarom iets boven de 120 euro kiezen
dus verwacht dat als je deze heb geplaatst dat hij geschrapt worden.
DeathStalker Chroma in the pocket!
En de eerste artikelen worden al in V&A gezet
En de eerste artikelen worden al in V&A gezet

En het gaat alweer los in de V&A:
V&A aangeboden: Razer Blackwidow Ultimate Chroma (Qwerty)
V&A aangeboden: Razer Orbweaver Zwart
Toch blijf ik dat altijd jammer vinden, gun het dan aan de mensen die het echt willen hebben.
Edit: Tweede komt bij nader inzien niet uit deze sale, daar geldt dat dus niet voor natuurlijk.
Toch blijf ik dat altijd jammer vinden, gun het dan aan de mensen die het echt willen hebben.
Edit: Tweede komt bij nader inzien niet uit deze sale, daar geldt dat dus niet voor natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door MiBe op 15-01-2016 10:25 ]
Ik kreeg een authorization failure bij mijn PayPal betaling...weer geen RAZER BLACKWIDOW CHROMA STEALTH
Laat maar..
Manmanman.. ik mag toch wel mijn oude orbweaver erop zetten als ik een nieuw model aanschaf? Ik heb notabene deze thread en die van vorig jaar gemaakt.MiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:20:
Hmm de firefly is ook op
Dat is jammer, nu moet ik die nog ergens anders gaan scoren....
Ik had vorig jaar hetzelfde, ik mailde ze en ze gaven me een nieuwe 50% korting code die 1 maand (!!) geldig was, je kan het proberenmelk0r schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:21:
Ik kreeg een authorization failure bij mijn PayPal betaling...weer geen RAZER BLACKWIDOW CHROMA STEALTH
Alles van Chroma is al uitverkocht in 1 minuut of zo? Ziet er vast wel leuk uit voor Razer dat ze zoveel verkopen.
Wel jammer dat ik volgend jaar niks meer heb om te kopen hoor ^^ Volgens mij heb ik nu alles wat ik nodig heb van Chroma. Blackwidow, Kraken en nu binnenkort de Mamba en Firefly.
Wel jammer dat ik volgend jaar niks meer heb om te kopen hoor ^^ Volgens mij heb ik nu alles wat ik nodig heb van Chroma. Blackwidow, Kraken en nu binnenkort de Mamba en Firefly.
Excuses, had over het hoofd gezien dat dit je oude was. In dat geval heb ik niets gezegdSneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:21:
[...]
Manmanman.. ik mag toch wel mijn oude orbweaver erop zetten als ik een nieuw model aanschaf? Ik heb notabene deze thread en die van vorig jaar gemaakt.

Verwijderd
die eerste vind ik jammer.MiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:20:
V&A aangeboden: Razer Orbweaver Zwart]
die 2de geen probleem... ik zal ook mijn muisje vermoedelijk hier te koop zetten.wanneer de mamba binnen is. Of zal ik hem in de kast laten liggen?
Ah dat klinkt nog enigszins hoopvol..ik had ze al gemaild. Thanks.Sneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:21:
[...]
Ik had vorig jaar hetzelfde, ik mailde ze en ze gaven me een nieuwe 50% korting code die 1 maand (!!) geldig was, je kan het proberen
Laat maar..
Vandaar de streepVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:23:
[...]
die eerste vind ik jammer.
die 2de geen probleem... ik zal ook mijn muisje vermoedelijk hier te koop zetten.wanneer de mamba binnen is. Of zal ik hem in de kast laten liggen?
Moraalriddertje. Staat er in de regels dat je alleen iets mag kopen als je het zelf gaat gebruiken?MiBe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:20:
Signature
Ik zeg nergens dat het niet mag, gelukkig mag ik er wel wat van vindenmimang schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:25:
[...]
Moraalriddertje. Staat er in de regels dat je alleen iets mag kopen als je het zelf gaat gebruiken?
Je kan ook via overschrijving betalen , je heb dan tot 16 maart om de betaling uit te voeren
Verwijderd
Doe nou niet alsof je niet snapt hoe de vork in de steel steekt.mimang schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:25:
Moraalriddertje. Staat er in de regels dat je alleen iets mag kopen als je het zelf gaat gebruiken?
Verwijderd
iknow. we waren door elkaar aan het posten.....
idem als MiBe staat nergens.. maar een mening hebben mag nog steedsmimang schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:25:
[...]
Verwijderd
Ik heb al iets voor volgend jaar op het oog
Ik had ook twee accounts kunnen maken, maar je moet het spel er een beetje in houden.
Ik snap het best. Alleen het is een beetje zielig om te gaan roepen dat je alleen een toetsenbord mag kopen als je er zelf graag een wilt. Ik wil graag geld verdienen met dat toetsenbord... En andere games ermee spelen. Fair enough? Right? 😀Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:26:
[...]
Doe nou niet alsof je niet snapt hoe de vork in de steel steekt.
Signature
Hmm iemand nog tips voor een beetje betaalbare firefly. Baal er toch wel echt van dat ik nu weer de volle mep kan betalen of wachten tot black friday...
gelijk heb je, ik heb helaas naast de pot gepist.mimang schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:29:
[...]
Ik snap het best. Alleen het is een beetje zielig om te gaan roepen dat je alleen een toetsenbord mag kopen als je er zelf graag een wilt. Ik wil graag geld verdienen met dat toetsenbord... En andere games ermee spelen. Fair enough? Right? 😀
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Had een pricewatch: Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma op het oog maar tijdens betalen was hij al uit stock.
Dan maar binnenkort de veel betere versie van concurrentie aanschaffen: pricewatch: Corsair Gaming K65 RGB (US versie)
Dan maar binnenkort de veel betere versie van concurrentie aanschaffen: pricewatch: Corsair Gaming K65 RGB (US versie)
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ben benieuwd of mijn order gecanceld gaat worden. Had een deathadder met muismat gekocht.
Heuh! Kwam voor een Mamba, toen voor een Orbweaver en waar eindig ik mee:
* Razer Ferox
* Razer Kabuto
* Razer Ferox
* Razer Kabuto
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Net een orderbevestiging gekregen voor mn Blackwidow Chroma.
Thank god
Thank god
Ow wacht binnenkort natuurlkijk de mediamarkt salegertjanw1993 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:30:
Hmm iemand nog tips voor een beetje betaalbare firefly. Baal er toch wel echt van dat ik nu weer de volle mep kan betalen of wachten tot black friday...
Verwijderd
Blijkbaar niet, anders miepte je niet zomimang schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:29:
Ik snap het best.
Ik denk dat het het beste is als we het hierbij laten, misschien moet ik me ook maar eens verdiepen in die kaartjesVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:35:
[...]
Blijkbaar niet, anders miepte je niet zoMensen die concertkaartjes wegkopen en weer verkopen zijn op doorgaans ook niet echt illegaal bezig, maar laakbaar is het toch wel.
Fijne dag mensen, en voor de mensen die geslaagd zijn veel gameplezier.
Signature
Laten we het leuk houden.
Er loopt een actie dat als je een Mamba koopt je de Firefly met 50% korting krijgt.gertjanw1993 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:34:
[...]
Ow wacht binnenkort natuurlkijk de mediamarkt saledat is iig 18.96% eraf! blijft er 57,75 over.
Ik heb net een nieuwe muis gekocht in duitsland (deathadder chroma lag daar voor 4 tientjes ofzoiets bij de Saturn) (Munster) Dus dat gaat voor mij niet opSneek schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:39:
Laten we het leuk houden.
[...]
Er loopt een actie dat als je een Mamba koopt je de Firefly met 50% korting krijgt.
Verwijderd
Dat is niet verkeerd. Was dat een actie of is het daar altijd zo goedkoop?gertjanw1993 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:40:
Ik heb net een nieuwe muis gekocht in duitsland (deathadder chroma lag daar voor 4 tientjes ofzoiets bij de Saturn) (Munster) Dus dat gaat voor mij niet opBedankt voor de tip tho!
Het leek een rommelbak, was net na de kerst dat ik er was. Bedenk me nu dat ik dat soort dingen ook wel is hier online mag gaan zettenVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:41:
[...]
Dat is niet verkeerd. Was dat een actie of is het daar altijd zo goedkoop?
Mamba TE was 8 tientjes
De Deathadder chroma 5 tientjes (49 euro)
[ Voor 8% gewijzigd door Mister_GJ op 15-01-2016 10:43 ]
Verwijderd
Dat is bijna wat ik vorig jaar in de sale heb betaaldgertjanw1993 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:42:
De Deathadder chroma 5 tientjes (49 euro)
Denk dat je niet veel beter gaat vinden dan die (bijna jaarlijkse) 50%. Alleen jammer van de shipping costs bij de "goedkopere producten".
Van mr razer op FB:
"I know - every year I wonder if we should do it. I'm happy to see many of the users celebrate with us - but it's a pain to see the complaints and accusations etc for those that don't. Who knows? This might be the last year."
Misschien het laatste jaar? Ik denk persoonlijk van niet. Jullie?
"I know - every year I wonder if we should do it. I'm happy to see many of the users celebrate with us - but it's a pain to see the complaints and accusations etc for those that don't. Who knows? This might be the last year."
Signature
Het zou mij totaal niet verbazen. Als je gaat kijken naar hoeveel mensen ernaast grijpen. Ik had geluk, maar heeeeeeelveeeeeeel andere niet. Die gaan klagen.
Vorig jaar zei ie precies hetzelfde.mimang schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:06:
Van mr razer op FB:
Hij verkoopt het toch niet voor meer? Je vergelijking met die kaartjes gaat niet echt op..Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:35:
[...]
Blijkbaar niet, anders miepte je niet zoMensen die concertkaartjes wegkopen en weer verkopen zijn op doorgaans ook niet echt illegaal bezig, maar laakbaar is het toch wel.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Dacht ik ook... Maar laat hem maar, laten we het gezellig houden!DylanE schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:08:
[...]
Hij verkoopt het toch niet voor meer? Je vergelijking met die kaartjes gaat niet echt op..
Signature
Ja, dit kan ik ook herinneren. Vorig jaar ging het ook mis omdat de codes voor randapparatuur en systemen omgedraaid opgestuurd werden, mensen waren boos omdat ze veel te laat erachter kwamen, maar dit jaar zie ik niet waarom je boos kunt worden. Er waren gelimiteerd aantal producten en degene die eerst komt krijgt het.
Verwijderd
Hij koopt voor 100 euro, verkoopt voor 150. In maar heel weinig universa is 150 niet meer dan 100 euro. Linksom of rechtsom is iemand er die 50 euro bij ingeschoten. Als Mimang het spul namelijk niet had opgekocht, had iemand ergens zelf zo'n toetsenbord kunnen kopen.DylanE schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:08:
Hij verkoopt het toch niet voor meer? Je vergelijking met die kaartjes gaat niet echt op..
Dat het spul normaal duurder is maakt niet veel uit, gezien Mimang het spul niet voor die dure prijs gekocht heeft.
Ik heb zojuist twee Blackwidow toetsenborden gekocht, een stealth en een normale. Even testen en dan kijken welke ik waar ga gebruiken. Werk/thuis.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Kijk, dat vind ik dan weer een erg goed idee. Ik zou de twee erg graag naast elkaar zien en testenhmr schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:15:
Ik heb zojuist twee Blackwidow toetsenborden gekocht, een stealth en een normale. Even testen en dan kijken welke ik waar ga gebruiken. Werk/thuis.

Edit: quote van vorig jaarWe started this years ago when we started winning the Best of CES as a way to give back to the community and thank the people for believing in us - it was a fun way to get the community involved and we felt good that we could reward our fans in a small way.
But I think things have changed since then - it used to be all in good fun, everyone would try to get the gear they wanted, the servers would always go down from the traffic, some couldn't add to their cart, some could, those who got the stuff they wanted were ecstatic, some didn't get the stuff they wanted and complained, but it was generally positive.
This year - we screwed up - we reversed the codes but we fixed it in the first 30 mins and the sale went on for the next 23.5 hours. And yes - most of the store was sold out. And to address the issue of the reversed codes, I've decided to do another sale so that we can give those guys another shot at it - and during that sale, the servers will go down, things will be sold out, some will get their gear but some won't.
But some things have changed - it used to be good natured (save for some who were really unhappy) but now, it seems like there's more unhappiness than general good natured celebrations. It's hardly about celebrating the Best of CES anymore but a whole lot of anger, etc.
Which brings me to the poll - should we still do this in the future if we win major awards? Or is the unhappiness just not worth it?
EDIT :
I don't get it - I'm seeing overwhelming support for future appreciation sales despite all the negativity I'm seeing online. Or perhaps instead of 50% off in the future we should just do 10% so that the traffic won't be so great?
Kan wellicht wel een review maken.. als er animo is!Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:16:
[...]
Kijk, dat vind ik dan weer een erg goed idee. Ik zou de twee erg graag naast elkaar zien en testen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik ben vooral benieuwd of de normale versie inderdaad zo irritant luidruchtig is als de filmpjes op internet doen geloven - en of ik dus de juiste keuze heb gemaakt met mijn Stealthhmr schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:16:
Kan wellicht wel een review maken.. als er animo is!
Of misschien wil ik het helemaal niet weten, gezien ik er nu aan vast zit
Ow, lees nu dat je order wordt gecanceld als je meerdere items hebt gekocht?!Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:18:
[...]
Ik ben vooral benieuwd of de normale versie inderdaad zo irritant luidruchtig is als de filmpjes op internet doen geloven - en of ik dus de juiste keuze heb gemaakt met mijn Stealth
Of misschien wil ik het helemaal niet weten, gezien ik er nu aan vast zit
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Als je dat onder dezelfde account hebt gedaan zit die kans er inderdaad goed in.hmr schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:19:
Ow, lees nu dat je order wordt gecanceld als je meerdere items hebt gekocht?!
We wachten even af..Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:19:
[...]
Als je dat onder dezelfde account hebt gedaan zit die kans er inderdaad goed in.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Let op:
Geen posts met alleen "mijn bestelling is verstuurd" of andere meldingen/"ik ook" posts.
Geen posts met alleen "mijn bestelling is verstuurd" of andere meldingen/"ik ook" posts.