Nieuwe Battlefield game

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 39.585 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
CptChaos schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:10:
[...]
Doe dan ook niet alsof je het beter weet. Met je arrogante toon. :)
[...]
1942 is geen getal wil je zeggen? Wat is dit nou weer voor onzin? :')
*telt geduldig tot 10*

Sorry, mijn nederige excuses!

edit: ow wow je hebt bij je comment nog ook eventjes 'haantjes gedrag' erbij gezet _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 06-05-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 21:08
Kotaku heeft het over een "Alternate history WWI"

Dus niet geheel waarheidsgetrouw? Opent wel de deur wel weer voor 'bullshit wapens'...

http://kotaku.com/the-nex...ld-1-set-in-al-1775120917

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

Jeroenimoes schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:13:

Dus niet geheel waarheidsgetrouw? Opent wel de deur wel weer voor 'bullshit wapens'...

Ik zou t vet vinden :)

IMDB: The Man in the High Castle (TV Series 2015– ) _/-\o_

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Als ik de afbeelding zie dan is het WO1. Het pistool is de Duitse C96 die uitgebreid zijn gebruikt in de Eerste Wereldoorlog en een geïmproviseerde knuppel als vervanging voor de ronduit nutteloze bajonet is ook typisch WO1. Overgens betekent WO1 niet saai. Er gebeurde veel meer dan alleen loopgraaf en artillerieduel. Het Oostfront was dynamisch en zo waren er wel meer. Alleen het westfront waar de Duitsers eigenlijk niet echt wouden aanvallen omdat de tegenstanders daar het sterkt waren was het redelijk passief tussen de gigantische veldslagen met enorme verliezen.

De grootste verandering qua gameplay is dat de aanvalsgeweren worden vervangen voor geweren en dat geleide wapens vervangen worden voor ongeleide. Dat zou het skillniveau drastisch moeten verhogen tenzij de Bergman MP18 gewoon super OP word gemaakt because DICE. Grenadespam is zeker van de partij. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

Stewie!

Keen must die!

Proficiat met de verjaardag Daniel WW2
Na vanvond wordt het Daniel WW1 ? ;-)

In WW1 had je ook flinke grote kanonnen, loopgraven. T wordt wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Het is maar de vraag of een WW1 georienteerde Battlefield aanslaat bij het grote publiek. De meeste mensen zijn niet zo bekend met WW1.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Snowwie schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:21:
Het is maar de vraag of een WW1 georienteerde Battlefield aanslaat bij het grote publiek. De meeste mensen zijn niet zo bekend met WW1.
De merknaam BF is onderhand denk ik wel sterk genoeg om interesse op te wekken. Na de gigantische burn die BF4 was ben ik sceptisch maar wel geïnteresseerd. Grendelgeweren balanceren (gegarandeerde OHK voor hoofd en boventorso tot 100m) kan zelfs DICE niet volledig verpesten. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

wat belangrijk was in WWI was artellerie.. ik zie het al helemaal voor me.. en dan paarden als ''mount" ?

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 06-05-2016 20:24 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Snowwie schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:21:
Ik denk dat dit bij Nederlanders zo is omdat het geen enorme gevolgen heeft gehad voor Nederland zoals de WW2 dat wel had. In de WW1 waren we neutraal. Voor andere landen is dat heel anders.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

spartacusNLD schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:24:
wat belangrijk was in WWI was artellerie.. ik zie het al helemaal voor me..
In WO2 nog meer dan WO1 omdat de kwaliteit van artillerie drastisch verbeterde. Tegenwoordig is het al helemaal artillerie maar daar heb je in BF2/3/4 toch ook weinig last van? Het idee dat WO1 alleen maar artillerie was klopt gewoon niet. Je kan niet elke dag tienduizenden, laat staan honderdduizenden granaten vuren. Productie houd dat niet bij. Na een monsterlijk bombardement van granaten van 75mm tot 83.3mm doorsnede begon het gevecht pas echt. Zeker omdat deze granaten eigenlijk niet in staat waren om loopgraven daadwerkelijk te vernietigen of zelfs open te slaan. Loopgraven overleefde die enorme bombardementen meestal redelijk intact. Daarom waren er nooit doorbraken. Pas toen veel betere infanterietactieken en coördinatie tussen artillerie en infanterie op gang kwam krijg je doorbraken in Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Hoelaat duurde speculaasmolen nog? Wordt het om 21.00 of 22.00 bekend gemaakt wat de nieuwe battlefield wordt??

Ik hoop een battlefield 1942 2.0

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
RoyK schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:24:
[...]

Ik denk dat dit bij Nederlanders zo is omdat het geen enorme gevolgen heeft gehad voor Nederland zoals de WW2 dat wel had. In de WW1 waren we neutraal. Voor andere landen is dat heel anders.
We hebben er zelfs aan verdiend aan de oorlog door cocaïne te verkopen aan de legers van beide partijen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Stewie! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:05:
Wat een geweldige avond!

Meekijk linkje direct naar de youtube stream: YouTube: Battlefield World Premiere
En middag zelfs al! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:36
Nickrsd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:34:
Hoelaat duurde speculaasmolen nog? Wordt het om 21.00 of 22.00 bekend gemaakt wat de nieuwe battlefield wordt??

Ik hoop een battlefield 1942 2.0
Om 22.00u

Live kijken kan via: https://www.twitch.tv/battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het is wel weer telling dat iedereen vooral bezig is of het WW1 is of andere setting. :X

Imo is dat zo weinig bepalend of de game goed is. Netcode, goede maps en allerlei andere designbeslissingen zoals teamplay incentives / decisions en de uitvoering ervan zijn zoveel belangrijker. *O*

Mijn zorg is niet of het WW1 is of WW5 maar of ze nu eindelijk een keer een redelijk doordachte game uit kunnen brengen. Iets zoals BF1942 of BF2. Maar dan de zwakke punten verbetert.. :) (Netcode was toen ook kut met peren.)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:27
[...]

Dan heb jij toch een verkeerd beeld van het effect van de Eerste Wereldoorlog op Nederland. Wij waren neutraal, en zowel de Duitsers als Britten hebben dat gerespecteerd, maar wij zaten er wel midden in. Handel met onze belangrijkste buurlanden was vrijwel onmogelijk, er kwamen zo'n miljoen Belgische vluchtelingen naar Nederland. Op een bevolking van 6 miljoen Nederlanders toentertijd is een enorm aantal. Wij hadden de middelen er niet voor om deze mensen op te vangen. Zo heeft Denemarken ons financieel gesteund zodat wij deze mensen konden helpen. Daarbij komt dat er veel Britse en Duitse spionnen in Nederland zaten, en dat ons land werd overspoeld door Britse, Franse, Belgische, Duitse, en zelfs Russische deserteurs. Om een goede verhouding met Nederland te houden, en te voorkomen dat Duitse deserteurs Nederland konden bereiken hebben de Duitsers uiteindelijk De Draad gebouwd; een hekwerk van ruim 300 kilometer lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:39:
Het is wel weer telling dat iedereen vooral bezig is of het WW1 is of andere setting. :X

Imo is dat zo weinig bepalend of de game goed is. Netcode, goede maps en allerlei andere designbeslissingen zoals teamplay incentives / decisions en de uitvoering ervan zijn zoveel belangrijker. *O*

Mijn zorg is niet of het WW1 is of WW5 maar of ze nu eindelijk een keer een redelijk doordachte game uit kunnen brengen. Iets zoals BF1942 of BF2. Maar dan de zwakke punten verbetert.. :) (Netcode was toen ook kut met peren.)
Dat zullen we echter maar weten wanneer de game uit is en gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Belgie had het hardste te verduren. Het land was dan ook bijna helemaal ingenomen.
Gelukkig hadden de Duitsers de Belgen onderschat en stootten ze op harde tegenstand.
Hierdoor konden de Britten en vooral de Fransen zich opstellen.

Vele mensen denken dat de soldaten dom waren en doodleuk in heel grote getalen naar de andere loopgraven liepen. In 1914 was dat mss nog zo. Ze waren verast over de technolische vooruitgang, mitrailleurs en artillerie bijvoorbeeld.
Maar tactieken werden beter en beter. bijvoorbeeld de gasaanvallen, de vuurwals of stormtroopers.

De oorlog zal altijd herdacht worden als de loopgravenoorlog waarin de artillerie een gigantisch wapen was. Tijdens de slag van verdun werden er elke seconden 3 granaten afgevuurd, dit voor 10 maanden. (+-2miljoen granaten per week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Soldaatje schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:34:
[...]

We hebben er zelfs aan verdiend aan de oorlog door cocaïne te verkopen aan de legers van beide partijen. :)
Oef, Nederland verdiende goud aan de Belgische grens door de enorme smokkelroutes die opgezet waren. Ja, de WW1 was voor Nederland business. Raar, maar waar.

Goed, de WW2 ook. Hier in Schiedam was toen nog Wilton Feyenoord. Scheep reparatie. Binnen een paar dagen na de inval van Duitsland op Nederland lagen de eerste contracten al op tafel voor het bouwen van Duitse onderzeeërs. Na de oorlog werd de directie meteen gevangen genomen. Wikipedia: Wilton-Fijenoord

Zo werkt de wereld. Oorlog en geld. Ze gaan hand in hand samen. Maargoed... WW1... focus.. ik weet bijna niets van de WW1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
Jeroenimoes schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:13:

Staat al update bij dat het gebaseerd was op "eerdere" geruchten van die alternatieve WO I setting en dat ze het eigenlijk zelf nog niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:40:
[...]

Vele mensen denken dat de soldaten dom waren en doodleuk in heel grote getalen naar de andere loopgraven liepen. In 1914 was dat mss nog zo. Ze waren verast over de technolische vooruitgang, mitrailleurs en artillerie bijvoorbeeld.
Maar tactieken werden beter en beter. bijvoorbeeld de gasaanvallen, de vuurwals of stormtroopers.
Vergeet het graven van tunnels tot onder de vijandelijke trenches met als doel deze op te blazen, en de opkomst van de tanks niet (zoals de: Renault FT, moeder van de moderne tank; en de Britse Mark IV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
RoyK schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:44:
[...]
Maargoed... WW1... focus.. ik weet bijna niets van de WW1.
Dan moet je toch zeker even National Geo's: Apocalypse, WW1 in color kijken!

Echt heftig en een behoorlijk goed neergezet! Maar niet echt 'fun' om te kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:46:
[...]

Dan moet je toch zeker even National Geo's: Apocalypse, WW1 in color kijken!

Echt heftig en een behoorlijk goed neergezet! Maar niet echt 'fun' om te kijken :/
Thanks voor de tip. Positief zou kunnen zijn dat ik dus veel meer over de WW1 te weten gaat komen als dit de setting gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:41
Nu 1uur en 7 minuten... Dammnn hyped :X

[ Voor 6% gewijzigd door fevo-1190 op 06-05-2016 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:51
Haha die chat bij Twitch, helemaal super.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
RoyK schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:51:
[...]

Thanks voor de tip. Positief zou kunnen zijn dat ik dus veel meer over de WW1 te weten gaat komen als dit de setting gaat worden.
Jazeker :) 5 afleveringen van een uur, goede kwalitiet zijn echter niet zo makkelijk te 'vinden' ;)
Ze zijn er ook op DvD.. Zou het zeker aan iedereen aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
fevo-1190 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:53:
Nu 1uur en 7 minuten... Dammnn hyped :X
Reken er maar op dat ze je dan nog minimaal 30 minuten gaan lopen teasen voordat ze het bekend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ach de helft van de titel weten we tenminste:

"Battlefield ......" :) :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:54:
[...]
Reken er maar op dat ze je dan nog minimaal 30 minuten gaan lopen teasen voordat ze het bekend maken.
Nou dat is niet te hopen m'n verwachting is heel hoog en zit heel de dag al te wachten.
Al mijn hoop op een toffe setting is op bf..
Twitch ontploft ook al heel de tijd bij de pre-show je ziet bij comments continu ww2 en ww1 dus community is erg duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hmmkaaay.. Beetje apart dat Tweakers zich 'verlaagt' tot het posten van geruchten.. terwijl er nog niets 100% zeker is.

Daarbij vind ik t best flauw dat ze t al spoilen op de FP voordat de officiele aankondiging is.. Daar zijn deze forums voor, maar goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:58:
[...]

Hmmkaaay.. Beetje apart dat Tweakers zich 'verlaagt' tot het posten van geruchten.. terwijl er nog niets 100% zeker is.

Daarbij vind ik t best flauw dat ze t al spoilen op de FP voordat de officiele aankondiging is.. Daar zijn deze forums voor, maar goed :/
Joh zeur niet, tweakers doet dat altijd, maar nu omdat het jou niet schikt "verlagen" ze zich.
:F

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Fietsbel schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:59:
[...]

Joh zeur niet, tweakers doet dat altijd, maar nu omdat het jou niet schikt "verlagen" ze zich.
:F
Het heeft niets met schikken te maken.. Ik vind het gewoon raar. Tweakers post meestal pas alleen als het confirmed is. Er staat verder ook geen 'gerucht' bij.

Nou dat tot daar aan toe, prima..
Maar het echt 1 uur vantevoren gaan spoilen vind ik raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:04:
[...]

Het heeft niets met schikken te maken.. Ik vind het gewoon raar. Tweakers post meestal pas alleen als het confirmed is. Er staat verder ook geen 'gerucht' bij.

Maak je niet zo druk.. Is nogal een hype nu dus logisch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
[...]

Als het een gerucht is dan spoilen ze toch niks? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Gerucht? het is op basis van een foto. Dus als er "gerucht" had gestaan had je het wel prima gevonden.
Met zoveel dingen posten ze dat soort informatie. Maargoed, oogkleppen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Meh, hoop op WWII is aardig aan het vervliegen :|

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Same :'(

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:51
Dat het WW1 wordt, dat lijkt nu toch wel duidelijk. Erg benieuwd welke beelden we straks te zien krijgen!

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

wow... https://twitter.com/Battlefield/status/728661891132882946

Afbeeldingslocatie: http://img.prntscr.com/img?url=http://i.imgur.com/LYaEUAh.png

[ Voor 39% gewijzigd door spartacusNLD op 06-05-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
jagermeister schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:08:
Meh, hoop op WWII is aardig aan het vervliegen :|
Omdat??? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Omdat het dat waarschijnlijk niet zal zijn ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* GREATEST TROLL OF HISTORY INCOMING XD

LOL @ bevestiging hiervan op twitter.. WW2 :D :D :D :D

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 83% gewijzigd door spartacusNLD op 06-05-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Fietsbel schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:06:
[...]

Gerucht? het is op basis van een foto. Dus als er "gerucht" had gestaan had je het wel prima gevonden.
Met zoveel dingen posten ze dat soort informatie. Maargoed, oogkleppen.
Ook niets met oogkleppen te maken. Het is gewoon iets dat me opviel.

Verder, staat in het artikel 'Eerder vandaag publiceerde Electronic Arts zelf een extreem korte teaser, van enkele seconden. Hierin is het hoofd van een soldaat te zien, maar veel meer maakt het filmpje niet duidelijk''

Zou Tweakers het artikel gister al geschreven hebben en wisten ze toen al meer? :D
(filmpje was van gister)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:15
Onderwerp beargumenteren op school gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wordt een beetje ziek van al die social shit.

Doe een leuke puzzeltoch, maak er een mini-game van, of een breinbreker.

Maar geen: "Like, Tweet, etc om te winnen". Dat kan iedere idioot, op een knopje drukken. Je kweekt er geen community gevoel mee, je laat douchebags meedoen, die later alles op Ebay zetten, en het is gewoon niet leuk.
Bij Battlefield Heroes hadden ze dat goed door, en deden ze daadwerkelijk leuke dingen (en daarbij was de "prijs", dat je mee mocht doen met de closed beta!)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Zalaroth schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:12:
Onderwerp beargumenteren op school gemist?
Volgens mij leren ze tegenwoordig alleen "welles-nietes" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

LOL op de Battlefield Instagram trollt iedereen met 'Skate 4' comments 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Afgezien van de setting.. Krijgen we early ingame footage te zien zoals CoD IW??? :D

Of wordt het weer een prachtig in-engine prerendered filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Als het maar 1080p/60 is op Xbox One. >:)

Ik heb ook nog een PC en PS4 dus keuze genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 06-05-2016 21:20 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:18:
Afgezien van de setting.. Krijgen we early ingame footage te zien zoals CoD IW??? :D

Of wordt het weer een prachtig in-engine prerendered filmpje?
Het is altijd gewoon real-time in-game footage, alleen dat met een computer flink krachtiger dan de gemiddelde speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Als het WW1 is, snap ik niet waarom mensen bang zijn dat het alleen loopgraven oorlog zou zijn?

Ja dat was realiteit, maar laten we eerlijk zijn zou een modern leger 800 man(800 ticket server) een metro insturen om die te veroveren? :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
ThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:20:
[...]
Het is altijd gewoon real-time in-game footage, alleen dat met een computer flink krachtiger dan de gemiddelde speler.
Ja nee ik bedoel daadwerkelijke gameplay :)

Bij Battlefront bijvoorbeeld, waren de eerste filmpjes allemaal 'story' filmpjes, geen gameplay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwacht nog geen echte gameplay.. alleen wat trailer-achtige footage.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik hoop omdat CoD IW dat wel liet zien, dat Dice niet achter wil blijven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Zo! Chips, bier en drumsticks paraat, en omdat Vietnam niet uit te sluiten valt ook enkele toeters gescoord.

Bring it on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Zo, lekker biertje erbij en een sigaar, twitch op de TV en gaan met die banaan. Nog een half uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Voor mij is de setting nu het belangrijkst! Die gameplay footage komt later wel!

Ik ben gewoon heel benieuwd hoe het wordt en waarmee ze aankomen om het te verbeteren t.o.v de vorige Battlefield games.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Nah , kom net pas online en zag hem een paar pagina's terug ineens al . :) . Sorry voor de RP .

Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Het zou wel prachtig zijn als al die posters en Xbox footage fake blijkt te zijn, en de trailer begint met het typische "Bad Company" muziekje, gevolgd door een commentaar van deze man:

Afbeeldingslocatie: http://battlefieldserie.altervista.org/images/articles-pics/33_1313491916.png

Ik zou kapot gaan.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023
Leeuw070 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:31:
Nah , kom net pas online en zag hem een paar pagina's terug ineens al . :) . Sorry voor de RP .
Had ik ook last van vandaag RP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Het maakt mij niet uit of het nu WW1 of WW2 is, zolang het maar niet futuristisch of sciencefiction fiction-achtig is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
die battlefield 1 foto.. wtf is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

shakespeare schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:34:
die battlefield 1 foto.. wtf is dat ?
de poster van de game.. of een troll..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeuw070
Kan de stream hier niet kijken vanwege bagger verbinding in het hotel :( . Gelukkig kan ik tweakers wel na 10 minuten laden verversen :p .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:25:
Ik hoop omdat CoD IW dat wel liet zien, dat Dice niet achter wil blijven :D
Er zat toch geen echte gameplay in de COD:IW trailer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:40:
[...]

Er zat toch geen echte gameplay in de COD:IW trailer??
u serious dude? XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
ik zie op de main topic gasten die reageren en zeggen ik had liever 2143 gehad.. zijn dat echte idiots ? hebben die uberhaupt wel gegamed ? man man.. ik kom van cod 1 battlefield alles.. het enige wat we willen is met een kar98k brecourt of fullblown 64 man loopgraven actie... no mercy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

128 man server WW1 loopgraven ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Heb jij t wel gezien dan?

Ik zag alleen "ontploffing", " camera switch ", " ontploffing ", " distortion ", " spaceships", "meer ontploffing", " meer lensflare" ...

Gameplay was geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
idd wel brede loopgraven meerdere dark zones.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

'' its time to look @ the future '' ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 20:25
spartacusNLD schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:42:
128 man server WW1 loopgraven ......
Nee slechts 6 man want die andere 122 kochten de Loopgraven DLC niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
future is not predictable.. past is repeatable.. :) and playable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand enig idee trouwens hoelang dit event duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

pirates of the carribean muziek???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
haha.. ja add-on loopgraven. expasion pack. met een extra gun waar je geen reet aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

trouwens 124K mensen @ de stream WTFFFFFFFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Jammer dat ze hem op de xbox one laten zien. Shooters zijn imo op de eerste plaats PC materiaal, en dan pas console spul. Ik had bovendien wel iets verwacht dat er dan een nVidia next generatie kaart te zien zou zijn :P

*rent nu weg voor alle console spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

RoyK schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:45:
Jammer dat ze hem op de xbox one laten zien. Shooters zijn imo op de eerste plaats PC materiaal, en dan pas console spul. Ik had bovendien wel iets verwacht dat er dan een nVidia next generatie kaart te zien zou zijn :P

*rent nu weg voor alle console spelers
vandaar dat de stream zo haperde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
link ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ps, hoor ik nu wel sappige BF2 muziek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Zie die chat ook

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Blijkbaar heeft xbox de reclame rechten van bf5 en er zijn al 120k kijkers die naar een teller kijken, wel hyped nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/DzXCRHAArik/hqdefault.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare Topic 2 pagina's Vs. Battlefield 5 / Battlefield 2143 Topic 36 pagina's. En de echte aankondiging moet nog komen. :Y ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ga zo op full screen die chat is toch niet te volgen op twitch hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipdrumstick
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 20:54
Die muziek maakt het hem toch echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Laatst online: 18-09 23:18
135k al op twitch :o De hype is real :) Nu wel onwijs benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit hier een partij te hyperen. Die muziek.... Artfghgghhhh.

Bring it on! Bommen los!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
spartacusNLD schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:45:
trouwens 124K mensen @ de stream WTFFFFFFFF
Gaat om 22:00 nog wel heel wat meer worden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
Die muziek is al episch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Een Xbox One trailer? :N Waarom dan niet op de PC in volle glorie uitzenden?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Haha die chat op Twitch is insane.
Ahhhh die muziek!! Come on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

145k and counting

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.