[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-06 20:26

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Aangezien wij in Tweakers.net een aantal nieuwe leden hebben, en deze wat extra info nodig hebben post ik wat video´s over de basics.
Een aantal kleine dingen is niet meer up to date (bijv. pig push kan nu altijd) maar de basics zijn handig.

Wat basic tips en interactions

Pull en agro (Heel oud)

Shoving

Quick drops

Zap (een van de meest usefull spells)
De trades werken niet allemaal meer, maar de techniek blijft hetzelfde.

En omdat iedereen van chests houdt, CHESTS!

Zo, nu ga ik richting bed :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-06 02:03

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

IdieEasy schreef op maandag 15 mei 2017 @ 23:20:
Aangezien wij in Tweakers.net een aantal nieuwe leden hebben, en deze wat extra info nodig hebben post ik wat video´s over de basics.
Een aantal kleine dingen is niet meer up to date (bijv. pig push kan nu altijd) maar de basics zijn handig.

Wat basic tips en interactions
[video]

Pull en agro (Heel oud)
[video]

Shoving
[video]

Quick drops
[video]

Zap (een van de meest usefull spells)
De trades werken niet allemaal meer, maar de techniek blijft hetzelfde.
[video]

En omdat iedereen van chests houdt, CHESTS!
[video]

Zo, nu ga ik richting bed :z
Held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Royy90 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 15:17:
Er is weer een plekje vrij in tweakers.net :)
Ik wil wel maar kan niet. Die 2800 trophies zijn een drempeltje ;)
Ik slinger ergens rond de 1800, dus nog maar even wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

freggell schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:24:
[...]

Tijdelijk naar 1600 gezet voor je. De 2800 is vooral dat we minder aanmeldingen krijgen van randoms ;)
Zet wel duidelijk je Tweakers nick in je aanmelding, anders wordt hij automatisch genegeerd.
Graag gedaan 8)

[ Voor 26% gewijzigd door IdieEasy op 16-05-2017 09:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freggell
IdieEasy schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:02:
[...]

Tijdelijk naar 1600 gezet voor je. De 2800 is vooral dat we minder aanmeldingen krijgen van randoms ;)
Zet wel duidelijk je Tweakers nick in je aanmelding, anders wordt hij automatisch genegeerd.
Done. En daar was ik bekend mee. Kom terug van gestopt te zijn :)
en overnieuw begonnen, altijd leuker dan met oude meuk verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:55
freggell schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:24:
[...]

Ik zwerf idd ook al een tijdje daar, zie voornamelijk dat de meeste tegenstanders simpelweg een hoger lvl zijn or hoger lvl troops hebben.

Iemand tips mbt decks/strategie voor een beginnert?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:40
Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:01:
[...]

Ik zwerf idd ook al een tijdje daar, zie voornamelijk dat de meeste tegenstanders simpelweg een hoger lvl zijn or hoger lvl troops hebben.

Iemand tips mbt decks/strategie voor een beginnert?
Wat is beginner? Blijf zo lang mogelijk bij het deck waarmee je begint. Die reus, ridder en archers zijn nog niet zo slecht. je kunt beter hetzelfde deck heel sterk maken dan dat je steeds van deck wisselt en je goud opmaakt doordat je je nieuwe deck ook moet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Miki schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:17:
[...]

Wat is beginner? Blijf zo lang mogelijk bij het deck waarmee je begint. Die reus, ridder en archers zijn nog niet zo slecht. je kunt beter hetzelfde deck heel sterk maken dan dat je steeds van deck wisselt en je goud opmaakt doordat je je nieuwe deck ook moet upgraden.
Iemand die onlangs begonnen is, en vrij gemakkelijk naar lvl6 is gegaan en daar vervolgens vastzit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:04:
[...]

Iemand die onlangs begonnen is, en vrij gemakkelijk naar lvl6 is gegaan en daar vervolgens vastzit.
Het doorgaan ligt aan je speelstijl. Welke kaarten heb je?
Zelf zit ik bijna aan de 2000.

Ik gebruik:
- Valkyrie (lvl 5)
- Musketeer (lvl 5)
- zap (lvl 7)
- skeleton army (lvl 2)
- Tornado (lvl 2)

- skeletons (7) / fire spirit (7) / Spear goblins (6)
- skeletons (7) / fire spirit (7) / Spear goblins (6) / Rage (1)
- Hog (3) / Witch (3)

Maar dit is iets dat bij mijn speelstijl past en ik kom hier daardoor mee weg.

En natuurlijk datgene dat Miki zegt. Kies een samenstelling en probeer die hoger te maken. Je kan niet alles ophogen.

[ Voor 8% gewijzigd door freggell op 22-05-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:04:
[...]

Veel in dit spel draait om levels, ieder level geeft 10% meer hp en 10% meer damage. Dat betekent dat, als het verschil groot genoeg is, je soms met counter kaarten niet kan winnen.

Er is heel veel te winnen pullen, splitten en goede trades halen. Alles draait om positive trades halen. Dit kan door een spell te hoveren (zap als je weet dat hij gobling gang heeft, zeker als jou spell 1 level hoger is). Dit vraagt wel wat kennis van waar de units geplaatst gaat worden. Aangezien je niet in tweakers.net zit kan ik niet meekijken en tips geven, als je een match kan uploaden dan kan ik daar eventueel commentaar opgeven. Ik heb al een hoop mensen geholpen :D

Ingame: Sir Target
Kronen: 4600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 926017

Hey allemaal, mijn vriend zit in tweakers2 en ik zou daar ook graag willen joinen. Dus bij deze:
Ign: dafffnee
Tropheeen: 3500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Mocht er iemand genaamd "Rambo Bambo" geprobeerd hebben tweakers.net te joinen, sorry we konden je nick niet terug vinden en hebben je dus geweigerd. Laat even hier een berichtje achter, dan regelen we het!

In other news:
Ik had een discussie met clan genoten over of de kans op een legendary toe nam als er meer legendaries in het spel waren.
Dit klopt:
https://www.deckshop.pro/guide/legendary-odds

Het zijn kleine verschillen, maar het kan het soms waard zijn om een kist te bewaren tot een nieuwe legendary uit is gekomen (zoals over 2 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06 14:43
Nederlandse Clan is op zoek naar Nederlandse leden. Het is een gezellige clan en doen met zijn allen ons uiterste best om alles te behalen. We verwachten dat je goed doneerd, mee speelt in clankisten en overige battles en uiteraard veel plezier beleeft!

Clannaam: The Filthy's
Minimum aantal trofeeën 2000

Hopelijk zien we snel een aantal leuke nieuwe leden tegemoet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Er zijn nog steeds 2 vacatures bij Tweakers.net aanmelden bij @IdieEasy of @Tukk en in clan aanmelding met tweakers nick.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Hebben we ook nog guilds hier voor de wat nieuwere speler?
Ik ben namelijk pas een paar dagen geleden begonnen en zit nu rond de 1600 trophies met lvl 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
IdieEasy schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:03:
[...]

Veel in dit spel draait om levels, ieder level geeft 10% meer hp en 10% meer damage. Dat betekent dat, als het verschil groot genoeg is, je soms met counter kaarten niet kan winnen.

Er is heel veel te winnen pullen, splitten en goede trades halen. Alles draait om positive trades halen. Dit kan door een spell te hoveren (zap als je weet dat hij gobling gang heeft, zeker als jou spell 1 level hoger is). Dit vraagt wel wat kennis van waar de units geplaatst gaat worden. Aangezien je niet in tweakers.net zit kan ik niet meekijken en tips geven, als je een match kan uploaden dan kan ik daar eventueel commentaar opgeven. Ik heb al een hoop mensen geholpen :D

Ingame: Sir Target
Kronen: 4600
Blijkbaar had ik de notificatie gemist, maar ik ben inmiddels alweer 500 kronen verder en begin het spel steeds beter door te krijgen. Het is veel complexer dan ik had verwacht maar dat maakt het idd leuk.

Ik momenteel bezig mijn deck te levellen, en kijk regelmatig replays en probeer ze steeds verder te leren

deck:
Lava Hound (1)
Rage(3)
Goblin Barrel(3)
Zap(7)
Minions(8)
Skeleton Army(3)
Princess(1)
Balloon(5)

Momenteel gaat redelijk ok en blijf ik rustig stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Yogoi schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:51:
Ik ben namelijk pas een paar dagen geleden begonnen en zit nu rond de 1600 trophies met lvl 5.
Meld je even per dm bij @IdieEasy , er is vast wat te regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Yogoi schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:51:
Laat hier even weten wat je naam is in Clash Royale, en we zullen de clan open zetten voor je.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Tukk schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:53:
[...]

Laat hier even weten wat je naam is in Clash Royale, en we zullen de clan open zetten voor je.
Gisteravond al even met Sir Target gesproken en ben inmiddels trots lid van de tweakers clan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Yogoi schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:12:
[...]

Gisteravond al even met Sir Target gesproken en ben inmiddels trots lid van de tweakers clan :)
*oops*..

(ben wat te druk merk ik)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 134660

Alright! Ben net 12-0 gegaan in een challenge met het volgende deck:

Skeletons
Bowler
Baby Dragon
Graveyard
Night Witch
Poison
Mega Minion
Tornado

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2UeVOjGO0GNTQgi60QP0uzd2/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LyredXXbukYgLdz6fYa5bv5k/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not_a_robot
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-06 16:55

not_a_robot

stiekem wel een robot

Ik zou graag de tweakers clan willen joinen.
Ik heb nog niet genoeg trofeeën (3000), dus kan iemand de trofeeën verlagen zodat ik kan joinen?

hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

not_a_robot schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:57:
Ik zou graag de tweakers clan willen joinen.
Ik heb nog niet genoeg trofeeën (3000), dus kan iemand de trofeeën verlagen zodat ik kan joinen?
Tweakers.net heb ik tijdelijk teruggezet naar 2800 trophies.

Vermeld even je tweakers nick in de aanmelding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-01 16:04
Hoi, zou de required trophies voor mij teruggezet kunnen worden in tweakers.net? Ik zit op ongeveer 2700 trophies. En ik vind het behoorlijk lastig om te stijgen nu ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

claudior schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:02:
Hoi, zou de required trophies voor mij teruggezet kunnen worden in tweakers.net? Ik zit op ongeveer 2700 trophies. En ik vind het behoorlijk lastig om te stijgen nu ;)
*done*

[ Voor 98% gewijzigd door Tukk op 07-06-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04
Leuke game maar ik blijf nu zo rond de 2300 hangen.
Ik blijf maar kaarten switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Juist dat switchen is dodelijk, blijf eens eenmmaandje met jouw persoonlijke voorkeur qua speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Get!em schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:45:
Juist dat switchen is dodelijk, blijf eens eenmmaandje met jouw persoonlijke voorkeur qua speelstijl
Helemaal mee eens. Maar op de 2300 zou dat nog wel mee moeten vallen.

Ik hou er momenteel rekening mee dat ik 2-3 weken zal moeten wennen (en dus veel meer zal verliezen) als ik een nieuw deck pak.
Buiten dat, mijn deck is 2-3 levels hoger dan mijn normale kaarten, dus switchen is kostbaar (~80k gold per kaart die ik switch, mits ik genoeg kaarten heb op hem te upgraden).

@coob Post anders eens je deck, en evt de problemen waar je tegen aan loopt. We kunnen vast wel iets helpen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04
Ballon 4 / mini pekka 6 / Minions 9 / rage 3
Wizard 7 / zap 9 / skeletten leger 3 / grafsteen 6

Maar dat verandert dus nogal eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

coob schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:59:
Ballon 4 / mini pekka 6 / Minions 9 / rage 3
Wizard 7 / zap 9 / skeletten leger 3 / grafsteen 6

Maar dat verandert dus nogal eens.
Wat ik zou doen met dit deck is een "giant loon" deck maken:

Balloon, Giant, Wizard, Minions (dit is de core).
Hier zou ik bij doen: Zap (hoog level), mini pekka (fijne defense, leuke counter), tombstone (afleiding tegen hog/tanks, plaats in het midden tussen de 2 lanes om max distance te pullen) + 1 kaart die je hoog level hebt (9 common, 7 rare, 4 epic). Mijn voorkeur zou uitgaan naar een goedkope kaart, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Ik zou rage er sowieso uit laten, die is niet echt nuttig op het moment. Het is een "win more" kaart. Alleen echt nuttig als je al een grote voorsprong hebt. (ja hij kan goed werken op balloon, maar dat is wat meer advanced techniek, niet handig voor iemand die op 2300 zit).

Win condition in dit deck is je giant + balloon. Giant voorop, zorg ervoor dat de tower hier eerst op locked!
Daarna balloon erachter aan, mits ze niet geniet anti-air hebben zal hij de tower bereiken en daar ~700 damage per drop doen + ~300 damage voor death damage. Tower gaat dan lekker snel neer.
Liefst speel je giant achterin, achter de king tower. Dit doe je als je vol elixer bent, en de tegenstander niet een te grote push heeft. In double elixer kan je ook voorin plaatsen (bij de brug), dan krijg je snel genoeg elixer terug om te kunnen verdedigen tegen de push die in de andere lane komt.

Hier had ik een post met wat basic tips en video's:
IdieEasy in "\[iOS/Android] Clash Royale"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hehe, net Daffnee van Tweakers 2 ingemaakt, grappig om de clan in het wild tegen te komen ;)
Blijft toch een verschrikkelijk verslavend spelletje.. uren per week aan het spelen.. en ik kom maar niet boven de 3800..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tweakers2 #GORL09 heeft weer 1 pleje vrij. Meld je even in dit topic en we laten de benodigde trophies even zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozariusz
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-06 14:51
Ik zou graag willen joinen. CR naam: BTZ21. ik heb al de benodigde trofeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay, meld je gerust aan met je tweakers nick in de aanmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:22
Die tornado nerf vind ik toch niet helemaal tof :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Renzzie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:06:
Die tornado nerf vind ik toch niet helemaal tof :'(
Het valt toch wel mee? Van 3sec naar 2,5sec als ik me goed weet te herinneren. Ik vind die goblin gang nerf vervelender, was net bezig om die te levelen om in mijn deck op te nemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-06 16:40
bye bye mr skeltal ;(

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Miki schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:19:
[...]

Het valt toch wel mee? Van 3sec naar 2,5sec als ik me goed weet te herinneren. Ik vind die goblin gang nerf vervelender, was net bezig om die te levelen om in mijn deck op te nemen :/
Het is net het verschil tussen wel/niet een bom drop van ballon of skelton. Daarnaast gebruikte ik de tornado vaak in combi met wizard om ebarbs te stoppen. De nerf zorgt ervoor dat de toren en de wiz net een schot minder kunnen lossen. Al met al best een behoorlijke impact op mijn speel/verdedig stijl.

[ Voor 33% gewijzigd door Renzzie op 12-06-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:09:
Hehe, net Daffnee van Tweakers 2 ingemaakt, grappig om de clan in het wild tegen te komen ;)
Blijft toch een verschrikkelijk verslavend spelletje.. uren per week aan het spelen.. en ik kom maar niet boven de 3800..
Google Play: QualityTime - My Digital Diet

Je zal schrikken, denk ik. Ik heb een waarschuwing gezet op een uur per dag, die haal ik vaak.

[ Voor 6% gewijzigd door Tukk op 12-06-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Een clan nog een plekje vrij?
Na een langere tijd weer opgepakt, ben van 2800 naar ~2450 gezakt om even de troepen te leren kennen.

Top was toen iets van 3100 dacht ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Famous op 13-06-2017 08:27 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-06 10:29
Ik speel momenteel met;
Zap (10)
De stam (1)
Koboldenbende (10)
Skaletleger (5)
Boogschutter (11)
Hog (7)
Barbaren (11)
Elitebarbaren (10)

Het gaat de laatste zijn zeker niet slecht, maar twijfel nu wel om de Koboldenbende in te wisselen voor een andere kaart omdat deze nu een nerf heeft gehad. Iemand tips voor een vervanger (of sowieso voor mijn deck)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Famous schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:17:
Na een langere tijd weer opgepakt, ben van 2800 naar ~2450 gezakt om even de troepen te leren kennen.

Tweakers.net zit momenteel vol, maar komende zondag verwacht ik een plekje (mits die persoon niet actief wordt in de tussentijd).
AlxRoelofs schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:56:
Ik speel momenteel met;
Zap (10)
De stam (1)
Koboldenbende (10)
Skaletleger (5)
Boogschutter (11)
Hog (7)
Barbaren (11)
Elitebarbaren (10)

Het gaat de laatste zijn zeker niet slecht, maar twijfel nu wel om de Koboldenbende in te wisselen voor een andere kaart omdat deze nu een nerf heeft gehad. Iemand tips voor een vervanger (of sowieso voor mijn deck)?
Op welk niveau speel je? Dit zou op zich goed genoeg zijn voor 3500+
Ik mis een beetje een samenhang in je deck, veel dure kaarten en niet echt een duidelijke win conditie.
Hog en elite barbs zijn beide goed als win conditie, maar barbaren er ook nog bij maakt het wel erg verleidelijk voor splash, fireball of genoeg swarm.

Hoe hou je het vol tegen lavaloon of gollem beatdown? Night witch lijkt me ook probleem. Graveyard kan je denk ik wel counteren.

Ik heb persoonlijk veel moeite tegen de nieuwe mortar decks, ik kom er niet doorheen. Dit ligt ook aan mijn deck, maar 1 kaart switchen zou 50-80k gold kosten. Deze kaarten zijn de enige die op level 12-9 zitten (common/rare)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-06 10:29
IdieEasy schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:14: Op welk niveau speel je? Dit zou op zich goed genoeg zijn voor 3500+
Ik mis een beetje een samenhang in je deck, veel dure kaarten en niet echt een duidelijke win conditie.
Hog en elite barbs zijn beide goed als win conditie, maar barbaren er ook nog bij maakt het wel erg verleidelijk voor splash, fireball of genoeg swarm.

Hoe hou je het vol tegen lavaloon of gollem beatdown? Night witch lijkt me ook probleem. Graveyard kan je denk ik wel counteren.

Ik heb persoonlijk veel moeite tegen de nieuwe mortar decks, ik kom er niet doorheen. Dit ligt ook aan mijn deck, maar 1 kaart switchen zou 50-80k gold kosten. Deze kaarten zijn de enige die op level 12-9 zitten (common/rare)
Ik zit op 3300. Ik zal aankomende tijd eens goed in de gaten houden waar ik het moeilijk tegen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

https://www.reddit.com/r/...cells_censor_and_placing/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RVnierg.jpg

_O-

[ Voor 19% gewijzigd door Tukk op 13-06-2017 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

New cards:
Flying Machine 4 elixer
Afbeeldingslocatie: https://statsroyale.com/images/cards/full/flying_machine.png
The Master Builder has sent his first contraption to the Arena! It's a fast and fun flying machine, but fragile!
This Rare Troop can be found in chests from Arena 9 and above.
  • Target Air & Ground
  • Range 6.0
  • Hit Speed 1.0sec
  • Speed Fast
http://statsroyale.com/card/Flying+Machine

Mega Knight
7 elixer
Afbeeldingslocatie: https://statsroyale.com/images/cards/full/mega_knight.png
He lands with the force of 1,000 mustaches, then jumps from one foe to the next dealing huge area damage. Stand aside!
This Legendary Troop can be found in chests from Arena 10 and above.
  • Target Ground
  • Radius 1.3
  • Range Melee
  • Hit Speed 1.8sec
  • Dash Range 4–5
  • Speed Medium
http://statsroyale.com/card/Mega+Knight

Cannon Cart 5 elixer
Afbeeldingslocatie: https://statsroyale.com/images/cards/full/cannon_cart.png
A Cannon on wheels?! Bet they won't see that coming! Once you break its shield, it becomes a Cannon not on wheels.
This Epic Troop can be found in chests from Arena 10 and above.

Cannon Cart
  • Target Ground
  • Range 5.5
  • Hit Speed 1.2sec
  • Speed Fast
  • Cannon Cart (On Death)
  • Spawn Count x1
  • Target Ground
  • Range 5.5
  • Hit Speed 1.2sec
http://statsroyale.com/card/Cannon+Cart

Skeleton Barrel 3 elixer

Afbeeldingslocatie: https://statsroyale.com/images/cards/full/skeleton_balloon.png
It's a Skeleton party in the sky, until all the balloons pop... then it's a Skeleton party on the ground!
This Common Troop can be found in chests from Arena 6 and above.
  • Balloon
  • Target Buildings
  • Range Melee
  • Speed Medium
  • SkeletonContainer (On Death)
  • Spawn Count x1
  • Targe Air & Ground
http://statsroyale.com/card/Skeleton+Barrel

Al cards:
http://statsroyale.com/cards

[ Voor 19% gewijzigd door Get!em op 13-06-2017 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Famous schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:17:

Jep, tweakers2 heeft 1 plek vrij. #gorl09 en meld je aan met je tweakers nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ben echt even weer zoekende. Nadat via de update mijn kaarten in mijn deck minder waren geworden. Stond 3700 als hoogste, en ben nu weer terug bij 3400.
Je ziet de decks met skelet, skeletleger en koboldenbende afzakken. Boomstam is overigens nog steeds onverminderd populair, en ook electro wizard, maar die heb ik niet beschikbaar. Daardoor is mijn lvl 9 stormram niet in te zetten. Van de topdecks is 90% met boomstam http://statsroyale.com/top/decks

Moet maar eens opnieuw opzoek naar een lekker deck. Heb nu mijn oude trage deck weer. Had hiervoor een super snel deck, maar die verliest nu doordat ik minder eenheden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Nieuwe game van SuperCell: Brawl stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Tukk schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:51:

[video]
Ziet er leuk uit, erg benieuwd wanneer deze uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-06 15:06

Redcoil

Polyinterpretabel

Tukk schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:51:

[video]
Heb de app uit de Canadese app store gehaald. Moet zeggen dat het best wel een vermakelijk spelletje is!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ennnnn er is weer een plekje vrij in Tweakers2 #GORL09. Laat even weten in het forum als je wilt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 09:14
Graag!

Naam: Nijn
Trophy's: 2826

[ Voor 20% gewijzigd door Faberge op 19-06-2017 16:13 ]

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Tweakers.net heeft ook nog een plekje vrij.
Aanmelden met tweakers nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 00:39
Lavahond 3 - Barbaren 13 - Boogschutters 12 - Pijlen 12 - stam 2 - infernodraak 2 - mijnwerker 2 - gunstelingen 13

Iemand tips? Mijn kroontoren is level 11 en ik wil de infernodraak graag in mijn deck houden, maar wellicht weet iemand iets om te vervangen. Zit nu rond de 4300 kronen maar dit moeten er meer kunnen worden met mijn levels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:03:
Lavahond 3 - Barbaren 13 - Boogschutters 12 - Pijlen 12 - stam 2 - infernodraak 2 - mijnwerker 2 - gunstelingen 13

Iemand tips? Mijn kroontoren is level 11 en ik wil de infernodraak graag in mijn deck houden, maar wellicht weet iemand iets om te vervangen. Zit nu rond de 4300 kronen maar dit moeten er meer kunnen worden met mijn levels...
Even kijken:

Miner lavahound combo
Miner minions combo
Lavahound minions combo.
Je gooit je inferno dragon achter lavahound aan?
Archers heb je nodig voor anti air.

Dat geeft ons 2 opties om te veranderen:
Barbarians
Log

Log is denk ik de meest vervangbare, doet niet genoeg tegen de meta decks van het moment.
Hoewel het een heel sterke kaart is past iets anders misschien beter in je deck.

Je kan balloon erin stoppen. Lava loon is en blijft een heel sterke combo. Mits level 5-6 is dat mogelijk in dit deck.
Je kan heal erin stoppen.
Lavahound + infernodragon + heal is lastig neer te krijgen (zeker als je arrows hebt voor die lastige minions).
Lighting is goed te gebruiken als je problemen hebt met inferno towers en high health groups (mega minion + night witch of iets dergelijks)
Eventueel kan je ook nog kijken naar Mega minion, met zoveel air is dat een gok, maar kan erg sterk uitpakken.

Als ik Infernodrake + barbs + log eruit gooi krijg ik de volgende suggesties:
Statsroyale deckbuilder

[ Voor 3% gewijzigd door IdieEasy op 20-06-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
IdieEasy schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:24:
[...]

Even kijken:

Miner lavahound combo
Miner minions combo
Lavahound minions combo.
Je gooit je inferno dragon achter lavahound aan?
Archers heb je nodig voor anti air.

Dat geeft ons 2 opties om te veranderen:
Barbarians
Log

Log is denk ik de meest vervangbare, doet niet genoeg tegen de meta decks van het moment.
Hoewel het een heel sterke kaart is past iets anders misschien beter in je deck.

Je kan balloon erin stoppen. Lava loon is en blijft een heel sterke combo. Mits level 5-6 is dat mogelijk in dit deck.
Je kan heal erin stoppen.
Lavahound + infernodragon + heal is lastig neer te krijgen (zeker als je arrows hebt voor die lastige minions).
Lighting is goed te gebruiken als je problemen hebt met inferno towers en high health groups (mega minion + night witch of iets dergelijks)
Eventueel kan je ook nog kijken naar Mega minion, met zoveel air is dat een gok, maar kan erg sterk uitpakken.

Als ik Infernodrake + barbs + log eruit gooi krijg ik de volgende suggesties:
Statsroyale deckbuilder
Goede analyse... barbaren zijn met name handig tegen de eBarbs en hogriders (anders heb ik daar geen counter tegen) en ze traden meestal positief. Stam heb je een punt. Die kan ik wel vervangen. Heal is zeker een optie, maar waar ik nu vaak de mist tegen in ga zijn Beul+tornado decks die ik nu overal zie. En lightning en heal zijn niet goed geneug tegen de beul, dus dan zou de ballon de enige optie zijn

Edit: en inderdaad, inferno gooi ik vaak achter lavahond aan late game, maar is uiteraard ook noodzakelijk tegen tanks én lekker voor de 3kronen in de clankist :)

[ Voor 4% gewijzigd door nino_070 op 20-06-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:49:
[...]

Goede analyse... barbaren zijn met name handig tegen de eBarbs en hogriders (anders heb ik daar geen counter tegen) en ze traden meestal positief. Stam heb je een punt. Die kan ik wel vervangen. Heal is zeker een optie, maar waar ik nu vaak de mist tegen in ga zijn Beul+tornado decks die ik nu overal zie. En lightning en heal zijn niet goed geneug tegen de beul, dus dan zou de ballon de enige optie zijn

Edit: en inderdaad, inferno gooi ik vaak achter lavahond aan late game, maar is uiteraard ook noodzakelijk tegen tanks én lekker voor de 3kronen in de clankist :)
Gezien de levels ging ik ervan uit dat je op 4300 + speelt.

Grappig, beul tornado kom ik amper tegen op het moment, voor mij zijn het vooral nightwitch decks :(

Hoe leuk inferno dragon ook is, hij is niet echt goed. Hij heeft mij in het verleden (toen hij net uit was) zeer goed geholpen, maar in de 4k is hij gewoon niet goed genoeg...
Als je wilt stijgen kan je hem beter verruilen met iets anders :(

Thanks voor het compliment trouwens, deck analyse is iets wat ik veel doe binnen de clan, het is leuk om mensen te helpen :D

Op dit moment zit ik een beetje vast qua rank, mijn deck is generfed en kaarten veranderen is duur.
Ik ga maar proberen gewoon de 4900 te halen deze maand, en niet veel hoger.
Hopen dat bepaalde kaarten snel ook een nerfje krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
IdieEasy schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:55:
[...]

Gezien de levels ging ik ervan uit dat je op 4300 + speelt.

Grappig, beul tornado kom ik amper tegen op het moment, voor mij zijn het vooral nightwitch decks :(

Hoe leuk inferno dragon ook is, hij is niet echt goed. Hij heeft mij in het verleden (toen hij net uit was) zeer goed geholpen, maar in de 4k is hij gewoon niet goed genoeg...
Als je wilt stijgen kan je hem beter verruilen met iets anders :(

Thanks voor het compliment trouwens, deck analyse is iets wat ik veel doe binnen de clan, het is leuk om mensen te helpen :D

Op dit moment zit ik een beetje vast qua rank, mijn deck is generfed en kaarten veranderen is duur.
Ik ga maar proberen gewoon de 4900 te halen deze maand, en niet veel hoger.
Hopen dat bepaalde kaarten snel ook een nerfje krijgen....
Dat ik rond de 4300 zit had ik er ook bij gezet :)
Met dit deck haal ik wel per seizoen de 4600 gelukkig...maar oke, als ik t helemaal ga omgooien, dan dus tombstone en mega minion? Ik ben niet overtuigd haha, maar wil het wel proberen. Wel jammer want vind die infernodraak wel leuk en heb m bijna level 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:01:
[...]

Dat ik rond de 4300 zit had ik er ook bij gezet :)
Met dit deck haal ik wel per seizoen de 4600 gelukkig...maar oke, als ik t helemaal ga omgooien, dan dus tombstone en mega minion? Ik ben niet overtuigd haha, maar wil het wel proberen. Wel jammer want vind die infernodraak wel leuk en heb m bijna level 3
Grmbl, het was warm op het werk... Niet eens gezien dat je het erbij had gezet.

Probeer decks anders eerst in friendlies, aangezien je dicht tegen max level aan zit zullen de interactions niet heel anders zijn.

Vaak doe ik eerst 2-3 challenges met een deck voordat ik ga upgraden. Ik moet sowieso 2 weken wennen aan een deck voordat ik weer ga stijgen.

Inferno draak zou ik in 2v2 blijven gebruiken, daar past hij meer naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 09:14
Anoniem: 134660 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:39:
Ennnnn er is weer een plekje vrij in Tweakers2 #GORL09. Laat even weten in het forum als je wilt joinen.
Zou graag willen joinen, maar de min. trophy's staat nog op 3600. Zou je deze even kunnen verlagen?

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Faberge schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:14:
[...]

Zou graag willen joinen, maar de min. trophy's staat nog op 3600. Zou je deze even kunnen verlagen?
Done. Staat nu op 1400; mocht het nog lager moeten, laat het dan even weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Vinden jullie ook niet dat het spel na de update er niet bepaald leuker op is geworden?

Ik vind de game op dit moment alles behalve gebalanceerd. Bandit en nightwitch zijn gewoon OP as fuck.

Speel net een grand challenge gewoon tegen 5 decks achter elkaar met bandit, nightwitch en battle ram. Is inderdaad moeilijk te stoppen.

Nightwitch is gewoon belachelijk op wat mij betreft. Ze voegen een kaart toe die gewoon niet valt te counteren.

Gelukkig zijn t twee legendaries dus op ladder heb ik er minder last van, maar speel maar eens grand challenges..

Vind t na de update een stukje minder leuk helaas, laten we hopen dat supercell hun laatste update toch een beetje gaat corrigeren binnenkort, want de balans is ver te zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

N.Uckerman schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:18:
Vinden jullie ook niet dat het spel na de update er niet bepaald leuker op is geworden?

Ik vind de game op dit moment alles behalve gebalanceerd. Bandit en nightwitch zijn gewoon OP as fuck.

Speel net een grand challenge gewoon tegen 5 decks achter elkaar met bandit, nightwitch en battle ram. Is inderdaad moeilijk te stoppen.

Nightwitch is gewoon belachelijk op wat mij betreft. Ze voegen een kaart toe die gewoon niet valt te counteren.

Gelukkig zijn t twee legendaries dus op ladder heb ik er minder last van, maar speel maar eens grand challenges..

Vind t na de update een stukje minder leuk helaas, laten we hopen dat supercell hun laatste update toch een beetje gaat corrigeren binnenkort, want de balans is ver te zoeken..
Night witch is inderdaad heel sterk, kan er meestal wel redelijk tegen weg komen omdat ik gob gang gebruik om te counteren. Als hij defensive wordt gebruikt dan hou ik zap achter de hand om van de bats af te komen.

Bandit heb ik echt 0 problemen mee. Gewoon genoeg klein grut hebben om de charges op te vangen.

Mijn persoonlijke irritatie gaat uit naar hog freeze en mortar cycle.
Beide hebben zo weinig interactie. Maar goed, dat zou men ook van mijn deck kunnen zeggen (variatie op ram graveyard).

Ach, iedere patch is er wel een flavor of the month. Of het wordt generfed, of mensen leren het te counteren. Komt allemaal wel goed. Maar op het moment is het gewoon lastig om alles te counteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

De lastigste combo op dit moment is een nightwitch die achter een golem aanloopt. Als die in combi met Lightning en arrows wordt gespeeld kun je niet meer counteren met klein grut en niet meer met wizard en gewone witch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Get!em schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:54:
De lastigste combo op dit moment is een nightwitch die achter een golem aanloopt. Als die in combi met Lightning en arrows wordt gespeeld kun je niet meer counteren met klein grut en niet meer met wizard en gewone witch.
True maar golem (8 ) night witch (4) en lighting (6) is een 18 elixer combo. Als hij dat voor elkaar kreeg had je al verloren (en zou je of met 18 elixer moeten kunnen counteren, of 10 defenden 8 op offense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is weer plek in Tweakers2. #GORL09, meld je even aan in het forum als de trophy count omlaag moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-06 11:21
Zou graag joinen! Nickname matt, 2697 trophies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

mefjoew schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:22:
Zou graag joinen! Nickname matt, 2697 trophies.
Het trophy aantal is verlaagd dus je kan joinen. Vermeld in de aanmelding even je tweakers nick. Er is nog 1 plaats over nadat jij erbij zit, dus meer gegadigden zijn welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

tweakers.net heeft ook nog een plekje. aanmelden bij @IdieEasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 941519

Voor tweakers 2 clan

Naam: w04t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 941519

Ik wil in tweakers 2
Bekers: 2604

Nu is 3600 bekers vereist alleen veel mensen zitten eronder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
Ik ben geen leader van een tweakers clan, maar een verzoek zoals dit stoort me toch.

Denk je niet dat het beter is om te typen: 'Graag zou ik tweakers2 joinen' ipv 'Ik wil in tweakers2'?
Zoals mijn (o)ma altijd zei: je hebt niets te willen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Anoniem: 941519 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:16:
Ik wil in tweakers 2
Bekers: 2604

Nu is 3600 bekers vereist alleen veel mensen zitten eronder
geregistreerd om mee te kunnen doen in een t.net clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:20

Mystikal

It never hurts to help!

Tukk schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:42:
[...]

geregistreerd om mee te kunnen doen in een t.net clan?
Ik ben geen leider, maar dat is op zich wel jammer toch? Wordt het straks toch een niet 'tweakers' clan.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Mystikal schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:17:
[...]

Ik ben geen leider, maar dat is op zich wel jammer toch? Wordt het straks toch een niet 'tweakers' clan.
Ik ben een co-leider, als (co-)leider beslissen we altijd nog lekker zelf of we iemand toelaten of niet. Ik kan me herinneren dat iemand die eerder heeft gedaan een half jaar geleden en toen bij ons er niet in kwam. Zeker niet met zo'n toon van schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:20

Mystikal

It never hurts to help!

Tukk schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Ik ben een co-leider, als (co-)leider beslissen we altijd nog lekker zelf of we iemand toelaten of niet. Ik kan me herinneren dat iemand die eerder heeft gedaan een half jaar geleden en toen bij ons er niet in kwam. Zeker niet met zo'n toon van schrijven.
Helemaal mee eens Tukk.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die discussie is bij ons ook gevoerd. Uiteindelijk de call van de Leader en dus geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:42
Ik raak maar niet aan 4000 cups blijf hangen op 3600-3700.

Iemand tips?

Zie hieronder al mn kaarten en beschikbare upgrades.

Gouden tip tot 4000 cups?

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/dF65Sv/Screenshot_20170704_172115.png Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/j5dKnv/Screenshot_20170704_172120.png Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/f5W5Sv/Screenshot_20170704_172124.png Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/bJzmZa/Screenshot_20170704_172128.png Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/nsKyfF/Screenshot_20170704_172132.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:25
Sleehond schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:00:

Iemand tips?

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik zou wat kaarten gaan upgraden, je bent redelijk dicht in de buurt van level 12. Erg bijzonder trouwens gezien de levels van de meeste van je kaarten :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Iemand tips?

Lumberjack zou ik er in ieder geval uit gooien, die kaart is gewoon niet zo goed. Hij is prima, als vervanger van mini pekka, maar dan alleen als hij een hoger level heeft. Level 2 is niet goed genoeg voor 4k.
Mijn graveyard is level 2 en daar haal ik 4,6k mee. Helaas ben ik op mijn retour omdat de meta verandert is. Hopen dat ik deze maand weerk 4.6k haal.

Goed, lumberjack er dus uit.

Wat is je speelstijl? Wat mis je? Tegen welke decks verlies je vooral?
Je kan freeze pakken. Hog freeze/ elite barbs freeze is erg sterk. Echter moet je wel oppassen dat je dan een sterkere push tegen krijgt, je wilt dit alleen doen als je een building neerhaalt, en de tegenstander hierdoor een push krijgt die veel meer elixer is.

https://statsroyale.com/deckbuilder/?arena=11
Eventueel kan je hier de kaarten die je het leukst vindt invoeren, en een aantal kaarten die je haat eruit gooien. Dan krijg je "meta" decks te zien met een bepaalde winrate.

Ga er overigens wel van uit dat je een 2 weken moet spelen om een deck te leren kennen. Om echt het uiterste uit een deck te halen heb je die tijd gewoon nodig. Aan je levels zal het niet liggen, die zijn net zo hoog als bij mij.

Mocht je hog gaan blijven gebruiken dan MOET hij echt naar level 9, liefst naar 10. Hij gaat nu veel te makkelijk dood. Inferno tower idem dito, vermoed dat 1 lighting hem al vrijwel nutteloos maakt.

Maar het belangrijkste is jou speelstijl: Wat zijn je favoriete kaarten en hoe speel je? Rush je als de tegenstander laag in zijn elixer zit? (hiervoor moet je dat goed door hebben) Of counter je en maak je zo een extra grote push?
Of ben je gewoon blind aan het pushen, zonder al te veel te letten op wat je tegen hebt? :+
SPOXYWOXY schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:19:
[...]

Ik zou wat kaarten gaan upgraden, je bent redelijk dicht in de buurt van level 12. Erg bijzonder trouwens gezien de levels van de meeste van je kaarten :o
Kaarten upgraden puur voor je levels is zonde van je gold. Gold kom je toch altijd al tekort op level ~12. Zo niet, dan kan je altijd nog epic chests/legendaries kopen. En je kan tot 999k stockpilen, dat is genoeg voor 10 kaarten naar level 13 te brengen. :+

De meeste XP krijg je uit donaties, ik haal vrijwel iedere week 1200~1400 donaties, dat schiet aardig op qua player level. Hierdoor zijn mijn kaarten enigzins underleveld, maar gezien mijn gold tekort is dat niet zo'n probleem. Ook ben ik net een keer compleet van deck geswitched, en heb dus veel kaarten "hoog" level. Had ik dat niet gedaan had ik mijn halve deck max level kunnen hebben...

[ Voor 17% gewijzigd door IdieEasy op 05-07-2017 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 23:42
@IdieEasy zeer bedankt voor je uitgebreide reactie. Moet er nu vandoor dus vanavond even goed doornemen, maar top dankjewel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
  • Laatst online: 21-06 16:19
nino_070 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:03:

De infernodragon eruit voor een Tombstone en log voor zap zou ik doen.

Infernodragon is momenteel niet al te best. Een Tombstone in combi met je barbs zal een uitstekende verdediging zijn tegen veel decks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
  • Laatst online: 21-06 16:19

Iemand tips?

Met die kaartlevels zo laag staan is natuurlijk niet best. Wat je zou kunnen doen is je lumberjack vervangen voor een ice spirit zodat je sneller kan cyclen.

Maar... Je kan je ook afvragen of dit soort decks jouw wel liggen. Zelf speel ik met het volgende deck 4700+:

Giant (9), Bowler (6), Musketeer (10), Minions (MAX), Zap (11), Arrows (12), Ice Wiz (3) en Valkyrie (9).

Dit is een compleet andere manier van spelen. Het gaat rustiger en afhankelijk van je tegenstander kan je de ideale push opzetten om je tegenstander in 1 push te vernietigen.

Zulke decks zou je ook kunnen gaan proberen. Het spelen met een tank en veel verschillende (verdedigende ground/air troepen en 2 spells). Even heel zwart wit. Je speelstijl bestaat dan uit verdedigen en vervolgens counteren met je verdedigende troepen achter je tank die je daarna er voor plaatst.

Zorg er wel voor dat een vuurbal niet te veel schade kan doen door bijv. musk, archers, bomber, wiz's & witches bij elkaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mocht er nog een plekje vrijkomen in de tweakers clan, dam haak ik graag aan (tag = Bossie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 19:07
Net iets heel merkwaardigs gehad. Speelde 2v2 met een random, alles ging goed 1-0 voor met torens. En opeens stopt het spel uit het niets met de mededeling dat we verloren hebben. Maar blijkbaar ging het spel gewoon door en zie je in de herhaling alleen dat wij stopten met spelen en dus werd het blijkbaar 3-1 voor de tegenstanders.

Iemand zoiets al eerder meegemaakt? En zo ja, is dit een cheater of gewoon een onfortuinlijke glitch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Terranova schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:51:
Net iets heel merkwaardigs gehad. Speelde 2v2 met een random, alles ging goed 1-0 voor met torens. En opeens stopt het spel uit het niets met de mededeling dat we verloren hebben. Maar blijkbaar ging het spel gewoon door en zie je in de herhaling alleen dat wij stopten met spelen en dus werd het blijkbaar 3-1 voor de tegenstanders.

Iemand zoiets al eerder meegemaakt? En zo ja, is dit een cheater of gewoon een onfortuinlijke glitch :(
Ik hoop dat het een bug was, wie neemt 2v2 nou serieus :+
Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg blij dat het bestaat. Een veilige manier om aan mijn crowns en chests te komen op slecht internet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• claudior
Dit filmpje heeft mij echt een stuk beter gemaakt in het spelletje: YouTube: Clash Royale - Winning or Losing in 1 Turn Decisions (Strategy Guide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:55
Ik zie dit topic nu voor het eerst! Leuk om te zien!
Ik ben wel benieuwd of jullie nog tips hebben.
Ik ben lvl 8 (nog maar net), 2340 kronen
Het deck waar ik veel mee speel is de volgende:
Unit --> level --> waar ik ze voor gebruik
minipekka 5 --> counter grote units of bij overdefending de andere lane pakken
pekka 4 --> defenden grote units tegen me
wizard 6 --> anti air en mijn pekka's verdedigen tegen het kleine grut
zappen 10 --> tegen het kleine grut
vuurgeesten 7 --> voornamelijk ainti air en tegen het kleine grut
tornado 3 --> van de toren af halen of naar de pekka's toe halen van units
horde gunstelingen 7 --> vs het kleine grut en ainti air
gunstelingen 7 --> goedkope support of anti inferno tower en air

Wat hebben jullie als tips. ik ben erg benieuwd.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

stevens20 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 02:23:
Ik zie dit topic nu voor het eerst! Leuk om te zien!
Ik ben wel benieuwd of jullie nog tips hebben.
Ik ben lvl 8 (nog maar net), 2340 kronen
Het deck waar ik veel mee speel is de volgende:
Unit --> level --> waar ik ze voor gebruik
minipekka 5 --> counter grote units of bij overdefending de andere lane pakken
pekka 4 --> defenden grote units tegen me
wizard 6 --> anti air en mijn pekka's verdedigen tegen het kleine grut
zappen 10 --> tegen het kleine grut
vuurgeesten 7 --> voornamelijk ainti air en tegen het kleine grut
tornado 3 --> van de toren af halen of naar de pekka's toe halen van units
horde gunstelingen 7 --> vs het kleine grut en ainti air
gunstelingen 7 --> goedkope support of anti inferno tower en air

Wat hebben jullie als tips. ik ben erg benieuwd.
Ik zie twee dingen die elkaar een beetje overlappen :

Pekka en mini pekka vervullen redelijk dezelfde rol op jou niveau. Je pekka is erg hoog Level, terwijl je mini pekka erg laag is. Conclusie: mini versie eruit!

Dan heb je zowel minion horde als minions. Dit gebeurt wel eens in decks, maar in dit deck zou ik het bij de horde houden.

Je mist 2 dingen in je deck: defensive building, en klein grut:
Building spreekt voor zich, het afleiden van de troepen die onderweg zijn naar je tower. Dit kan een cannon zijn, een tombstone maar alles werkt.
Klein grut heb je nodig als afleiding van bepaalde troepen, en als nood als je niet zoveel elixer hebt. Met alleen al skeletons kan je het aantal hits van een hog terug brengen van 6 naar 2.

Gebruik je tornado niet om units naar je pekka te trekken, die komen wel. Je wilt die pekka op een tower hebben. Alleen giant en gollem zijn echte targets.

Met tornado wil je grote groepen samen trekken om ze aan te pakken met je wizard. Ook kan je je kings tower activeren. Hoe, dat zul je zelf even op moeten zoeken, ik ben momenteel niet thuis. Maar orange juice op YouTube heeft een video over hoe je tornado op zijn best kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-06 11:32
Ik zit nu al maanden vast in Arena 10, kom telkens net niet aan de 3800+ trofeeën.

Deck waarmee ik speel:
Reus lvl 9
Gif lvl 5
Duistere prins lvl 5
Prins lvl 5
Horde gunstelingen lvl 11
Koboldenbende lvl 11
Barbaren lvl 11
Zappen lvl 11 ( deze kan ik al upgrade naar lvl 12 wanneer ik genoeg goud heb)

Heb al op internet gekeken voor populaire decks maar ik mis nog echt een aantal goede kaarten.

De kaarten die ik mis: Kerkhof, Mijnwerker, Prinses, Electrotovenaar, Houthakker en Nachtheks.

Iemand ideeën welk deck ik kan creëren om net dat beetje extra te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou het zonder dark prince proberen Redis. Die kaart is gewoon erg underpowered. Om toch splash damage te houden zou ik voor de executioner gaan, en die raakt ook air. Je elixirkosten zijn ook gewoon erg hoog, dus misschien wordt het tijd voor een compleet ander deck?

Een klassieke Giant beatdown zou kunnen werken, vanuit de defensie spelen en met één push een toren uitschakelen. Een voorbeeld:

Giant, Executioner, Mega Minion, Goblins, Archers, Tornado, Baby Dragon, Zap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Funny, 'cause true.

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/fFyUHldjuh0FEhFl1riOUv8JPbs9Aeg0e33vu_5tKyo.jpg?w=480&s=6617f20443f3cb2e366e1c9b07c6aaa6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
Anoniem: 134660 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:48:
Ik zou het zonder dark prince proberen Redis. Die kaart is gewoon erg underpowered. Om toch splash damage te houden zou ik voor de executioner gaan, en die raakt ook air. Je elixirkosten zijn ook gewoon erg hoog, dus misschien wordt het tijd voor een compleet ander deck?

Een klassieke Giant beatdown zou kunnen werken, vanuit de defensie spelen en met één push een toren uitschakelen. Een voorbeeld:

Giant, Executioner, Mega Minion, Goblins, Archers, Tornado, Baby Dragon, Zap.
Klopt deck is veel te duur, daar loop ik vaak tegenaan.

Probeer nu dat deck dat jij aangaf, is wel wennen en moet nog aantal van die upgraden.
Kijken of ik hiermee verder kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-04 16:30

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Topicstarter
(jarig!)
De nieuwe uitdaging is er weer!
Deze keer is het mogelijk om 104.000 gold te winnen.

Mensen al nagedacht over een deck? Golem lijkt mij vanzelfsprekend...Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/d5Jjma/unnamed.png

[ Voor 63% gewijzigd door 0stone0 op 03-08-2017 10:41 . Reden: Afbeelding aangepast! ]

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
0stone0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:26:

Mensen al nagedacht over een deck? Golem lijkt mij vanzelfsprekend...[afbeelding]
je linkje doet het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
0stone0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:26:

Mensen al nagedacht over een deck? Golem lijkt mij vanzelfsprekend...[afbeelding]
Vuurbal, Raket en Spiegel.
Verder goedkope kaarten voor defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
Ik vind het maar lastig een deck te verzinnen... Heb nu twee tournaments gespeeld, maar ging echt slecht.

Ik heb dan ook veel kaarten die ik wil gebruiken niet op tournament level. Misschien nog een extra spell erbij, maar ik ga niet nog meer gems uitgeven om het te proberen ;) Jammer, leek me wel een leuke challenge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Sta nu op 5/1. Golem decks versla ik relatief makkelijk doordat je snel hoge DPS kaarten kan neergooien. Ik heb relatief veel lage lvl kaarten en gooi direct veel druk op de tegenstander. Schijnen ze tot zover maar moeizaam antwoord op te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Laatst online: 24-06 08:36
Spawn deckje gezien in ronde 9 wat het uitermate goed deed... (spawn hutjes, niet spawn kleine units)

Edit: met kaartjes

Princess
Oven
Barbarenhut
NachtHeks
Raket
Miner
Koboldenhut
De Stam >:)

[ Voor 34% gewijzigd door nickko op 04-08-2017 16:22 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Gevraagd suggesties voor mijn clash royale deck.
Ik zit in Arena 8 en heb alle kaarten op Electro Wizard en Night Witch na.
Sommige legendarische heb ik al level 2.

Alvast bedankt voor jullie suggesties.

Mvgr
Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste