![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 160% gewijzigd door aDutchCow op 15-01-2018 13:21 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 160% gewijzigd door aDutchCow op 15-01-2018 13:21 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Ja die is er!Shineless schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:32:
Is er al een manier om deze te installeren op een iOS device?
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Dan zal die inderdaad gelinkt blijven aan het andere account.Shineless schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:03:
Hoe kan je een canadees iTunes account aanmaken?
En kan ik clash royale dan nog steeds aan mijn huidige game center account linken, of blijft hij dan gelinkt aan mijn canadese game center account?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja uiteraard. Eerst is de soft launch om te kijken of alle servers werken en de matchmaking klopt. Als die allemaal naar tevredenheid werkt komt een een echte launch.Friespeuk schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:13:
Gaat deze nog wel eens in de NL store komen neem ik aan?
Anoniem: 544858
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 544858 op 05-01-2016 15:16 ]
Omdat het met een (buitenlands) iTunes account gaat. Staat Gmail volledig buiten.Anoniem: 544858 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:12:
Zojuist een canadees gmail account aangemaakt maar ik kan de app nergens vinden?
Anoniem: 544858
[ Voor 33% gewijzigd door Qzar op 05-01-2016 16:33 ]
PSN: jannvsdvinvs
[ Voor 65% gewijzigd door Qzar op 06-01-2016 10:44 ]
Anoniem: 723655
[ Voor 78% gewijzigd door Qzar op 11-01-2016 13:09 ]
[ Voor 53% gewijzigd door MyKey op 14-01-2016 00:02 ]
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Ik denk dat we d.m.v. aantal donaties wel kunnen zien of mensen inactief zijn. Als mensen een hele week lang geen enkele kaart doneren zullen ze niet veel online zijn.aDutchCow schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:11:
Ik ben de leader, ik kan niet zien of mensen in actief zijn
[ Voor 30% gewijzigd door Qzar op 17-01-2016 10:16 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Intruder op 31-01-2016 11:44 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
| Arrows: Damage decreased by 4% Arrows are the most popular spell card in the game, and we felt you simply get too much value for the three Elixir cost. Freeze: Radius decreased to 3 (from 4), duration increases by 0.3 seconds per level (from 0.4 seconds) Freeze is one of the most popular cards in the game. High level Freeze was too powerful due to the long duration of the spell. Additionally, the big area of effect makes it too easy to Freeze the tower and catch all defending troops at the same time. Freeze will still be a strong play, but it's now more open to counters. Wizard: Damage decreased by 7% Wizard is the most used troop among the top players. It's slightly overpowered and has made the Bomber and Musketeer nearly obsolete. Barbarians: Hitpoints decreased by 4% Barbarians are the second most used troop at the top, and are also a bit too strong. In a lot of cases they simply offer too much value for 5 Elixir. Bomber: Attack speed increased to 1.9 seconds (from 2 seconds) Bomber's use rate is quite low – partly because of the Wizard is a much stronger alternative. After this boost, the Bomber should be a more enticing option. Golem: Hitpoints, damage and death damage increased by 43% Golemite: Hitpoints, damage and death damage decreased by 43% Many Clash of Clans players felt that the Golem didn't live up to its lore. Golemites were way too strong and often dealt more damage than the Golem itself! We're transferring damage and hitpoints directly from the Golemites into the Golem. P.E.K.K.A: Hitpoints decreased by 13%, cost decreased to 7 (from 8) P.E.K.K.A is one of the most iconic Clash characters, but unfortunately it wasn't visible due to low use rates. You rarely encountered P.E.K.K.A in the Arena. It's a massive risk to invest 8 Elixir into a card that’s so easily distracted by small troops. 7 Elixir should reduce the risk enough to make P.E.K.K.A a solid addition to some decks. X-Bow: Hitpoints decreased by 15%, only targets ground (from air & ground) Players with the X-Bow card unlocked have used it in almost half of their matches. Seeing as the X-Bow is quite a specialized card, both to use and to deal with, we didn't think it was cool to see it in so many matches. Making it only target ground units will give more countering options to use against it. Inferno Tower: Lifetime decreased to 45 seconds (from 60 seconds), re-targeting 50% slower One of our balancing principles is, "offense over defense", but the Inferno Tower's very high use rate among top players doesn't match this principle. Top players are facing Inferno Towers in roughly half of their matches and the battle can become more about getting the Inferno Tower down instead of the Crown Tower. A shorter lifetime makes it harder to build a new one as soon as the previous one is destroyed. Increasing the time it takes to find a new target will make it weaker to swarms and give the attacker better countering options, tipping the scales back in favor of offense. Cannon: Cost decreased to 3 (from 6), range to 6 (from 7), lifetime to 40 seconds (from 60 seconds) and hitpoints decreased by 55% Cannon has been one of the least used cards, so we wanted to re-work it and give it a clearer purpose. A cost of 3 should make it more interesting and a significantly different alternative to the Inferno Tower. Mortar: Cost decreased to 4 (from 6), damage decreased by 40%, lifetime to 20 seconds (from 40 seconds) and range decreased to 12 (from 13) Mortar has also been one of the least used cards, as the X-Bow is simply a more compelling choice in most cases. A cheaper cost, shorter lifetime and lower range should clearly differentiate it from the X-Bow, and make it a tempting play on both offense and defense. Mirror: Level of mirrored Common Cards increased by 4 and mirrored Rare Cards by 2 Mirror is a super fun card, but unfortunately it doesn't see much use. Because it's an epic card and almost always a lower level than your commons and rares, it makes sense that it would also boost those cards to appropriate levels. Bomb Tower: Attack speed increased to 1.7 seconds (from 1.8 seconds) Bomb Tower has been one of the least used cards. We hope this small boost encourages more people to try it out. Barbarian Hut: Hitpoints increased by 10% Since Barbarians are losing some hitpoints, the Barbarian Hut's hitpoints are being increased to compensate. Elixir Collector: Production speed increased to 9.8 seconds (from 9.9 seconds) |
[ Voor 76% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 02-02-2016 10:48 ]
![]() | |
| |
[ Voor 255% gewijzigd door Intruder op 10-02-2016 13:47 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Je mag altijd MISSeR joinen-WarAx- schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:42:
Ik kan niet joinen omdat hij a) vol is en b) het aantal trophies te hoog.
Moet ik gewoon even wachten totdat er iemand weggaat of zie ik de verkeerde clan?
Bekijk op deze site de kaarten http://clashroyale.wikia.com/wiki/Clash_Royale_WikiaAudiowaste schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:19:
Paar matches gespeeld, tot nu toe vrij veel verloren.
Nu even een meer afwachtende tactiek aannemen en toch mijn kaarten beter leren kennen (welke zijn melee en welke defense)
Maart 2016Sleehond schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:32:
Gereserveerd voor Android, wanneer komt ie echt uit?
DennisvantWel schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 12:25:
Voor degene die het nog niet mee hadden gekregen:
[video]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
https://drive.google.com/...VVE/view?usp=docslist_apiSleehond schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:32:
Gereserveerd voor Android, wanneer komt ie echt uit?
Ik kreeg het al niet voor elkaar, maar dit werkt! Thanks!Steevo_S schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:40:
[...]
https://drive.google.com/...VVE/view?usp=docslist_api
Als je nu al op Android wilt spelen
Deliriant isti Romani.
Dit kan zeker, de versie van hierboven is een authentieke versie en dus niet gekraakt, het enige wat er is gebeurt is dat iemand uit een soft launch land (Canada in dit geval) het APK bestand heeft geupload voor mensen die niet uit een soft launch land komen. Als je nu in de play store kijkt bij Clash Royale met het spel geïnstalleerd zul je ook op de playstore zien dat het spel is geïnstalleerd.Saryon schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:08:
[...]
Ik kreeg het al niet voor elkaar, maar dit werkt! Thanks!
Hoop alleen wel dat als hij in Nederland "officieel" uitkomt de progressie die je met deze install hebt gemaakt niet opeens weg is.. En dat je gewoon via de playstore kunt updaten etc.
Top dank voor je snelle antwoord, ga ik me na mijn werk hier eens even op storten.DennisvantWel schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:19:
[...]
Dit kan zeker, de versie van hierboven is een authentieke versie en dus niet gekraakt, het enige wat er is gebeurt is dat iemand uit een soft launch land (Canada in dit geval) het APK bestand heeft geupload voor mensen die niet uit een soft launch land komen. Als je nu in de play store kijkt bij Clash Royale met het spel geïnstalleerd zul je ook op de playstore zien dat het spel is geïnstalleerd.
Deliriant isti Romani.
Jeuj!FraxleNL schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:28:
Ik wil mij graag aanmelden voor dit spel. Mijn ingame name is FraxleNL.
Ik kom jou ook echt overal tegen haha !
Ik wil je vooral als tip geven om de 100 gems die je krijgt in het begin niet aan onzin uit te geven zoals het eerder openen van kisten. Koop er, wanneer er 1 voorbijkomt in de shop, een goede epic kaart mee. (Elke 24 uur staat er een nieuwe epic kaart in de shop, wees dus geduldig en wacht gewoon op een goede kaart).Saryon schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:25:
[...]
Top dank voor je snelle antwoord, ga ik me na mijn werk hier eens even op storten.
Iemand nog tips voor een goede beginner's guide? Ik vind Wiki nogal rommelig..
[ Voor 46% gewijzigd door JulesvH op 20-02-2016 14:34 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als ik genoeg gold heb upgrade ik alles. Wanneer je een level up gaat krijgen je torens meer health en damage, wat natuurlijk altijd goed van pas komtJulesvH schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 20:34:
Bedankt. Alle tips zijn welkom.
(Ik heb hem net geïnstalleerd op Android.)
Upgraden jullie alle troepen of alleen een select aantal?
PSN: Curvaa_
Dank nog hiervoor!Steevo_S schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:40:
[...]
https://drive.google.com/...VVE/view?usp=docslist_api
Als je nu al op Android wilt spelen
[ Voor 47% gewijzigd door Curva op 22-02-2016 18:05 ]
als je op upgrade klikt krijg je (bij android) gewoon de info menu met daarna pas de mogelijkheid om up te gradenCurva schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:02:
Gems had ik inderdaad nog niet gebruikt. De tips over de reuzen is handig, ga ik gebruiken.
Het pay to win gehalte vind ik meer aanwezig dan in CoC. Maar misschien moet ik het niet blijven vergelijken met CoC....
Wat ik tevens wel rete irritant vind, is dat ik niet op 'Info' kan klikken wanneer de kaart geupgrade kan worden.... Bij een kaart die niet geupgrade kan worden, heb je 2 keuzes: Info of Use. Bij een kaart die wel geupgrade kan worden: Upgrade of Use. Ik spaar mijn gold nu even maar soms wil ik wel de dps weten van een troop, maar dan kan nu dus niet aangezien de info optie er niet is...
Een handtekening?!
Een handtekening?!
Nee dit is zeker niet handig.Curva schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:31:
Is het aan te raden om lager te blijven in cups zodat je je dek kan verbeteren en vergroten? Lagere cups betekend makkelijkere tegenstanders in theorie? Als je je troepen blijft upgraden, gaat je XP level wel omhoog, dus een betere defense. Al wordt er met de matchmaking wel gekeken naar je Tower level dacht ik?
Ik speelde van de week tegen iemand die deed namelijk helemaal niks. Leek wel of ie expres met cups wilde dalen.
Een handtekening?!
Een handtekening?!
Een handtekening?!
Removed?tellavist schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:10:
Als we dan toch gaan recruiten
Aangezien Supercell reddit /r/Clashroyale beter in de gaten houdt dan hun eigen forums.
Heb ik een idee gepost op de subreddit.
Deze mag echter ook wel wat extra aandacht krijgen![]()
Mag ik jullie *met gepaste bescheidenheid* vragen een upvote te geven?![]()
*LINK*
Nee nog niet gepost/goedgekeurd denk ik.
Een handtekening?!
[ Voor 10% gewijzigd door YaNightmare op 24-02-2016 13:31 . Reden: player tag ]
Anoniem: 740409
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 740409 op 24-02-2016 16:37 ]
Een handtekening?!
Steam: Ryada.
In de clan: MISSeR is nog wel plek voor mensen die graag bij mede tweakers willenwambamNL schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:39:
Ik ben ook maar mee gaan doen.
Helaas kan ik niet de 2de tweakers clan joinen. Dan zegt hij unable to join. En de eerste clan zit al volzou graag in een clan willen.
Thanks. Heb er meteen een request ingedientthedon46 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:34:
[...]
In de clan: MISSeR is nog wel plek voor mensen die graag bij mede tweakers willen
Steam: Ryada.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq