[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
Ik zit momenteel niet in een Tweakers clan maar wil mij er wel graag bij aan sluiten.
Zit rond de 2650 bekers. Laatste keer dat ik hier aangaf dat ik wou joinen en daarna een join request deed, werd ik alsnog geweigerd.
Dus ik vraag het nu nog maar eens :) Welke clan pas ik het beste bij met de trophycount en waar nog ruimte is? Dan ga ik nog een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

JiePie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:07:
Ik zit momenteel niet in een Tweakers clan maar wil mij er wel graag bij aan sluiten.
Zit rond de 2650 bekers. Laatste keer dat ik hier aangaf dat ik wou joinen en daarna een join request deed, werd ik alsnog geweigerd.
Dus ik vraag het nu nog maar eens :) Welke clan pas ik het beste bij met de trophycount en waar nog ruimte is? Dan ga ik nog een poging wagen.
Bij Tweakers.net wordt iedereen geweigerd tenzij de tweakers nick in de aanmelding staat. Je krijgt zoveel nederlandse aanmeldingen dat dat de enige manier is om te checken of het ook echt tweakers zijn ;)

Dus mogelijk heb je je bij ons aangemeld en ben je om die reden geweigerd.

Tweakers 1 is volgens mij de clan met de hoogste trophy count, bij Tweakers.net zou je in de top 10 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

En je kan altijd ook een aanmelding bij Tweakers (geen .net erachter :P) doen. Minimaal vragen wij om 1800 cups.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:32
Nostordici schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Geen probleem, graag gedaan. Twee dagen is inderdaad net te lang, ik denk dat een dag ook prima kan zijn, aangezien dit wel het voordeel had, dat mensen die druk zijn, later alsnog kunnen meedoen. Want toen het toernooi begon waren er 20 aanmeldingen en aan het einde waren er meer dan 40. Op naar het volgende toernooi! Jammer genoeg kan ik geen nieuwe organiseren, aangezien ik er nu 10 moet organiseren en dan krijg ik 500 gems, helaas kosten tien toernooien alsnog 5000 gems :(
Yep bedankt voor het organiseren en sorry dat ik de nr 1 plek heb gestolen 8)

Zat niets nuttigs in de kist maar leuke potjes gespeeld.

Cowforceone btw :P

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 10:30

Franko P.

Hit it.

Gaat weer lekker, van comfortabel rond de 1450 trophies zitten vandaag zomaar eens een goeie 300 trophies gezakt.
Speelstijl is niet veranderd, kaarten ook niet, heb er zelfs nog 1 of 2 geüpgrade.
Is me al meer op gevallen, sommige dagen krijg je gewoon de perfecte counter voor je deck, En dan niet 1 keer, maar gewoon 5 potjes achter elkaar.

Beetje jammer is dat toch wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Franko P. op 08-07-2016 23:08 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Sophia van Tweakers heeft een nieuw toernooi geopend. Twee dagen toernooi.

Naam: tweakers
Paswoord : simpel

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
evleerdam schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:24:
Sophia van Tweakers heeft een nieuw toernooi geopend. Twee dagen toernooi.

Paswoord : simpel
Jammer dat het toernooi zo lang doet, Misser gaat morgenavond een toernooi doen, anders had ik graag meegedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:32
1 tip, zet nooit je pw van het toernooi op de naam van het toernooi, bij ons toernooi zitten nu echt van die klote losers van een guild genaamd Amsterdam die gewoon gaan wintraden... dan ben je toch echt zielig zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Eindelijk over de 1100 cups gekomen, hopelijk kan ik hier constant in blijven voor de nieuwe kaarten.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Ik merk dat ik steeds minder ga spelen. Ik mis variatie. 90% van de tegenstanders gebruikt een Hog rush tactiek of een Royal Giant.
Voor beide heb ik vaak wel een antwoord, maar het wordt zo saai. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
Bedankt voor het Toernooi Tweakers!
Was leuk om even te sparren met andere mensen, anders dan aziaten ;)

Vanmiddag rond 18:00 zal ik ook een toernooi starten genaamd MISSeR, en zal het wachtwoord hier delen.
Het toernooi zal 1 dag duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Deze wilde ik jullie toch niet onthouden:

Een chest voor Tweede plaats in het duurste tournament.

10.000 kaarten!
(niet van mij, maar dat mag duidelijk zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
thedon46 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:06:
Bedankt voor het Toernooi Tweakers!
Was leuk om even te sparren met andere mensen, anders dan aziaten ;)

Vanmiddag rond 18:00 zal ik ook een toernooi starten genaamd MISSeR, en zal het wachtwoord hier delen.
Het toernooi zal 1 dag duren
Zeker een leuk toernooi! Jammer dat ik te laat instroomde, het MiSSeR toernooi wordt een herkansing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:59
IdieEasy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:01:

10.000 kaarten!

[video]
Dit is echt ziek... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

-WarAx- schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:11:
[...]

Zeker een leuk toernooi! Jammer dat ik te laat instroomde, het MiSSeR toernooi wordt een herkansing :)
Ik kon ook pas gister gaan spelen, en heb eigenlijk alleen 's avonds gespeeld, toch het toernooi gewonnen.

Moet zeggen dat ik meestal een stuk slechter speel/ pech heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
IdieEasy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:01:

10.000 kaarten!

[video]
:9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 16:07
Inmiddels ook alweer boven de 1000 trofeeën uit, dus mocht er nog een plekje zijn in een van de tweakers clans, dan graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Dr.Snuggles schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:46:
Inmiddels ook alweer boven de 1000 trofeeën uit, dus mocht er nog een plekje zijn in een van de tweakers clans, dan graag :D
Gewoon even zoeken in de clans naar Tweakers dan zie je er een aantal staan, en of ze vol zitten of niet.

Bij de aanmelding is het wel verstandig even de tekst te lezen die bij de clans staan, Bij tweakers.net is het bijvoorbeeld verplicht om je tweakers naam te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Toernooi is live!

Naam: MISSeR
Wachtwoord: Raak

Zie jullie in de arena!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:02
De afgelopen weken ging erg lekker met een hoogte puntje van 1899 trophies maar ik ga stoppen met Clash Royale, er is dus weer een plekje vrij :)

Ik ga binnenkort verhuizen en klussen dus geen tijd om te spelen en daarnaast begint de game me meer en meer tegen te staan. De laatste weken neemt de voorspelbaarheid toe doordat ik altijd wel tegen een giant deck moet waar een wizard of een witch achter loopt. Is prima te blokkeren(barb + barb er tussen plaatsen) en anders heb je gewoon pech omdat je kaarten te laag zijn geleveld. Soms ook het onmogelijke potje met legendary's waarvan je al weet dat je gaat verliezen hoe dan ook.

Het was een leuke periode maar ik ben er klaar mee, succes met de clan!

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 13-07-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Miki schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:06:
..., ik ga stoppen met Clash Royale, er is dus weer een plekje vrij :)

.
:w

Binnenkort komt mijn plek misschien ook vrij , ik word knettergek zo langzamerhand , kom niet mee hoger en zelfs niet meer in de buurt van mijn PR })

En wederom een vrije plek

[ Voor 49% gewijzigd door Cardwizard op 14-07-2016 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Ik ben er ook mee gekapt zoals mensen in Tweakers weten.

Ben terug naar mijn oude clan en doneer enkel nog openstaande request in begin van de nacht, verder klaar mee :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:38
Herken de frustatie van het niet hoger komen. Ik leg CR af en toe een paar dagen weg. Maar daarna gaat het toch weer kriebelen. De frustatie is dus nog niet hoog genoeg om afscheid te nemen. Zal vanzelf wel komen denk ik. Tot die tijd speel ik soms gefrustreerd verder.

Mijn grootste ontnuchtering is trouwens mijn zoon van 13. Die begon een maand later dna ik te spelen. Haalde me in twee weken in (zat toen rond de 1500 bekers). Heeft daarna weer een tijdje niet gespeeld. Ging daarna weer spelen en haalde me opnieuw in. Maar nu binnen 1 dag..... (verschil van 400 bekers)...

Toen voelde ik me toch wat oud worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

We kunnen weer wat mensen in onze clan gebruiken! Tweakers.net clan heeft 3 plaatsen vrij. Je tweakers nickname ff in de aanmelding zetten

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 20:25
Mijn zoontje is ooit met CR gestart op een het Google Play account van zus (per ongeluk)... nu heeft ie een eigen telefoon en wil z'n progress graag overzetten naar z'n eigen google account... hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
catchingfire schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:24:
Mijn zoontje is ooit met CR gestart op een het Google Play account van zus (per ongeluk)... nu heeft ie een eigen telefoon en wil z'n progress graag overzetten naar z'n eigen google account... hoe werkt dat?
Zover ik weet is het niet mogelijk om game progress over te zetten tussen verschillende Google Play accounts. Dat concept werkt alleen voor verschillende telefoons met hetzelfde account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 20:25
JiePie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:26:
Zover ik weet is het niet mogelijk om game progress over te zetten tussen verschillende Google Play accounts. Dat concept werkt alleen voor verschillende telefoons met hetzelfde account.
Handig :( Ik had er al eens op gegoogled maar kon al niks vinden. Leek me een redelijke vraag, stel je neemt een ander google account en wil games van je vorige account transferren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 07-10 12:06
Op dit moment een 150 man toernooi gaande, nog 12 plaatsen. Op het moment van schrijven loopt dit toernooi nog 22 uur. De code om te joinen is: #J9LCLR

Je kunt makkelijk joinen, want het staat nog niet in de lijst dat je snel moet klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de enemy al een hog gespawned heeft(oid) voordat ik überhaupt in het spel zit. Zal vast iets van lag zijn(heb het wel eens eerder gehad), maar het komt nu steeds vaker voor. Heeft hier iemand daar ook al last van, anders moet ik toch even kijken of het ergens aan mijn kant ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb daar ook wel eens last van, maar bij mij gebeurd het niet zo vroeg, meestal kan ik net op tijd nog een counter plaatsen, maar eigenlijk zouden ze een countdown van 3 seconden moeten toevoegen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:55

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Terranova schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:53:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de enemy al een hog gespawned heeft(oid) voordat ik überhaupt in het spel zit. Zal vast iets van lag zijn(heb het wel eens eerder gehad), maar het komt nu steeds vaker voor. Heeft hier iemand daar ook al last van, anders moet ik toch even kijken of het ergens aan mijn kant ligt.
Dat is wel een tijdje een taktiek van me geweest, te veel mensen reageerden toch adequaat, waardoor ik er mee gestopt ben.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zo, eindelijk eens Arena 7 gehaald gisterenavond. Gelijk RG kunnen unlocken en inmiddels is deze alweer level 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Tukk schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:02:
[...]

Dat is wel een tijdje een taktiek van me geweest, te veel mensen reageerden toch adequaat, waardoor ik er mee gestopt ben.
Een tactiek? Hoe dan, het spel staat mij niet eens toe iets neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Terranova schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:17:
[...]

Een tactiek? Hoe dan, het spel staat mij niet eens toe iets neer te zetten.
Mij wel, nooit last van.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Tukk schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:39:
[...]

Mij wel, nooit last van.
Dan denk ik niet dat je snapt wat ik bedoel. Ik heb soms dat de arena nog aan het laden is terwijl de tegenstander al wel iets heeft neer kunnen zetten. Erg leuk als er al een hog onderweg is naar je toren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Terranova schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:42:
[...]

Dan denk ik niet dat je snapt wat ik bedoel. Ik heb soms dat de arena nog aan het laden is terwijl de tegenstander al wel iets heeft neer kunnen zetten. Erg leuk als er al een hog onderweg is naar je toren...
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb dat nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Terranova schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:42:
[...]

Speel je op een oudere telefoon en eventueel via 3g ipv wifi? Dat kan voor vertraging zorgen.

Als ik een hog speargobs opening heb dan gooi ik die vaak ook wel. Hog valkery doe ik eigenlijk altijd. En soms merk je dat mensen inderdaad erg laat pas kunnen plaatsen.

Ik speel zelf op een Oneplus2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
IdieEasy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:29:
[...]

Speel je op een oudere telefoon en eventueel via 3g ipv wifi? Dat kan voor vertraging zorgen.

Als ik een hog speargobs opening heb dan gooi ik die vaak ook wel. Hog valkery doe ik eigenlijk altijd. En soms merk je dat mensen inderdaad erg laat pas kunnen plaatsen.

Ik speel zelf op een Oneplus2.
Nope juist een S7 Edge over of 4g of echt retesnelle wifi. Daarom is het juist zo raar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Terranova schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:30:
[...]

Nope juist een S7 Edge over of 4g of echt retesnelle wifi. Daarom is het juist zo raar :(
In dat geval, let er eventjes op of jij de Host of de Guest bent. Als het een chineesje is en jij bent Guest dan kan het zijn dat ze daar "misbruik" van maken. Soms moet je daar ook rekening mee houden met je fireball -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
IdieEasy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:32:
[...]

In dat geval, let er eventjes op of jij de Host of de Guest bent. Als het een chineesje is en jij bent Guest dan kan het zijn dat ze daar "misbruik" van maken. Soms moet je daar ook rekening mee houden met je fireball -.-
Hoe kan je dat zien? Nooit opgelet, maar dat zou wel heeeeeeel karig zijn van Supercell, dat ze niet even wachten op een "Ok" van beide spelers voordat het spel kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Terranova schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:36:
[...]

Hoe kan je dat zien? Nooit opgelet, maar dat zou wel heeeeeeel karig zijn van Supercell, dat ze niet even wachten op een "Ok" van beide spelers voordat het spel kan starten.
Zodra de game start en je de namen ziet krijg je dat te zien. Host en Guest zo uit mijn hoofd.

Ik weet dat er een video is waarin orange juice het uitlegt, maar airco staat hier aan en ik hoor niets van wat hij zegt... Kan het even niet voor je opzoeken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
IdieEasy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:01:
[...]

Zodra de game start en je de namen ziet krijg je dat te zien. Host en Guest zo uit mijn hoofd.

Ik weet dat er een video is waarin orange juice het uitlegt, maar airco staat hier aan en ik hoor niets van wat hij zegt... Kan het even niet voor je opzoeken :D
Ah ok, ik zal het zelf wel even opzoeken. Wel echt klote, gebeurd nu steeds vaker :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JiePie
Zodra het spel klaar is met laden, krijg je eerst een introductie scherm te zien met de namen, voordat je daadwerkelijk kaarten kunt plaatsen.

De introductie met de namen kun je skippen door op je scherm te tappen. Dit zorgt er voor dat je eerder kaarten kunt plaatsen dan iemand die wacht tot het introductiescherm zelf verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
JiePie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:44:
Zodra het spel klaar is met laden, krijg je eerst een introductie scherm te zien met de namen, voordat je daadwerkelijk kaarten kunt plaatsen.

De introductie met de namen kun je skippen door op je scherm te tappen. Dit zorgt er voor dat je eerder kaarten kunt plaatsen dan iemand die wacht tot het introductiescherm zelf verdwijnt.
Oh wow dat wist ik niet, dan is het echt helemaal slecht van Supercell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Blijkbaar ben ik zo'n zenuwenleijer dat ik daar altijd al op aan het klikken ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Is ook een slechte tactiek. Als je tegenstander barbaren heeft, dan kan je hog misschien 1 of 2 keer slaan, maar dan heb je wel 4 barbaren tegeonover je. Vaak reageren ze daarop dmv een vuurbal, maar dan heb je gewoon 3 elixer voorsprong voor een klein beetje damage aan je toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Russel88 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:57:
Is ook een slechte tactiek. Als je tegenstander barbaren heeft, dan kan je hog misschien 1 of 2 keer slaan, maar dan heb je wel 4 barbaren tegeonover je. Vaak reageren ze daarop dmv een vuurbal, maar dan heb je gewoon 3 elixer voorsprong voor een klein beetje damage aan je toren.
Ja, maar zelfs als die ze in zijn deck heeft en snel genoeg inlaad dan is er nog een 4/8 kans dat hij ze in zijn hand heeft. Als je moet cyclen (zonder zap, want die stalled de push) dan is dat al snel 1-2 hits extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb barbs en minion horde als counter tegen hogs, dus dat geeft mij een hogere kans dat ik een goede kaart krijg in het begin tegen hog ;).

Anyways zijn er nog toernooien in de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 00:23

Ezo

DEFI tech enjoyer

[b][message=47695051,noline]...
Anyways zijn er nog toernooien in de planning?
Ja, ik heb zojuist een toernooi gestart voor de tweakers.net clan en de tweakers die deze thread lezen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hij begint over 2 uur en duurt een dag. Er kunnen 50 mensen meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
Jammer dat ik dat nu pas lees. Het is mij nog niet gelukt om uberhaupt aan een toernooi mee te doen helaas.

Soon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:38
Toernooi was vrij snel weer weg. Weet niet of het echt een hele dag heeft geduurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
Heuj, gisteren een Sparky gekregen uit een crown chest; mijn 2de legendary.
Ik denk alleen niet dat ik er gebruik van ga maken. Een ice wizard of princess was een betere toevoeging geweest aan mijn speelstijl. (Ik gebruik een miner/mini pekka cycle deck)
Maar heb toch weer een kaart toe kunnen voegen aan mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:25
Russel88 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:40:
Ik merk dat ik steeds minder ga spelen. Ik mis variatie. 90% van de tegenstanders gebruikt een Hog rush tactiek of een Royal Giant.
Voor beide heb ik vaak wel een antwoord, maar het wordt zo saai. Hebben jullie dat ook?
Welke arena speel jij? Ik heb die ervaring namelijk niet echt. Ik kom in Arena 9 nog best veel variaties tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

IdieEasy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:36:
Hehehe, Tweede dag dat ik dit spel speel, mijn eerste magical chest drop gekregen. Dit gaat een lekkere boost worden voor mijn kaartjes/levels :D
5 maanden en heel wat kennis verder ben ik inmiddels 2650 kronen, met midden level 9.

Echter nog steeds ALLE legendaries zijn grijs. Begin een beetje salty te worden. Het spel wordt steeds minder leuk als je tegen steeds sterkere legenaries moet (common, wie heeft er nou een level 3 ice wizzard/princess... die kan ik amper meer counteren xD)

TL:DR Ik moest even kwijt dat ik nog steeds geen legendary heb |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:50:
[...]

5 maanden en heel wat kennis verder ben ik inmiddels 2650 kronen, met midden level 9.

Echter nog steeds ALLE legendaries zijn grijs. Begin een beetje salty te worden. Het spel wordt steeds minder leuk als je tegen steeds sterkere legenaries moet (common, wie heeft er nou een level 3 ice wizzard/princess... die kan ik amper meer counteren xD)

TL:DR Ik moest even kwijt dat ik nog steeds geen legendary heb |:( |:(
ik heb icewiz, miner , lumberjack en lvl 2 lavapoedel :P
sorry moest gewoon ff :>

[ Voor 4% gewijzigd door redbullet op 01-08-2016 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gisteren na een goede reeks ineens in de legendary arena belandt. Toen bleek ook nog dat het seizoen over een aantal uren afliep, en nu heb ik er een aantal legendary trophies bij :)

En ook meteen lumberjack in de shop. Alleen laat ik die maar even liggen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

redbullet schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

ik heb icewiz, miner , lumberjack en lvl 2 lavapoedel :P
sorry moest gewoon ff :>
Grrrr

En zo te zien ben jij in februari begonnen T.T

Soms het idee dat het een bug is, want ik zou toch al wel genoeg kistjes geopend moeten hebben xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

Grrrr

En zo te zien ben jij in februari begonnen T.T

Soms het idee dat het een bug is, want ik zou toch al wel genoeg kistjes geopend moeten hebben xD
Het is gewoon volledig willekeur. Ik had eerst maandenlang niets, en daarna drie legendaries in korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
Weet iemand overigens of je een melding krijgt wanneer je in Royale TV wordt gefeatured?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Eindelijk arena 6 gehaald. Nu durf ik niet meer te spelen totdat er een elixer collector in een gratis chest zit :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Ik ben net een nieuw tournooi begonnen!

Iedereen mag joinen! feel free om het ook in je clanchat te gooien.

WW: tweakers
Tag: #2P8GUYJ

Je kan ook nog joinen nadat we al zijn begonnen over 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dr0ppFTW schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:01:

Hoe lang duurt het toernooi? Ik ben nu nog bezig een toernooikist te openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
Dit toernooi duurt 3 dagen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

RoD schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:40:
[...]

Hoe lang duurt het toernooi? Ik ben nu nog bezig een toernooikist te openen :)
JiePie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:25:
Dit toernooi duurt 3 dagen als ik het goed heb.
3 dagen inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
JiePie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:59:
Weet iemand overigens of je een melding krijgt wanneer je in Royale TV wordt gefeatured?
Ja daar krijg je een melding van, je hele clan krijgt er zelfs een melding van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zo gestopt met het het spel. Was bijna lvl 10 maar lukt mij gewoon niet arena 7 te halen.

Lekker weer 100% focus op COC wat toch echt veel leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46

Bedankt voor het toernooi! Was weer leuk om vriendschappelijk te spelen.

Mocht er weer een nieuw toernooi gestart worden dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albertus17
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-07 22:54
Bedankt voor het toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMorsink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2020
.

[ Voor 99% gewijzigd door NMorsink op 07-06-2017 16:44 . Reden: wou deze post graag deleten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Sleehond schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:01:
Zo gestopt met het het spel. Was bijna lvl 10 maar lukt mij gewoon niet arena 7 te halen.

Lekker weer 100% focus op COC wat toch echt veel leuker is.
Arena 7 is royal arena toch? Vreemd dat je daar niet in kan komen, ben daar zelf ingekomen met 7.5/5/1.5 troepen. Zit nu rond de 2200 met 9/6/2. Vind zelf Clash Royale best leuk, lekker tactisch. Is CoC eigenlijk al beter na die update ~9 maanden geleden toen ze ervoor zorgde dat je geen schild meer kreeg nadat iemand je townhall kapot sloopte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
In mijn clan merk ik ook dat veel mensen gestopt zijn met Clash Royal. Ik vond het ook al stukken minder. Bleef toch doorspelen, omdat ik de legendary wilde halen. Nu ik 'm nipt gehaald heb, doe ik niets anders dan kaarten vragen en doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Russel88 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:21:
In mijn clan merk ik ook dat veel mensen gestopt zijn met Clash Royal. Ik vond het ook al stukken minder. Bleef toch doorspelen, omdat ik de legendary wilde halen. Nu ik 'm nipt gehaald heb, doe ik niets anders dan kaarten vragen en doneren.
Die legendaries zijn super vervelend inderdaad, zelfs in fucking 2200 kom ik er super vaak tegen. Mijn broertje die rond de 3300 zit komt zelfs tegen mensen met lvl 3 legendaries, maar hij heeft wel een princess en ice wizard (princess gekocht voor 40k). Zijn princess wordt ook vaak door een lvl 12 zap geoneshot.

Maar goed Supercell wil natuurlijk gewoon geld, en dat krijgen ze niet als ze legendaries minder OP maken of p2w reduceren.

• thedon46
Brogala schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 18:57:
[...]

Die legendaries zijn super vervelend inderdaad, zelfs in fucking 2200 kom ik er super vaak tegen. Mijn broertje die rond de 3300 zit komt zelfs tegen mensen met lvl 3 legendaries, maar hij heeft wel een princess en ice wizard (princess gekocht voor 40k). Zijn princess wordt ook vaak door een lvl 12 zap geoneshot.

Maar goed Supercell wil natuurlijk gewoon geld, en dat krijgen ze niet als ze legendaries minder OP maken of p2w reduceren.
Hee Gerrit!
Heb je nog een clan nodig? bij ons is er nog wel plek: MISSeR

Hoe hoger je komt hoe lastiger het wordt, zit nu rond de 3100 cups en begin nu wel een beetje een doel te missen in het spel. Die toernamenten zijn wel leuk, alleen is dat onmogelijk om erin te komen omdat het zo belachelijk is dat het geld kost om er een te starten.

• Brogala
  • Niet online
thedon46 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Hee Gerrit!
Heb je nog een clan nodig? bij ons is er nog wel plek: MISSeR

Hoe hoger je komt hoe lastiger het wordt, zit nu rond de 3100 cups en begin nu wel een beetje een doel te missen in het spel. Die toernamenten zijn wel leuk, alleen is dat onmogelijk om erin te komen omdat het zo belachelijk is dat het geld kost om er een te starten.
Hey Don! Ik zal me vandaag aanmelden bij MiSSeR.

Snap dat systeem met tournamenten ook niet echt, maar goed Supercell zal wel weer zo veel mogelijk geld willen verdienen :P Wat zijn jouw levels? Ik heb nu 9/6/2, maar merk wel dat het erg lang duurt voordat al mijn troops een level hoger heb. Denk niet dat ik met mijn huidige levels een goede kans heb om boven de 2500 te komen, of ik moet opeens een ice wizard / princess krijgen. Wel lekker dat ik 30 commons per 8 uur kan requesten. Als ik dan 2x per dag request schiet dat toch aardig op.

Net een magical chest geopent maar daar zaten 2x dark prince en een lightning in. Schiet weer lekker op :P

• thedon46
Brogala schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:48:
[...]

Hey Don! Ik zal me vandaag aanmelden bij MiSSeR.

Snap dat systeem met tournamenten ook niet echt, maar goed Supercell zal wel weer zo veel mogelijk geld willen verdienen :P Wat zijn jouw levels? Ik heb nu 9/6/2, maar merk wel dat het erg lang duurt voordat al mijn troops een level hoger heb. Denk niet dat ik met mijn huidige levels een goede kans heb om boven de 2500 te komen, of ik moet opeens een ice wizard / princess krijgen. Wel lekker dat ik 30 commons per 8 uur kan requesten. Als ik dan 2x per dag request schiet dat toch aardig op.

Net een magical chest geopent maar daar zaten 2x dark prince en een lightning in. Schiet weer lekker op :P
Agh, je komt vanzelf hoger als je troepen sterker worden.
Momenteel heb ik 11/8/4/2 (dat is op het deck wat ik momenteel gebruik dan) dus het is vooral sterkte van mijn troepen waarom ik hoger zit en in mindere mate skill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Momenteel hang ik al een paar dagen rond 2700 met 10/7 (gebruik geen epics en legendaries heb ik niet T.T)

Is ook wel meteen mijn record qua aantal kroontjes, moet nu soms tegen level 11/12 barbarians en dan dan is het vrij lastig goed traden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JiePie
IdieEasy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:33:
Momenteel hang ik al een paar dagen rond 2700 met 10/7 (gebruik geen epics en legendaries heb ik niet T.T)

Is ook wel meteen mijn record qua aantal kroontjes, moet nu soms tegen level 11/12 barbarians en dan dan is het vrij lastig goed traden :(
Zie het als een compliment dat je op hetzelfde aantal bekers zit als mensen met hogere level kaarten.
Maar het maakt het helaas wel frustrerender om te spelen.

Nu is het een kwestie van kaarten farmen en de boedel levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik hang zo'n beetje tussen de 2800 en 2900 trophies. Vervelend aantal, want omdat de mensen boven mij doorgaans in de legendary arena zitten, moet ik tegen mensen met wat lagere trophies, wat betekent dat ik er veel kwijtraak bij verlies, en er maar weinig bij krijg als ik win. Daardoor nu ook wat minder gemotiveerd. Ik haal m'n crown chests en dip zo nu en dan in de 2700 trophies... en dan zien we later, met een hoger lvl deck, wel weer eens verder.

Onlangs wel m'n eerste toernooi gewonnen, dat was wel lekker :)

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 22-08-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat van Orange Juice gepost heb, dus hier gaan we weer een keertje.
Ik heb er zelf weer wat tips uit gehaald met oa. ice spirit en counteren van de giant+ sparky of giant + balloon decks.

Clash Royale | How to Counter Giant Combos Balloon/Sparky/Wizard/Witch

Clash Royale | How to Use and Counter Ice Spirit

Clash Royale | Balance Update (24/8) | Royal Giant Nerfed!

Clash Royale | Minor Update 8/29 | Boosted Trophy Economy

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Mochten er nog mensen een plekje zoeken in een clan: Tweakers.net heeft momenteel 4 plaatsen vrij en binnenkort nog veel meer (grote nazomer opruiming komt eraan. Vakantie is voorbij }) )
Vermeld wel graag je Tweakers naam in de aanvraag want alleen Tweakers komen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb een toernooitje georganiseerd, je kan joinen via #28VULOJ of #28VUL0J (ik weet niet of het een 0 of o is).

Toernooi duurt drie dagen dus iedereen heeft tijd genoeg om te joinen :) wachtwoord is:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 03-09-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Ok zit erin. Het is een nul in die tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Naja bedankt, zit er al vanaf het begin in en blijkbaar zonder enige waarschuwing gekicked geworden, ondanks dat ik elke dag actief doneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SauSkopje schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:14:
Naja bedankt, zit er al vanaf het begin in en blijkbaar zonder enige waarschuwing gekicked geworden, ondanks dat ik elke dag actief doneer :)
Welke clan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
In de gewone Tweakers, die er als eerste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SauSkopje schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:18:
[...]

Ok, ik dacht in Tweakers.net, want daar hebben we ook net een kickronde gehad :P Maar als het goed is zijn daar alleen inactievelingen verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Voor die gene die gekicked zijn in tweakers.net:

Op 1 na had een ieder een donatie van 0 in de gehele week. Twee meldingen waren er vooraf uitgegaan, als aankondiging.
Verder no hard feelings, als je nog terug wil laat het weten.

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 05-09-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Voor de andere clans:

Momenteel hebben wij 32 leden. Genoeg om mee verder te gaan, maar lang niet vol.
Hoeveel zitten er in de andere clans?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers 2 is vol, en intussen de top100 van NL in gekropen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:42:
Tweakers 2 is vol, en intussen de top100 van NL in gekropen :D
Netjes

Nieuw tweakers tournooi, gestart door Shieldz:
Tag: #2JLJGQV
Naam: #tweakers
pwd: tweaker
Start over goed uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jeej *O*

Helaas m'n eigen toernooi niet gewonnen. Niet helemaal lekker getimed, want toen ik klaar was met werken, was het toernooi afgelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

SauSkopje schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:18:
[...]

Wat was je ingame naam, want ik heb je niet gekicked. Dan kan je natuurlijk gewoon weer terug, zal wel iemand scheel geweest zijn dan.

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:06
Leuk toernooitje dat van Shieldz.
Alleen hoe komen jullie toch allemaal aan de legendarische kaarten? Die heb ik nog geen gekregen.

• IdieEasy

IdieEasy

GeMa schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:32:
Leuk toernooitje dat van Shieldz.
Alleen hoe komen jullie toch allemaal aan de legendarische kaarten? Die heb ik nog geen gekregen.
Puur geluk hebben.
Ik heb 5 maanden gespeeld, ben in legendary gekomen. En dat allemaal zonder ooit een legendary kaart te trekken. Nu heb ik eindelijk mijn eerste legendary (ice wizzard).
En dat terwijl mensen met (veel) minder potje en veel lager al 2-3 legendaryies hebben :P

Hou er ook rekening mee dat zo'n toernooi op "tournament standard" wordt gespeeld en dat sommige mensen op 3200+ zitten. Hoewel de kaarten worden gedownscaled hebben zij gewoon meer legendaries (meer gespeeld, soms geld erin zitten) en een bak meer skill (anders kom je niet zo hoog ;))

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
goeedemorgen! sinds gisteren begonnen met clash royale! zeer leuk spel :)

Mijn in-game naam is Regulerkil en ik heb nu rond de 500 punten, is er nog ruimte in één van de tweakers clan?

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 16:15

Pater

Terry Tate

tweakers.net heeft nog plek als het goed is. Aanmelden met het feit dat je via GoT komt, dan komt het helemaal goed.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
Nice! de clan staat op uitnodiging dus als iemand mij zou kunnen inviten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

euhmm....

Ik snap twee dingen niet.

- hoe invite ik iemand in de game?
- Hoe komen die anderen dan steeds als aanvraag binnen in de clan, als een invite nodig blijkt te zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Regulerkil schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:30:
Nice! de clan staat op uitnodiging dus als iemand mij zou kunnen inviten :D
De invite houdt in dat je moet vragen of je binnen mag komen. Jouw probleem is dat je niet genoeg trophies hebt om te mogen vragen of je binnen mag komen. Speel nog een beetje door en je bent welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door Tukk op 09-09-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zojuist eerste Super Magical Chest ooit gekregen. Kan hem morgenochtend aanzetten en dus donderdagochtend uitpakken. Zeer benieuwd..

Helaas wel NET arena 7 was echt net gezakt uit arena 8... zucht

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik had het eerder gelezen op andere fora, maar nu had ik zelf ook een chest uit een andere arena dan we in speelden.

Ik ben Arena 8, we speelden in Arena 8 en ik kreeg een Arena 7 chest..

Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste