[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste
Acties:

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

Nope, nog geen cent uitgegeven :)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-06 20:26

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Dharg schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:21:
Zou ik ook bij een clan kunnen?

Tweakers naam: Dharg Ingame: Dharg 2800 trophies zal goed doneren en actief bij de kist zijn!

Groet
Goedemiddag,

Tweakers.net heeft nog een paar plaatsjes vrij. Ik kan je zo snel even niet uitnodigen maar als je een joinrequest stuurt met daarin aangegeven dat je een tweaker bent + je tweaker naam dan moet het goed komen!
Onze regels zijn: Minimaal 50 donaties per week en minimaal 10 kisten tijdens de Clanchest (of 0 kisten, aangezien je dan niet mee deelt in de rewards).

Weet wel, je staat onder verscherpt toezicht met een account van 1 dag oud. Je hebt hem speciaal aangemaakt voor dit spel/topic lijkt het ;)
Partyboy1 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:50:
Hebben jullie ook allemaal je steentje bijgedragen? 'Clash Royale levert ontwikkelaar 1 miljard dollar op in eerste jaar' http://nu.nl/games/447236...ollar-in-eerste-jaar.html (via @NUnl)
Jazeker, 10 euro. Maar dat was de enige deal die ik "goed" genoeg vond. 100k goud + een chest + gems. De rest is allemaal een speciale chest met maar 10k goud... Dat is niet wat ik nodig heb!

[ Voor 6% gewijzigd door IdieEasy op 16-02-2017 14:06 ]

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:29
Hier 2x de 100k gold/chest/gems. Speel ook al jaren met veel plezier CoC en daar nooit een euro aan uitgegeven. Deze 20 euro gaf ik ze graag in combinatie met deze deals :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dharg
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08-2020
Ik heb een verzoek verstuurd! Bedankt voor je reactie! Ja klopt het indd voor dat doel een accaunt gemaakt. Ik ben al een poosje erg actief op clash en ben gewoon toe aan een betere actieve clan. Zelf maak ik veel gebruik van deze site voor m'n game pc en ander nieuws

• FlowChef
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-06 22:42
Hallo!

Ook ik zou graag bij de tweakers2 clan willen, ik zie dat die helaas vol is? Indien er een plaatsje vrij komt zou ik er graag bij willen, momenteel 2300 trophies en al tijden actief op clash!

Ingame naam: Dealorian.

Met vriendelijke groet,

johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claptrap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-05 23:27
Goedemorgen,

Ik zie dat de clan vol is helaas. Graag zou ik willen deelnemen aan de clan wanneer er een plek vrij komt.
Mijn naam in Clash Royal is: LongShot. Ik zit nu op 2276 trofeeën en ben zeer actief!

Met vriendelijke groet,
Bjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Er is weer een plaats vrij in de tweakers.net clan!

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134660

Ook in Tweakers2 is weer een plekje. Vermeld alstjeblieft je tweakers nickname in je aanmelding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:13
Tweaker2 is zeker een aanrader. Leuke en gezellige clan. Ongedwongen, maar ook hoog niveau. Jammer dat Ernst weg is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:33
Ja zeker gezellig en helaas is ernst weg, maar komt wel weer vers vlees binnen.

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Ik zou graag met een vriend van mij in 1 van de Tweakers clans eindigen, ik vraag me echter af tot welk niveau de clanchests wekelijks ongeveer per clan worden gevuld, onze huidige clan besteed hier namelijk te weinig aandacht aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ralphoman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:41:
Ik zou graag met een vriend van mij in 1 van de Tweakers clans eindigen, ik vraag me echter af tot welk niveau de clanchests wekelijks ongeveer per clan worden gevuld, onze huidige clan besteed hier namelijk te weinig aandacht aan.
In Tweakers2 is een tweakers account verplicht. Dus als je vriend die niet heeft wordt het lastig om te joinen. Momenteel trouwens ook geen plek, maar dat kan er wel gemaakt worden.

Clan chest is tot nu toe altijd level 10 geweest voor dat de tijd om is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:06

Redcoil

Polyinterpretabel

Ralphoman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:41:
In tweakers.net zijn momenteel 2 plaatsen vrij. Maar net zoals The_Ghost16 aangeeft is ook daar een Tweakers account verplicht. Wij hebben tot nu toe ook elke keer lvl 10 gehaald in de clanchest.

¯\_(ツ)_/¯

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
The_Ghost16 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:14:
[...]

In Tweakers2 is een tweakers account verplicht. Dus als je vriend die niet heeft wordt het lastig om te joinen. Momenteel trouwens ook geen plek, maar dat kan er wel gemaakt worden.

Clan chest is tot nu toe altijd level 10 geweest voor dat de tijd om is.
Redcoil schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:26:
[...]

In tweakers.net zijn momenteel 2 plaatsen vrij. Maar net zoals The_Ghost16 aangeeft is ook daar een Tweakers account verplicht. Wij hebben tot nu toe ook elke keer lvl 10 gehaald in de clanchest.
Thanks voor de snelle reacties!
Hij heeft momenteel geen account en als hij er 1 zou maken zou dat vooralsnog alleen voor in dit forum zijn.
Ik weet niet of dit een probleem zou vormen?

Vooralsnog geven we onze huidige clan nog een kans of 2, echter denk ik dat we ons binnenkort graag bij 1 van de Tweakers-clans aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:37
Ik heb net een join request gedaan voor tweakers.net

Lvl10, en laatste weken 50-100 voor de clan chest gehaald. Mijn oude clan was een clan voornamelijk met wat vrienden, ontstaan uit de Clash of Clans clan. Maar die is in een paar weken van actief (30 personen), naar redelijk inactief gegaan.... (nog met z'n drieen in de clan chest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claptrap
CubicQ schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:28:
Ik heb net een join request gedaan voor tweakers.net

Lvl10, en laatste weken 50-100 voor de clan chest gehaald. Mijn oude clan was een clan voornamelijk met wat vrienden, ontstaan uit de Clash of Clans clan. Maar die is in een paar weken van actief (30 personen), naar redelijk inactief gegaan.... (nog met z'n drieen in de clan chest).
Wat is je nickname in Clash Royal? Er is op het moment 1 plaats vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:37
David; maar ik zit er inmiddels in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ralphoman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:11:
[...]

[...]

Thanks voor de snelle reacties!
Hij heeft momenteel geen account en als hij er 1 zou maken zou dat vooralsnog alleen voor in dit forum zijn.
Ik weet niet of dit een probleem zou vormen?

Vooralsnog geven we onze huidige clan nog een kans of 2, echter denk ik dat we ons binnenkort graag bij 1 van de Tweakers-clans aansluiten
In principe is dat geen probleem. Laat hem zich even melden in deze thread voordat hij zich aanmeldt en vermeld duidelijk je tweakers nick wanneer je je request stuurt. Elke zondag wordt er plek gemaakt, maar het gebeurt zelden dat er meer dan 1 persoon tegelijk weg valt. Zoals eerder al gezegd; clan chests hebben we meestal al na 2 dagen binnen.

PSA: Voor de liefhebbers van Star Wars: Force Arena (lijkt erg op Clash Royale, maar dan in het Star Wars universum) is er nu ook een tweakers guild. Er komt een thread aan in het forum, maar omdat hier vast wat fans zitten post ik het hier als eerst. De naam van de guild is Tweakers.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 134660 op 25-02-2017 22:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dharg
Bevalt goed tot nu toe! Bedankt dat ik erbij mocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Dharg schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:26:
Bevalt goed tot nu toe! Bedankt dat ik erbij mocht!
Leuk je er bij te hebben!
---------------------------

Voor de rest van de Tweakers: Weer wat extra uitleg van Orange juice. Ditmaal over goblin barrel. Gelukkig zijn er weinig mensen die dat kreng op level 6 hebben, dus meestal kom ik nog wel weg met een zap en zo...

En deze is voor sommige mensen in Tweakers.net herkenbaar geloof ik.... Ze zijn een onuitputbare bron van zout!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Claptrap
Hallo medespelers/geïnteresseerden,

In deze maand zal SuperCell een update vrijgeven voor alle spelers. Er gaan veel geruchten over wat er allemaal gaat veranderen maar de onderstaande wijzigingen zijn vrijwel zeker:

- De Elite Barbarian Hut is een zeldzame kaart die wordt toegevoegd aan het spel. Het spelen van deze kaart zal 9 elixer kosten, en het zal 2 Elite Barbaren vrijlaten. Deze hut zal ook duurzamer zijn dan de normale Barbarenhut!

- De Goblin Gun is ook een nieuwe kaart en zal 4 elixer kosten om te spelen. Deze Goblin Gun zal elke anderhalve seconde een Goblin schieten met een duur van 40 seconden.

- De Queen Archer is een nieuwe epische kaart die lijkt op de huidige legendarische kaart 'Prinses'. Vergeleken heeft de Prinses minder bereik (9 blokjes) en minder aanvalsnelheid (elke 3,5 seconde). De Queen Archer zal een bereik hebben van 7,5 blokjes, schiet elke seconde en kost 5 elixer om te spelen.

- Nog een nieuwe epische kaart die deze maand zal verschijnen is de 'Draak'. Deze kaart kost 6 elixer om te spelen, maar zal een grote upgrade zijn tenopzichte van de 'Baby Draak'. De nieuwe Draak zal meer AOE schade aanrichten en meer schade aan gebouwen. De nieuwe Draak zal ook meer duurzaam zijn.

Wanneer er hierboven onjuiste informatie is verwerkt hoor ik het graag. Heb je zelf aanvullende informatie over de aankomende update of over Clash Royale in het algemeen post gerust een bericht op dit forum!
Veel gameplezier!

Groet,
Bjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharg
Ooh klinkt veelbelovend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Laatst online: 21-06 16:19
Werving is niet de bedoeling van dit topic

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 05-03-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:44

Amafi

Amafi

Is er nog plek in een tweaker clan? Ben zowaar weer begonnen met spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Hmm, een hoop interessante dingen maar ook wel een hoop dingen die ik niet zo goed vertrouw.

Ik weet het niet, er zijn teveel dingen die "off" voelen. Zoveel kaarten tegelijk, de verdeling in de legendary arena's en de hoeveelheid kaarten. Ik mis 2 dingen heel erg aangezien ze het wel beloofd hadden: Ministun van executioner en de "true red/blue" fix. Deze zouden in de eerst volgende grote update opgelost worden.

Ik denk dat dit weer zo'n gevalletje is "we zullen wel zien". Het is niet alsof het spel onspeelbaar is momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:25
Extra arena's juich ik alleen maar toe. Zorgt ervoor dat je weer ergens naar toe kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharg
Ik ben nog bezig met arena 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat de rewards weer wat hoger worden in de hogere arena's. Misschien guaranteed epics in de golden chests van de 4000+ arena ofzo. Zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:16
Is er nog plek in tweakers? Ik zat ff in de app te zoeken en zag dat er bij Tweakers 49 leden zaten, maar is invite only. Kan ik die ene plek claimen ? Mijn eigen clan waar ik sinds het begin in zit is ene beetje dood aan t bloeden, misschien dat de andere 3 actieve ook in ene van de tweakers clan willen.

Edit request gestuurd

[ Voor 8% gewijzigd door Musta op 10-03-2017 18:05 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Anoniem: 134660 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:11:
Ik hoop dat de rewards weer wat hoger worden in de hogere arena's. Misschien guaranteed epics in de golden chests van de 4000+ arena ofzo. Zou leuk zijn.
Je hebt gekregen waar je om vroeg!

Vanaf 4k guaranteed epics in de chest, wel maar eens per 30 dagen.

En we krijgen weer 4 nieuwe kaarten:
2 legendaries, 1 rare, 1 common

Ben wel erg blij met de chests, nou is er weer een beetje een doel boven de 4k, tot nu toe had ik geen haast om te stijgen. Alles boven de 3600 vond ik prima.
Mooi detail: De chest is op basis van je hoogst behaalde rank, niet wat je aan het eind van de maand hebt!
Ook kun je bij die chests constant kiezen uit 2 kaarten, dus je hebt iets meer invloed op wat er uit je chest komt. (zelfs als het om legendaries gaat *O* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi

Amafi

Amafi

IdieEasy schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:14:
[...]
En we krijgen weer 4 nieuwe kaarten:
2 legendaries, 1 rare, 1 common
[video]
Zag inderdaad bij de update dat je bij de nieuwe uitdaging vanalles kan verdienen.
Waaronder je 100gems investering terug.

Maar is dat nu een beetje de moeite waard? Of zonde van je gems om op die manier legendary kaarten proberen te krijgen. Begrijp die uitdagingen nog niet zoveel merk ik
(heb al ruim een half jaar clash royale niet gespeeld, 0 legendary kaarten 2600+ cuprange)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Amafi schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:26:
[...]

Zag inderdaad bij de update dat je bij de nieuwe uitdaging vanalles kan verdienen.
Waaronder je 100gems investering terug.

Maar is dat nu een beetje de moeite waard? Of zonde van je gems om op die manier legendary kaarten proberen te krijgen. Begrijp die uitdagingen nog niet zoveel merk ik
(heb al ruim een half jaar clash royale niet gespeeld, 0 legendary kaarten 2600+ cuprange)
Als jij denkt dat je 2 wins kan halen is dat prima. Maar ik zou in de 2600 range geen 100 gems besteden aan een tweede poging. Hoe verder je in het weekend komt, hoe lastiger het wordt. De free trials zijn al geweest, en de mensen die doorspelen verwachten dat ze hoog kunnen komen, zo niet de 12 wins kunnen halen.

Ik verwacht de 2 wins makkelijk te halen (in normal 10 gems challenge haal ik gemiddeld 7-8 wins op het moment), draft maakt dit wel een stukje moeilijker gezien het vrij random is en je met kaarten moet spelen die je nooit/amper speelt.

Maar mocht ik de 2 wins niet in de free trial halen, dan ga ik niet 100 gems neerleggen om een kans te hebben op 100 gems. De 6 wins verwacht ik niet te kunnen halen.
Ook bied deze challenge maar de helft van de rewards van een normale grand challenge. Dus als je de "speciale" rewards niet haalt dan doe je jezelf tekort.

Ben wel erg fan van het feit dat je de legendary maar 1x kan halen. Op die manier kunnen mensen niet meer de 12 wins farmen zoals bij de electro wizard het geval was. Er zijn er toen een aantal aan max level electro wizard gekomen 0.o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18
Aanbieding 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xVvwW91Xyl4IaITb9ILwWet9/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Laatst online: 15:06

Redcoil

Polyinterpretabel

Eindelijk weer een aanbieding met 100k gold. Wel jammer dat je dan meteen € 25 moet ophoesten though...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ja, met 25 euro is het bijna dezelfde value als de andere packs. Niet zoals de 10 euro 100k gold pack :(

En geen gems, nou heb ik er op het moment genoeg, maar ga niet puur voor die kaartjes 25 euro uitgeven.
Ik spaar wel lekker door!

Lijkt trouwens de kist voor de 6400+ rank te zijn, al zie ik daar geen gegarandeerde legendaries in zitten (maar er zitten er wel 2 in de chest van OJ in de video hierboven).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Toernooi voor tweakers clans
Naam: tweakers2
Ww: andy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
Claptrap schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:57:
Hallo medespelers/geïnteresseerden,

In deze maand zal SuperCell een update vrijgeven voor alle spelers. Er gaan veel geruchten over wat er allemaal gaat veranderen maar de onderstaande wijzigingen zijn vrijwel zeker:

- De Elite Barbarian Hut is een zeldzame kaart die wordt toegevoegd aan het spel. Het spelen van deze kaart zal 9 elixer kosten, en het zal 2 Elite Barbaren vrijlaten. Deze hut zal ook duurzamer zijn dan de normale Barbarenhut!

- De Goblin Gun is ook een nieuwe kaart en zal 4 elixer kosten om te spelen. Deze Goblin Gun zal elke anderhalve seconde een Goblin schieten met een duur van 40 seconden.

- De Queen Archer is een nieuwe epische kaart die lijkt op de huidige legendarische kaart 'Prinses'. Vergeleken heeft de Prinses minder bereik (9 blokjes) en minder aanvalsnelheid (elke 3,5 seconde). De Queen Archer zal een bereik hebben van 7,5 blokjes, schiet elke seconde en kost 5 elixer om te spelen.

- Nog een nieuwe epische kaart die deze maand zal verschijnen is de 'Draak'. Deze kaart kost 6 elixer om te spelen, maar zal een grote upgrade zijn tenopzichte van de 'Baby Draak'. De nieuwe Draak zal meer AOE schade aanrichten en meer schade aan gebouwen. De nieuwe Draak zal ook meer duurzaam zijn.

Wanneer er hierboven onjuiste informatie is verwerkt hoor ik het graag. Heb je zelf aanvullende informatie over de aankomende update of over Clash Royale in het algemeen post gerust een bericht op dit forum!
Veel gameplezier!

Groet,
Bjorn
Bij deze onjuiste informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claptrap
Top, dan blijven het geruchten en geen werkelijkheid.
virtualite schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:15:
[...]

Bij deze onjuiste informatie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:25
Bijna tijd voor de clan battles! Ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Die clan battles zijn geniaal, als de decks een beetje op elkaar zijn ingespeeld win je wel makkelijk of niet Onroptem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Welke officiële Tweakers clans zijn er momenteel? Dit i.v.m. het updaten van de TS.

----

Problemen met grijs scherm in CR na clan battle? Hou het Supercell forum in de gaten voor meer informatie.

https://forum.supercell.c...own-challenge-first%21%21

[ Voor 58% gewijzigd door virtualite op 24-03-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 05-06 11:28
Meer mensen die zogenaamd niet meer in de clan zitten haha? Heel reddit wordt gek

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Die clan battles zijn echt geniaal. Sommige potjes echt zo hard gelachen. Dubbele vuurballen, hogs, freezes, kom niet meer bij. De clanchest hadden we gister begin van de avond al gehaald, zijn continu mensen aan het spelen.

Volgens mij zijn er trouwens 3 officiële tweakers clans. Tweakers, tweakers2 en tweakers.net

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-06 09:22
Ik ben recentelijk (gister) begonnen en vroeg me af of er nog plek is in de Clan? Mijn Tag name is GamerBassie. Ben uiteraard nog niet heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

bartgoes schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:05:
Ik ben recentelijk (gister) begonnen en vroeg me af of er nog plek is in de Clan? Mijn Tag name is GamerBassie. Ben uiteraard nog niet heel erg goed.
Nieuw bloed! })

Tweakers.net zit helaas vol op het moment, maar ik wilde je wel alvast een tip meegeven:

YouTube: Clash Royale | How to Pull/Lure/Aggro Units - Advanced Tech

Dit is een series van Orange Juice die je een aantal basics van het spel uitlegt. Als je goed genoeg bent kan je makkelijk mensen verslaan die 1 of 2 levels hoger zijn dan jijzelf. In het begin moet zelfs 3 nog wel lukken ;)

Mocht je vragen hebben dan kan je die altijd stellen, er zitten hier genoeg oude rotten die je kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-06 15:35
Ik zit bij Tweakers2, ik kan helaas aankomende 2 weken niet spelen. [nick: Jabber]
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn me niet te kicken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:36
Hey Onroptem, mijn Co van DoD heeft net even de vloer met je aangeveegd zag ik ;) /taunt

[ Voor 10% gewijzigd door nickko op 11-04-2017 12:49 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risc16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-06 09:47
ik ben ook sinds gisteren begonnen wat een leuk spel om in de nutteloze minuten te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Als iemand een goed deck zoekt om boven de 4k te geraken :p!

YouTube: [CLASH ROYALE] DAILY LEGENDARY GIANT GRAVEYARD PLAY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Mooi deck inderdaad. Heb wel meer ideale decks gezien, maar helaas mis ik nog steeds de boomstam, de houthakker, de miner en de ijstovenaar. Dat zijn een aantal goedkope, maar relatief sterke en bijzondere eigenschappen die ik daarmee mis om te combineren in decks. Ik hik nu dus continue tegen de 3400 aan (paar maanden). Sinds ik boven de 3000 zit, alleen het kerkhof als legendarische kaart erbij gekregen (1 kaart..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Get!em schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:47:
Mooi deck inderdaad. Heb wel meer ideale decks gezien, maar helaas mis ik nog steeds de boomstam, de houthakker, de miner en de ijstovenaar. Dat zijn een aantal goedkope, maar relatief sterke en bijzondere eigenschappen die ik daarmee mis om te combineren in decks. Ik hik nu dus continue tegen de 3400 aan (paar maanden). Sinds ik boven de 3000 zit, alleen het kerkhof als legendarische kaart erbij gekregen (1 kaart..).
Ja, heb zelf ook al heel lang geen legendaries meer gekregen..
Welk deck heb je nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Heb een vrij traditioneel deck, maar redelijk succesvol:

Reus lvl9, Heks lvl 4, tovenaar lvl 8, koboldenbende lvlv 10, zapper vlv 11, spiegel lvlv 4, skeletleger lvlv 4, varkensruiter lvl 8.

Heb varianten geprobeerd, met oa kerkhof lvl 1, koboldenton lvlv 4, horde gunstelingen lvlv 10 (kan 11 upgrade) en elite barbaren lvl 11 (bijna 12) , princes lvl 2, maar bleek keer op keer te zwak of te veel elixer in een aantal tegendecks.

Mocht je ideeën voor decks willen, dan zijn er natuurlijk sites genoeg, maar die van statsroyale.com werkt wel leuk. Is wel zwaar overbelast en je spelers-ID komt in de wachtrij als je die opvraagt (wachtrij ondertussen langer dan 25000). Hij begint binnenkort met het presenteren van counter-decks, zodat je kunt zien welke decks jouw deck makkelijk kunnen counteren.

[ Voor 29% gewijzigd door Get!em op 13-04-2017 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Vandaag de 4600+ trophys gehaald. Nu hopen dat ik zondag ook nog steeds zo hoog zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

redbullet schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:50:
Vandaag de 4600+ trophys gehaald. Nu hopen dat ik zondag ook nog steeds zo hoog zit :+
Maakt niet uit het gaat toch om het hoogst gehaalde, niet om hoe hoog je aan het eind van het seizoen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

redbullet schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:50:
Ik ook! Wel 3 kwartier achter elkaar geconcentreerd gespeeld, maar daardoor wel 200 trophies gestegen.
En zoals hierboven al is gezegd, eenmaal gehaald betekent dat je de reward krijgt.

Ik voorzie trouwens een behoorlijke meta change met de heal spell:

Een hoop counters zijn ineens niet meer viable, het wordt een beetje zo'n "Gotcha" kaart als de graveyard. Als je hem niet verwacht kan het je je tower kosten (en als je er geen goede counter tegen hebt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Tweakers.net heeft, sinds lange tijd, weer een plekje vrij.

Ben je tweaker (duh?) en heb je minimaal 2000 trophies, meld je aan.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

In combinatie met de inferno dragon is het inderdaad wel een apart verhaal. Of in combinatie met Pekka (groot).

Als je hem dan speelt als: Pekka --> gif --> healing heb je een redelijke kans van slagen.

De bats worden waarschijnlijk meer vergelijkbaar (zowel met als zonder heks) met de minions. Lvl 9 bats is qua damagepower/sec/elixer veel hoger dan lvl 9 minions:

5x bats voor 2 elixer * 67damage/sec = 167damage/sec/elixer
3x minions voor 3 elixer * 84damage/sec = 84damage/sec/elixer
Beide zijn ze kwetsbaar voor de spells, dus ondanks hitpoints verschil zijn ze wat mij betreft gelijk in kwetsbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Get!em schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:40:
In combinatie met de inferno dragon is het inderdaad wel een apart verhaal. Of in combinatie met Pekka (groot).

Als je hem dan speelt als: Pekka --> gif --> healing heb je een redelijke kans van slagen.

De bats worden waarschijnlijk meer vergelijkbaar (zowel met als zonder heks) met de minions. Lvl 9 bats is qua damagepower/sec/elixer veel hoger dan lvl 9 minions:

5x bats voor 2 elixer * 67damage/sec = 167damage/sec/elixer
3x minions voor 3 elixer * 84damage/sec = 84damage/sec/elixer
Beide zijn ze kwetsbaar voor de spells, dus ondanks hitpoints verschil zijn ze wat mij betreft gelijk in kwetsbaarheid.
Ik denk juist dat de "swarm" enorm gaat profiteren van de heal spel, Pekka is 1 unit die 600 (dit kan nog veranderen) healed. Maar als je heal op je barbs gooit na een fireball dan heal je 4x600 = 2400.
Hog is natuurlijk nog een andere optie maar ik zie ook potentieel voor de spawner decks. Kan je je voorstellen dat er in overtime 2 barb huts staan, en dat die push gehealed wordt? Bloody hell, ik wil er nog even niet aan denken.

Bats zijn zapable, dat lijkt mij een groot verschil. Zap is instant, arrows hebben flink travel time. Wat verder de interactions gaan zijn dat moeten we afwachten, maar het verschil tussen 1 shot bij ranged goblin of 2 hits is enorm in de survival van een kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dan alleen de sterkere swarms inderdaad, maar dan moet je dus wel vingervlug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Get!em schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:53:
Dan alleen de sterkere swarms inderdaad, maar dan moet je dus wel vingervlug zijn.
Dat merk ik sowieso de laatste tijd heel veel. Sinds ik boven de 4k speel is het verschil tussen een zap spell hoveren (klaar hebben hangen om te doen) en hem nog moeten selecteren het verschil tussen winst of verlies.

Zeker omdat ik met level 11 commons (sommige level 12) speel tegen level 12-13 commons. Als mijn battle ram 1 seconde in een skarmy staat dan is hij weg, en zijn de barbs die erin zaten ook nutteloos geworden door de damage.

Maar dat maakt het ook leuk om op een "relatief" hoog niveau te spelen. Als je de replays bekijkt van de top 100/200, dan zie je dat bij gelijke kansen (geen counter decks) 1 fout je de game kan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 914899

Hoi ik ben Tim, en ik zou graag bij tweakers2 willen!
Mijn clash nickname is timotheus
Groetjes
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi tim, je kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-06 02:03

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Kan ik een invite krijgen voor tweakers2? Zag dat er nog een plekje vrij is.

Nickname: WishmasterNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:53
Mocht er ruimte zijn in Tweakers 1 clan dan hoor ik het graag. Na een jaar afwezigheid wil ik weer terug :)

Inmiddels al 2000 trophies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi WishmasterNL, je kan er bij want er is nog 1 plekje. Invites kunnen we niet versturen, maar je kan ons nu joinen (ik heb de benodigde trophies even laten zakken).

Clan tag: #GORL09

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 134660 op 01-05-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06 11:54
Ik heb me aangemeld voor Tweakers2. Ik speel nog niet zo lang dus zo hoog zal ik nog niet zijn. Mijn oom en neef kwamen met dit spel en het beviel me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Anoniem: 134660 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:35:
Hoi WishmasterNL, je kan er bij want er is nog 1 plekje. Invites kunnen we niet versturen, maar je kan ons nu joinen (ik heb de benodigde trophies even laten zakken).

Clan tag: #GORL09
Ik was te laat denk ik. Jullie zitten alweer vol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

WishmasterNL schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:20:
[...]

Ik was te laat denk ik. Jullie zitten alweer vol
Hey Wishmaster, Divine's en jouw aanmelding hebben elkaar helaas gekruisd. Ik stuur je een DM zodra er weer een plekje is en sorry voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Anoniem: 134660 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:28:
[...]

Hey Wishmaster, Divine's en jouw aanmelding hebben elkaar helaas gekruisd. Ik stuur je een DM zodra er weer een plekje is en sorry voor de verwarring.
Top!
Ik hoor het wel.
Zou weer fijn zijn als ik kaarten kan vragen en geven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Er zijn twee plekjes vrijgekomen in tweakers.net
Clantag: #2G8YQUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Ik heb helaas te weinig cups om te kunnen joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Tukk schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 14:38:
Er zijn twee plekjes vrijgekomen in tweakers.net
Clantag: #2G8YQUP
Hoeveel cups zijn benodigd? Ik heb trouwens al eerder in de clan gezeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cups zijn niet belangrijk. Je stijgt in het begin zo snel dat we geen minimum hanteren. Wel zitten we op het moment vol met 1 persoon op de wachtlijst.

Edit: sorry, had niet gezien dat het om t.net ging. Bij tweakers2 is de enige voorwaarde dat je je eerst op het forum meldt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 134660 op 06-05-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Anoniem: 134660 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:44:
Cups zijn niet belangrijk. Je stijgt in het begin zo snel dat we geen minimum hanteren. Wel zitten we op het moment vol met 1 persoon op de wachtlijst.

Edit: sorry, had niet gezien dat het om t.net ging. Bij tweakers2 is de enige voorwaarde dat je je eerst op het forum meldt.
Ik hang nu rond de 2200 cups, omdat ik het spelletje goed ken ben ik snel opgeklommen. Ben net level 7 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 13:34
Net begonnen met dit spel! Super leuk!
Volgens mij is mijn ingame name Roy #2UV8QQGQU

Kan iemand mij uitnodigingen voor de tweakers clan?

[ Voor 12% gewijzigd door Vecodo op 07-05-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:50
WishmasterNL schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:43:
Ik heb helaas te weinig cups om te kunnen joinen
Miki schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:50:
[...]

Hoeveel cups zijn benodigd? Ik heb trouwens al eerder in de clan gezeten :)
Vecodo schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:53:
Net begonnen met dit spel! Super leuk!
Volgens mij is mijn ingame name Roy #2UV8QQGQU

Kan iemand mij uitnodigingen voor de tweakers clan?
Ik zal de trophies tijdelijk even naar 1200 zetten. In je aanmelding even je tweakers nick melden. Er zijn op dit moment twee plekjes vrij, dus wie als eerste komt heeft geluk :)

edit; betreft de clan tweakers.net #2g8yqup

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Ik draai nu stabiel boven de 3000 cups, dat is toch wel een hele vooruitgang vanwege de legendaries die dan in de card store voorbij komen. Kon ik opeens een princess aan mijn collectie en deck toevoegen. Hopelijk binnenkort graveyard en/of lavahound - dan kan ik alle decks neerzetten die ik leuk vind.

Speel wel met een lekker onorthodox deck, Pekka + Battle ram. Maar voor mij werkt het uitstekend rond de 3100, en de meeste mensen zijn er echt niet op voorbereid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Royy90 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:33:
[...]

[...]

[...]

Ik zal de trophies tijdelijk even naar 1200 zetten. In je aanmelding even je tweakers nick melden. Er zijn op dit moment twee plekjes vrij, dus wie als eerste komt heeft geluk :)

Ik kom eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
[...]

[...]

[...]

Heb op dit moment 400, 1200 ga ik niet zo 1,2,3 halen denk ik :( No worries, speel dan wel even zonder clan en hopelijk als is ik wat hoger ben is er ruimte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Vecodo schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:07:
[...]

Heb op dit moment 400, 1200 ga ik niet zo 1,2,3 halen denk ik :( No worries, speel dan wel even zonder clan en hopelijk als is ik wat hoger ben is er ruimte!
verlaagt maar 400, hoop dat je snel kan aanmelden want anders worden we overspoeld met requests :) Vergeet niet je nick ff te vermelden anders is het instant decline

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

[...]

[...]

[...]

Ik heb me aangemeld!

Kan iemand me trouwens uitleggen hoe dat clangevechtskist werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Je speelt samen met iemand. Je vraagt om een clangenoot OF je reageert op een verzoek in de chat van een clangenoot.
Dan speel je, samen met je clangenoot, tegen twee anderen.

Grote verschil is twee hoofdtorens, een breder veld en een heel andere dynamiek tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Royy90 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:38:
[...]

verlaagt maar 400, hoop dat je snel kan aanmelden want anders worden we overspoeld met requests :) Vergeet niet je nick ff te vermelden anders is het instant decline
Aangemeld en bij aanmeldingsbericht mijn tweakers naam opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Tukk schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:11:
Je speelt samen met iemand. Je vraagt om een clangenoot OF je reageert op een verzoek in de chat van een clangenoot.
Dan speel je, samen met je clangenoot, tegen twee anderen.

Grote verschil is twee hoofdtorens, een breder veld en een heel andere dynamiek tijdens het spelen.
Tot zo ver was het me duidelijk. Maar hoe kom je aan zo'n kist uiteindelijk? Wat moet je gedaan hebben? En neem aan dat het eindigt zodra de timer op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi

Amafi

Amafi

WishmasterNL schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:14:
[...]

Tot zo ver was het me duidelijk. Maar hoe kom je aan zo'n kist uiteindelijk? Wat moet je gedaan hebben? En neem aan dat het eindigt zodra de timer op is.
Of de timer op, of clankist lvl 10 gehaald. Dan is het instant te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

[...]

Je hebt 10 soorten kisten, per winst krijg je een punt. Met x aantal punten krijg je kist 1. Daarna ga je verder voor Kist 2, waar je wat meer overwinningen voor nodig hebt.

Je ontvangt 1 kist, de grootste die je hebt gehaald binnen de tijd die er voor staat. Kist 10 bevat het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

[...]

Sommige info is misschien iets outdated, maar de basics zijn goed uitgelegd:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Top! Helemaal duidelijk nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Decks op elkaar afstemmen bij 2v2 kan natuurlijk ook, bijvoorbeeld:

[YouTube: https://youtu.be/_sgd0CdMxxk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-06 11:32
Heb me aangemeld voor Tweakers2.

Zag dat er nog 1 plaats vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partyboy1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-06-2020
Wij zoeken ook nog clanmembers voor onze clan: Game Arena. Naast dat het een gezellige clan is zijn we ook bezig om wekelijkse toernooitjes te gaan organiseren. En vanaf de zomer willen we dat ook wekelijk offline doen met een biertje erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingstutter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-01-2023
Hii all!

Poosje niet gespeeld, begin er nu weer in te komen, als ik eentje mag/kan joinen let me know!

Nickname: kingstutter

Trophy's tijdens posten: 1314

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Kingstutter schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:46:
Hii all!

Poosje niet gespeeld, begin er nu weer in te komen, als ik eentje mag/kan joinen let me know!

Nickname: kingstutter

Trophy's tijdens posten: 1314
nu net 1 plekje vrij in tweakers.net, je bent van harte welkom, heb de trophies even voor je verlaagd. Wel even je username van hier in je aanmelding vermelden.

[ Voor 7% gewijzigd door Royy90 op 11-05-2017 14:59 ]

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kingstutter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-01-2023
Royy90 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:58:
[...]

nu net 1 plekje vrij in tweakers.net, je bent van harte welkom, heb de trophies even voor je verlaagd. Wel even je username van hier in je aanmelding vermelden.
Top! Gejoined!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Hoi, ik wil graag tweakers.net joinen. Mijn nick is Sponge Bob. Er is nog een plekje?

[ Voor 19% gewijzigd door goofer_nieuw op 14-05-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
goofer_nieuw schreef op zondag 14 mei 2017 @ 19:28:
Hoi, ik wil graag tweakers.net joinen. Mijn nick is Sponge Bob. Er is nog een plekje?
Jep, nog 1 plekje vrij. Even je tweakersnick vermelden in de aanmelding.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Thnx. Net verzoek verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Er is weer een plekje vrij in tweakers.net :)

PSN Profile

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste