Lumberjack zou ik er in ieder geval uit gooien, die kaart is gewoon niet zo goed. Hij is prima, als vervanger van mini pekka, maar dan alleen als hij een hoger level heeft. Level 2 is niet goed genoeg voor 4k.
Mijn graveyard is level 2 en daar haal ik 4,6k mee. Helaas ben ik op mijn retour omdat de meta verandert is. Hopen dat ik deze maand weerk 4.6k haal.
Goed, lumberjack er dus uit.
Wat is je speelstijl? Wat mis je? Tegen welke decks verlies je vooral?
Je kan freeze pakken. Hog freeze/ elite barbs freeze is erg sterk. Echter moet je wel oppassen dat je dan een sterkere push tegen krijgt, je wilt dit alleen doen als je een building neerhaalt, en de tegenstander hierdoor een push krijgt die veel meer elixer is.
https://statsroyale.com/deckbuilder/?arena=11
Eventueel kan je hier de kaarten die je het leukst vindt invoeren, en een aantal kaarten die je haat eruit gooien. Dan krijg je "meta" decks te zien met een bepaalde winrate.
Ga er overigens wel van uit dat je een 2 weken moet spelen om een deck te leren kennen. Om echt het uiterste uit een deck te halen heb je die tijd gewoon nodig. Aan je levels zal het niet liggen, die zijn net zo hoog als bij mij.
Mocht je hog gaan blijven gebruiken dan MOET hij echt naar level 9, liefst naar 10. Hij gaat nu veel te makkelijk dood. Inferno tower idem dito, vermoed dat 1 lighting hem al vrijwel nutteloos maakt.
Maar het belangrijkste is jou speelstijl: Wat zijn je favoriete kaarten en hoe speel je? Rush je als de tegenstander laag in zijn elixer zit? (hiervoor moet je dat goed door hebben) Of counter je en maak je zo een extra grote push?
Of ben je gewoon blind aan het pushen, zonder al te veel te letten op wat je tegen hebt?

Kaarten upgraden puur voor je levels is zonde van je gold. Gold kom je toch altijd al tekort op level ~12. Zo niet, dan kan je altijd nog epic chests/legendaries kopen. En je kan tot 999k stockpilen, dat is genoeg voor 10 kaarten naar level 13 te brengen.
De meeste XP krijg je uit donaties, ik haal vrijwel iedere week 1200~1400 donaties, dat schiet aardig op qua player level. Hierdoor zijn mijn kaarten enigzins underleveld, maar gezien mijn gold tekort is dat niet zo'n probleem. Ook ben ik net een keer compleet van deck geswitched, en heb dus veel kaarten "hoog" level. Had ik dat niet gedaan had ik mijn halve deck max level kunnen hebben...
[
Voor 17% gewijzigd door
IdieEasy op 05-07-2017 13:14
]