Komt meestal door dat een kaart geselecteerd is als de ronde eindigt! Op t forum van Clash zelf laten ze weten dat ze aan een oplossing bezig zijn!Famous schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:25:
Pareltje deze update..
Net probeerde ik rugby, spel vind geen tegenstanders. Druk op annuleren na enige tijd.. komt de keuze “met vrienden” of “snel zoeken”..
Geen wonder dat die niets kon vinden.
Deze was ook wel vaag, kaarten op elkaar. Andere kaart geselecteerd maar pakte steeds bovenliggende kaart![]()
[afbeelding]
Op dit moment zijn er nog twee plekken vrij in de clan tweakers.net. Elke tweaker is welkom
Ik wil graag een invite! Mijn ID is #92GVJP8PP .
Edit: O ik zie dat er wel een trofeeën eis is waar ik bij lang na niet aan voldoe, al zijn er clanleden die dat ook niet doen. Hoor graag of het mogelijk is om lid te worden!
Edit: O ik zie dat er wel een trofeeën eis is waar ik bij lang na niet aan voldoe, al zijn er clanleden die dat ook niet doen. Hoor graag of het mogelijk is om lid te worden!
[ Voor 64% gewijzigd door snmght op 14-10-2017 07:47 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Je hebt pm met invitesnamgaah schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 07:45:
Oh die eis is enkel zodat we niet 450x per dag aanvragen hoeven weg te klikken. Iedere actieve tweaker boven de 2k komt er bij ons in, en we hebben zelfs mensen dan 1400 erin gelaten omdat we potentie zagensnamgaah schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 07:45:
Voor andere geïnteresseerden :
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Graag naam op tweakers in de aanmelding, en dat je van tweakers komt!
[ Voor 16% gewijzigd door IdieEasy op 14-10-2017 16:02 ]
Ik wil graag in een tweakers clan 
Pctje - #8JQQU88GU
Ik heb overigens nu net boven de 1400 trofeeën
Pctje - #8JQQU88GU
Tik op deze link om je aan te sluiten bij mijn clan in Clash Royale.Pctje91 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 07:50:
Ik wil graag in een tweakers clan
Pctje - #8JQQU88GU
* zie DM
[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 25-10-2017 11:25 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Geaccepteerd! DankuFamous schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:24:
[...]
Tik op deze link om je aan te sluiten bij mijn clan in Clash Royale.
* zie DM
Is er nog ruimte in deze clan? (ik schommel tussen 3100 en 3500 cups)
Of heeft iemand een goede suggestie voor een ander?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
[ Voor 16% gewijzigd door Ralphoman op 02-11-2017 12:13 ]
In Tweakers.net ben je welkom. Even je Nick in de aanmelding.Ralphoman schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:10:
Is er nog ruimte in deze clan?
Alvast bedankt!
Ik heb helaas geen 4000 trofeeënRoyy90 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:12:
[...]
In Tweakers.net ben je welkom. Even je Nick in de aanmelding.
Stuur even PM naar @IdieEasy of @Tukk , er zijn momenteel nog 5 plekken vrij in 'tweakers.net' (clancode: #2G8YQUP )
https://statsroyale.com/clan/2G8YQUP
Aantal trophies maakt niet uit, je kunt altijd joinen.
[ Voor 27% gewijzigd door Get!em op 02-11-2017 12:15 ]
Gestuurd, Thanks!Get!em schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:14:
[...]
Stuur even PM naar @IdieEasy of @Tukk , er zijn momenteel nog 5 plekken vrij in 'tweakers.net' (clancode: #2G8YQUP )
Heb het voor je omlaag gezet naar 1000. Lukt dat wel?
Dat is niet nodig hoor. We zijn met 5 (co)leaders en er is bijna wel altijd iemand onlineGet!em schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:14:
[...]
Ik zou ook heel graag willen joinen.Royy90 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:20:
[...]
Heb het voor je omlaag gezet naar 1000. Lukt dat wel?
[...]
Dat is niet nodig hoor. We zijn met 5 (co)leaders en er is bijna wel altijd iemand online
PSN: Alvanosa
Heb de trophies naar beneden gezet voor je. Even je nick van t.net melden in de aanmelding.
Graag 
Ik zit op 2634, kan ik mezelf dan aanmelden?
Link gestuurd, noem in de game even bij aanmelding je tweakers nickname.Glival schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:55:
Graag
Verwijderd
Hoi Tweakers! Ik zou als het kan heel graag een invite voor Tweakers2 krijgen, mijn vader zit ook in die clan (snamgaah). Mijn ingame naam is joas en mijn ID is #8Q202YCYG
Zou super zijn ik heb nog niet veel kronen maar ben actief en doneer altijd!
Zou super zijn ik heb nog niet veel kronen maar ben actief en doneer altijd!
Love me some Princesses 

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Wow wtf....!!Tukk schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:09:
Check deze clash op reddit, damn..
https://www.reddit.com/r/...bqj/inferno_dragon_horde/
Na een lange "pauze" weer terug begonnen , is er nog plaats in 1 van de tweakers clans?
Ingame naam : Nasot
.
[ Voor 93% gewijzigd door Tukk op 27-11-2017 17:05 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Je bent welkom op tweakers.net (clancode: #2G8YQUP )PietjeP89 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:45:
Na een lange "pauze" weer terug begonnen , is er nog plaats in 1 van de tweakers clans?
Ik ben co-leader en zal voor jou de minimale trophies naar beneden zetten, zodat je je kan melden.
Heb je minder dan 2000 trophies, meld het even dan zet ik het (nog) lager
[ Voor 24% gewijzigd door Tukk op 27-11-2017 17:06 ]
Heey @PietjeP89,PietjeP89 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:45:
Ik zit in dezelfde clan als Tukk en kan het je nog makkelijker maken :
Members only:
Inloggen
Zet in de join message wel even dat je van tweakers komt, en je tweakers nick, anders weigeren we je per ongeluk.
We zien je wel verschijnen!
[ Voor 11% gewijzigd door IdieEasy op 27-11-2017 17:45 ]
Wie heeft er een lekker deckje voor de challenge
Ik was op mijn iPhone al bij arena 8, maar na overgang naar een Android telefoon moet ik helaas opnieuw beginnen :-P Ik zou graag bij de clan aansluiten, maar zit pas op 170 trophies ongeveer. Ik meld me wel als ik zover ben ;-)
"It's about time you showed up Fox!"
Sluit je vooral aan via onderstaande link van idieEasy als je account weer op het niveau zit dat je een clan mag joinen. Vermeld wel even je speek1984 naam van Tweakers bij aanmelding.
Thanks! Will do. Namen zijn op Tweakers en Clash Royale gelijk trouwens :-)
Ik sta nu met mijn 2e account (lvl 8 account) op 7-1. Ik speel als volgt:nino_070 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:03:
Wie heeft er een lekker deckje voor de challenge
Mega Knight, Mini Pekka, Baby Dragon, Archers, Goblin Gang, Giant, Musketeer, Arrows.
Mega Knight op tournament rules is echt OP.
Mijn wincondities zijn:
Babydragon - Mini Pekka
Old skool Giant push
Geen antwoord op de mega knight.
Waar ik het moeilijker (lees niet kansloos) tegen heb is zap/log bait.
[ Voor 19% gewijzigd door virtualite op 29-11-2017 16:19 ]
Je kunt je account toch gewoon meenemen naar Android? Ik heb dat ook gedaan van Android naar iPhone.speek1984 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:56:
Ik was op mijn iPhone al bij arena 8, maar na overgang naar een Android telefoon moet ik helaas opnieuw beginnen :-P Ik zou graag bij de clan aansluiten, maar zit pas op 170 trophies ongeveer. Ik meld me wel als ik zover ben ;-)
Echt? Ik zou niet weten hoe. Volgens mij werden de accounts automatisch aangemaakt, gekoppeld met Game Center\Google Play Games.
Rare is dat mijn account naam binnen Clash Royale wel gelijk is op iOs en Android.
Rare is dat mijn account naam binnen Clash Royale wel gelijk is op iOs en Android.
Hoi allen! Onder het mom van beter laat dan nooit nu ook Clash Royale (her)ontdekt, en ik vroeg mij af of er een plekje in de Tweakers clan zou zijn?
Ik zit inmiddels op 1700 trophies, maar ik vermoed dat dit de komende dagen nog wel gestaag door zal stijgen
Edit: Bedankt voor de invite - mijn gebruikersnaam in-game is Murlawk!
Ik zit inmiddels op 1700 trophies, maar ik vermoed dat dit de komende dagen nog wel gestaag door zal stijgen
Edit: Bedankt voor de invite - mijn gebruikersnaam in-game is Murlawk!
[ Voor 12% gewijzigd door colink0 op 30-11-2017 13:30 ]
Heey @colink0 , Ik zet een directe link hieronder. Werkt dat niet voor je? Stuur me dan even een DM en dan regel ik dat de clan even op 1600 gezet wordt voor je.colink0 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:22:
Hoi allen! Onder het mom van beter laat dan nooit nu ook Clash Royale (her)ontdekt, en ik vroeg mij af of er een plekje in de Tweakers clan zou zijn?
Members only:
Inloggen
Ik denk dat je hier al een heel eind mee komt @speek1984speek1984 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:22:
Echt? Ik zou niet weten hoe. Volgens mij werden de accounts automatisch aangemaakt, gekoppeld met Game Center\Google Play Games.
https://clashroyalearena....-clash-royale-android-ios
[ Voor 52% gewijzigd door IdieEasy op 30-11-2017 13:09 ]
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ga ik vanavond proberen. Thanks!IdieEasy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:02:
Ik denk dat je hier al een heel eind mee komt @speek1984
Quizvraag : gaat de hog voor de toren of de grafsteen....

Antwoord:

Antwoord:
spoiler: antwoord in video
[video]YouTube: CR hog feint: CR hog feint
[ Voor 62% gewijzigd door Get!em op 30-11-2017 16:53 ]
Hehe, altijd vervelend dat soort dingen.Get!em schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:31:
Quizvraag : gaat de hog voor de toren of de grafsteen....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Antwoord:spoiler: antwoord in video[video]YouTube: CR hog feint: CR hog feint
Toch denk ik hem te kunnen verklaren:
Doordat je de tombstone vrij laag zet komt de hog op een gegeven te dicht bij de toren, en pakt hij agro op de tower.
Als je 1 hoger plaatst, of 1 dichterbij (je was laat met plaatsen) dan had het waarschijnlijk wel goed gegaan.
Klopt, hog heeft meer agro op tower dan op andere buildings, nu al in verschillende settings gezien
Potje overigens ruim gewonnen...
Potje overigens ruim gewonnen...
[ Voor 15% gewijzigd door Get!em op 30-11-2017 18:23 ]
Held! Hier is het mee gelukt! Meld me gelijk aan voor de clanIdieEasy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:02:
Ik denk dat je hier al een heel eind mee komt @speek1984
Edit: als ik de link gebruik zegt hij "joining clan failed". Is het Tweakers.net? Daar vind ik er maar 1 van.
[ Voor 14% gewijzigd door speek1984 op 30-11-2017 19:21 ]
Try again met actuele linkspeek1984 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:19:
[...]
Held! Hier is het mee gelukt! Meld me gelijk aan voor de clan
Edit: als ik de link gebruik zegt hij "joining clan failed". Is het Tweakers.net? Daar vind ik er maar 1 van.
Members only: title
Inloggen
Mooi zo! En die clan klopt wel ja, er is nog ruimte en vandaag nog iemand gejoined met die link. Laat even weten of deze wel werkt:speek1984 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:19:
[...]
Held! Hier is het mee gelukt! Meld me gelijk aan voor de clan
Members only:
Inloggen
Er is een bepaalde agro range. Agro is wanneer een unit ergens op gaat focussen.
Orange juice legt het beter uit dan wij:
Agro staat voor de agressie range van elke card. De range waarbinnen de card op een andere card gaat aanvallen door erheen te lopen.
Zo heeft bijvoorbeeld een mini pekka een grote range en kun je hem snel aantrekken en gaan kiten of luren, met een andere card
Hog heeft twee ranges, voor tower en voor andere building cards. De range is 1 gridcel of een halve gridcel groter voor tower dan building, zoals je ziet op mijn video .
Thanks, ben inmiddels lid.
Er zit een time-token in de link die beperkt houdbaar is, vandaar altijd ff verse link posten.IdieEasy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:43:
[...]
Mooi zo! En die clan klopt wel ja, er is nog ruimte en vandaag nog iemand gejoined met die link.
Grappig. Maar dit legt nog niet uit waarom die hog rider eerst op de tombstone afstevent en daarna ineens op de toren...[message=53434461,noline]IdieEasy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:43
Er is een bepaalde agro range. Agro is wanneer een unit ergens op gast focussen.
Orange juice legt het beter uit dan wij:
[video]
Yeayy, 4e kaart op max level!
Echter heb ik alle Common en Rare kaarten van mn main deck al op max!
Royal Giant maar voor 2vs2 geleveld, maar wat nu?
Dacht zelf aan de Knight, alleen maar omdat ik het nog steeds een hele sterke kaart vind!
Suggesties?
Dacht zelf aan de Knight, alleen maar omdat ik het nog steeds een hele sterke kaart vind!
Suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door 0stone0 op 06-12-2017 11:28 . Reden: Gif werkt alleen in [img], niet in [video] ?? ]
Nice!0stone0 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:26:
Yeayy, 4e kaart op max level!
Suggesties?
[afbeelding]
Maar maar maar, je hebt alle kaarten in je main deck al op max level, maar je het is je 4e kaart op max?
Speel je zoveel epics/legendaries in je main deck?
In dat geval zou ik je deck omgooien naar meer commons/rares. Tenzij je al op Epic7 of Legendary4 zit, dan kunnen ze nog prima meekomen.
Daarna, zou ik in ieder geval alle kaarten naar tournament standard levelen.
Daarna (.... mits je nog goud over hebt) zou ik constant epic chests blijven kopen zodra ze in de shop komen. Epics schijnen de lastigste kaart te zijn om te levelen.
Maar dat doe je netjes, zoveel kaarten op max op net level 12.
Ik zit nog 15k van level 13 af en ik ga dit weekend mijn tweede common naar max brengen...
Die levels komen bij mij ook vooral van doneren, ik ben deze week over de 100k donaties heen gegaan.
Yep, dit is mijn main deck nu :IdieEasy schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:26:
[...]
Nice!
Maar maar maar, je hebt alle kaarten in je main deck al op max level, maar je het is je 4e kaart op max?
Speel je zoveel epics/legendaries in je main deck?
In dat geval zou ik je deck omgooien naar meer commons/rares. Tenzij je al op Epic7 of Legendary4 zit, dan kunnen ze nog prima meekomen.
Princes | Legendary | 3 |
Miner | Legendary | 3 |
Log | Legendary | 2 |
Skarmy | Epic | 6 |
Goblin Barre | Epic | 7 |
Zap | Common | Max |
Inferno tower | Rare | Max |
Minion HOrde | Common | Max |
Als ik een 1vs1 moment heb haal ik de 4600 Toph.
Blijf sws dit als main deck houden, ken het ondertussen te goed om er van af te stappen. Heb al paar potjes 1vs1 met Royal gespeeld, denk niet dat ik dat lang vol hou.
Leek me ook slim, ben ik tijdje mee bezig geweest maar is geluktDaarna, zou ik in ieder geval alle kaarten naar tournament standard levelen.
Gister had ik er toevallig 1, helaas wederom geen kaarten die ik nodig hebDaarna (.... mits je nog goud over hebt) zou ik constant epic chests blijven kopen zodra ze in de shop komen. Epics schijnen de lastigste kaart te zijn om te levelen.
100k? Damn... ik zit pas op de 62Maar dat doe je netjes, zoveel kaarten op max op net level 12.
Ik zit nog 15k van level 13 af en ik ga dit weekend mijn tweede common naar max brengen...
Die levels komen bij mij ook vooral van doneren, ik ben deze week over de 100k donaties heen gegaan.

//
Ik denk dat ik Hog of Elite barbarhans vragen, die zullen was altijd belangrijk blijven in t spel
Ik denk dat je het beste de hog of giant kunt gaan requesten of als alternatief de battle ram. Dit blijven kaarten die altijd wel belangrijk zijn totdat er misschien andere kaarten komen die gebouwen aanvallen.
Als alternatief zou je nog kunnen gaan voor elixir pomp. Deze zit namelijk in best wel veel decks.
Of iets wat je nu mist in je deck. Een kaart om een groep damage te doen of uit te schakelen. Zoals de fireball, lightning, rocket of arrows.
Oftewel het is net wat je zelf graag zou willen spelen/proberen.
Een link naar je verzameling kaarten is misschien ook handig. Zie: http://statsroyale.com/profile/GLL098C/cards voor mijn kaarten op dit moment.
Als alternatief zou je nog kunnen gaan voor elixir pomp. Deze zit namelijk in best wel veel decks.
Of iets wat je nu mist in je deck. Een kaart om een groep damage te doen of uit te schakelen. Zoals de fireball, lightning, rocket of arrows.
Oftewel het is net wat je zelf graag zou willen spelen/proberen.
Een link naar je verzameling kaarten is misschien ook handig. Zie: http://statsroyale.com/profile/GLL098C/cards voor mijn kaarten op dit moment.
Oeh, je deck lijkt heel erg op een standaard bait deck.0stone0 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:25:
[...]
Yep, dit is mijn main deck nu :
Princes Legendary 3 Miner Legendary 3 Log Legendary 2 Skarmy Epic 6 Goblin Barre Epic 7 Zap Common Max Inferno tower Rare Max Minion HOrde Common Max
Als ik een 1vs1 moment heb haal ik de 4600 Toph.
Blijf sws dit als main deck houden, ken het ondertussen te goed om er van af te stappen. Heb al paar potjes 1vs1 met Royal gespeeld, denk niet dat ik dat lang vol hou.
[...]
Leek me ook slim, ben ik tijdje mee bezig geweest maar is gelukt
[...]
Gister had ik er toevallig 1, helaas wederom geen kaarten die ik nodig heb
[...]
100k? Damn... ik zit pas op de 62![]()
//
Ik denk dat ik Hog of Elite barbarhans vragen, die zullen was altijd belangrijk blijven in t spel
http://statsroyale.com/top/decks
De eerste 2 decks zijn bait decks, met minder legendaries, en waarschijnlijk een hogere winrate.
Vooral de inferno tower werkt erg goed in de huidige meta.
Klopt xDIdieEasy schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:39:
[...]
Oeh, je deck lijkt heel erg op een standaard bait deck.
http://statsroyale.com/top/decks
De eerste 2 decks zijn bait decks, met minder legendaries, en waarschijnlijk een hogere winrate.
Vooral de inferno tower werkt erg goed in de huidige meta.
Speel al heel lang met dit deck, eigenlijk sinds ik de legen heb.
Misschien dat ik toch maar voor Prins ga, die zie je zo veel langs komen!
Met wat voor een deck speel jij?
https://statsroyale.com/profile/PG2R228R/decks0stone0 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:52:
[...]
Klopt xD
Speel al heel lang met dit deck, eigenlijk sinds ik de legen heb.
Misschien dat ik toch maar voor Prins ga, die zie je zo veel langs komen!
Met wat voor een deck speel jij?
Ik gebruik dat deck voor ladder. Simpelweg omdat dat de enige kaarten zijn die level 12 zijn.
Ooit heb ik daar 5k mee gehaald, dat was in de bridge spam meta, toen was het deck tijdelijk heel sterk.
Daarna werden ram, graveyard en gob gang generfed, en nu is het een gimmick deck.
Ik heb simpelweg het gold er niet voor om te switchen, dus ik probeer ieder seizoen 4,6k te halen en dat is vorig seizoen weer gelukt.
Voor challenges gebruik ik 2 decks:
3 musk pump deck (standard meta deck, gebruik ik sinds de laatste 20 win challenge, werkt gewoon lekker)
Of een gimmick deck van Surgical goblin (nederlandse PRO speler):
Een Graveyard poison cycle deck
De 3 musk heb ik erg veel succes mee, mijn eerste serieuze challenge had ik er meteen 11 wins mee. Nu nog geen tijd gehad voor nog een challenge.
Ik ben gaan kijken naar 3 musk vanwege deze video:
Edit:
Btw, Ik denk dat je Knight bedoelt, prince heb ik al geen maanden in een deck gezien
Knight is erg breed inzetbaar, en gob gang ook. Een level 12 gob gang is vele malen sterker dan de skarmy die je nu gebruikt.
[ Voor 9% gewijzigd door IdieEasy op 07-12-2017 19:18 ]
Je zou skarmy kunnen vervangen door goblin gang en princess evt voor dart goblin. Die krijg je beide makkelijker omhoog. Het levelen van je andere epic/leggy zal dan stuk sneller gaan.0stone0 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:25:
[...]
Yep, dit is mijn main deck nu :
Princes Legendary 3 Miner Legendary 3 Log Legendary 2 Skarmy Epic 6 Goblin Barre Epic 7 Zap Common Max Inferno tower Rare Max Minion HOrde Common Max
Oeps, bedoelde inderdaad Knight.IdieEasy schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:06:
[...]
https://statsroyale.com/profile/PG2R228R/decks
Ik gebruik dat deck voor ladder. Simpelweg omdat dat de enige kaarten zijn die level 12 zijn.
Ooit heb ik daar 5k mee gehaald, dat was in de bridge spam meta, toen was het deck tijdelijk heel sterk.
Daarna werden ram, graveyard en gob gang generfed, en nu is het een gimmick deck.
Ik heb simpelweg het gold er niet voor om te switchen, dus ik probeer ieder seizoen 4,6k te halen en dat is vorig seizoen weer gelukt.
Voor challenges gebruik ik 2 decks:
3 musk pump deck (standard meta deck, gebruik ik sinds de laatste 20 win challenge, werkt gewoon lekker)
Of een gimmick deck van Surgical goblin (nederlandse PRO speler):
Een Graveyard poison cycle deck
De 3 musk heb ik erg veel succes mee, mijn eerste serieuze challenge had ik er meteen 11 wins mee. Nu nog geen tijd gehad voor nog een challenge.
Ik ben gaan kijken naar 3 musk vanwege deze video:
[video]
Edit:
Btw, Ik denk dat je Knight bedoelt, prince hebik al geen maanden in een deck gezien![]()
Knight is erg breed inzetbaar, en gob gang ook. Een level 12 gob gang is vele malen sterker dan de skarmy die je nu gebruikt.
@IdieEasy en @virtualite , ben ondertussen GobGang aan t vragen, als die hoger level is ga ik die vervangen voor Skarmy. Dan kan ik as zondag ook weer Goblin barrel vragen, wil die zo graag naar max
Heb eigenlijk geen idee waarom dit me zelf niet te binnen is geschoten haha
Thx
En toen kreeg gob gang een nerf0stone0 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:23:
[...]
Oeps, bedoelde inderdaad Knight.
@IdieEasy en @virtualite , ben ondertussen GobGang aan t vragen, als die hoger level is ga ik die vervangen voor Skarmy. Dan kan ik as zondag ook weer Goblin barrel vragen, wil die zo graag naar max
Heb eigenlijk geen idee waarom dit me zelf niet te binnen is geschoten haha
Thx
En een nieuwe arena, Electrical valley. Verder nog niets over bekend, en de naam is vertaald en dus niet zeker.
Nog een nerf, dit is de zoveelste al.IdieEasy schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:02:
[...]
En toen kreeg gob gang een nerf![]()
[video]
En een nieuwe arena, Electrical valley. Verder nog niets over bekend, en de naam is vertaald en dus niet zeker.
Het begon met 6 sterke gobs.
Verwijderd
Die nerf is balen voor mij. Zowel de Hog Rider als Poison gebruik is en worden nu generft. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe kaart(en) en arena.
Nerf is jammer idd, maar wat mij echt blij maakt::
Eindelijk....Support for iPhone X, Samsung Galaxy S8/S8+ and Note8
Goblin gang is nu steeds minder interessant. Zijn wel continue onderdeel van de balance changes sinds intro.
Intro --> june12, speargoblin -1,from 6 to 5 --> october 9, speargoblin 1.3 to 1.1 faster! --> december 11, goblins - 5%
Valt me op dat buildings relatief weinig balances krijgen.
Mijn deck is in iedergeval al weer lekker geraakt, zowel hog als goblin gang.
Intro --> june12, speargoblin -1,from 6 to 5 --> october 9, speargoblin 1.3 to 1.1 faster! --> december 11, goblins - 5%
Valt me op dat buildings relatief weinig balances krijgen.
Mijn deck is in iedergeval al weer lekker geraakt, zowel hog als goblin gang.
[ Voor 12% gewijzigd door Get!em op 11-12-2017 11:48 ]
Goblin Gang gaat idd steeds minder interessant worden jammer genoeg, had hem net op max level
... Misschien toch eens kijken naar Guards.
Verder vind ik het wel vreemd dat ze de spells hebben aangepast, die waren gewoon prima.
Verder vind ik het wel vreemd dat ze de spells hebben aangepast, die waren gewoon prima.
Die balance change is ook voor mij balen. Main deck is:
- Gob Gang (lvl 12, 4566/5000 naar lvl 13)
- Hog (lvl 10)
- Ice spirit (lvl 12)
- Fireball (lvl 9)
- Log (lvl 2)
- Elite barbs (lvl 13)
- Ice golem (lvl 9)
- E-wiz (lvl 2)
M.a.w. 5 van de 8 kaarten van m'n deck worden generfed... Overige kaarten hebben het de afgelopen tijd ook aardig te verduren gehad. Iemand tips voor aanpassingen?
- Hog (lvl 10)
- Ice spirit (lvl 12)
- Fireball (lvl 9)
- Log (lvl 2)
- Elite barbs (lvl 13)
- Ice golem (lvl 9)
- E-wiz (lvl 2)
M.a.w. 5 van de 8 kaarten van m'n deck worden generfed... Overige kaarten hebben het de afgelopen tijd ook aardig te verduren gehad. Iemand tips voor aanpassingen?
[ Voor 21% gewijzigd door Redcoil op 11-12-2017 14:19 ]
¯\_(ツ)_/¯
Het ziet er hier nog niet uit op een X...
Lijkt wel uitgetrokken, alles groot en de balken onderin en bovenin..

Had inderdaad een stuk beter gekund!Famous schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:49:
[...]
Het ziet er hier nog niet uit op een X...
Lijkt wel uitgetrokken, alles groot en de balken onderin en bovenin..
[afbeelding]
Op mijn 8+ ook nog een nare balk onderop!
(Bij het eerste laad scherm wordt die balk wel gebruikt)
In game alles nu gelukkig wel goed. (Op de balk na dan...)

Je deck lijkt het redelijk goed te doen.Redcoil schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:10:
Die balance change is ook voor mij balen. Main deck is:
- Hog (lvl 10)
- Ice spirit (lvl 12)
- Fireball (lvl 9)
- Log (lvl 2)
- Elite barbs (lvl 13)
- Ice golem (lvl 9)
- E-wiz (lvl 2)
Loop je nog ergens specifiek tegenaan? Je kan altijd een match sharen in de clan, dan kijk ik er even naar.
Ik zie dat je inmiddels genoeg gob gang hebt om te upgraden, persoonlijk zou ik dit meteen doen. Ik heb nog steeds erg veel profijt van de de gob gang.
Persoonlijk denk ik dat ze redelijk spot-on waren met de buffs/nerfs deze patch. Alleen mega knight en tornado mogen van mij een kleine nerf hebben, maar dat komt vast nog wel.
Hier gaat het ook lekker, nu op 4660

Goede hoop om de 4900 nog te pakken dit seizoen. Maar als het niet lukt dan komt dat wel als ik level 13 crown towers heb

Hoe zie je dat voor je ?IdieEasy schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:32:
[...]
Alleen mega knight en tornado mogen van mij een kleine nerf hebben, maar dat komt vast nog wel.
Bij tornado gewoon een kleinere cirkel?
Ja, die is lastig. Minder lang of kleinere cirkel lijkt een van de weinige opties te zijn. Maar op dit moment vervangt het in veel decks defensive buildings, en dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.0stone0 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:06:
[...]
Hoe zie je dat voor je ?
Bij tornado gewoon een kleinere cirkel?
Het is een vrij risicoloze kaart, je kan hem defensie inzetten, offensief, tegen air en tegen ground. Het is een kaart die alles doet, mits er enige support bij is.
Ik word helemaal gek van Sparky. Is voor mij gelijk een kansloze loss. Iets tegen te doen?
Mijn deck:
Zap (lvl 10)
Knight (lvl 9 - nu aan het levelen)
Elite barbs (lvl 10)
Wizard (lvl 8 )
Tornado (lvl 5)
Ice wizard (lvl 2)
Hog (lvl 9)
Skarmy (lvl 5)
Mijn deck:
Zap (lvl 10)
Elite barbs (lvl 10)
Wizard (lvl 8 )
Tornado (lvl 5)
Ice wizard (lvl 2)
Hog (lvl 9)
Skarmy (lvl 5)
Ja iddr, de spec van Tornado zijn nu:IdieEasy schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:11:
[...]
Ja, die is lastig. Minder lang of kleinere cirkel lijkt een van de weinige opties te zijn. Maar op dit moment vervangt het in veel decks defensive buildings, en dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.
Het is een vrij risicoloze kaart, je kan hem defensie inzetten, offensief, tegen air en tegen ground. Het is een kaart die alles doet, mits er enige support bij is.
DPS 64
Radius 5.5
Duration 2.5
De radius naar 4.5 / 5 lijkt mij een stap in de goede richting
Met Zap + Knight + Tornado + Skarmy zou je m toch best moeten counteren xDWishmasterNL schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:20:
Ik word helemaal gek van Sparky. Is voor mij gelijk een kansloze loss. Iets tegen te doen?
Mijn deck:
Zap (lvl 10)
Elite barbs (lvl 10)
Wizard (lvl 8 )
Tornado (lvl 5)
Ice wizard (lvl 2)
Hog (lvl 9)
Skarmy (lvl 5)
Je hebt een perfect deck om sparky te counteren!WishmasterNL schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:20:
Mijn deck:
Zap (lvl 10)
Elite barbs (lvl 10)
Wizard (lvl 8 )
Tornado (lvl 5)
Ice wizard (lvl 2)
Hog (lvl 9)
Skarmy (lvl 5)
Surround met skarmy -> sparky dood
Zap + e-barbs -> sparky dood (wel surround doen).
Knight -> Sparky dood (level 9 overleefd net, level 10 of 11 overleefd de support troops iets langer).
Wat vaak het probleem is met sparky decks is dat ze een mega push opzetten. Jij hebt geen grote spells (fireball, lighting, rocket) om dit af te straffen. Dus ze zullen proberen een 15-20 elixer push op te zetten.
Als jij dan met 10 elixer gaat verdedigen dan gaat dat (natuurlijk) niet lukken.
In dat geval, zodra zij de sparky of giant achterin droppen push jij de andere lane (ook al is die al neer) met 4-6 elixer. Op die manier dwing je hen om daar elixer te spenderen.
Doen ze dat niet, prima, free damage. Gaan ze echt all out op je toren, dan ga je tower traden, en ga jij ook all-out op de andere lane en proberen te winnen. Dit is echter high-risk, en kan je makkelijk de game kosten.
De nummer 1 van tweakers clanIdieEasy schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:40:
[...]
Nope, dit ben ik:
http://statsroyale.com/profile/PG2R228R
Vind je t goed als ik jouw naam in het lijstje zet?
Ik ben mij niet bewust van een lijstje, maar ga je gang!0stone0 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:42:
[...]
De nummer 1 van tweakers clan
Vind je t goed als ik jouw naam in het lijstje zet?
Mochten er mensen mee willen kijken, of friendlies willen doen:
Members only:
Inloggen
Het lijstje in de TS!IdieEasy schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:48:
[...]
Ik ben mij niet bewust van een lijstje, maar ga je gang!![]()
Mochten er mensen mee willen kijken, of friendlies willen doen:
***members only***
Ik heb je toegevoegd, ga zeker af en toe mee kijken. Volgens seizoen ga ik ook weer 1vs1! Hopelijk dan wat meer tijd
Bedankt voor de adviezen. Filmpje maakt ook een hoop duidelijk!
Heb blijkbaar alle kaarten in mn deck om Sparky te counteren
Heb blijkbaar alle kaarten in mn deck om Sparky te counteren
Je mag ook in ons lijstje0stone0 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:51:
[...]
Het lijstje in de TS!
Ik heb je toegevoegd, ga zeker af en toe mee kijken. Volgens seizoen ga ik ook weer 1vs1! Hopelijk dan wat meer tijd![]()
* ravenger meld zich. Zit inmiddels in Tweakers 1 met nickname ‘MrJre’ 
Mijn stats: https://statsroyale.com/profile/8LJL2CY9
Vind het trouwens wel lastig om een nieuw deck te leren. Speel nu Rage, Spear Goblins, Knight, Musketeer, Baby Dragon, Lumberjack, Barbarians, Witch; maar ik merk dat ik daarmee wel redelijk plafoneer op ~4100 met de commons op lvl12, rares op lvl9, epics op lvl6 en lumberjack lvl3. Heb natuurlijk ook geen spell om pump aan te vallen, dat is wel tricky. Iemand nog tips?
Vind het trouwens wel lastig om een nieuw deck te leren. Speel nu Rage, Spear Goblins, Knight, Musketeer, Baby Dragon, Lumberjack, Barbarians, Witch; maar ik merk dat ik daarmee wel redelijk plafoneer op ~4100 met de commons op lvl12, rares op lvl9, epics op lvl6 en lumberjack lvl3. Heb natuurlijk ook geen spell om pump aan te vallen, dat is wel tricky. Iemand nog tips?
[ Voor 55% gewijzigd door ravenger op 18-12-2017 19:07 ]
Verwijderd
Is er voor mij een mogelijkheid om in Tweakers.net te komen??
Ik ben er vorig jaar uit gekickt omdat ik op vakantie was.
Ben nog steeds erg actief en zit nu in een clan waar beetje te vaak mot is.
Als er plek is hoor ik het graag.
Ik zit nu in Legendary RDF. Mrlinkjw is de nickname.
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:41:
Members only:
Inloggen
Je bent welkom. Gezeik en mot hebben we nog niet meegemaakt in onze clan.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:41:
Wel bijdehandse leden die je exact vertellen wat je nu weer verkeerd hebt gedaan in een game...

Ik mis een beetje de "win" conditie in jou deck. Het lijkt erop dat je een mega push wilt opzetten en daar de game mee wilt winnen icm rage.ravenger schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:25:
* ravenger meld zich. Zit inmiddels in Tweakers 1 met nickname ‘MrJre’
Rage ben ik niet heel erg fan van, het is in veel gevallen een "win more" spell. Als je ermee wint had je zonder ook gewonnen. Hij wordt soms gebruikt icm balloon, maar dat is hem sneller bij te de toren te krijgen.
Je krijgt ook al rage uit je lumberjack, persoonlijk zou ik de rage spell eruit halen.
Probeer eens te spelen met een giant. Eventueel in plaats van rage (dit maakt het deck erg duur) of barbarians (dit maakt sommige verdedigingen wat lastiger).
Verder zou ik gaan kijken naar het vervangen van epics door commons/rares. Levels maken echt een heleboel uit, en je ziet eruit als je binnen afzienbare tijd commons kan gaan maxxen.
Ik zou als leidraad 1 of 2 epics pakken, en deze op level 7 proberen te krijgen. Level 6 is echt te laag om mee te komen op 4k+
Dit geldt overigens ook voor je rares, level 10 is noodzaak. Als ik level 10 fireball heb pak ik zonder problemen je musketeer, en waarschijnlijk wat extra damage op andere units.
Mocht je verder dingen hebben waar je tegen aan loopt, of specifieke decks, dan kan ik daar misschien mee helpen.
Tukk schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:19:
[...]
Je bent welkom. Gezeik en mot hebben we nog niet meegemaakt in onze clan.
Wel bijdehandse leden die je exact vertellen wat je nu weer verkeerd hebt gedaan in een game...

------------------------------------------------
Shameless bragging:
Ik sta voor de tweede dag in de top 200 van NL

Bedankt voor de invite! Ik zit echter met vrienden in een clan die ik niet achter wil latenGet!em schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:32:
[...]
Je mag ook in ons lijstje![]()
. Er is weer een plekje in de Tweakers.net clan.
Als deze ooit uit elkaar zal vallen, klop ik meteen bij jullie aan!
Netjess!!!IdieEasy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:29:
[...]
------------------------------------------------
Shameless bragging:
Ik sta voor de tweede dag in de top 200 van NL![]()
Speel je altijd 1vs1 ? Of zit er soms ook een 2vs2 tussen?
/me moet zich aanleren om weer 1vs1 te gaan spelen
Normaal gesproken speel ik in deze volgorde:0stone0 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:11:
[...]
Bedankt voor de invite! Ik zit echter met vrienden in een clan die ik niet achter wil laten
Als deze ooit uit elkaar zal vallen, klop ik meteen bij jullie aan!
[...]
Netjess!!!
Speel je altijd 1vs1 ? Of zit er soms ook een 2vs2 tussen?
/me moet zich aanleren om weer 1vs1 te gaan spelen
1v1 ladder mits ik tijd en focus heb maar chest nodig heb
2v2 mits ik geen tijd of focus heb maar chest nodig heb
1v1 challenge mits ik tijd en focus heb maar chest slots zitten vol.
Normaal speel ik ook wel 1v1 als ik wat minder kan opletten. Maar op dit moment zit ik zo hoog dat ik gewoon verder wil pushen, en ik speel dus alleen als ik zeker weet dat ik niet gestoord ga worden en mijn internet goed is.
Heb nog wel wat te upgraden dus.
Ik moet zegge dan ik ook helemaal geen focus in mn upgrades heb. Al mijn commons zijn lvl 10, 11 of 12, rares zijn 8 of 9 en mn epics zijn allemaal 5 of 6
Ik kan al mn commons ongeveer naar 12 upgraden als ik de coins had, maar lvl 13 is nog wel een eindje weg; 4k ofzo per kaart. Ben nu musketeer naar lvl 10 aant pushen, bijna klaar mee.
https://spy.deckshop.pro/player/8LJL2CY9/cards (statsroyale is down)
Het irritante is dat elke upgrade nu echt veel coins kost.
Ik moet zegge dan ik ook helemaal geen focus in mn upgrades heb. Al mijn commons zijn lvl 10, 11 of 12, rares zijn 8 of 9 en mn epics zijn allemaal 5 of 6
[ Voor 7% gewijzigd door ravenger op 19-12-2017 11:20 ]
Deze volgorde houd ik ook aan. Heb jij misschien tips voor mijn deck (of soortgelijke decks tegengekomen)?IdieEasy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:16:
[...]
Normaal gesproken speel ik in deze volgorde:
1v1 ladder mits ik tijd en focus heb maar chest nodig heb
2v2 mits ik geen tijd of focus heb maar chest nodig heb
1v1 challenge mits ik tijd en focus heb maar chest slots zitten vol.
Normaal speel ik ook wel 1v1 als ik wat minder kan opletten. Maar op dit moment zit ik zo hoog dat ik gewoon verder wil pushen, en ik speel dus alleen als ik zeker weet dat ik niet gestoord ga worden en mijn internet goed is.
Lavahond - infernodraak - stam - barbaren - boogschutters - miner - gunstelingen - pijlen
Infernodraak en lavahond wil ik wel graag erin houden (deze zitten dicht bij level 4). Maar ik heb dit deck nu al heel lang en ik merk dat ik de laatste tijd wat meer moeite heb om 4600+ te halen. Ik speel met het idee om de stam te vervangen, maar weet niet precies voor wat.
[ Voor 3% gewijzigd door nino_070 op 19-12-2017 12:05 ]
Ik raad je aan 1 deck te pakken, en enkel die te upgraden. In het wilde weg kaarten upgraden gaat je nooit lukken, en dan ga je inderdaad in de problemen komen met level 13 commons.ravenger schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:18:
Heb nog wel wat te upgraden dus.
Ik moet zegge dan ik ook helemaal geen focus in mn upgrades heb. Al mijn commons zijn lvl 10, 11 of 12, rares zijn 8 of 9 en mn epics zijn allemaal 5 of 6Ik kan al mn commons ongeveer naar 12 upgraden als ik de coins had, maar lvl 13 is nog wel een eindje weg; 4k ofzo per kaart. Ben nu musketeer naar lvl 10 aant pushen, bijna klaar mee.
Goede nieuws is, als je geen goud meer uitgeeft, en enkel requests doet (en dagelijks je donatie limiet haalt) dan haal je het benodigde goud voordat je de benodigde kaarten hebt.
nino_070 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:04:
[...]
Deze volgorde houd ik ook aan. Heb jij misschien tips voor mijn deck (of soortgelijke decks tegengekomen)?
Lavahond - infernodraak - stam - barbaren - boogschutters - miner - gunstelingen - pijlen
Infernodraak en lavahond wil ik wel graag erin houden (deze zitten dicht bij level 4). Maar ik heb dit deck nu al heel lang en ik merk dat ik de laatste tijd wat meer moeite heb om 4600+ te halen. Ik speel met het idee om de stam te vervangen, maar weet niet precies voor wat.
Lavaloon is een van de meest effectieve decks met lavahound. Een hoog level balloon (minimaal 6, liever 7) is daar wel een must voor.
Je kan langzaam beginnen met het uitfaseren van kaarten tegen andere, en op die manier rustig aan over te schakelen. Oefenen kan je alvast doen in challenges met wel het complete deck.
Evt (als je inferno echt niet kwijt wilt) kan je mega minion vervangen voor inferno draak. Ik ben persoonlijk erg fan van mega minion, maar iets moet vooral bij jou en jou speelstijl passen.
Ik speel al 5 maanden met hetzelfde deck, en ik begin langzaam aan echt het deck te kennen, en de meta counters die de rest speelt.
Members only:
Inloggen
Ik kan alleen echt helpen als ik gameplay zie, dus een friend invite voor wie wilt. Ik denk dat hij maar 1x werkt, een DM sturen mag ook, dan regelen we het zo.
[ Voor 5% gewijzigd door IdieEasy op 19-12-2017 13:02 ]
Als die TV royale niet haalt weet ik 't ook niet meer haha.
@IdieEasy Oeh bedankt, heb net het filmpje bekeken. Zeer leerzaam, misschien toch maar langzaamaan eens kaarten gaan sparen voor dat deck. Heb je toegevoegd btw, heb net even een challengepotje van je meegekeken.
@IdieEasy Oeh bedankt, heb net het filmpje bekeken. Zeer leerzaam, misschien toch maar langzaamaan eens kaarten gaan sparen voor dat deck. Heb je toegevoegd btw, heb net even een challengepotje van je meegekeken.
Heb in de Tweakers2 clan al een balletje opgegooid en er zijn wel meer mensen die hier wat in zien, alleen hoe we dat moeten doen is nog niet echt duidelijk, komt die:
Is het misschien een goed idee om de meer actieve clan leden uit de diverse Tweakers clans samen te voegen in 1 clan, gaat de score omhoog en is er meer activiteit in het geheel wat alleen maar leuk is....
Is het misschien een goed idee om de meer actieve clan leden uit de diverse Tweakers clans samen te voegen in 1 clan, gaat de score omhoog en is er meer activiteit in het geheel wat alleen maar leuk is....
Ik snap je punt. Echter moet ik wel zeggen dat ik het in tweakers.net erg gezellig vind. De opmerking "actieve leden" en "score omhoog" is ook niet helemaal correct natuurlijk. Zijn twee losstaande factoren. Onze clan is (volgens mij) vrij actief en altijd gezellig en behulpzaam in de chat. En dat zijn leden van 2200 tot en met 4600+ trophies.Cardwizard schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:08:
Heb in de Tweakers2 clan al een balletje opgegooid en er zijn wel meer mensen die hier wat in zien, alleen hoe we dat moeten doen is nog niet echt duidelijk, komt die:
Ikzelf zal waarschijnlijk niet snel mijn clan verlaten, ben dan ook co-leader. Mochten de clans natuurlijk uit elkaar vallen dan kan ik het altijd nog overwegen.
Maar, ik denk wel dat het een leuk/goed idee is om een competive tweakers clan op te zetten waar je bijvoorbeeld enkel met 4k+ in mag. Of er animo voor is betwijfel ik.
Gaat niet alleen om een hoge score natuurlijk, Tweakers2 is ook goed actief maar er zijn altijd mensen stukken minder actief, mijn bedoeling was dan ook puur de hoog actieve samen in 1 clan te krijgen
Hoog actief is erg lastig te meten. Wij hebben een kick policy die elke week netjes wordt nageleefd en daardoor is onze clan op zich al erg actief. Natuurlijk is niet iedereen een prater of hebben ze allemaal evenveel tijd om te spelen... Hierdoor is hoog actief wel lastig te meten lijkt me.
Een ander probleem is dat als je de hoog geplaatste spelers weghaalt dat de huidige clans dan wel een duikvlucht gaan maken. Dit hoeft geen probleem te zijn als je dit plaatst onder de noemer competitive en casual.
Ik heb het in onze clan gegooid en gevraagd of ze hier willen kijken en reageren als ze daar behoefte aan hebben.
Een ander probleem is dat als je de hoog geplaatste spelers weghaalt dat de huidige clans dan wel een duikvlucht gaan maken. Dit hoeft geen probleem te zijn als je dit plaatst onder de noemer competitive en casual.
Ik heb het in onze clan gegooid en gevraagd of ze hier willen kijken en reageren als ze daar behoefte aan hebben.