[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-05 10:35
Ik parkeer het even. Na 3 weken vakantie het nog niet echt gemist (lees:frustraties). Wellicht dat ik het later weer eens oppak.

psn: NL-SosuA-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-04 13:46

Franko P.

Hit it.

Tegenwoordig stabiel in arena 4, zweef zo'n beetje rond de 1200-1300 trophies.
Het is vooral wachten op de kaarten die ik nog niet heb unlocked, 1 legendarische en 1 epische. (p.e.k.k.a. en lavahound)
Heb sterk het idee dat ik die p.e.k.k.a. toch wel nodig ga hebben om door te breken naar de 1400+ grens voor arena 5.

Hoe kan je het snelste cards unlocken? Door de kroonkist telkens zsm vol te spelen of gewoon de zilveren/gouden/magische kisten te openen wanneer mogelijk?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:41
Franko P. schreef op zondag 26 juni 2016 @ 21:20:
Het is vooral wachten op de kaarten die ik nog niet heb unlocked, 1 legendarische en 1 epische. (p.e.k.k.a. en lavahound)
Heb sterk het idee dat ik die p.e.k.k.a. toch wel nodig ga hebben om door te breken naar de 1400+ grens voor arena 5.

Hoe kan je het snelste cards unlocken? Door de kroonkist telkens zsm vol te spelen of gewoon de zilveren/gouden/magische kisten te openen wanneer mogelijk?
Ik en velen anderen hebben de Pekka en spelen daar niet mee dus je hebt hem zeker niet nodig. De truuk zit hem meer in het levelen van je deck en effectief counteren. Vooral dat laatste helpt enorm om je partijen te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:55
Franko P. schreef op zondag 26 juni 2016 @ 21:20:

Pekka is geen antwoord op het doorbreken van een gens. Zo'n fijne kaart is het niet. Je eigen spel verbeteren is het antwoord op alles. Het is hier vaker voorbij gekomen, maar de video's van orange juice op Youtube kan enorm helpen. Leert je bepaalde technieken en hoe je bepaalde kaarten moet counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Het is wel frustrerend dat de matchmaking een beetje los is. Moet best vaak tegen mensen met 2 lvls hogere units. Zo kom ik nooit in arena 5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Goron schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:32:
Het is wel frustrerend dat de matchmaking een beetje los is. Moet best vaak tegen mensen met 2 lvls hogere units. Zo kom ik nooit in arena 5 :(
Dan moet jij je units levelen, of mogelijk je deck iets aanpassen. Dan komen die mensen niet meer te voorschijn.

Met geduld en doorzaettings vermogen kom je wel in arena 5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:07
Ik ben na een onverklaarbare bad streak eindelijk weer op weg naar de legendary arena(50 puntjes nog), maar ik kom nu echt constant 2 legendaries tegen. Is dat erger dan voorheen of is het altijd zo kut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-05 13:11

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Terranova schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:08:
Ik ben na een onverklaarbare bad streak eindelijk weer op weg naar de legendary arena(50 puntjes nog), maar ik kom nu echt constant 2 legendaries tegen. Is dat erger dan voorheen of is het altijd zo kut :P
Vrij recent volgens mij een reset geweest, dan komt iedereen weer op 3k, en gaan de "slechtere" van de legendary arena dus ons pesten ^^

Rond 2500 kom ik constant level 2 legendaries tegen... en ik heb helemaal niets :'( :'( :'(
3,5 maand aan het spelen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
IdieEasy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:14:
[...]

Vrij recent volgens mij een reset geweest, dan komt iedereen weer op 3k, en gaan de "slechtere" van de legendary arena dus ons pesten ^^

Rond 2500 kom ik constant level 2 legendaries tegen... en ik heb helemaal niets :'( :'( :'(
3,5 maand aan het spelen d:)b
Dat verklaard het ja, nou mag ik niet klagen met een sparky, maar constant tegen 2 legendaries(net zelfs tegen een lvl 2 miner en een ice wizard) is nog steeds lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:51
Terranova schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:19:
[...]

Dat verklaard het ja, nou mag ik niet klagen met een sparky, maar constant tegen 2 legendaries(net zelfs tegen een lvl 2 miner en een ice wizard) is nog steeds lastig.
Jaaa dit is zo erg. Ik hang nu bij 2300 rond en krijg ook steeds legendaries tegen me. Heel vaak ook 2 tegelijk en dan vaak miner/ice wizard of ice wizard/princess. Sparky kwam ik ook vaak tegen maar dat lijkt minder laatste tijd. Speel het ook al ruim 3 maanden nu en mensen in mn clan krijgen steeds magische kisten met legendaries of een ice wizard uit die gratis kist..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Musta schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:25:
[...]

Jaaa dit is zo erg. Ik hang nu bij 2300 rond en krijg ook steeds legendaries tegen me. Heel vaak ook 2 tegelijk en dan vaak miner/ice wizard of ice wizard/princess. Sparky kwam ik ook vaak tegen maar dat lijkt minder laatste tijd. Speel het ook al ruim 3 maanden nu en mensen in mn clan krijgen steeds magische kisten met legendaries of een ice wizard uit die gratis kist..
crown en free chests hebben een 3x hogere kans op epics en legendaries dan normaal. Dus het is logisch dat je hoort dan mensen daar een legendary uit vissen :D

Spel is trouwens prima te spelen zonder, alleen legendary arena is lastiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
IdieEasy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:28:
[...]

crown en free chests hebben een 3x hogere kans op epics en legendaries dan normaal. Dus het is logisch dat je hoort dan mensen daar een legendary uit vissen :D

Spel is trouwens prima te spelen zonder, alleen legendary arena is lastiger.
Yeah I know dat je hogere kans hebt daaruit, maar ik krijg ze maar niet :( Wel de magische kisten, maar geen legendaries.
Ik gebruik nu vooral de Royal Giant vaak in combinatie met zap en barbs en dat werkt best goed, zit ook daarom nu rond 2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Nevermind. Toch maar mee gestopt... iets te veel 'wachten' voor mij.

[ Voor 161% gewijzigd door Ervig op 29-06-2016 07:21 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-04 23:11

Dr0ppFTW

Never be clever

Ervig schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:48:
Ha Tweakers. Net een dagje begonnen (free to play) en zit pas in arena 2 maar vermaak me prima. Ik las in de TS dat alle clans propvol zitten, of is er ergens tich nog een plekje (nick zelfde als hier)
Ik ben net tweakers gejoined maar die hebben een minimale hoeveelheid bekers van 1800~ Ik weet niet hoe het met de andere tweaker clans zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
Ervig schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:48:
Ha Tweakers. Net een dagje begonnen (free to play) en zit pas in arena 2 maar vermaak me prima. Ik las in de TS dat alle clans propvol zitten, of is er ergens tich nog een plekje (nick zelfde als hier)
Je kan ook een kijkje nemen in MISSeR
Dan zullen we alleen even de cups omlaag moeten zetten. hoeveel cups heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Dr0ppFTW schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:54:
[...]

Ik ben net tweakers gejoined maar die hebben een minimale hoeveelheid bekers van 1800~ Ik weet niet hoe het met de andere tweaker clans zit...
Volgens mij hanteren alle Tweakers clans 1000 crowns minium met als uitzondering "Tweakers" die 1800 aanhoud.

Een random clan joinen in het begin is ook gewoon niet erg, daarna ga je eruit, wacht even, en joined de clan die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:29

QuasaR

One ring to rule them all

aDutchCow schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:32:
Ik ben er helemaal klaar mee, een maand geleden zat ik op 2400 trophies, nu kan ik mn hoofd maar moeilijk boven water houden op 1850. En het is wel heel toevallig dat als ik een nieuwe deck gebruik ik elke keer weer counters tegenkom...
Yup, hier exact hetzelfde probleem.
Welk deck ik ook gebruik, elke keer de exacte counters van mijn deck.
Dit doen ze expres zodat je gefrustreerd raakt en maar geld gaat investeren om betere kaarten te kopen / upgraden.

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-05 22:36
Het is ook gewoon een frusterend spel. Is ook gebaseerd op geluk/toeval. Je kan nog zo een goed deck bedenken voor jezelf, maar als de tegenstander maar net de juiste deck heeft verlies je. Dat is met een COC bijvoorbeeld anders. Kan je echt bestuderen hoe je een base aanvalt, of als een base je te sterk ook, click je door op next en pak je een base die wel te doen is.

Clash Royale is leuk, maar het is niet bewust te spelen omdat je niet van te voren je deck kan aanpassen aan je tegenstander. Dat maak het misschien wel spannend, maar wel oh zo frusterend en soms niet werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duinroosje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-01 10:37
(jarig!)
speel al een tijdje maar blijf hangen rond de 1700 a 1800.

speel met volgende deck
barbaren lvl 9
ice wizzard lvl1
spear goblins lvl9
ridder lvl 3
vuurbal lvl 6
baby draak lvl 2
tovenaar lvl 6
horde gunstelingen lvl 9

iemand tips? :)

heb een verzoek ingediend bij tweakers 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
duinroosje schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:37:
speel al een tijdje maar blijf hangen rond de 1700 a 1800.

speel met volgende deck
barbaren lvl 9
ice wizzard lvl1
spear goblins lvl9
ridder lvl 3
vuurbal lvl 6
baby draak lvl 2
tovenaar lvl 6
horde gunstelingen lvl 9

iemand tips? :)

heb een verzoek ingediend bij tweakers 2
Wat is jouw winconditie?

1. Jouw deck is wat aan de dure kant.
2. Barbs en knight zijn beide tanks en hebben beide ongeveer dezelfde functie, vervang eentje met goblins (stab goblins)
3. Hetzelfde geldt voor Ice Wizard en Wizard, ik zou Ice Wizard houden want je tegenstander kan moeilijk een positieve elixir trade krijgen ermee.
4. Minion horde zou ik vervangen met Minions, ze worden (te) makkelijk gearrow'd, dat levert -2 voor jou op.
5. Ik zie niet echt het nut van Baby Dragon.
6. Verder zou ik Zap in je deck doen, beste spell van het spel.
7. Een building in je deck is altijd handig (bijv tegen Hog Rider)
7. Voorbeeld deck: Zap, Fireball, Ice Wizard, Minion, Knight, Cannon, Spear Goblin of Goblins, Hog Rider of Mini Pekka. Je hebt dan een goedkope Hog/Mini Pekka cycle met hun als winconditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-04 09:30
Ik kon gisteren mijn telefoon wel door de venster gooien: bijna 400 cups gezakt, wat voor slechte dag was dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Hier 300 cups gezakt. Wel met 3 winstpotjes kunnen afsluiten voor het goede gevoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik had gisteren ook een drop van 200 cups. Daarna even wat anders gedaan en wat later op de avond weer begonnen rond de 2600 cups.

Ik werd keer op keer ingemaakt door legendaries of hoge epics terwijl dit op 2900 bijna niet was.
Vraag mijzelf dan ook af waarom die mensen zo laag zitten, kunnen ze gewoon niet spelen of zitten ze er om te trollen met hun hoge troepen?
volgens mij geëindigd op 2520..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik ben gister ook full tilt gegaan :( 400 cups gezakt. Ik heb gewoon niets veranderd en ik kon opeens geen toren pakken. Ik was het zo zat dat ik gewoon uit frustratie voor 5 euro gems heb gekocht voor een reuzenkist ;(

Ik schaam mij er diep voor, maar ik weet nu wel 100% zeker dat het spel je bewust laat verliezen. Na die aankoop(echt een waardeloze kist) won ik opeens 10x op rij...

De schade is dus hersteld, maar heeeeeel toevallig nadat ik gems heb gekocht. De potjes die ik verloor waren ook echt niet anders dan normaal vanuit mijn kant. Maar ik heb bijna elke keer een kut start gehad, 2 legendaries tegen mij, zelfs mensen met lvl 11 kaarten. Alsof het allemaal bewust was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Terranova schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:03:
Ik ben gister ook full tilt gegaan :( 400 cups gezakt. Ik heb gewoon niets veranderd en ik kon opeens geen toren pakken. Ik was het zo zat dat ik gewoon uit frustratie voor 5 euro gems heb gekocht voor een reuzenkist ;(

Ik schaam mij er diep voor, maar ik weet nu wel 100% zeker dat het spel je bewust laat verliezen. Na die aankoop(echt een waardeloze kist) won ik opeens 10x op rij...

De schade is dus hersteld, maar heeeeeel toevallig nadat ik gems heb gekocht. De potjes die ik verloor waren ook echt niet anders dan normaal vanuit mijn kant. Maar ik heb bijna elke keer een kut start gehad, 2 legendaries tegen mij, zelfs mensen met lvl 11 kaarten. Alsof het allemaal bewust was
Denk het niet.
Er zijn genoeg free-players die gewoon 3000 halen.

Volgens mij is Molt (??) ook een noob account begonnen welke nu level 7 is en daarmee zit hij lekker op 2600 :+Uiteraard komen we steeds verder in de game en komen er meer legendaries. Maar hier ging het van hekel af en toe ééntje naar elk potje een tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Famous schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:14:
[...]

Denk het niet.
Er zijn genoeg free-players die gewoon 3000 halen.

Volgens mij is Molt (??) ook een noob account begonnen welke nu level 7 is en daarmee zit hij lekker op 2600 :+Uiteraard komen we steeds verder in de game en komen er meer legendaries. Maar hier ging het van hekel af en toe ééntje naar elk potje een tegen..
Ik heb ook gewoon de 3000 gehaald voordat ik gister uit frustratie wat gekocht had. Maar ik snap niet dat ik opeens eens in de zoveel tijd zonder iets te veranderen gewoon geen toren kan slopen en een dag later weer praktisch alles met 3-0 win. Het is echt niet dat ik iets verander aan mijn speelstijl als ik ga verliezen, want dat is niet echt mogelijk met mijn deck. Ik vond het iig heel toevallig dat ik opeens weer begon te winnen nadat ik wat gems had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Terranova schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:19:
[...]

Ik heb ook gewoon de 3000 gehaald voordat ik gister uit frustratie wat gekocht had. Maar ik snap niet dat ik opeens eens in de zoveel tijd zonder iets te veranderen gewoon geen toren kan slopen en een dag later weer praktisch alles met 3-0 win. Het is echt niet dat ik iets verander aan mijn speelstijl als ik ga verliezen, want dat is niet echt mogelijk met mijn deck. Ik vond het iig heel toevallig dat ik opeens weer begon te winnen nadat ik wat gems had gekocht.
Hier precies het zelfde hoor, gisteravond bijna alles verloren en vanochtend op één na alles gewonnen. Nu vind ik het overdag sowieso makkelijker als 's avonds maar dat zal wel tussen de oren zitten :D

Wel merk ik dat ik ontzettend vaak tegen mensen moet die aanzienlijk lager zitten. Dat ik verlies oké maar dat ik elke keer tegen lage moet is echt zo irritant. Win je drie keer en heb je 62 cups, verlies je bam -39..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
Voor een spel als dit heb je vooral veel geduld nodig. De andere speler counteren werkt beter dan zelf initiatief nemen. Elixir management. Factoren die rust promoten.
Waneer mensen verliezen en graag cups terug willen winnen, raken ze gefrustreerd, ongeduldig, en gaan sneller (slechter) spelen. Tilten. Ik ben er van overtuigd dat dat voor velen de oorzaak is van de bad streaks, i.p.v. de inside jobs theorieën en dat het spel je alleen maar tegen counter decks matched :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
Terranova schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:19:
[...]

Hou je ook rekening met balance updates? Soms veranderd er gewoon wat goed is en wat niet
JiePie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:44:
Voor een spel als dit heb je vooral veel geduld nodig. De andere speler counteren werkt beter dan zelf initiatief nemen. Elixir management. Factoren die rust promoten.
Waneer mensen verliezen en graag cups terug willen winnen, raken ze gefrustreerd, ongeduldig, en gaan sneller (slechter) spelen. Tilten. Ik ben er van overtuigd dat dat voor velen de oorzaak is van de bad streaks, i.p.v. de inside jobs theorieën en dat het spel je alleen maar tegen counter decks matched :D
Helemaal mee eens. Het belangrijkste in dit spel is elixer management. Zorgen dat je minder uitgeeft dan je tegenstander.
Maar ook weten hoeveel elixer een tegenstander heeft. Als jouw tegenstander net een elixer pomp neerzet, is het voor jou een mooi moment om een grote push gelijk bij de brug neer te zetten zodat je tegenstander weinig tijd en elixer heeft om te reageren

[ Voor 26% gewijzigd door thedon46 op 30-06-2016 08:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Hoewel dit heel logisch klinkt, is er toch iets meer aan de hand. Ik schommel tussen de 1800 en de 2200 trofeën. Ik ben ervan overtuigd dat dit momenteel mijn niveau is, want als ik tegen mensen in de clan speel met een hoger aantal trofeën, dan verlies ik daar consequent van. Die mensen zijn gewoon beter dan mij en halen een hoger niveau. Maar ik speel daar graag tegen, want daar leer je het meest van om je eigen niveau omhoog te tillen.

Op de ladder heb ik dat veel minder. Uiteraard niet altijd, maar meestal in een losing streak krijg ik niet het gevoel dat ik tegen betere tegenstanders speel, maar gewoon tegen counter decks. Eerder omgekeerd: een loss in een winning streak geeft me meer het gevoel dat ik tegen iemand gespeeld heb die gewoon beter is dan mij. Hetzelfde met een win in een losing streak: dan krijg ik het gevoel dat ik mijn tegenstander gewoon veel beter omspeeld heb.

Ook als ik een winning streak zit krijg ik niet het gevoel dat ik goed bezig ben. In een winning streak zijn sommige wins zo makkelijk dat er amper uitdaging inzit (omdat ik dan het counterdeck tegen mijn tegenstanders ben). Vooral als je aan het winnen bent moet je die vraag eens aan jezelf stellen. Dat is moeilijk, omdat winnen leuk is en als je wint stel je jezelf niet in vraag. Maar doe dat toch maar eens.

En als je dat doet, dan pas zie je een patroon in Clash Royale verschijnen. Losing streaks en winning streaks zijn zo gewoon in dit spel dat het niet normaal kan zijn en in de matchmaking ingebouwd zit.

Nu is dit geen kritiek op het spel, want als je dit beseft, kan je daar als speler je ook op instellen. Dit heb ik gedaan tijdens mijn laatste losing streak: aanvaard dat dit normaal is en dat ik als speler dit enkel kan overkomen door nog geconcentreerder en nog beter te spelen. Geen tilt, geen aanpassing aan deck of aan strategie. Gewoon blijven doorspelen zoals ik dat altijd doe en dit op de best mogelijke manier waarop dit spel moet gespeeld worden. Het gevolg is nu dat ik tijdens mijn laatste losing streak maar tot 1900 gedaald ben en nu ben ik op weg naar mijn hoogste cup aantal ooit: 2300.

Misschien dat dit niet voor iedereen zal werken, maar voor mij is dit nu de manier om toch hoger op die ladder te geraken. Samen met tegen betere spelers in de clan te spelen om mijn eigen niveau hoger te tillen.

Ik ben er dus echt wel van overtuigd dat het matchmaking systeem van Clash Royale rekening houdt met het type deck en dat er dus winning (jij bent het counter deck) en losing (je wordt steeds gecountered) streaks zullen zijn. Ik hoop om met deze eigenschap om te gaan om hoger op de ladder te geraken. En dat lijkt op dit ogenblik ook wel zo te zijn.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
DarthDavy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:23:
[...]

Ik ben er dus echt wel van overtuigd dat het matchmaking systeem van Clash Royale rekening houdt met het type deck en dat er dus winning (jij bent het counter deck) en losing (je wordt steeds gecountered) streaks zullen zijn. Ik hoop om met deze eigenschap om te gaan om hoger op de ladder te geraken. En dat lijkt op dit ogenblik ook wel zo te zijn.
Er zal vast wel een matching systeem in zitten. Echter als je als speler enorm lange win of verlies streaks hebt, dan is er gewoon iets mis met je deck.
Ik heb soms ook streaks, nooit langer dan 5. Echter heb ik bijna nooit het gevoel dat ik kansloos ben. Vaak is het m'n eigen spel, soms lag oid.
En soms speel ik tegen sterke/zwakke tegenstanders. Tegenstanders die vol profiteren dat ik een pomp neerzet. Kan SuperCell dit vantevoren bepalen dat ze me tegen een speler zetten die daarvan gaat profiteren? Lijkt me sterk. Soms kom ik een speler tegen die nauwelijks units heeft die een air unit kan raken. Vind je het dan gek dat je dan enorme streaks krijgt.

Zorg voor een gebalanceerde deck. Dat je voor de meeste aanvallen een antwoord hebt. En kansloze verliesbeurten heb je gewoon een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Ik kan mij goed in jou woorden herkennen. Ik speel sinds kort ook veel behoudender en merk dat ik veel beter stand houdt en dus ook meer win en geen verlies reeksen heb. Van schommelen rond de 1300-1400 naar stabiel 1600. Ik speel mijn elixer balk niet meer leeg maar houdt 2 tot 3 aan zodat ik een eventuele counter kan opvangen. Rustig slopen ipv proberen binnen de eerste minuut je tegenstander op te rollen. Vaak kreeg ik als ik een counter push vol in ging opnieuw gecounterd werd en niets meer aan elixer had om wat te doen. Ook interessant is om patronen bij je tegenstander te herkennen. Zodat je daarop kunt anticiperen maar zelf ook soms een niet logische keuze maken. Voorbeeld: opening Valk + hog en vervolgens tweede atack hog + gobs en de andere lane musketier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 788657

spam

[ Voor 78% gewijzigd door Chaoss op 01-07-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wat is dit dan..
Ik ben gezakt naar 2200 om mijn crown chests sneller te kunnen vullen omdat ik gewoon minder tijd heb. Krijg ik alsnog alleen maar level 9+ tegen met level 10 commons, met vaak twee legendaries.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Daar moet je van kunnen winnen hoor Famous :P, Want het zijn of sukkels die niet kunnen spelen, of mensen zoals jij die terugvallen omdat ze makkelijker willen winnen :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 20:39

Pater

Terry Tate

Volgens mij is Clash Royale gewoon van Game of Thrones afgeleid! :(

Kijk maar eens!

Afbeeldingslocatie: https://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120316185645/gameofthrones/images/4/46/JaimeLannisterEW.png = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/images/featimgs/clashroyale-icons-prince.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.giphy.com/ffxIKYwEwwhjy.gif = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/images/featimgs/clashroyale-icons-goblin.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cartermatt.bgmyzuarasgpknxgxbrs.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/06/Wun-Wun.jpg = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/images/featimgs/clashroyale-icons-giant.jpg
Afbeeldingslocatie: https://vignette1.wikia.nocookie.net/gameofthrones/images/2/2d/NightsKingCrop_(Hardhome).PNG = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/FCKEditorFiles//clashroyale-icons-icewizard(1).jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.spin.com/files/2015/06/unnamed-6.jpg = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/images/featimgs/clashroyale-icons-barbarian.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.dnaindia.com/sites/default/files/2015/06/15/346724-got-10-cersei-mountain.jpg = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/FCKEditorFiles//clashroyale-icons-pekka.jpg
Afbeeldingslocatie: https://vignette3.wikia.nocookie.net/gameofthrones/images/3/31/Sandor_1x01.png = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/FCKEditorFiles//clashroyale-icons-darkprince(1).jpg
Afbeeldingslocatie: https://media.comicbook.com/uploads1/2015/01/game-of-thrones-118454.jpg = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/images/featimgs/clashroyale-icons-skeletons.jpg
Afbeeldingslocatie: https://24.media.tumblr.com/768f88a1da6b10c5165ce65e58fba84e/tumblr_n1mvpiiq2h1rojot8o3_500.gif = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/images/featimgs/clashroyale-icons-babydragon.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ramascreen.com/wp-content/uploads/2013/10/Carice-van-Houten-e1446818569633.jpg = Afbeeldingslocatie: https://images.pocketgamer.co.uk/images/featimgs/clashroyale-icons-witch.jpg

Ongelofelijk dat ze daar mee weg komen! :(

:+

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hahaha, grappig!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Speedy55 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:20:
Daar moet je van kunnen winnen hoor Famous :P, Want het zijn of sukkels die niet kunnen spelen, of mensen zoals jij die terugvallen omdat ze makkelijker willen winnen :P
Ik win ook wel, maar ben alsnog wel drie minuten bezig.
Hoopte op level 7's met lage troepen die ik binnen twee minuten plat had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 06-03 20:52
Ligt het aan mij of is de heks echt te sterk? Als je haar verdedigend neergooit sloopt ze bijna alle normale pushes door af te leiden met skeletten en flink area damage te doen in combinatie met tower. Vervolgens gooi je er een tank voor en je hebt een zeer sterke counterpush.

Er is ook bijna niks om de heks efficiënt tegen te houden. Alleen een valkyrie droppen als ze net over de brug komt, maar verder zijn er vrij weinig units die er goed tegen zijn terwijl de heks letterlijk goed is tegen alles. Fireball doet net niet genoeg schade, een heks met 1 hp is net zo gevaarlijk als eentje met full life als er een tank voor staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Yup ze gooien de damage van de heks ook telkens omhoog of dat lijkt voor mij alleen maar zo.
Ik merk wel degelijk verschil van voor en na de update als ik een heks tegenoover me krijg. En dan vooral een heks vanaf lvl3, die haalt zo mn groepje barbs weg als ik niet opppas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Musta schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:05:
Yup ze gooien de damage van de heks ook telkens omhoog of dat lijkt voor mij alleen maar zo.
Ik merk wel degelijk verschil van voor en na de update als ik een heks tegenoover me krijg. En dan vooral een heks vanaf lvl3, die haalt zo mn groepje barbs weg als ik niet opppas
Damage van de heks is ook met iets van 6% omhoog gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind de witch helemaal niet zo sterk. Gemakkelijk stuk te krijgen met een musketier.

Overigens net miner gevonden, m'n eerste legendary :) Nu nog even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Met een valk en musketier is de witch goed te slopen. Ze is alleen vervelend achter een tank omdat je dan je plaatsing van bijvoorbeeld je valk moet mikken achter de tank.

P.s. de witch kopt nog steeds vuurballen als de beste dus zodra ze bij haar eigen toren komt, gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Miki schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 18:05:
Met een valk en musketier is de witch goed te slopen. Ze is alleen vervelend achter een tank omdat je dan je plaatsing van bijvoorbeeld je valk moet mikken achter de tank.

P.s. de witch kopt nog steeds vuurballen als de beste dus zodra ze bij haar eigen toren komt, gooien :P
Doe ik ook inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:34
Ik blijf rond de 2000-2200 trofeeen hangen.. ik heb verschillende decks geprobeerd maar ik kom maar niet verder.

Mijn huidige dek is

Giant (lvl6)
Hog (lvl6)
Elixer collector (lvl 6)
Barbaren (lvl10)
Spear goblins (lvl 9)
Bomb tower (lvl 6)
Wizard (lvl6)
Fireball (lvl 6)

Heeft iemand ook tips voor me, met dit deck hou ik het redelijk vol maar voorbij die 2200 kom ik gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
manii schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 20:46:
Ik blijf rond de 2000-2200 trofeeen hangen.. ik heb verschillende decks geprobeerd maar ik kom maar niet verder.

Mijn huidige dek is

Giant (lvl6)
Hog (lvl6)
Elixer collector (lvl 6)
Barbaren (lvl10)
Spear goblins (lvl 9)
Bomb tower (lvl 6)
Wizard (lvl6)
Fireball (lvl 6)

Heeft iemand ook tips voor me, met dit deck hou ik het redelijk vol maar voorbij die 2200 kom ik gewoon niet.
Je hebt alleen maar dure troepen op spear gobs na. Je hebt dan wel een elixer pomp maar die is snel te counteren. Daarnaast heb je ook geen air units.
Je troepen zijn gelijk of zelfs hoger dan mijn troepen en daarmee tot 29xx gekomen.

Zal je Giant, hog of bomb tower inwisselen voor minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Krijgen we nou 2 nieuwe legendaries? ik zie het dan maar zo, heb je meer kans om snelle reen legendary uit 1 van die kitsen te krijgen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GF0RCE
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-09-2024
Musta schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:16:
Krijgen we nou 2 nieuwe legendaries? ik zie het dan maar zo, heb je meer kans om snelle reen legendary uit 1 van die kitsen te krijgen :X
Ja of de kans op een legendary kaart blijft hetzelfde... en je hebt meer legendaries om het over te verdelen :-( Ik hoop ook op jouw scenario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:42
De nieuwe update is live (mocht je het gemist hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaduwtje
  • Laatst online: 17-04-2024
Zullen we met alle clans iets organiseren? Het kost 500 gems om een tournament te organiseren, maar je krijgt 500 gems terug via achievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05 22:54

Gertjuhjan

Software Engineer

Schaduwtje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:42:
Zullen we met alle clans iets organiseren? Het kost 500 gems om een tournament te organiseren, maar je krijgt 500 gems terug via achievements
Ik heb helaas geen 500 gems om te starten. En ik ben niet van plan om geld uit te geven aan dit spel.
(Wel ben ik bijna lvl 8, heb nog 71 xp nodig.)Ondertussen ben ik dus ook LvL 8

[ Voor 4% gewijzigd door Gertjuhjan op 04-07-2016 11:54 ]

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Die tournament opzet doet me zo denken aan boom beach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Heh, bah, update. Nou kan ik het spel weer niet openen zonder 30-40 mb van mijn kleine abo af te slurpen....

Leuk hoor, maar waarom kan dat niet 1-2 dagen van te voren gepreload worden? Werkt prima met Hearthstone. Of in ieder geval een waarschuwing... Nou durf ik al de hele dag niet te openen xD
GF0RCE schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:21:
[...]

Ja of de kans op een legendary kaart blijft hetzelfde... en je hebt meer legendaries om het over te verdelen :-( Ik hoop ook op jouw scenario.

Op 3:30 wordt gesproken over deze tweet:
https://twitter.com/ClashRoyale/status/749344581968400384

De vergroting van de kans staat er dan weer niet bij :)

Oh en 2 heel erg goede dingen:

"goedkeuring" bij zowel 100 kaarten kopen als bij kaarten vragen!

[ Voor 49% gewijzigd door IdieEasy op 04-07-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
IdieEasy schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:30:

"goedkeuring" bij zowel 100 kaarten kopen als bij kaarten vragen!
Goed nieuws. Hadden ze dit maar eerder geïmplementeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Russel88 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:21:
[...]

Goed nieuws. Hadden ze dit maar eerder geïmplementeerd :)
Ik denk dat de backclash net iets te groot was, want verder was dit natuurlijk gewoon gericht op meer goud verkopen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 09-05 21:44
ATTENTIE *O* *O* *O* *O* *O*

Morgen wil ik een toernooi opstarten, het wordt onze eerste Tweakers Tournament. Precieze tijd volgt nog, maar ik zit te denken aan een uur of 19.00 of 20.00 uur. Er zal plek zijn voor 50 Tweakers en ik zal een wachtwoord hier posten op het forum. Iedereen van Tweakers 1/2/3 en .net mag meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:15
Nostordici schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:29:

Morgen wil ik een toernooi opstarten, het wordt onze eerste Tweakers Tournament. Precieze tijd volgt nog, maar ik zit te denken aan een uur of 19.00 of 20.00 uur. Er zal plek zijn voor 50 Tweakers en ik zal een wachtwoord hier posten op het forum. Iedereen van Tweakers 1/2/3 mag meedoen.
en Tweakers.net ook hoop ik? :9~ Mits ik dan geen ander toernooi speel ben ik erbij :D

Al enig idee hoelang je deze laat lopen? Uren, of misschien zelfs dagen?

[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 04-07-2016 19:35 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Royy90 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:34:
[...]

en Tweakers.net ook hoop ik? :9~ Mits ik dan geen ander toernooi speel ben ik erbij :D

Al enig idee hoelang je deze laat lopen? Uren, of misschien zelfs dagen?
Aangepast :)
Dit is nog zo nieuw dat ik niet weet wat het beste of handigste is, ik ben nu momenteel zelf ingeschreven voor een toernooi, maar na afloop zal ik kijken wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:15
Nostordici schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:39:
[...]

Aangepast :)
Dit is nog zo nieuw dat ik niet weet wat het beste of handigste is, ik ben nu momenteel zelf ingeschreven voor een toernooi, maar na afloop zal ik kijken wat ik kan doen.
Volgens mij moet je dan wel je kist openen mocht je in de prijzen zitten. Anders kan je geen ander toernooi spelen!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaduwtje
Je moet even goed kijken wat voor een duur je instelt. Denk dat het goed is het een paar uur te doen, ik zit nu bovenaan met tournooi die 24u duurt en ik heb er zooo geen zin meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-05 03:18
Nostordici schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:29:

Morgen wil ik een toernooi opstarten, het wordt onze eerste Tweakers Tournament. Precieze tijd volgt nog, maar ik zit te denken aan een uur of 19.00 of 20.00 uur. Er zal plek zijn voor 50 Tweakers en ik zal een wachtwoord hier posten op het forum. Iedereen van Tweakers 1/2/3 en .net mag meedoen.
Super! Im in ;), wou zelf ook al een toernooi starten 1 deze dagen haha. Maar doe de volgende keer wel

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Intruder schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:34:
[...]

Super! Im in ;), wou zelf ook al een toernooi starten 1 deze dagen haha. Maar doe de volgende keer wel
Top, hebben we ook gelijk het vervolg :)
Ik moet alleen nog wel even wachten voor ik de boel kan opstarten. Ik ben zesde geworden met het toernooi waar ik aan mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaduwtje
Zal morgenavond dit forum wel even in de gaten houden dan!
Ik kan met een of twee weekjes wel een tournament organiseren (nog 30 gems nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Nog even een verzoek of iedereen van de Tweakers clans een bericht ingame wil versturen van het toernooi dat vanavond rond 20:00 start inschrijven kan dus van 18:00 tot 20:00. Ik kan helaas niet meer tijd instellen, het toernooi duurt 2 uurtjes.

PS: Weet iemand of je het toernooi ook kunt joinen als het al begonnen is, maar er wel plek is? Anders kan ik het bijvoorbeeld 3 dagen laten duren, ik ben namelijk bang dat het toernooi niet vol komt hehe.

[ Voor 30% gewijzigd door Nostordici op 05-07-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaduwtje
Je kunt volgens mij het tournooi verlaten en later binnenvallen (je score reset dan wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Nostordici schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:28:
Nog even een verzoek of iedereen van de Tweakers clans een bericht ingame wil versturen van het toernooi dat vanavond rond 20:00 start inschrijven kan dus van 18:00 tot 20:00. Ik kan helaas niet meer tijd instellen, het toernooi duurt 2 uurtjes.

PS: Weet iemand of je het toernooi ook kunt joinen als het al begonnen is, maar er wel plek is? Anders kan ik het bijvoorbeeld 3 dagen laten duren, ik ben namelijk bang dat het toernooi niet vol komt hehe.
gemeld in tweakers2 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:18
Op vakantie voor 2,5 week dus even geen Clash voor mij; Clan Tweakers2, clash-naam: Stefancik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
kan nu op mijn MacBook spelen ... grappig , maar niet echt een voordeel behalve het grotere beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Wat is het wachtwoord ?? Ik neem aan dat de naam van het toernooi "Clash of Tweakers!" is ?

[ Voor 61% gewijzigd door Cardwizard op 05-07-2016 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Zie nu ook een "Tweakers tournament" staan , beide duren 2 dagen , erg lang

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nostordici
UPDATE!

Het aanmelden voor het eerste Tweakers Tournament is begonnen. Aanmelden kan nu en ik hoop dat er na die tijd (als we nog niet vol zijn) ook mensen kunnen joinen. Het toernooi duurt daarom 2 dagen en begin om ongeveer 20:06 uur.

Naam: Tweakers Tournament #8CGROC
Het wachtwoord is: simpel

Veel succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Benieuwd hoeveel mensen de RG gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaduwtje
Twee dagen is echt heel lang voor een tournooi, vaak is een of twee uur al lang genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
cardwizard schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:10:
Zie nu ook een "Tweakers tournament" staan , beide duren 2 dagen , erg lang
Bij ons is iemand in de clan ook een tournooi gestart idd.

Wachtwoord van die van ons is ikgawinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
2 toernooien van 2 dagen is me te gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
cardwizard schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:58:
2 toernooien van 2 dagen is me te gek
Je hoeft het ook niet twee dagen te spelen, ik heb het vooral gedaan, zodat mensen die later zijn alsnog kunnen joinen. Maar gaandeweg zal het alleen maar beter gaan, vergeet niet dat dit de eerste keer is dat we dit uitproberen :) Zo wist ik bijvoorbeeld niet eens dat er een tweede toernooi gestart zou worden. Gaat trouwens wel lekker met de opkomst, al 20 man, dus nog 30 plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Als je niet volledig mee speelt heb je zo goed als geen kans , zeker omdat er altijd wat zijn die constant spelen

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 05-07-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik kijk het toernooi gedeelte nog even aan maar ik vrees dat ik over niet al te lange tijd ga stoppen. Net als bij boom beach moet je doorspelen om je loot bij elkaar te spelen, in dit geval je positie behouden of klimmen. Ik kan maar paar uur verspreid over de dag spelen. Ik ben dus niet erg gelukkig met deze upgrade :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Gewoon meedoen aan de korte toernooien en de lange niet , beter te doen en meer kans op kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De eerste mensen beginnen al met RG te spelen..
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Famous schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:06:
De eerste mensen beginnen al met RG te spelen..
|:(
Ik heb tegenwoordig inferno in mn deck gedrukt, dat werkt geweldig tegen de royal giant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Persoonlijk vindt ik de 1-2 uurs tournaments helemaal niets. Ik heb simpelweg geen zin/tijd om te 2 uur lang constant te spelen. En wil je wat bereiken binnen dat soort toernooitjes, dan moet dat wel.

Nu met de 2 dagen van het toernooi waar ik in zit zijn er al 14 uur voorbij, heb ik 10 matches gespeeld en sta ik 2e (waarschijnlijk inmiddels wel weer 3e, maar goed).

De kans dat ik bij deze dus binnen de prijzen ga vallen is vrij groot. Maar ik zal altijd eerst mijn normale games doen. De crown chest levert gewoon veel meer op, en de normale chests helpen ook al een hele hoop.

Mocht ik ooit in een tournament komen van 15.000 kaarten met 1 uur speeltijd, dan wil ik overwegen om een uur full-time te spelen (met een rush deck, want meer spelen = meer trophies). Niet dat ik het ooit zal winnen, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Die toernooien duren gewoon te lang vind ik. Zeker kunnen beter een maximum gevechten invoeren. Nu krijgen de no-lifers alle kaarten. Ik heb er ook aan eentje mee gedaan waar ik alles won(ook van de nr1) en toch maar 8 kaarten kreeg omdat hij op 4 uur stond en ik maar een potje of 10 kon spelen(en dat was al veel voor mijn doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Weet iemand of er ergens een setting is om die toernooi meldingen uit te zetten. Heb nu in Android voor de gehele app CR alles uitgezet maar dat is niet helemaal de oplossing natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Miki schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:23:
Weet iemand of er ergens een setting is om die toernooi meldingen uit te zetten. Heb nu in Android voor de gehele app CR alles uitgezet maar dat is niet helemaal de oplossing natuurlijk.
Mijn telefoon staat inmiddels ook op stil -.- Weer zoiets waar niet helemaal over na is gedacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Miki schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:23:
Je kunt in het meldingencentrum van android alle apps individueel rechten geven voor meldingen. Ik krijg gelukkig niks meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Intruder schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:03:
[...]

Je kunt in het meldingencentrum van android alle apps individueel rechten geven voor meldingen. Ik krijg gelukkig niks meer haha
ja maar ik wil wel meldingen krijgen als ik mn kistje opnieuw kan openen/nieuwe card request :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
redbullet schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:06:
[...]

ja maar ik wil wel meldingen krijgen als ik mn kistje opnieuw kan openen/nieuwe card request :p
Ja oke haha, die vind ik al schijt irritant dus had ik ook al uit gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Intruder schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:07:
[...]

Ja oke haha, die vind ik al schijt irritant dus had ik ook al uit gezet :P
je kunt ook geen tournement joinen :+
of je komt er gewoon niet in :')

maandag maar een tournement voor de clan MiSSeR maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-05 20:36
Miki schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 19:38:
Ik kijk het toernooi gedeelte nog even aan maar ik vrees dat ik over niet al te lange tijd ga stoppen. Net als bij boom beach moet je doorspelen om je loot bij elkaar te spelen, in dit geval je positie behouden of klimmen. Ik kan maar paar uur verspreid over de dag spelen. Ik ben dus niet erg gelukkig met deze upgrade :(
Lol, maar een paar uur per dag :D. Serieus, dat is best wel veel hoor :P

Ik begrijp wel wat je bedoeld, ik speel ook veel losse potjes en zou dus nooit hoog eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik denk dat dit mijn eerste en laatste toernooi was :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Wil een van de topic beheerders mijn naam uit het lijstje halen?
Ik ben gestopt met Clash, er is dus ook weer een plek in Tweakers.net (misschien al wel gevuld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

We hebben weer een drietal plaatsen in de tweakers.net clan. Meld je aan met je tweakers nick!

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Nostordici schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:11:
UPDATE!

Het aanmelden voor het eerste Tweakers Tournament is begonnen. Aanmelden kan nu en ik hoop dat er na die tijd (als we nog niet vol zijn) ook mensen kunnen joinen. Het toernooi duurt daarom 2 dagen en begin om ongeveer 20:06 uur.

Naam: Tweakers Tournament #8CGROC
Het wachtwoord is: simpel

Veel succes allemaal!
Bedakt voor het organiseren. Het was leuk. 2 dagen is idd iets te lang, maar ik heb me wel vermaakt. Toch nog 8 kaartjes eraan over gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuk die toernooien, maar het is wel erg irritant dat al die toernooien zo snel vol zitten. Je komt er nauwelijks tussen. Daar mogen ze toch wel iets op verzinnen, iets met een wachtlijst ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
In welke clan is er een plekje voor een beginnende speler vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Russel88 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:36:
[...]

Bedakt voor het organiseren. Het was leuk. 2 dagen is idd iets te lang, maar ik heb me wel vermaakt. Toch nog 8 kaartjes eraan over gehouden :)
Ik ook 8 kaartjes, terwijl ik gisteren amper heb kunnen spelen. De 8ste was ook nog eens een Epic, dus ik was prima tevreden :D
Dr.Snuggles schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:11:
In welke clan is er een plekje voor een beginnende speler vrij?
Hoe laag is beginnende speler? De meeste hanteren 1000 trophies minimum, maar daar zitten sommige mensen na een week al aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
Tja, sinds gisteravond 22:00 begonnen, dus 200 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Russel88 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:36:
[...]

Geen probleem, graag gedaan. Twee dagen is inderdaad net te lang, ik denk dat een dag ook prima kan zijn, aangezien dit wel het voordeel had, dat mensen die druk zijn, later alsnog kunnen meedoen. Want toen het toernooi begon waren er 20 aanmeldingen en aan het einde waren er meer dan 40. Op naar het volgende toernooi! Jammer genoeg kan ik geen nieuwe organiseren, aangezien ik er nu 10 moet organiseren en dan krijg ik 500 gems, helaas kosten tien toernooien alsnog 5000 gems :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Wat vinden jullie dan de perfecte lengte van een toernooi? Ik ga er zelf binnen kort ook 1 organiseren, ik denk zelf dat ik 1 dag ideaal vind.

Een toernooi van 1 of 2 uur maak ik sowieso geen kans omdat ik nooit zo lang achter elkaar speel.

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste