[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Wat is je voorkeurs speelstijl? Snel en aanvallend, verdedigend/counter, tank/push, Remote shoot spells, spawny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Aanvallend denk ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
Kanters85 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:36:
Gevraagd suggesties voor mijn clash royale deck.
Ik zit in Arena 8 en heb alle kaarten op Electro Wizard en Night Witch na.
Sommige legendarische heb ik al level 2.

Alvast bedankt voor jullie suggesties.

Mvgr
Het is met deze informatie gissen wat je mogelijkheden zijn. Gaat namelijk ook om de levels van de specifieke kaarten als ook welke speelstijl je ligt. Daarbij is (teveel)wisselen van deck niet verstandig aangezien je dan weer opnieuw begint met levelen. Je kan beter 1 deck spelen en deze geheel doorgronden en levelen.
Belangrijkste is dat je van alles wat in je deck hebt zitten zodat je altijd uit de voeten kunt en niet bij specifieke decks al kansloos bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Heel aanvallend deck waar ik mee speel nu die het vooral moet hebben van aanvallen wanneer er een golem of ander grote wordt gelanceerd door tegenstander:

Wizard - Princes - Goblin horde - Rage - Hog - skeletons (3) - Ebarb - Zap

Rage kun je nog vervangen door LumberJack als je die hebt.

Sterktes: Verrassingsaanvallen: Hog + Goblin + Rage (hog voorop) of Ebarb + Rage/Lumberjack
Zwaktes: Royal Giant - Highlevel Golem - Highlevel lavahound
Verdedigen: Princes voor klein grut (voor middenste toren plaatsen), Wizard voor alles (schuin achter toren plaatsen), Ebarbs op alle wandelende grote dingen (wachten met plaatsen tot ze in bereik torens zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
Miki schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:18:
[...]

Het is met deze informatie gissen wat je mogelijkheden zijn. Gaat namelijk ook om de levels van de specifieke kaarten als ook welke speelstijl je ligt. Daarbij is (teveel)wisselen van deck niet verstandig aangezien je dan weer opnieuw begint met levelen. Je kan beter 1 deck spelen en deze geheel doorgronden en levelen.
Belangrijkste is dat je van alles wat in je deck hebt zitten zodat je altijd uit de voeten kunt en niet bij specifieke decks al kansloos bent.
Snap ik, ik kijk vaak eerst wat de tegenstander inzet.
Ik gebruik nu:

Beul L5
Ijstovenaar L2
Infernodraak L1
Mijnwerker L2
Princes L1
Golem L5
Skeletten L5
Houthakker L1

Ik heb de afgelopen weken/ maanden al verschillende andere kaarten gebruikt en geleveld.
bijv. koboldenbende L11 Bowler L4 Megagunstelling L7 Koning Reus L7 Drie Musketiers L 7 Vonkje L2 Kerkhof L2 Tovenaar L8 Spiegel L5 Pekka L5 Lavahond L2 Varkensruiter L7 Barbaren L10 ReuzenSkelet L5 Ballon L5 Heks L4 Babydraak L5 Koboldenton L5 Reus L7 Prins L5 Pijlen L9 Valkery L7.

Deze upgrades deed ik omdat ik eigenlijk niet weet welke je t beste kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Kanters85 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:45:
[...]

Ik gebruik nu:

Beul L5
Ijstovenaar L2
Infernodraak L1
Mijnwerker L2
Princes L1
Golem L5
Skeletten L5
Houthakker L1

Ik heb de afgelopen weken/ maanden al verschillende andere kaarten gebruikt en geleveld.
bijv. koboldenbende L11 Bowler L4 Megagunstelling L7 Koning Reus L7 Drie Musketiers L 7 Vonkje L2 Kerkhof L2 Tovenaar L8 Spiegel L5 Pekka L5 Lavahond L2 Varkensruiter L7 Barbaren L10 ReuzenSkelet L5 Ballon L5 Heks L4 Babydraak L5 Koboldenton L5 Reus L7 Prins L5 Pijlen L9 Valkery L7.

Deze upgrades deed ik omdat ik eigenlijk niet weet welke je t beste kunt gebruiken
Ik zou (bijna) een moord doen voor de keuzes en mogelijkheden die je hebt. Daarmee denk ik eerder dat je moet sleutelen aan je techniek en kennis dan aan je deck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:20
Kanters85 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:45:
[...]

Ik gebruik nu:

Beul L5
Ijstovenaar L2
Infernodraak L1
Mijnwerker L2
Princes L1
Golem L5
Skeletten L5
Houthakker L1

Je kunt op https://statsroyale.com/ kijken welke decks populair zijn en er daar 1 van proberen. Hou er wel rekening mee dat het altijd een tijdje duurt voordat je een deck goed kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Mee eens met Miki. Je levels zijn OK. probeer een deck gewoon langer en goed onder de knie te krijgen. Je deck is denk ik nog wat aan de dure kant. Probeer hem gemiddeld richting de 3 elixer te krijgen. Met jouw level kaarten is zeker Arena 9 of 10 wel te halen door goed te oefenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-06 20:26

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Voor de mensen die moeite hebben met een deck maken in de lagere arena's is deze video wel wat:

Kan je alvast vertellen dat dat mortar deck al enkele maande behoorlijk populair is, en enorm lastig is om te counteren (vanuit mijn deck). Boven de 5k kwam ik hem steeds vaker tegen, vaker dan op 4,5k.

En om het mijn clan genoten makkelijk te maken nog een video voor de tornado gebruikers onder ons:

Vooral hele goede tips voor het minimaliseren van de damge op je towers.
Voor mij als niet tornado gebruiker vooral nuttig om te zien hoe ik moet voorkomen dat ik het de tegenstander te makkelijk maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 00:39
Iemand nog tips voor de legendary challenge? Alle kaarten zijn toegestaan, ook de kaarten die je nog niet verzameld hebt dus aanpassingen aan je standaarddeck zullen nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-06 16:19
Get!em schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

Mee eens met Miki. Je levels zijn OK. probeer een deck gewoon langer en goed onder de knie te krijgen. Je deck is denk ik nog wat aan de dure kant. Probeer hem gemiddeld richting de 3 elixer te krijgen. Met jouw level kaarten is zeker Arena 9 of 10 wel te halen door goed te oefenen.
3 is wel erg laag en bijna niet haalbaar. Ik zou eerder zeggen tussen de 3 en 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:19:
Iemand nog tips voor de legendary challenge? Alle kaarten zijn toegestaan, ook de kaarten die je nog niet verzameld hebt dus aanpassingen aan je standaarddeck zullen nodig zijn
Mijn tip blijft: Speel het deck wat je het beste kent. Als het erg hard geraakt is door de nerfs zul je wat last hebben, maar je zal meer kans hebben dan als je met een compleet onbekend deck speelt.
Morgen zijn waarschijnlijk alle pro's en try-hards eruit, dus met een beetje geluk is het dan makkelijker dan vandaag. Ik ga in ieder geval pas morgen beginnen met spelen.

Overigens zullen de meeste spelers wel alle kaarten hebben, op max 4-5 na. Ik mis night witch en cart, maar die zouden toch niet hoog genoeg zijn om op ladder te gebruiken, dus die zou ik ook nog niet goed kennen.
virtualite schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:39:
[...]

3 is wel erg laag en bijna niet haalbaar. Ik zou eerder zeggen tussen de 3 en 4.
Ligt aan je speelstijl en deck. Ik zweef tussen de 2,8 en 3 op het moment. Ik probeer een vervanger te vinden voor graveyard. De nerf op ram kan ik nog wel mee overweg, maar graveyard is echt heel hard geraakt. Ben er nog niet helemaal uit, want enkel ram als win-condition is wel erg mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
hogrider/miner ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Mijn miner is maar level 1, dus niet viable voor mij op ladder. Heb nog aan bandit gedacht, maar ook die is pas level 1.

Hogrider zou kunnen, maar kan je makkelijk counteren met "hetzelfde" als wat je tegen een ram gebruikt, en als er bijv. barbaren staan, of een inferno tower, dan kan ik beide niet gebruiken. Ben bang dat het dan teveel een dode kaart wordt.

Dit is mijn account:

https://statsroyale.com/profile/PG2R228R

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
IdieEasy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:08:
[...]

Mijn miner is maar level 1, dus niet viable voor mij op ladder. Heb nog aan bandit gedacht, maar ook die is pas level 1.

Hogrider zou kunnen, maar kan je makkelijk counteren met "hetzelfde" als wat je tegen een ram gebruikt, en als er bijv. barbaren staan, of een inferno tower, dan kan ik beide niet gebruiken. Ben bang dat het dan teveel een dode kaart wordt.

Dit is mijn account:

https://statsroyale.com/profile/PG2R228R
Is niet helemaal waar. Als jij je ram gebruikt en hij gebruikt zijn counter, kan die niet meer gebruikt worden voor je hog.

Je zal het wel zwaar hebben tegen air decks denk ik.

En wat als je je ram nou vervangt voor een baby dragon? Laat je je baby dragon tanken voor je graveyard.

Maarja, ik moet eerlijk bekennen dat ik een heel traag deck speel en er niet veel ervaring mee heb.

[ Voor 5% gewijzigd door virtualite op 11-08-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

virtualite schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:14:
[...]

Is niet helemaal waar. Als jij je ram gebruikt en hij gebruikt zijn counter, kan die niet meer gebruikt worden voor je hog.

Je zal het wel zwaar hebben tegen air decks denk ik.

En wat als je je ram nou vervangt voor een baby dragon? Laat je je baby dragon tanken voor je graveyard.

Maarja, ik moet eerlijk bekennen dat ik een heel traag deck speel en er niet veel ervaring mee heb.
Ik heb het erg zwaar tegen lava loon decks, en gollem beatdown en trip musk decks. Maar dit deck is ruim het hoogst geleveled, dus makkelijk switchen zit er niet in.

Ram is het probleem niet, werkt nog prima op het moment. Baby dragon is overigens level 4 (kan naar 5), dit is te laag om op ladder te gebruiken. De graveyard kon ik samen gebruiken met de volgende kaarten (als rotatie van de tegenstander het toe liet:
Mega minion: graveyard laten tanken, mega minion doet mega damage
Ice spirit: Als er echt geen elixer in de tegenstander zit pakt dit (bijna) een tower. Leuk als er in de andere lane een counter push met barbs gaande is.
Splitted barbs of barbs uit counter: Spreekt voor zich, barbs tanken en GY killed
Ram: De klassieke combo, ram tanked en GY doet de damage.

Ik heb moeite met het vinden van een kaart die zo veelzijdig is, en tegelijk een win condition is. Ik heb nog even aan Balloon gedacht, maar die werkt met een hoop dingen gewoon niet, en ik heb geen fireball om hem te beschermen tegen de meest standaard counters. Barrel is goedkoper, doet voor een deel hetzelfde maar is veel makkelijker te counteren/stoppen dan GY.

Ik ploeter nog wel even door, dit seizoen de 4.3k al aangetikt, en vorig seizoen de 4.6 niet eens gehaald (4.599...... |:( ) Dus heb nog even om wat leuks te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
IdieEasy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:24:
[...]

Ik heb het erg zwaar tegen lava loon decks, en gollem beatdown en trip musk decks. Maar dit deck is ruim het hoogst geleveled, dus makkelijk switchen zit er niet in.

Ram is het probleem niet, werkt nog prima op het moment. Baby dragon is overigens level 4 (kan naar 5), dit is te laag om op ladder te gebruiken. De graveyard kon ik samen gebruiken met de volgende kaarten (als rotatie van de tegenstander het toe liet:
Mega minion: graveyard laten tanken, mega minion doet mega damage
Ice spirit: Als er echt geen elixer in de tegenstander zit pakt dit (bijna) een tower. Leuk als er in de andere lane een counter push met barbs gaande is.
Splitted barbs of barbs uit counter: Spreekt voor zich, barbs tanken en GY killed
Ram: De klassieke combo, ram tanked en GY doet de damage.

Ik heb moeite met het vinden van een kaart die zo veelzijdig is, en tegelijk een win condition is. Ik heb nog even aan Balloon gedacht, maar die werkt met een hoop dingen gewoon niet, en ik heb geen fireball om hem te beschermen tegen de meest standaard counters. Barrel is goedkoper, doet voor een deel hetzelfde maar is veel makkelijker te counteren/stoppen dan GY.

Ik ploeter nog wel even door, dit seizoen de 4.3k al aangetikt, en vorig seizoen de 4.6 niet eens gehaald (4.599...... |:( ) Dus heb nog even om wat leuks te vinden...
Met welk deck heb je de 5k gehaald dan? De graveyard heeft namelijk een flinke nerf gekregen. Doe eens gek en gebruik er bijv. een mortar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

virtualite schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:29:
[...]

Met welk deck heb je de 5k gehaald dan? De graveyard heeft namelijk een flinke nerf gekregen.
Precies hetzelfde deck, maar 3-4 maanden geleden. Toen werkte het heel goed, was vlak voordat bridgespam populair werd, en mensen counters gingen draaien tegen vrijwel alles wat in dit deck zit :+

Ik kan nog 3 kaarten naar level 12 brengen. Heb momenteel 160k in de bank, ik was voorbereid op deze nerfs. Maar de vraag is, welke kaarten wil ik erbij hebben...

Ik ben qua speelstijl tegenovergesteld aan jou, ik speel altijd op counters en over committing afstraffen. Als de tegenstander weinig tot geen elixer heeft ga ik er vol voor.

[ Voor 3% gewijzigd door IdieEasy op 11-08-2017 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
Ik heb een beetje hetzelfde, bijna al mijn drie lavahond decks werken voor geen meter meer :'(
Nu de nightwitch generfd wordt is er misschien wat hoop voor mijn decks, maar lavahond is mijn enige legendary op level 3 dus die wil ik sowieso erin houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Lavahound decks werken nog wel redelijk toch? Tis geen meta meer maar ken genoeg meta decks die er veel moeite tegen hebben... echter, voor jullie beide is de executioner (met tornado) killing geworden volgens mij. daar moet je antwoord op hebben en daar kan eigenlijk alleen bliksem, rocket of miner echt effectief tegen zijn.

Ik speel nu zelf een tijdje met een bowler en dat is voor mij de ontbrekende schakel geweest. Maar ook ik heb het probleem dat mijn main goed geleveled is en de rest niet echt.

[ Voor 21% gewijzigd door virtualite op 13-08-2017 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 09:45
Na veel omwegen in veel clans wil me graag weer bij een tweakers clan aansluiten. Ik zie dat de tweakers clan drie plaatsen heeft. Kan ik me bij de tweakers clan aansluiten?

Mijn nick is spongebob
Zit rond de 4k en doneer tussen de 600 a 1100 per week afhankelijk van beschikbare tijd.

[ Voor 34% gewijzigd door goofer_nieuw op 13-08-2017 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134660

Spongebob, welkom terug! Je kan altijd weer bij Tweakers2! #GORL09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Hoi Flexy,
Tweakers2 clan is waar het allemaal begon. Dus als jullie een plekje hebben graag. De clan lijkt nu vol te zitten? (50/50)? Geef je een seintje als er een plekje vrij is gekomen?

@stefanass : Als dit een optie is graag. Anders wacht ik gedulddig af :D

[ Voor 18% gewijzigd door goofer_nieuw op 14-08-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
goofer_nieuw schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:41:
Hoi Flexy,
Tweakers2 clan is waar het allemaal begon. Dus als jullie een plekje hebben graag. De clan lijkt nu vol te zitten? (50/50)? Geef je een seintje als er een plekje vrij is gekomen?
Volgens mij is er 1 alt-account actief die er weer uit zou kunnen om plaats te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
goofer_nieuw schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:41:
Hoi Flexy,

@stefanass : Als dit een optie is graag. Anders wacht ik gedulddig af :D
We zijn aan het kijken of we plaats kunnen maken ;) Gaat lukken!

EDIT: Je kan je weer aanmelden Spongebob! @goofer_nieuw

[ Voor 6% gewijzigd door stefanass op 14-08-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Dank!!

Ik lijk me niet te kunnenn uitnodigen, maar alleen op uitnodiging (invite only)
Kunnen jullie mij uitnodigen of het mogelijk maken dat ik me kan aanmleden?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey Sponge, er is weer plek gemaakt. Invite only betekent gewoon dat wij hem goed moeten keuren. Als het goed is zie je de join knop nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Ik kan de join knop helaas niet zien als ik de tweakers2 clan bezoek. Zie wel dat er nu 49 deelnemers zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Heb je DM gestuur @goofer_nieuw
Weet niet of het werkt maar probeer het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 15:56

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik vermoed dat goofer niet genoeg trophies heeft, dan kan je de minimum trophies van de clan verlagen om hem binnen te laten.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Bleek uiteindelijk het bekende probleem tussen de telefoon en de hoofdsteun... :)
Zat nog in een andere clan. Je ziet de aanmeldknop pas als je clanloos bent.
Ben uiteindelijk binnengekomen door de DM van stefanass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

goofer_nieuw schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:15:
Bleek uiteindelijk het bekende probleem tussen de telefoon en de hoofdsteun... :)
Zat nog in een andere clan. Je ziet de aanmeldknop pas als je clanloos bent.
Ben uiteindelijk binnengekomen door de DM van stefanass.
PEBKAC :>

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 08:55
Hier ook nog mensen die in MISSeR 2.0 zitten? (ingame: Jack Pepper)

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-06 19:25
Hoe ver is iedereen gekomen met de Crown Championship challenge?

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ronde 4.
Heb drie decks geprobeerd, maar mijn eigen (niet aangepast voor challenge rules) deck gaat het best.
Als iemand nog een goede meta-deck heeft voor de challenges, dan graag.

Zit nog in ronde 1; sta nu 5-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

SPOXYWOXY schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:11:
Hoe ver is iedereen gekomen met de Crown Championship challenge?
0-9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06 08:09
Eerste poging 5 wins, tweede poging 9 wins, derde poging nog niet ondernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Mijn deck komt helaas niet uit de verf op tournament levels. Kansloos 2x een poging gedaan. Gelukkig is het deck wel effectief op de ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Ik kwam helaas tot ronde 17 :S. Stond op 17-1. 1 loss deels te maken met connection problemen aan het begin. De ander speelde gewoon erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Doe je netjes, ik ben stuk geslagen bij 8 wins, maar dat lag in de lijn der verwachting.

Geloof dat er uiteindelijk iets van 8.000 mensen 20 wins hebben gehaald? Ervan uitgaande dat dezelfde trend is doorgezet qua winners (dag 3 was 6214). Dan zijn er 131.147.541 potjes entries geweest :D Zegt wel iets over de playerbase.... Holy shit! (percentage wat 20 wins bereikt heb ik van reddit gejat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

Miki schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:00:
Mijn deck komt helaas niet uit de verf op tournament levels. Kansloos 2x een poging gedaan. Gelukkig is het deck wel effectief op de ladder :)
Uiteindelijk met het deck van Harry nog 6 wins.
Mijn ladder deck is ook kansloos in de challenges :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:53

Pater

Terry Tate

10e ronde.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uiteindelijk geëindigd op 11-3. Iig wel een lumberjack uit de chest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Ik weet niet of deze al is langs gekomen maar kon er erg hard om lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Er blijken meerdere funny filmpjes te zijn van CR.

Check:[YouTube: https://youtu.be/sQhawgFIi4E]

Ook deze bevat wat pareltjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 16:32
Verdomme! Mijn account is ineens weg! Ik wil een potje spelen na het werk en ik start zomaar in de tutorial. Zomaar ineens, er is niks geks gebeurd. Heef een van jullie een oplossing? Ik baal er goed van, ben nu al twee keer mijn account kwijt geraakt. (één keer eigen schuld)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:43
stevens20 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:35:
Verdomme! Mijn account is ineens weg! Ik wil een potje spelen na het werk en ik start zomaar in de tutorial. Zomaar ineens, er is niks geks gebeurd. Heef een van jullie een oplossing? Ik baal er goed van, ben nu al twee keer mijn account kwijt geraakt. (één keer eigen schuld)
Contact opnemen met supercell? Ze zijn vrij behulpzaam.
Miki schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 22:09:
Er blijken meerdere funny filmpjes te zijn van CR.

Check:[video]

Ook deze bevat wat pareltjes :D
Heb zelf al een paar keer gehad dat m'n princess achter een toren blijft haken. Blijft dan maar tegen die toren oplopen van links naar rechts, erg grappig om te zien en zou zo in dat youtube filmpje passen.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 08:55
Uiteindelijk zelf een clan opgericht. Is niet Tweaker specifiek, maar mocht je op zoek zijn naar een clan; "Kronenjagers" (#8QGLP089)

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
evleerdam schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:44:
[...]

Contact opnemen met supercell? Ze zijn vrij behulpzaam.
Al gedaan maar ik heb een nieuw account doordat ik die tutorial heb doorlopen. Ze zeggen dat nu dit account aan mijn game center gelinked is. Ik heb ze vanmiddag nog een keer een bericht gestuurd. Ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen. Mijn vorige account konden ze wel zien. En als je een account van lvl 8 op 2800 trofeeën hebt is dat toch vrij zonde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Er is nog 1 plekje vrij in Tweakers.net clan, de leukste* en beste* clan van Tweakers.

*: Alle t.net-clans zijn even leuk en goed

• Juriaanvdm
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-06 17:36
Hi,
Ik wil mij graag aanmelden, mijn nickname is: funny-jaco. Er zit al een familielid in de clan .

Grt, Juriaanvdm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBruurvanJuur
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-12-2023
Hi,
Ik zou graag de clan joinen, indien er plaats is. Mijn naam is DeBruurvanJuur.

Groeten
DeBruurvanJuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Juriaanvdm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:23:
Hi,
Ik wil mij graag aanmelden, mijn nickname is: funny-jaco. Er zit al een familielid in de clan .

Grt, Juriaanvdm.
DeBruurvanJuur schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:17:
Hi,
Ik zou graag de clan joinen, indien er plaats is. Mijn naam is DeBruurvanJuur.

Groeten
DeBruurvanJuur
Wil niet heel moeilijk gaan doen, maar Juur en de bruur van.... Beide lege accounts op tweakers, waarbij 1tje dit weekend geregistreerd.....

@Tukk @IdieEasy , beoordeel zelf maar ff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Get!em schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:55:
[...]

[...]

Wil niet heel moeilijk gaan doen, maar Juur en de bruur van.... Beide lege accounts op tweakers, waarbij 1tje dit weekend geregistreerd.....

@Tukk @IdieEasy , beoordeel zelf maar ff.
Juriaan was de zoon van een tweaker, dus vermoed dat die wel snor zit. Niet heel actief op tweakers, maar in ieder geval de juiste instelling tot nu toe.

@DeBruurvanJuur Ik ben het wel met @Get!em eens dat je account wel heel leeg is, je lurked veel maar post nooit?
Laat in ieder geval even weten wat je rank is.
Evt kan je mij ook een DM sturen met wat meer info, zodat onze zorgen worden weggenomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Is er nog een plekje vrij in de clan voor mij? Ik sta nu niet zo hoog (4391 trophys). Ingame name is Virtualite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:07
virtualite schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:18:
Is er nog een plekje vrij in de clan voor mij? Ik sta nu niet zo hoog (4391 trophys). Ingame name is Virtualite
Je bent welkom in tweaker.net (#2G8YQUP). Is op dit moment nog 1 plekje vrij :) Even je tweakers nick in de aanmelding en dan komt alles goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Royy90 op 19-09-2017 15:22 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Goedemiddag,

Eventueel is er een plek vrij in tweakers.net

Je zou hiermee wel meteen de hoogste in onze clan zijn, de vraag is of je dat wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Niet hoog noemt hij dat :X

Komt binnen als #2 in de clan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
In Tweakers2 is ook weer een plekje vrij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
ben .net al gejoined

Ben toch terug gegaan naar mijn oude clan. Ik miste toch wel erg de vele friendly games en actieve clan chat.

[ Voor 75% gewijzigd door virtualite op 22-09-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfoe, die Flying Machine kan ook nog wat worden. Heb 12 wins in de challenge gehaald en nu volop aan het experimenteren. Lijkt vooral erg goed in de conversie van verdediging naar aanval.

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-04 16:30

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Topicstarter
Anoniem: 134660 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:47:
Pfoe, die Flying Machine kan ook nog wat worden. Heb 12 wins in de challenge gehaald en nu volop aan het experimenteren. Lijkt vooral erg goed in de conversie van verdediging naar aanval.
En? Hoe denk je er nu over? Paar keer tegen me gehad met 1vs1, echter voelt het voor mij als een nutteloze kaart... Voegt naar mijn mening niet veel waarde toe aan de game!

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-06 05:17
Hebben meer mensen last van de app? Ik start hem net op en begin weer bij 0 ...
Net alsof je het spel net geïnstalleerd heb.

Krijg weer tutorial?

Nee joh ben weer level 2 met 30 crowns😡
Zit fevo nog wel in tweakers2??

[ Voor 21% gewijzigd door fevo-1190 op 01-10-2017 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-06 10:01
Heb zelf nergens last van gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-06 14:26
Heeft mn vriendin laatst gehad.
Weet je nog je trophies, je clan en evt je spelerstag?
Dan neem even contact op via HELP in de app, zeg dat je een desync hebt en vraag of ze je je koppelcode kunnen sturen.
Dan kan je op die manier je apparaat opnieuw koppelen aan je supercell account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ben al uit de clAn gezet en nieuwe account zit er nu in.
Zal eens opzoeken en weer een mail wegsturen dan helpdesk.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
fevo-1190 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:15:
Hebben meer mensen last van de app? Ik start hem net op en begin weer bij 0 ...
Net alsof je het spel net geïnstalleerd heb.

Krijg weer tutorial?

Nee joh ben weer level 2 met 30 crowns😡
Zit fevo nog wel in tweakers2??
Heb ik ook gehad. Mijn account staat nu (werkelijk waar GÉÉN idee hoe) op naam van mijn vriendin. Ipv mijn eigen Appleplay account staat hij zonder aanwijsbare rede op die van haar. Misschien hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Nu kan ik eindelijk weer op m'n account alleen nu ben ik verbannen uit tweakers2😡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Netjes vragen is ook een mogelijkheid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Haha bedoelde het niet verkeerd Tuk.
Bedoelde meer van weer een probleem ..
als je gekicked word duurt het even voordat het systeem dat verwerkt heeft.
Zit er inmiddels alweer in en kan eindelijk weer verder knallen👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Nog steeds 1 vrij plekje in tweakers 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

En nog 2 in tweakers.net #29PQ9UJ9

[ Voor 17% gewijzigd door Tukk op 05-10-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Topicstarter
Grote update !!

Voor de mensen die niet de Facebook pagina volgen;

Er komt een Giga update aan!

Zie hier t laatste nieuws can de Clash Royale site:
Epic Quests Update!

Met oa; nieuwe gamemode:
  • Touchdown is a sporty new game mode - without towers - watch the reveal livestream! video hierboven
  • Earn gold and gems by taking down towers during Gold Rush and Gem Rush events
  • Now you can chat and have a rematch with your 2v2 teammate
  • Mirror Battles give you and your opponent the exact same deck
  • Challenges come in more shapes and sizes, and unlock at level 5
Preview #1 [Video: https://www.facebook.com/ClashRoyale/videos/1706565439415081/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Wow zeer interresante update! Hoelang liggen de servers eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

Servers zijn weer online, ik krijg alleen de update niet (Android). Iemand hetzelfde probleem?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Topicstarter
Mystikal schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:32:
Servers zijn weer online, ik krijg alleen de update niet (Android). Iemand hetzelfde probleem?
Na 10 minuten een rare push melding te krijgen als ik de app opende, staat de update eindelijk in de PlayStore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

0stone0 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:35:
[...]

Na 10 minuten een rare push melding te krijgen als ik de app opende, staat de update eindelijk in de PlayStore!
ik nu ook!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Topicstarter
Neeeee!!!! :N :-( :F

De resolutie is aangepast voor de Galaxy 8+ !
De android optie om het scherm te rescale is ook opeens weg,,,, dat wordt spelen zonder het hele scherm te kunnen zien :(

Dit dus (Klik voor full res);
Afbeeldingslocatie: https://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image594449.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door 0stone0 op 09-10-2017 17:49 . Reden: Duim nagel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:48
Idd hier ook op de S8. Ziet er niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 15:05
Zal wel gefixed worden. S8 is een bekende/populaire telefoon, zullen vast genoeg klachten hierover ontvangen.

Zelf een beetje gemixt gevoel over de update. De free chest was natuurlijk fijn en ik betwijfel of het rendement uit de quests even hoog is. Daarnaast vond ik ladderen gewoon leuk en de quests verplichten je toch wel om ook andere dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Topicstarter
Renzzie schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:26:
Zal wel gefixed worden. S8 is een bekende/populaire telefoon, zullen vast genoeg klachten hierover ontvangen.

Zelf een beetje gemixt gevoel over de update. De free chest was natuurlijk fijn en ik betwijfel of het rendement uit de quests even hoog is. Daarnaast vond ik ladderen gewoon leuk en de quests verplichten je toch wel om ook andere dingen te doen.
De s8(+) is al een tijd uit, Supercell heeft in die tijd nooit een update uitgerold voor t scherm probleem, ben bang dat dat nu ook niet binnen een week er is....

Ik had exact t zelfde, vond t juist jammer dat grotendeels van de mensen alleen nog maar 2vs2 speelde. Hoop nu dat mensen meer 1vs1 spelen door de guesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik zie wel meer issues die eerder weg waren. Mijn chatbox hangt nu ook weer random halverwege het scherm terwijl ik het toetsenbord niet aan heb (ook in game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Topicstarter
Tukk schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:35:
Ik zie wel meer issues die eerder weg waren. Mijn chatbox hangt nu ook weer random halverwege het scherm terwijl ik het toetsenbord niet aan heb (ook in game)
Klopt, maar volgens mij ook andersom xD

Ik zie bijvoorbeeld maar de helft van mn xp balkje, de rest valt weg onder mn geld...Niet echt een probleem, vind t meer raar dat SuperCell dat niet door en door test voordat ze zo'n update live brengen. Als je op hun forum kijkt zijn er ook 20+ post met dat het idioot is!

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dxjZTw/photo_2017_10_10_10_40_33.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

0stone0 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:27:

Ik had exact t zelfde, vond t juist jammer dat grotendeels van de mensen alleen nog maar 2vs2 speelde. Hoop nu dat mensen meer 1vs1 spelen door de guesten!
Ik ben zelf erg blij met deze update. Mensen speelde erg veel 2v2, waardoor 1v1 ladder steeds lastiger werd.
Door de reset verdwenen er nog steeds gewoon trophies.
Waar ik vroeger 5k kon halen, haalde ik nu met pijn en moeite 4.3k. Dit lag deels aan mijn deck, maar ook aan betere tegenstanders op lagere ranks (die hetzelfde probleem hadden :+)
0stone0 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Klopt, maar volgens mij ook andersom xD

Ik zie bijvoorbeeld maar de helft van mn xp balkje, de rest valt weg onder mn geld...Niet echt een probleem, vind t meer raar dat SuperCell dat niet door en door test voordat ze zo'n update live brengen. Als je op hun forum kijkt zijn er ook 20+ post met dat het idioot is!

[afbeelding]
Als dit op een S8 is dan is het stom, dat is een populaire telefoon. Maar er zijn heel veel telefoons, die steeds net even wat anders beeld hebben. Kan mij best voorstellen dat ze ze niet allemaal hebben liggen.

Hoop wel dat ze het snel fixen, want deze update heeft een enorme hoeveelheid bugs meegebracht. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Net ook een mooie bug, zat bij Touchdown 2v2, quickmatch. Drukte na 10 seconden toch op annuleren, want er werd geen match gemaakt. Terug in hoofdmenu, naar opdrachten scherm. Sprint hij na 30 seconden ineens toch in een touchdown 2v2. Alsnog een match.

In touchdown ook veel disconnect tegenstanders. Speel veel matches tegen maar 1 tegenstander omdat de ander bij kaartenkiezen al weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Get!em schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:46:
Net ook een mooie bug, zat bij Touchdown 2v2, quickmatch. Drukte na 10 seconden toch op annuleren, want er werd geen match gemaakt. Terug in hoofdmenu, naar opdrachten scherm. Sprint hij na 30 seconden ineens toch in een touchdown 2v2. Alsnog een match.

In touchdown ook veel disconnect tegenstanders. Speel veel matches tegen maar 1 tegenstander omdat de ander bij kaartenkiezen al weg is.
De cancel button is altijd al een ornament geweest.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Topicstarter
IdieEasy schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:37:
[...]

Ik ben zelf erg blij met deze update. Mensen speelde erg veel 2v2, waardoor 1v1 ladder steeds lastiger werd.
Door de reset verdwenen er nog steeds gewoon trophies.
Waar ik vroeger 5k kon halen, haalde ik nu met pijn en moeite 4.3k. Dit lag deels aan mijn deck, maar ook aan betere tegenstanders op lagere ranks (die hetzelfde probleem hadden :+)

[...]

Als dit op een S8 is dan is het stom, dat is een populaire telefoon. Maar er zijn heel veel telefoons, die steeds net even wat anders beeld hebben. Kan mij best voorstellen dat ze ze niet allemaal hebben liggen.

Hoop wel dat ze het snel fixen, want deze update heeft een enorme hoeveelheid bugs meegebracht. |:(
Dat heb ik ook inderdaad! Dit is op de 8+, ze hebben wrs niet alle telefoons liggen, maar tegenwoordig is er zo veel software om dat te emuleren! Gelukkig maakt het voor een potje niet heel veel uit, alles is gewoon te zien, alleen in het menu is het gewoon irritant haha.
Gister trouwens wel 2vs2 touchdown verloren omdat ik een battleram niet zag die onder de score doorliep ;
Tukk schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:57:
[...]

De cancel button is altijd al een ornament geweest.. :P
Gelukkig kan je nu tenminste nog stoppen met zoeken als je direct op de cancel button drukt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Die 2v2 touchdown challenge was ook een fout van me.... Ik dacht, oh ja, touchdown, dat was altijd zonder losses! Easy giant chest!

Wacht, waarom zie ik 3 vakjes voor kruisjes.... Dit was niet de afspraak!

*shit* Nu sta ik 2-2... En weinig hoop dat ik zoveel geluk heb dat ik alle wins nog ga halen -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dat is inderdaad wel vern*kerig bij touchdown nu... de daily is infinity try, terwijl de challenge 3strikes out is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 15:05
Dat vond ik ook een beetje een nare streek van ze. Ben er ook in gestonken. ALs ik dat had geweten had ik er geen gems aan uitgegeven.

Sowieso niet leuk die quests. Heb nu al 2x een potje gehad dat mijn teamgenoot alleen maar spells aan het schieten was om zijn quest te halen. Toch niet tof om zo te verliezen en zonde van mijn tijd. Zit nu ook alleen maar 2v2 + touchdown te spelen omdat de quest daarom vraagt, terwijl ik liever 1v1 doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Als je oplet is de daily touchdown ook gewoon een wedstrijd hoor. Je eindigt gewoon met een score bijv. 1-3, en bij gelijkspel krijg je sudden death. Alleen de uitslag (winst/verlies) doet er niet toe daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Renzzie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:31:
Dat vond ik ook een beetje een nare streek van ze. Ben er ook in gestonken. ALs ik dat had geweten had ik er geen gems aan uitgegeven.

Sowieso niet leuk die quests. Heb nu al 2x een potje gehad dat mijn teamgenoot alleen maar spells aan het schieten was om zijn quest te halen. Toch niet tof om zo te verliezen en zonde van mijn tijd. Zit nu ook alleen maar 2v2 + touchdown te spelen omdat de quest daarom vraagt, terwijl ik liever 1v1 doe.
Dit!

Ik heb de game ook maar even gedeinstalleerd, ik bleef alleen maar gamen omdat het moet. Niet omdat ik er zin in had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:04:
Als je oplet is de daily touchdown ook gewoon een wedstrijd hoor. Je eindigt gewoon met een score bijv. 1-3, en bij gelijkspel krijg je sudden death. Alleen de uitslag (winst/verlies) doet er niet toe daar.
Wij hadden het over challenges, 3 losses and you're out.
Niet de wedstrijden zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
IdieEasy schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:33:
[...]

Wij hadden het over challenges, 3 losses and you're out.
Niet de wedstrijden zelf.
Ja, maar elke challenge heeft dat toch. En je kon weten dat de touchdown spelmodus ook een winst/verlies geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Tukk schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:19:
[...]

Dit!

Ik heb de game ook maar even gedeinstalleerd, ik bleef alleen maar gamen omdat het moet. Niet omdat ik er zin in had.
Herkenbaar en toch kom ik er dan weer op terug, alsof het een verslaving is.

Ik kijk het nog even aan maar heel gelukkig ben ik niet met deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

Ja, maar elke challenge heeft dat toch. En je kon weten dat de touchdown spelmodus ook een winst/verlies geeft
Yup, maar ik had het verkeerd onthouden uit een video die ik had gezien. En aangezien het een "casual" mode moest zijn vindt ik het ook wel jammer :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0stone0

0stone0

Topicstarter
@Sleehond , @Tukk en de rest met een s8(+)

Er is nu een Maintenance aan de gang, met de note's;
We need to have a maintenance break to fix a few more bugs that came with the Epic Quests update.

One thing that we aren't able to fix with this maintenance is the Samsung Galaxy 8 screen sizing issue, but that will be fixed with an optional update coming very soon (hopefully tomorrow!).

Additionally, we're removing Goblin Barrel from Touchdown for the time being due to this bug. We'll bring it back with the next (non-optional) client update.
Er is hoop! _O-

Link naar CR site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:48
Thnx @0stone0

Dat bericht had ik nog even gemist, maar het is echt ZEER welkom. Heel irritant als je dingen niet goed kan aanklikken, en de meest rechterkaart in je deck wil soms ook wel eens niet reageren..... ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
Pareltje deze update..
Net probeerde ik rugby, spel vind geen tegenstanders. Druk op annuleren na enige tijd.. komt de keuze “met vrienden” of “snel zoeken”..
Geen wonder dat die niets kon vinden.

Deze was ook wel vaag, kaarten op elkaar. Andere kaart geselecteerd maar pakte steeds bovenliggende kaart :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CrwC0EUKTMP3Cl5d8oIF4PGb/full.png

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste