[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:28
Mede-auteurs:
  • Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-06 10:06

Intruder

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 07:22

virtualite

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-04 15:16

tellavist

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-04 16:30

0stone0

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/eAyhv2tpSM97GIrBBAmNgIJJ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/gSiHc4xyh3bEK3MkevvqvnEb/full.png

In het magische universum van Clash of Clans is een nieuwe spel verrezen, Clash Royale!
Het is een soort real time tower defense, waarbij je je eigen deck kan samenstellen en met dit leger ten strijde kan gaan tegen andere mensen!

Door te winnen, win je kisten. Deze kisten, afhankelijk welke graad deze is, hebben een bepaalde tijd nodig om te openen. Hoe langer een kist duurt om te openen, hoe meer en beter de inhoud. In deze kisten zit goud, wat je nodig hebt om een match te zoeken en om je kaarten te upgraden. Echter zitten er ook kaarten in. Hoe meer kaarten je hebt van dezelfde, des te meer je de kaart kan upgraden.

Clan

Op dit moment is er al een Tweakers clan live! Hij staat niet open om ongewenste mensen buiten te houden. Mochten mensen willen joinen; laat dan je ingame naam hier even achter in een reactie of zoek de clan "tweakers" op in het spel. Het is een zeer gezellige clan met veel actieve leden, dit maakt ook dat er wel wordt verwacht dat je actief mee doneert, 2 keer 1 week 0 donaties is een kick!

De Tweakers clan zit momenteel prop vol, je zou kunnen proberen om deze te joinen rond zondag avond, dan wordt er altijd gekeken naar de leden zonder donaties en deze worden dan gekikt. Verder is er een tweakers2 clan actief, mocht de tweakers clan zelf vol zitten dan nodig ik je uit om gezellig tweakers2 te joinen! Cyril G is de leader van deze clan.

Wegens het grote succes van tweakers2 is er een derde tweakers clan ontstaan! De leader van deze clan is BatsAap en de clan heet tweakers.net.

Aangezien de tweakers.net clan ook binnen no-time vol zat is er een tweakers4 clan aangemaakt genaamd tweakers GoT.

Tweakers1 heeft een trophy minimum van 1000, dit heeft er mee te maken dat de clan mee doet met de top 30 van Nederland. De andere twee tweakers clan hebben geen trophy minimum en als er plek vrij is dan kun je meteen een request sturen.

Bij het joinen van alle drie de clans geld dat het vermelden van je in game naam een vereiste is om er in te komen. Dit doen we om ervoor te zorgen dat er daadwerkelijk tweakers in de clan terecht komen.

Knop tweakers

Tweakers naamIn Game Name
aDutchCowDutchCow
Speedy55Speedster1980
QzarQzar
byungieByungie
IntruderBatsAap
Ontzettende_JanOntzettende_Jan
Kalloewase Kalloewase
A.H.MAnthoniusMarcus
TJDr TJD
tellavisttellavist
Lipst3rFlyLighter
SosuaSr Sosua
FrattiCyril G
RicmaniacRicmaniac
JeffRijsJeffJeffRijsJeff
FreggellFreggell
VirtualiteVirtualite
0stone00stone0
IdieEasySir Target

Speel je Clash Royale en wil je ook in deze lijst komen? Stuur dan even een DM naar Intruder en hij zorgt ervoor dat je in de lijst terecht komt. Vergeet niet je in game naam erbij te vermelden!

Kaarten

Knop troops

Troops

Knop spells

Spells

Knop buildings

Buildings

Tactieken

Op Deckshop kan je terecht voor tacktieken, zwakke punten en sterke punten van je deck, welke kaarten counters zijn op jou deck, per kaart een overzicht van kaarten die je er voor kunt gebruiken, sterke combinaties binnen jouw deck en nog veel meer.

Ook geeft deze site op basis van kaarten die jij wel/niet hebt wilt gebruiken goede suggesties qua decks.

Gameplay

Pull en agro (Heel oud)

Shoving

Quick drops

Zap (een van de meest usefull spells)
De trades werken niet allemaal meer, maar de techniek blijft hetzelfde.

Voor meer informatie kan je nu ook terecht op: http://clashroyale.wikia.com/wiki/Clash_Royale_Wikia

[ Voor 160% gewijzigd door aDutchCow op 15-01-2018 13:21 ]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
In het algemene Clash of Clans topic staat nog wat informatie inclusief filmpjes. Wellicht kan je daar wat meer informatie vandaan halen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Op dit moment zijn er nog wel een paar combinaties vrij OP. Een reus met daarachter een pekka of een Baby Dragon is super sterk en als je maar 2 elixer hebt houdt het al vrij snel op haha :P. Zit nu op 320 trofeeën ofzo en nr 54 van Nederland haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shineless
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2022
Is er al een manier om deze te installeren op een iOS device?

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Shineless schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:32:
Is er al een manier om deze te installeren op een iOS device?
Ja die is er!

Wat ik heb gedaan is dat ik een Canadees iTunes account heb aangemaakt. Daarmee heb ik ingelogd op mijn iPhone. Wanneer je de App Store opent krijg je een melding dat je naar een andere Store gebracht word (die van Canada).

Dan kun je m gewoon opzoeken in de Store en downloaden. Je kunt daarna eventueel weer switchen naar je eigen account (de Nederlandse).

Let wel op: Je kunt dan geen tegoed op je Nederlandse account zetten om gems te kopen, want de app is "aangeschaft" in Canada en dus moet je via dat account gems kopen als je dat wilt.

Het spel is trouwens prima te doen zonder gems hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shineless
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2022
Hoe kan je een canadees iTunes account aanmaken?
En kan ik clash royale dan nog steeds aan mijn huidige game center account linken, of blijft hij dan gelinkt aan mijn canadese game center account?

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Shineless schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:03:
Hoe kan je een canadees iTunes account aanmaken?
En kan ik clash royale dan nog steeds aan mijn huidige game center account linken, of blijft hij dan gelinkt aan mijn canadese game center account?
Dan zal die inderdaad gelinkt blijven aan het andere account.
Volgens mij kan je wel meerdere game center accounts erop hebben maar persoonlijk wacht ik tot die in Nederland gewoon uit is.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
Ik heb mijn game center account niet aangeraakt en ik log daar ook gewoon op in ;). Voortgang wordt opgeslagen op je gamecenter account en niet op je itunes store account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Gaat deze nog wel eens in de NL store komen neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
Friespeuk schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:13:
Gaat deze nog wel eens in de NL store komen neem ik aan?
Ja uiteraard. Eerst is de soft launch om te kijken of alle servers werken en de matchmaking klopt. Als die allemaal naar tevredenheid werkt komt een een echte launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:03
Vanochtend ook even geïnstalleerd. Met een Aussie account.
Het ziet er erg leuk uit, heeft potentie.

Wat voor mij een echte gamebreaker daarentegen is, is het feit dat je na 4 potjes het maximum aantal chests bezit. Openen duurt dan vervolgens 3 uur. Dus je kan leuk verder spelen, maar alles wat je doet en wint is voor lucht. Tenzij...je een zooi gems koopt natuurlijk, dan mag je vrolijk verder om nuttig te doen.

Dus mits je centen wilt spenderen aan dit kaartspelletje is het een dagelijks tussendoortje voor een aantal minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 544858

Zojuist een canadees gmail account aangemaakt maar ik kan de app nergens vinden?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 544858 op 05-01-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:03
Anoniem: 544858 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:12:
Zojuist een canadees gmail account aangemaakt maar ik kan de app nergens vinden?
Omdat het met een (buitenlands) iTunes account gaat. Staat Gmail volledig buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544858

Misschien handig om te vermelden dat het nog niet voor Android uit is, en even Android uit de topic titel te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:08
Voor Android is het op dit moment nog niet beschikbaar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Ik heb het even verwerkt in de eerste post ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 11:16
Ik heb net ook even een apple account aangemaakt met Canada als land. (https://appleid.apple.com/#!&page=create). Nu even downloaden en eens bekijken of het was is :).

[Edit] Voor de mensen die een uitgebreidere beschrijving nodig hebben hoe het te downloaden is: http://clashroyalearena.c...-to-download-clash-royale

[ Voor 33% gewijzigd door Qzar op 05-01-2016 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Je apple ID staat inderdaad los van je gamecenter ID. Op zich lijkt het me een tof concept maar betalen om niet te hoeven wachten ga ik toch echt niet doen. Hopelijk valt het mee. Artwork vind ik wel helemaal te gek. :-)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Ook maar even gestart onder dezelfde ingame naam als hier.
vooral dat openen van de kisten als het eenmaal 3 uur duurt is echt te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Ik heb gister een kist gekregen die twaalf uur duurde om te openen dus het kan altijd erger haha.
Zitten wel tien kaarten in, waarvan eentje tenminste epic :).

Ik ga vanavond proberen alle kaarten die ik tot nu heb uit te leggen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
Heeft iemand een idee hoe de matchmaking werkt? Is dit puur gedaan op basis van trophies of ook op player level?

edit: antwoord gevonden

"The matchmaking system will match you against opponents at a similar trophy level as yours. The levels of the cards each player has are not taken into account in the matchmaking

The difference in the amount of trophies possessed by you and your opponent may be considerably large at times, but remember that you will get more trophies if you defeat a player who has more trophies than you. "

[ Voor 65% gewijzigd door Qzar op 06-01-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik wil wel bij de tweakers clan, speedster1980

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 723655

Hallo iedereen!! Ben ook begonnen sinds launch. Ingame naam: byungie en zou het leuk vinden om clan te joinen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik speel het spel ook sinds kort en vind het zeer leuk :) Graag zou ik ook de Tweakers clan willen joinen. Mijn ingame naam is "Kalloewase". Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Af en toe is het zo frustrerend, als je geen troepen hebt om te counteren en je alleen maar high-elixer grond troepen hebt en je tegenstander met een baby dragon op z'n gemak alles plat kan leggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Even een update, we zijn uit de klauwen gegroeid haha.
Eentje van ons is top 3 van NL; Qzar en we staan in de top 10 van nederlandse clans.

Volgende stap; werelddominantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
"Maintenance break"

Zouden er updates komen :P

Edit: Changelog van update 11-01-2016

CARD BALANCE
- Prince: Health decreased by 4%
- Goblin Barrel: Goblin level decreased by 1
- Witch: Skeleton level decreased by 1
- Mortar: Lifetime decreased to 40 seconds

OTHER STUFF
- XP required to get from level 8 to 9 increased by 25%
- One new replay is published to TV Royale every hour
- Bug fixes

[ Voor 78% gewijzigd door Qzar op 11-01-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-06 07:31
Heb net ook eventjes een nieuw apple accountje aangemaakt zodat ik hem ook kon installeren en moet zeggen het is een zeer leuk spel! Hoop niet dat als die in NL uit komt dat ik opnieuw moet beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-03 11:20
Ben fanatiek bezig, erg leuk spel! Zie alleen dat Tweakers clan helaas vol is.. Zou hem graag willen joinen, wellicht een idee om Tweakers 2 te openen?

Edit:

Wellicht een beetje asociaal, maar ik heb deel 2 aangemaakt. Deze clan is voor de mensen die toch graag nog in een tweakers clan willen zitten, aangezien deel 1 al vol zit.
Als je me een PM stuurt met je ingame naam, dan zal ik je toelaten aan de clan. Op deze manier zorgen we er voor dat er wel juist tweakers in de clan komen :*)

[ Voor 53% gewijzigd door MyKey op 14-01-2016 00:02 ]

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Kutspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
LOL. Ik vind het leuk. Af en toe een paar potjes is net mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydgy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-07-2023
Wie zijn de leader en co-leaders in het spel? Was benieuwd of we ruimte kunnen maken en de lage kunnen kicken zodat we hoger in de ranglijst komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Ik ben de leader, ik kan niet zien of mensen in actief zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
aDutchCow schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:11:
Ik ben de leader, ik kan niet zien of mensen in actief zijn ;)
Ik denk dat we d.m.v. aantal donaties wel kunnen zien of mensen inactief zijn. Als mensen een hele week lang geen enkele kaart doneren zullen ze niet veel online zijn.

Edit: zijn net een aantal van hoogste leden uit de clan gestapt omdat het te "inactief" is (lees: te veel low-level members in zitten). We moeten wel even serieus hoe we het willen gaan doen want blijkbaar is hoge spelers vasthouden terwijl je ook alle low-level tweakers erin wilt houden lastig...

[ Voor 30% gewijzigd door Qzar op 17-01-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Dat zal je altijd houden, maar dan moet je kijken of we een hardcore clan willen zijn of gewoon casual, dan zal je inderdaad wat inactieve hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbair
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik zou wel bij de tweakers clan willen. 1 of 2 maakt me niet zoveel uit :)
ID: wilbair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ben eergisteren begonnen met spelen en ik zie helaas dat de clan vol is, eergister nog 48 members en net toen ik level 3 werd waren het er 50 haha.
Ik zou eventueel wel lid willen worden, ID = BatsAap

Edit:
Ah zag net dat er ook een tweede tweakers clan is gemaakt, top! Echt een leuk, verslavend spelletje haha, al zijn er wel combo's die echt veels te sterk zijn imho.

[ Voor 30% gewijzigd door Intruder op 31-01-2016 11:44 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

We hebben weer wat inactives gedropped, dus er is weer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

46/50 spots atm in de enige Tweakers clan Clash Royale... zet in je request: Tweakers en je bent welkom!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://forum.supercell.ne...ack-%28February-Update%29

Maintenance break now!!! Tournament onderwerp misschien iets afspreken hoe we dat gaan regelen @DutchCow, @Tweakers team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
Net de nieuwe update binnengehaald. Top dat het spelen van games nu geen gold meer vereist.

Balance changes
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
Arrows: Damage decreased by 4%

Arrows are the most popular spell card in the game, and we felt you simply get too much value for the three Elixir cost.

Freeze: Radius decreased to 3 (from 4), duration increases by 0.3 seconds per level (from 0.4 seconds)

Freeze is one of the most popular cards in the game. High level Freeze was too powerful due to the long duration of the spell. Additionally, the big area of effect makes it too easy to Freeze the tower and catch all defending troops at the same time. Freeze will still be a strong play, but it's now more open to counters.

Wizard: Damage decreased by 7%

Wizard is the most used troop among the top players. It's slightly overpowered and has made the Bomber and Musketeer nearly obsolete.

Barbarians: Hitpoints decreased by 4%

Barbarians are the second most used troop at the top, and are also a bit too strong. In a lot of cases they simply offer too much value for 5 Elixir.

Bomber: Attack speed increased to 1.9 seconds (from 2 seconds)

Bomber's use rate is quite low – partly because of the Wizard is a much stronger alternative. After this boost, the Bomber should be a more enticing option.

Golem: Hitpoints, damage and death damage increased by 43%
Golemite: Hitpoints, damage and death damage decreased by 43%

Many Clash of Clans players felt that the Golem didn't live up to its lore. Golemites were way too strong and often dealt more damage than the Golem itself! We're transferring damage and hitpoints directly from the Golemites into the Golem.

P.E.K.K.A: Hitpoints decreased by 13%, cost decreased to 7 (from 8)

P.E.K.K.A is one of the most iconic Clash characters, but unfortunately it wasn't visible due to low use rates. You rarely encountered P.E.K.K.A in the Arena. It's a massive risk to invest 8 Elixir into a card that’s so easily distracted by small troops. 7 Elixir should reduce the risk enough to make P.E.K.K.A a solid addition to some decks.

X-Bow: Hitpoints decreased by 15%, only targets ground (from air & ground)

Players with the X-Bow card unlocked have used it in almost half of their matches. Seeing as the X-Bow is quite a specialized card, both to use and to deal with, we didn't think it was cool to see it in so many matches. Making it only target ground units will give more countering options to use against it.

Inferno Tower: Lifetime decreased to 45 seconds (from 60 seconds), re-targeting 50% slower

One of our balancing principles is, "offense over defense", but the Inferno Tower's very high use rate among top players doesn't match this principle. Top players are facing Inferno Towers in roughly half of their matches and the battle can become more about getting the Inferno Tower down instead of the Crown Tower. A shorter lifetime makes it harder to build a new one as soon as the previous one is destroyed. Increasing the time it takes to find a new target will make it weaker to swarms and give the attacker better countering options, tipping the scales back in favor of offense.

Cannon: Cost decreased to 3 (from 6), range to 6 (from 7), lifetime to 40 seconds (from 60 seconds) and hitpoints decreased by 55%

Cannon has been one of the least used cards, so we wanted to re-work it and give it a clearer purpose. A cost of 3 should make it more interesting and a significantly different alternative to the Inferno Tower.

Mortar: Cost decreased to 4 (from 6), damage decreased by 40%, lifetime to 20 seconds (from 40 seconds) and range decreased to 12 (from 13)

Mortar has also been one of the least used cards, as the X-Bow is simply a more compelling choice in most cases. A cheaper cost, shorter lifetime and lower range should clearly differentiate it from the X-Bow, and make it a tempting play on both offense and defense.

Mirror: Level of mirrored Common Cards increased by 4 and mirrored Rare Cards by 2

Mirror is a super fun card, but unfortunately it doesn't see much use. Because it's an epic card and almost always a lower level than your commons and rares, it makes sense that it would also boost those cards to appropriate levels.

Bomb Tower: Attack speed increased to 1.7 seconds (from 1.8 seconds)

Bomb Tower has been one of the least used cards. We hope this small boost encourages more people to try it out.

Barbarian Hut: Hitpoints increased by 10%

Since Barbarians are losing some hitpoints, the Barbarian Hut's hitpoints are being increased to compensate.

Elixir Collector: Production speed increased to 9.8 seconds (from 9.9 seconds)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
GRATIES SPELEN.

vwb de arrows kaart: zou de -4% damage genoeg zijn om niet in 1x de mindere kaarten te slopen?

[ Voor 76% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 02-02-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hmm, moet wel mijn complete deck herzien ben ik bang, maar goed, die damage van die arrows kaart blijft hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

ik zie nu boogjes, knights, musketeer . allemaal nieuwe kaarten in decks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisvantWel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik zou ook graag meedoen met de clan, ingame naam: Dennis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intruder
Ben bezig met het maken van een mooie openingspost, nu alleen nog even uit figulieren hoe deze mooi in elkaar over kunnen gaan haha, hier alvast een kleine preview :).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eAyhv2tpSM97GIrBBAmNgIJJ/full.jpg

test test en wat nou als ik hier meer ga typen? OKE HET WERKT asdf asdf asdf asdf asdf asdf asdf asdf asdfads fasdf asdf asdf asdf asdf asdf asdf sa
en dit?

Wat vinden jullie er van?

Edit:
Wat een werk :P, weer even een bevestiging waarom ik niet voor programmeren heb gekozen haha. Moet de tekst nog even wit krijgen en mooi geordend en dan kan de openingspost aangepast worden. Daarna kan hij meer uitgebreid worden met mooie headers en dergelijke.

[ Voor 255% gewijzigd door Intruder op 10-02-2016 13:47 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cool BatsAap!! @DutchCow kan je hem de rechten verschaffen aan hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisvantWel
Voor degene die het nog niet mee hadden gekregen:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-05 16:33
https://drive.google.com/...VVE/view?usp=docslist_api

Nu op Android voor de global launch

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Is er nog plek voor een nieuwe android user? Ik ben sinds gisteren begonnen en kan over een paar uur een clan joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja prima, zeg in je aanmelding even je tweakers naam

• Audiowaste
Ook gelijk even geïnstalleerd op Android.

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik kan niet joinen omdat hij a) vol is en b) het aantal trophies te hoog.
Moet ik gewoon even wachten totdat er iemand weggaat of zie ik de verkeerde clan?

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

We zitten inderdaad vol, maar zondagavond worden inactieve gekicked en dan is er weer ruimte. Kijk zondavond na 9en even.

• Steevo_S
-WarAx- schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:42:
Ik kan niet joinen omdat hij a) vol is en b) het aantal trophies te hoog.
Moet ik gewoon even wachten totdat er iemand weggaat of zie ik de verkeerde clan?
Je mag altijd MISSeR joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Paar matches gespeeld, tot nu toe vrij veel verloren.
Nu even een meer afwachtende tactiek aannemen en toch mijn kaarten beter leren kennen (welke zijn melee en welke defense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Audiowaste schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:19:
Paar matches gespeeld, tot nu toe vrij veel verloren.
Nu even een meer afwachtende tactiek aannemen en toch mijn kaarten beter leren kennen (welke zijn melee en welke defense)
Bekijk op deze site de kaarten http://clashroyale.wikia.com/wiki/Clash_Royale_Wikia

de strategie die er bij staat is wel leerzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:09
Gereserveerd voor Android, wanneer komt ie echt uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:14
Sleehond schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:32:
Maart 2016
DennisvantWel schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 12:25:
Voor degene die het nog niet mee hadden gekregen:

[video]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Sleehond schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:32:
https://drive.google.com/...VVE/view?usp=docslist_api

Als je nu al op Android wilt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik kreeg het al niet voor elkaar, maar dit werkt! Thanks!

Hoop alleen wel dat als hij in Nederland "officieel" uitkomt de progressie die je met deze install hebt gemaakt niet opeens weg is.. En dat je gewoon via de playstore kunt updaten etc.

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisvantWel
Saryon schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:08:
[...]

Ik kreeg het al niet voor elkaar, maar dit werkt! Thanks!

Hoop alleen wel dat als hij in Nederland "officieel" uitkomt de progressie die je met deze install hebt gemaakt niet opeens weg is.. En dat je gewoon via de playstore kunt updaten etc.
Dit kan zeker, de versie van hierboven is een authentieke versie en dus niet gekraakt, het enige wat er is gebeurt is dat iemand uit een soft launch land (Canada in dit geval) het APK bestand heeft geupload voor mensen die niet uit een soft launch land komen. Als je nu in de play store kijkt bij Clash Royale met het spel geïnstalleerd zul je ook op de playstore zien dat het spel is geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

DennisvantWel schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:19:
[...]

Dit kan zeker, de versie van hierboven is een authentieke versie en dus niet gekraakt, het enige wat er is gebeurt is dat iemand uit een soft launch land (Canada in dit geval) het APK bestand heeft geupload voor mensen die niet uit een soft launch land komen. Als je nu in de play store kijkt bij Clash Royale met het spel geïnstalleerd zul je ook op de playstore zien dat het spel is geïnstalleerd.
Top dank voor je snelle antwoord, ga ik me na mijn werk hier eens even op storten.

Iemand nog tips voor een goede beginner's guide? Ik vind Wiki nogal rommelig..

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ik wil mij graag aanmelden voor dit spel. Mijn ingame name is FraxleNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Ik vond de wikia toch best leerzaam ;)
In de clan waar Steevo_S in zit heb ik ook net wat geleerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
FraxleNL schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:28:
Ik wil mij graag aanmelden voor dit spel. Mijn ingame name is FraxleNL.
Jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik wil mij overigens ook aanmelden voor de clan als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ik kom jou ook echt overal tegen haha ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisvantWel
Saryon schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:25:
[...]

Top dank voor je snelle antwoord, ga ik me na mijn werk hier eens even op storten.

Iemand nog tips voor een goede beginner's guide? Ik vind Wiki nogal rommelig..
Ik wil je vooral als tip geven om de 100 gems die je krijgt in het begin niet aan onzin uit te geven zoals het eerder openen van kisten. Koop er, wanneer er 1 voorbijkomt in de shop, een goede epic kaart mee. (Elke 24 uur staat er een nieuwe epic kaart in de shop, wees dus geduldig en wacht gewoon op een goede kaart).

Epic kaarten die ik fijn vind zijn bijvoorbeeld: Witch, Skeleton Army, Prince en de Giant Skeleton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:11
Bedankt. Alle tips zijn welkom.
(Ik heb hem net geïnstalleerd op Android.)

Upgraden jullie alle troepen of alleen een select aantal?

[ Voor 46% gewijzigd door JulesvH op 20-02-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:14
Heeft het nut om door te battlen wanneer al je plaatsen voor kisten al vol zijn?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
JulesvH schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 20:34:
Bedankt. Alle tips zijn welkom.
(Ik heb hem net geïnstalleerd op Android.)

Upgraden jullie alle troepen of alleen een select aantal?
Als ik genoeg gold heb upgrade ik alles. Wanneer je een level up gaat krijgen je torens meer health en damage, wat natuurlijk altijd goed van pas komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje er is een clan naam tweakers 2 is gelinked aan tweakers main clan. Leader is Melissa. Wie is dat? En ik heb met mijn tweede account daar gerequest graag accept mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zondag schoonmaak is gedaan door Speed! Daardoor is er momenteel 1 plek voor een tweakers om te joinen. Als je interesse hebt wees snel erbij want vol is vol!!! Vergeet niet in je request je nickname tweakers te zetten. Tot snel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Ik speel het ook een paar dagen. Het idee achter de game en de gameplay is best tof. Alleen vind ik het upgrade systeem wat matig. Het is redelijk gebasseerd op 'geluk hebben' wat er uit je kistje komt qua upgrade kaartjes. En het maakt niet uit hoeveel je speelt, als je er geen gems tegenaan gooit, duurt het een flinke tijd voordat je een aardig geleveled dek hebt.
In CoC kost alles ook upgradetime, wat je dan wel kan versnellen met gems, alleen heb je grondstoffen nodig en kan je dat blijven farmen.
Enfain, ik vermaak me wel met Royale en het is toch minder tijdrovend dan CoC.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:09
Dank nog hiervoor!

Ben begonnen met spelen, vind het nog wel enigszins een wazig spel eigenlijk, haha. Werkt natuurlijk totaal anders ten opzichte van COC, maar het concept/idee van het spel is wel leuk.

Ben het wel met Curva eens, lijkt zich wat op geluk te baseren met die kaarten.
Merk dat ik relatief snel door gold heen ben, en dat niet zomaar weer heb, kortom, loop nu soort van vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Paar tips:

Upgrade alleen de kaarten die je gebruikt, je hoeft namelijk niet alles te upgraden en die kun je altijd nog doen (kaarten tellen gewoon door)

Gems gebruik die niet voor tijd van kistjes maar voor goud of epic kaarten

Reuzen altijd achter de torens droppen zodat je elixir kan sparen, defence torens etc kan je gebruiken als afleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Gems had ik inderdaad nog niet gebruikt. De tips over de reuzen is handig, ga ik gebruiken.

Het pay to win gehalte vind ik meer aanwezig dan in CoC. Maar misschien moet ik het niet blijven vergelijken met CoC....

Wat ik tevens wel rete irritant vind, is dat ik niet op 'Info' kan klikken wanneer de kaart geupgrade kan worden.... Bij een kaart die niet geupgrade kan worden, heb je 2 keuzes: Info of Use. Bij een kaart die wel geupgrade kan worden: Upgrade of Use. Ik spaar mijn gold nu even maar soms wil ik wel de dps weten van een troop, maar dan kan nu dus niet aangezien de info optie er niet is...

[ Voor 47% gewijzigd door Curva op 22-02-2016 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.M.H
  • Laatst online: 29-01 12:26
Hoihoi,

Zou ik misschien ook in de clan mogen? Ben inmiddels bijna lvl 5.

Mijn ingame name is; AnthoniusMarcus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Curva schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:02:
Gems had ik inderdaad nog niet gebruikt. De tips over de reuzen is handig, ga ik gebruiken.

Het pay to win gehalte vind ik meer aanwezig dan in CoC. Maar misschien moet ik het niet blijven vergelijken met CoC....

Wat ik tevens wel rete irritant vind, is dat ik niet op 'Info' kan klikken wanneer de kaart geupgrade kan worden.... Bij een kaart die niet geupgrade kan worden, heb je 2 keuzes: Info of Use. Bij een kaart die wel geupgrade kan worden: Upgrade of Use. Ik spaar mijn gold nu even maar soms wil ik wel de dps weten van een troop, maar dan kan nu dus niet aangezien de info optie er niet is...
als je op upgrade klikt krijg je (bij android) gewoon de info menu met daarna pas de mogelijkheid om up te graden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Curva, voordat je inderdaad update krijg je wel te zien wat het doet en dat kan je dan gewoon cancelen door ergens anders op het scherm te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Haha inderdaad. Dat was me niet eens opgevallen wanneer ik troepen ging upgraden 8)7
Thanks voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ben vandaag ook maar eens begonnen!
Ben nu al hooked!
Vind het een zeer leuk spel! Beetje hearthstone meets COC ofzo. Erg leuk dat het ook echt PvP is.
Eigenlijk hadden ze dit IN CoC moeten bouwen. Dat de kaarten gewoon je huidige level troops waren bijvoorbeeld.
Het grootste nadeel bij COC vind ik namelijk dat het net niet echt PvP is. Dat is dit wel!
Moet wel op m'n centen gaan Letten merk ik al. Ik ben al heel gauw geneigd om een zak met gems in te slaan haha!

Topic gaat op bookmark!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Er zijn 5 plekken beschikbaar, meld even bij aanmelding GOT met eventueel je nick erbij, dan word je accepted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Hey ik zou er graag bij willen!
Ben nu lvl5 met 1100 trophys.
De naam is: tellavist

Trophies zijn trouwens wel belangrijk.
Wanneer je een arena omhoog gaat, krijg je ook meer kaarten uit je chest. Ik krijg bijvoorbeeld nu 20x cards 2x rare 130-150g uit een gold chest.
Daarnaast kost het aanvallen toch geen geld. Dus ik zou zeggen: lekker blijven aanvallen!! Ook al zitten je chest slots vol.

Er is trouwens ook uitgelekt dat de chest die je krijgt helemaal niet random zijn...
[YouTube: https://youtu.be/ye2xSMw-fKw]

Al met al nu 2 dagen dikke lol gehad!
Erg leuk dat je gewoon kan blijven aanvallen. Wel zou ik wel wat meer play2win zien zoals bij heartstone.
Daar krijg je bij elke 10 wins toch 3 gold ofzo?
Nu krijg je gewoon 1x per 24u een crown chest.
Ik zou graag zien dat actief spelen ook beloont wordt zodat het iets minder pay2win wordt.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Is het aan te raden om lager te blijven in cups zodat je je dek kan verbeteren en vergroten? Lagere cups betekend makkelijkere tegenstanders in theorie? Als je je troepen blijft upgraden, gaat je XP level wel omhoog, dus een betere defense. Al wordt er met de matchmaking wel gekeken naar je Tower level dacht ik?

Ik speelde van de week tegen iemand die deed namelijk helemaal niks. Leek wel of ie expres met cups wilde dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Curva schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 07:31:
Is het aan te raden om lager te blijven in cups zodat je je dek kan verbeteren en vergroten? Lagere cups betekend makkelijkere tegenstanders in theorie? Als je je troepen blijft upgraden, gaat je XP level wel omhoog, dus een betere defense. Al wordt er met de matchmaking wel gekeken naar je Tower level dacht ik?

Ik speelde van de week tegen iemand die deed namelijk helemaal niks. Leek wel of ie expres met cups wilde dalen.
Nee dit is zeker niet handig.
Elke arena die je omhoog gaat, heeft ook effect op de hoeveelheid goud en kaarten die je uit chests krijgt.
Een Arena 4 Gold chest geeft 20 kaarten, waarvan 2 sowieso rare.
Een Arena 1 Gold chest geeft 10 kaarten waarvan sowieso 1 rare.
Hier een link naar de chest page op de wiki ;)

Uit een arena 4 chest komen ook gewoon kaarten die je in een arena 1 chest kan verwachten.
Echter krijg je uit een arena 4 chest WEL de hogere kaarten (zoals tesla, inferno, P.E.K.K.A>, hog rider)
Deze krijg je niet uit een arena 1 chest.

Tuurlijk zijn de tegenstanders wat steviger als je hoger in cups gaat.

Het leuke is alleen dat aanvallen geen goud kost.
Je wordt sowieso beter in het spelen van het spel, als je tegen andere goeie spelers speelt.
Je gaat op een gegeven moment zien dat je steeds een game wint,verliest,wint,verliest etc.
Tot je op een gegeven moment 2 wins achter elkaar hebt. dan sta je weer 25cups hoger in de ranking.
Eigenlijk een beetje zoals heartstone.
Op een gegeven moment gaan kleine foutjes je gewoon een Win kosten, wat erg nadelig gaat zijn als je maar een 55/60% winchance hebt :9
Je hebt namelijk altijd decks die jouw deck perfect kunnen counteren. Die ga je gewoon verliezen (tenzij hij leaved, erg veel fouten maakt, of je de win gewoon gunt)

Sommige hebben bijvoorbeeld een simcity deck (met veel gebouwen)
Als je dan met een AoE deckje aankomt ga je niet ver komen.

Of met een multitroop deck (veel troepen low health, veel dps)
Tegen een AoE deck.
Vergeet het maar.

Zit nog best veel tactiek achter :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Hier trouwens een filmpje van ChiefPat die de 'gelekte' update van maart van commentaar voorziet:

Als het goed is krijgen we straks:
2 nieuwe chests
Legendary cards?!
4-5 nieuwe kaarten
En waarschijnlijk nog wat balancing

verwachting is dat deze update met de global launch mee komt :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Als Tweakers vol zit, is iedereen welkom in MISSeR #L8JVR0, geen trophy eisen enige eis is donaties boven de 0 houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Als we dan toch gaan recruiten ;)
Aangezien Supercell reddit /r/Clashroyale beter in de gaten houdt dan hun eigen forums.
Heb ik een idee gepost op de subreddit.
Deze mag echter ook wel wat extra aandacht krijgen O-)
Mag ik jullie *met gepaste bescheidenheid* vragen een upvote te geven? :>
*LINK*

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
tellavist schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:10:
Als we dan toch gaan recruiten ;)
Aangezien Supercell reddit /r/Clashroyale beter in de gaten houdt dan hun eigen forums.
Heb ik een idee gepost op de subreddit.
Deze mag echter ook wel wat extra aandacht krijgen O-)
Mag ik jullie *met gepaste bescheidenheid* vragen een upvote te geven? :>
*LINK*
Removed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Nee nog niet gepost/goedgekeurd denk ik.
Kan hem ook niet vinden :'(
Heb de mods al een berichtje gedaan :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 08:29
Ik ga ook eens een ronde mee doen, lijkt me een leuk spel als je op tijd instapt, zie dat tweakers vol is, request to join voor tweakers 2 :)

Ingame name is Reliath #JGCUP8J

[ Voor 10% gewijzigd door YaNightmare op 24-02-2016 13:31 . Reden: player tag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
op tijd stap je sowieso in, Android spelers kunnen officeel pas in maart mee doen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 740409

Knip*
*Tellavist wilt niet dat andere reclame voor hem maken :+

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 740409 op 24-02-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
van clashroyale.com

Balance Changes Coming (2/29)

In this batch of balance changes we're fine tuning a couple of cards, ready for global launch, and making some combat mechanic improvements.

Zap: Now stuns target for 1 second, damage reduced by 6%
- Zap has lacked a purpose of its own that differentiated it from Arrows or the other damage spells. Giving it a brief stun effect should make it quite an interesting choice!

Giant Skeleton: Hitpoints increased by 11%, bomb timer increased to 3 seconds (from 1 second)
- Giant Skeleton can be the ultimate nullifier, as he's primarily used on defense to halt a push in its tracks. Adding a couple of seconds to his death bomb's fuse will make positioning your defending troops to escape the blast radius a possibility now.

Tesla: Hitpoints decreased by 5%
- A small hitpoint reduction will bring the Tesla more in line with our overall "offense over defense" philosophy. It currently offers a bit too much defensive value for 4 Elixir.

Rage: Effect falls off quicker when troops leave the Rage area
- Rage will last for 2 seconds on a troop after it leaves Rage's area of effect. Previously Rage 'stuck' to troops until the area of effect was gone, which we felt was a bit weird.

Combat Mechanics: Troops will be harder to distract
- Troops won't be pulled from their lane as easily by buildings; buildings will need to be positioned a bit closer.
- Troops won't target and move towards units that attack them from far away.

Card Donation: Rare Cards give 10 experience (from 5 experience)
- Rare Cards should give more experience for the value of card you're giving away.

Please leave your thoughts and feedback on our forum post.

See you in the Arena,
The Clash Royale Team

Note: The above changes are not live yet, they're coming on 2/29.

Een handtekening?!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-05 13:45

Ryada

She/Her

Ik ben ook maar mee gaan doen.
Helaas kan ik niet de 2de tweakers clan joinen. Dan zegt hij unable to join. En de eerste clan zit al vol :( zou graag in een clan willen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
wambamNL schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:39:
Ik ben ook maar mee gaan doen.
Helaas kan ik niet de 2de tweakers clan joinen. Dan zegt hij unable to join. En de eerste clan zit al vol :( zou graag in een clan willen.
In de clan: MISSeR is nog wel plek voor mensen die graag bij mede tweakers willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-05 13:45

Ryada

She/Her

thedon46 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:34:
[...]

In de clan: MISSeR is nog wel plek voor mensen die graag bij mede tweakers willen
Thanks. Heb er meteen een request ingedient :)
Best leuk spelletje alleen soms kan je voor je gevoel niks tegen de tegenstander doen en ben je in 30 sec al verslagen.
Maarja dat kan aan mij liggen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 08-06 10:35
Ik sta ook wel open voor een Tweakers clan. Zit nu in een random clan.

Ben halverwege level 4 en heb 1150 trophies oid. PM me :)
Pagina: 1 2 ... 25 Laatste