Als je prinses arrowed kan tegenstander bijvoorbeeld minion horde droppen. Dus dan moet tegenstander meerdere spells hebben.Russel88 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:16:
[...]
Princess ook?
Gaat toch dood na een pijlenregen. Ice wizard is idd sterk. Sparky vind ik tot nu toe het lastigst van de legendary's.
Kan ook aan mijn deck liggen. Gisteren tijdens een oefenpartij had ik een Sparly zo dood met een proef deck.
Zap en barbaren.
Sowieso was het wel een leuke deck:
- Valkiry
- Hog
- Zap
- vuurbal
- barbaren
- pomp
- tovenaar
- speer gob
Valkiry plaatsen, hog erachter en hog duwt valkiry mee. Lekker snel, een tankje zodat Hog ongeschonden kan rammen. Zap en Vuurbal is ervoor om de counters eruit te halen.
Misschien wat vaker mee oefenen en daarna voor het echie. Vind het zojammer dat je geen friendly plays tegen vreemden kan doen rond je eigen bekers. Zo is het moeilijk om je deck te testen zonder teveel te droppen in bekers.
Wat ik ook vaak tegen kom is deck met miner en prinses en minion horde. Als ik fireball gebruik om zijn princes te killen ben ik fucked. Want mijn zap killen minions niet, en hij laat tower door miner tanken.