[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:27
Russel88 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:16:
[...]

Princess ook?
Gaat toch dood na een pijlenregen. Ice wizard is idd sterk. Sparky vind ik tot nu toe het lastigst van de legendary's.
Kan ook aan mijn deck liggen. Gisteren tijdens een oefenpartij had ik een Sparly zo dood met een proef deck.
Zap en barbaren.
Sowieso was het wel een leuke deck:
- Valkiry
- Hog
- Zap
- vuurbal
- barbaren
- pomp
- tovenaar
- speer gob

Valkiry plaatsen, hog erachter en hog duwt valkiry mee. Lekker snel, een tankje zodat Hog ongeschonden kan rammen. Zap en Vuurbal is ervoor om de counters eruit te halen.
Misschien wat vaker mee oefenen en daarna voor het echie. Vind het zojammer dat je geen friendly plays tegen vreemden kan doen rond je eigen bekers. Zo is het moeilijk om je deck te testen zonder teveel te droppen in bekers.
Als je prinses arrowed kan tegenstander bijvoorbeeld minion horde droppen. Dus dan moet tegenstander meerdere spells hebben.

Wat ik ook vaak tegen kom is deck met miner en prinses en minion horde. Als ik fireball gebruik om zijn princes te killen ben ik fucked. Want mijn zap killen minions niet, en hij laat tower door miner tanken.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

regi schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:51:
[...]
Als je prinses arrowed kan tegenstander bijvoorbeeld minion horde droppen. Dus dan moet tegenstander meerdere spells hebben.

Wat ik ook vaak tegen kom is deck met miner en prinses en minion horde. Als ik fireball gebruik om zijn princes te killen ben ik fucked. Want mijn zap killen minions niet, en hij laat tower door miner tanken.
Daarom ook zo blij met mijn wizzard. Beetje goed plaatsen dan is die horde zo weg.
Werkt ook wonderen tegen barbaren en ander vliegend gespuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-10 06:50
Ik ben op vakantie voor 1.5 week. (Tweakers2) nickname: outofrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Geinig spel dit. Zo'n beetje het beste 1v1 RTS gevoel met de beperkte inputmogelijkheden/snelheid van een touchscreen.

Is het normaal dat je een goudtekort krijg als free to play speler? Kan nu veel kaarten upgraden maar heb niet het benodigde goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goron schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:28:
Geinig spel dit. Zo'n beetje het beste 1v1 RTS gevoel met de beperkte inputmogelijkheden/snelheid van een touchscreen.

Is het normaal dat je een goudtekort krijg als free to play speler? Kan nu veel kaarten upgraden maar heb niet het benodigde goud.
Ja :P

Ik upgrade daarom alleen wat ik nodig heb. Ik heb nog zo'n tien kaarten die ik nog een heel stuk kan upgraden, maar dat laat ik lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:31
Goron schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:28:

Ja, meestal wordt ook aangeraden om met de gems goud te kopen. Met goud kan je of de juiste kaarten kopen in de shop of je kan kaarten upgraden.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
Zal met gems kistjes versneld openen. En alleen kaarten upgraden die je nodig hebt. Heb tot nu toe niet echt goud tekort gehad. Vooral met nieuwe doneren is goud makkelijk te krijgen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
regi schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:00:
Zal met gems kistjes versneld openen. En alleen kaarten upgraden die je nodig hebt. Heb tot nu toe niet echt goud tekort gehad. Vooral met nieuwe doneren is goud makkelijk te krijgen.
zou ik niet doen als ik jouw was ;)
ik betaal nu 8k gold voor upgrades en dat wordt nog flink meer daarboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
Ik betaal 4k maar kaarten zijn beperkende factor voor mij. Denk dat uiteindelijk niet veel uitmaakt als je alleen je main deck upgrade.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Iemand dit wel eens geprobeerd: YouTube: [New]HOW TO UNLOCK ICE WIZARD - CLASH ROYALE

Ik heb het zelf niet gedaan. Maar het zou wel makkelijk zijn als je op deze manier een ice wizard kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
Lijkt me dikke bullshit. Dat zegt me gevoel iig.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceKing
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Mijn huidige clan is een beetje aan het doodbloeden (veel collega's zijn gestopt ondertussen) dus ik heb een verzoekje neergelegd bij de tweakers.net clan.

Mijn clash name is 'Stroopwafel' en ik schommel tussen de 1400-1700 trofeeën.

Hoop dat ik word toegelaten, lijkt me gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 14:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Nog beter, je zit er al in.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIceKing
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Idd, dat is snel, lijkt de Overt.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik speel het nu een paar dagen en geinig spel, maar af en toe ook super irritant, zeg! Mijn grootste irritatie is dat ik 9 van de 10 keer speel tegen hogere levels. Als lvl 3 een paar keer gespeeld tegen lvl 6, maar ook lvl 4 tegen 7/8... :| Vrijwel onmogelijk te winnen. :(

Maargoed, zit nu steeds rond 800-900. Ben benieuwd of ik de 1000 haal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wat doet een level 7 a 8 in die range, die horen bij de 2000 trophies te zitten.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Laatst online: 06-08-2024
Speedy55 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:16:
Wat doet een level 7 a 8 in die range, die horen bij de 2000 trophies te zitten.
ik ben een lvl 8. maar op 2k trophies komen zit er niet bij. Mag af en toe de 1800 aantikken en daarna weer braaf terug naar de 1600 range. Met geen mogelijkheid weg te komen daar. Verschillende decks geprobeerd, maakt allemaal niet uit. Blijf nu lekker bij "mijn" soort deck. en schommel wel heen en weer. Ik weet dat er mensen met een gelijk soort deck zijn die in de 2000 zitten en blijven.

Maar ik kan het niet winnen tegen mensen met 1-2 legendary of lvl 3 epics (of ze moeten echt heel erg slecht spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Er zijn meerdere redenen waarom iemand level 8 is, maar niet bij de 2000 kan komen:

- je bent niet goed (net zoals ik)
- Je hebt veel kaarten ge-upgrade waardoor je deck niet hoog is, maar je level wel/
- Je doneert veel.

Level zegt niet veel, level van kaarten in je deck wel.
Ik heb geen legendary kaarten.

[ Voor 5% gewijzigd door Tukk op 08-06-2016 09:24 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tgieling
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 12:30
Is er nog plaats in tweakers 2? Mijn ingame naam is harlequin. Heb me ook ingame aangemeld.

[ Voor 19% gewijzigd door tgieling op 08-06-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
freggell schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:22:
[...]

ik ben een lvl 8. maar op 2k trophies komen zit er niet bij. Mag af en toe de 1800 aantikken en daarna weer braaf terug naar de 1600 range. Met geen mogelijkheid weg te komen daar. Verschillende decks geprobeerd, maakt allemaal niet uit. Blijf nu lekker bij "mijn" soort deck. en schommel wel heen en weer. Ik weet dat er mensen met een gelijk soort deck zijn die in de 2000 zitten en blijven.

Maar ik kan het niet winnen tegen mensen met 1-2 legendary of lvl 3 epics (of ze moeten echt heel erg slecht spelen)
Momenteel ben ik level 9 en heb schommel rond de 3000 cups.
Het hebben van een legendary is geen voorwaarde om hoger in cups te komen, zelf heb ik er helaas ook geen.

Er zijn 2 dingen belangrijk in dit spel:
- Onthouden welke kaarten je tegenstander heeft en weten in welke volgorde je tegenstander die kaarten dus weer terug krijgt.
Als ik namelijk een kaart inzet dan komt die achteraan in de rij terug. Dus dan moet ik eerst minstens 4 kaarten inzetten voordat ik weer beschikking heb tot die kaart.
Deze informatie gebruik je in je aanval en verdediging. Het is natuurlijk zonde om een kaart in te zetten terwijl je weet dat je tegenstander hem heel makkelijk kan afslaan.

- Zorgen dat je je belangrijkste kaarten eerst levelt.
Zelf speel ik met reus en ballon als aanval, en het beste wat mijn tegenstander kan doen is een minion horde inzetten. nu zou ik daarvoor arrows kunnen gebruiken, maar die zijn 3 elixer en duren lang. tegen de tijd dat ik weer 3 elixer heb en de arrows de minions raken zijn mijn reus en ballon al dood. Daarom gebruik ik zelf zap. Alleen is zap niet zo sterk. Om die reden ben ik dan ook bezig mijn zap zo snel mogelijk te upgraden naar level 11, dan 1 shot ik level 9 minions. Momenteel is mijn zap level 10 en ik weet bijna zeker dat ik de 3000 cups niet had gehaald zonder zap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
thedon46 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:58:
[...]

Momenteel ben ik level 9 en heb schommel rond de 3000 cups.
Het hebben van een legendary is geen voorwaarde om hoger in cups te komen, zelf heb ik er helaas ook geen.

Er zijn 2 dingen belangrijk in dit spel:
- Onthouden welke kaarten je tegenstander heeft en weten in welke volgorde je tegenstander die kaarten dus weer terug krijgt.
Als ik namelijk een kaart inzet dan komt die achteraan in de rij terug. Dus dan moet ik eerst minstens 4 kaarten inzetten voordat ik weer beschikking heb tot die kaart.
Deze informatie gebruik je in je aanval en verdediging. Het is natuurlijk zonde om een kaart in te zetten terwijl je weet dat je tegenstander hem heel makkelijk kan afslaan.

- Zorgen dat je je belangrijkste kaarten eerst levelt.
Zelf speel ik met reus en ballon als aanval, en het beste wat mijn tegenstander kan doen is een minion horde inzetten. nu zou ik daarvoor arrows kunnen gebruiken, maar die zijn 3 elixer en duren lang. tegen de tijd dat ik weer 3 elixer heb en de arrows de minions raken zijn mijn reus en ballon al dood. Daarom gebruik ik zelf zap. Alleen is zap niet zo sterk. Om die reden ben ik dan ook bezig mijn zap zo snel mogelijk te upgraden naar level 11, dan 1 shot ik level 9 minions. Momenteel is mijn zap level 10 en ik weet bijna zeker dat ik de 3000 cups niet had gehaald zonder zap.
ik speel:

- hog (5)
- valk (6)
- musketeer (6)
- Cannon (9)
- zap (8)
- spear goblins (8)

EN

- fireball (5)
- goblins (8)

OF

- Collector (4)
- fire spirits (8)

Nu zou ik ook freeze kunnen spelen, alleen vind ik dat niet leuk.
Het is f2p dus even de levels hoger maken zit er niet. Krijg geen kaarten uit de kisten die ik gebruik of heel erg sporadisch. Bijna alle kaarten komen dan ook van donatie en dan gaat het niet zo snel.
Nu zijn er bij mij nog wat meer kaarten geleveld omdat ik ook wel andere decks heb geprobeerd.
Ik heb lvl 2 epics, alleen vind ik die niet fijn om mee te spelen. (als ik het een keer probeer, ga ik nog harder stuck dan met mijn normale deck)

lvl 3 prince, witch, balloon zijn erg moeilijk om tegen te spelen. Het ligt ook wel eens aan mijn hand volgorde of ik er iets tegen kan doen of niet.

Ga er maar gewoon vanuit, dat ik net als Tukk een slechte speler ben en veel doneer (daardoor lvl 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Ik vind je vooral duren troepen gebruiken.
Je kan niet snel even een goedkope counter neer zetten (niet vaak lijkt mij). Zelf is mijn gemiddelde volgens mij 3.5 elixer. Een clanmate had een leger van 2.8 en zat op de 3500 te spelen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Famous schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:34:
[...]
Een clanmate had een leger van 2.8 en zat op de 3500 te spelen :+
F2P speler?
Mijn deck heeft gemiddelde van 4.0. Vind ik ook iets te hoog, maar kan even geen nieuwere betere deck bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Russel88 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:55:
[...]

F2P speler?
Mijn deck heeft gemiddelde van 4.0. Vind ik ook iets te hoog, maar kan even geen nieuwere betere deck bedenken.
Jep, bijna dezelfde level kaarten als mij. Enkel heeft hij ice wizard en ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Famous schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:34:
[...]

Ik vind je vooral duren troepen gebruiken.
Je kan niet snel even een goedkope counter neer zetten (niet vaak lijkt mij). Zelf is mijn gemiddelde volgens mij 3.5 elixer. Een clanmate had een leger van 2.8 en zat op de 3500 te spelen :+
Gemiddeld is het ene deck 3.1 en het andere 3.3. Dus mijn gemiddelde zit onder dat van jouw.
De "dure" (4 elixer) troepen zijn wel degene die een arrows of zap over leven.

Welke goedkope troepen zou ik volgens jouw dan goed kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik heb een nieuw deck gemaakt en 3 potjes gespeeld, en dat ging lekker.

lvl7 Ridder
lvl8 Boogschutters
lvl8 Bommengooier
lvl7 Pijlen
lvl6 Gunstelingen
lvl6 Speerkobolden
lvl8 Barbaren
lvl5 Reus

Dit gaf ook een zeer leuk effect. Het blies de tegenstand omver. Hopelijk blijft het zo een tijdje!

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:11
Gertjuhjan schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:39:
Ik heb een nieuw deck gemaakt en 3 potjes gespeeld, en dat ging lekker.

lvl7 Ridder
lvl8 Boogschutters
lvl8 Bommengooier
lvl7 Pijlen
lvl6 Gunstelingen
lvl6 Speerkobolden
lvl8 Barbaren
lvl5 Reus

Dit gaf ook een zeer leuk effect. Het blies de tegenstand omver. Hopelijk blijft het zo een tijdje!
Ik heb mijn dek de ene keer tien overwinningen op een rij en daarna twintig keer verlies op een rij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Lekker Ventje schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:30:
[...]

Ik heb mijn dek de ene keer tien overwinningen op een rij en daarna twintig keer verlies op een rij.
Klopt, nu ik wat meer heb gespeeld, is het niet veel beter.

Het ligt natuurlijk ook aan je speelstijl:)

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Ligt idd aan je deck denk ik.
Ik heb dat enorme lange win of verlies streaks veel minder met m'n huidige deck. Als ik nu verlies komt dat doordat ik teveel fouten maakte, lag of tegenstander gebruikt een Sparky :)

Ik bungel nu tussen de 2600 - 2400 range. Hoger lukt niet. Misschien moet ik eens op een tablet spelen, heb het gevoel dat je dan veel preciezer kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Russel88 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:41:
Ik heb dat enorme lange win of verlies streaks veel minder met m'n huidige deck. Als ik nu verlies komt dat doordat ik teveel fouten maakte, lag of tegenstander gebruikt een Sparky :)

Ik bungel nu tussen de 2600 - 2400 range. Hoger lukt niet. Misschien moet ik eens op een tablet spelen, heb het gevoel dat je dan veel preciezer kan plaatsen.
Ik speel zowel op tablet als smartphone, maar voor mij maakt het in ieder geval niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 11-10 20:26

Rannasha

Does not compute.

Russel88 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:41:

Probeer het anders op de pc m.b.v. een Android-emulator, dan kun je met de muis spelen :)

Maar gezien het rooster van het spel vrij grof is (de breedte van de brug geeft de grootte van een roostercel aan), zul je plaatsing niet snel fout doen tenzij je op een heel klein schermpje speelt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 11:27
Hier mijn deck:

Bomber 8 (klaar voor lvl 9, no gold...)
Arrows 8 (klaar voor lvl 9, no gold...)
Minion Horde 9
Musketeer 6
Spear goblins 9
Barbs 9
Hog 6
Poison 2

Werkt goed. Zit nu op 1700 ben met dit deck van 1300 naar 1700 geklommen. Poison helpt heerlijk zowel bij aanvallen als ook bij verdedigen op een hoopje barbs enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voor level 9 commons en 6 rares vind ik het niet echt hoog. Ik ken je skills natuurlijk niet, maar je zou een ander deck kunnen overwegen om nog hoger te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Heey Clashers,

Ik zou graag willen joinen in één van de tweakers groepen.
Ben twee dagen geleden begonnen, zit op lvl 3 en heb 852+ trofeeën.

Ik heb de clan opgezocht in het spel zelf, maar kan nergens joinen (uitnodiging).
Ben zeer actief & competitief, en 28 jaartjes jong :9~
Mijn in-game naam is: L1ber8

Ik wil geen random clan joinen waar niet of oneerlijk gedoneerd wordt, vandaar mijn keuze voor tweakers.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg, L1ber8

[ Voor 3% gewijzigd door Liber8 op 09-06-2016 18:31 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal is er zondag (tegen de avond) wel weer plaats in tweakers.net. Als je je aanmeldt, vergeet dan niet je tweakers/GoT nick te vermelden want anders wordt je zonder pardon geweigerd. (ook als je hier hebt aangekondigd dat je er bij wil)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liber8
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:42:
Meestal is er zondag (tegen de avond) wel weer plaats in tweakers.net. Als je je aanmeldt, vergeet dan niet je tweakers/GoT nick te vermelden want anders wordt je zonder pardon geweigerd. (ook als je hier hebt aangekondigd dat je er bij wil)
Thanx :*) maarja, die 1000 trofeetjes |:(
Maar dat zal wel lukken voor Zondag :9 Hoop ik. :X

EDIT: Kan iemand mij vertellen/uitleggen hoe de cycle precies gaat qua kistjes.?
Als je vol zit qua kisten, en je wint een match, pauzeert de cycle dan.? Of ben je gewoon je kistje kwijt uit de cycle.?

[ Voor 18% gewijzigd door Liber8 op 09-06-2016 21:07 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan pauzeert de cycle.
Voor de cycle zie: http://clashroyalearena.com/tips/how-does-the-chest-drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Klopt, zag hem al eens voorbij komen. Zie nu alleen door de bomen het bos niet meer haha.
Heb zoveel nieuwe troepen/gebouwen dat het heel wat lastiger kiezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Rannasha schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:55:
[...]

Probeer het anders op de pc m.b.v. een Android-emulator, dan kun je met de muis spelen :)

Maar gezien het rooster van het spel vrij grof is (de breedte van de brug geeft de grootte van een roostercel aan), zul je plaatsing niet snel fout doen tenzij je op een heel klein schermpje speelt.
Serieus?
Vriendje vind het fijner op zijn tablet. Komt misschien door mijn dikke worsten vingers, maar als ik barbaren op een unit gooi, dan omsingel ik ze niet altijd.
Ik zal er eens op letten hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Zou iemand me kunnen helpen een deck samen te stellen met de daarbij passende strategie.?
Zo ja, dan zal ik in mijn volgende post de kaarten die ik heb bekend maken.
Of is dat niet de bedoeling hier.? Wil graag richting de 1000 trofeeën, maar blijf steken op 850.

Bedankt.! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Liber8 op 10-06-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Liber8 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:31:
Zou iemand me kunnen helpen een deck samen te stellen met de daarbij passende strategie.?
Zo ja, dan zal ik in mijn volgende post de kaarten die ik heb bekend maken.
Of is dat niet de bedoeling hier.? Wil graag richting de 1000 trofeeën, maar blijf steken op 850.

Bedankt.! :)
Wat is je speelstijl?

Ik kan met een spawn deck 1800 halen maar daar is niks aan.
Verder is het wel handig om je troepen kenbaar te maken want ik kan wel zeggen royal giant en miner is een goede combi maar die heb jij helemaal nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
redbullet schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:50:
[...]

Wat is je speelstijl?

Ik kan met een spawn deck 1800 halen maar daar is niks aan.
Verder is het wel handig om je troepen kenbaar te maken want ik kan wel zeggen royal giant en miner is een goede combi maar die heb jij helemaal nog niet :p
Pff, ik win nu helemaal niks meer haha..

Dit is mijn huidige deck op lvl 3:

Kobolden (lvl.5)
Mini Pekka (lvl.2)
Gunstelingen (lvl.5)
Bommengooier (lvl.5)
Speerkobolden (lvl.3)
Reus (lvl.2)
Skeletten (lvl.4)
Heks (lvl.1)

Dit zijn de andere kaarten:

Ridder (lvl.5)
Boogschutter lvl 4
Valk lvl 2
Musketier lvl 2
Skeletleger lvl 1
Koboldenhut lvl 2
Pijlen lvl 5
Vuurbal lvl 3
Bliksem lvl 1
Bomtoren lvl 3
Grafsteen lvl 2
Kanon lvl 3
Barbarenhut lvl 2
Raket lvl 1

De kaarten die ik niet gebruik zijn niet allemaal dit level, kan ze wel upgraden naar het level dat er achter staat.

Hoop dat jullie (pro's) mij kunnen helpen :) Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:05
Liber8 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:59:
[...]

Pff, ik win nu helemaal niks meer haha..

Dit is mijn huidige deck op lvl 3:

Kobolden (lvl.5)
Mini Pekka (lvl.2)
Gunstelingen (lvl.5)
Bommengooier (lvl.5)
Speerkobolden (lvl.3)
Reus (lvl.2)
Skeletten (lvl.4)
Heks (lvl.1)

Dit zijn de andere kaarten:

Ridder (lvl.5)
Boogschutter lvl 4
Valk lvl 2
Musketier lvl 2
Skeletleger lvl 1
Koboldenhut lvl 2
Pijlen lvl 5
Vuurbal lvl 3
Bliksem lvl 1
Bomtoren lvl 3
Grafsteen lvl 2
Kanon lvl 3
Barbarenhut lvl 2
Raket lvl 1

De kaarten die ik niet gebruik zijn niet allemaal dit level, kan ze wel upgraden naar het level dat er achter staat.

Hoop dat jullie (pro's) mij kunnen helpen :) Bedankt alvast.
Ik zou beginnen met de filmpjes van Orange Juice bekijken en vervolgens bepalen hoe je wilt spelen. Je tegenstander kun je benaderen door: offensief, overrompelen of defensief + counter push te spelen. Aan de hand daarvan kun je je deck gaan bepalen, leren spelen en dan dit ditzelfde deck gaan upgraden. Het leren spelen kun je doen in het oefengedeelte zodat je geen trophies verliest en een gevoel krijgt of het iets voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Miki schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:20:
[...]

Ik zou beginnen met de filmpjes van Orange Juice bekijken en vervolgens bepalen hoe je wilt spelen. Je tegenstander kun je benaderen door: offensief, overrompelen of defensief + counter push te spelen. Aan de hand daarvan kun je je deck gaan bepalen, leren spelen en dan dit ditzelfde deck gaan upgraden. Het leren spelen kun je doen in het oefengedeelte zodat je geen trophies verliest en een gevoel krijgt of het iets voor je is.
Het oefen gedeelte is daar dus niet nuttig voor. Ik kan alle decks in het oefen gedeelte spelen en ook wel winnen, met minimale inzet. Zodra ik zo een deck live probeer dan wordt ik direct afgemaakt.
Ik zou een deck bedenken, mana cost controleren en 1 - 3 potjes spelen om te testen. dan weet je of je het fijn vind spelen of niet.

Als suggestie zou ik doen: (grotendeels afwachtend/counter)
- pijlen
- kanon
- speerkobolden
- valk (of knight. persoonlijk zou ik valk doen)
- musketier
- reus
- gunstelingen
- bommengooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
freggell schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:43:
[...]

Het oefen gedeelte is daar dus niet nuttig voor. Ik kan alle decks in het oefen gedeelte spelen en ook wel winnen, met minimale inzet. Zodra ik zo een deck live probeer dan wordt ik direct afgemaakt.
Ik zou een deck bedenken, mana cost controleren en 1 - 3 potjes spelen om te testen. dan weet je of je het fijn vind spelen of niet.

- pijlen
- kanon
- speerkobolden
- musketier
- reus
- gunstelingen
- bommengooier
Maar dat is ook precies hoe ik mijn post bedoelde, oefenen om te zien of het deck je ligt. Als je gelijk live gaat met een nieuw deck weet je bijna zeker dat je verliest of er niet uithaalt wat er in zit. Binnen een deck heb je ook kleine combo's van troepen die je ook moet leren effectief gebruiken. Dus vandaar even droog oefenen zonder schade, eventueel zou je het ook kunnen doen in een clan match :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Miki schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:07:
[...]

Maar dat is ook precies hoe ik mijn post bedoelde, oefenen om te zien of het deck je ligt. Als je gelijk live gaat met een nieuw deck weet je bijna zeker dat je verliest of er niet uithaalt wat er in zit. Binnen een deck heb je ook kleine combo's van troepen die je ook moet leren effectief gebruiken. Dus vandaar even droog oefenen zonder schade, eventueel zou je het ook kunnen doen in een clan match :)
Dat is een goede. Testen in clan matches. dat is beter dan de oefen modus.
Ik bedoelde dat je de samenhang van troepen niet goed kan testen in de oefen modus. juist omdat deze zo dom is. Je kan daar winnen door met raket de toren van de tegenstander kapot te maken, en voor de rest alleen zijn troepen af te houden. dat gaar je live niet lukken, dus niet een goede manier om het spelen te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ik gebruik nu:

Fireball lvl 5 (geen goud om te uppen, wel genoeg kaarten)
Royl Giant lvl 8
Valkyrie lvl 6
Knight lvl 7 (geen goud om te uppen, wel genoeg kaarten)
Zap lvl 7(geen goud om te uppen, wel genoeg kaarten)
Archers lvl 8
Goblin hut lvl 6
Barb lvl 9

Deck 2 is:
Musketier lvl 7
Barbs lvl 9
Baby Dragon lvl 1
Tombstone lvl 6
Arrows lvl 9
Kanon lvl 8 (geen goud om te uppen, wel genoeg kaarten)
Speer goblins lvl 9
Bomber lvl 9

Ik speelde voorheen met deck 2, en ben tot 2250 gekomen daarmee na de update van het spel. Maar zakte ook heel vaak terug naar 1900-2000. NU heb ik een paar dagen de deck met de Royal Giant en het is afwisselend. Blijf maar steken op 2100.
Iemand tips voor me wat ik kan veranderen? Heb soms problemen met luchtaanvallen, maar dat komt zelden voor.
Enige probleem is dat de deck meer kost dan mn oude deck, waar ik gewend was om bijna altijd treopen te kunnen plaatsen, duurt het hier wel wat langer. En ik speel meestal op de counter

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 01:32
Zit zelf nu bijna aan 2800 trophies.. Voel me alleen een beetje schuldig , men eerste SMC bevatte een Princess , sinds ik haar heb ben ik heel snel 500 trophies gestegen..

Ben wel nog steeds maar level 8 dus kom nu vaak mensen tegen die en hoger level zijn en meer legendaries hebben. Misschien lukt het dan toch om arena 8 te halen voor ik level 9 ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
Ik zit als lvl 9 op 3100 en hoogste is 3300. Heb wel lvl 2 miner en lvl 1 ice wizzard. Door die miner kon ik legendary pushen. Speel soort van hog miner cycle. Hoeft maar 1 hog door te komen dan is miner en fireball genoeg om toren te killen.

Enige decks waar ik moeite mee heb zijn heavy splash decks en heavy air.

Tegen rg decks ligt aan me start hand

[ Voor 8% gewijzigd door regi op 11-06-2016 18:36 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
regi schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:35:
Ik zit als lvl 9 op 3100 en hoogste is 3300. Heb wel lvl 2 miner en lvl 1 ice wizzard. Door die miner kon ik legendary pushen. Speel soort van hog miner cycle. Hoeft maar 1 hog door te komen dan is miner en fireball genoeg om toren te killen.

Enige decks waar ik moeite mee heb zijn heavy splash decks en heavy air.

Tegen rg decks ligt aan me start hand
Ik speel serieus al best een lange tijd en heb sinds kort pas Prince, Dark Prince en die skelet met shields unlockt. Nog geen enkele Legendary en de meeste epics zijn level 1 of 2 (PEKKA is 3). Daarnaast zijn mijn rares ook maximaal level 6 (80% is lager) terwijl ik toch al een tijdje level 9 ben 8)7

Het zit hier echt niet mee met de kisten/kaarten hier ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Famous schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:43:
[...]

Ik speel serieus al best een lange tijd en heb sinds kort pas Prince, Dark Prince en die skelet met shields unlockt. Nog geen enkele Legendary en de meeste epics zijn level 1 of 2 (PEKKA is 3). Daarnaast zijn mijn rares ook maximaal level 6 (80% is lager) terwijl ik toch al een tijdje level 9 ben 8)7

Het zit hier echt niet mee met de kisten/kaarten hier ;(
Ik speel ook al een flinke tijd, nog voor de officiële release hier. Heb 2 weken terug pas mijn eerste legendary gekregen (lavahound), maar vind het helemaal niets. Wacht dus ook nog op princess oid

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
freggell schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:43:
[...]

- pijlen
- kanon
- speerkobolden
- musketier
- reus
- gunstelingen
- bommengooier
Miki schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:20:
[...]

Bedankt heren :) Sorry voor de late reactie, weekend hé haha. 8)

Zit nu rond de 900 trophies te bungelen.. :'(
Torens lvl 4 inmiddels >:)

Dit is mijn dek:
Heks (1)
Reus (3)
Barbaren (4)
Speerkobolden (5)
Bommengooier (5)
Pijlen (5)
Gunstelingen (5)
Musketier (3)

Gaat redelijk met deze deck. Heb verder alles tot arena 3 behalve:
Babydraak
Koboldenton
Ballon
X-boog
Woede

Nog suggesties om iets te switchen.? Misschien een Prins of Valk.?
Speel nu meer op de counter met reus + heks met daar achter gunstelingen/musketier/bommengooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Meer mensen problemen met verbinden?
Zowel met Wi-Fi als 4G kom ik amper online, chat werkt niet, tegenstander zoeken werkt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Famous schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:58:
Meer mensen problemen met verbinden?
Zowel met Wi-Fi als 4G kom ik amper online, chat werkt niet, tegenstander zoeken werkt niet..
Ja. Ik word er tussendoor eruit gegooid. En kom er dan niet meer in, of het duurt te lang. Lag tijdens het spelen.
Heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:49
Soms vind ik het een kut spel, maar momenteel is alles top :p

In 1,5 week tijd ben ik van 1500 naar 2600 gegaan. In de laatste dagen was het zelfs van 1900 naar 2600 en ik blijf maar winnen.

Misschien heeft het toch te maken met een sparky :p

Deck:

Sparky lvl 1
Spear Goblin lvl 9
Zap lvl 9
Fireball lvl 7
Royal Giant lvl 9
Minion Horde lvl 9
Knight lvl 9
Elixir Collector lvl 6

Benieuwd of ik hier mee de 3000 haal. Lijkt er wel op nu met 13 wins uit de laatste 15 potjes.

Edit: Had dit niet moeten posten :( Gelijk 3x op rij tegen superhoge kaarten verloren

[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 14-06-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
Met sparky stijg je heel snel tot bepaalde hoogte. Hij dichter je bij legendary komt hoe beter mensen sparky weten te counteren.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Terranova schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:10:
Soms vind ik het een kut spel, maar momenteel is alles top :p

In 1,5 week tijd ben ik van 1500 naar 2600 gegaan. In de laatste dagen was het zelfs van 1900 naar 2600 en ik blijf maar winnen.

Misschien heeft het toch te maken met een sparky :p

Deck:

Sparky lvl 1
Spear Goblin lvl 9
Zap lvl 9
Fireball lvl 7
Royal Giant lvl 9
Minion Horde lvl 9
Knight lvl 9
Elixir Collector lvl 6

Benieuwd of ik hier mee de 3000 haal. Lijkt er wel op nu met 13 wins uit de laatste 15 potjes.

Edit: Had dit niet moeten posten :( Gelijk 3x op rij tegen superhoge kaarten verloren
Vind Sparky zelf erg makkelijk te counteren. Zap erop en hij moet opnieuw laden :D
Ik speel nu heel wat minder in de avond (zeker voor het slapen gaan) en dit werkt :+

Overdag win ik 80% en in de avond misschien maar 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Famous schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:23:
[...]

Vind Sparky zelf erg makkelijk te counteren. Zap erop en hij moet opnieuw laden :D
Ik speel nu heel wat minder in de avond (zeker voor het slapen gaan) en dit werkt :+

Overdag win ik 80% en in de avond misschien maar 50%.
Ja ik vind het ook hoor, maar veel tegenstanders blijkbaar vinden hem wel erg moeilijk om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sommige Sparky-spelers wachten tot je zap hebt gebruikt en spawnen hem dan. Dat is lastig. Bovendien moet hij nog wel dood nadat je zap hebt gespeeld. Kan lastig zijn als Sparky in combo met andere kaarten wordt gespeeld.

Het lukt mij steeds beter om Sparky te counteren, maar als iemand met een pomp een Sparky in het achterveld spawned en daarna een combo doet met andere kaarten, dan wordt het vaak lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
RoD schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:34:
Sommige Sparky-spelers wachten tot je zap hebt gebruikt en spawnen hem dan. Dat is lastig. Bovendien moet hij nog wel dood nadat je zap hebt gespeeld. Kan lastig zijn als Sparky in combo met andere kaarten wordt gespeeld.

Het lukt mij steeds beter om Sparky te counteren, maar als iemand met een pomp een Sparky in het achterveld spawned en daarna een combo doet met andere kaarten, dan wordt het vaak lastig.
Precies, daarom lukte het mijn vrij makkelijk om veel te winnen.

Gewoon pomp neer knallen en dan snel de lage kaarten eruit knallen voor een 2e pomp.

En dan de push doen met de sparky, royal giant en dan de knight er eventueel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
RoD schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:34:

Sparky is zelfs met 3 minions snel dood dus ansich geen probleem. Als ik geen Zap heb dan drop ik even vuurgeestjes of archers aan de zijkant en klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
net icewizard gekregen :D
nu mis ik alleen nog lavahound, princess en sparky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09 17:29
Zijn er nog mensen die gemerkt hebben dat naarmate je meer speelt achter elkaar, je tegenstanders moeilijker lijken te worden? Meer nog, als ik verlies tegen een bepaald soort deck krijg ik in de wedstrijden daarna steeds een tegenstander met een gelijkaardig deck. Ik denk erover om ermee te stoppen want hoger dan 1150 trophies kom ik niet, en momenteel zit ik alweer iets boven 1000.

Ik word ook disproportioneel vaak gematcht met een speler die enkel hutten plaatst, waartegen ik altijd faal. Ook de prins wordt steeds aangeraden maar die heb ik nooit gekregen, zodoende :P.

Het is een leuk spelletje, veel leuker als CoC als je het mij vraagt. Maar er zitten toch wat haken en ogen aan.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
laat maar

[ Voor 93% gewijzigd door LangeQuin op 22-06-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Lothiriel schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:32:
Zijn er nog mensen die gemerkt hebben dat naarmate je meer speelt achter elkaar, je tegenstanders moeilijker lijken te worden? Meer nog, als ik verlies tegen een bepaald soort deck krijg ik in de wedstrijden daarna steeds een tegenstander met een gelijkaardig deck. Ik denk erover om ermee te stoppen want hoger dan 1150 trophies kom ik niet, en momenteel zit ik alweer iets boven 1000.

Ik word ook disproportioneel vaak gematcht met een speler die enkel hutten plaatst, waartegen ik altijd faal. Ook de prins wordt steeds aangeraden maar die heb ik nooit gekregen, zodoende :P.
Wist je dat mensen nogal de neiging hebben om patronen te zien waar deze er eigenlijk niet zijn.

SuperCell heeft er niets aan om een ingewikkeld matchingsysteem te maken dat kijkt naar specifieke decks en hoe vaak je recentelijk verloren/gewonnen hebt als ze ook gewoon kunnen kiezen om te matchen op trophy-aantal en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Rannasha schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:31:
[...]

Wist je dat mensen nogal de neiging hebben om patronen te zien waar deze er eigenlijk niet zijn.

SuperCell heeft er niets aan om een ingewikkeld matchingsysteem te maken dat kijkt naar specifieke decks en hoe vaak je recentelijk verloren/gewonnen hebt als ze ook gewoon kunnen kiezen om te matchen op trophy-aantal en meer niet.
Ik heb ook nog altijd het vermoeden dat er inderdaad een matchmaking system in dit spel zit gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Dr0ppFTW schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:50:
[...]

Ik heb ook nog altijd het vermoeden dat er inderdaad een matchmaking system in dit spel zit gebouwd.
Is er ook, gewoon gebaseerd op aantal trophies. Welke reden zou SuperCell hebben om het ingewikkelder te maken dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Rannasha schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:54:
[...]

Is er ook, gewoon gebaseerd op aantal trophies. Welke reden zou SuperCell hebben om het ingewikkelder te maken dan dat?
$$$$$$$$

Na een leuke loss streak hopen ze dat je eerder geneigd bent om gems te kopen om terug te komen op je oude niveau.

Ik speel het spel nu al sinds het begin en heb een maximum gehad van net boven de 3000, maar ik merk echt dat je soms echt compleet onverklaarbare loss streaks krijgt. Momenteel zit ik er ook in weer 1. Mijn hele deck is ongewijzigd gebleven tijdens de update. Echter kan ik geen toren meer kapot krijgen en ben dus al weer richting 2500 gezakt.

Ik zal misschien patronen zien die er niet zijn. Maar het zal echt niet voor het eerst zijn dat makers van zulke games echt alles voor het geld doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

[...]

Geld, ik heb het hier wel eens eerder over gehad maar supercell is niet zomaar een bedrijf, ze hebben in 2015 nogal wat omzet gedraaid: 2.300.000.000 (2.3 miljard dus ja).

Er zitten hier teams die dag in dag uit precies berekenen hoe ze jou het beste een paar diamantjes kunnen verkopen. En dit is precies de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
[...]

Het is niet alleen op trophies gebasseerd. Als dat wel zo zou zijn hoor je alle soorten decks tegen te komen en alle troops die er bestaan. Allen kom je met verschillende decks tegeover verschillende decks te staan.

Op moment dat ik mijn deck aanpas om bepaalde troops te counteren, dan kom die troops niet meer tegen. Bij alleen matchen op trophies kan zoiets niet. Met een geavanceerdere matching kan dat wel.

Dus ze maken het ingewikkelder om je een uitdaging te bieden, of om zelf meer geld te kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Lothiriel schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:32:

Het is een leuk spelletje, veel leuker als CoC als je het mij vraagt. Maar er zitten toch wat haken en ogen aan.
Zo ie zo is het verstandig om steeds een paar runs per dag te doen van een paar potjes ipv een paar uur achter elkaar. Wellicht dat het tussen de oren zit maar ik heb minder last van verliesreeksen op deze wijze dan dat ik continu blijf spelen.

Daarnaast raad ik je aan om een gebalanceerd deck te kiezen en daarmee te blijven spelen, m.a.w. levelen. Uiteraard moet je dan ook gaan leren hoe je omgaat met allerlei kaarten, lees counteren. Alle kaarten hebben zowel hun sterkte als zwakke kanten en die dien je uit je hoofd te leren. Zelf wordt ik van hutten niet erg warm, behoeven weinig aandacht en prima te counteren door op de andere kant vol op de aanval te gaan. Immers kost een hut al 5 elixer waardoor je tegenstander niet voluit kan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
Miki schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:04:
[...]

Zo ie zo is het verstandig om steeds een paar runs per dag te doen van een paar potjes ipv een paar uur achter elkaar. Wellicht dat het tussen de oren zit maar ik heb minder last van verliesreeksen op deze wijze dan dat ik continu blijf spelen.

Daarnaast raad ik je aan om een gebalanceerd deck te kiezen en daarmee te blijven spelen, m.a.w. levelen. Uiteraard moet je dan ook gaan leren hoe je omgaat met allerlei kaarten, lees counteren. Alle kaarten hebben zowel hun sterkte als zwakke kanten en die dien je uit je hoofd te leren. Zelf wordt ik van hutten niet erg warm, behoeven weinig aandacht en prima te counteren door op de andere kant vol op de aanval te gaan. Immers kost een hut al 5 elixer waardoor je tegenstander niet voluit kan verdedigen.
Goed, ik zal het eens proberen, bedankt! Ik heb de neiging om vol in te zetten op verdedigen als iemand ineens allemaal hutten begint te bouwen, allicht niet het sterkste plan, inderdaad :+. Ik heb wat raad gevraagd voor m'n deck aan wat andere mensen die ik IRL ken die het ook spelen en heb m'n deck wat aangepast, misschien gaat het nu wat beter lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 12:50
Hutjesbouwers zijn vaak makkelijk inderdaad. Zeker als ze beginnen met een barbarenhut, gewoon vol gas de andere toren pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan heb je wel fireball en zap/arrow nodig om zo nu en dan een stuk of 15 barbs en gobs uit de weg te ruimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thedon46
Terranova schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:58:
[...]
Ik zal misschien patronen zien die er niet zijn. Maar het zal echt niet voor het eerst zijn dat makers van zulke games echt alles voor het geld doen.
Eerst droeg ik ook een alluhoedje en geloofde hierin, maar dat zit anders.
als jij op een losing streak gaat, ben je zelf al helemaal opgefokt. Over het algemeen maak je dan zelf meer fouten.
Als je gewoon rustig blijft spelen, ook als iemand je toren pakt dan komt het meestal wel goed.

Mij zo vaak overkomen dat ik gelijk een toren kwijt was, en dan gewoon vol ga pushen voor de 3-0 en het spel win.

Het enigste wat er wel is is een paywal. Dat is dat je tegenstander gewoon zoveel sterker is dan jou dat je niet meer kan winnen. maar dat is pas ergens rond de 3600 cups. En daar zit ik nog 500 vandaan dus heb ik geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Los van de discussie een tipje: als je er voor kan kiezen een toren net niet te slopen of juist wel slopen: laat hem net aan heel! op die manier schiet het kasteel niet op je wanneer je de andere toren aan het slopen bent.

Gaat natuurlijk niet voor elk dek op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
thedon46 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:49:
[...]

Eerst droeg ik ook een alluhoedje en geloofde hierin, maar dat zit anders.
als jij op een losing streak gaat, ben je zelf al helemaal opgefokt. Over het algemeen maak je dan zelf meer fouten.
Als je gewoon rustig blijft spelen, ook als iemand je toren pakt dan komt het meestal wel goed.
Ik ben het hier deels met je eens. rustig blijven spelen zorgt ervoor dat je niet alles verliest. Maar verklaar mij de losing streak eens. Het zit er wel degelijk in dat je tegen decks wordt gepitch waar je problemen mee zult hebben. Ik wordt geregeld gematched tegen mensen met 150-200 trophies meer. Je kan me niet vertellen dat er niemand dichter in mijn eigen range zit die een match wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik heb dit ook maar weer opgepakt, ik zit nou rond de 900 trophies. Kijken of ik het wat verder kan pushen.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
freggell schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:32:
[...]

Ik ben het hier deels met je eens. rustig blijven spelen zorgt ervoor dat je niet alles verliest. Maar verklaar mij de losing streak eens. Het zit er wel degelijk in dat je tegen decks wordt gepitch waar je problemen mee zult hebben. Ik wordt geregeld gematched tegen mensen met 150-200 trophies meer. Je kan me niet vertellen dat er niemand dichter in mijn eigen range zit die een match wil.
Ik weet niet hoeveel cups je hebt en in welke range je zit, je hebt namelijk ook te maken met de seizoens reset. Dan zakt iedereen weer terug naar de 3000 cups. Maar dat betekend ook dat je steeds te maken hebt dat alle goede spelers ook terug zakken.

Maar het klopt wel dat je soms gematched wordt met spelers die echt veeuuull sterker zijn. Met mijn 2e account heb ik hier ook heel veel last van, dat het niveau verschil groter is dan je kan compenseren met strategie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
thedon46 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:29:
[...]

Ik weet niet hoeveel cups je hebt en in welke range je zit, je hebt namelijk ook te maken met de seizoens reset. Dan zakt iedereen weer terug naar de 3000 cups. Maar dat betekend ook dat je steeds te maken hebt dat alle goede spelers ook terug zakken.

Maar het klopt wel dat je soms gematched wordt met spelers die echt veeuuull sterker zijn. Met mijn 2e account heb ik hier ook heel veel last van, dat het niveau verschil groter is dan je kan compenseren met strategie
Arena 6 en mag af en toe een arena 7 fight doen. Ben zelf nog niet in arena 7 geweest en ook geen enkel arena 7 gevecht gewonnen. Dus de reset heeft hier niks mee van doen. Ik persoonlijk zou niet gaan klagen als ik rond de 3000 trophies zou zitten.

Er bestaan combinaties waartegen ik weerloos ben (meestal iets met legendary). Zeker als de tegenstander weet hoe hij moet spelen. Ik kan weinig tegen een lavahound balloon combo. Evenzo met sparky giant combo. Als ik een van die 2 tegen kom kan ik ook met strategie erg weinig.
En er zijn combinaties waartegen ik het moeilijk heb, en die daardoor alle kanten op kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

freggell schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Ik kan weinig tegen een lavahound balloon combo. Evenzo met sparky giant combo. Als ik een van die 2 tegen kom kan ik ook met strategie erg weinig.
En er zijn combinaties waartegen ik het moeilijk heb, en die daardoor alle kanten op kunnen gaan.
Voor tegen sparky is deze heel belangrijk:

Voor de giant + balloon moet je genoeg AA hebben (anti air), archers + ranged goblins zijn vaak genoeg, maar je moet giant slopen voordat hij bij je toren is. Dus barbaren op de giant, archers (of musketeer) achter tower of iig zo dat hij de balloon target en niet de giant.
Plaats ook niet alle AA te dicht bij elkaar, dan gaat er gegarandeerd een zap of fireball op. En tsja, dan ben je je toren kwijt.
Ook is het goed om te beseffen dat dat een 10 mana push is. Als hij die 1x heeft gedaan goed agressief blijven spelen, als hij niet op 10 mana kan komen kan hij de combo niet doen.
Als je de push kan stoppen zonder units te verliezen heeft hij een 10(!!!!!) mana/elixer achterstand. Dan moet je toch al snel 50% damage op een toren kunnen doen.

Voor algemene tips, kijk gewoon hier wat rond:
YouTube: Orange Juice Gaming

Heeft mij heel veel geholpen! Wordt steeds beter met overcharge, kiten, pullen.
Eerst kon ik met mijn deck echt geen sparky verslaan, tegenwoordig win ik 70% van die matches.

Ligt er ook aan hoe ik speel, als ik zit te praten/eten dan speel ik een hele bak slechter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Ik zeg lavahound en balloon. met giant + balloon heb ik minder problemen. (oh ik speel niet met barbs, vind ik niet fijn)

Ik weet niet hoe de video precies betrekking heeft op sparky + giant. Maar single sparky kan ik best tegen houden en winnen. Sparky + giant is iets waar ik met mijn deck problemen mee heb. Kan je wel roepen dat is een 10 elixer (of meer) attack. maar ik heb minimaal het zelfde nodig als counter. en hou zo goed als niks over dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

freggell schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:04:
[...]

Ik zeg lavahound en balloon. met giant + balloon heb ik minder problemen. (oh ik speel niet met barbs, vind ik niet fijn)

Ik weet niet hoe de video precies betrekking heeft op sparky + giant. Maar single sparky kan ik best tegen houden en winnen. Sparky + giant is iets waar ik met mijn deck problemen mee heb. Kan je wel roepen dat is een 10 elixer (of meer) attack. maar ik heb minimaal het zelfde nodig als counter. en hou zo goed als niks over dan.
Sorry, lavahound + balloon is inderdaad lastiger.

Die video legt je uit hoe je de eerste hit van sparky kan tanken, om vervolgens hem uit te schakelen. giant -> barbs (of mini peka) of skeletons -> barbs/mini peka.

Moet eerlijk bekennen dat ik Lavahound+balloon op 2500 (nog) niet tegenkom. Zou niet durven hoe goed mijn deck daar tegen zou kunnen. Misschien dat minnions/minnion horde het goed ertegen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Die lavahound + balloon is gewoon klote. Zodra ik ook maar iets van minions drop dan krijg ik gelijk pijlen om mijn oren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

IdieEasy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:08:
[...]

Sorry, lavahound + balloon is inderdaad lastiger.

Die video legt je uit hoe je de eerste hit van sparky kan tanken, om vervolgens hem uit te schakelen. giant -> barbs (of mini peka) of skeletons -> barbs/mini peka.

Moet eerlijk bekennen dat ik Lavahound+balloon op 2500 (nog) niet tegenkom. Zou niet durven hoe goed mijn deck daar tegen zou kunnen. Misschien dat minnions/minnion horde het goed ertegen doet.
Waarom niet zap + barbs/mini pekka? Ik doe dat met barbs en dat werkt erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thedon46
Het enigste wat goed werkt tegen lavahound + iets is gelijk via de andere kant pushen. Daardoor gaat je tegenstander ook verdedigen. die lavahond zelf doet toch geen schade. alleen als die ploft moet je die pups zappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

RoD schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:23:
[...]

Waarom niet zap + barbs/mini pekka? Ik doe dat met barbs en dat werkt erg goed.
Dat werkt nog beter, maar dat is niet wat dat filmpje uitlegt :P

En ik gebruik beide. Zap is toch wel een van de meest nuttige spells... Je kan hem in zoveel verschillende situaties gebruiken.

Overigens is skeletons + barbs wel 1 elixer goedkoper. O-) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

IdieEasy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:25:
[...]

Dat werkt nog beter, maar dat is niet wat dat filmpje uitlegt :P

En ik gebruik beide. Zap is toch wel een van de meest nuttige spells... Je kan hem in zoveel verschillende situaties gebruiken.

Overigens is skeletons + barbs wel 1 elixer goedkoper. O-) O-)
Klopt, maar het area effect van zap is wel lekker, dat heb je bij skeletons niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zijn er nog leuke actieve clans? Ik zweef zelf ergens rond de 2650 en de 2950.
Mijn huidige clan is een deels weg en de nieuwe heb ik helemaal niets mee..

Zoek ook iets actievers dan enkel requests of iemand die continu huilt als die verliest tegen clanmates maar als die wint is die een dikke 'eindbaas'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 19:56
Famous schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 18:30:
Zijn er nog leuke actieve clans? Ik zweef zelf ergens rond de 2650 en de 2950.
Mijn huidige clan is een deels weg en de nieuwe heb ik helemaal niets mee..

Zoek ook iets actievers dan enkel requests of iemand die continu huilt als die verliest tegen clanmates maar als die wint is die een dikke 'eindbaas'.
Tweakers heeft een aantal clans. Zit zelf in tweakers.net, op dit moment vol maar elke zondag is er een kickronde.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Je kan ook bij tweakers. Wij zijn nog niet vol, komt denk ik door het vragen van minimaal 1800 trophies.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Speedy55 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:56:
Je kan ook bij tweakers. Wij zijn nog niet vol, komt denk ik door het vragen van minimaal 1800 trophies.
Zal eens kijken als mijn rekest gevuld is.
Aantal leden maakt mij niet uit, als het maar gezellig is. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Ik ben er helemaal klaar mee, een maand geleden zat ik op 2400 trophies, nu kan ik mn hoofd maar moeilijk boven water houden op 1850. En het is wel heel toevallig dat als ik een nieuwe deck gebruik ik elke keer weer counters tegenkom...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heeft iemand de prinses al eens gezien in de winkel of is dit een photoshop?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1ToKPiC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Tukk schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:43:

[afbeelding]
Nee dat is geen photoshop, het is echt mogelijk. Erg zeldzaam, maar mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 19:56
Tukk schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:43:

[afbeelding]
Dit kan gebeuren wanneer je zelf in de Legendary Arena zit. Anders helaas niet. Daarnaast is 40k belachelijk veel gold om zo even uit te geven.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
aDutchCow schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:32:
Ik ben er helemaal klaar mee, een maand geleden zat ik op 2400 trophies, nu kan ik mn hoofd maar moeilijk boven water houden op 1850. En het is wel heel toevallig dat als ik een nieuwe deck gebruik ik elke keer weer counters tegenkom...
Waarom zie je het niet als een uitdaging om een deck te maken die redelijk allround is?
Ik had dat probleem ook, hele lange win of verlies streaks. Na wat getweak had/heb ik ene deck die niet bij voorbaat kansloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
Hmm, ik voel me echt een beetje noob :p. Ik slaag er maar niet in om in Arena 4 te blijven, altijd kom ik dan prompt enkele keren na elkaar een level 8 of 9 met veel betere troops tegen die me voor ik het weet terugkatapulteert naar Arena 3. Iemand een idee voor een leuk allround deck om ook in 4 te overleven en ook deze door te komen?

Momenteel speel ik met deze combinatie:

Giant level 5
Musketeer level 5
Witch level 1
Rage level 2
Arrows level 7
Spear Goblins level 7
Cannon level 7
Knight level 7

Ik probeer steeds een combo te maken van Giant met daarachter een Witch of een Musketeer. Of allebei maar dat lukt zelden. Helaas faalt dit systeem nogal vaak, terwijl het toch door verschillende mensen aangeprezen wordt :/

[ Voor 18% gewijzigd door Lothiriel op 25-06-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Giant met iets erachter is een basic combo die door veel mensen wordt gespeeld. Het is aardig, maar het is een vrij rechttoe rechtaan aanpak die vrij gemakkelijk te verdedigen is. Giant afleiden met een cannon/tesla, en vervolgens de witch/musketeer slopen, simpel. Jouw giant/witch combo kost 10 elixer en die kan ik met 7-8 elixer zonder een centje pijn slopen, en dan heb ik ook nog units op het veld staan. Dan hoef ik alleen nog maar een counterunit te spelen.

Een witch lvl 1 vind ik overigens sowieso te zwak om mee te spelen. Daarnaast heb je imo geen units om rage mee te spelen. Wellicht eens een valkyrie proberen? Daar heb ik in de lagere arena's altijd veel plezier van gehad. Ook een overweging is minions / minion horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Ik zou je witch en rage droppen voor bv barbaren en melee goblins/boogschutters.
Je aanvals tactiek is dan reus achter je toren laten lopen. Als je elixer vol is is je reus nog op eigen helft. Dan een ranged unit erachter. Zorg ervoor dat je minimaal 5 elixer behoudt.
Reageert de tegenstander met barbaren op je ranged units dan de prins aan de andere kant starten zo dicht mogelijk bij de tegenstander. Een prins kan in zn eentje een toren helemaal ofbijna helemaal slopen als de tegenstander niet reageert. Heeft hij geen barbaren ga dan alll in. Een musketeer en reus is een dodelijke combo.
Je kanon en barbaren is je verdediging. Als ze met een hog komen zou ik barbaren gebruiken. Deze sloopt de hog en start een counter. Ik zou de barbaren niet ondersteunen maar gewoon wachten totdat je elixer bijna vol is voor een echte push. Vaak reageren ze toch met een fireball. Hebben ze dat niet. Dan zou ik het wel verstandig vinden om de barbaren te ondersteunen.
Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste